• Voorwoord Zeer gewaardeerde gast, Wij heten u van harte welkom in ons sfeervolle restaurant. Graag verzorgen wij voor u een avond vol genoegen. Laat u verwennen door onze liefde voor smaken, geuren en mooie verse ingrediënten. De Code van Eer van Euro-Toques sluit naadloos aan bij onze filosofie. Gezonde voeding die ambachtelijk wordt bereid met regionale, natuur zuivere producten van goede kwaliteit. Wij zijn dan ook erg trots op de Bib Gourmand, onderscheiding van de Michelin, die staat voor een uitzonderlijke prijs/kwaliteit verhouding. Zo blijft het voor ons steeds weer een uitdaging om er voor u een culinair feest van te maken. Jan en Marieke Hartman

Klassiekers

• Noorse Huisgerookte Zalm € 15,50 Noorse zalm door Jan ambachtelijk koud gerookt in onze rookkast aan tafel getrancheerd, met kappertjes, rode ui en mierikswortel crème
  • Rund € 15,50 Handgesneden steak tartaar van rund met schuim van Parmezaanse kaas en gepocheerd ei
  • Snoekbaars € 26,00 Krimpenerwaardse snoekbaars, moot in de roomboter gebakken, knolselderij en beurre rouge
  • Ossenhaas € 38,50 Medium gebakken, seizoensgroenten, bearnaisesaus
  • Kaasplateau € 15,50 U kunt een keuze maken van de kaas-trolly, kazen uit eigen regio
  • Crêpe Suzette € 15,50 Sinaasappelsaus voor u aan tafel bereid en geflambeerd geserveerd met flensjes en vanille ijs