Op dit adres zit nu: Taverna de Griek

Wij zijn gevestigd aan het historisch marktplein in het centrum van Gouda. U kunt het best parkeren in één van de parkeergarages of parkeerterreinen aan de rand van het centrum. Alle informatie kunt u vinden op http://www.gouda.nl/Bezoeken/Bereikbaarheid

• OV

Ons restaurant ligt op slechts 5 minuten lopen van Gouda centraal. Informatie kunt u vinden op http://www.gouda.nl/Bezoeken/Bereikbaarheid

• Biologisch
  • All-inclusive

• Honden toegestaan
    • Verschoontafel
  6. Betalen Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1531984063 76
1545031936 78
1605922009 80
1614620591 79
1623319173 79
1632017754 79
1666812082 79
1684209246 79

1. We zijn voor onbeperkt gegaan, elke ronde opgeven wat je wil eten en veel proberen. Het was allemaal lekker, tijd tussen de rondes viel erg mee, was niet te lang. Bediening was een beetje chaotisch maar wel vriendelijke en enthousiast. Prijs all-in is redelijk, als je apart menu bestelt, drinken en koffie dan ben je niet veel goedkoper uit, en nu hebben we van alles kunnen proberen.Tafel naast ons had de drie gangen menu en dat zag er ook goed uit, porties daar waren niet klein.
    Al met al, lekker gegeten en we komen zeker nog eens terug.

2. Was weer heel gezellig! En het eten heerlijk.

3. Heerlijk genieten was het.
    Aardige mensen goeie bediening.
    Goed eten.
    We waren met 4 per en komen vast terug.

4. Prima eten en (huis)wijn voor een zeer gunstige prijs. Prijs-kwaliteit is goed. Gezellig uitzicht op het stadhuis van Gouda. Bediening was vriendelijk en attent.

5. Corine van Aerle

Weinig sfeer in de kleine zaak, het was er ijskoud. 2x gevraagd om de deur dicht te doen. Is bij de 2e x ook gebeurd hoor maar het werd er niet warmer op. Verder was het eten redelijk, niet geweldig. De toetjes waren wel heerlijk. Er was 1 meisje/jongedame aan het bedienen met ongeveer 18 klanten, veel te weinig maar zij heeft zich heel goed gehouden en bleef lachen, was vriendelijk!!

6,5
  6. Was er om mijn verjaardag te vieren. Het all inclusief menu is dan perfect. Lekker gegeten en een prima sfeer.
    Dikke plus voor de dames die ons bediende

7. Wij zaten boven het concept is heel leuk. Lekker gegeten. We moesten in het begin wel lang op drankje wachten en ze moesten hele tijd op en neer via de trap. Was ook erg rumoerig en airco of ventilatie maakte veel lawaai. Verder had de bediening het over zoveel zuipen als we willen. We konden er wel om lachen maar we vonden het wel een beetje gek overkomen.

8. W. Schippers

Prima gegeten (keuze uit een uitgebreide kaart) en gedronken voor een vast bedrag. Zeker aan te bevelen.

9. Heerlijk gegeten! De visgerechten zijn een aanrader. Aardige en competente bediening.

10. Roosmarie

Verrassend dit restaurantje! Lekker eten voor een heel vriendelijk prijsje. En een prettige bediening.

11. We hebben verrukkelijk gegeten, service was zeer goed.

12. A Ruitenbeek

Heerlijk gegeten. Vooraf een amuse en lekker brood met kruidenboter. Het concept wordt vervolgens goed uitgevoerd met iedere gang weer keurige royale gerechten welke met zorg bereid zijn. Ook de bijgerechten waren lekker en ruim aanwezig.
    Kortom een aanrader!

13. Mandy Binkhuijsen

LS,
    Unieke locatie recht tegenover het stadhuis met de mooi verlichte kerstboom op de markt. Leuke enthousiaste jonge bediening. Eén van de serveersters kreeg vlak voor het uitserveren mijn hete pannetje kaas-soep over zich heen. Ondanks de pijn kwam zij netjes bij ons melden, dat een collega ons tafeltje overnam. Gelukkig kon zij na een uurtje haar werk te hervatten. De kok/eigenaar plus tweede kok hebben ons volgens het "onbeperkt genieten concept" echt verwend met heerlijke gerechten, waarvoor wij hen na afloop van de avond gecomplimenteerd hebben. Wij hebben een top-avond gehad en komen beslist terug!
    René en Mandy

14. dennis en danielle hollenberg

Eten en drinken was heerlijk.

Vonden het alleen erg jammer dat bij binnenkomst bleek dat ze ons boven hadden geplaatst en dat terwijl ik goed had aangegeven dat er 1 persoon rolstoel gebonden is. Wel goed opgelost daarna.
    Toen we een vervangend tafeltje kregen moesten we helaas ruim een uur op ons eerste gerechtje wachten. Ook vonden we het raar dat de serveerster 1 van de gerechten niet meer wist maar net deed alsof ze het van ieder wist wat hij of zij had en zo iedereen afging tot ze bij degene kwam die ze niet had ipv opnoemen wat ze had.
    Andere punt wat wij als storend ervaarden was de "ruzie/meningsverschil" in de keuken tussen de chef en 1 van het andere keukenpersoneel. Omdat het een open keuken betreft kunnen de gasten alles horen.

Maar voor de rest heerlijk gegeten en genoten van ons gezelschap.

6,7
  15. Jhim van Bemmel

Heerlijk gegeten. Bediening zeer goed. Een van de weinige restaurants met een a la carte formule icm toch onbeperkt eten en drankjes. Echt een aanrader. Perfecte lokatie tegenover het historische stadhuis.

16. S van Putten

Hier kun je pas echt ontspannen eten. De service is echt geweldig!

17. Leuk en gezellig restaurant.
    Heerlijk gegeten. Goede bediening.

18. Op een zaterdagavond met een vriendengroep gegeten bij Hart Genieten. Helaas viel het restaurant ons erg tegen. Het opnemen van de eerste drankjes duurde vrij lang, dat was eigenlijk de tendens van de hele avond… We hebben steeds lang moeten wachten op onze drankjes en het eten. Het restaurant biedt een onbeperkt concept maar wij kregen sterk de indruk dat zij zo min mogelijk aan onze tafel kwijt wilde. We zijn zelfs naar beneden gelopen om te vragen of we iets konden bestellen.
    Waar was de verantwoordelijke van deze avond? Hij/ zij had moeten vragen of alles naar wens was en de meiden (soms erg onervaren) moeten begeleiden.

De kwaliteit van het eten was prima, niet bijzonder, maar oke. Het is jammer om te zeggen, maar dit doen wij niet nog eens.

19. Gezellig restaurantje aan de Markt met prima gerechten. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.

20. Fam Doornbos

Erg lekker gezeten. Super concept als je van lang tafelen houdt en lekker veel wilt proberen en proeven. (8 rondes maal 2 gerechtjes besteld!!)
    Van 18 tot 22:30 genoten.

21. Richard Stolk

Het eten was er heerlijk. Leuke en lekkere gerechten om uit te kiezen. De service was alleen iets minder. Toen we binnenkwamen werden we netjes ontvangen. Het wachten op de verschillende gerechtjes was toen nog goed te doen. Echter...toen er een tafeltje of 5 bezet waren liep de wachttijd voor de gerechten hard op. Na ronde 4 hebben we ruim een half uur moeten wachten tot gerechtje nummer 5 gebracht werd. Graag hadden we nog een extra gerechtje besteld. Maar door het zeer lange wachten hebben we dit niet meer kunnen doen. Het leek wel of er bewust zo lang gewacht werd zodat je vooral niet te veel zou bestellen. Dit doet afbreuk aan het concept dat je onbeperkt kunt bestellen.

22. Fantastisch eten en een vriendelijke bediening. Gaan zeker nog een keer terug.

23. Heerlijke gerechtjes en lekkere wijn.
    Prima plek om lekker te eten en te drinken.

24. Heerlijk gegeten! Gastvriendelijke bediening. Goede producten. Leuk concept. Doe borden ipv leien tegels. Straalt wat meer uit en komen producten meer tot zijn recht. Aanrader!

25. Wij hebben genoten van de heerlijke streekgerechten van het keuzemenu. Allemaal even lekker en een prima bediening erbij. Voor herhaling vatbaar.

26. Rosalie van der Meer

Lieve bediening en erg lekker gegeten. Alleen beetje jammer dat de stoelen op het terras niet zo comfortabel zijn. En de grote hoeveelheid menukaarten op tafel zijn ook wat verwarrend.

27. Geralda Breedijk-Eggens

Heerlijk gegeten en goede bediening.

28. Viel zwaar tegen. We hadden het onbeperkte arrangement. Hoeveelheid gerechten op de kaart vond ik mager, kwaliteit eten was matig. Was allemaal wel gaar, maar het was het niet. Meubilair en servies was smoezelig. Vond het het geld niet waard.

2,9
  29. Eten was erg lekker, veel keuze en onbeperkt eten en drinken. Heel gezellig op het teras gezeten.

30. Wilco

31. Het 5-gangen systeem is erg leuk. Het model is dat je 5x besteld (als je het op kunt :-) en voor- en hoofdgerecht mag door elkaar en dit voor een vaste prijs (~37.50). Het leuke is dat je lekker lang tafelt en de tijd krijgt om lekker te genieten van je eten. Ook drankjes zitten bij deze prijs in. Ik ben vega en hoewel de keus OK was, waren alle opties kaasgerechten, daarom 4 sterren. Prijs/kwaliteit een 7 daarom. Service was subliem, als in, razend snel: 5 ster. De sfeer was wat minder, omdat het restaurant verlaten was, hoogstwaarschijnlijk omdat het vrij nieuw in Gouda is. Ik houd van mijn ruimte en rust, maar enige bezetting schept het gevoel van horeca. Al met al, zeker een go als u op uw gemak een aantal gerechten wilt nuttigen voor een redelijke prijs.

32. Concept is leuk. Bediening uiterst vriendelijk. De gerechten varieren van matig (gambaspiesje) tot goed (pulled pork). Wat ik zelf jammer vond dat het een goedkope uitstraling had. Vooraf afbakbroodjes met slechte kruidenboter, alle borden met weinig fantasie opgemaakt en slagroom uit spuitbus bij nagerecht. Jammer, iets meer aandacht daarvoor kan volgens mij veel verschil maken.

33. De bestelling kwam pas na drie kwartier op tafel. Latere gasten waren al aan het afrekenen. Na een opmerking hierover werden we snel bediend, dat was echter tegenvaller 2: de kwaliteit van de salades was niet op restaurantniveau. Bord sla met wat flintertjes carpaccio, zonder de op de kaart staande truffelcreme. Tip: zoek een ander terras in Gouda.

1,4
  34. dea den boon

Jong onervaren personeel. Mn man had lauwe uiensoep en ik zelf aspergesoep zonder enige asperge wat ik raar vond.
    Hoofdgerecht en dessert waren goed.

35. Renée

Prima restaurant. Lekker eten en vriendelijke bediening. Een aanrader!

36. We gebben lekker gegeten, meeste gerechten waren erg lekker. Jammer van al die sla bij ieder gerecht en de gerechten waren aan de grote kant qua portie. We vonden de patatjes en gebakken aardappels kwalitatief minder. Leuk concept. We zouden het nog leuker vindeb als er bij de gerechten wat variatie van groenten en b.v. rijst of aardappel zat.

37. Een heerlijke avond lekker eten voor een leuke prijs.

38. Het was verrassend goed op alle fronten. Een duidelijke aanrader.

39. Met 7 personen gegeten. Goede kwaliteit producten. Gezellige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Sommige gerechten een beetje flauw. Maar echt een aanrader!

40. Gekozen voor het all-in concept. Allerlei gerechtjes geproefd, allemaal even lekker. Aanrader is de forelmousse, de biefstuk en het dessert Zoet voor 2. Hart Genieten schenkt bijpassende wijnen en ter afsluiting een prima kopje koffie. Bediening is jong en lerend, maar gastvrij en vriendelijk. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van het all-in concept.

41. Frederique Versteeg

Heerlijk gegeten. En heel gezellig personeel!

42. Heerlijke kleine gerechtten, alles wat we bestelden was lekker.

43. Natasja droog

Heerlijk gegeten alleen stilletjes er zaten weinig klanten.
    Maar zo kregen we de volle aandacht bedankt.

44. Wat een mooi concept! Onbeperkt eten en drinken voor zowel de vlees/ viseter als de vegetariër! Heerlijke gerechten met genoeg keuze. Lekker bier en heerlijke Chardonnay. Zeer vriendelijk personeel die je avond tot een feestje maken! Een aanrader! Hartelijke groet Lucas & Suzanne uit Amersfoort

45. Heerlijk gegeten, fijne bediening, prima prijs kwaliteit. Beetje rustig voor een vrijdag ik denk dat dat straks in de zomer wel overgaat.

46. Gisteravond heerlijk gegeten bij Hart Genieten! Super vriendelijke bediening en echt een avondje uit.

47. Mariska de Jong

Waren er nu voor de derde keer wat al aangeeft dat wij hier altijd een fijne avond uit hebben. Eerste twee keer was via Groupon met zes vrienden die het stuk voor stuk heerlijk hebben gehad. Ook nu met z’n tweetjes hadden we een topavond!
    Het reserveren ging een beetje raar: mijn man had gebeld en toen werd er gezegd dat er geen plek was, ik keek tegelijkertijd op de site en kon daar gewoon reserveren...
    Gelukkig maar want: het meisje dat ons hielp deed het supergoed: was vrolijk en zeer alert wat betreft het aanvullen van drinken en het opnemen van een nieuwe ronde. Het eten zelf was allemaal heerlijk en mooi opgemaakt. Wij komen zeker terug.
    Bedankt!

48. Wilma van Dijk

Leuk concept. Onbeperkt gerechten bestellen voor een vaste prijs. Ruime keuze en gerechten zijn niet te groot waardoor je meerdere gerechten wil/kan proeven. Aanrader

49. Wij vonden het duur voor het gebodene. Verder was het zeer irritant dat er steeds gevraagd werd of het wel smaakte. Deze vraag is een keer of tien gesteld. Zelfs nog na het afrekenen. Wij begonnen ons af te vragen of er iets met de kwaliteit van het eten niet in orde was.

50. Wij waren al eerder geweest en vonden het toen al echt top. Nu met ze vieren geweest en iedereen was super enthousiast. Echt een aanrader.

51. Bijzonder aardige en behulpzame medewerkers.
    Leuk concept met voldoende keuze waardoor het voor iedere gast een ¨heerlijke¨ ervaring wordt. Mooi uitzicht op de grote markt met het schitterende voormalig Goudse stadhuis.
    Zeker niet de laatste keer dat wij hier als gast waren.
    Aanrader!

52. We hebben een geweldige avond gehad. Super lekker eten en hele aardige goede bediening.
    Hier komen we zeker nog terug.

53. Inderdaad de kreet genieten klopt. Heerlijk gegeten. Al hoewel ik de boeking niet goed had gedaan en diverse telefoontjes later hebben we heerlijk gegeten bij dit leuke restaurantje. Echt een aanrader.

54. Een verfrissend concept, onbeperkt eten en drinken MET! Kwaliteit en zorg voor de bereiding. Gezellig en sfeervolle ambiance. Zeer vriendelijk personeel, die de drive hebben iedereen het naar de zin te maken. Een aanrader met familie of vrienden, zonder zorg te hebben voor een buiten proportioneel budget. Ook voor groepen zeer geschikt. Wij komen zeker terug.

55. Petra Licht

Met de familie (17 pers.) hebben wij hier 1e kerstdag gegeten. De eerste 2 ronden duurden erg lang. We hebben dat naar het personeel uitgesproken en daarna liep het zeer gesmeerd. We hebben fantastisch gegeten. Alle gerechten waren mooi verzorgd en heerlijk van smaak. Ook de wijnen waren zalig met een keuze uit 3 soorten, zowel bij de witte als de rode wijn. De jonge dames van de bediening waren top; m.n. Lisa, onze gastvrouw.
    Kortom, we hebben een top-avond gehad en kunnen "Hart Genieten" zeer aanbevelen.

56. We hebben heerlijk gegeten op 1e kerstdag. Het menu was divers en uitgebreid en de bediening aardig. Zeker een aanrader om naartoe te gaan en voor herhaling vatbaar!!

57. Katinka Dekker

Met vrienden wezen eten. Concept onbeperkt eten en drinken gedaan. Vlotte bediening, heerlijk eten en leuke sfeer.
    Staat nu hoog op ons lijstje met favoriete restaurants.

58. Coby Hissink

Het was Gouda bij Kaarslicht. Wij hebben heerlijk gegeten. Er was een speciaal menu samengesteld en dat was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

59. Eten was goed, bediening ook, de ruimte waarin je eet vond ik zeer klein, zeker met 32 mensen en dicht bij de trap.

60. Lekker gegeten. Zeker een aanrader gezellige avond gehad.
    Bediening was top. Hadden veel geduld je kwam echt niks te kort Eten kwam snel.

Hart genieten verdient zeker een 10.

61. Imexpartner

Het eten is goed en gevarieerd. De bediening is super. Maar heel vreemd dat we eigenlijk niet meer konden reserveren omdat er geen plaatsen meer zouden zijn. Toen we via hun eigen website reserveerden was er nog ontzettend veel plaats. Uit coulance hebben we alsnog onze groupon mogen verzilveren. Dat moet in het vervolg echt anders...

62. familie stouthart

Prettige bediening en leuk concept!

63. Leuk concept! Het eten was lekker, ondanks de drukte niet lang moeten wachten op onze gerechten. De bediening is top, doen echt alles om het je naar de zin te maken en niets is teveel. Echt groot compliment voor de klantvriendelijkheid. Het is een aanrader.

64. Eerste indruk is oké, de kaart en het onbeperkt concept zien er goed uit!
    Bediening is erg vriendelijk en dat ze af en toe iets vergeten neem ik ze niet kwalijk vanwege de drukte. Echter is de keuken erg traag je wacht ongeveer 30 minuten op een klein gerecht aan een tafel voor 2 personen. Om half 8 gereserveerd en om 22:15 ons 1ste nagerecht. Een grote eter kan beter eerder reserveren. Pluim voor de bediening en kwaliteit van het eten. Maar op een drukke zaterdag mag de keuken zich beter voorbereiden:)

6,7
  65. Heerlijk gegeten, ruime keus, goede bediening.

66. Leuk concept, onbeperkt van de kaart bestellen en alle drinken voor 1 prijs. Het eten was lekker, maar vooral de bediening verdient een pluim, doen echt alles om het je naar de zin te maken en niets is teveel. Echt groot compliment voor de klantvriendelijkheid. Superleuk om ook met een gezelschap te doen omdat je exact weet wat de totaal kosten zullen zijn. Wij vinden het in ieder geval een aanrader.

67. Yvonne Bal

Heerlijk gegeten. Enige min puntje was het relatieve lange wachten tussen de gerechten door.

68. Het concept van Hartg Gnieten is fantastisch: koken met producten uit de streek. Het verschil tussen de hoeveelheid van de gerechtjes was erg groot. Restaurant is op een mooie plek gelegen aan de markt in Gouda. Wij hadden een plek boven bij het raam, waardoor wij uitzicht hadden op het stadhuis van Gouda; zeer sfeervol en mooi! De temperatuur in het restaurant was te warm. En bediening was nog wat onervaren, maar deden wel erg hun best. De pauzes tussen de gerechtjes mogen iets minder. Wij voelden ons nu heel inhalerig om bij het serveren van het ene gerecht gelijk een andere te bestellen.

69. Ger Meijer

Leuke formule met heerlijke kleine gerechten. En, ook belangrijk, prettige bediening. Wel jammer dat op Iens geen foto van de zaak beschikbaar is.

70. Het eten is prima, maar door de drukte niet de 37,50 eruit kunnen eten... Hapjes duurden daardoor namelijk iets langer.
    Op de 1e etage is het al snel warm, er stond wel een airco aan, maar die voldeed niet op dat moment.
    Het jonge personeel deed hun best, maar vergat door drukte dat de bestelling al was opgenomen.
    Er zijn op dit moment net iets betere restaurants in Gouda en omstreken om gezellig een hapje te gaan eten.

6,5
  71. Bij aankomst werden we aan een heel klein tafeltje gezet voor de trap wat heel druk werd belopen.
    Het eten was van matige kwaliteit en waren sommige gerechten zelfs heel slecht.
    Door de kleine ruimte waren er ook nog wat kleine ongelukjes met drankjes van de bediening.

72. Petra Timens

Heerlijk gegeten, al een paar keer. Iedere keer weer goed. Hele leuke formule een echte aanrader.

73. Lang wachten op het eten en dan waren sommige gerechten niet goed bereid erg jammer

4,9
  74. We zijn geholpen door een jong maar zeer vriendelijk meisje dat snel onze bestellingen opnam. Ik vond wel dat we een beetje lang moesten wachten op onze gerechtjes maar gelukkig waren ze wel heel lekker!

Ondanks de drukte werd er plaats gemaakt op het terras. Binnen vind ik het iets minder gezellig dan buiten, maar dat komt denk ik vooral door de keuze van meubilair.

Wij aten niet met Groupon maar voor de gewone prijs en dat was het prima waard voor al die gerechten en onbeperkte drankjes en friet.

Misschien dat al de mensen hieronder vergeten dat het de schuld is van Groupon als er iets mis gaat met het reserveren en niet van Hart Genieten, want ik heb met het reserveren geen problemen gehad.

We hadden een erg leuke avond en werden met een glimlach uitgezwaaid! Dit gaan we zeker vaker doen, we hebben ons heerlijk volgegeten.

75. S. van der Pol

Op zich lekker gegeten, maar vond de zaak niet heel gezellig ogen. De meiden waren leuk, maar vond er gewoon een ongezellige sfeer hangen.
    Het eten was erg laat. Gelukkig was de bediening heel vriendelijk en keken regelmatig in de keuken hoe lang het nog ging duren.
    Genoeg andere leuke tentjes in Gouda, die raad ik meer aan dan Hart Genieten.

3,7
  76. thea hiddink

Vreselijk, stonden er met vrienden en ze vertelde dat er geen reservering van ons stond.
    Erg vreemd want had mail van bevestiging en op de dag zelf nog een herinnerings mail erg vreemd.
    Er was niks bespreekbaar of tegemoet konden eten tegen normaal tarief van e33,50 terwijl ik bon heb voor e 34,95 voor 2 personen.
    Zal het iedereen afraden.

77. Super lekker gegeten. Top service.

78. Was erg lekker. Ook voor de kinderen was het prima.
    Alleen jammer dat je lang op de gerechten moest wachten of voor het bestellen.

79. Via Groupon het "onbeperkt eten inclusief dranken" geboekt. Zeer vriendelijk personeel zorgt voor een vlotte bediening. Gevarieerd aanbod aan gerechten met enkele uitschieters. De wijn is verrassend goed. Toiletten waren schoon.

80. Erg lekker gegeten, super bediening. We waren blij dat we buiten konden zitten. Binnen was het wat bedompt en rommelig. Maar het allerergst waren de toiletten. Ronduit smerig.

81. Voor dat ik mijn groupon heb gekocht, had ik bekijken voor volgende week of het wel beschikbaar en dat was inderdaad, maar na het kopen van mijn voucher kon ik niet reserveren, na een dag was het helaas niet meer beschikbaar voor volgende week. Heb ik netjes gebeld en heb ik gevraagd of kan ze iets doen! Maar wat kreeg ik te horen? Helaas mevrouw we hebben elke dag een aantal tafels voor groupon actie want we kunnen niet de hele restaurant omgooien voor de mensen die gaan voor een tientje eten! Wat voor antwoord en respectloos voor de gasten!

82. Elly Schouten

Gisteravond samen met Jolanda en Wilma genoten van een gezellige avond met heerlijke verschillende gerechten en een lekker glas wijn. De prijs kwaliteit vehouding is uitstekend. De bediening is jong en goed. Wat ons betreft een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

83. Elly van der Ent

Gisteren heel teleurgesteld met vrienden en onze kinderen bij Hart Genieten vertrokken. Was het vorige keer neem de bon uitgeprint mee dan is het goed. Nu kwamen we met de bon en was dit opeens niet goed. Na heen en weer gepraat met de hele leuke meisjes van de bediening of er toch niks geregeld kon worden. Ze zijn naar hun baas gegaan maar er was niks te regelen. Teleurgesteld zijn we vertrokken en zitten nu met een groupon bon voor doordeweeks en onze vakantie is om. Heel jammer dat een dag zo moet eindigen.

84. Monica van Vliet

Wij hebben heerlijk genoten van alle gerechten die we hebben besteld. Een echte aanrader.

85. Wat een aanrader! Echt heerlijk gegeten op het terras met prachtig uitzicht op het stadhuis. Alles klopt\; heerlijk eten, prima prijs-kwaliteit verhouding en prettige bediening.
    We komen zeker terug.

86. Gerrit van Beem

Heerlijk buiten gegeten, tafel stond voor binnen, maar ze probeerde toch om een tafeltje voor ons buiten te creëren. Heel vriendelijk personeel. Leuke gerechtjes op de kaart.Een aanrader.

87. Hennie Ossel

Heerlijk gegeten. Vriendelijk en betrokken personeel. Wij komen zeker terug.

88. Th van Bergen

Bij binnenkomst gelijk het gevoel van het welkom zijn ervaren is op zich al prettig. Correcte en vriendelijke bediening.
    Leuke entourage en een goed concept betreffende de keuze vrijheid van het menu. Uitstekende gerechten en vlotte bediening. Een aanrader.

89. Barbara van Dijk

Een bijzondere ervaring. Ieder gerecht dat wordt gepresenteerd ziet er uit als een feestje, en smaakt voortreffelijk.
    Het personeel is bijzonder vriendelijk en laat zien dat zij betrokken zijn bij de gasten.
    Een echte aanrader!