Hart Genieten in Gouda

Onbeperkt genieten van 't Groene Hart

Wij zijn gevestigd aan het historisch marktplein in het centrum van Gouda. U kunt het best parkeren in één van de parkeergarages of parkeerterreinen aan de rand van het centrum. Alle informatie kunt u vinden op http://www.gouda.nl/Bezoeken/Bereikbaarheid

Ons restaurant ligt op slechts 5 minuten lopen van Gouda centraal. Informatie kunt u vinden op http://www.gouda.nl/Bezoeken/Bereikbaarheid

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Het nieuwste restaurant op de markt van Gouda waar u van verschillende gerechten kunt genieten inclusief drankjes voor een vaste prijs.

Ook zijn wij de enige in de binnenstad met een ruim assortiment aan pannenkoeken.

Heerlijk genieten op ons terras op de markt of binnen met uitzicht op het oude stadhuis.

• All-inclusive

1519839664 78
1520505838 79
1521172013 79

1. Wilco

2. Het 5-gangen systeem is erg leuk. Het model is dat je 5x besteld (als je het op kunt :-) en voor- en hoofdgerecht mag door elkaar en dit voor een vaste prijs (~37.50). Het leuke is dat je lekker lang tafelt en de tijd krijgt om lekker te genieten van je eten. Ook drankjes zitten bij deze prijs in. Ik ben vega en hoewel de keus OK was, waren alle opties kaasgerechten, daarom 4 sterren. Prijs/kwaliteit een 7 daarom. Service was subliem, als in, razend snel: 5 ster. De sfeer was wat minder, omdat het restaurant verlaten was, hoogstwaarschijnlijk omdat het vrij nieuw in Gouda is. Ik houd van mijn ruimte en rust, maar enige bezetting schept het gevoel van horeca. Al met al, zeker een go als u op uw gemak een aantal gerechten wilt nuttigen voor een redelijke prijs.

3. Concept is leuk. Bediening uiterst vriendelijk. De gerechten varieren van matig (gambaspiesje) tot goed (pulled pork). Wat ik zelf jammer vond dat het een goedkope uitstraling had. Vooraf afbakbroodjes met slechte kruidenboter, alle borden met weinig fantasie opgemaakt en slagroom uit spuitbus bij nagerecht. Jammer, iets meer aandacht daarvoor kan volgens mij veel verschil maken.

4. De bestelling kwam pas na drie kwartier op tafel. Latere gasten waren al aan het afrekenen. Na een opmerking hierover werden we snel bediend, dat was echter tegenvaller 2: de kwaliteit van de salades was niet op restaurantniveau. Bord sla met wat flintertjes carpaccio, zonder de op de kaart staande truffelcreme. Tip: zoek een ander terras in Gouda.

5. dea den boon

Jong onervaren personeel. Mn man had lauwe uiensoep en ik zelf aspergesoep zonder enige asperge wat ik raar vond.
    Hoofdgerecht en dessert waren goed.

6. Renée

Prima restaurant. Lekker eten en vriendelijke bediening. Een aanrader!

7. We gebben lekker gegeten, meeste gerechten waren erg lekker. Jammer van al die sla bij ieder gerecht en de gerechten waren aan de grote kant qua portie. We vonden de patatjes en gebakken aardappels kwalitatief minder. Leuk concept. We zouden het nog leuker vindeb als er bij de gerechten wat variatie van groenten en b.v. rijst of aardappel zat.

8. Een heerlijke avond lekker eten voor een leuke prijs.

9. Het was verrassend goed op alle fronten. Een duidelijke aanrader.

10. Met 7 personen gegeten. Goede kwaliteit producten. Gezellige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Sommige gerechten een beetje flauw. Maar echt een aanrader!

11. Gekozen voor het all-in concept. Allerlei gerechtjes geproefd, allemaal even lekker. Aanrader is de forelmousse, de biefstuk en het dessert Zoet voor 2. Hart Genieten schenkt bijpassende wijnen en ter afsluiting een prima kopje koffie. Bediening is jong en lerend, maar gastvrij en vriendelijk. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding van het all-in concept.

12. Frederique Versteeg

Heerlijk gegeten. En heel gezellig personeel!

13. Heerlijke kleine gerechtten, alles wat we bestelden was lekker.

14. Natasja droog

Heerlijk gegeten alleen stilletjes er zaten weinig klanten.
    Maar zo kregen we de volle aandacht bedankt.

15. Wat een mooi concept! Onbeperkt eten en drinken voor zowel de vlees/ viseter als de vegetariër! Heerlijke gerechten met genoeg keuze. Lekker bier en heerlijke Chardonnay. Zeer vriendelijk personeel die je avond tot een feestje maken! Een aanrader! Hartelijke groet Lucas & Suzanne uit Amersfoort

16. Heerlijk gegeten, fijne bediening, prima prijs kwaliteit. Beetje rustig voor een vrijdag ik denk dat dat straks in de zomer wel overgaat.

17. Gisteravond heerlijk gegeten bij Hart Genieten! Super vriendelijke bediening en echt een avondje uit.

18. Mariska de Jong

Waren er nu voor de derde keer wat al aangeeft dat wij hier altijd een fijne avond uit hebben. Eerste twee keer was via Groupon met zes vrienden die het stuk voor stuk heerlijk hebben gehad. Ook nu met z’n tweetjes hadden we een topavond!
    Het reserveren ging een beetje raar: mijn man had gebeld en toen werd er gezegd dat er geen plek was, ik keek tegelijkertijd op de site en kon daar gewoon reserveren...
    Gelukkig maar want: het meisje dat ons hielp deed het supergoed: was vrolijk en zeer alert wat betreft het aanvullen van drinken en het opnemen van een nieuwe ronde. Het eten zelf was allemaal heerlijk en mooi opgemaakt. Wij komen zeker terug.
    Bedankt!

19. Wilma van Dijk

Leuk concept. Onbeperkt gerechten bestellen voor een vaste prijs. Ruime keuze en gerechten zijn niet te groot waardoor je meerdere gerechten wil/kan proeven. Aanrader

20. Wij vonden het duur voor het gebodene. Verder was het zeer irritant dat er steeds gevraagd werd of het wel smaakte. Deze vraag is een keer of tien gesteld. Zelfs nog na het afrekenen. Wij begonnen ons af te vragen of er iets met de kwaliteit van het eten niet in orde was.

21. Wij waren al eerder geweest en vonden het toen al echt top. Nu met ze vieren geweest en iedereen was super enthousiast. Echt een aanrader.

22. Bijzonder aardige en behulpzame medewerkers.
    Leuk concept met voldoende keuze waardoor het voor iedere gast een ¨heerlijke¨ ervaring wordt. Mooi uitzicht op de grote markt met het schitterende voormalig Goudse stadhuis.
    Zeker niet de laatste keer dat wij hier als gast waren.
    Aanrader!

23. We hebben een geweldige avond gehad. Super lekker eten en hele aardige goede bediening.
    Hier komen we zeker nog terug.

24. Inderdaad de kreet genieten klopt. Heerlijk gegeten. Al hoewel ik de boeking niet goed had gedaan en diverse telefoontjes later hebben we heerlijk gegeten bij dit leuke restaurantje. Echt een aanrader.

25. Een verfrissend concept, onbeperkt eten en drinken MET! Kwaliteit en zorg voor de bereiding. Gezellig en sfeervolle ambiance. Zeer vriendelijk personeel, die de drive hebben iedereen het naar de zin te maken. Een aanrader met familie of vrienden, zonder zorg te hebben voor een buiten proportioneel budget. Ook voor groepen zeer geschikt. Wij komen zeker terug.

26. Leuk concept met eten en drinken in een vaste prijs.
    Heerlijk gegeten en prima bediening.
    Een aanrader.

27. Petra Licht

Met de familie (17 pers.) hebben wij hier 1e kerstdag gegeten. De eerste 2 ronden duurden erg lang. We hebben dat naar het personeel uitgesproken en daarna liep het zeer gesmeerd. We hebben fantastisch gegeten. Alle gerechten waren mooi verzorgd en heerlijk van smaak. Ook de wijnen waren zalig met een keuze uit 3 soorten, zowel bij de witte als de rode wijn. De jonge dames van de bediening waren top; m.n. Lisa, onze gastvrouw.
    Kortom, we hebben een top-avond gehad en kunnen "Hart Genieten" zeer aanbevelen.

28. We hebben heerlijk gegeten op 1e kerstdag. Het menu was divers en uitgebreid en de bediening aardig. Zeker een aanrader om naartoe te gaan en voor herhaling vatbaar!!

29. Katinka Dekker

Met vrienden wezen eten. Concept onbeperkt eten en drinken gedaan. Vlotte bediening, heerlijk eten en leuke sfeer.
    Staat nu hoog op ons lijstje met favoriete restaurants.

30. Coby Hissink

Het was Gouda bij Kaarslicht. Wij hebben heerlijk gegeten. Er was een speciaal menu samengesteld en dat was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

31. Eten was goed, bediening ook, de ruimte waarin je eet vond ik zeer klein, zeker met 32 mensen en dicht bij de trap.

32. Lekker gegeten. Zeker een aanrader gezellige avond gehad.
    Bediening was top. Hadden veel geduld je kwam echt niks te kort Eten kwam snel.

Hart genieten verdient zeker een 10.

33. Imexpartner

Het eten is goed en gevarieerd. De bediening is super. Maar heel vreemd dat we eigenlijk niet meer konden reserveren omdat er geen plaatsen meer zouden zijn. Toen we via hun eigen website reserveerden was er nog ontzettend veel plaats. Uit coulance hebben we alsnog onze groupon mogen verzilveren. Dat moet in het vervolg echt anders...

34. familie stouthart

Prettige bediening en leuk concept!

35. Leuk concept! Het eten was lekker, ondanks de drukte niet lang moeten wachten op onze gerechten. De bediening is top, doen echt alles om het je naar de zin te maken en niets is teveel. Echt groot compliment voor de klantvriendelijkheid. Het is een aanrader.

36. Eerste indruk is oké, de kaart en het onbeperkt concept zien er goed uit!
    Bediening is erg vriendelijk en dat ze af en toe iets vergeten neem ik ze niet kwalijk vanwege de drukte. Echter is de keuken erg traag je wacht ongeveer 30 minuten op een klein gerecht aan een tafel voor 2 personen. Om half 8 gereserveerd en om 22:15 ons 1ste nagerecht. Een grote eter kan beter eerder reserveren. Pluim voor de bediening en kwaliteit van het eten. Maar op een drukke zaterdag mag de keuken zich beter voorbereiden:)

37. Heerlijk gegeten, ruime keus, goede bediening.

38. Leuk concept, onbeperkt van de kaart bestellen en alle drinken voor 1 prijs. Het eten was lekker, maar vooral de bediening verdient een pluim, doen echt alles om het je naar de zin te maken en niets is teveel. Echt groot compliment voor de klantvriendelijkheid. Superleuk om ook met een gezelschap te doen omdat je exact weet wat de totaal kosten zullen zijn. Wij vinden het in ieder geval een aanrader.

39. Yvonne Bal

Heerlijk gegeten. Enige min puntje was het relatieve lange wachten tussen de gerechten door.

40. Het concept van Hartg Gnieten is fantastisch: koken met producten uit de streek. Het verschil tussen de hoeveelheid van de gerechtjes was erg groot. Restaurant is op een mooie plek gelegen aan de markt in Gouda. Wij hadden een plek boven bij het raam, waardoor wij uitzicht hadden op het stadhuis van Gouda; zeer sfeervol en mooi! De temperatuur in het restaurant was te warm. En bediening was nog wat onervaren, maar deden wel erg hun best. De pauzes tussen de gerechtjes mogen iets minder. Wij voelden ons nu heel inhalerig om bij het serveren van het ene gerecht gelijk een andere te bestellen.

41. Ger Meijer

Leuke formule met heerlijke kleine gerechten. En, ook belangrijk, prettige bediening. Wel jammer dat op Iens geen foto van de zaak beschikbaar is.

42. Het eten is prima, maar door de drukte niet de 37,50 eruit kunnen eten... Hapjes duurden daardoor namelijk iets langer.
    Op de 1e etage is het al snel warm, er stond wel een airco aan, maar die voldeed niet op dat moment.
    Het jonge personeel deed hun best, maar vergat door drukte dat de bestelling al was opgenomen.
    Er zijn op dit moment net iets betere restaurants in Gouda en omstreken om gezellig een hapje te gaan eten.

43. Bij aankomst werden we aan een heel klein tafeltje gezet voor de trap wat heel druk werd belopen.
    Het eten was van matige kwaliteit en waren sommige gerechten zelfs heel slecht.
    Door de kleine ruimte waren er ook nog wat kleine ongelukjes met drankjes van de bediening.

44. Petra Timens

Heerlijk gegeten, al een paar keer. Iedere keer weer goed. Hele leuke formule een echte aanrader.

45. Lang wachten op het eten en dan waren sommige gerechten niet goed bereid erg jammer

46. We zijn geholpen door een jong maar zeer vriendelijk meisje dat snel onze bestellingen opnam. Ik vond wel dat we een beetje lang moesten wachten op onze gerechtjes maar gelukkig waren ze wel heel lekker!

Ondanks de drukte werd er plaats gemaakt op het terras. Binnen vind ik het iets minder gezellig dan buiten, maar dat komt denk ik vooral door de keuze van meubilair.

Wij aten niet met Groupon maar voor de gewone prijs en dat was het prima waard voor al die gerechten en onbeperkte drankjes en friet.

Misschien dat al de mensen hieronder vergeten dat het de schuld is van Groupon als er iets mis gaat met het reserveren en niet van Hart Genieten, want ik heb met het reserveren geen problemen gehad.

We hadden een erg leuke avond en werden met een glimlach uitgezwaaid! Dit gaan we zeker vaker doen, we hebben ons heerlijk volgegeten.

47. S. van der Pol

Op zich lekker gegeten, maar vond de zaak niet heel gezellig ogen. De meiden waren leuk, maar vond er gewoon een ongezellige sfeer hangen.
    Het eten was erg laat. Gelukkig was de bediening heel vriendelijk en keken regelmatig in de keuken hoe lang het nog ging duren.
    Genoeg andere leuke tentjes in Gouda, die raad ik meer aan dan Hart Genieten.

48. thea hiddink

Vreselijk, stonden er met vrienden en ze vertelde dat er geen reservering van ons stond.
    Erg vreemd want had mail van bevestiging en op de dag zelf nog een herinnerings mail erg vreemd.
    Er was niks bespreekbaar of tegemoet konden eten tegen normaal tarief van e33,50 terwijl ik bon heb voor e 34,95 voor 2 personen.
    Zal het iedereen afraden.

49. Super lekker gegeten. Top service.

50. Was erg lekker. Ook voor de kinderen was het prima.
    Alleen jammer dat je lang op de gerechten moest wachten of voor het bestellen.

51. Via Groupon het "onbeperkt eten inclusief dranken" geboekt. Zeer vriendelijk personeel zorgt voor een vlotte bediening. Gevarieerd aanbod aan gerechten met enkele uitschieters. De wijn is verrassend goed. Toiletten waren schoon.

52. Erg lekker gegeten, super bediening. We waren blij dat we buiten konden zitten. Binnen was het wat bedompt en rommelig. Maar het allerergst waren de toiletten. Ronduit smerig.

53. Voor dat ik mijn groupon heb gekocht, had ik bekijken voor volgende week of het wel beschikbaar en dat was inderdaad, maar na het kopen van mijn voucher kon ik niet reserveren, na een dag was het helaas niet meer beschikbaar voor volgende week. Heb ik netjes gebeld en heb ik gevraagd of kan ze iets doen! Maar wat kreeg ik te horen? Helaas mevrouw we hebben elke dag een aantal tafels voor groupon actie want we kunnen niet de hele restaurant omgooien voor de mensen die gaan voor een tientje eten! Wat voor antwoord en respectloos voor de gasten!

54. Elly Schouten

Gisteravond samen met Jolanda en Wilma genoten van een gezellige avond met heerlijke verschillende gerechten en een lekker glas wijn. De prijs kwaliteit vehouding is uitstekend. De bediening is jong en goed. Wat ons betreft een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

55. Elly van der Ent

Gisteren heel teleurgesteld met vrienden en onze kinderen bij Hart Genieten vertrokken. Was het vorige keer neem de bon uitgeprint mee dan is het goed. Nu kwamen we met de bon en was dit opeens niet goed. Na heen en weer gepraat met de hele leuke meisjes van de bediening of er toch niks geregeld kon worden. Ze zijn naar hun baas gegaan maar er was niks te regelen. Teleurgesteld zijn we vertrokken en zitten nu met een groupon bon voor doordeweeks en onze vakantie is om. Heel jammer dat een dag zo moet eindigen.

56. Monica van Vliet

Wij hebben heerlijk genoten van alle gerechten die we hebben besteld. Een echte aanrader.

57. Wat een aanrader! Echt heerlijk gegeten op het terras met prachtig uitzicht op het stadhuis. Alles klopt\; heerlijk eten, prima prijs-kwaliteit verhouding en prettige bediening.
    We komen zeker terug.

58. Gerrit van Beem

Heerlijk buiten gegeten, tafel stond voor binnen, maar ze probeerde toch om een tafeltje voor ons buiten te creëren. Heel vriendelijk personeel. Leuke gerechtjes op de kaart.Een aanrader.

59. Hennie Ossel

Heerlijk gegeten. Vriendelijk en betrokken personeel. Wij komen zeker terug.

60. Th van Bergen

Bij binnenkomst gelijk het gevoel van het welkom zijn ervaren is op zich al prettig. Correcte en vriendelijke bediening.
    Leuke entourage en een goed concept betreffende de keuze vrijheid van het menu. Uitstekende gerechten en vlotte bediening. Een aanrader.

61. Barbara van Dijk

Een bijzondere ervaring. Ieder gerecht dat wordt gepresenteerd ziet er uit als een feestje, en smaakt voortreffelijk.
    Het personeel is bijzonder vriendelijk en laat zien dat zij betrokken zijn bij de gasten.
    Een echte aanrader!