Goudse Vis in Gouda

• Bezorgen

1. Gerrit Stormbroek

Mensen die daar werken super vriendelijk, snel en goed geholpen en de vis echt top. Je kan er lekker en gezellig zitten en een heerlijke visschotel eten voor een goede prijs.

2. Toen wij rond 18 uur naar huis reden, zijn wij langs "Goudse Vis" aan het Driewegplein gegaan.
    Deze zaak is op het moment wegens verbouwing gesloten.
    Op de deur hing een briefje, dat ze een nieuw filiaal geopend hebben aan De Kortestraat 87 Gouda.
    Die straat wisten wij niet, maar de navigatie bracht ons naar de Jumbo / Lidl aan de Sportlaan waar zij schuin tegenover in een nieuw groot pand een viswinkel hebben geopend.
    In de mooie, ruime viswinkel staan langs het raam 8 tafeltjes.
    Twee grote vitrines vol met verschillende soorten verse vis, die je zelf kunt aanwijzen.
    Onze keus viel op 2 mooie grote "gegrilde zalmmoten" met friet incl. 2 sausjes.
    Als 2e gang zijn wij beiden voor een lekkere moot "Rog" gegaan.
    Inclusief 6 glazen Turkse thee ( gratis ) hebben wij samen heerlijk vis gegeten. Totaal € 18,95.
    Dat is nog eens een leuk prijsje om buiten de deur vis te eten.
    Samengevat was de beleving boven verwachting. Het prijskaartje "Heerlijke vis voor een eerlijke prijs". De bediening vonden wij erg gastvrij en vriendelijk. Een heel mooie nette schone viswinkel. Een aanwinst voor Gouda en omgeving.
    Onze complimenten,
    Ben & Marijke