Nieuwste foto's in Gouda

Laatste updates in Gouda

1. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Gouda

Verwacht niet teveel met een kortingsbon voor onbeperkt mix grill. Je krijgt een bord vol vlees waarvan het meeste heeel veel gyros is. En je moet alles opmaken voordat je verder kan bestellen. Dus je raadt het al vol van de gyros alleen. Stokbrood was bruin brood met kruidenboter. Ook Niet echt een succes. Saladebar was ook niet bijzonder. Ik klaag niet over de bediening erg vriendelijk. Maar vond het eten niet super. Maar met kortingsbon een prima kwaliteit verhouding. Als ik hoofdprijs had betaald had het wel pijn gedaan.

2. Jan Hartman's profielfoto
    Jan Hartman heeft gereageerd op een recensie van Jean Marie

Bedankt Bruijn voor deze mooie recensie. We hopen je snel weer bij ons aan tafel te zien.

Groeten,
    Team Jean Marie

3. Kasia's profielfoto
    Kasia heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Gouda

Eten was lekker, alleen je moet best lang wachten op je drankje.

4. Johan van Eijk's profielfoto
    Johan van Eijk heeft een recensie geschreven voor Kamphuisen

Wederom lekker gegeten en gedronken, bediening zoals altijd vriendelijk en attent.

5. Amy's profielfoto
    Amy heeft een recensie geschreven voor Jeffs Bistro
    Internationaal Gouda

Eten zeker niet duur, maar ook heel gewoon.
    Service: één medewerker ronduit onaangenaam, anderen vriendelijk.

6. Bruijn's profielfoto
    Bruijn heeft een recensie geschreven voor Jean Marie

Geweldig een avondje uit heerlijk is het eten, met zorg bediend.

7. Grace's profielfoto
    Grace heeft een recensie geschreven voor Kamphuisen

Lekker eten, vriendelijke bediening, gezellig druk.
    Niets op aan te merken, tof!

8. Mongolen Malijka's profielfoto
    Mongolen Malijka heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Willy

Eten was echt lekker iedereen moet het proberen echt geweldig.

9. Patty's profielfoto
    Patty heeft een recensie geschreven voor Unique
    Nederlands Gouda

We werden hartelijk ontvangen alhoewel we er een half uurtje eerder waren, konden we direct aan tafel. Voor het aantal tafels was er in ieder geval ruim voldoende bediening dus service was perfect. Wij kozen voor de culinaire reis, een zesgangen verrassingsmenu waarbij we ook een bijpassend wijnarrangement namen. Gerechten waren allen heerlijk, precies op smaak en toch anders dan anders. Van romige risotto met cantharellen tot bavette (botermals!), maar ook kabeljauw en gevolgte kwamen voorbij. Dessert was gewaagd, moet je van houden, wij zijn er nog niet over uit ;) maar de dessertwijn fantastisch! Fijne avond gehad bij Unique, komen zeker een keer terug.

10. Janine van den Brink's profielfoto
    Janine van den Brink heeft een recensie geschreven voor Unique

Janine van den Brink

Genoten van de culinaire reis Unique! De bijpassende wijnen maakten het plaatje compleet. Zeker een aanrader!

11. R van Emden's profielfoto
    R van Emden heeft een recensie geschreven voor Rhodos

R van Emden

Voor de 2e keer uitstekend gegeten. Echt authentiek Grieks. Leuk, gezellig restaurant in hartje Gouda.

12. Donald Pagrach's profielfoto
    Donald Pagrach heeft een recensie geschreven voor L'Angolo Divino

Donald Pagrach

Ik ben naar dit restaurant gegaan omdat ik er heel goede ervaringen mee heb. Prima eten, prima bediening maar dit keer was het duidelijk minder. Niet het eten, dat was zoals gewoonlijk weer uitstekend. Maar het proces eromheen, dat klopte niet.
    Ik had digitaal gereserveerd en dat was ook digitaal bevestigd. Alleen op de handgeschreven reserveringslijst kwam ik niet voor.
    De tijd tussen de amuse en het voorgerecht was te lang; tussen het hoofd- en het nagerecht te kort.
    We bestelden een verrassingsmenu met vlees ipv vis. Er werd één menu met vis en één menu met vlees geserveerd. Er werd een beetje schokschouderig excuus aangeboden omdat het moet maar niet omdat ze het meenden was mijn indruk
    De serveerster vroeg na elk gerecht of het gesmaakt had maar meer omdat dat moet volgens het protocol maar niet omdat ze echt belangstelling voor het antwoord had is mijn mening.

13. Jeanne's profielfoto
    Jeanne heeft een recensie geschreven voor Unique
    Nederlands Gouda

We hebben gezellig gegeten bij Unique. Het zes gangen menu heeft ons echter niet kunnen overtuigen. De smaak was goed (met name het kleine maar fijne dessert verdient een pluim), maar de presentatie van het geheel, toch een belangrijk element, liet naar onze mening te wensen over.
    Helaas was de bediening ook niet wat het had moeten zijn.

14. Pim meijerink's profielfoto
    Pim meijerink heeft een recensie geschreven voor Kamphuisen

Pim meijerink

Was al eerst binnen bij kamphuisen, vriendelijke bediening.
    Je wordt tot geholpen.
    De prijs vond ik nog meevallen.

15. Max's profielfoto
    Max heeft een recensie geschreven voor Unique
    Nederlands Gouda

De culinaire reis van zes gangen die Unique aanbiedt, in plaats van een keuze uit een traditionele menukaart, is een culinaire belevenis van hoge kwaliteit. De bijpassende wijnen zijn welgekozen, maar stevig aan de prijs. De ontvangst en de bediening zijn charmant en vriendelijk. Dit is echt een adres om vaak terug te komen, vooral ook omdat Gouda weinig tot geen restaurants heeft van dit niveau.

16. Piet Dekker's profielfoto
    Piet Dekker heeft een recensie geschreven voor De Belvédère

Piet Dekker

We hebben lekker gegeten, op een rustige plaats, het personeel was zeer vriendelijk en attent.

17. Jhim van Bemmel's profielfoto
    Jhim van Bemmel heeft een recensie geschreven voor Hart Genieten
    Regionaal Gouda

Jhim van Bemmel

Heerlijk gegeten. Bediening zeer goed. Een van de weinige restaurants met een a la carte formule icm toch onbeperkt eten en drankjes. Echt een aanrader. Perfecte lokatie tegenover het historische stadhuis.

18. Carolina van Nimwegen's profielfoto
    Carolina van Nimwegen heeft een recensie geschreven voor Kamphuisen

Carolina van Nimwegen

Woensdagavond onbeperkt gamba's staan weer op het menu.
    Ik zeg doen, want heb je ze eenmaal bij Kamphuisen gegeten, dan wil je ze alleen daar nog maar eten!
    Ongedwongen sfeer, goede/aardige bediening op een mooie plek in de stad.

19. Saar's profielfoto
    Saar heeft een recensie geschreven voor Wokamor

Ik heb bewust geen cijfer gegeven bij de service hier bij wok Amor Gouda. De dame als telefoniste klonk onwijs asociaal. Ze had er er volgens mij niet helemaal zin in. Kortaf en niet klantvriendelijk. Verder vind ik t eten lekker maar dat zat mij net bij t bestellen erg dwars. Jeetje zeg

20. Meelander's profielfoto
    Meelander heeft een recensie geschreven voor Mykonos
    Grieks Gouda

Over het algemeen was het allemaal lekker en goed te doen, echter was de service wat minder m.b.t. bestellen. Wellicht kwam dat omdat wij in de file gestaan hadden en dit wel tijdig gemeld hadden dat we later zouden zijn dan de reservering. Zou geen probleem zijn, maar in de bediening was dit toch wel te merken. Ook werden we een beetje het restaurant uit gekeken omdat we de laatste waren. Beetje jammer…

21. H.E.Tuinhout's profielfoto
    H.E.Tuinhout heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Gouda

H.E.Tuinhout

Ik kende het Rose Garden restaurant al 30 jaar geleden, toen was het een absolute topper. Een aantal jaren geleden werd het minder goed. Nu hebben we het weer bezocht en waren aangenaam verrast over de goede kwaliteit. We komen nog eens terug!

22. Bernhard Drost's profielfoto
    Bernhard Drost heeft een recensie geschreven voor Unique

Bernhard Drost

Was een fantastische culinaire beleving. Gekozen voor een verrassingsmenu met bijpassende wijnen, gekozen door het restaurant. Prima wijn/spijscombinaties. Bij enkele gerechten mochten de wijnen iets meer body hebben, maar al met al enorm genoten.
    Goede portionering bij zeven gangen. We komen zeker terug en ik raad iedere wijnliefhebber dit restaurant aan.

23. M Verkerk's profielfoto
    M Verkerk heeft een recensie geschreven voor Indian Tandoori & Curry

Echt belachelijk restaurant.
    Heb er eten besteld, zou 40 minuten duren.
    Zit nu al 2 en een half uur te wachten, en nog niets ontvangen.
    Volgens het restaurant denken ze dat de bezorger onderweg is, dat weten ze niet eens, zeggen ze.
    Te triest voor worden dat zulke restaurants blijven bestaan.

24. S van Putten's profielfoto
    S van Putten heeft een recensie geschreven voor Hart Genieten
    Regionaal Gouda

S van Putten

Hier kun je pas echt ontspannen eten. De service is echt geweldig!

25. Lisette Meij's profielfoto
    Lisette Meij heeft een recensie geschreven voor Jeffs Bistro
    Internationaal Gouda

Heerlijk gegeten bij jullie. Ook hele fijjne bediening. Ga zeker terugkomen. Alleen jammer dat jullie niet open zijn met de kerstdagen.

26. Klaar's profielfoto
    Klaar heeft een recensie geschreven voor Kamphuisen

Lekker gegeten, supervriendelijke ontvangst en bediening. Stamgasten dronken fijn wijntjes aan de bar, niet druk bezet met eters, maar ja, woensdagavond. Eerst aten we beiden crème brulé van geitenkaas met wat pompoen squash ernaast. Mooi toefje salade erbij. Lekker, wel wat kleine portie. Of was dat gevoelsmatig, omdat het gewoon zo lekker was? Zus at daarna lendebief, die perfect gebakken was en super combineerde met de truffeljus, waar de truffel aangenaam aanwezig, maar niet overheersend aanwezig was. Zelf koos ik vega burgertjes: twee mini's, op twee schattige, erg lekkere mini broodjes. Heerlijke burgertjes van bietjes en ik denk kikkererwten, waar de djinten zeker ook niet voorbij gevlogen was. Wat mooie salade erbij en uiteraard een gedeeld bakje verse frietjes... Allemaal erg lekker, beetje prijzig vond ik wel. Laten we zeggen, de hele ervaring van het totaalplaatje maakt alles goed. Zou zo weer gaan. ;-)

27. Wilma Damhuis's profielfoto
    Wilma Damhuis heeft een recensie geschreven voor Unique

Wilma Damhuis

Ik heb heerlijk gegeten en uitstekend bediend en ontvangen. Fijne sfeer. Ik heb echt genoten, eindelijk in Gouda een goed restaurant. De prijs maakt dat ik niet elke week kom. Helaas. Maar de volgende als ik iets te vieren heb kom ik zeker weer. Geweldig

28. Ed en Mirelda's profielfoto
    Ed en Mirelda heeft een recensie geschreven voor Unique
    Nederlands Gouda

Met zakelijke relaties een geweldige unieke ervaring met veel smaak en zeer afwisselend eten waarbij ook de vegetariër volledig verwend wordt. Ook de voorgestelde wijn was perfect. Een complete avond uit.