Bij Ons in Gouda

1411947866 85
1471619770 83
1620799529 85
1700362067 85

1. Ook op een doordeweekse avond waarop Ajax speelde was het erg druk, en meteen heel sfeervol. Ondanks de drukte toch snelle en vriendelijke bediening. Mijn gasten (en ik) waren uitermate tevreden, met name over het voorgerecht "bij ons", waarbij je van alle voorgerechten een proeverijtje werd aangeboden. Maar ook de andere gerechten waren perfect. Een aanrader!

2. Suzanne Hanrats

Hele aardige bediening, gewoon normaal vriendelijk en oplettend. Super lekker eten, alles smaakte heerlijk en het zag er mooi uit. De proeverij van voorgerechten was echt top, een dikke 10. Ik heb gewoon letterlijk niets aan te merken (en ik kan best kritisch zijn...)! Ik vind dit tot nog toe de beste kwaliteit/prijsverhouding in Gouda. Ook de locatie is mooi, in een steeg naast de Sint-Jan en binnen in het restaurant geeft de trap een wow effect. Omdat ik echt vind dat dit restaurant aandacht verdiend dacht ik: ik ga een positieve review schrijven!

3. Gewoon goed en gezellig eten. Niet heel origineel maar voor elke smaak is er wel iets op de kaart.

4. Wat een leuk restaurant is dit! Je wordt hartelijk welkom geheten, loopt de trap op en wordt ontvangen door zeer vriendelijk personeel. Heel leuke kaart, heerlijk eten en met dieetwensen wordt rekening gehouden. Lekker druk en leuke sfeer. Hier kom je graag terug!

5. Wagener J.

Zaterdag 16 juni 2018 hebben wij met 4 personen voortreffelijk bij jullie gegeten; het restaurant was vol, maar door de tafel zetting konden wij heel gezellig en rustig genieten van jullie uitstekende diner.
    Een buitengewoon goede prijs/kwaliteit verhouding en een uiterst correcte service.
    Heel veel dank en met en cijfer, zeker een 8.8
    Dank.
    Tip.

6. Leuk restaurant, vriendelijke bediening, lekker eten, een aanrader.

7. Annalies

Super lekker gegeten!
    Goede bediening en uitleg over de gerechten. Heerlijke wijn en een fantastisch dessert. Zeer vriendelijk personeel.

8. Lekker gegeten, goede producten, goed bereid, vriendelijk personeel, zéker voor herhaling vatbaar.

9. Er staat hier op de site bij dat er glutenvrij geserveerd wordt, maar op de kaart is geen enkel hoofdgerecht glutenvrij...

10. Shady Shehata

12. Gert Kranendonk

Voor de 2e keer uit eten bij Bij Ons. Het restaurant is sfeervol en authentiek. De kwaliteit van het het eten en drinken is uitstekend! Aandachtspunt is dat het restaurant stampvol wordt gezet met tafeltjes en stoelen. Voor de commercie goed maar het draagt niet bij aan een avondje gezellig tafelen, omdat je behoorlijk hard moet praten met je tafelgenoten om je verstaanbaar te maken. Het zou beter zijn meer ruimte te creeren tussen de tafel. Dit komt de sfeer en het comfort zeker ten goede! De keuken is uitstekend!

13. Zeer hartelijke ontvangst, warme makkelijke sfeer waar wij ons en onze vrienden zich thuis voelen. Heerlijk gegeten, alle gerechten met zorg bereid.
    Dit was onze eerste ervaring maar zeer zeker niet de laatste. Super.

14. Heerlijk gegeten! Met veel zorg bereid. Mooie gerechten, zowel qua smaak als presentatie.

15. Samen met m'n vrouw heerlijk gegeten. Was onze eerste ervaring bij "Bij Ons". De presentatie van het eten was heel leuk. Al met al voor herhaling vatbaar.

16. Heerlijk gegeten, vooraf, hoofd, toetjes, alles prima verzorgd en kwalitatief goed. Komen zeker terug.

17. Mark en Patricia

Zeer goed gegeten, lekker buiten onder het zonnescherm waar het behoorlijk warm was. Goed duidelijk uitgelegd wat er geserveerd werd. Was echt super lekker! Goed gegeten voor een normale prijs.

18. Frank schouten

Prima bediening en kwalitatief heel goed! Een aanrader!

19. Leo van der Vlist

Afgaand op goede recensies hier gereserveerd, en geen seconde spijt gehad. Sfeervolle en rustige omgeving, uitstekend verzorgd en smakelijk bereid eten, goede service en met dank aan het midweek menu (3 gangen vrij kiezen in de kaart) ook nog een keer prima betaalbaar. Een aanrader, en ik ben zelf ook vast van plan nog eens terug te komen.

20. J.Gorter-Koningh

Prima gegeten, leuke bediening. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.

21. Jammer dat de reservering niet doorgekomen is bij Bij ons, denk je dat je reserveerde en blijkt dat dit niet zo is maar gelukkig hadden ze nog een tafel voor ons! Verder was het prima, heerlijk gegeten.

22. Kees en Carla Van der Laan

We waren buitengewoon verrast door de zeer goede kwaliteit van de gerechten. Een voorgerecht met veel verschillende smaken. Mijn tafelpartners aten snoekbaars resp. Eendeborst en Wild zwijn. Fantastisch goede smaak, prachtig opgediend en ondersteund door een prachtige volle rode huiswijn uit. Prijsstelling ? Absoluut value for money! Bij ons is echt een aanrader in het drukke aanbod van Goudse binnenstadrestaurants.

23. M. Verheij

Heerlijk gegeten (ook mooie presentatie van gerechten), prima service en gezellige ambiance. Echt een aanrader! Goede prijs-kwaliteit verhouding, zeker met het midweekmenu!

24. De bediening was top.
    Het eten was geweldig.
    Ik kan alleen maar een foto van een leeg bord laten zien, en een prachtige zaak!
    Gr.
    Arie

25. Echt heerlijk gegeten! Leuke sfeer en een top bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

26. We zijn met 2 personen wezen eten in Bij Ons.

De entourage is prima,geen keiharde muziek waardoor je elkaar niet kunt verstaan. De bediening is vlot en correct.

Het eten is heerlijk,maar wel prijzig.Met zn tweeen 100 euro is niet goedkoop!

Maar wel voor herhaling vatbaar,alleen niet elke maand.....

27. Ron Lugthart

Dit is gewoon top!
    Als je ergens in gouda lekker wil eten moet je hier zijn.
    Het voorgerecht `Bij Ons` is helemaal top, dat is een variatie van allemaal kleine voorgerechten. En in de zomer zit je lekker buiten in een gezellig steegje.

28. Prima ontvangst, gelijk op je gemak. Lekker buiten kunnen zitten. Bijzonder leuk gepresenteerde voorgerechten, top.
    Hoofdgerechten goed voor elkaar. Leuke uitleg van wat de gerechten inhouden. Nagerecht verrassing, heel mooi. Tussendoor een magic tissue. De rekening viel ook erg mee. Wij hebben erg genoten. Bedankt.

29. M.Blokland

Verrassende proeverij, mooie opmaak, vriendelijke en goede
    bediening en uitleg.
    Klein en druk maar wel gezellig.
    Met 4 personen allemaal verschillende menu's waren goed verzorgd.

Een zaak om nog eens terug te komen.

30. Wout Spruijt

Door recensies hier terecht, dus we waren benieuwd. Zowel bij het voorgerecht als nagerecht de proeferij genomen en dat bleek een hele goede keus. Echt heerlijk en verrassend. Door het mooie weer konden we ook buiten zitten in een smal knus straatje. Als hoofdgerecht hadden we het speenvarken en een tournedos. Ook die waren verrukkelijk en heerlijk mals. De bediening is vlot en de gerechten worden goed uitgelegd. Viel er dan helemaal niets aan te merken? Net terugkomend van een vakantie Portugal, viel direct weer het halve glas Jus d'orange op. Maar ondanks dat kleine minpuntje, een (betaalbaar)adres om aan te bevelen.

31. Heerlijk gegeten. Ongelukje met wijn over shirt netjes opgelost door het aanbod de eventuele stomerijkosten te dragen. Tevens niet al mijn drankjes in rekening gebracht.

Wel vreemd is dat, bij een gezelschap van vier personen waaronder twee opgroeiende tieners, een klein schaaltje aardappeltjes op tafel komt en extra gevraagde aardappeltjes als supplement in rekening wordt gebracht voor € 3,50.

Ondanks dat echt een aanrader.

32. B+A met P+P

Uit eten in Gouda? Gezocht en gevonden op Eet.nu
    "Bij Ons" had veelbelovende recenties dus wij reserveerden.
    Een hartelijke ontvangst, een gezellig ingerichte "eetkamer" op de eerste verdieping, vrijwel alle tafels goedbezet, en dat zit dan meestal wel goed. De niet te uitgebreide kaart maakte een snelle persoonlijke keus makkelijk, en zowel van de verschillende voor- hoofd- en nagerechten hebben we daarna allemaal van alles volop kunnen genieten.
    De Chef en z'n team hadden echt hun best gedaan. Hier komen P+P zeker nog een keer terug. Het was echt een succes!
    (Heerlijke Viskroketjes!!!)

33. Bij Ons is een erg leuk restaurant. Het is niet groot, maar daardoor ook erg gezellig. Bediening was vlot en het eten was verrukkelijk! Verrassende gerechten, erg smaakvol! Hier komen we zeker terug.

34. Erg goed! Heerlijk gegeten en gedronken, net dat beetje extra!

35. John Beukers

De gerechten zijn niet alledaags. Het verrassende ervan sprak ons wel aan. De vrouwelijke bediende gaf beter uitleg over de gerechten en was meer servicegericht dan de eigenaar. Het leek of hij de serveerster niet mocht door haar constant de les te lezen, wat voor ons niet onopgemerkt bleef. Het pand oogt goed. We gaan er niet meer heen. Niet vanwege de gerechten of de prijs, maar omwille van de 'werksfeer'.

36. Carla Vis

Voor ons 10-jarig huwelijk gingen we uit eten. Bij Ons kenden we nog niet. We hebben genoten! Prettige bediening, heerlijk eten, goed verzorgd, mooi gepresenteerd. Kortom een verrassend lekkere avond. Aanrader: vooraf de proeverij en als nagerecht een selectie van de verschillende desserts. Zo snoep je even van veel verschillende gerechten. We komen zeker terug!

37. Normaal ben ik niet zo het het recensieschrijven. Maar nu vond ik het toch de moeite waard. Gisteren met man en kind gegeten bij 'bij ons'. Genoten van de het heerlijke eten (complimenten voor de kok) en de fijne rustige sfeer. De bediening was geweldig. Vriendelijke dames die alles in de gaten hielden bijvoorbeeld door de lege glazen op tijd te vullen of weg te halen. Wat erg fijn was dat er meteen meegedacht werd voor het menu van onze zoon van 9. Er was vanalles mogelijk. Super vonden we dat. Dus wilt u genieten van een heerlijk avondje uit en daarna met een voldaan gevoel naar huis? Dan is 'bij ons' een goede keus.

38. Gisteren zijn wij heerlijk uit eten gegaan, het was geweldig, de bediening was erg vriendelijk en uitstekende service.

Het eten was fantastisch, we hebben genoten, dit is voor herhaling vatbaar.

39. Buitengewoon goed. Gerechten worden goed uitgelegd en het verrassingsmenu is een aanrader. Niet duur, maar goede kwaliteit.

Restaurant is alleen ietwat te klein om goed privé te kunnen zitten.

40. Dit weekend hebben wij daar gegeten en het was erg goed.

Op alle punten scoort dit restaurant uitstekend. Kwaliteit/prijsverhouding is prima.

41. Heerlijk gegeten en genoten van de goede wijnkeuze. Trouwens ook erg goede bediening.

42. Lekker eten. Enthousiaste en goede bediening. Eén van de beste restaurants in Gouda. Een echte aanrader.

43. Linda Raes

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. In één woord fantastisch. Zelfs een dag later ben ik er nog van aan het genieten. De bediening was zeer professioneel (zo zie ik het nog maar weinig) en het eten was heerlijk. Ik kan niet wachten tot ik de volgende gerechten op de kaart uit kan proberen.

44. rob harris

Wij reserveerde op advies van vrienden "BIJ ONS"(leuke naam trouwens).

De bediening waren vriendelijk en professionele! Wij hebben het menu Bij Ons gekozen met een wijn arrangement en daarna koffie met friandises.

In een woord... uitstekend! Een goede prijs kwaliteit en gezellige restaurant. Bedankt voor een leuke avond, wij vertellen het door!

45. Ronald . M

Eten was koud , bediening gaat, maar vooral de koffir leek wel slootwater, ook de wijnen waren kurk !!!
    niet echt lekker gegeten

jammer voor zo'n nieuwe tent

3,1
  46. B. Schipper

Heerlijk gegeten en genoten van de correcte bediening. Een echte aanwinst voor Gouda!