't Elf Uur in Gorssel

Een smaakvol thuis voor jong en oud!

Bij restaurant

• OV

Hoofdstraat Gorssel, halte Bloemenkamp, lijn 81

ma 12:00 - 21:00
di Gesloten
wo Gesloten

Omschrijving

Midden tussen de karakteristieke Hanzesteden Deventer en Zutphen is Restaurant ‘T Elf Uur gevestigd.
Ons sfeervolle familierestaurant ligt In het mooie dorpje Gorssel vlak bij het Dommerholtveer vind je in een bosrijke omgeving het ooievaarsdorp en de Gorsselse heide. Vroeger vertrok vanaf deze plek om elf uur de postkoets. Dit kunt u nog terugvinden op de gevel, hier staat de klok op elf uur.

In ons restaurant of op ons terras kunt u genieten van een heerlijk kopje koffie,lunch, diner en niet te vergeten onze ambachtelijke pannenkoeken die al jaren bekend zijn in de wijde omgeving.

Geniet in ons sfeervolle familierestaurant!

• Suikervrij

1562009036 77
1588211937 81
1649352039 71
1666820640 78

1. Het is een gezellig restaurant met leuke bediening en het eten was uitstekend.
    Aanrader. We komen zeker terug.

2. Heerlijk eten, fijne service!

3. Heerlijk gegeten in een rustige en gezellige sfeer. Super vriendelijk personeel.

4. K.Beverwijk

Lekker gegeten in een leuke sfeer, prima bediening! Voor herhaling vatbaar.

5. Gezellig samen gegeten van een heerlijk en ruim voldoende geserveerd etentje

6. Goed dat ze open zijn op maandag. Eten was heerlijk. Fijn als je met een zakenrelatie rustig kunt eten en bijpraten. Bediening erg vriendelijk, prettig en voelden goed aan wanneer zij langs kwamen. Sfeer was goed. Niet te stil en niet te druk. Kortom, zeker tevreden. Voor herhaling vatbaar.

7. Lizzy de Fretes

Wat een rustig en fijn interieur. Ik merkte gelijk op dat het interieur een complete make-over had gehad door de nieuwe eigenaar. Het was een erg aangename ervaring.

8. Bediening prima, eten heerlijk.

9. Heerlijke pannenkoek gegeten, voor herhaling vatbaar! Fijne sfeer en alert personeel.

10. Hanna beldman

Heerlijk gegeten, kogelbiefstuk was perfect en de biefstuk met pasta was geweldig.
    Echt super lekker eten, mooie inrichting en de bediening was echt top.

Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Tonny & Toon Bartels

Fijne bediening, spontaan en enthousiast, eten is er super, heerlijke vis van de dag gegeten en mijn vrouw de gevulde paprika. Top koks en bediening. Houden zo.

12. je kon merken dat het een maandag was. Lekker rustig en het ging allemaal best snel. De pannenkoek die ik de vorige keer had was iets minder maar nu was die heerlijk en mijn vriendin had beide keren een lekkere pannenkoek. Gezellig en leuk kunnen zitten.

13. Fantastisch gegeten hier, verrassend leuke kaart. Bediening was goed en vriendelijk.

14. We hebben heerlijk gegeten met z'n vieren. Sfeer en bediening was goed.

15. Ik kwam hier altijd erg graag maar de nieuwe eigenaren hebben wel het gehele interieur overgenomen maar helaas niet de menukaart. Deze was altijd erg gevarieerd en origineel. Ze hadden bijvoorbeeld een heleboel soorten (biologische) hamburgers op de kaart staan. Mijn salade met geitenkaas was koud en lag op een bedje van koude sperziebonen. Ik vond het niet lekker. Jammer niet voor herhaling vatbaar meer voor mij.

2,4
  16. Marieke van den Hoogen

We hebben hier heerlijk gegeten! Alles is super vers en verzorgd! Echt een aanrader!

17. Hans Hekkelman

Eten en drinken was prima en werd vlot opgediend. De tafel voor vijf personen stond bij een gemetselde poer in de gevel zodat 1 persoon recht tegenover deze poer zat. Misschien kan dat aangepast worden.
    Bediening was zeer vriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar.

18. Heel slechte bediening. Het was misgegaan met bestelling, die was niet doorgekomen. Kan gebeuren maar ze deden alsof dat niet zo was, terwijl mensen naast ons na ons hadden besteld en toch eerder hun eten hadden. Ook toen we weggingen geen gedag of groet of bedankt. Eten prima en voor kinderen ook.

19. Cécile Beekman

Vanmiddag hier geluncht en wat was het fantastisch. Mijn dochter en ik hebben ontzettend genoten. Wij gaan dit restaurant zeker onthouden en komen snel weer eens terug. Bediening was ook erg vriendelijk.

20. Altijd prettig om te zijn. Soms kom ik alleen, andere keer met vriendin. Gezellige omgeving.

21. Bij binnenkomst werden we meteen op een prettige manier ontvangen door de bediening. Sfeer in het restaurant was gezellig en warm. Het eten was kwalitatief erg goed. De chef kok had zelfs een heerlijke amuse gemaakt. Zeker een aanrader!

22. F. van der Spek

Zeer gastvrij, prettige sfeer en goed verzorgd. De pannenkoek was een feestje en zeker voor herhaling vatbaar, heerlijk! De eigenaresse heeft een goed hart voor de zaak; dat zie en merk je. Tot snel!

23. B. Jansen

Bijzonder goed gegeten in dit restaurant, wat zeker meer is dan een pannenkoekenrestaurant. Eten is gewoon van hoog niveau en alles eromheen is goed geregeld. Fijne sfeer en correcte maar ook vriendelijke bediening.

24. JTE Schiphorst

In een prettige ambiance en na een gastvrije ontvangst, heerlijk gedineerd! De gerechten waren mooi gepresenteerd en erg smakelijk, zowel van mij als van mijn man. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en, mede dankzij het vriendelijke personeel, een heerlijke avond gehad! Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

25. Gezellig wezen lunchen bij t' elfuur vanmiddag, de sfeer bij binnenkomst is altijd meteen goed! Het personeel zorgt altijd voor een warm welkom, ook altijd goed te zien dat de eigenaresse volledig mee serveert en altijd in is voor een praatje!

De nieuwe kaart met vele biologische en verrassende gerechten maakt de kaart helemaal af! Het gaat veel verder dan een pannenkoekenrestaurant. Ga zo door elfuur!

26. Met de kleinkinderen heerlijke pannenkoeken gegeten in een gezellige omgeving met erg attent en vriendelijk personeel. We wonen in Brummen, maar nemen zeker de moeite nog eens terug te komen!

27. Rianne Maatman

We hebben een pannenkoek gegeten bij dit restaurant. De pannenkoeken waren te klein en te dun, dezelfde maat als een thuis in de koekenpan gebakken pannenkoek. Verhouding prijs kwaliteit zeer slecht dus!!

Verkeerde zuinigheid!!

1,6
  28. bryan frantzen

Voor het eerst hier wezen eten en dat was zeker NIET de laatste keer. Heerlijk gegeten bij een mooie zaak, aardig en sociaal personeel, weten waar ze mee bezig zijn en weten hoe de horeca in elkaar steekt. Voor mij een dikke 10 en zeker tot de volgende keer.

29. Bij binnenkomst dacht ik zo leuke zaak. "Zal ik uw jas aannemen? En ophangen?" Er werd gevraagd of we alvast wat wouden drinken. "Wilt u ook alvast wat brood met kruidenboter?" Nou nee, ik weet nog niet eens wat ik ga eten, misschien past daar wel geen brood met kruidenboter bij. Toevallig nam ik dan tomatensoep. Een halve soepkom vol. Daar had best meer in gemogen hoor!
    Kipsate voor €15 nog wat. Nou ik kreeg welgeteld twee saté stokjes met 3 kilo garnering. En er werd mij 652 keer gevraagd of ik nog wat wilde drinken. Mijn vrouw had spare ribs en die waren behoorlijk droog.
    Nee, dit 11 uurtje krijgt van mij een 4. Dat is een onvoldoende Met een gelikte zaak van binnen alleen kom je er niet! 1 keer en nooit meer!

1,7
  30. Jammmer dat dit leuke restaurant aan een drukke doorgaande weg zit.De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Een tweede portie spareribs wordt aangeboden als je bijna klaar bent met je eerste bordje. We zijn hier 2x geweest in het hoogseizoen. Omdat we vroeg waren konden we gelukkig aanschuiven. Het werd rap drukker en reserveren lijkt verstandig. Pannenkoeken waren super!!

31. B.J.van Groos

Wij hebben een week in Gorssel een fietsvakantie gehouden en hebben elke dag in 'Elf Uur gegeten met z'n vieren. Het eten was meer dan voortreffelijk en we hadden binnen een dag een hele fijne band met het leuke en buitengewoon klantvriendelijke personeel. Elke avond was heerlijk ontspannen, we verheugden ons er elke dag op.
    Ons afscheidsmaal was helemaal te gek, kortom, als we weer in Gorssel komen gaan we echt niet op zoek naar een ander restaurant.

32. R.Harten

Toch maar weer eens geprobeerd, maar helaas. De pannenkoeken worden steeds smakelozer. Mijn appel/rozijnen pannenkoek was super dun en binnenin niet gaar met welgeteld 3 dunnen schijfjes appel en wat verdwaalde rozijntjes. Dit is nu de 4de keer dat ik 't Elf-uur een kans wilde geven, maar het is echt dramatisch. In het begin, na de verbouwing, was de kwaliteit uitstekend. De entourage is gezellig, maar daar alleen red je het niet mee!
    Het personeel blinkt ook niet uit qua vriendelijkheid en wilt je zo snel mogelijk de deur uitwerken.
    Jammer!

33. Heerlijk gegeten, sfeervol restaurant, vriendelijke bediening. Stoofpotje kip heerlijk!

34. Heerlijk pannekoek gegeten met onze dochter, uitstekend, kindvriendelijk!

35. Super mooie zaak. Bediening vriendelijk. Eten en drinken lekker. Is aan te bevelen. Wel langs een drukke weg..

36. nico de jager

Heerlijk gegeten, lekker ontspannen sfeer, prijs kwaliteit goed. waren met 4 vrienden en hebben een echt leuke avond gehad, pannenkoeken, lekker goed gebakken met heerlijke kaas. was echt gezellig, niet te moeilijk, laagdrempelig en een mooie inrichting voor een pannenkoeken restaurant. Aangenaam verrast.

37. Super gegeten, leuke sfeer. Ideaal met de kinderen kunnen leuk spelen in de speelhoek. Geen standaard pannekoekrestaurant, gewoon top! Zeker voor herhaling vatbaar.

38. Jacqueline

Lekker gegeten (stoofpotje is zalig), maar wat een tempo van de bediening.. Voorgerecht nog niet op, kwam het hoofdgerecht er al aan. Dessert kaart (maar even wachten) een koffie na, kon niet.. was al schoongemaakt.
    Mijn idee; neem geen diner aan rond 20.00 als je op tijd dicht wil. Aanrader qua eten en sfeer, maar kom wel op tijd!

39. Was prima eten, goed van temperatuur en kwaliteitsverhouding,
    vroeger hier geweest, slechts een pannenkoekrestaurant; nu nieuwe kok, goed eten en vriendelijke bediening.

40. gezellige avond gehad, met vriendelijke bediening, goede keuken die ook bereid was enige aanpassingen te doen.
    Voor herhaling vatbaar, voor ieder wat wils.

41. Kim 11 punten

We hebben met hemelvaartsdag met het gezin bij 't Elf uur lekker en gezellig gegeten. Wat opviel, naast de leuke inrichting, dat het personeel vrolijk is en behulpzaam met de kids. Het eten was gewoon goed, zeker het brood vooraf.
    De kinderen hebben zich goed vermaakt in de speelhoek en met de andere kids. Achteraf hebben we nog met z'n allen een lekker Italiaans ijsje genomen.

Leuke avond gehad, ons zien ze binnenkort weer!

Ps prijs/kwaliteit is zoals je het wenst.

42. ricardo

43. Mooie, gezellige plek!
    Vooraf broodplankje en carpaccio, prima!
    Hoofdgerecht; 3 hadden er een pannenkoek, een de zalm (geserveerd op warme borden),ook goed!
    Bediening was snel en attent.

Wij komen zeker een keer terug :)

44. We hebben erg lekker gegeten, we hebben niet lang hoeven wachten. Een deel van ons heeft pannenkoeken gehad, maar ook een paar de biefstuk. Allemaal erg goed. De bediening deed goed z'n werk, allemaal jonge meisjes met een glimlach op hun gezicht. Ook de plek was erg leuk, goede sfeer!

45. Erg mooi verbouwd restaurant. Fijn op het sfeervolle terras gezeten. Eten meer dan prima, en bediening jong, maar attent en netjes. Komen zeker terug!

46. Erica

47. Prachtige zaak en heerlijk gegeten!

Maaltijdsalades een aanrader.

Bediening met een glimlach!

48. Vandaag voor de 1ste keer hier wezen eten met 4 tieners en 5 volwassenen. Deze 2de pinkersterdag zat het restaurant vol. Maar we werden goed bediend. De pannekoeken waren allemaal prima (verschillende soorten gebruikt), en het ijs en de koffie na was ook prima.

49. Leuk opgefrist restaurant. Kun je van de resultaten uit de keuken niet zeggen. Zeer middelmatig allemaal. Dame blanche zonder warme choco, patatjes flauw en niet knapperig, pasta koud, inspiratieloze sla overgoten met een suikerachtige saus (brrr), kortom Van der Vlak maar dan minder. Alles heel basic en voorspelbaar, nergens verrassend, maar de prijs is er wellicht ook naar. En mensen zijn kennelijk snel tevreden. Wel alles in een razend tempo geserveerd (glas nog niet op tafel: wilt u nog wat drinken...dat werk). Personeel prettig en vriendelijk.

50. Het eten, wij hadden saté, was erg lekker. Ook de frietjes en verse salade waren heerlijk. Het restaurant is erg mooi, verzorgd en helemaal van deze tijd. Ook de bediening was vriendelijk en alert op 'lege glazen'. Voor kindjes is er een gezellige speelhoek ingericht. Een geweldige aanwinst voor de omgeving en zeker aan te bevelen! Wij komen zeer binnenkort terug met z'n tweetjes, maar ook met de kinderen en kleinkinderen voor een lekker pannekoekje.

51. Het restaurant is onlangs helemaal verbouwd. Wij kwamen hier vroeger af en toe en ik moet zeggen, het had ook wel een opknapbeurtje nodig. Het is mooi geworden en echt werkelijk alles is aangepakt. Verder vriendelijk personeel, uitgebreide kaart, ook als je niet van pannenkoeken houdt en kwaliteit voor een goed betaalbaar bedrag. Een aanrader!

52. Personeel was arrogant en niet alert. Waren met elkaar bezig en te weinig met gasten. Eten wel ok, maar aan pannekoeken kun je ook niet zo veel verknallen! Voor ons nooit meer.

4,5
  53. Pannekoek erg lekker, maar de sfeer was veel te bekakt voor een pannenkoekenhuis en parkeren een probleem. In deze tent komen wij niet meer, jammer.