Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gorredijk verdeeld zijn.

1. Internationaal Gorredijk

Probeer regelmatig hier een pizza te bestellen, maar dit wil maar niet lukken. Druk, druk, druk. Woon maar 1 km verderop, maar bezorgen duurt na 2 x bellen meer dan een uur. Pizza aangekomen heeft de bezorger natuurlijk geen wisselgeld. Hoe moeilijk is het om een pizza in eigen dorp te bezorgen.

2. Na hier een keer eerder lekker gegeten te hebben, besloten we hier weer een keer heen te gaan. Eten was redelijk op een paar negatieve uitschieters na. Aardappelpartjes waren akelig zout. Na een opmerking hierover kwamen er nieuwe, die al bijna net zo zout waren. Schnitzel was groot genoeg maar helaas vrij smakeloos. Cappuccino was tamelijk smakeloos, terwijl deze vorige keer toch wel goed smaakte. Tomatensoep daarentegen smaakte erg goed.
    Het is wel een erg luidruchtig geheel bij grote groepen bezoekers. Toen het druk werd had de bediening geen oog meer voor het feit dat wij uitgegeten waren en werd de tafel niet afgeruimd. De prijs mag dan wel niet hoog zijn, en laat het gerust iets eenvoudiger zijn, maar toch verwachten wij wel een goede kwaliteit eten. Alles met elkaar voor ons helaas niet meer voor herhaling vatbaar.

5,3
  3. Internationaal Gorredijk

Prima tentje, lekker eten en betaalbaar.. De sfeer valt mee qua gezelligheid maar door de service van het personeel vergeten we dat snel.

4. Chinees-Indisch Gorredijk

De zaak heette vroeger "De Butterfly" en je kon er goed eten, maar biertjes waren vaak lekbier.

De nieuwe eigenaar(es) zit er al een boel jaren in en het eten is er prima.

Bijzondere gerechten, gepaneerde kipblokjes in ananas was een lust voor het oog. (en voor de maag)

5. Chinees-Indisch Gorredijk

Matig gegeten.

In ieder geval weten ze niet een Peking eend lekker te bereiden: hij smaakte muf!

6,1
  6. Chinees-Indisch Gorredijk

Eten was lekker, voor een prima prijsje. Bediening is erg vooruit gegaan. Prima sfeer in een leuk dorpje!

7. Kleine eetwaren Gorredijk

Volgens mij is dit de loempia man die vaak tegenover de hema staat. We halen hier vaak een loempia of bakpau. Smaakt altijd heerlijk.

8. Wij gaan hier zo nu en dan heen. Het eten is prima, maar wanneer er een grote groep is, kun je mekaar bijna niet meer verstaan. Dit is inmiddels meerdere keren voorgekomen. Dus een romantisch avondje uit loopt dan uit tot een schreeuwpartij.

Wij hebben ons dan ook voorgenomen om er niet meer heen te gaan als er grote groepen zijn. Voor de rest vinden wij het een prima restaurant.

9. Gewone snackbar die je overal wel vindt.

10. Ton en Janet

Prima tent voor een snelle hap. Kom je voor de romantiek of gezellig zitten, dan moet je niet in het restaurant zitten dat doorlopend bestormt wordt door hun koerier, dat breekt de sfeer helaas af. Maar wil je gewoon een shoarma hap nemen met veel knoflook, ga er gerust zitten, maar verwacht geen glamour ;-)

En op een winterdag is het bijzonder koud om bij het raam te gaan zitten... Verwarming koud en enkelglas brrrrrrrrrrr.

5,9
  11. Chinees-Indisch Gorredijk

Fam. Jonkman

Goede bediening, prettige sfeer, netjes en natuurlijk lekker eten!

12. Met een ploegje van 18 mensen wezen eten, een 3 gangenkeuzemenu voor € 19,95. Echt geweldig gegeten, iedereen heel erg tevreden.

Zeer goede en gezellige bediening, warme en gezellige sfeer en aankleding. Alles zeer schoon, alsook de toiletten.

Van harte aan te bevelen.

Groetjes, Jolanda.

13. Chinees-Indisch Gorredijk

Parkeren geen probleem, super bediening, superlekker eten, en snel.

14. Met 14 personen 3 gangenkeuzemenu gegeten a 19,95, heel veel keus.

Prima, zeer goede kwaliteit en leuke bediening. Gezellig en sfeervol. Toiletten etc. zeer schoon.

15. Internationaal Gorredijk

Wij hebben eten afgehaald, en hadden nog extra gevraagd of alles er wel in zit. Kwamen we thuis aan was het dus niet compleet. Hebben we nog gebeld, zij hebben ons gezegd het alsnog te brengen. Maar helaas kwamen ze niet meer.. beetje jammer.

16. Wij gaan met regelmaat naar de Keizer om een hapje te eten. Het eten is lekker en de service is goed. Het terras ligt aan een drukke weg en niet in de zon, dus elkaar verstaan is niet altijd mogelijk. Veel tafels staan binnen in het midden van een ruimte en niet echt in een hoekje of tegen muur, daardoor krijg je niet echt een knus gevoel.

Verder goede kwaliteit tegen een leuke prijs.

17. Chinees-Indisch Gorredijk

Standaard maand menu afgehaald op een zondagavond.

Parkeren met de auto is heel erg slecht. Dichtbij parkeren is praktisch onmogelijk of je moet geluk hebben.

Het was druk, heel erg druk.

Wacht tijd was tegen het onacceptabele aan, en bedroeg 50 minuten na het bestellen.

Mensen die later nog bestellingen doorbelden en kwamen afhalen leken voor te gaan.

De soep (tomatensoep) is lekker anders.

Al met al redelijk.

Zeker niet de beste in de regio qua kwaliteit en snelheid bediening en service.

Chinese restaurants in met name Beesterzwaag en Akkrum zijn vele malen beter.

Deze Chinees kan nog veel doen om het een en ander te verbeteren.

3,3
  18. We moesten twee uur wachten op de bezorging. Het eten was koud, droog (alsof het drie dagen op de plank had gelegen) en meerdere dingen waren niet volgens de bestelling. We hebben weer gebeld en we wachten nu al 40 minuten op de ontbrekende pizza en andere dingen. Zeer slechte service, veel te duur voor wat je krijgt.

1,4
  19. Chinees-Indisch Gorredijk

Ik kom hier al meer dan 10 jaar...

Eigenaresse staat vaak alleen in de bediening omdat die Friese mutsen het dan weer laten afweten... Respect.

20. Waarschijnlijk het verkeerde menu gekozen. Wij hadden de T-bone steak. Het zou een mals stuk vlees zijn. Het vlees was nog rood, niet erg warm en wat taai. De pepersaus was heerlijk. Er werd geen groente bij geserveerd. Er zat wel ietsje rauwkost ter garnering bij. Het heen en weer lopen door de zaak voor de afhaal/bestelmenu's was storend. Misschien volgende keer een pizza bestellen, als er al een volgende keer komt.

Het personeel was vriendelijk aanwezig.

5,7
  21. Chinees-Indisch Gorredijk

Heb hier gegeten met de fam. We hebben de Chinese/Indische rijsttafel gehad en het was erg lekker!

Bediening was super en vriendelijk..

Het is zeker een aanrader om eens lekker uit eten te gaan!

Mvg.

22. De pizza's zijn super, mijn keuze:

Pizza maffiosa (hier neem ik altijd extra peper bij, ik hou wel van lekker scherp eten).

23. Chinees-Indisch Gorredijk

Prima restaurant! Hebben met familie buffet gegeten en het was buitengewoon goed. Lekker eten, vriendelijke bediening.

24. Internationaal Gorredijk

Lekker en vers eten voor een betaalbare prijs!

25. Heerlijk goeie keuze om heen te gaan.

26. Internationaal Gorredijk

Super, was wel heel veel, maar was echt lekker!

27. Internationaal Gorredijk

Goed eten voor normale prijzen.

Bediening door oudere meneer (volgens mij ook de eigenaar), verder nette open keuken, kan meteen zien hoe de pizza gemaakt wordt.

Sfeer? Alles gewoon en netjes.

Verder niets op aan te merken.

28. Internationaal Gorredijk

Omdat wij een weekendje in Friesland waren, dachten we lekker uit eten in Gorredijk. De eerste de beste pizzeria die we tegen kwamen naar binnen gegaan, en daar zalm en entrecote besteld. De smaak viel tegen. Weinig zout, peper en andere specerijen gebruikt. De bediening erg matig en niet erg vriendelijk.

29. Wij hebben hier met onze 3 kinderen gegeten (in de actieperiode kinderen gratis). We hebben allemaal goed gegeten, de kinderen mochten in de keuken kijken en hun eigen pizza beleggen. De meiden van de bediening waren super aardig voor onze dochters. Ik vind Oase zeker een aanrader! (ook voor thuisbezorgen maken we alleen maar gebruik van deze pizzeria)

30. Chinees-Indisch Gorredijk

Het eten was vet. Prijs daarentegen ook niet duur. Matig restaurant.

5,1