Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gorredijk verdeeld zijn.

P. Dijksma

Zeer prettige en vriendelijke bediening.
    Goede prijs/kwaliteits verhouding

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer, met heel vriendelijk personeel.
    Een echte aanrader!

Jelmina bok kootstra

Lekker gegeten leuk personeel, personeel wat met een glimlach bedient.

We waren met een groep van 17 volwassen en aten "van de kaart". Ze presteerden het om alle gerechten vrijwel gelijktijdig uit te serveren. Kan alleen met met een hele goede planning.
    Bediening was vriendelijk, adequaat en voelde de sfeer goed aan. Bovendien waren de gerechten heerlijk. Een aanrader, wij komen zeker weer.

Mijn ervaring bij de vrolijke keizer is goed. Het eten was lekker en goeie service.

Ed Vermeule

Goede bediening en lekker gegeten.

Heerlijk gegeten hier, samen met een vriendin.
    Zij had een scholletje, heerlijk vers.
    Ik had een wit viswok ook heerlijk vers en lekker bereid met een fijne woksaus.
    Op verzoek een rijst bijgerecht i.p.v. patat en gebakken aardappels. Dit was geen probleem.
    De vriendelijke bediening hielp zeker ook om er een gezellig hapje eten van te maken.
    Dit eetcafé is een aanrader.
    De enige opmerking als men die zou moeten maken, is dat de akoestiek te wensen over laat.

Heerlijke lunch, no nonsense. Goeie gezellige sfeer en vlotte bediening.

Dit was de tweede keer dat wij in de Vrolijke Keizer kwamen eten. Ruim een week geleden op een zondagavond met broer, schoonzus en wij tweeën. Dat was prima in orde toen. Dus wij enthousiast vertellen aan onze kinderen hoe goed het daar wel was. Ja en toen was het een tijdje stil. Het was vanavond gezellig, vooral omdat het gezin niet zo vaak voltallig is! Het eten was helaas van matige kwaliteit. Het biefstukje van Mix vlees (Varkenshaas, biefstuk, kip en spare-ribs met diverse sausjes) bleef liggen. Erg flauw van smaak. De kruiden wellicht vergeten? De stukjes varkenshaas waren goed, de kip en spare-ribs van matige kwaliteit en smaak. De Gado-gado, (Gado Gado wrap (vegetarisch)Wrap gevuld met diverse soorten groente ei en pinda’s. Tja wat was het eigenlijk? De pinda's, (0f pindasaus) ontbraken geheel. Het gerecht was bedekt met een wrap met kaas! Sperciebonen met wat verdwaalde champignons, gesnipperde ui, klein beetje paprika, spinazie. Geen passend bijgerecht. Ik zelf had Carpaccio (Dun gesneden biefstuk met zongedroogde tomaat, olijven,pijnboompitjes en oude kaas.) De gedroogde tomaat en de pijnboompitten heb ik niet geproefd. Gerookte zalm (Noorse zalm gerookt met mosterd dillesaus en brood (?) Waar was het brood?. Jammer dat zelfs de champignonsoep met dik vel werd geserveerd. Er was twijfel of er stukken bloem of oud verlept brood in zat. Zelf genoot ik van de Varkenshaas-medaillons (Stukjes varkenshaas met romige champignonsaus). Die waren goed, hoewel te weinig saus. De gebakken aardappelen waren nog half rauw en erg bleek van kleur. Worteltjes en sperziebonen in een bakje, een bakje patat en een bakje sla. Dat was de garnituur. De keuken kreeg bijna alles terug. Dan vroeg de bediening tijdens het hoofdgerecht niet of er nog iets te drinken gebracht moest worden. Gemiste (omzet)kans. Jammer. Wij proberen het nog wel een keer, als het minder druk is. Dat zal de oorzaak van de minderen kwaliteit zijn? Ter elfder ure werd nog extra personeel opgeroepen. Een zeer vriendelijk, beleefd meisje overigens.

H.p van Meulen

Vandaag een bestelling gedaan. Kipschnitzels plus kipsaté. Deze bestelling is ons erg tegen gevallen. De kipsaté was aangebrand en niet gaar. En de schnitzels waren zuur. Dit is de derde keer, dat dit gebeurd, dus dit was tevens onze laatste bestelling. Heel jammer, maar eten moet goed zijn. En klachten moeten serieus behandeld worden en niet afgedaan worden, met het gezegde: zo is onze saté nu eenmaal...🐓🐓

henkjepeter

Gewoon goede snackbar, heb je eigenlijk nooit sfeer, snelle bezorgers!

We komen hier graag. Goed doorbakken patat en ook niet zuinig. Altijd genoeg! Als je voor 2 personen patat bestelt kun je echt beide 2 keer ervan eten! Leuk personeel en het is altijd snel klaar :)

13. Chinees-Indisch Gorredijk

Kom hier nu alweer enige jaren. Eten is altijd goed. Vrolijke bediening. Vooral de huisgemaakte loempia is een echte aanrader! Ook het thuisbezorgen is goed. Snel, warm en smakelijk.

Zeer tevreden, alles wordt door de kok zelf gemaakt. Wij hebben er erg van genoten.

Kokkie

Wat een verademing deze locatie. Gezellig en sfeervol restaurant met een kleine maar prima kaart. Heerlijk gegeten en zeker nog een keer bezoeken om te kijken of de kwaliteit zo goed blijft.

Alice Vermaning

Net terug van een avondje eten bij de Vrolijke Keizer in Gorredijk. De keuze viel voor beide voor het voorgerecht op de carpaccio. Op zich smaakte deze wel goed. Jammer dat er geen rucola sla en geen parmezaanse kaas werd gebruikt. Een huis, tuin en keukencarpaccio, simpel. Als hoofdgerecht klonk de gebakken pangasiusfilet goed en mijn partner koos voor gehakt in bladerdeeg met paprika, ui en champignons. Wat vervolgens op tafel kwam was wel een enorme teleurstelling. De gebakken pangasiusfilet was niet meer dan samengeperst visvlees (ik hoop dat het vis was) in paneer, veredelde vissticks? Het gehakt in bladerdeeg was gehakt in bladerdeeg. De champignons, ui en paprika schitterden door afwezigheid. Wij werden hier niet echt vrolijk van. Het enige waar wij met smaak van hebben gegeten was de apfelstrudel met ijs en slagroom en de boerenjongens met ijs en slagroom. Al met al voor 70 euro gegeten. Dat vonden wij het kwalitatief en kwantitatief niet waard. Keuze zal wat ons betreft niet weer op dit restaurant vallen of dat we dit aanbevelen bij vrienden en kennissen. Erg jammer.

17. Chinees-Indisch Gorredijk

Ik had me verheugd op lekker chinees eten. Echter werd het uiteindelijk een behoorlijke teleurstelling. Loempia's die nog nét niet zwart waren; Smaakloze saté; kapotgekookte babi pangang waar geen structuur meer te ontdekken was in het vlees; Saus van foe yong hai wat duidelijk duidelijk kant-en-klare zoetzure saus uit pot was. Toen dit aangegeven werd bij het personeel van het restaurant, kreeg ik te horen dat zij vonden dat het wél goed was en dat hun gerechten altijd zo smaken. Conclusie: Vrijwel alles wat besteld was, had absoluut geen kwaliteit. En bij het aangeven van mijn klacht, kon ik niet rekenen op klantvriendelijkheid. Ik zal niet weer opnieuw dit restaurant bezoeken, want het is weggegooid geld!

De smaak van het eten en drinken is niet bijzonder goed of slecht, het assortiment is wel verrassend breed. De service is snel maar niet geheel sociaal op een enkele medewerker na. De sfeer in het restaurant... die is er gewoon niet, ik haal mijn eten altijd op, zit er niet graag.

Laatst uit eten geweest met 2 volwassenen. Het zat er bijna vol en was er gezellig. We kunnen ons niet vinden in het feit dat je elkaar dan niet meer kunt verstaan. Misschien ligt het aan waar je zit? Wij zaten vrijwel achterin. Wel duurde het allemaal erg lang. We waren er om 19.30 maar kregen pas een uur later eten. We kregen tegelijk met het voorgerecht ook het mandje met brood en boter. Hadden we het mandje maar wat eerder gekregen dan hadden we al wat te eten gehad. Nu moest alles ineens. De bediening was wel vriendelijk en men zag er netjes en verzorgd uit. De rode wijn die we bestelden was een duidelijk goedkopere wijn en we kregen in een heel groot glas wel erg weinig. Zeker voor de prijs die we ervoor moesten betalen! We vonden de carpaccio karig belegd en het geheel erg smakeloos. De pestosmaak moest je zoeken. Je moet er ook nog extra voor betalen. Het hoofdgerecht waren de ossenhaaspuntjes. Dat werd geserveerd als een grote bruine hoop op het bord. Het zag er niet aantrekkelijk en mooi opgemaakt uit. De smaak was verder goed. Groenten erbij moet je weer apart betalen en mayonaise ook. Toetje was verder prima alleen de Friese koffie is ook al 3 euro extra.

Al met al kwam op ons avondje van 2 personen toch nog op een 75 euro. Terwijl er boven staat menu voor 21,50 euro. Dat klinkt leuk maar lukt alleen als je op prijs gaat uitzoeken of net een smaak hebt die niet voor meerprijs op de kaart staat. En dat geld dan voor voor-, hoofd-, en nagerecht. Voor dat geld wat wij kwijt waren verwacht je eigenlijk wel wat meer. Als je kijkt naar prijs/kwaliteit valt het voor ons tegen. Voor die prijs kun je elders zeker luxer uit eten gaan. Dat gaan we voortaan ook doen.

Altijd super vriendelijk personeel, keurig gekleed, heel behulpzaam. Zeer gezellige sfeer en uiteraard heerlijk eten!

21. Chinees-Indisch Gorredijk

Wij halen er regelmatig chinees. Alles goed warm, prima smaak! Fijne service, zeker een aanrader! Eigenaresse zeer vriendelijk en meedenkend.

Wel druk op vrijdag, zaterdag en zondag op etenstijden. Maar nooit overdreven lange wachttijden. Mocht er iets mis zijn dan word dit zo snel mogelijk hersteld.

Altijd goed eten bij Snackbar Lucy! Alleen als het heel druk is duurt het wat langer. Aardig personeel.

Samen heerlijk gegeten. Vlotte bediening, nergens commentaar op.

We komen zeker weer.

25. Chinees-Indisch Gorredijk

De nasi rames speciaal is een grote afknapper. Het bestaat voornamelijk uit een bak erg vet draadjesvlees. Daarbij een stuk gortdroge kip. Een bakje taugé met daarover erg veel pindasaus. Eigenlijk is alleen de saté te pruimen.

Een patat speciaal en een berehap. Bij de patat speciaal zit de mayonaise en curry en uitjes in een bakje ernaast in plaats van er over heen. De patat is slap, zonder 'bite'. De berehap is gemaakt van stukken fricandel, met veel te veel peper. Werkelijk niet te eten. Dus eens en nooit weer!

27. Chinees-Indisch Gorredijk

Eten afgehaald. Een hele ervaring :-) Vriendelijk meisje aan de balie. Eigenaresse (?) liep zeer gestrest rond, schreeuwde de hele tijd. Aan de bar een paar zware drinkers (is er geen dorpskroeg?). Een tijd moeten wachten op het eten, maar het was dan ook druk bij de afhaal en in het restaurant.

Chinese rijsttafel voor vier personen was geschikt voor acht flinke eters!! De tjap tjoy was apart van smaak, maar de andere gerechten allemaal erg lekker. Vooral de kip kerrie en babi ketjap!! Als we nog eens in de buurt zijn, halen we hier zeker nog eens af!

Ongemotiveerd ogend personeel, lange wachttijden, geen sfeer en weinig interactie met de gasten. Tafels waar gasten al geruime tijd waren vertrokken werden niet afgeruimd. Een van de hoofdgerechten was koud. De enige interactie en snelheid was tijdens het afruimen van het nagerecht dat tevens nog niet eens op was. Geen aanrader! Was het tweede en tevens laatste bezoek. Jammer!

Eten is goed. Erg zuinig met de pindasaus. Irritant is dat je geen servetjes krijgt. Nog veel irritanter is het personeel. Groeten niet als je binnen komt, groeten niet als je weg gaat. Arrogant of onbeschoft, ik kan het geen naam geven.

Fam de Jong

Onlangs eten opgehaald, waren maar een paar dingen, maar men wilde ons niet zien staan en gaan voor de grote bestellingen. Heb een tijd moeten wachten voor ik aan de buurt was. Het eten wat we mee kregen.. Slappe patat en frikandellen. Ik kom hier niet weer. Voelde me er niet welkom.