Nieuwste foto's in Gorredijk

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Gorredijk

1. Hylke Klijnstra's profielfoto
    Hylke Klijnstra heeft een recensie geschreven voor De Gedykster

Je krijgt goed eten bij deze snackbar word snel geholpen als ze snel kunnen helpen voor een patatje of een snackje is dit de snackbar waar ik heen ga met goed eten en goeie klantvriendelijkheid vergeleken met die andere

2. Henk van der Wal's profielfoto
    Henk van der Wal heeft een recensie geschreven voor Snackbar Lucy

Was weer top vandaag zo met al die brommer gekken, toen was het even druk bij jullie maar hoefden niet lang te wachten, super mensen.
    Mvg Henk, Lippenhuizen.

3. Poppie73's profielfoto
    Poppie73 heeft een recensie geschreven voor Snackbar Lucy

Poppie73

Altijd goed hier. Dus bij deze, fijne snackbar, lekker eten, aardige mensen en ook nog eens kindvriendelijk. Geloof niet alle rotzooi die hier geschreven wordt.

4. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Snackbar Lucy

Ik kom hier omdat de andere snackbar nog slechter is. Ik sta vaak erg lang te wachten om überhaupt een bestelling te plaatsen. Je wordt niet aan gekeken of welkom geheten. En soms sta je alleen ik de rij en moet je nog steeds 10 min wachten. Heel bijzonder allemaal en vooral irritant en frustrerend. Patat is negen van de tien keer slap en onder de maat. Personeel heeft alleen oog voor vaste klanten. Als ik andere recensies lees ben ik niet de enige.

5. Fam Halbersm,a's profielfoto
    Fam Halbersm,a heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Keizer

Weer heerlijk buiten de kaart om gegeten.In een woord, heerlijk!
    Bediening super en het eten ook.
    Een aanrader!

6. Hinke vd Wef's profielfoto
    Hinke vd Wef heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Keizer

Hinke vd Wef

Gezellige ruimte, lekker gegeten.

7. Fam Halbersma's profielfoto
    Fam Halbersma heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Keizer

Vanavond uit eten geweest en we hebben super gegeten!
    Personeel is heel flexibel en past zo het menu aan als je wat anders wilt dan wat er op de kaart staat.
    Complimenten voor de bediening en de super keuken, voor herhaling vatbaar!\

8. P. Dijksma's profielfoto
    P. Dijksma heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Keizer

P. Dijksma

Zeer prettige en vriendelijke bediening.
    Goede prijs/kwaliteits verhouding

9. Jacoba's profielfoto
    Jacoba heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Keizer

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer, met heel vriendelijk personeel.
    Een echte aanrader!

10. Jelmina bok kootstra's profielfoto
    Jelmina bok kootstra heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Keizer

Jelmina bok kootstra

Lekker gegeten leuk personeel, personeel wat met een glimlach bedient.

11. Sjoerd's profielfoto
    Sjoerd heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Keizer

We waren met een groep van 17 volwassen en aten "van de kaart". Ze presteerden het om alle gerechten vrijwel gelijktijdig uit te serveren. Kan alleen met met een hele goede planning.
    Bediening was vriendelijk, adequaat en voelde de sfeer goed aan. Bovendien waren de gerechten heerlijk. Een aanrader, wij komen zeker weer.

12. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Keizer

Mijn ervaring bij de vrolijke keizer is goed. Het eten was lekker en goeie service.

13. Ed Vermeule's profielfoto
    Ed Vermeule heeft een recensie geschreven voor De Vergulde Turf

Ed Vermeule

Goede bediening en lekker gegeten.

14. tjerkje van dervelde's profielfoto
    tjerkje van dervelde heeft een recensie geschreven voor De Vergulde Turf

Heerlijk gegeten hier, samen met een vriendin.
    Zij had een scholletje, heerlijk vers.
    Ik had een wit viswok ook heerlijk vers en lekker bereid met een fijne woksaus.
    Op verzoek een rijst bijgerecht i.p.v. patat en gebakken aardappels. Dit was geen probleem.
    De vriendelijke bediening hielp zeker ook om er een gezellig hapje eten van te maken.
    Dit eetcafé is een aanrader.
    De enige opmerking als men die zou moeten maken, is dat de akoestiek te wensen over laat.

15. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor De Vergulde Turf

Heerlijke lunch, no nonsense. Goeie gezellige sfeer en vlotte bediening.

16. Familie EXHO's profielfoto
    Familie EXHO heeft een recensie geschreven voor De Vrolijke Keizer

Dit was de tweede keer dat wij in de Vrolijke Keizer kwamen eten. Ruim een week geleden op een zondagavond met broer, schoonzus en wij tweeën. Dat was prima in orde toen. Dus wij enthousiast vertellen aan onze kinderen hoe goed het daar wel was. Ja en toen was het een tijdje stil. Het was vanavond gezellig, vooral omdat het gezin niet zo vaak voltallig is! Het eten was helaas van matige kwaliteit. Het biefstukje van Mix vlees (Varkenshaas, biefstuk, kip en spare-ribs met diverse sausjes) bleef liggen. Erg flauw van smaak. De kruiden wellicht vergeten? De stukjes varkenshaas waren goed, de kip en spare-ribs van matige kwaliteit en smaak. De Gado-gado, (Gado Gado wrap (vegetarisch)Wrap gevuld met diverse soorten groente ei en pinda’s. Tja wat was het eigenlijk? De pinda's, (0f pindasaus) ontbraken geheel. Het gerecht was bedekt met een wrap met kaas! Sperciebonen met wat verdwaalde champignons, gesnipperde ui, klein beetje paprika, spinazie. Geen passend bijgerecht. Ik zelf had Carpaccio (Dun gesneden biefstuk met zongedroogde tomaat, olijven,pijnboompitjes en oude kaas.) De gedroogde tomaat en de pijnboompitten heb ik niet geproefd. Gerookte zalm (Noorse zalm gerookt met mosterd dillesaus en brood (?) Waar was het brood?. Jammer dat zelfs de champignonsoep met dik vel werd geserveerd. Er was twijfel of er stukken bloem of oud verlept brood in zat. Zelf genoot ik van de Varkenshaas-medaillons (Stukjes varkenshaas met romige champignonsaus). Die waren goed, hoewel te weinig saus. De gebakken aardappelen waren nog half rauw en erg bleek van kleur. Worteltjes en sperziebonen in een bakje, een bakje patat en een bakje sla. Dat was de garnituur. De keuken kreeg bijna alles terug. Dan vroeg de bediening tijdens het hoofdgerecht niet of er nog iets te drinken gebracht moest worden. Gemiste (omzet)kans. Jammer. Wij proberen het nog wel een keer, als het minder druk is. Dat zal de oorzaak van de minderen kwaliteit zijn? Ter elfder ure werd nog extra personeel opgeroepen. Een zeer vriendelijk, beleefd meisje overigens.

H.p van Meulen

Vandaag een bestelling gedaan. Kipschnitzels plus kipsaté. Deze bestelling is ons erg tegen gevallen. De kipsaté was aangebrand en niet gaar. En de schnitzels waren zuur. Dit is de derde keer, dat dit gebeurd, dus dit was tevens onze laatste bestelling. Heel jammer, maar eten moet goed zijn. En klachten moeten serieus behandeld worden en niet afgedaan worden, met het gezegde: zo is onze saté nu eenmaal...🐓🐓

18. H.p van Meulen's profielfoto
    H.p van Meulen heeft een recensie geschreven voor Snackbar Lucy

H.p van Meulen

19. henkjepeter's profielfoto
    henkjepeter heeft een recensie geschreven voor Snackbar Lucy

henkjepeter

Gewoon goede snackbar, heb je eigenlijk nooit sfeer, snelle bezorgers!

20. Yvonne's profielfoto
    Yvonne heeft een recensie geschreven voor De Gedykster

We komen hier graag. Goed doorbakken patat en ook niet zuinig. Altijd genoeg! Als je voor 2 personen patat bestelt kun je echt beide 2 keer ervan eten! Leuk personeel en het is altijd snel klaar :)

21. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Indrapoera
    Chinees-Indisch Gorredijk

Kom hier nu alweer enige jaren. Eten is altijd goed. Vrolijke bediening. Vooral de huisgemaakte loempia is een echte aanrader! Ook het thuisbezorgen is goed. Snel, warm en smakelijk.