Bezorgrestaurants in de buurt van Rosella

1272471924 100
1294200106 100
1348520561 64
1391976925 49
1419137152 50
1511481926 52

1. Leo Juffermans

Omdat wij heel wat jaren geleden in de buurt van Gorichem woonden en aangename herinneringen hadden aan de poffertjes en pannenkoeken van Brusse, zijn we vandaag (dinsdag 28 augustus er met de kinderen en kleinkinderen terug geweest. Omdat de website van fam Brusse nog in de lucht was, had ik aangenomen dat de firma er nog steeds was.
    We vonden echter een andere naam op de gevel en de mededeling dat het pannenkoekenrestaurant pas om 16.00 Uur open zou gaan.
    We moesten dus op zoek naar iets anders.

Jammer dat op de website geen openingstijden vermeld staan.

Met vriendelijke groet.
    Leo Juffermans.

2. Ik ging hier met mn meisje eten , op zich leuk maar meer omdat we moesten lachen om het amateurisme van dit restaurant .
    Ik had graag soep vooraf gehad maar dat was op!? Hoe kan dat nou?? Op zich ging de pannekoek wel maar voor 13 euro voor mijn spek pannenkoek had ik meer kwaliteit verwacht en ook de stoeltjes waren superhard. Vervolgens ga ik afrekenen kunnen ze mij geen fatsoenlijk wisselgeld terug geven alleen 3500 eurocenten en stuivers,(ze eisen zo dus hun fooi op)belachelijk dus, was zwaar teleurgesteld. Je kunt dus stellen dat de mensen die dit pannenkoeken restaurant runnen een stel pannenkoeken zijn.

3. Het is misschien geen superschoon restaurant, maar de bediening is vlot, supervriendelijk en behulpzaam. Het is zeer kindvriendelijk. De pannenkoeken waren heerlijk. Niks te klagen.

Jammer dat mensen, die bijna voor niks een bon voor vier personen scoren op vakantieveilingen, daar met acht personen van denken te mogen eten en de zaak dan ook nog even flink afkraken.

4. Sluiten die tent. Pannekoeken veel te dik en niet gaar, "nee, dat is gesmolten kaas, daar vergissen meer mensen zich in", aldus de bediening.... Er waren twee mensen van rond de 20 die duidelijk geen kookervaring hadden. Het restaurant was verder helemaal leeg.

Sfeer is er niet, er was geen muziek, overal vrij kale spaarlampen, op het wc zo'n klein lampje dat je niet eens kunt zien of het schoon is. Er staat voor de kinderen een tekenbordje en een kapotte speeltent vol knuffels, maar of die ooit schoongemaakt worden...

Mijn zoontje dacht serieus dat de suikerpot aan de tafel was geschroefd, deze bleek met stroop aan de tafel vast te zitten...

Ach, de naturelpannekoek van de kinderen was best goed gebakken, laten we eerlijk blijven. Maar verder...

Via optimelzegels de helft van de pannekoeken gratis gekregen, maar aangezien we meer dan de helft niet hebben opgegeten is dat eigenlijk niet meer dan terrecht.

5. Andy Molog

Verschrikkelijk; gisterenavond met een bon van vakantieveilingen gegeten. Het personeel is super vriendelijk, daar zal ik niets van zeggen, maar hoe kun je in vredesnaam de tent laten draaien door 2 meiden van nog geen 20, die m.i. totaal geen horeca ervaring hebben. Bij binnenkomst zagen we al direct een pannenkoek in de vuilnisbak belanden, omdat het draaien niet was gelukt. Er waren 4 tafeltjes bezet en dat was maar goed ook, anders was het helemaal ellende geweest. De pannenkoeken waren niet gaar, de shoarmapannenkoeken smakeloos. Maar goed dat we een bon hadden, anders hadden we € 68,25 af moeten rekenen voor 6 pannenkoeken. De toiletten en tafels waren smerig, de sfeer/aankleding ongezellig en na afloop zag de keuken eruit of er een bom was ontploft. Als Rob Geus hier was langsgekomen had ie denk ik gelijk de tent gesloten! Ome Kees Brussé zou zich omdraaien in zijn graf. Absoluut geen aanrader dus; jammer!

6. Met 4 pers via bon vakantie veilingen en 4 losse personen a 15,00 gereserveerd om 18.00 voor 1 1/2 uur onbeperkt pannenkoeken eten. Bij binnenkomst werd direct gezegd dat de keuken om 19.00 sluit... hoe kun je dan 1 1/2 uur eten.... Om de keuken te helpen hebben we direct bij het serveren van de eerste pannenkoeken de tweede ronde besteld ( om 18.55 ) om 19.21 was ze hier nog niet aan begonnen. Ze bakken inderdaad met maar twee pannen waardoor bij gezelschappen de al gebakken pannenkoeken worden warm gehouden tot alles klaar is. Dit warm houden werkt niet en de helft was dus lauw. Verschillende pannenkoeken waren verbrand en toen we een aardbeien frappé bestelde kwam er een cocos frappé. Voor de prijs van een frappé en een fles wijn moest de bediening gaan bellen met hun 'baas'.... Wij vonden 1 pannekoek per persoon binnen het arrangement van 4 x onbeperkt vallen en wilden de 4 pers extra dus niet betalen, die 4 personen hadden namelijk 1 pannenkoek op van gemiddeld 10,00 dus ga geen 15,00 betalen. En 4 personen onbeperkt staat wel gelijk aan 8 pers 1 pannenkoek. Toen wij de dranken wilden afrekenen eiste ze dat we ook de 4 pers zouden afrekenen, wij zijn weg gelopen en komen NOOIT meer terug! Jammer want vroeger was dit onder de familie brusse een super poffertjes huis! Andere restaurants van dezelfde uitbaters krijgen ook erg wisselende recensies dus ik weet genoeg.

7. Wij zijn met een vakantieveiling bon (4 personen) wezen eten en nog 2 personen extra.
    Het was heerlijk en veel keuze, vooral voor kinderen erg gastvrij en gezellig.
    Super vriendelijke en geduldige bediening, gewoon goed.
    Het restaurant ligt midden in het gezellige centrum van Gorinchem, dus voor herhaling vatbaar.

8. Gisteren 16/6/12 gegeten op de verjaardag van onze zoon. Bediening was vriendelijk maar de (meeste) pannenkoeken niet lekker. De boerenpannenkoek van onze zoon was te dik, niet gaar en verbrand. De boterpannenkoek dreef letterlijk in de boter. De kersenpannenkoek was lekker maar het ijs ontbrak (ijsmachine stuk...waarom niet gewoon wat ijs halen bij de supermarkt...dan heb je het wel) Een andere hartige pannenkoek ook verbrand. Wij vonden het geen leuke ervaring. Ook de bakjes met slagroom, suiker, e.d. worden gewoon bovenop de pannenkoek geserveerd. Dit vinden wij vies en onfris. Ook het bestek was niet schoon. Erg jammer. Een gemiste kans voor dit pannenkoekenhuis. Wij zijn vaak in Gorinchem en kennen er veel mensen. Maar op deze manier blijft het bij een bezoek ben ik bang.

9. Op een zaterdagavond, waarbij meerdere tafels waren gereserveerd, was er slechts twee man personeel. Er wordt met twee pannen tegelijk gebakken. Als je met z'n tienen bent, hebben de pannekoeken heel lang staan sudderen in de warmhoudoven. Bijna een uur moeten wachten na bestelling!

Pannekoeken worden gebakken met te dikke laag beslag waardoor het lang duurt voordat ze klaar zijn, maar ook het beslag de smaak overheerst.

Bediening is vriendelijk, maar kan het gewoon niet aan. Heb medelijden met ze.

10. Wij zijn er heen gegaan na het lezen van de recenties van mensen voor ons, 2 goeie en 2 ronduit slechte!

Het was een aanrader!
    De bediening erg vriendelijk, maakt een geintje en is netjes en snel.
    De poffertjes waren heerlijk en alle pannenkoeken die we besteld hebben waren lekker.
    Wij hebben er een heel gezellig etentje gehad.

Compliment!

11. Heb met de kids na een dagje gezellig winkelen gegeten in in dit restaurant. We aten heerlijke poffertjes op het terras boven het water, de bediening was heel vriendelijk en we kregen het eten ook nog eens op tijd. Ik ga hier zeker nog vaker komen!

12. Sinds dat er nieuwe eigenaren in zitten niet meer geweest tot vorige week donderdagavond (koopavond). Er waren op dat moment geen gasten aanwezig.
    Poffertjes waren niet warm waardoor de boter niet smolt en waren droog. Poffertjes met warme kersen leek ook nergens op. Het leek wel of de kersen leeggelopen waren, geen geur of smaak aan.
    Mij zien ze niet meer.

13. Viel zeer erg tegen!

We hadden allebei een glutenvrije gemberpannenkoek, nou dat smaakte echt naar niks! De pannenkoek was wit, smaakloos en kleverig. Echt de vieste glutenvrije pannenkoek die ik ooit gegeten heb!

Ook zat het restaurant amper vol (3 tafeltjes bezet) maar het duurde bijna een uur voordat het eten klaar was, zagen we later dat er maar EEN kok en EEN persoon in de bediening is. Ook bakken ze alles met slechts 3 pannen en wij twijfelen er aan of ze deze wel goed schoon gemaakt heeft, er zaten namelijk zwarte stukjes op de pannenkoek. Dat kan echt niet, met een glutenallergie...

Het drinken is er wel prima en de "gewone" pannenkoeken schijnen ook goed te zijn, maar ik raad iedereen met een glutenallergie het ZEER STERK af hier te gaan eten!

Het was ook al niet al te netjes. De flesjes waren helemaal vies en de tafels plakkerig... binnen is het donker en klam.

Als je buiten op het balkon kan zitten is het er wel gezellig, maar vanwege de regen ging dat niet en moesten we helaas binnen zitten.

14. Na het debacle op de verjaardag van onze dochter, een vriendelijk excuus van de eigenaar ontvangen. Daarbij een geste om nog eens langs te komen om het goed te maken. Inmiddels is het team versterkt met meer ervaren personeel, dus wij gaan het ervaren!

15. De pannenkoeken zijn lekker. Verder is er niet veel reden tot optimisme. Wij hadden gereserveerd en ondanks géén enkele andere klant bij aankomst, moesten wij zelf de tafels klaar zetten. De bediening is echt onvoldoende: geen aandacht voor de klant, vergeten (?) de lege glazen af te ruimen en ons jarige kind (de reden waarom we hier zaten) kreeg geen moment wat extra aandacht of een felicitatie van het personeel. Aan het einde van de maaltijd bevonden wij ons in een soort bende van vuil serviesgoed, hetgeen we zelf grotendeels hebben afgeruimd. Het is bijna onmogelijk deze zaak te bezoeken en onbezorgd te genieten van de pannenkoeken, de ergernis was echt te groot! Jammer hoor, het zou een leuke zaak kunnen zijn.

16. Wij hadden hier graag een goed cijfer voor willen geven. Komen met de kinderen binnen en een redelijk vol restaurant wij zagen al snel dat de hele tent draaiende wordt gehouden door 1 kok en 1 man in de bediening. Na een tijd te hebben gezeten zonder dat er naar ons werd omgekeken zijn wij met een lege maag maar weer vertrokken! Het ging er zeer chaoticsh aan toe.

17. Luke Verkerk

18. klaas kramer

We komen hier inmiddels wekelijks. De pannenkoeken zijn erg lekker en de bedienig laat merken het op prijs te stellen dat je te gast bent. De boerenpannenkoek is een echte aanrader. Goed pannenkoekenhuis.

19. Brian Vermeer

1 punt