Restaurant Peer in Gorinchem

Welkom bij PEER

Gratis parkeren in parkeergarage vanaf 17.00 uur (loopafstand max. 5 min.)
    Betaald parkeren voor de deur op de Groenmarkt (tot 22.00 uur).

ma vanaf 17:00
di vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Restaurant Peer is gevestigd in het centrum van vestingstad Gorinchem. Wij zijn een klein gezellig, knus restaurantje goed voor 30 zitplaatsen. Eenmaal binnen in ons restaurant ademt een huiskamersfeer. Ons principe is daarom vrij simpel: “Wij willen dat u zich thuis voelt!

• Rookruimte

1311947020 71
1346702044 76
1416212092 83
1471820130 82

1. Het was een super gezellige avond met heerlijk eten en nette bediening en goede uitleg over de kaart met genoeg keuze

2. A en G v M

Een restaurant die de moeite waarde is vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Het eten is goed klaargemaakt, qua smaak op een fijne -lichte- wijze gekruid.
    Het restaurant is wat krap. Maar echt storend is dat niet. Het oogt hierdoor juist wél heel knus.

3. 21 januari heerlijk gegeten met mijn vriend. Ik was al eerder geweest en het is nog steeds heerlijk eten bij Peer! En mijn vriend zeker nu ook fan 😉 Mijn biefstuk was niet mals.. Kan gebeuren.. Maar werd gelijk geregeld dat er een nieuwe kwam. Service is heel goed en keuken en bediening ook. Echt een aan te bevelen restaurant!

4. Uitstekend, gezellig, mooie keus uit diverse mogelijkheden met drie gangen kaart.
    Prima huiswijn!
    Zeer uitgebreid dessert
    Een aanrader

5. We hadden niet gereserveerd. We werden zeer hartelijk ontvangen. De menukaart was verrassend. Veel variatie in de keuzes. Het driegangenmenu menu was heerlijk. Niet te kleine porties, mooi opgemaakt. We hebben genoten van het diner en de persoonlijke aandacht. Vlotte en vakkundige bediening. Een aanrader.

6. Was gisteren weer lekker bij Peer. De kaart wordt veel veranderd en biedt steeds wat bijzonders. Het zit er heerlijk en de bediening is prettig. Kortom, een plek om te koesteren

7. We komen vaker omdat het eten zo ontzettend lekker is en niet te groot restaurant, knus en leuk terras ook voor een drankje. Groetjes en tot snel

Yvon en Elvin

8. Heerlijk gegeten, met prima service en leuk opgediend. Kwalitatief goed!

9. Met verjaardag lekker en gezellig gegeten bij de Peer, met opa en oma en kinderen erbij. Iedereen tevreden met zijn diner en met zijn achten voor 280 euro klaar! Top.

10. Het eten viel tegen, ik had de geitenkaassalade als hoofdgerecht, maar deze was erg saai en niet echt lekker. De aardappel-frieten waren erg grof, dus smaakte beetje rauw van binnen, het sausje voor bij de friet was smaakloos. Als toetje de cheese-cake, maar deze was erg droog en korrelig (waarschijnlijk niet vers dus).

We wilden graag bij het raam, maar deze tafels waren "gereserveerd", echter toen we om 20.30 uur de zaak verlieten, waren deze tafels nog leeg, erg vreemd. Restaurant doet ook niet gezellig aan qua sfeer, al met al dus zeker geen aanrader.

11. Twee tafelgenoten hadden de kalfs-spareribs, zo makkelijk te eten: gaar en zacht. Ik mocht even proeven en ik vond ze heerlijk gekruid, niet te overheersend. Hoorde dat ook het garnituur (bijv. het spek om de boontjes) van heel goede kwaliteit was. Nummer drie was zeer tevreden over haar lamsvlees.

Ik had de meerval die perfect was, zacht en toch stevig. Het meest verrast was ik over de begeleidende groenten (o.a. bloemkool) die precies goed waren, gaar en toch nog een beetje knapperig. Dat vind ik knap.

Heel vriendelijke bediening, een fles water op tafel.

12. Zeker een aanrader! Menu goed gebracht met alles wat je nodig hebt! Vriendelijke bediening. Hier kom ik zeker terug!

13. Heerlijk eten, goede bediening, gezellige sfeer, echt een aanrader.

14. Vanavond wederom bij PEER gegeten, lekker, vertrouwd en wat een gezelligheid! Gekozen voor de gevulde kalkoen met rode pesto, geserveerd met de bekende aardappels en verse groenten. Het restaurant zat weer vol en terecht. Peer, graag tot de volgende keer!

16. Prima bediening, eten lekker en genoeg.

17. Gerda Lentjes

Wij hebben heel lekker gegeten. Bediening was erg aardig. Ik kom regelmatig bij Peer en bevalt erg goed. Sfeervol.

18. Gezellig knus restaurant, met fijne mensen die merkbaar plezier hebben in hun werk. De ober was zeer opmerkzaam, het eten was heerlijk en voor het 3-gangen keuze menu van € 27,50 is echt geen geld. We gaan zeker nog een keer terug!

19. Ellen Kleppers

Met onze groep van 9 personen hebben we heerlijk genoten. Het eten was perfect en de bediening erg gezellig. We komen hier zeker terug.

20. Leuke sfeer, bediening prima en heerlijk gegeten.

21. B.C.de Vetten

Leuk restaurant met gemoedelijke sfeer en uiterst vriendelijke service.

22. 't Blijft gewoon een ontzettend leuk restaurant: prima eten in een ongedwongen sfeer.

23. Gastvrij, prima sfeer, goed eten.

24. Zeer goede service, prima eten, alles was netjes en schoon. En de prijs was oké. Bedankt we hebben heerlijk gegeten.

25. Fred en Sandra Sas

Tijdens Gorcums zomerfeest 2014 eten bij Peer. Zowel binnen als buiten was de sfeer gezellig. De prijs/kwaliteit verhouding van het eten is prima. Met zorg opgemaakte borden, vriendelijke bediening, goed eten! Je krijgt het gevoel dat je hun thuis bent en zij hun uiterste best doen om het jou naar je zin te maken. En dat is gelukt. We hebben een fijne avond gehad. Bedankt.

26. Cora den Braber

Zeer gezellige sfeer. Knus huiskamergevoel. Heerlijk gegeten en personeel zeer vriendelijk. Flexibel in de wensen van de gasten! Verhouding prijs/kwaliteit helemaal goed!

27. Prima eten in een gezellige, huiselijke sfeer en voor een zeer goede prijs.
    Foto toont salade met rode biet, geweldige combinatie van groeten en mooie compositie.

28. Wanrooy

Het eten was echt goed en de prijs kwaliteit verhouding was buiten gewoon. De maaltijd werd werkelijk warm opgediend, dat is bij andere restaurants wel eens anders. De sfeer was gemoedelijk en het personeel was uiterst vriendelijk. Ik kan niet anders zeggen dan dat we heerlijk hebben gegeten en dat dit restaurant het waard is nog eens te bezoeken. Pluim voor het personeel en de kok.

29. Bianca Rouppé

Heerlijke sfeer, relaxte muziek, vriendelijke bediening en lekker eten. Ik kom graag nog eens terug!

30. Heel gezellig en heerlijk gegeten.

31. M.de Grunt

Eten was goed. Gezellig restaurant en huiselijk.

32. Marlies Schild

Leuk sfeervol restaurantje. Geeft een huiskamergevoel. Kleine kaart met voor ieder wat wils. Zowel vlees-als vis en vegatarische gerechten. Voor 27,50 bestel je een 3 keuze menu. Het eten vonden wij allemaal erg lekker en goed verzorgd. Vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker nog eens terug.

33. Afgelopen donderdag voortreffelijk gegeten bij Peer, gevonden door recensies van eet.nu. Voorgerecht champignons in kruidenkaas alsmede salade geitenkaas. Verder vegetarisch verrassing ofwel feestje en kogelbiefstuk. Alles was uitermate lekker. Menuprijs is heel schappelijk. Voor 27,50 All in. We komen niet zo vaak in gorinchem maar komen zeker terug. Geen credit card mogelijk.

34. Leuk restaurant die op een leuke locatie zit in gorinchem. Erg centraal en veel parkeer gelegenheid. Het eten is erg goed. Kleine kaart.

35. Hier gegeten op 20 oktober 2013. Het is een mooi en sfeervol ingericht restaurant in een mooi oud pand. Het restaurant heeft ook zeker wel een huiskamersfeer. En de bediening is erg vriendelijk en attent. En ook nog eens met gevoel voor humor.
    Er is een driegangenmenu voor 27.50 met heel veel keuze, en de gerechten zijn ook apart te kiezen. Maar als je twee gerechten wil eten kan je net zo goed voor het complete menu gaan, want dat derde gerecht krijg je er dan "gratis" bij. In deze tijd van het jaar kan je vaak wild eten en dat heb ik dan ook gedaan. Vooraf drie koude wilden. Eend, gans en zwijn met bijbehorende saus of jam. En als hoofd had ik hert met paddenstoelen wildsaus. Alles was uitstekend bereid en zo smaakte het ook.
    Mijn partner had een voorgerecht van vier soorten garnalen op totaal verschillende manier bereid en als hoofdgerecht de biefstuk met pepersaus. En ook dat was allemaal uitstekend. Het grand dessertje tenslotte was ook helemaal af. Een groot bord met allerlei lekkernijen. Nog een kort praatje met de gastheer na afloop en daarmee is Peer een restaurant geworden waar ik bijna zeker volgende keer als ik in Gorinchem ben, weer wil ga eten.

36. A lovely restaurant with delicious, beautifully presented food, really good wines, lovely staff & a warm & friendly atmosphere. Perfect for a special night out.

37. Tjalling Haisma

Goed gegeten bij Peer. Bediening kon attenter. Was wel één van die snikhete dagen.

38. Zeer goed eten, leuke en gezellige bediening.

39. Lodewijks

Weer goed gegeten bij Peer. Uitstekende vis en kogelbiefstuk. Aardappeltjes heerlijk en de nagerechten idem dito.

40. Prijs niet in verhouding, eten niet bijzonder, varkenshaas was niet echt goed klaargemaakt. Bediening was vriendelijk en persoonlijk.

41. Heerlijk gegeten bij Peer. Zorgzaam (gezellige plek zoeken voor ons terwijl het bijna vol zat), vriendelijke en persoonlijke bediening. We waren met drie personen, met drie verschillende keuzes van menu. Maar allemaal zeer tevreden over de smaken en presentatie. En overdag maken we graag gebruik van het gezellige terras (lekkerste stoelen van alle terrassen in gorinchem) met heerlijke lunch. Prijs/kwaliteit klopt. Al jaren ons meest favoriete restaurant in gorinchem en het werd tijd om dat eens te laten weten!
    Patty en Willem

42. Hannie Hoeber

Heel gezellig. Het eten is van goede kwaliteit en smaakvol gepresenteerd. De sfeer is gezellig, de bediening prettig.

43. Jacqueline

Heerlijk gegeten. Verzorging heel goed. Aandacht voor de gasten en gezellige sfeer. We gaan er zeker nog een keer naar terug.

44. Bruijntje72

Gezellig knus restaurantje op de grote markt in Gorinchem. Bediening is super attent, vriendelijk. Warm aangekleed kwa kleur. De kaart is leuk verwoord en de smaak goed.

45. Supergezellig, knus restaurantje, met een doorsnee kaart. Kwalitatief niet geweldig, maar gelukkig ook niet erg kostbaar. De vriendelijke bediening en de sfeer maken weer een hoop goed.

46. Klein en knus restaurant met leuke en attente bediening, prijs is voor het eten zeer schappelijk. Het grand desert als afsluiter is lekker en leuk vormgegeven.

47. Gisterenavond bij Restaurant Peer gegeten. Het eten was lekker en prijs-kwaliteit verhouding was goed. Echter de bediening scoorde onvoldoende.

48. Erg gezellig, niet groot, daarom juist knus.
    Aardige bediening, eten was voldoende en lekker.

49. We waren bij "Peer" tijdens de Zomerfeesten in Gorinchem. Dat maakte het praten wat lastig want we zaten pal naast het festival terrein, buiten op het terras en werden door schermen daarvan afgeschermd. We mochten officieel onze koffie niet meer aan de wandelpromenade nuttigen vanwege veiligheidsmaatregelen maar dat werd door het personeel netjes en correct opgelost. Al met al: prima service, prima prijsje en lekker gegeten!

50. ajc van pelt

Gezellig een hapje gegeten. Vriendelijke bediening. Eten smaakte goed. Hier kun je rustig naar toe gaan.

51. Via eet.nu hebben we zaterdagavond op korte termijn gereserveerd voor 4 personen, wat als zodanig perfect is verlopen en opgevolgd.
    Het weer was dusdanig dat we op het terras hebben kunnen genieten van de sfeer op de Grote Markt en uiteraard van het goede aanbod wat restaurant Peer in petto had. Er was voor elk wat wils en dat heeft geresulteerd in de unanieme mening dat het een heerlijke en gezellige avond is geweest!

Wij komen hier zeker nog terug.

52. Wil 18 punten

Klein, maar knus en gezellig ingericht restaurant. Goede bediening, wij waren na een dagje uit in een melige sfeer, maar daar haakte de bediening leuk op in. Heerlijk gegeten voor een alleszins redelijke prijs. Zeker een aanrader!

53. marianne

Natuurlijk wist ik dat Peer goed was. Maar mijn collega's van de 'overkant ' wisten dat natuurlijk niet. Dus erg spannend, want ik had gereserveerd.
    Afgaande wat mijn collega's zeiden... Gezellig...Knus...Heerlijk eten...Goede service...en geheel niet onbelangrijk tegenwoordig...Betaalbaar....
    Dus de volgende keer gaan we er weer naar toe!!!

54. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in restaurant peer. De bediening was gezellig en je werd snel geholpen!
    Het eten was enorm lekker en leuk geserveerd! Het Grand Dessertje was ook echt enorm lekker met veel gezellige kleuren!

Kort om we gaan er snel nog eens eten, echt een aanrader!

55. Maandag 11 juni hebben wij ( 6 vriendinnen ) heerlijk gegeten bij Peer. De vis-combi is een aanrader even als de varkenshaas in rode wijnsaus.
    En niet te vergeten het zalige Grand dessertJE.
    Wij komen zeker nog eens terug.

56. van der Ham

Wij hebben via Eet.nu contact gezocht met LS om de klacht te bespreken.
    Jammer dat ze er niet op in willen gaan.
    Anoniem en achteraf valt er voor ons weinig aan te doen.
    Wij hebben onze goede wil getoond!
    Bent u tevreden, vertel het door.
    Heeft u klachten, zeg het ons direct, zodat wij dit tot tevredenheid kunnen oplossen!
    Peter en Babs van der Ham
    eig. restaurant PEER

57. LS 12 punten

Eén keer wezen eten, ik vond het erg slecht, kan ik zelf veel beter! Biefstuk doorregen en taai, kortom niet te eten.
    Ik zal hier niet meer eten.
    Moesten ook lang wachten op drankje, etc.

58. Heerlijk gegeten bij Peer, een goed menu met fantastische aardappeltjes! Echt heerlijk! De bediening is gezellig en netjes!
    Echt een aanrader!

59. Eline en Erik

60. Gister bij Peer restaurant gegeten, een gezellig restaurant met een Nederlands menu wat je bijna nergens meer ziet. De gerechten zijn zeer lekker, ik heb er echt van genoten. Gezellige bediening, maar ook tegelijk een goede service en duidelijk kennis van de gerechten. De sfeer is zeer gezellig.

Zeker een aanrader voor andere mensen.

61. Daan en Leontien

Vanavond weer heerlijk gegeten bij de Peer! Wildmedaillons met wildjus is zeker een aanrader.

62. Gisteren heb ik bij Peer gegeten met twee vriendinnen. Helaas kan ik er niks positiefs over vertellen. Mijn soep was aangebrand. De bediening had excuses aangeboden, maar wel de soep in rekening gebracht. Ik mocht het doen met een extra spa rood. Als vegetarisch hoofdgerecht kreeg ik een vette hap. Bediening was aardig en vriendelijk, maar duidelijk incompetent.
    Het was het geld zeker niet waard.

1,3
  63. Zeer fijne huiselijke sfeer, prijs kwaliteit verhouding zeer goed! Heerlijk gegeten alleen viel de huiswijn wat tegen maargoed ieder zijn smaak niet waar.

Vriendelijk personeel, keurig onderhouden zaak!

64. Goed eten voor prima prijs! Verwacht geen sterrenrestaurant want dat is het gewoon niet, maar wat je krijgt is prima. Het is een knus, gezellig huiskamersfeer restaurantje. Erg vriendelijk personeel. Gewoon prima!

Oh en de aardappeltjes bij hoofdgerecht zijn zeker het proberen waard, echt heel lekker!

65. Lekker gegeten, redelijke prijzen, vriendelijke bediening.

Kortom een aanrader! Snel tot ziens!

66. Cor Geluk

Gisteren 01 maart 2011 hier gegeten voor de voorstelling in de nieuwe doelen.

Vriendelijke bediening met voldoende aandacht voor de gasten.

Lekker gegeten voor een redelijke prijs.

67. M. vd Berg

Gisteravond bij Peer gegeten, net voor we naar de nieuwe doelen gingen voor een voorstelling.

Heerlijk ongedwongen sfeer, leuk knus ingericht!

Hele prettige, vrolijke, grappige bediening!

Gister met een vriendin geweest.....maar ik ga zeker een keer met mijn man bij Peer eten!

68. Gisterenavond bij Peer gegeten. Complimenten voor de enthousiaste bediening, dat maak je niet vaak meer mee. Eten is redelijk/goed. Maar de huiskamersfeer is super. Beetje meer op de gerechten letten en af en toe de kaart eens wisselen. Maar weer op de goede weg.

69. Lekker gegeten gisteravond. Prima service, moet zeggen dat het vooral een geslaagde avond was door de superbediening!

Heel gemoedelijk allemaal, echt een avondje uit zo. Zeker een restaurantje om nog eens terug te komen.

70. Vorig weekend gegeten en was erg goed! Lekker gegeten, drankje erbij. En dat met het zonnetje op het terras, heel leuk. De sfeer is idd erg huiskamer, maar dat maakt het lekker vlot.

71. Tara Kortenhoeven

Wij zijn gisteren, op zondag, bij Peer gaan eten. Na een wandeling door de stad kwamen we aan op het terras van Peer. Heerlijk in het zonnetje een wijntje gedronken. Binnen gegeten. Heerlijk! Sfeer is super. We hebben het erg gezellig gehad. Complimenten aan de dame van de bediening! We zijn erg leuk geholpen.

72. Enkele weken geleden op zaterdagavond met 4 vriendinnen bij Peer gegeten.

Het eten was goed (niet bijzonder), bediening wel okay. Totdat wij om 22.30 uur nog als laatsten in het restaurant zaten en ons alvast de rekening werd gebracht terwijl wij nog onze thee aan het drinken waren...! Ongehoord! Er werd nog gezegd 'Dames, ik breng jullie alvast de rekening. Drink rustig jullie thee op, maar wij zijn verder klaar...' Dat kun je toch niet maken! Als ons gevraagd was of wij nog iets wilden drinken, hadden wij niets meer besteld en zelf om de rekening gevraagd (wij zagen ook wel dat we de laatste gasten waren)!

Ik hoef dus niet meer zo nodig naar Peer.

73. netty lommers

Leuk, klein restaurantje. Gezellig personeel en lekker gegeten voor een redelijke prijs. Zeker de moeite waard.

74. Een leuk restaurantje waar je in huiskamersfeer een lekker gerecht of gerechten kunt eten. Als je binnen komt krijg je een lekker broodje met smeersels en wat te drinken en kun je op je gemak de kaart bekijken. Ons werd verteld op te letten met de twee soorten menu's, een twee en driegangen menu. Heerlijk gegeten op maandag, leuke sfeer en vriendelijk en open personeel wat in is voor een grap of een kletspraatje naar wens. Al met al komen we zeker nog eens eten.

75. We zijn vreselijk misleid. Er is een tweegangenmenu voor 17.95 euro en een driegangenmenu voor 29.95 euro.

Over het tweegangen menu werd niet gesproken.

Wij namen twee gangen, maar moesten voor driegangen betalen, omdat we uit het driegangen menu hadden gekozen.
    Maar dat wisten we niet.

Dit terwijl we geen nagerecht hadden genomen en niet wisten dat we uit het driegangen menu hadden gekozen.

Een voorgerecht voor 9.95euro, wat het bedrag niet waard was.
    Een hoofdgerecht met enkele hompen varkenshaas, een paar boontjes en wat champignonsaus en veel te donker gebakken aardappeltjes voor 19.95. Veel te duur voor kwaliteit en smaak.

Over de andere gerechten zal ik het maar niet hebben.

Dus voor ons : bij Peer nooit weer.

76. Dick en Marry de Jong

Wij kregen een etentje aangeboden door onze kinderen Stefan en Debora, zelf kenden wij Peer niet. Nu wel. We hebben er heerlijk gegeten, aan een tafeltje bij het raam en de verwarming was aangenaam.

Wij vonden het een sfeervol restaurantje, vriendelijke bediening en zeker een adres om nog eens heen te gaan.

Maar dan wordt het wel zelf betalen! Kinders bedankt!

77. Op 1 febr. hebben wij met 6 volw. en 1 kind bij 'Peer' gegeten.
    Van voorgerecht tot nagerecht was alles even lekker en zag er bovendien heel verzorgd uit! En dat met weinig personeel en een 'volle tent'....'n compliment waard! Het personeel was vriendelijk en rustig aanwezig. Dit samen met prachtige muziek maakte onze avond tot een goede herinnering.

We komen zeker terug!

78. connie dielissen

Afgelopen woensdag 6 januari heerlijk gegeten met 5 personen.

Wij werden bediend door een nette ober op een prettige wijze, in voor een grapje zonder overdreven te worden.

Het eten was goed, de sfeer was gezellig. Meer dan de helft van de tafels was bezet en die gebakken aardappeltjes zijn zo lekker.

Kortom, we komen wel weer eens terug.

79. Voor mij geen Peer meer. Verschillende malen gegeten en het is elke keer wat minder goed geworden en de zaak wordt steeds smoezeliger. Terwijl een paar jaar terug er echt leuk en correct personeel was, is het nu veel te jong en te onervaren.

Dus Peer is passé...heel jammer...

80. 2 jaar geleden kwam ik wekelijks in het restaurant Peer, het eten was toen vers, kwaliteitsvol en goed, zeker gezien de prijs die ze toen vroegen. 21,50 voor een volledig 3-gangenmenu.
    De bediening was vlot, vrolijk en echt klantgericht.
    Ruim van tevoren was reserveren op alle dagen een must.

Echter nu, 2 jaar later is de kaart nog niet veranderd, de lokatie waarschijnlijk nooit schoongemaakt, want de laag stof was zeer groot opgebouwd en het zag er wat smoezelig uit.

Er was maar 1 tafeltje bezet. (nu nog loop ik regelmatig langs en bewust loop ik door, Peer trekt geen volle zalen meer! )
    De kwaliteit van het eten is drastisch verminderd.

De carpacio was groen uitgeslagen. Na 2x terugsturen en geen verandering besloten op te stappen. Hierna nooit meer terug gekomen.

Daarnaast verwacht ik dat personeel representatief gekleed is en niet dat ik de onderbroek van de ober kan zien, omdat hij vergeten is een riem in zijn (veel te grote) spijkerbroek te doen. Hooguit onsmakelijk gewoon.

Tip voor Peer:

Zorg voor verse producten.

Verander de kaart.

En zorg voor wat meer ervaren personeel (waarbij ik niet de onderbroek kan zien, omdat de spijkerbroek op de knieen hangt)

81. Klein maar heel leuk en gezellig restaurant, en lekker eten!

Wij komen zeker terug.

82. Maandagavond met groep wezen eten. Meisje achter de bar kwam niet heel zeker over. Miste ook enige kennis van zaken (wist bv niet wat Ginger Ale is). Mis ook enige professionaliteit in het restaurant.

Na 1 rondje was de verse Jus d'orange op. Sfeervolle ambiance, tafels staan misschien iets te krap tegen de muur. Eten was niet slecht, maar was ook niet echt avontuurlijk te noemen.

Kortom, wel een leuke avond, alleen is Peer iets te duur voor wat je uiteindelijk krijgt.

83. Afgelopen nazomer bij Peer gegeten. Bij de bediening ging echt álles fout, maar dat maakte het juist wel grappig omdat echt niets meer goed ging (Geen kaart, bestek vergeten, drankjes vergeten, meisje liep een halve (lege) tafel omver...hihihi!). Je kon je er aan ergeren óf er gewoon om lachen en dat hebben wij gedaan! Haast hadden we niet en we genoten van een heerlijk tafeltje buiten op het kleine terrasje.

Eten was ondanks alles erg goed, geweldig genoten en dat voor 26 euro de man. Prima!

Als je gewoon even lekker ongedwongen een hapje buiten de deur wil eten, is Peer een prima restaurantje!

84. Ca een jaar geleden voor het laatst bij Peer gegeten. Dit was ook direct de laatste keer. De entourage is erg leuk, het is klein opgezet en dat maakt het erg sfeervol.

Maar... We waren er met een groepje van 6 aan het eten en moesten belachelijk lang op ons eten wachten. Toen wij vervolgens vroegen hoe lang het nog ging duren en of we wellicht ter compensatie een drankje van de zaak konden krijgen, kregen we een bakje met lollies en celebrations voorgeschoven. Drankje van de zaak was te duur. We werden ontzettend kinderachtig geholpen en dat verwacht je niet in dit restaurant. Jammer.

85. Mireille Lovers

De Peer is gewoon verrukkelijk!

We zijn er al een aantal keer geweest en iedere keer weer gaan we voldaan naar huis!
    Geweldige sfeer en fantastisch eten!

86. Hey elzeman, je lult uit je nek!

Geweldig lekker gegeten, ik weet niet waar hij het vandaan haalt, maar het was simpelweg verrukkelijk.

Je moest uitkijken dat je je mond niet verbrandde, dus dat lauw is flauwekul, het opwarmen is ook lulkoek!

Vooraf de eendenborstfilet genomen en mijn man de rundercarpaccio. Was erg smakelijk.

Voor het hoofdgerecht hebben wij gekozen voor de lamsfilet met honing-tijmsaus, was ook gewoon echt lekker, de saus was niet te zoet, niet te flauw, gewoonweg goed. Daarbij werden aardappelpartjes en 3 soorten groenten geserveerd, ook dit paste er goed bij. De smaak combinaties waren echt goed tegen elkaar afgewogen.

Het dessert was ook echt lekker, gekozen voor het Grand dessertje, ja ik weet het, de naam is tegenstrijdig, maar het klopte wel, van alles wat, fruit, ijs en nog een verrassing, maar ook echt geweldig!

Absoluut de moeite waard om te gaan eten en de sfeer: romantisch bij kaarslicht dineren met toepasselijke muziek. Wanneer je alleen maar van hedendaagse muziek houdt, moet je hier niet naartoe gaan, er wordt geen rock en pop gedraaid, maar gewoon lekker romantisch.

Het personeel: lekker vrolijk, enthousiast en in voor een lolletje.

De service: wordt afgestemd op de klanten, ze zien aan de mensen of ze behoefte hebben aan informatie en komen niet te vaak vragen of alles naar wens is, gewoon precies goed.

Prijs/kwaliteit: Goed, voor €27,50 een 3-gangen diner, let wel hoe meer je erbij drinkt, hoe hoger de rekening, maar dat is in de meeste restaurants.

Al met al een geweldige avond gehad, wij gaan zeker nog een keer (of meer) terug.

87. Het is niet te geloven maar waar. Heel slecht. Alles wordt opgewarmd o.i.d. alles is lauw zelfs biefstuk. Het vistrio van de goedkoopste vis is niet meer dan 3 snippers vis. Het kaasbordje is wat nootjes en brie alleen korst zo dun dit hou je niet voor mogelijk.

Over de rest maar te zwijgen van dit bordje. Bij ons gaat dit in de vuilnisbak.

Het personeel weet ook niet wat voor soort er op het kaasbordje ligt.
    Al met al gewoon weggegooid geld. Ons zien ze niet meer terug!
    Van knoflook en olijfolie hebben ze nog nooit gehoord.

88. Zondag 18 januari hier gegeten. Erg lekker, zeer vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit uitstekend!

89. Weer even lekker het PEER gevoel gekregen. Vlotte bediening, vrolijk personeel lekker gegeten

90. youssef lamrini

Het is een super tent mensen.Echt eens uit proberen.

91. Henk de Wit

Prima restaurant, waar de service op gelijke voet staat met de kwaliteit van de gerechten.

92. Nou ik heb er 1 week stage gelopen ik vond het een TOP tent!! veel geleerd je kan er super lekker eten en iedereen is aardig ik raad je het restaurant aan!! om gezelig te gaan eten!

93. Gezellig uit gegeten, zoon van 2 mee. We werden leuk ontvangen, ook die kleine was heel welkom. Erg lekker gegeten bijzondere kaart en voor een erg nette prijs. Top !

94. Edgar & Babette

Een dikke, dikke voldoende voor deze tent. Lekker eten, gezellige sfeer, je wordt niet weggekeken, maar juist aangemoedigd om lekker even te kletsen met elkaar en af en toe ook met het personeel! Klasse tent!

95. Geweldige ervaring, waanzinnig goede kok op zaterdag

96. Jan & Henriette

Erg lekker gegeten, en leuk klein gezellig rustig restaurant, Zeker voor herhaling vatbaar

Succes verder

97. W. Hoogendoorn

Geweldig sfeervolle bistro met ontzettend vriendelijk, maar vooral vrolijk personeel!!

98. A. Lobregt

klein, gezellig, spontaan restaurant. Heel lekker eten. Echt een aanrader

99. N. van Zyll

Klein, sfeervol restaurant in een historisch pand in hartje Gorkum. Goed eten, drie-gangen-menu voor 23 euro is een aanrader!