Restaurant Merwezicht in Gorinchem

U kunt vlak bij het restaurant, "Buiten de Waterpoort" parkeren. Andere opties voor parkeren zijn in parkeergarage "Kazerneplein" of op de "Markt". Vanaf hier is het enkele minuten lopen naar Merwezicht.

• Suikervrij

1701541976 84

1. Sonia van Soolingen

2. Sonia van Soolingen

3. Deyaert Sylvain

Gisteren, 23/07, nog eens culinair gaan genieten in restaurant Merwezicht te Gorinchem.
    Het is en blijft steeds een verrassing wat je op je bord krijgt.
    Deze chef weet steeds culinair hoogstaande combinaties te verwezenlijken.
    Dit is geen restaurant van 13 in een dozijn, hier krijg je waar voor je geld, en er is veel tijd en werk verricht om de klanten heerlijk te verwennen! Dat is wel zeker! (Ik heb al veel andere ervaringen meegemaakt…)
    Ook de charmante bediening laat zeker niets te wensen over.
    Wij maken graag een ommetje om hier te komen genieten.
    Ook het uitzicht is al genieten!
    Ik kan het éénieder aanraden.

4. Martijn Hamer

5. Hilda Rosman

6. De Opschepper

7. Jack Custers

8. Theo

9. Martin

10. 31 Augustus 2019,30°… Woudrichem-Loevestijn_Gorinchem,
    een familie/vrienden dag, 34 personen.
    4 Tafels, eenmaal 12 personen, eenmaal 10, en tweemaal 6.
    Eerst een glaasje bubbels buiten, met zicht op de sluis en de Merwede,
    daarna naar binnen, we hadden het hele restaurant voor onszelf,
    en een vier gangen shared diner.
    Met onbeperkt wijn of andere drankjes.
    De bediening door vier jonge dames was prima, attent en vriendelijk.
    Op de achtergrond was de eigenaresse steeds aanwezig en aanspreekbaar.

Het menu was eerst een amuse met een broodje, prima!
    Daarna het voorgerecht, dit bestond uit vier verschillende gerechten, was heerlijk, en ruim voldoende.
    Een lange pauze hierna, heel goed, zo kon iedereen wat rondlopen en praten met mensen die aan een andere tafel zaten.
    De vier hoofdgerechten waren eveneens super!
    En hierna een dessert van ijs en fruit, heerlijk en niet teveel.

Iedereen was vol lof, super gedaan team Merwezicht!
    Tot ziens, groeten,
    Ton.

11. Pim Naafs

12. Heerlijk gegeten. Mooi uitzicht over het water. Vriendelijke en adequate bediening.
    Jammer dat ons tafeltje te dicht op dat van de gasten naast ons stond. Opstaan/gaan zitten kon niet zonder de stoel van de ander stevig te raken. Ook moest de bediening steeds vlak achter onze stoel in het nauwe gangpad heen, om de gasten naast ons te kunnen bedienen.

13. Een halve eeuw getrouwd dit gevierd in restaurant Merwezicht op een unieke locatie met een top keuken en uitzicht op rivier de Merwede.
    Door de geweldige inzet van Mariëlle, Leo en team hebben wij een fantastische avond gehad met 60 gasten.
    De gerechtjes waren tot in de puntjes verzorgd en smaakten voortreffelijk. Met alle wensen is rekening gehouden, niets was te veel om het een ieder naar de zin te maken.
    Kortom Merwezicht is een betaalbare top locatie met een uitstekende keuken en een prachtig terras aan de rivier de Merwede in de historische binnenstad van Gorinchem.

14. Leo Kortland

15. Vanavond een heel gezellige avond beleefd met vrienden. Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Het eten was verrukkelijk. De bordjes waren schitterend opgemaakt met smaakvolle, kleurrijke ingrediënten. Dat gaf een ware smaakexplosie. We komen zeker terug.

16. Martine Keur

17. teun van es

Met vier personen een heerlijk avondje gehad. Eten en drinken keurig verzorgd.
    Bediening correct, uitleg wijnen uitstekend.
    Kortom, komen zeker vlug terug.

18. Ed Slob

19. Altijd een feestje! Mooi eten, mooi uitzicht. Gaan we nog een keer eten.

20. Goede professionele ontspannen sfeer. Leuke gevarieerde kaart. Prijzen ietwat aan de forse kant. Door de ruime setting veel privacy. Zeker voor buitenlandse gasten een perfecte ligging en uitzicht. Bediening vlot en gelukkig niet geforceerd.

21. Eten en ligging uitstekend. Prijzen aan de hoge kant en de bediening matig. Lang wachten op de kaart en uitserveren. Bediening zorgt niet voor een gastvrije sfeer, wanneer dit beter wordt is het een aanrader.

23. Snoeperd

24. P.Huisman

Goede ambiance, prima eten.

25. Linda Voorn

Heerlijk gegeten bij Merwezicht en perfecte sfeer. Pure smaak van de gerechten en er wordt ook nog rekening gehouden met je wensen. Bediening was erg goed waardoor je je helemaal verwend voelde. Het uitzicht vanaf je tafeltje waar je eet is prachtig, je kijkt zo over de Merwede. We gaan hier zeker weer terug om te eten! De kok en de gastvrouw zijn echte vakmensen.

26. Maureen Bol

Merwezicht is een van ons favoriete restaurants. Heerlijk eten op een prachtige locatie. Een ontspannen sfeer met mooi uitzicht op de rivier de Merwede. Met lekker weer een aantal keer op het terras gegeten. Ook de service is uitstekend, daar er rekening wordt gehouden met de wensen van de gasten. Het voelt als een echt avondje uit. Een aanrader voor iedereen!!

27. Super wat een ervaring, wat klassiek ingericht restaurant. Prachtige gerechten mooi klaar gemaakt en met aandacht geserveerd. Prijs kwaliteit meer dan goed. Mooie wijn kaart, kom zeker terug, we waren met 4 personen welke allemaal zeer te spreken waren over het restaurant, gerechten en de service van de bediening.

28. Wij gaan hier nooit meer naar toe. Prijs kwaliteit verhouding is zoek. Smakeloze gerechten. Hele kleine porties. Wijnen goed.

2,7
  29. Wilmy van Hartingsveldt

Salade Merwezicht, nergens mee te vergelijken...passende wijn in half flesje. Geweldig! Hoofdgerecht: lam, ook weer half flesje spannende rode wijn...Wat een luxe ! Op het terras, aan het water is het een perfecte ambiance voor een avond culinair genieten! Ach, en dat we een ander voorgerecht kregen dan besteld...tja.

30. Dominique De Clercq

Zeer verzorgde en smakelijke lunch met verse producten. Bereidingswijze liet alle ingrediënten in hun waarde. Vriendelijke, correcte en flexibele bediening. Kader is zeer aangenaam en mooi afgewerkt. Prachtige ligging aan het water. Alle tafels hebben uitzicht op het water.
    Zeer goede kwaliteit voor een schappelijke prijs. Een aanrader.

31. Wilmy van Hartingsveldt

Gezellig met zes collega's aan een ronde tafel gegeten. Mooi uitziende gerechten, goed op smaak en goed uitgebalanceerd. Fijne ambiance!

32. Petra Geeve

Heerlijk gegeten. Menu van de chef (5 gangen) genomen. Was zeer goed. Prachtig uitzicht, goed en vriendelijk personeel. Ook een aanrader voor buitenlandse gasten. Engelstalige kaart en bediening.

33. Hubert Gabel

Heerlijk gegeten, prima kunnen praten en overleggen zonder dat buurtafels alles mee kunnen horen of dat zij storend zijn. Keuze van de chef is prima, gebalanceerd en past uitstekend in het seizoen. Beslist een aanrader. En dat ze ook nog een geweldig uitzicht bieden is een waardevolle bonus.

34. Herman van Kampen

Gewoon erg goed ! Erg tevreden over het eten zelf, de sfeer, het uitzicht. Professionele bediening. Een aanrader !

35. Hans Verhoef

Uitstekend 4 gangen verrassingsmenu. Prima smakelijke gerechten en mooie combinaties. Hele mooie locatie en uitstekende bediening met goede uitleg van de gerechten. Wel wat prijzig, maar desalniettemin een aanrader.

36. fam smaal

Hebben heerlijk gegeten in een prachtig restaurant. Zeer smakelijke en aparte gerechten, wel wat prijzig naar onze maatstaven.

37. Peter B. Schinkel

Wij hebben een prima lunch in de juiste prijs kwaliteit verhouding verkregen in een mooie ambiance.

38. Sjef Biermann

Wij hadden gekozen voor het 4 gangen verrassing menu. Erg genoten van de verschillende gerechten en de overheerlijke smaken. Met een uitstekende bediening erbij. Echt genoten.

39. We hebben gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu, met bijbehorend wijnarrangement.
    Alle gerechten waren verrassend, mooie variëteit aan ingrediënten.
    Alles goed op temperatuur, goed in balans en prima combinaties met de bijpassende wijnen.
    Enige puntje van kritiek: niet alle combinaties op het bord waren even voor de hand liggend, soms leken het eerder 2 of 3 gerechtjes op 1 bord dan dat het 1 geheel was.
    Maar kwalitatief erg hoogstaand, wij komen zeker snel weer terug!

40. Harro de Vries

Prima avond gehad. Goede keuken en prima bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke wijn ook.

41. Olivier Urwyler

Very pleasant evening, nice location, perfect service, good food.

42. Erg lekker gegeten. Genoten van het 4-gangen verassingsmenu en zeker niet teleurgesteld. Mooie gerechten, goede porties en bijpassende wijnen. We komen er zeker terug als we iets in Gorinchem zoeken.

43. Genoten van een 3-gangen lunch. Bediening was attent en niet opdringerig. Wijnen per glas pasten goed bij de gerechten.
    Foutje op de rekening (in ons voordeel); kan gebeuren. Wel laten herstellen.
    Het was relatief leeg, waardoor het rustig was en praten aan tafel goed ging.
    Op loopafstand is uitstekend te parkeren. Uitkijken over het water is altijd leuk.
    Ik kom er zeker weer eens als ik in Gorinchem een goede locatie zoek.

44. Jammer dat het wat erg stilletjes was- wij waren er trouwens vroeg bij. Later op de avond liep het vol. De bediening was top. De gangen waren smaakvol, maar wat klein uitgevallen porties. De amuse was verrassend, de gangen waren goed, goed verzorgd maar niet verrassend. De geschonken wijnen waren goed, nee voortreffelijk gekozen. Wij gaan graag naar Merwezicht. Dit keer was het wat gewoontjes, terwijl we meestal ervaren dat men ons buitengewoon verrast. Maar misschien raken we verwend. Aan de top blijven is moeilijker dan er te komen.

45. e.d. van er Burg

Mooi ingericht restaurant met uitzicht op de haven/sluis
    Prettig sfeer en de bediening is behulpzaam en heeft kennis van zaken
    Wij hadden gereserveerd voor 9 personen en het 3 gangen menu. Was zeer smakelijk en voldoende.
    Zeker een aanrader.

46. Fam. Houweling

Wat hebben wij heerlijk gegeten!

Wij hebben gekozen voor het 4-gangen diner van de chef. Het was elke gang weer een grote verrassing. Goede service en heerlijke gerechten.

47. Paans, Werkendam

Goed eten, voor acceptabele prijs! Echt een aanrader voor een avondje tafelen.

48. Wederom weer heerlijk genoten van het 4-gangen menu, uitzicht en service. Zoals iedere keer wordt het zonder probleem op je wensen afgesteld.
    Tot ziens

49. Na een dagje op het water en slot Louvesteijn is het zeker de moeite om hier te eten. Wel even reserveren en zeker als je aan het raam met prachtig uitzicht plaats wil nemen. Prima gegeten en heel vriendelijke bediening. Bedankt, maakte onze toch al zo mooie dag helemaal top!

50. Fam. Henskens

Het eten was voortreffelijk , fantastische vriendelijke bediening en een schitterend uitzicht . E ze houden heel goed rekening met lactose en gluten intoleranties. Je kan bij 15 graden zelfs al buiten zitten, omdat het zo beschut is door de hoge beglazing. Zeker een aanrader. Er zou wat meer sfeerverlichting kunnen zijn, het is nu wel erg strak en gestyled. En wat meer groenten zou fijn zijn.

51. fam.van Rijn

Aardige bediening.
    Kwaliteit van het eten goed. Maar..

Iedere keer lang moeten wachten op het eten zowel voor als hoofdgerecht. Dit was namelijk de 2e keer in korte tijd dat we daar dineerden.

Weinig groenten.

52. Tiny en Gert

Hele avond buiten kunnen zitten met prachtig uitzicht op de rivier en ondergaande zon. Buiten wat minder mooi gedekt dan binnen maar acceptabel. Verrassingsmenu is goed, mooi opgemaakt en heerlijk. We hadden aangegeven dat onze vrienden Jacqueline en Joop binnenkort 40 jr getrouwd zijn. De keuken verraste hen met een prachtig dessert met bijpassende tekst in chocolade.
    Prima locatie, lekker eten en Marielle zorgt voor het thuis maar toch ook uit-gevoel.

53. Heerlijk diner op het terras met rivierzicht op een zomeravond. Bediening ouderwets goed en het 3G menu was heerlijk. Jammer van de krijsende baby op het terras maar dat ligt buiten de schuld van het restaurant. Toen de baby eenmaal stil was heerlijk genoten van het eten en het uitzicht.

54. Club van Tien

Wij hebben als vriendenclub dit restaurant gekozen aan het einde van onze jaarlijks uitje. De entre is gesloten maar eenmaal binnen, jammer dat die bel zo hard stond, waren we verrast. Heel sfeervol. Wij namen plaats op het terras en hadden een geweldig uitzicht op de Waal. Jammer van de regen dat we naar binnen moesten. De keuzes waren verschillend. 3-gangen keuze menu en A la Card werd er gegeten. Het maakte geen verschil in opmaak of smaak. Alles smaakte perfect. De bediening was heel voorkomend. Alleen hoeft het servet niet steeds over de leuning gelegd te worden als je even de tafel verlaat. Deed een beetje lachwekkend aan. Het wijnglas had iets meer gevuld mogen zijn. De amuse vooraf en de teramiso bij de koffie van het huis waren verrassend. Ook hier geen onderscheid in menukeuzes. Hier gaan we zeker nog eens terug.

55. fam bor

Wij eten regelmatig bij verschillende restaurants en proberen vanalles om te ontdekken. sfeer was stijlvol en goed uitzicht super, ingang wat gesloten. Mijn vriendin is vegetarisch en dat was geen probleem. Ik had specifiek gevraagd om vis kreeg ik toch gansevlees en een worstje, jammer. De gerechten waren wisselend een aantal goed maar ook een aantal vlak van smaak met veel rijst als vulling, broodjes waren niet gaar, wel was de roomboter heerlijk. Sorbet wat ijs met vruchten gedrenkt in champagne deze viel tegen. Wijn was prima maar glazen matig gevuld, is niet erg maar als je 4,75 Euro vor een glas betalld wil ik ook wel wat drinken. Bediening deed haar best maar was toch wat rommelig. Al met al een restauranrt die een kans verdient en niet op een eerste beoordeling kan af kan gaan. We gaan gewoon nog een keer en dan hopelijk iets beter. Nogmaals niet heel slecht maar top wil ik niet zeggen. Buik was wel goed vol.

6,7
  56. Wij eten graag lekker en dat kan bij Merwezicht. Wij eten vaak buiten de deur, maar komen toch steeds tot de conclusie dat er voor ons echt maar 2 toprestaurants zijn. Dat zijn De Hoefslag in Bosch en Duin en Merwezicht in Gorinchem. Bij beiden eten wij regelmatig. Bij Merwezicht is het ongecompliceerd genieten van een heerlijk diner. De amuse was gisteravond heerlijk. Het was een filet americain met mosterdmayonaise. Goed op smaak en super vers. Daarna hadden wij als voorgerecht tonijn met chorizo. Mooie portie, ook weer heerlijk van smaak. Erik at als hoofdgerecht Livar buikspek waar hij zeer van genoot. Ikzelf at de rog vleugel met saffraan risotto. Heerlijk, maar voor mij wel een erg grote portie. Voor een grote eter prima geproportioneerd. De bediening was zoals altijd professioneel, vriendelijk en niet stijf. De wachttijd tussen de gerechten is heel goed gekozen. Ook de wijnkaart is erg goed en de bediening heeft verstand van zaken. Dus een aanrader dit retaurant!!

57. Henk van der Vliet

Henk van der Vliet

Donderdag 12 juli zijn wij met vrienden hier gaan eten .

Kortom een aanrader voor diegene die zich wil laten verrassen !

58. Fam. Fliers

De late avondzon over de rivier. Lekker eten op een absolute toplokatie.

59. Afgelopen zaterdag hebben wij hier heerlijk gedineerd! We kozen voor het verrassingsmenu van 4 gangen. Elke gang was zorgvuldig samen gesteld en ook de borden waren prachtig opgemaakt. Een ware verrassing voor ons beide. Ook de bediening was erg attent en gastvrij.
    Voor een diner van 4 gangen vonden wij alles heel goed geportioneerd zodat we na afloop niet enorm vol zaten maar precies genoeg gegeten hadden.
    Kortom wij hebben ervan genoten om bij Merwezicht te eten en we komen zeker terug!

60. Eline en Erik

61. Fam. Den breejen

Prachtige locatie....gezellige, niet te grote ruimte, en zeker niet onbelangrijk, we hebben er heerlijk gegeten!!!!!
    Alle gerechten mooi verzorgd en zeer smaakvol. Voor herhaling vatbaar.

62. Heerlijk genoten van het 4-gangen verrassings menu. Heel flexibel met de invulling hiervan, daar wij graag alles vis wilden hebben. Hebben we geweten, iedere gang was gewoon verrukkelijk (zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding)!!!!! Leuke vriendelijke bediening, waren blij om Jeroen weer eens te zien, toppie!!!
    Fijn dat Gorinchem weer 'n Goed restaurant erbij heeft.
    Gaan dit zeker vaker herhalen.

63. Connie Damen

4 mei hier gegeten, met een formidabel uitzicht op de Merwede. We kozen het verrassingsmenu...geen woord te veel, we werden letterlijk verrast! Na een overheerlijke amuse kwam het voorgerecht, de bediening vertelde dat het nog niet op de kaart stond en wij waren de eerste gasten die het uitgeserveerd kregen. Echt een verrassing! tartaar van tomijn en rauwe tonijnfilet, vergezeld van citrusfruit. Een spannend gerecht door de smaakcombinatie, hoop dat dit op de kaart komt. Hoofdgerecht hadden we Ierse ossehaas, wat is dat toch lekker!

2 verwende eters en een collega

64. 2 verwende eters

Eerste paasdag weer heerlijk gegeten in restaurant Merwezicht, regelmatig eten we in dit sfeervol en uniek gelegen restaurant, de service en het bedienend personeel is zeer professioneel, eten en wijn telkens weer een feest.
    Je voelt je echt een gast. Super ga zo door!

65. 5 genieters

Opvallend dat wij niet zo enthousiast konden zijn als alle vorige schrijvers.
    Eten was helaas niets bijzonders, alhoewel de kok zijn gang mocht gaan, de jonge dame was heel voorkomend en correct,
    wat helaas van de mannelijke bediening niet gezegd kon worden. Laten we maar zeggen dat hij zijn dag niet had. Jammer dat mijn gasten, nog kenners ook, het maar matig vonden.

6,1
  66. Heb hier op 29 december 2011 voor het eerst gegeten. En dat zal niet voor het laatst zijn. Het betrof overigens de lunch i.c.m. het verrassingsmenu. Alleen omdat het voor het eerst was geef ik het cijfer 8. wanneer bij een volgende gelegenheid alles (eten, wijn, bediening) weer zo dik in orde is als deze keer dan verdient het een 9. Ga zo door!
    Mvg, F.D. Baan

67. Mooie locatie, goede bediening (met goede uitleg over wat er op tafel werd gezet), verrassende gerechten (mede op basis van lokale ingrediënten). Zeker voor herhaling vatbaar.

68. Han

69. De laatste tijd ettelijke malen bij Merwezicht (een prachtig uitzicht) gegeten. Elke keer prima prijs kwaliteitverhouding en telkens het gevoel dat men het fijn vond dat we (terug)kwamen. Attent ook dat onze persoonlijke wensen (olie ipv boter) een volgende keer direct worden meegenomen.
    De menus zijn uitstekend (mooi, geurend en super van smaak).
    De ambiance is prettig, verzorgde tafels, niet te dicht op elkaar, een fijn terras (met deken als het fris wordt).
    Kortom een aanrader.
    Kom iets eerder en bekijk Buiten de waterpoort, een prachtig stukje Nederland, en laat je dan verwennen door Leo Korteland.

70. Prima locatie, gastvrij en vriendelijk personeel, goed verzorgd. Helaas zeer minimale porties tegen een forse prijs. Kwaliteit redelijk maar geeft toch een wat onvoldaan gevoel.

71. Lekker en mooie lokatie een van de adressen die ik bewaar.

72. G vd Stelt

Wat een aanwinst is dit restaurant voor de omgeving. Heerlijk eten, lekkere wijn en goede service! Ga zo door!

73. We gaan er gemiddeld elke twee maanden wel een keer eten en hebben er dan een klein half uurtje voor over om er heen te rijden (en terug).

Ook nu hebben we weer genoten van alles wat dit restaurant biedt: goed eten, mooi opgediend, attente bediening, eigentijds interieur en een prachtig uitzicht.

We hebben weer een goede ervaring aan de reeks van positieve ervaringen toegevoegd.

74. Wij hebben een heerlijk 5-gangen verrassings-diner op bij restaurant Merwezicht. Het eten was erg lekker en zeer mooi opgediend. Hierbij hadden 2 van ons een wijnarrangement. De wijnen waren erg goed.

De bediening is vriendelijk en gastvrij.

Het restaurant zit op een prachtige locatie, met uitzicht over de Merwede.

Een hele leuke en smakelijk ervaring en een écht aanrader.

75. Ik heb een heerlijke romantische avond beleefd. De medewerking van het personeel om dit tot stand te brengen was prima.

Het eten was heel goed. De prijs/kwaliteit-verhouding was prima.

Ik kom zelf uit noord-Limburg en heb de keuze voor dit restaurant gemaakt op basis van de presentatie op de site van Merwezicht. Ik was uiterst tevreden over die presentatie en de werlijke ervaring die ik had. Het is er sfeervol en stijlvol.

Ook kun je voor of na het diner een heerlijke wandeling maken over de stadswal of door de stad zelf.

76. Hebben op zaterdagavond met een groot gezelschap het 4-gangen diner genuttigd.

De bediening was vriendelijk en ook de ontvangst was naar behoren.

Prachtig uitzicht vanaf het terras waar we zaten op de sluis en de Merwede.

Hoewel het eten van prima kwaliteit was was de prijs/kwaliteit dit niet helemaal. Een aantal amuses was aan de flauwe, smaakloze kant.

77. Heerlijk gegeten! Wat is het toch een toplocatie, het uitzicht blijft prachtig en eindelijk weer kwaliteit en gezelligheid. De salade van Oosterschelde kreeft was een topper!

Vriendelijke bediening en gastvrij.

78. Goed restaurant op unieke locatie met uitzicht over de rivier "de Merwede". Prima keuken, goede en verse ingredienten. Deskundige en vlotte bediening. Aan de dure kant maar wel kwaliteit.

79. Wij hebben het 5 gangen kerstmenu gegeten. Waren bijzonder tevreden over het eten en de bediening was erg aardig. Kortom onze 1e Kerstdag was geslaagd.

80. Mooie locatie maar prijs en kwaliteit liggen te ver uit elkaar.

Goede bediening en best gezellige sfeer met name dat je over de rivier kan kijken.

We hebben met 4 mensen op zaterdag avond van 19.00 tot 22.30 gezellig getafeld.

We waren alle 4 van mening dat het geen bijzondere keuken was.

Eerlijk is eerlijk, het is geen aanrader.

6,7
  81. Twee keer heerlijk gegeten van het verrrassingsmenu en genoten van het uitzicht over de rivier. Prijs/kwaliteit is in de juiste verhouding. Bediening is vriendelijk en attent.

Komen zeker nog eens terug.

82. Zondag 12 september bij Merwezicht gegeten met een groep van 7 personen.

Advies om vanaf 7 personen een menu te nemen. We hebben dat advies opgevolgd en werkelijk heerlijk gegeten. Geen probleem dat er 2 personen geen vlees wilden en 3 graag een 4 gangen menu ipv 3 gangen. De keuze van de kok viel bij iedereen in goede aarde. Toptent.

83. Inmiddels 2x geweest, en allebei de keren heerlijk gegeten en gedronken en een zeer leuke en vriendelijke bediening.

Omdat tot nog toe iedere keer een leuk en lekker menu werd aangeboden met bijpassend wijnarrangement, nog niet toegekomen om á-la-carte te eten.

Hetzelfde geldt voor de wijnkaart, wel een hele mooie wijnkaart!

De prijzen zijn mijns inziens in verhouding met de kwaliteit die je krijgt.

Kortom vanwege de uitstekende keuken, bediening en locatie, zeker een restaurant om vaker terug te komen!

84. Joop van Doorn

Goed, geweldig, buitengewoon!

Eet voor mijn beroep een paar maal per week in restaurants en geregeld in top zaken.

Vandaar dat de naam van de nieuwe eigenaar Leo Kortland mij bekend voor komt, hij heeft gewerkt als souschef in een top restaurant.

Wat een aanwinst! Heerlijk gegeten, echte top kok! Sinds de opening zeker 1x per week wezen eten met gasten en collega’s.

Charmante en vriendelijke bediening, kennis van zaken, gezellige sfeer, de prijs alleszins redelijk.

Toplocatie en dan zo´n mooi uitzicht, de moeite waard!.

Ik zal hier geregeld als gast te vinden zijn en genieten van culinaire hoogstandjes.

85. Gisteren een heerlijke lunch gehad, met een prachtig uitzicht.

Toplocatie.

86. In de openingsweek konden we zonder problemen afwijken van het voor die week speciale welkomstmenu. Vanuit de keuken werd een prima alternatief aangeboden.

Eten is goed, met aandacht bereid en niet te grote porties.

Keuze van de huiswijnen is doordacht en voor de meeste gasten goed keus uit te maken. Wijnkaart lijkt verder prettig.

Prijzen zijn als gebruikelijk en staan in verhouding met de geleverde kwaliteit.

Een aanwinst voor Gorinchem.

(2010-05-16)