Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gorinchem verdeeld zijn.

1. w.v.d.giessen

Net een vegaburger besteld waarbij ik eigenlijk wil melden dat je voor 9.90 Een karige burger krijgt die wat betreft smaak wel goed is maar o zo weinig krijgt voor die centen echt jammer hoor.

2. De helft vd bestelling leveren, bezorger zegt met een stalen gezicht dat alles geleverd is… zitten we hier dan, met een aantal personen die niets te eten hebben, dat word delen…

en side? Die vind het wel best en is niet van plan dit op te lossen.
    Dan maar een klacht bij thuisbezorgd neer leggen, aangezien side gewoon tijdens het gesprek tot twee keer toe de hoorn erop gooit en tot niets fatsoenlijks bereid is.

Dag geld… hallo lege maag.

1,4
  3. Hadden we maar eerst de reviews gelezen… nu waren we verbaasd dat we zo lang moesten wachten op onze bestelling: meer dan tweeënhalf uur! Het eten was wel heerlijk, hoewel de pizza bijna geheel afgekoeld was.

4. Eten besteld met de menubox. Snelle service en heerlijk eten.
    Arni Kotsi, lamsbout met gebakken aardappeltjes.
    De lamsbout moddergaar en de aardappeltjes heerlijk gekruid.
    Een aanrader!

5. M van Velsen

2x een mix grill besteld, friet was bij beide top, lekker knapperig en heet! Worstje, sparerib en kip waren ook perfect. Enige minpunt was de biefstuk, deze was bij beide mixgrills te ver diorgebakken en naar onze mening te weinig gekruid.

6,7
  6. Bij toeval kwamen we dit Iraanse eethuisje tegen. Er waren weliswaar twee tafeltjes gedekt, maar toch had de eigenaar er kennelijk niet op gerekend dat er ook mensen spontaan zouden komen eten. Hij had het vooral druk met bestellingen en mensen die eten kwamen afhalen. En dan komen er ineens twee mensen eten en komen wij ook nog eens bijna tegelijkertijd binnen. En dan zit het restaurant ineens vol. De eigenaar liet wel heel duidelijk, zelfs meerdere keren, blijken dat hij het heel erg kon waarderen dat er mensen spontaan bij hem wilden eten. En daarmee voelden we ons wel heel erg welkom. Het voorste deel is ingericht als een leuk klein restaurantje met twee tafeltjes, mooie voorwerpen aan de muur en boeken over Iran, die je kan inkijken. Het achterste deel is de grote open keuken waar het eten wordt bereid en waar ook een eigen ingang is voor de afhalers. De eigenaar vertelde dat wij pas de tweede mensen waren die in zijn nieuwe restaurant kwamen eten. Daarom was het menu nog een kladje dat nog naar de drukker moest en was de vergunning om alcohol te schenken ook nog niet rond. Cola kregen we uit een blikje omdat ook dat nog geregeld moest worden. En verder waren niet alle ingrediënten aanwezig om alles van het menu te kunnen maken. Hij stelde voor om een "kleine" proeverij voor ons te maken van alle gerechten die hij wel kon maken. Verder vertelde hij dat hij hiervoor een restaurantje had, één blok verderop maar toen deze locatie vrij kwam omdat dat restaurant ermee stopte, is hij gelijk gaan verhuizen. Vroeger had hij op deze plek ook al eerder een restaurantje gehad. En toen bleek dat wij daar ook al eens eerder hadden gegeten. Dat zal rond 2007 geweest zijn. En ik heb daar inderdaad ook nog wel goede herinneringen aan. Het eten was inderdaad verrukkelijk. Een heerlijke variatie van allerlei gerechten en allemaal erg lekker gekruid en bereid. Ook was het eigenlijk veels te veel. Het was onmogelijk om alles op te eten. Maar niet getreurd. Ongevraagd werd het restant keurig geseald voor ons verpakt en kregen we dat na afloop in een tasje mee. Ook al erg leuk. Het enige minpuntje was het afrekenen achteraf. Op het menu stond al een gerecht dat bestond uit een samenstelling van allerlei gerechten, maar wat we eigenlijk niet gekozen zouden hebben omdat het waarschijnlijk al veel te veel was. Dan hadden we eigenlijk liever wat anders gekozen van de kaart. Maar omdat nou eenmaal niet alles voorradig was zijn we toch maar met de suggestie van de chef meegegaan. Achteraf bleek dat hij toch de volle prijs voor dat combinatiegerecht aan ons gerekend had, hoewel het toch een aangepast combinatiegerecht was. Ik weet inmiddels niet precies meer wat hij rekende, maar het was ook geen schokkend bedrag. Het was nog steeds heel veel en erg lekker eten voor een heel redelijke prijs. Maar toch, het was achteraf beter geweest als we van te voren wisten wat we moesten betalen. Nu was het toch een kleine domper hoewel de positieve ervaringen gelukkig ruimschoots overheersen.

7. Bestelling voor de zoveelste keer niet op tijd, wat een onbeschoft personeel zeg

2,2
  8. T. van Putten

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

9. Sonia van Soolingen

10. Sonia van Soolingen

11. Omdat we eerder een goede ervaring hebben gehad kozen we vandaag ook weer voor een lunchafspraak bij Bon'Apart. De lunchkaart was heel anders dan vorige keer, zeer beperkt, wat op zich geen probleem is. Het bleek dat er een andere eigenaar was. Ik koos voor de Caesar salade. Dat viel wel erg tegen. Ik kreeg een bord met heeeel veel sla, vierkante kippenblokjes van 1 tot 1,5 cm een paar snippertjes rode uit, een een paar stukjes tomaat en enkele gebakken stukjes spek. De dressing had weinig smaak en leek helemaal niet op een Caesar dressing. Ik heb nog een half bord met sla laten staan.
    De bediening was zeer vriendelijk maar ook heel onwetend. Op de vraag naar Tonic werd ons gevraagd of we blauwe of roze tonic wilden. De rekening was pittig en niet in verhouding met wat we voorgeschoteld kregen. Jammer. Dit was dus de laatste keer dat ik daar een zakenlunch plan.

2,3
  12. Mix Vis zag er niet vers maar opgewarmd uit en smaakte ook zo. Zeker geen 24 euro waard. Personeel is weinig communicatief. Verhouding prijs/kwaliteit valt negatief uit. Op de website van het restaurant staat een gelikte video, maar Mykonos kan beter wat meer energie in het eten steken.

5,3
  13. Heerlijk gegeten gisteren. Mooie locatie en vriendelijk personeel.
    Echt toppie!!

14. Deyaert Sylvain

Gisteren, 23/07, nog eens culinair gaan genieten in restaurant Merwezicht te Gorinchem.
    Het is en blijft steeds een verrassing wat je op je bord krijgt.
    Deze chef weet steeds culinair hoogstaande combinaties te verwezenlijken.
    Dit is geen restaurant van 13 in een dozijn, hier krijg je waar voor je geld, en er is veel tijd en werk verricht om de klanten heerlijk te verwennen! Dat is wel zeker! (Ik heb al veel andere ervaringen meegemaakt…)
    Ook de charmante bediening laat zeker niets te wensen over.
    Wij maken graag een ommetje om hier te komen genieten.
    Ook het uitzicht is al genieten!
    Ik kan het éénieder aanraden.

15. De recensies van 5 en 8 jaar terug zijn inderdaad naar waarheid erg lovend want zo was het toen. Helaas is het nu, juli 2020, een stuk minder. Grote hompen vlees, een rommelig geheel en de buitenkant verbrand en van binnen ongaar en vol met zenen.
    Zoals bij elk restaurant staat of valt het eten met de kwaliteit en vakmanschap van de kok (s);
    en het inkoopbeleid van de leiding.
    En daar mankeert nu van alles aan, jammer maar nu geen aanrader dit restaurant.

3,6
  16. Anneke

17. Martijn Hamer

18. Schoonhoven

Super lekkere met verse ingrediënten pizza, mijn favoriete is de vongole. Ook een heerlijke italiaanse wijnkaart, aardige chef samen met zijn broer in de keuken en een iets jonge maar wel lieve bediening die zijn best doet. Een adres waar ik graag steeds terugkom.

19. Internationaal Gorinchem

De goei

Eten en drinken was heerlijk. Alleen de Corona regels worden niet nageleefd. Geen gezondheidscheck. Tafels niet gedesinfecteerd.

20. Internationaal Gorinchem

jasper boer

Na eerdere (erg) goede ervaringen, voor de corona crisis en maandenlange sluiting, ben ik vanavond, vol vertrouwen, met 2 heel goede vrienden op het terras van De Gasterij gaan zitten. Gasterij is wat mij betreft vanaf nu écht de verkeerde benaming. Ik werd respectloos en onaardig verwezen naar 'mijn plaats' op een manier waarop ik een hond nog geeneens aan zou spreken. Dit alles in het kader van 1.5 meter. Kennelijk wist de 'horeca' medewerkster in kwestie niet wat 1.5 meter betekent. Want na het uitstrekken van mijn arm en de armen van mijn vrienden, zonder elkaar aan te raken, was het nog steeds uit den boze dat ik bleef zitten waar ik zat. Op agressive wijze werd ik 'naar mijn plaats verwezen'... Terwijl aan de tafels om mij heen, binnen 2 meter, de gasten probleemloos zo ongeveer bij elkaar op schoot zaten... familie of niet, dat klopt ook niet. Maar buiten dat, het ergste was de manier waarop ik aangesproken werd. Respectloos en alsof ik een vieze vlieg was. Na afrekening ben ik de zaak binnen gestapt om te vragen naar de manager. Hij of zij was niet aanwezig, ofwel, de tent wordt gerund door jongeren krap 18 jaar jong, zonder begeleiding en/of leidinggevende?? Sorry, dit gaat zowat alle perken te buiten. Helaas, na jaren lange terras bezoeken en lekker eten en drinken bij de "gasterij" moet ik concluderen dat ik hier nooit meer kom. Een gemiste kans, na de corona misère. Met deze arrogante houding wens ik deze zaak veel succes, al is het richting de ondergang... dan toch écht over uzelf afgeroepen!

21. Hilda Rosman

22. De Opschepper

23. Waardeloze ervaring gehad hier. Slechte service en het personeel is gewoon weg bot. Als ze nou een beetje op tijd zouden leveren in plaats van na 2 uur. Daarna gaat de eigenaar te keer als een malle omdat ik kritisch ben.

Laat maar ik hoef het niet meer. De spare ribs waren op zich best aardig. Die hebben ze hier in gorinchem uitstekend warm gemaakt. De kip daarin tegen is echt waardeloos. Gefrituurd in een niet frituur die niet heet genoeg was! Gewoon smerig.

Ik sla over!!

3,4
  24. Jacqueline

Wij zaten in de serre in een hoekje. Het was er ontzettend koud. Er zat een kier van ongeveer 5 cm met de gevel ((glazen bak met struik erin). Onze jassen en tas een beetje voor de kieren gelegd. Ik heb om een plaid gevraagd. Dit werd keurig gebracht met een STOOV verwarmd kussen. Ze kennen dus waarschijnlijk dit probleem. Scheelde wel maar je hoofd en nek bleef koud. Mevrouw naast ons deed haar jas aan. Eten (tapas) was wel goed, niet heel bijzonder. De rekening was wel vreemd. Ze rekende 15,95 teveel voor bijkomende kosten bij de tapas. Dit stond niet op de kaart alleen bij de mosselen en die hadden wij niet genomen. Ze corrigeerde de rekening. Thuis keek ik nog eens naar het bonnetje en zag dat er ook een drankje van 4.25 teveel was gerekend. Let dus goed op want 20 euro teveel betalen bij 2 personen is wel erg veel.

25. Met 9 heren de geluncht. Heerlijk 3 gangen menu met mooie witte wijn uit de Limoux. Vriendelijk bediening.

26. Jack Custers

27. Internationaal Gorinchem

Een fantastische tent, geweldig lekker, wij hebben er met het santykooroptreden tussen de pauzes door 3 keer gezeten, en lekker gegeten, bediening prima, en zeer goed personeel, tja… wat moet ik nog meer zeggen, gewoon een toptent!

28. G.J.Kosterman

Sfeervol restaurant. Voelde ons er thuis.
    Verassend goed eten. Zowel het vlees als de vis was van goede kwaliteit. Zelf vis gehad een gebakken Tarbot. Was een verassing. Vlgs mij direct uit de pan geserveerd.
    Bediening vriendelijk en met goede uitleg over de gerechten.

29. Al paar keer gehad dat de bestelling niet compleet was.
    Telefonisch niet te bereiken dan en als je er naar toe rij, eerst een hele discussie.