Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gorinchem verdeeld zijn.

Vorige week een bestelling gehad van piramide waar we heel erg ontevreden over waren om gegronde redenen, maar dankzei de eigenaar kregen we vandaag gratis een bestelling! Ik kan niet anders zeggen dat dit keurig opgelost is. het eten was ook zoals vanouds erg lekker van Pyramide. Echt een aanrader in Gorinchem met een eigenaar die zijn klanten waardeerd.

Martine Keur

3. Italiaans Gorinchem

Gisteren voor het eerst gegeten in het nieuwe gedeelte. Ziet er keurig uit en je zit er een stuk rustiger dan in het oude gedeelte. Fijne stoelen om lekker uitgebreid te eten. Menukaart is hetzelfde gebleven qua aanbod en prijs. Vooral de pasta’s en pizza’s zijn super goed. Wij komen hier graag met onze kids, maar onze vrienden met wie wij hier gisteren waren, ware ook heel enthousiast. Simpel maar erg lekker! Heel veel succes met jullie vernieuwde zaak!

4. Internationaal Gorinchem

Wij zijn voor het eerst bij deze Beren wezen eten. Het eten was super, de sfeer gemoedelijk en gezellig maar vooral over het personeel waren wij heel erg te spreken. Jullie leveren goede kwaliteit en we komen zeker een keer terug!

5. Internationaal Gorinchem

Al met al prima, maar ik zou er niet voor om gaan rijden.
    Het kindermenu kregen we alleen te zien toen we er achter gevraagd hadden. Jammer dat de kinderen alleen keuze hebben uit friet, friet of friet.
    We moesten erg lang wachten op ons hoofdgerecht maar het gerecht op zich was ok.
    Personeel wisselend: sommige erg vriendelijk, andere best vriendelijk maar liepen letterlijk geen stap sneller om je van dienst te zijn.

6. Chinees-Indisch Gorinchem

8 oktober een bestelling geplaatst om 1730 deze zou om 1810 gereed zijn, garandeerde de dame die ik aan de telefoon had. Dus ik om om 1805 aanwezig om mijn bestelling op te halen en mee te nemen, helaas was deze zoek, niet gemaakt. Nu beloofde ze mij binnen 10 minuten de bestelling gereed te hebben. Wij komen er al jaren maar helaas de laatste keren wel wat missers, lange wachttijden, koude gerechten en dat was zondag ook weer het geval. Koude nasi/bami/loempia geen korting. Was mijn laatste keer bij deze chinees!!

7. Italiaans Gorinchem

Ellen te Kaat

Heerlijk gegeten!!

8. Nederlands Gorinchem

Bruce Bosch

Kom al meer dan 20jaar in dit restaurant maar de sfeer en het eten is altijd goed!

9. Italiaans Gorinchem

Matig eten matige service op een mooie locatie. Op menukaart staat vraag naar exclusievere wijnen. Dat leverde één rode wijn op terwijl we wit wilden hebben.

Hanneke Schreurs

We hebben heerlijk gegeten, gezellige meiden in de bediening, snelle service, ondanks de drukte.
    Voor herhaling vatbaar.

J brinkman

Vanavond met 6 personen heerlijk gegeten in de serre. Dit is zeker een aanrader voor iedereen.
    Gezellig en vriendelijk personeel.
    Wij hebben gekozen voor een 3 gangen menu voor €19,95.
    Genoeg keus. Zowel in voor, hoofd en nagerecht.
    Wij gaan hier zeker terug komen.

12. Pannenkoekenhuis Gorinchem

Leo Juffermans

Omdat wij heel wat jaren geleden in de buurt van Gorichem woonden en aangename herinneringen hadden aan de poffertjes en pannenkoeken van Brusse, zijn we vandaag (dinsdag 28 augustus er met de kinderen en kleinkinderen terug geweest. Omdat de website van fam Brusse nog in de lucht was, had ik aangenomen dat de firma er nog steeds was.
    We vonden echter een andere naam op de gevel en de mededeling dat het pannenkoekenrestaurant pas om 16.00 Uur open zou gaan.
    We moesten dus op zoek naar iets anders.

Jammer dat op de website geen openingstijden vermeld staan.

Met vriendelijke groet.
    Leo Juffermans.

Te hoge prijzen voor de kwaliteit die ze leveren. Uitsmijter carpaccio van 8,95 mag je best wel wat van verwachten. De carpaccio moet je zoeken, ook de kaas die er bovenop gestrooid is (weinig!!). En de eitjes lijken van een heel klein kipje! Het geheel verder redelijk smakeloos. Jammer! Ook het gebak is oud!!! Is minimaal 1 of 2 dagen oud. Dit zie je en proef je! Dit kan echt niet voor deze prijzen!

Vriendelijk personeel!!! Heerlijk gegeten!!!

Gisteren een broodje pita gyros gegeten van Janis op de zomerfeesten. Het was mijn slechtste broodje gyros ooit. Het vlees was erg vet en van lage kwaliteit. Goede gyros hoort een beetje knapperig te zijn, dit was week en vet. Er zijn veel betere brodjes gyros te koop in groinchem. Ook the day after, zit dit vieze broodje nog in de weg. Mijn vrouw heeft haar broodje maar weggegooid na een paar happen. Toch jammer als je daar net €5,50 voor hebt betaald.

Met de zomerfeesten op woensdagavond 16-08-2017 vinden wij dat we zeer slecht behandeld zijn! De service is zeer slecht en klantenbinding is ook ver te zoeken! Hoop dat er wat mee gedaan word..

Zeer onvriendelijk. Met name voor baby's. Belachelijk. Nooit meer! 😈

Jade Groeneveld

Wij zijn met zijn zessen tappas wezen eten bij het stadthuys. Het eten was erg lekker, maar we hadden na bijna anderhalf uur pas onze eerste ronde tappas op. Kortom, het duurde erg lang en dat was jammer, omdat het eten erg lekker was met voldoende keuze. Bediening wisselt van goed tot iets minder.

Ieder bezoek aan de boulevard is een thuis komen.
    Een warm welkom aan ons gezin.
    Het eten is super.
    Gerard en Anita dochters en personeel geweldig bedankt.

20. Chinees-Indisch Gorinchem

Afhaal was uitermate slecht. Diepvries opgewarmde kipfilet die zo wit en oud was dat ik hem herken uit mijn eigen vriezer toen ik op kamers zat. Babi panggang gortdroog. Sauzen niet lekker. Goede pisang goreng en mini loempia's. Vrouw achter balie niet netjes. Belde 3 minuten door terwijl ik wilde bestellen. Uitgiften erg onpersoonlijk en voor ons eens maar nooit meer....(aug-2017)

Het was een super gezellige avond met heerlijk eten en nette bediening en goede uitleg over de kaart met genoeg keuze

Doriene

Wij zijn hier nu voor de vierde keer geweest en qua prijs/kwaliteit vind ik dit een prima restaurant! Tuurlijk is er wel eens iets bij wat iets minder is, maar er wordt niks gerekend als je iets laat staan. Het personeel is inderdaad jong maar doet wel hun best en zijn wel vriendelijk. Er is keuze zat dus vind je iets niet lekker pak je gewoon het volgende of je wacht even tot de nieuwe schaal komt en probeer het dan nog eens. Het is ook inderdaad groot en er passen een hoop mensen in maar desondanks is de sfeer goed en relaxt, is het druk bij de wok dan neem je eerst iets anders en ga je naar de wok als het minder druk is. En mensen die zeuren over rondrennende kinderen horen niet thuis in zo'n all you can eat want dit zijn de restaurants waar je als je kids hebt juist lekker goedkoop kunt eten en niet de kans loopt dat ze niks lusten van de kaart, of iets krijgen wat kindermenu heet maar waarvoor je net zo goed naar de snackbar had kunnen gaan (daar krijgen ze net zo min vitaminen binnen), daarbij betaal je voor die frietjes 3x zoveel als in de snackbar. Ik spreek altijd met de kids af je mag eten wat je wilt als je ook iets wokt met groenten erin,anders bepaal ik je menu, en dat werkt want ze willen ook die poffertjes en de lekkere dingen van het dessert-buffet en gewoon lekker halen wat ze willen. En daarbij als je dan kijkt naar de prijs (waar ook nog eens drinken bij in zit) dan kan ik alleen tot de conclusie komen dat dit een prima restaurant is waar we nog vaker gaan terugkomen.

Gezellig en lekker eten. Leuke bediening. Een zaak om vaker heen te gaan.

Niet voor herhaling vatbaar
    Patat was hergebakken, salade niet fris, gyros ook niet lekker en knoflooksaus, waarschijnlijk knoflook vergeten.

a3 alblas-van der hel

Zeer tevreden! Vriendelijke ontvangst. Goede service. Heerlijke gerechten!!
    Aanrader voor jong en oud!! Gunstige prijs!

Met vriendelijke groet,
    a3 alblas

26. Internationaal Gorinchem

Hélène Pienink

Heerlijk gegeten, met een glaasje wijn, maar €5,75 voor een glaasje wijn!!!! Beren dat is wel veel...

27. Internationaal Gorinchem

Eten prima, maar bediening slecht. Hebben totaal 3,5 uur moeten wachten op 3 simpele gerechtjes. Geen sorry, geen vergoeding. Klant is niet echt koning.

Hendriek

Nu 3 keer hier gegeten, helaas een heel matige snackbar.

De patat is in principe prima, maar de pindasaus is niet lekker. Let op: de saus wordt over je patat gegooid, niet ernaast. Dus hou je niet van zompige patat, zeg het bij het bestellen.

De broodjes frikandel zijn de grootste misser. Een goedkope frikandel op een kurkdroog broodje. De broodjes hamburger zijn oke. Smaken best, maar ik had er meer van verwacht voor de prijs.

De sfeer is heel apart. Nette schone tent, maar de vrouw die bakt en bedient is niet klantvriendelijk.

Prijs/kwaliteit is oké, openingstijden zijn wel erg goed.

29. Nederlands Gorinchem

Daan

Echt heerlijke pizza's, niet van die kant-en-klare rommel maar echt Italiaans, al vaak hier gegeten en ook thuis bezorgd prima, voor herhaling vatbaar

Eten afgehaald en voor de zoveelste keer een fout in de bestelling. Friet Pinda mayo zonder pindasaus. Regelmatig frikadel speciaal zonder saus meegekregen of deel van de bestelling niet aanwezig. Jammer als je dit bij thuiskomst voor de zoveelste keer constateert. De medewerkers zijn wel altijd super vriendelijk en klantgerichtheid lijkt in die zin goed.