Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gorinchem verdeeld zijn.

Leuke locatie met lekkere biertjes.
    Het biertje dat wij altijd nemen is nu ineens 5.75 ipv 4.75!!
    Jammer, deze prijs verhoging is een beetje te veel van het goede.

Heerlijk eten, super aardige gastvrouw.
    Eet hier graag.

Lekker eten, gezellige gastvrouw en leuk restaurant. Kom er vaker en is altijd goed

Carolien schilperoort

Heerlijk gegeten! Echt grieks eten zoals grieks eten zou moeten smaken. Super vriendelijke gastvrouw. Komen hier zeker weer terug als we in Gorinchem zijn.

Zaterdag met 4 personen van ons gezelschap op het terras mogen dineren. We kozen allemaal voor drie gangen uit het keuze menu. Het eten was heerlijk, werd mooi opgediend. Smaken pasten perfect bij elkaar. We voelden ons zeer welkom. Voor ons jammer dat Gorinchem niet dichterbij ligt. Een echte aanrader.

We hebben met elkaar heerlijk gegeten

Elly Ball

Heerlijk gegeten in een gezellig intiem restaurant met een vriendelijke bediening. Het beviel zo goed dat we de tweede dag van ons verblijf in Gorinchem weer gegeten hebben in Peer.

Mooie sfeervolle zaak met super-aardig personeel. Genoeg keus op de menukaart. Lekker gegeten! Aanrader!

9. Chinees-Indisch Gorinchem

Altijd uiterst vriendelijk, flexibel en voorkomend.
    De voordelige combinatiemenu's kan men zelf samenstellen indien gewenst.
    Vooral de Babi-Pangang is heel lekker hier.
    Mijn favoriete chinees in Gorinchem!

Ellen van Berkum

Nog nooit zo’n lekkere afhaalmaaltijd gegeten. Met een gezelschap van tien mensen die allemaal van goed en gezond eten houden hebben we genoten van alle lekkernijen!
    Goed advies gekregen en zeker voor herhaling vatbaar!

Fred Delfgaauw

Grote keuze aan beleg en verser dan verse broodjes. Buitengewoon goede, snelle service én constante kwaliteit.
    De vers gemaakte soep is ook een aanrader!
    👍👍👍👍👍

Heerlijk gegeten met broers, zussen en aanhang!
    Huiselijke, informele sfeer. Het voelt alsof je bij iemand thuis eet, maar dan culinair beter.
    De rekening viel ook nog mee.

13. Italiaans Gorinchem

Eten was goed, maar duurde erg lang voordat het geserveerd werd. Voor onze tafel was weinig tot geen aandacht. Na het hoofdmenu vroegen we voor de dessertkaart, maar er was nog maar 1 dessert over. De rest was op. Voor een vrijdagavond vind ik dit een slechte zaak.

Lekker eten, goede hoeveelheid. Aardig personeel. Restaurant eigenlijk te groot om gezellig te zijn: Er zaten best wel mensen te eten, maar doordat het zo groot is gaf het geen gezellige sfeer. Al met al wel prima.

Leo Kortland

Diederika

Dit weekend mijn verjaardag gevierd en gevraagd of De Vitamine Kantine de catering wilde verzorgen.
    Alles werd keurig thuis bezorgd met alles erop en eraan en het eten was kwalitatief goed, zag er prachtig verzorgd uit en alles smaakte fantastisch. Lekker en gezond!
    Mijn gasten hebben genoten en waren vol lof over het eten.
    Alle eer aan Marco en zijn team.
    Dank jullie wel! Mede dankzij jullie heb ik een top verjaardag gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar. XXX

17. Italiaans Gorinchem

Saaaaalig!

fam scheurwater

Perfecte verzorging voor mijn 70 verjaardag, alles was goed geregeld.
    Het eten was uitstekend en goed verzorgd.
    Nogmaals bedankt hiervoor.
    Fam scheurwater.

19. Pizzeria Gorinchem

Benjamin

Vanavond een heel gezellige avond beleefd met vrienden. Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Het eten was verrukkelijk. De bordjes waren schitterend opgemaakt met smaakvolle, kleurrijke ingrediënten. Dat gaf een ware smaakexplosie. We komen zeker terug.

Vertaal van English naar Nederlands

A great find - very healthy and very tasty food. And all that at affordable prices. Excellent smoothies, tuna steak salad, wraps (vegetarian options too) and several warm soups. Highly recommended for lunch.

Vorige week een bestelling gehad van Pyramide waar we heel erg ontevreden over waren om gegronde redenen, maar dankzei de eigenaar kregen we vandaag gratis een bestelling! Ik kan niet anders zeggen dat dit keurig opgelost is. Het eten was ook zoals vanouds erg lekker van Pyramide. Echt een aanrader in Gorinchem met een eigenaar die zijn klanten waardeerd.

Martine Keur

24. Italiaans Gorinchem

Gisteren voor het eerst gegeten in het nieuwe gedeelte. Ziet er keurig uit en je zit er een stuk rustiger dan in het oude gedeelte. Fijne stoelen om lekker uitgebreid te eten. Menukaart is hetzelfde gebleven qua aanbod en prijs. Vooral de pasta’s en pizza’s zijn super goed. Wij komen hier graag met onze kids, maar onze vrienden met wie wij hier gisteren waren, ware ook heel enthousiast. Simpel maar erg lekker! Heel veel succes met jullie vernieuwde zaak!

25. Internationaal Gorinchem

Wij zijn voor het eerst bij deze Beren wezen eten. Het eten was super, de sfeer gemoedelijk en gezellig maar vooral over het personeel waren wij heel erg te spreken. Jullie leveren goede kwaliteit en we komen zeker een keer terug!

26. Internationaal Gorinchem

Al met al prima, maar ik zou er niet voor om gaan rijden.
    Het kindermenu kregen we alleen te zien toen we er achter gevraagd hadden. Jammer dat de kinderen alleen keuze hebben uit friet, friet of friet.
    We moesten erg lang wachten op ons hoofdgerecht maar het gerecht op zich was ok.
    Personeel wisselend: sommige erg vriendelijk, andere best vriendelijk maar liepen letterlijk geen stap sneller om je van dienst te zijn.

27. Chinees-Indisch Gorinchem

8 oktober een bestelling geplaatst om 1730 deze zou om 1810 gereed zijn, garandeerde de dame die ik aan de telefoon had. Dus ik om om 1805 aanwezig om mijn bestelling op te halen en mee te nemen, helaas was deze zoek, niet gemaakt. Nu beloofde ze mij binnen 10 minuten de bestelling gereed te hebben. Wij komen er al jaren maar helaas de laatste keren wel wat missers, lange wachttijden, koude gerechten en dat was zondag ook weer het geval. Koude nasi/bami/loempia geen korting. Was mijn laatste keer bij deze chinees!!

28. Italiaans Gorinchem

Ellen te Kaat

Heerlijk gegeten!!

29. Nederlands Gorinchem

Bruce Bosch

Kom al meer dan 20jaar in dit restaurant maar de sfeer en het eten is altijd goed!

30. Italiaans Gorinchem

Matig eten matige service op een mooie locatie. Op menukaart staat vraag naar exclusievere wijnen. Dat leverde één rode wijn op terwijl we wit wilden hebben.