Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gorinchem verdeeld zijn.

Op 11 september voor het eerst in mijn leven sushi gegeten. Op aanraden van vrienden met zo'n vieren hier gegeten en de kennismaking met iets nieuws is bepalend voor de rest en voor herhaling. Onze vrienden hadden ervaring met sushi en hebben ons hier perfect op voorbereid alsook de gastvrouw Carmen die ons heeft geholpen met tips en een goede uitleg over de ingrediënten en smaken alsook de keuze van waarmede te beginnen. We hebben genoten van onze eerste kennismaking met sushi mede ook door de zeer attente en vriendelijke eigenaresse met haar team van goedlachse dames die de sfeer perfect aanvoelden wij komen hier zeer zeker terug om de rest van de kaart te proberen. Zoveel keuze kun je niet in een keer proeven maar dat komt wel de volgende keer.

Het eten is goed. De bediening heel vriendelijk. De inrichting is industrieel. Er zijn dus alleen harde materialen toegepast, waardoor de akoestiek te wensen overlaat. Maar het meest ergerlijke is het feit, dat er rond 9 uur een dj komt, waardoor het voeren van een gesprek onmogelijk word. Wij hebben Meneer de Groot toen verlaten om elders een kop koffie te drinken.

3. Pizzeria Gorinchem

De eerste, de beste is Ristorante-pizzeria Delfino in Gorinchem.
    Lekker Delfino Carne en carpaccio Delfino is heerlijk. Wij zijn blij met Delfino. Betaalbaar.

4. Internationaal Gorinchem

Remie

De service bij Proeverz is fantastisch. Het is een familiebedrijf en ze gaan met klanten om alsof het ook familie is. Ik ging hier al regelmatig lunchen en ben hier vorige week voor het eerst gaan dineren. Het eten was verrassend goed. De ossenhaasbiefstuk was heel mals en de schnitzel van degene met wie ik was viel ook in de smaak. Toprestaurant!

5. Internationaal Gorinchem

Remie

Heerlijk eten voor een hele nette prijs. Echt een aanrader. Parkeren tegenover het restaurant is na 18.00 ook nog eens gratis.

Leuke locatie met lekkere biertjes.
    Het biertje dat wij altijd nemen is nu ineens 5.75 ipv 4.75!!
    Jammer, deze prijs verhoging is een beetje te veel van het goede.

Heerlijk eten, super aardige gastvrouw.
    Eet hier graag.

Lekker eten, gezellige gastvrouw en leuk restaurant. Kom er vaker en is altijd goed

Carolien schilperoort

Heerlijk gegeten! Echt grieks eten zoals grieks eten zou moeten smaken. Super vriendelijke gastvrouw. Komen hier zeker weer terug als we in Gorinchem zijn.

Zaterdag met 4 personen van ons gezelschap op het terras mogen dineren. We kozen allemaal voor drie gangen uit het keuze menu. Het eten was heerlijk, werd mooi opgediend. Smaken pasten perfect bij elkaar. We voelden ons zeer welkom. Voor ons jammer dat Gorinchem niet dichterbij ligt. Een echte aanrader.

We hebben met elkaar heerlijk gegeten

Elly Ball

Heerlijk gegeten in een gezellig intiem restaurant met een vriendelijke bediening. Het beviel zo goed dat we de tweede dag van ons verblijf in Gorinchem weer gegeten hebben in Peer.

Mooie sfeervolle zaak met super-aardig personeel. Genoeg keus op de menukaart. Lekker gegeten! Aanrader!

15. Chinees-Indisch Gorinchem

Altijd uiterst vriendelijk, flexibel en voorkomend.
    De voordelige combinatiemenu's kan men zelf samenstellen indien gewenst.
    Vooral de Babi-Pangang is heel lekker hier.
    Mijn favoriete chinees in Gorinchem!

Ellen van Berkum

Nog nooit zo’n lekkere afhaalmaaltijd gegeten. Met een gezelschap van tien mensen die allemaal van goed en gezond eten houden hebben we genoten van alle lekkernijen!
    Goed advies gekregen en zeker voor herhaling vatbaar!

Fred Delfgaauw

Grote keuze aan beleg en verser dan verse broodjes. Buitengewoon goede, snelle service én constante kwaliteit.
    De vers gemaakte soep is ook een aanrader!
    👍👍👍👍👍

Heerlijk gegeten met broers, zussen en aanhang!
    Huiselijke, informele sfeer. Het voelt alsof je bij iemand thuis eet, maar dan culinair beter.
    De rekening viel ook nog mee.

19. Italiaans Gorinchem

Eten was goed, maar duurde erg lang voordat het geserveerd werd. Voor onze tafel was weinig tot geen aandacht. Na het hoofdmenu vroegen we voor de dessertkaart, maar er was nog maar 1 dessert over. De rest was op. Voor een vrijdagavond vind ik dit een slechte zaak.

Lekker eten, goede hoeveelheid. Aardig personeel. Restaurant eigenlijk te groot om gezellig te zijn: Er zaten best wel mensen te eten, maar doordat het zo groot is gaf het geen gezellige sfeer. Al met al wel prima.

Leo Kortland

Diederika

Dit weekend mijn verjaardag gevierd en gevraagd of De Vitamine Kantine de catering wilde verzorgen.
    Alles werd keurig thuis bezorgd met alles erop en eraan en het eten was kwalitatief goed, zag er prachtig verzorgd uit en alles smaakte fantastisch. Lekker en gezond!
    Mijn gasten hebben genoten en waren vol lof over het eten.
    Alle eer aan Marco en zijn team.
    Dank jullie wel! Mede dankzij jullie heb ik een top verjaardag gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar. XXX

23. Italiaans Gorinchem

Saaaaalig!

fam scheurwater

Perfecte verzorging voor mijn 70 verjaardag, alles was goed geregeld.
    Het eten was uitstekend en goed verzorgd.
    Nogmaals bedankt hiervoor.
    Fam scheurwater.

25. Pizzeria Gorinchem

Benjamin

Vanavond een heel gezellige avond beleefd met vrienden. Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Het eten was verrukkelijk. De bordjes waren schitterend opgemaakt met smaakvolle, kleurrijke ingrediënten. Dat gaf een ware smaakexplosie. We komen zeker terug.

Vertaal van English naar Nederlands

A great find - very healthy and very tasty food. And all that at affordable prices. Excellent smoothies, tuna steak salad, wraps (vegetarian options too) and several warm soups. Highly recommended for lunch.

Vorige week een bestelling gehad van Pyramide waar we heel erg ontevreden over waren om gegronde redenen, maar dankzei de eigenaar kregen we vandaag gratis een bestelling! Ik kan niet anders zeggen dat dit keurig opgelost is. Het eten was ook zoals vanouds erg lekker van Pyramide. Echt een aanrader in Gorinchem met een eigenaar die zijn klanten waardeerd.

Martine Keur

30. Italiaans Gorinchem

Gisteren voor het eerst gegeten in het nieuwe gedeelte. Ziet er keurig uit en je zit er een stuk rustiger dan in het oude gedeelte. Fijne stoelen om lekker uitgebreid te eten. Menukaart is hetzelfde gebleven qua aanbod en prijs. Vooral de pasta’s en pizza’s zijn super goed. Wij komen hier graag met onze kids, maar onze vrienden met wie wij hier gisteren waren, ware ook heel enthousiast. Simpel maar erg lekker! Heel veel succes met jullie vernieuwde zaak!