Meneer de Groot in Gorinchem

Dé plek voor levensgenieters!

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Meneer de Groot!

• ma Gesloten
  • di 17:30 - 00:00
  • wo 17:30 - 00:00
  • do 17:30 - 02:00
  • vr 15:00 - 02:00
  • za 12:00 - 02:00
  • zo 12:00 - 00:00

Meneer de Groot is een gastrobar, dé plek voor levensgenieters. Zo werkt onze menukaart volgens het principe ‘proeven, combineren en vooral genieten’. En hebben we maar liefst 45 prachtige wijnen op de kaart staan, maar je mag ook meelopen naar onze tjokvolle wijnkelder – de mooiste van Gorinchem. Je kunt bij ons eten, drinken en dansen, maar niks is standaard.
Proef de culinaire verwennerijen die onze keukenbrigade met liefde bereidt. Lekker, betaalbaar en zonder moeilijk ‘gedoe’ op je bord. In onze bar schenken, shaken of tappen we jouw favoriete drankje. En behind the decks zetten we de lekkerste plaatjes op zodat jij de blaren op je voeten danst. Gastrobar Meneer de Groot is kwaliteit x gezelligheid.

Foto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in Gorinchem

Overnachten
Hotels in de buurt »