Meneer de Groot in Gorinchem

Meneer de Groot is een Gastrobar.

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Meneer de Groot!

• ma Gesloten
  • di 17:30 - 00:00
  • wo 17:30 - 00:00
  • do 17:30 - 02:00
  • vr 15:00 - 02:00
  • za 12:00 - 02:00
  • zo 12:00 - 00:00

Meneer de Groot is de luxe van een gastrobar en de rock 'n roll van een hippe Amsterdamse club. Wij zijn de plek voor levensgenieters. Je kunt bij ons eten, drinken en dansen, maar niks is standaard. De menukaart van Meneer de Groot werkt volgens het principe ‘proeven, combineren en vooral genieten’. Onze tongstrelende gerechten kun je het beste zien als royale voorgerechten. Kies iets wat je lekker lijkt, drink er een mooie wijn bij, kijk daarna waar je zin in hebt en bestel een volgende ronde. Of deel met je tafelgenoten, zodat je meerdere gerechten kunt proeven. Daarnaast staan er smakelijke Specials op het menu, maaltijden voor één of twee personen. Eet waar jullie zin in hebben en geniet van een heerlijke avond samen!

Wines
Een mooie, betaalbare Chardonnay, een iets duurdere Sauvignon die ‘de sokken uit je schoenen blaast’, Gruner Veltliner, Merlot, Rioja, Pinot Grigio. Onze wijnkelder is de mooiste van de stad en ligt tjokvol. Laat je adviseren of loop even mee, want niet alle wijnen staan op de kaart. Bij Meneer de Groot doen we niet aan wijnarrangementen, alles is per glas te bestellen.

Cocktails
Naast een uitstekende wijnkaart, diverse speciaalbieren en home made lemonades mixen we ook graag een spectaculaire cocktail. We shaken de lekkerste premium mixers. Vraag naar de cocktailkaart, kies je favoriet en... Proost!

Events
Bij Meneer de Groot is altijd wat te beleven. En met regelmaat verzinnen we iets nieuws leuks; sushi night, high wine, een 10-gangen diner of we verwelkomen muzikanten of hippe dj's. Check de agenda voor de komende events.

Bekijk onze menukaarten
Foto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in GorinchemFoto van Meneer de Groot in Gorinchem

Overnachten
Hotels in de buurt »