Bezorgrestaurants in de buurt van Laner

1. Afgelopen zondag bij wijze van vernieuwing voor deze zaak gekozen ipv de gebruikelijke. Nooit meer. Er was niemand in de zaak, en wij vroegen om 2 pizzas om mee te nemen. Tuurlijk, komt er zo aan. Na een half uur wachten zie ik hem beginnen aan de pizzas beleggen en stopt ze vervolgens in de oven. Er was niemand, ook niemand verder in de keuken bezig.. dus waarom pas na een half uur wachten die pizza's erin doen? Er zat ook niks anders in die oven dus.. Goed, na nog 20 minuten krijgen we de pizzas mee. Thuis is het deeg ongaar, koud, en de pizza meer een bambino dan een normale maat. Op mijn pizza Funghi zaten welgeteld 3 plakjes champignon. Echt een aanfluiting.

2. Vandaag ging eten halen. Eigenaar zat buiten op een stoel te kletsen met iemand. Ik naar binnen even op de menukaart gekeken. Nog even wachten. Je zou denken dat de vrouw je achterna ga als een gast naar binnen gaat als er niemand binnen is. Ik wachten niemand kwam. Vrouw bleef lekker zitten. Asocial. Ik werd niet geholpen ben ik maar ergens anders gaan eten. Zo ga je niet met gasten om.