OpBreehees in Goirle

do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

1. Ooit een keer een familiedag gehad op Breehees jaren geleden, toen we hoorden dat je er tegenwoordig ook kan eten wilden we dit een keer uitproberen. Dit beviel ons erg goed, de kleinkinderen konden buiten nog een keer lekker ouderwets ravotten. De kaart was aan de kleine kant maar de gerechten waren heerlijk... leuke bediening, je voelt je er binnen no time helemaal thuis. Breehees is super leuk voor gezinnen met kinderen, wij komen zeker terug!!

2. Afgelopen voorjaar met de familie een barbecue gehad bij Opbreehees. Hoewel wij een echte Goirlese familie zijn waagden wij ons op vakantie in eigen dorp: wat een relaxte, fijne en gezellige sfeer hangt er bij Opbreehees.

Diverse malen werd ons gevraagd of we nog wat te drinken wilden zodat we nooit zonder drank zaten. De barbecue was erg goed verzorgd met voor ieder wat wils. Zelfs de regen kon de pret niet drukken.

Graag kom ik nog eens terug bij Opbreehees voor een barbecue of voor een lekker gerecht van de kaart! En dat allemaal voor een mooie prijs!