Op dit adres zit nu: Schnitzels by Ed

• Honden toegestaan
    • Bij het bos
    • Landelijk
  7. Betalen Visa Master Card pin Diners Club

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1619926251 74
1670422023 74
1690620332 74
1700719486 74

1. Van den Broek

Gegeten met mijn ouders, partner en zoontje van 7. Vooraf gevraagd hoe groot de pannenkoek voor kids is a 9,50 euro. 'Groot genoeg en anders bakken we er toch eentje bij meneer'. De pannenkoek bleek erg klein en dun (zoals zo'n voorgebakken bij de supermarkt). We vragen daarom om nog een pannenkoek om vervolgens 19 euro(!) voor 2 pannenkoekjes af te moeten rekenen. Ik zei er netjes wat van, terwijl ik compliment gaf over het overige eten. Onder protest van rekening gehaald en we kregen vervolgens niet eens een dankjewel of een tot ziens. Laatste keer dat ik hier gegeten heb. Heb notabene 185 euro besteed. Wat een kater.

4,7
  2. Mariëlle Frijters

We mochten niet met 7 personen komen eten omdat ik besteld had via social deal. Wat een afgang zeg!

3. Schellekens

Binnengekomen op aanraden van vrienden en is ons zeer goed bevallen. Wij hebben een 4 gangen menu genomen en de kaart was zeer verrassend. Eten was heerlijk, borden heel mooi opgemaakt. Een hele warme ambiance en de bediening alert en vriendelijk. Kortom top, wij komen terug.

4. Via social deal een tafel geboekt en gevraagd om een tafel waar een rolstoel aangeschoven kon worden. Bij een hartelijke ontvangst bleek dit prima geregeld. We moeten vrij lang wachten op het voorgerecht, seizoens soep die erg lekker was. Een van ons vond de spare-ribs helemaal vies en ze roken ook niet lekker, maar dacht dat het aan haar lag dus we hebben ze niet terug gestuurd. Desondanks kregen we allebei een extra toetje wat waanzinnig lekker was. Goede service dus en toch een geslaagde avond.

5. Zeer slechte ervaring. We waren er met een gezelschap om de verjaardag van mijn moeder te vieren. De gastheer heeft ons tot drie keer toe aan onze tafel zeer onprofessioneel toegesproken over onze reservering die in zijn ogen niet op de goede manier gedaan was. Dit alles waar mijn moeder bij was. Die was ondertussen zowat in tranen en wij superboos. Geweldig feestje dus. Wat een onbeschoft gedrag. Hier zien ze ons nooit meer!!!!

6. M. Schellekens

Zaterdag bij de Boschkens gegeten, sfeer is gezellig. Eten viel tegen, niet bijzonder en de garnering jaren 80. We hadden een flesje wijn maar toen deze op was en naast de koeler stond werd dit door niemand opgemerkt. Het personeel was drukker met de tafeltjes leegruimen als met de bediening van ons. Prijs/kwaliteit is m.i. zeker niet in verhouding.

4,9
  7. Niet voor de eerste x hier gegeten-en dat is omdat het altijd zeer warm welkom is, het eten prima prima en de sfeer ronduit fijn!

8. Zeer lekker gegeten zoals elke keer weer. En dus zeker de moeite om weer te komen!

9. Germaine. B.

De bediening is heel vriendelijk. Goede ontvangst.
    Lekker eten. Goede service.
    De hele gezin had echt genoten.Super content/super blij.
    We zullen zeker wel eens terugkomen.
    Een echt aanrader. ...

10. Echt met heel veel smaak hier gegeten. Elk gerecht is een heel mooi plaatje op zich. De kaart is mooi uitgebreid en elk gerecht smaakte heerlijk. De kreeftensoep wordt in een aparte kan geserveerd en ingeschonken aan tafel op de risotto met kreeftenvlees. Heerlijk!!! De bediening is zeer vriendelijk, kortom wij komen zeker vaker.

11. De lekkerste spareribs ooit hier gegeten!!
    Echt een aanrader en een fijne bediening

12. Op 11-01-2017 een heerlijke lunch gehad.

Echt een aanrader, kwaliteit prima ondanks dat het van Social Deal was. Een van de weinige die geen verschil maken of je via Social Deal komt of niet.

Ruim voldoende. Een spontane en fijne bediening.

Compliment!!

13. Boze klant

Via de website een reservering gedaan en blijken op het moment van aanvang niet terecht te kunnen komen. Hun reden: "we hebben niks in huis gehaald". Voor niks geboekt en naar toe gereden! Super slechte service

14. Van Dishoeck

Op eerste kerstdag heerlijk uit eten!!!! Dachten we, het voorgerecht met de zalm in sesam was smaakloos, de rode curry kroepoek taai en pastrami smaakloos, de kreeftensoep was koud en zeer waterig. We hebben daar ook gelijk wat van gezegd, mijn vrouw heeft zelfs de soep in z'n geheel terug gegeven. De spoon was goed.

Daarna het hoofdgerecht. Voor de dames herten sukade, zag er goed uit en smaakte goed, maar de zeeduivel op een bedje van zuurkool met calvadossaus was waardeloos. Toen ze de borden uit kwamen halen, hebben we dat weer aangegeven maar we hadden de indruk dat er niets mee gedaan werd, geen goedmakertje in de vorm van een kop koffie of iets van het huis. Het nagerecht was goed.

De bediening op zich vriendelijk, maar niet alert. We moesten zelf steeds vragen of we nog wat te drinken konden bestellen. Prijs kwaliteit zeer slecht. Verder nog een tip voor de uitbaters: maak een sluis bij de voordeur, want de gasten zitten steeds op de tocht als er iemand in of uitgaat. Al met al een mislukte avond.

1,6
  15. Gisteren met onze kleinkinderen hier gegeten, het was in een woord geweldig. En zeer goede bediening. Wij komen zeker terug, het was👍

16. Gisteravond heel lekker gegeten, gezellige sfeer, heel goede service. Zeker een aanrader om terug te komen!

17. Heerlijk gegeten en super vriendelijk ontvangen.
    Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar👍

18. Wat een fijn restaurant. Heerlijk gegeten met een socialdeal bon. Ruime keus en echt heel erg lekker. Heel vriendelijk personeel, niets is ze teveel. Echt een aanrader voor iedereen.

20. Heerlijk gegeten en zeer gastvrij ontvangen: zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding!! De spareribs zijn verrukkelijk!!

21. Wat een gezellig en sfeervol restaurant! Dat trok ons met name aan, daarnaast de kaart, de gerechten zagen er heerlijk en daarnaast ook nog goed betaalbaar uit. Ik vis, mijn partner vlees, we hebben beide zitten smullen. De bediening is vriendelijk en je wordt direct warmtevol ontvangen! Kortom, tot snel!

22. We gingen hier eten met een cadeaukaart van Didix. Het eten en de ervaring was prima, helaas met een vervelende nasmaak...

Onze Didix kaart bleek een misdruk, de eigenaar kon de kaart niet aflezen of incasseren. We hebben daarom zelf 50 euro moeten betalen. Begrijpelijk dat hij ons niet op onze blauwe ogen geloofd. We kregen van hem het telefoonnummer van de contactpersoon van Didix.

Telefonisch is uiteindelijk na een hoop moeilijk tussen de Boschkens en Didix afgesproken dat de contactpersoon van Didix langs zou komen met een nieuwe pas van 50 euro en dat wij 50 euro zouden krijgen.

Helaas bleek de eigenaar zoals hij zelf aangaf van mening veranderd. Hij had geen zin om "onze" 50 euro terug te geven, maar hooguit 37,50. Omdat hij anders zelf erop moest toeleggen. Volgens mij kan de man niet rekenen! Want als de pas had gewerkt, dan had hij in eerste instantie ook geen 50 euro van ons gekregen. Ik heb na een hoop gesteggel mijn verlies genomen, maar mij zie je hier nooit meer. Jammer dat meneer zijn afspraak niet nakomt. Penny wise, Pound Foolish!

23. Gisteravond zijn wij met vrienden bij brasserie de Boschkens gaan eten, omdat we van bekenden hadden gehoord dat er een nieuwe eigenaar is in gekomen en dat de kwaliteit en gezelligheid stukken beter is geworden. We werden bij binnenkomst gastvrij en vriendelijk ontvangen. Vervolgens werden we voor het voorgerecht blij verast met een amuse van het huis (Bloemkoolsoepje). We hadden gekozen voor het 5 gangen surprise menu en bij elke gang was het weer een genot om van de gerechten te mogen genieten. Ga zo door team de Boschkens. Je zult ons zeker vaker terug zien.

24. Het was even geleden dat we hier geweest waren. Maar wat een ontzettend warm ontvangst. We hebben gekozen voor het suprisemenu. We waren aangenaam verrast door de mooie gerechten en vooral voor de prijs van 34,50. De bediening was zeer attent en chefkok Bart Spijkers heeft echt zijn best gedaan. Al met al echt een aanrader voor een gezellige sfeervolle avond.

25. Hier gegeten met 8 personen. Alles wat fout kan gaan ging ook fout. De bediening was een ramp (bijbestelde dingen werden niet gebracht, glas wijn over mijn jas). Het eten was redelijk maar erg weinig. Ik heb ook nog nooit zo weinig in mijn glas gehad, likeur en wiskey. Erg karig allemaal. Er kan altijd iets fout gaan maar het gaat erom hoe je dingen oplost. Ze moeten nog veel leren daar en als je je gasten wegjaagd door een slechte bediening is dat wel jammer. We lieten daar toch 75 euro pp achter, maar we waren het allemaal wel eens; daar niet meer.

2,4
  26. Marjon Eijkemans

27. Zeer lekker gegeten. Kreeftenmenu is zeker een aanrader. Bediening was super vriendelijk en erg attent.
    Gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Vorige week hier gegeten. Als vooraf de pikante gamba's. Dit waren 5 kleine gamba's met naar wat het leek warme sambasaus! Dit was de hoeveelheid van een amuse i.p.v. een voorgerecht. Mijn partner had de kreeftensalade, dit was een halve kreeft op droge verlepte sla, die overigens ongeveer drooggekookt was! Ik begrijp dat ze hier geen verse kreeft serveren, maar zo laten verpieteren is zelfs mij nog nooit gelukt. Als hoofdgerecht een surf en turf besteld. Het vlees was minimaal en smakeloos. De surf waren slechts 3 garnalen... Mijn partner had een redelijk visherecht, maar bijv. de asperges nog koud in het midden, net zoals de garnering van oven-tomaatjes. Rekening: 73€. Al met al, de prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken, mij zie je hier niet meer.

3,1
  29. Wij hebben al een paar keer genoten van het kreeftenmenu en het was heerlijk.
    De bediening was geweldig.

30. Pien en Sjef

Kreeftmenu gegeten. Zeker de moeite waard, omdat je niet hoeft te knoeien met het uit elkaar halen van de kreeft.
    Zeer smakelijk en verrassend.

31. Fam. Hakkens

Vanavond kreeft gegeten, helemaal super en perfecte bediening.

Zeker de moeite voor een ieder om kennis te maken met de Boschkens. Prijs kwaliteit helemaal top.

32. Sinds de overname in 2010 hebben wij hier diversen malen heerlijk gegeten.

Wat een voortreffelijke keuken en sinds begin dit jaar hebben ze ook diverse menu's van kip, kreeft en asperges en allemaal even goed en betaalbaar.

Wij komen hier graag een maal in de week genieten.

33. Diverse malen heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening, gevarieerd menu, vriendelijke prijzen. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Echte aanrader.

34. Gisteren (14-6-09) gegeten bij De Boschkens. Geen onverdeeld genoegen: toen ik even naar het toilet was, had men alle schalen en borden (die nog niet leeg waren, ik was nog aan het eten) weggehaald.

Toen we de rekening kregen, bleek dat je voor friet en salade apart moest betalen. Nou lagen er twee asperges bij de vis, maar die friet, dat was de enige begeleiding. Kennelijk is het niet standaard dat je friet, aardappeltjes, puree, rijst o.i.d. krijgt zonder extra betaling.

Bij het nagerecht, een kaas'plankje', was er één klein sneetje krentenbrood.

En d'r was niet eens papier op het toilet...

5,3
  35. Milou 149 punten

Goed en lekker eten, leuke kaart en redelijke prijzen.