Nieuwste foto's in Goirle

Laatste updates in Goirle

1. nik's profielfoto
    nik heeft een recensie geschreven voor Eetsalon A Casa

half 7 besteld om 7 uur mijn pizza op te halen kom ik er aan zijn ze mijn pizza vergeten echt kansloos

2. Julia's profielfoto
    Julia heeft een recensie geschreven voor Renzo
    Italiaans Goirle

I did not like the place at all. I expected much more, a simple sandwich with a bread that is the same as the one bought in a supermarket; Not an Italian bread, same not Italian salami.

3. Eetkaffee Mozes heeft een nieuwe foto
  8. Eetkaffee Mozes heeft een nieuwe foto
  9. Eetkaffee Mozes heeft een nieuwe foto
  10. Eetkaffee Mozes heeft een nieuwe foto
  11. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor Blauw
    Frans Goirle

Dit was de tweede keer dat ik gebruik maakte van de lunch unlimetid. De bediening was ERG traag en wij met z'n allen, 13 personen, hadden het idee dat we niet meer dan 3 of 4 keer mochten bestellen.

12. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor Flanders
    Internationaal Goirle

Plaatsje gereserveerd, volledig volgens afspraak. Gezellige hoekjes. Bediening door verschillende mensen maar dat ging foutloos. De medium kogelbiefstuk werd doorgebakken geserveerd, maar is zeer professioneel rechtgezet. Een volledig opnieuw opgemaakt bord en extra frites. Nadien terugkoppeling of alles naar wens was. Top service.

13. Carolien Ronkaerts's profielfoto
    Carolien Ronkaerts heeft gereageerd op een recensie van Renzo

Beste Elly,

Dank je voor je feedback, we gaan hier zeker iets mee doen. De afgelopen periode vele zieke medewekers waardoor deze situaties ontstaan. Vooral jammer dat je jezelf niet welkom hebt gevoeld bij ons omdat we dit juist graag willen voor een gast.Mag ik je vragen waneer je bent komen eten zodat ik de situatie kan plaatsen.
    Ik hoor het graag

groet lianne

14. elly's profielfoto
    elly heeft een recensie geschreven voor Renzo
    Italiaans Goirle

Het was de eerste keer voor ons bij Renzo. De gerechten waren lekker en mooi opgediend. Het interieur vonden we sfeervol en mooi. Maar de service en bediening vonden we niet goed. We voelden ons een niet echt welkome gast. De bediening was rommelig, we hebben wel 5 verschillende mensen aan onze tafel gehad. En als voorbeeld: vier keer om een karaf water moeten vragen. We weten daarom nog niet of we nog eens terug zullen gaan voor een herkansing. Jammer.

15. Ivo Kreupeling's profielfoto
  16. Ivo Kreupeling's profielfoto
  17. Ivo Kreupeling's profielfoto
  18. Ivo Kreupeling's profielfoto
  19. Ivo Kreupeling's profielfoto
    Ivo Kreupeling heeft een recensie geschreven voor Blauw
    Frans Goirle

Met het oog op onze nieuwe toekomstige woonplaats Goirle besloten wij eens in dit dorp uit eten te gaan. Waar wij in vele wandelgangen de naam “De Eetkamer” voorbij hoorde komen, werden wij, via de website van restaurant “Blauw” in Goirle, nieuwsgierig naar het menu “Blauw Unlimited”.
    Zaterdag 3-3-2018 was de gekozen avond en bij onze aankomst om 18:00 was het al gezellig druk.

Bij restaurant “Blauw” in Goirle omarmt je de gastvrijheid en het gevoel van thuiskomen zodra je binnen stapt. Het restaurant geeft een sterk sfeervol huiskamergevoel en is ondanks de open ruimte en strategische indeling erg gezellig. De moderne uitstraling van de gekozen interieur onderdelen maken het geheel van binnen compleet. Tevens is het restaurant sfeervol verlicht. Verrast zijn we door de mooie voor-gedekte tafels. Een schoon linnen servet maakt het geheel compleet en geeft een gedekte tafel in een restaurant net dat beetje meer!

Wie op de Kloosterstraat 4 in Goirle voorbij loopt verwacht zeker niet dit perfect ogende restaurant van binnen. Bij binnenkomst warm onthaald door de professionele medewerkers.
    Na het aannemen van onze jassen worden we direct aan een tafel geplaceerd bij het raam, even zijn we bang dat we last zouden hebben van de trekkende deur, maar dit blijkt door de sluiswerking niet het geval te zijn.

Na het opnemen van ons eerste drankje, worden we verrast met een amuse van het huis, een tartaar van zalm. Zoals altijd wordt voor mij i.v.m. mijn viseiwit allergie direct een andere amuse geregeld! (Kalf met truffeldressing). Heerlijk!

De korte, toch uitgebreide uitleg van de menukaart is een fijne aanvulling op het begin van de avond en ondanks dat we eigenlijk onze keuze al gemaakt hadden, zijn we na het doornemen van de kaart overtuigd dat we voor het menu “Blauw Unlimited” moeten gaan. Enkel per tafel te bestellen maar voor onze tafelgenoten geen probleem.

Dit is dan ook direct het begin van een smaakvolle culinaire reis van de mooie gerechten die dit restaurant haar gasten te bieden heeft.
    Overheerlijke, perfect gechambreerde carpaccio met verschillende pitjes en kaas.
    Heerlijke getrancheerde zalm, Vitello Tonato een bijzondere salade van geplukte hoen met kerrie en kokos.

Zelfs als niet geitenkaasliefhebber MOET je het gerecht van gebrande geitenkaas met rozijnen en witlof geprobeerd hebben!

De salade Ossenhaaspuntjes met champignons wordt meerdere malen besteld, eveneens als de Smoked Crispy Bacon met BBQ saus en ui.

Botermalse sukade geserveerd met bospaddenstoelen en Duxelles.

Heerlijke Cheesecake op eigen wijze, een subtiele Dame Blanche en een heerlijk kaasplankje.

Het is goed te zien dat (naar later blijkt) de medewerker, ons de gehele avond van volle glazen heeft voorzien. Haar zeer professionele houding en zicht op tafels (lege glazen etc.) mag wat ons betreft extra vernoemd worden!

Wie kiest voor het menu “ Blauw Unlimited” kiest tevens voor een avond vullend programma! De keuken is (wij gokken door dit concept) ook langer open dan gebruikelijk. Voorgerechten mogen tot 21:00 besteld worden, hoofdgerechten tot 22:00 en desserts tot maar liefst 22:30!
    Deze ruime tijden zijn ook nodig, want je moet er vanuit gaan dat je gemiddeld 30 tot 40 minuten per ronde nodig hebt!

Het is SUPER om te zien dat er nog koks bestaan die verfijning en smaak met passie in gerechten kunnen verwerken. En dit is zeker te zien in de keur aan gerechten, verfijnde smaken en perfecte afwerking die bij “Blauw” voorbij komen.
    We vergeten de bijgerechten te bestellen, maar die hebben we ook niet gemist!
    Helaas konden we (uiteraard) niet alles proeven.
    Maar over enkele maanden zijn wij ook inwoners van Goirle, en dan kunnen ze bij “Blauw” zeker vaker op onze komst rekenen!

Groetjes Ivo en Nicole!

20. Schellekens's profielfoto
    Schellekens heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Boschkens

Schellekens

Binnengekomen op aanraden van vrienden en is ons zeer goed bevallen. Wij hebben een 4 gangen menu genomen en de kaart was zeer verrassend. Eten was heerlijk, borden heel mooi opgemaakt. Een hele warme ambiance en de bediening alert en vriendelijk. Kortom top, wij komen terug.

21. Carolien Ronkaerts's profielfoto
    Carolien Ronkaerts heeft gereageerd op een recensie van Renzo

Hallo Marloes,
    Dank je wel voor je feedback. Ik herken wat je beschrijft en we zijn hier zeker mee bezig, erg moeilijk om met het grote personeel tekort in de horeca de mensen te vinden die het kunnen overzien of die de jonge mensen kunnen coachen.Gelukkig weer iemand gevonden die ons versterkt op de donderdag , vrijdag, zaterdag en zondag, Weet je nog de juiste mensen dan hoor ik dit graag

Gr lianne

22. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor Renzo
    Italiaans Goirle

Heerlijk gegeten in een mooi sfeervol restaurant. We eten hier vaker en het eten is altijd heel lekker tegen prima prijzen, ook voor de wijn. Laatst had ik een hele lekkere bijzonder Vitello tonato. Porties zijn ook riant en goed op smaak. Wij kunnen hier uitgebreid met tweeën dineren en dan nog onder de 90 euro afrekenen. Dat lukt ons bij andere café/restaurants in de directe omgeving niet meer. Het is alleen jammer dat er een ratjetoe aan personeel werkt, we zien eigenlijk nooit dezelfde gezichten en veel jonge medewerkers die het nog moeten leren, maar ja, van wie dan? Ze zijn allemaal superaardig en doe hun best maar het zou een aanwinst zijn om in het personeel te investeren, dat gaan ze dan zeker ook terugverdienen in de bijverkoop want ik zie altijd toch veel lege glazen en van die reikhalzende gasten die eigenlijk iets willen bestellen/vragen/weten maar waar gewoon niet adequaat genoeg op wordt gereageerd. Ik krijg altijd jeuk om bij te springen ;-)

23. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Boschkens

Via social deal een tafel geboekt en gevraagd om een tafel waar een rolstoel aangeschoven kon worden. Bij een hartelijke ontvangst bleek dit prima geregeld. We moeten vrij lang wachten op het voorgerecht, seizoens soep die erg lekker was. Een van ons vond de spare-ribs helemaal vies en ze roken ook niet lekker, maar dacht dat het aan haar lag dus we hebben ze niet terug gestuurd. Desondanks kregen we allebei een extra toetje wat waanzinnig lekker was. Goede service dus en toch een geslaagde avond.

24. Timo van Kesteren's profielfoto
    Timo van Kesteren heeft een recensie geschreven voor RI-JO
    Snackbar Goirle

Timo van Kesteren

Deze friettent heeft gewoon de lekkerste frietjes van Goirle. Punt uit. Het is gewoon zo 😂

25. MJ Postelmans's profielfoto
    MJ Postelmans heeft een recensie geschreven voor Blauw

MJ Postelmans

Wij hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader. Vriendelijk personeel. Erg leuk concept om meerdere gerechten te proberen in een tijdsbestek van 3 uur. Ook de inrichting was erg sfeervol.

26. Barendrecht's profielfoto
    Barendrecht heeft een recensie geschreven voor Renzo
    Italiaans Goirle

Genoten van lunch met heerlijke ambachtelijke streekgerechten.
    Het restaurant is sfeervol en intiem ingericht, werkelijk een oase van rust.
    Ideaal om even uit de dagelijkse drukte te ontsnappen.
    Alleen de echte Italiaanse koffie is al een reden om nog eens terug te gaan.
    Bediening vlot en vriendelijk maar vooral alert en gastvrij.
    Puntje van kritiek is wel dat je eenmaal binnen even moet zoeken naar de juiste deur naar het restaurant.
    We gaan binnenkort zeker terug om de rest van de kaart te proberen maar dan bij de open haard.
    Een aanrader voor echte fijnproevers.

27. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Renzo
    Italiaans Goirle

Het was heerlijk. Overheerlijke pommedoresoep. De lekkerste lasanga met geitenkaas/ paddestoelen ooit op. Een teramisu onvergetelijk lekker. Zéér goede cappuccino nog wat drank en dat voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.

28. Loes van gorp's profielfoto
    Loes van gorp heeft een recensie geschreven voor Renzo

Loes van gorp

Wij hebben met vier personen afgelopen vrijdag bij jullie gegeten. We hadden allemaal iets anders gegeten en ieder van ons vond het lekker. Een van ons heeft een glutenvrij dieeet en het eten was voor hem allemaal naar wens gemaakt. Ik had een geitenkaaslasagna die erg goed smaakte en goed van temperatuur was. De bediening was ook goed, belangstellend en snel.

29. Cas's profielfoto
    Cas heeft een recensie geschreven voor Renzo
    Italiaans Goirle

Heerlijk gegeten. Chef-kok kwam ook nog eens zijn eigentijdse twist op de gerechten aan tafel toelichten. Drukke zaterdagavond, het is hier wel eens anders geweest. Prettige, vlotte bediening en ze hebben tegenwoordig nog een B&B ook!
    Lasagne van Geitenkaas is een absolute aanrader.

30. Ans Schaap's profielfoto
    Ans Schaap heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Ans Schaap

Hele leuke high tea gehad vanmiddag met groepje vriendinnen(7 pers)
    Alles liep gesmeerd. Zeer vriendelijke en profesionele bediening. De hapjes waren super lekker, hartige en zoete.
    Gaan we zeker meer doen👍