Nieuwste foto's in Goirle

Laatste updates in Goirle

1. Dyon's profielfoto
    Dyon heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Tra

Prima eethuis, erg lekkere snacks, ook om evt. thuis te bakken. De bamihap is subliem !!!!!!!
    Kroketten zijn heerlijk, gelukkig geen “dozenrommel” in de vitrine.
    Tip aan de eigenaar: probeer friet van betere kwaliteit, of ga deze weer geheel zelf maken.

2. Piet Schellekens's profielfoto
    Piet Schellekens heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Tra

Piet Schellekens

Eerste ervaring bij dit restaurant. In een woord: super! De door ons gekozen diners waren een streling voor de tong! Reden om nog eens op onze schreden terug te keren, kortom: een aanrader!

3. Xh's profielfoto
    Xh heeft een recensie geschreven voor Bistro 52
    Internationaal Goirle

Zeer goed gegeten, kaart vol lekkere hapjes, moeilijk kiezen, want op een gegeven moment zit je echt wel vol natuurlijk.
    Personeel wel vriendelijk, maar niet altijd even handig, kwam alleen bij de lege glazen vragen voor een nieuw drankje en vroeg dan niet aan de rest van de tafel (we waren maar met 4, dus kan makkelijk lijkt me)

4. leo ter beek's profielfoto
    leo ter beek heeft een recensie geschreven voor Renzo

leo ter beek

Het duurde een 20 minuten voordat we een drankje kregen en tussen bestellen en het voorgerecht zat 55 minuten.
    Dat is dan ook het enige negatieve.
    Bediening was ontzettend vriendelijk, mooie ruimte en het eten was geweldig.
    Ondanks de trage bediening komen wij zeker terug.

5. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Eetkaffee Mozes

De reservering was super goed gelukt, het was mijn eerste keer dat ik een restaurant had besproken op deze manier. Het eten was erg lekker en de bediening was ook erg vriendelijk. Al met al een geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.

6. Karel van de Pol's profielfoto
    Karel van de Pol heeft een recensie geschreven voor Renzo

Karel van de Pol

Mooi interieur, vriendelijke bediening, ruime keuze smakelijke verse pizza's, heerlijk gegeten!

7. Van Hees's profielfoto
    Van Hees heeft een recensie geschreven voor Renzo
    Italiaans Goirle

Heerlijke amuse en broodje met smeersels vooraf en de verse pizza's zijn top!

8. Ivo Kreupeling's profielfoto
    Ivo Kreupeling heeft een recensie geschreven voor Blauw
    Frans Goirle

"Blauw"

Zoals beloofd zouden wij na het betrekken van onze nieuwe woning in Goirle nog eens terug keren naar “Blauw” in Goirle!

Op woensdag avond 1 Augustus vonden wij wederom onze weg naar “Blauw” in het centrum van Goirle. Dit keer kunnen we fijn op de fiets en reserveren we vroeg i.v.m. de nodige tijd die we de vorige keer nodig hadden om het “Blauw Unlimited” menu te kunnen nemen.

Bij aankomst zien we een (nog) leeg terras. We melden ons netjes binnen in het restaurant en mogen daarna buiten een plaatsje uit zoeken. We kiezen een plaats in de hoek met banken zodat we toch een soort van naast elkaar kunnen zitten. Wij ontdekken dat we eerst ons stukje terras moeten ontdoen van alle bladeren, bierviltjes en rondslingerende rotzooi. De tafel wordt voor ons gedekt met een linnen loper en het bediend personeel is attent en vriendelijk.

Toch heb ik enkele kleine aan en opmerkingen over deze ervaring bij “Blauw”.
    Op de gehele avond zaten we samen met nog 1 tafel van 6 respectievelijk 7 personen op het terras.
    Aan de andere tafel waar ook het menu unlimited gegeten wordt, wordt het menu in sneltrein vaart er doorheen geragd. Het ene gerecht staat amper en er wordt al gevraagd of mensen hun volgende ronde door willen geven.

Naast het uiterst “vieze” terras staan de parasols vast aan de grond met gestapelde stoeptegels.
    bij een toilet bezoek tref ik een rommelig restaurant aan. Tafels half gedekt, niet gedekt, met linnen, zonder linnen en her en der glazen verspreid. Op het toilet branden geen kaarsjes en tref ik lege of halve kaarsjes aan.

De gehele avond tref ik in onze gerechten komkommer balletjes aan (Parisienne). Een overvloed aan radijs en een rode koude dressing die als een leidraad in nagenoeg alle gerechten terug komt. Wanneer ik vraag wat dit is, blijkt dit een soort rode wijn dressing te zijn.
    Mijn varkenshaas medaillons zijn 'bien cuit' en missen het spek. En bij het eerste gerecht van de tartaar wordt geen naanbrood maar gewoon bruin brood geserveerd. De Ossebucco is droog en niet verfijnd van smaak. En de geconfijte ananas heeft meer weg van een stuk gegaarde ananas uit blik en een bolletje vanille ijs. Ik mis de verfijning en kleur in de gerechten die we de vorige keer hebben gezien.
    En dit terwijl er toch 2 respectievelijk 3 mensen in de keuken aan het werk zijn, en in de bediening 2.
    Het lijkt erop dat op rustige momenten de gasten hieronder lijden.
    Lof voor de bedienende dame die de hele avond ons perfect bediend heeft! (ondanks dat wij haar best wat meer buiten hadden willen zien, heeft zij de gehele avond voor volle glazen gezorgd).

“Blauw”, jullie zetten iets bijzonders neer, daar waren wij al van overtuigd. Toch mag de verfijning constant zijn en is het geen overbodige luxe om de kwaliteit te waarborgen.

We zijn nog steeds enthousiast en hopen dat de puntjes op de i worden gezet!
    Tot de volgende keer!

9. erica's profielfoto
    erica heeft een recensie geschreven voor Bistro 52
    Internationaal Goirle

De sfeer is rustig binnen, want terwijl het zaterdag was bijna niemand binnen. De bediening laat te wensen over. Een welkom wanneer je binnenkomt, naar plaats begeleiden en direct vragen of je een drankje wilt en ook wanneer je weggaat een warme begroeting zou op zijn plaats zijn (ondanks dat er niemand binnen zat). Er was maar 1 fles chardonnay op voorraad en toen we een opmerking maakte over een gerechtje wat niet goed gelukt was werd het gerecht meegenomen en kregen we geen terugkoppeling. Bij navraag gaven zij aan dat zij dat wel vonden dat het goed gelukt was en dat het jammer was dat de 2 gerechtjes die bij ons aan tafel geserveerd waren terug kwamen naar de keuken. Al met al niet voor herhaling vatbaar. Voor de prijs op de kaart is het het geld zeker niet waard. De rest van de gerechten was overigens wel prima, maar niet echt bijzonder. In vergelijking met andere "nederlandse tapas" restaurants ga ik de volgende keer zeker naar een ander.

10. JanH's profielfoto
    JanH heeft een recensie geschreven voor Renzo
    Italiaans Goirle

Sfeervol en ruim opgezet restaurant, met een onverwacht groot terras en kinderspeeltuin decent afgescheiden met groen, waar je als ouder toch doorheen kunt kijken. Heel mooie kaart, zelfs een pizza is van culinaire kwaliteit. We komen er graag nog eens terug!

11. Rowy's profielfoto
    Rowy heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Brilleke

Zaak met frisse uitstraling door open keuken. Verse frieten (je proeft de aardappel). Breed assortiment van snacks, met ook snacks uit eigen keuken zoals sate en shaslik. Het personeel is zeer vriendelijk, erg goede service met efficiente afhandeling van de orders. Ze hebben ook nog eens mijn favoriese snack: de sajoera (een pittige groentenkroket met herkenbare stukjes groenten… superlekker!)

12. Remko Hartjesveld's profielfoto
    Remko Hartjesveld heeft een recensie geschreven voor Renzo

Remko Hartjesveld

Heerlijk gegeten met vriendelijke en gezellige bediening!!

13. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft gereageerd op een recensie van Renzo

Dag Lianne,

bedankt voor je reactie en het aanbod om de 3 euro terug te betalen.
    Ik ga er geen gebruik van maken; het was klantvriendelijker geweest als dat ter plekke gebeurd was en niet na het schrijven van een recensie.

Gr. Angelique

14. Carolien Ronkaerts's profielfoto
    Carolien Ronkaerts heeft gereageerd op een recensie van Renzo

hallo Angelique,

Dank voor je feedback. We zullen hier zeker iets mee doen en het duidelijker beschrijven op de kaart. De plank is zeer goed gevuld alleen er ligt standaard 1 broodje op wat ook groter van formaat is. Jammer dat dit niet duidelijk was en daardoor als minpunt werd ervaren en vervelend dat je achteraf de rekening krijgt waarop je niet had gerekend. Daarom wil ik je graag de 3 euro terug betalen.

Gr lianne

15. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft een recensie geschreven voor Renzo

Angelique

De lunchkaart was heel sober: keuze uit 6 tosti's, 2 soepen, wat salades en een 4-tal Renzo planken. Uiteindelijk hebben wij een luxe Renzo plank bestelt voor €27,50, hierbij stond vermeld: geserveerd met een Renzobol of chiabatta. Beide kozen we voor chiabatta.
    De plank was zeer goed gevuld en smaakte heerlijk!
    Het minpunt kwam bij de rekening: er stond een extra broodje van €3,00 op.
    Bij de 2 persoonsplank kreeg je maar 1 broodje, het was de bedoeling om daar samen van te eten werd verteld, er was toch voldoende eten op de plank… Vreemde gang van zaken als je een tweepersoons gerecht bestelt. Mijn ongenoegen kenbaar gemaakt maar dat extra broodje moest betaalt worden. Jammer, hierdoor is mijn besluit dat ik hier niet meer kom.

16. Mariëlle Frijters's profielfoto
    Mariëlle Frijters heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Boschkens

Mariëlle Frijters

We mochten niet met 7 personen komen eten omdat ik besteld had via social deal. Wat een afgang zeg!

17. M Staps's profielfoto
    M Staps heeft een recensie geschreven voor Renzo

M Staps

Mooie kaart, gezellige sfeer en heerlijk gegeten.

18. nik's profielfoto
    nik heeft een recensie geschreven voor Eetsalon A Casa

Half 7 besteld om 7 uur mijn pizza op te halen kom ik er aan zijn ze mijn pizza vergeten echt kansloos.

19. Julia's profielfoto
    Julia heeft een recensie geschreven voor Renzo
    Italiaans Goirle

I did not like the place at all. I expected much more, a simple sandwich with a bread that is the same as the one bought in a supermarket; Not an Italian bread, same not Italian salami.

20. Eetkaffee Mozes heeft een nieuwe foto
  25. Eetkaffee Mozes heeft een nieuwe foto
  26. Eetkaffee Mozes heeft een nieuwe foto
  27. Eetkaffee Mozes heeft een nieuwe foto
  28. Trudy's profielfoto
    Trudy heeft een recensie geschreven voor Blauw
    Frans Goirle

Dit was de tweede keer dat ik gebruik maakte van de lunch unlimetid. De bediening was ERG traag en wij met z'n allen, 13 personen, hadden het idee dat we niet meer dan 3 of 4 keer mochten bestellen.

29. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor Flanders
    Internationaal Goirle

Plaatsje gereserveerd, volledig volgens afspraak. Gezellige hoekjes. Bediening door verschillende mensen maar dat ging foutloos. De medium kogelbiefstuk werd doorgebakken geserveerd, maar is zeer professioneel rechtgezet. Een volledig opnieuw opgemaakt bord en extra frites. Nadien terugkoppeling of alles naar wens was. Top service.

30. Carolien Ronkaerts's profielfoto
    Carolien Ronkaerts heeft gereageerd op een recensie van Renzo

Beste Elly,

Dank je voor je feedback, we gaan hier zeker iets mee doen. De afgelopen periode vele zieke medewekers waardoor deze situaties ontstaan. Vooral jammer dat je jezelf niet welkom hebt gevoeld bij ons omdat we dit juist graag willen voor een gast.Mag ik je vragen waneer je bent komen eten zodat ik de situatie kan plaatsen.
    Ik hoor het graag

groet lianne