Casa Di Renzo in Goirle

do vanaf 10:00
vr vanaf 10:00
za vanaf 10:00
zo vanaf 10:00

Je kunt bij ons terecht voor koffie met een lekkernij, lunch, borrel, aperetivo of diner. De producten komen uit Italië gecombineerd met streekproducten, daarmee combineren we al het goede van Italië met alles wat brabant ons biedt.

In de toekomst bent u ook van harte welkom als gast in onze bed en breakfast, kunt u stijlvol vergaderen of kleinschalig uw familiefeesten vieren.

Casa di Renzo is een Italiaans restaurant met een maatschappelijke functie, waar beleving voorop staat. Jongeren met afstand tot de arbeidsmarkt kunnen vanuit veiligheid en vertrouwen zich ontwikkelen, waardoor er mogelijkheden worden gecreëerd om weer mee te functioneren in de maatschappij.

Reserveren voor de dag zelf? Geef ons even een belletje

ma vanaf 10:00

1468620383 80
1476204465 72
1492320638 76

1. Rob Meuffels

2. Genoten van lunch met heerlijke ambachtelijke streekgerechten.
    Het restaurant is sfeervol en intiem ingericht, werkelijk een oase van rust.
    Ideaal om even uit de dagelijkse drukte te ontsnappen.
    Alleen de echte Italiaanse koffie is al een reden om nog eens terug te gaan.
    Bediening vlot en vriendelijk maar vooral alert en gastvrij.
    Puntje van kritiek is wel dat je eenmaal binnen even moet zoeken naar de juiste deur naar het restaurant.
    We gaan binnenkort zeker terug om de rest van de kaart te proberen maar dan bij de open haard.
    Een aanrader voor echte fijnproevers.

3. Het was heerlijk. Overheerlijke pommedoresoep. De lekkerste lasanga met geitenkaas/ paddestoelen ooit op. Een teramisu onvergetelijk lekker. Zéér goede cappuccino nog wat drank en dat voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.

4. Loes van gorp

Wij hebben met vier personen afgelopen vrijdag bij jullie gegeten. We hadden allemaal iets anders gegeten en ieder van ons vond het lekker. Een van ons heeft een glutenvrij dieeet en het eten was voor hem allemaal naar wens gemaakt. Ik had een geitenkaaslasagna die erg goed smaakte en goed van temperatuur was. De bediening was ook goed, belangstellend en snel.

5. Heerlijk gegeten. Chef-kok kwam ook nog eens zijn eigentijdse twist op de gerechten aan tafel toelichten. Drukke zaterdagavond, het is hier wel eens anders geweest. Prettige, vlotte bediening en ze hebben tegenwoordig nog een B&B ook!
    Lasagne van Geitenkaas is een absolute aanrader.

6. Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Mooie zaak, mooie nieuwe menukaart. De kok kwam aan tafel, erg leuk. We gaan zeker een keer terug. Ze hebben zelfs een mooie aparte ruimte voor kleine groepjes die graag apart willen zitten. Dit ga ik onthouden voor mijn verjaardag. Ga zo door! Tot volgende keer!
    R de Kok.

7. Ronduit slechte, onverschillige bediening. Alles werd op tafel neergesmeten. Groente viel van het bord, evenals de frieten, koffie werd met voetenbad geserveerd zonder enige excuses. Friet werd geserveerd nadat we het hoofdgerecht al ophadden.
    Eten was redelijk maar niet verzorgd, vis te droog.

8. We (2 personen) hadden een social deal lunch in dit restaurant. Na 15 minuten werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Na nog weer 10 minuten kwam de jongeman ons nog eens vragen wat we besteld hadden. Hij was het vergeten. Dan weer lang wachten tot we we wat te drinken kregen. Na drie kwartier hadden we nog niets te eten gekregen. We lieten merken dat we het wel erg lang vonden duren. Eindelijk was het dan zover. Maar er zat geen brood bij en slechts een bord. Weer terug naar de keuken en hij kwam met twee sneetjes brood terug, met de excuses dat het speciale broodje later zou komen. Inmiddels hadden we ons ongenoegen laten blijken en we kregen een drankje van de zaak aangeboden. Dat kwam ook, maar hij was er weer een vergeten. Zelden zijn we zo klungelig bediend als in dit restaurant. Deze jongen stond er alleen voor en er was geen eigenaar te bekennen die deze jongen aanstuurde of leiding gaf. Ook in de keuken zou er iets niet lekker lopen. Kortom, dit is eens, maar nooit meer.

9. Het eten was prima! Jammer dat het nagerecht voor 4 personen in drie fases werd opgediend, met een tussenruimte van 20 minuten!

10. Prima eten, prima bediening. De eigenaresse echt een drama. Loopt ongevraagd persoonlijke dingen te vertellen over haar overleden zoon. Onaardig tegen haar, naar onze mening, goed werkende personeel.
    Slechte sfeer, veel te weinig klanten waardoor je bij aanvang al achter je oren krabt.

11. GerAnne van Gestel

High tea was perfect. Het idee van 3 aparte gangen beviel ons prima. En de service was helemaal goed. Zag er ook erg mooi uit

12. Dat was een heel gezellige avond. Leuke en attente bediening. Het eten was goed. Voor herhaling vatbaar.

13. Gerrit Brekelmans

Eten was ruim voldoende en lekker warm. Bediening was vlot en vriendelijk. Sfeervolle ambiance. Dit alles voor normale prijzen. Voor herhaling vatbaar

14. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Vriendelijk personeel.

15. Voor de eerste keer geweest en van een super luxe lunchplank genoten. Mooi om te zien en heerlijk om te eten. Leuke locatie en prettige bediening.

16. Ingrid vissers

Heerlijk gegeten, in een sfeervolle omgeving. Vriendelijke bediening

17. In een rustige gezellige omgeving hebben we heerlijk gegeten. Omdat het de eerste keer was dat we hier kwamen, hebben we ons laten verrassen. Dat is echt gelukt: 4 heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en op mooi servies gepresenteerd. De amuse zelfs in een ouderwets botervlootje met deksel, een vondst!
    Ook de bediening was gewoon goed.
    Een aanrader!

18. Nanny Spape

We hebben al meerdere keren heerlijk gegeten bij Casa di Renzo. We kiezen altijd voor het 4-gangen-verrassingsmenu en dat is tot nu toe nog altijd geweldig lekker geweest.

19. Joop Wagtmans

Ben een regelmatig restaurantbezoeker; Monarh, Hofstede De Blaak, Auberge Du Bonheur zijn mijn favorieten.

Casa di Renzo is van een ander kaliber, maar zeer vriendelijk en heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding.
    Met zorg gemaakt, soms iets te grote porties, maar gewoon lekker.

Prettige bediening

20. A scheepers

Bestelling giing drie keer mis. Warm bedoeld broodje was koud.
    Bij afrekenen gingen ze er zonder mijn toestemming met mijn
    pinpas vandoor. Toen ik ze hier op aansprak werd gezegd dat ze in de
    gang een beter bereik hadden. Aanvankelijk werd op mijn opmerking hierover ongeïnteresseerd gereageerd , de man achter de bar ging gewoon door met waar hij mee bezig was zonder me aan te kijken.
    De dame in kwestie vond dat een sorry niet op zijn plaats was want ze
    had zogenaamd wel mijn toestemming gevraagd en uitgelegd waarom
    ze er plotseling met mijn pinpas vandoor ging. Dit was gelogen en
    ze liet duidelijk blijken mij maar een irritante klant te vinden
    met mijn gezeur. Zelf geeft ze zeker wel haar pinpas een iedereen mee!
    Het eten was erg duur in verhouding tot het gebodene en de eetcafe
    ambiance.

21. Lekker ruim en verzorgd interieur. Het licht (zou iets lichter kunnen, bevorderd de leesbaarheid van de menukaart) de muziekkeuze (de muziek past niet bij de entourage en het eten) verdienen naar onze mening aandacht. Vriendelijke en attente bediening. Hadden een 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Heerlijk!! Mooi opgemaakte en verzorgde borden. De porties waren voldoende en smaakten allen naar meer!

Kortom een heerlijk avond die we graag nog eens over doen. Kunnen we een ieder zeker aanbevelen.

22. Peter Nebbeling

Verrast door een ruimte met zoveel potentie. Schitterend om te eten, uitstraling bar doet daar afbreuk aan. Ook te fel licht daar. Eten super, en verrassend. Lekkere huiswijn. Mag wel meer sfeer in het restaurant bijvoorbeeld door loper op de tafels. Open haard heel gezellig. Meer de uitstraling zoeken die bij de kwaliteit van de menukaart past.

23. Heerlijk gegeten! Mooi opgemaakte borden. Wij vonden de porties niet klein. Vriendelijke en goede bediening. De houten stoelen zaten niet zo fijn. Maar we kregen na een vraag hierover direct een andere stoel. Het licht mag van mij iets minder gedimd of minder geel. Meer minpunten heb ik niet. Het was lastig kiezen met zoveel lekkers op de menukaart. Wij komen daarom zeker weer terug.

24. M.l. Hermans

Het eten was fantastisch.
    We vonden de sfeer wat kaal.
    Gewend om de tafel te dekken, aten we niet graag van een kale houten tafel. Een placemat of loper maakt het prettiger.
    Er waren mensen die het menu met een lampje van hun telefoon moesten lezen. Dus het licht verdient aandacht.
    Als alle tafels ingedekt zijn met borden en glazen bevordert ook de sfeer.
    Dat is wel het voornaamste.
    Voor ouderen zijn de, wel mooie, houten stoelen wat hard. Een kussentje zou prettig zijn. Draagt ook bij aan een warmere sfeer.
    Kortom. Het eten was super, maar de sfeer is kil en een beetje eetcafé-achtig.
    Dit vraagt aandacht, zeker omdat de prijzen gerelateerd zijn aan een goed restaurant, waar eten en entourage op elkaar zijn afgestemd.
    Maar nogmaals, de kok is super.

25. Esther Adema

We hebben een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gehad. Het eten was van het niveau masterchef. Mooie porties en heel mooi opgemaakt. Bovendien waren de smaken erg lekker. Ik heb dingen gegeten die ik normaal nooit zou bestellen, maar ben aangenaam verrast door de heerlijke smaken. En het heerlijke dessert deed de deur dicht. Kortom fantastisch gegeten, erg vriendelijk personeel en dus zeker voor herhaling vatbaar. Top!!

26. angelique van Beek

Super gezellig! Lekker eten! Wij komen zeker terug.

Ook gezellig om binnen te eten denk ik

gr Angelique

27. Desiree Bierings

Vriendelijk personeel, mooie locatie, heerlijk gegeten van het 6 gangen menu en mooi opgemaakte borden... Bedankt voor de tip!

28. Wij hebben er tussen de middag op het terras de lunch gebruikt. Dit was heel goed verzorgt en lekker.
    Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

29. Mooie en verzorgde locatie! Hoge verwachtingen die niet waar gemaakt kon worden helaas. Kleine porties, weinig smaak en de ossobucco was droog en smakeloos. Personeel jong en onervaren en weinig gepassioneerd.

30. Zeer mooi en verzorgd restaurant. Vriendelijk en goede bediening. Het eten, 5 gangen verrassingsmenu, was heel lekker, ruim voldoende en mooi opgediend.

Wij komen hier zeker terug.

31. Margo van Ardenne

Ongedwongen sfeer en bediening is prima!

32. Goirlenaar

Eten was lekker, maar niet erg bijzonder. Porties waren vrij klein. Zeker gezien de prijs.

33. Jan Mommers

Met zes personen gegeten. Het was heerlijk! Hartelijke ontvangst, fijne vriendelijke bediening. Zeebaars, lamshaas en entrecote. Mooi opgemaakt bord, fijne verse groente, maar iets meer had wel gemogen. Pasta was prima vers gemaakt. Mooi ruim terras, bijzonder mooie villa. Interieur is nu al prachtig. Let vooral op het bijzondere plafond! Net geopend, nog net niet helemaal af.