Lunch Diner

vr lunch 12:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:00
za lunch 12:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:00
zo lunch 12:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:00

1596207270 84

1. Ik haalde hier jarenlang een paar keer per week mijn pasta.
    Vorig jaar had ik, geloof het of niet 3x een bedorven pasta waarmee ik terug ben gegaan, en beaamd werd dat er iets niet in orde was,
    Ik dacht een jaar later, ik geef het weer een kans. Toen ik het doosje open deed stink het al vervelend, na warm maken nog meer. Een heel klein stukje geproefd, de smaak is zuur, en het betreft een zeer prijzige pasta bolognese.
    Ik heb 4x bedorven pasta op rij van Renzo ontvangen, met een jaar tussenpozen.
    Wat jammer, dit was een gouden tent, ik kan het geld wel missen, maar het idee dat je mensen eten meegeeft dat niet in orde is, dat vind ik erg.
    Renzo schande werkelijk.
    De oprichter heeft een mooi iets opgebouwd en zijn dochter verkloot het, en ik gebruik die woorden met recht, en deze zure pasta gaat zo de vuilnisbak in.
    Echt schaam jullie.

1,1
  2. Guy 68 punten

Geen aanrader voor vegetarische eters.
    Voor de eerste keer Renzo bezocht. Het was oké, gemiddeld. Wat uit de keuken kwam was op zich goed maar qua portie grootte ging het naar de haute cuisine uit de jaren 90 van de vorige eeuw en dat haalde de prijs kwaliteit en kwantiteit verhouding uit balans. Slechts één vegetarisch hoofdgerecht en dat is echt te weinig vandaag de dag. Ook het aantal vegetarische voorgerechten hield niet over zodat de gerechten die we hadden voor een groot deel uit fetakaas spinazie bitterballen bestond want de eigenlijk te serveren kroketjes waren op. We kregen nog wel het advies voortaan bij het reserveren aan te geven dat we vegetarische eters onder ons hebben want dan kon men meer voor ons doen. Drie, vier of vijf gangenmenu kan alleen per tafel, wat begrijpelijk is, maar dan kan er niet één of meer vegetarisch van zijn. Dan moet je dat van tevoren bij reservering aangeven. Spontaan dus zeggen "Laten we even bij Renzo wat gaan eten" betekent voor vegetariërs een avondje bitterballen. Dat is niet meer van deze tijd.
    Bediening is erg vriendelijk.

3. Fam. v.Osch

Super lekker geluncht. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

4. We hebben een borrelplank besteld voor thuis. Het was heerlijk en op tijd bezorgd door een vriendelijke dame. Zeker een aanrader.

5. Danielle Van Den Hout

We zijn samen met onze dochter van 6 gaan eten.
    Het eten was goed en ruime keus aan gerechten. Mooie opgemaakte borden en porties voor ons prima! De bediening was vriendelijk. Vooral bij droog weer is er voor de kinderen ook een speeltuin buiten!

6. Wies roestenberg

Erg lekker en culinair gegeten, en goede service.

7. Annemarie aarts

Heerlijk gegeten in een leuke setting. Goede correcte bediening. Niks op aan te merken.

8. Mia Pietersz

Was weer erg lekker. Ik zelf ben Vega en was weer verrast met de maaltijd. Zag erg leuk en verzorgd uit, was ook erg smaakvol.

9. Het was lekker en gezellig. De prijs vond ik aan de hoge kant.

10. Y van Poppel

Super lekker gegeten. Wij vinden het momenteel het beste restaurant van Goirle.

11. Harry en Marleen Klinkers

We zijn gisteren gezellig met goede vrienden gaan dineren bij Renzo.
    Warme gastvrijheid, leuke en oorspronkelijke, huiselijke ambiance, en een heerlijk diner met zalige wijn en zeer vriendelijk bediening… en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
    Aanbevelenswaardig.

12. fam. Hartzema-Wagenaar

Ons 50 jarig huwelijksfeest gevierd met familie in de familiekamer. Het gezelschap heeft een heerlijke avond gehad en genoten van het prima diner, de presentatie, gezellige babbel en de soepele bediening. Het is verlopen, zoals we ons dit hadden voorgesteld.

13. Wim van Baast

Heerlijk gegeten met z’n 8-ten👍 De gerechten zien er geweldig uit en zijn zeer smaakvol. Prijs/kwaliteit en sfeer is geweldig!
    Complimenten voor de kok en de bediening👍

14. Carina v breugel

Prima gegeten en je bent er echt gast aan tafel😀

15. van Dooren

We zijn enorm verrast over de kwaliteit en hebben bijzonder lekker gegeten. Ook de wijnen waren heerlijk. Dank je wel voor deze fantastische avond. 💛

16. Debby Grasman

17. Twee weekenden op een rij bij Lorenzo gegeten.
    Heerlijk, gezellig, gastvrij, vriendelijk en behaaglijk warm bij de haard.

18. Prima gegeten, zeer hartelijke ontvangst. Soms ongelukkig in de timing (laat met drinken, snel met voorgerecht).

19. Allerhartelijkst personeel.
    Alle ruimte voor privé tijdens toespraakjes tussen de gangen door.
    Heerlijke gerechten. En er was duidelijk de mogelijkheid voor mensen met wensen ( allergie etc.)
    Goede ruimte voor dit gezelschap.
    Kortom een avond om met veel plezier op terug te kijken.

20. Mieke van bragt

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die hun uiterste best voor je doen. We hadden niet gereserveerd maar dat was geen probleem.
    De porties waren voor ons precies goed. Mooi opgemaakt en zeer smakelijk. Heerlijke verse tomatensoep en de ossenhaas was verrukkelijk. Complimenten aan de kok.
    Goirle mag trots zijn op zo'n restaurant.

21. Weer heerlijk gegeten! Vol van smaak, mooi gepresenteerd en porties ruim voldoende.

22. Heerlijk gegeten, prima service en mooie locatie. Wel jammer dat je de kinderen in de speeltuin niet goed in de gaten kan houden. Ik kan me ook voorstellen dat voor een wat kleinere portemonnee Casa di Renzo niet de eerste keuze is.

23. Wim&Jolanda

Complimenten voor de kok en bediening👍
    Een fantastisch sfeervol restaurant en hebben genoten van de bijzonder mooi opgemaakte en smaakvolle gerechten TOP👍

24. Segers/Beukenex

Wij vinden Renzo een supergoed restaurant. Het eten is er overheerlijk! Restaurant is heel sfeervol ingericht en buiten op het terras is het ook goed vertoeven. Wij zullen er zeker vaker gaan eten.

25. Marian Nijland

Prachtig pand, rondleiding gehad… prachtig B&B, meerdere malen heerlijk gegeten, gezellig, top gastvrouw en leuk personeel.

26. Ger Zwartjes

Prima menukaart met goede keuzes. Vriendelijke bediening.

27. Een prima eetgelegenheid in het centrum van Goirle. Vriendelijk personeel en een prima entourage.

28. Mooie gerenoveerde oude locatie (met een kinderspeeltuin) in het rustige centrum van Goirle. Uitstekend eten en dito service.

29. Lisette en Dorien

Top locatie met super mooie gerechten, goede presentatie, zeer prettige bediening en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!

30. mc.weijtmans

De naam is Renzo, italiaans getint daar hadden we wel wat meer van verwacht.
    Wat meerdere gerechten daarvan is nu wat magertjes.
    De presentatie en voorafjes was wel prima.

31. Heerlijk gegeten met lekkere wijnen erbij!
    Bediening kon beter. Wel heel vriendelijke mensen.

32. Heerlijk gegeten, lekkere wijnen en super bediening!

33. Niet iedereen is even goed. Keuken is prima. Bediening heel erg wisselend. Smaken zijn vlak. Heeft niet aan onze verwachtingen voldaan, gezien een hoofdgerecht soms 24 euro is verwacht je heel wat meer. Te duur voor wat je krijgt qua kwaliteit. Wijnen zijn prima, ook qua prijs. Borrelen zal vast goed zijn.

34. Heerlijk gegeten, we voelen ons altijd erg welkom.

35. Julie Tims

Het 3 gangen diner gekozen wat heel smakelijk was en de gerechten werden ook mooi gepresenteerd. Ook het verse warme broodjes vooraf was goed. Vriendelijk en attent personeel. Inrichting van het restaurant is ook fijn met tafels die niet te dicht bij elkaar staan.

36. Marie-José Hermans

Wat is Di Renzo toch een sfeervol, gezellig restaurant. We lunchen er heel graag en ook voor een lekker bakkie koffie fietsen we graag een blokje om. Nu heerlijk geluncht met oud-collega's! Warme ontvangst en bediening! Een absolute aanrader…

37. Willemsen

Heerlijk gegeten in een fijne informele sfeer.

38. leo ter beek

Het duurde een 20 minuten voordat we een drankje kregen en tussen bestellen en het voorgerecht zat 55 minuten.
    Dat is dan ook het enige negatieve.
    Bediening was ontzettend vriendelijk, mooie ruimte en het eten was geweldig.
    Ondanks de trage bediening komen wij zeker terug.

39. Karel van de Pol

Mooi interieur, vriendelijke bediening, ruime keuze smakelijke verse pizza's, heerlijk gegeten!

40. Heerlijke amuse en broodje met smeersels vooraf en de verse pizza's zijn top!

41. Sfeervol en ruim opgezet restaurant, met een onverwacht groot terras en kinderspeeltuin decent afgescheiden met groen, waar je als ouder toch doorheen kunt kijken. Heel mooie kaart, zelfs een pizza is van culinaire kwaliteit. We komen er graag nog eens terug!

42. Remko Hartjesveld

Heerlijk gegeten met vriendelijke en gezellige bediening!!

43. Angelique

De lunchkaart was heel sober: keuze uit 6 tosti's, 2 soepen, wat salades en een 4-tal Renzo planken. Uiteindelijk hebben wij een luxe Renzo plank bestelt voor €27,50, hierbij stond vermeld: geserveerd met een Renzobol of chiabatta. Beide kozen we voor chiabatta.
    De plank was zeer goed gevuld en smaakte heerlijk!
    Het minpunt kwam bij de rekening: er stond een extra broodje van €3,00 op.
    Bij de 2 persoonsplank kreeg je maar 1 broodje, het was de bedoeling om daar samen van te eten werd verteld, er was toch voldoende eten op de plank… Vreemde gang van zaken als je een tweepersoons gerecht bestelt. Mijn ongenoegen kenbaar gemaakt maar dat extra broodje moest betaalt worden. Jammer, hierdoor is mijn besluit dat ik hier niet meer kom.

44. I did not like the place at all. I expected much more, a simple sandwich with a bread that is the same as the one bought in a supermarket; Not an Italian bread, same not Italian salami.

1,2
  45. Het was de eerste keer voor ons bij Renzo. De gerechten waren lekker en mooi opgediend. Het interieur vonden we sfeervol en mooi. Maar de service en bediening vonden we niet goed. We voelden ons een niet echt welkome gast. De bediening was rommelig, we hebben wel 5 verschillende mensen aan onze tafel gehad. En als voorbeeld: vier keer om een karaf water moeten vragen. We weten daarom nog niet of we nog eens terug zullen gaan voor een herkansing. Jammer.

46. Heerlijk gegeten in een mooi sfeervol restaurant. We eten hier vaker en het eten is altijd heel lekker tegen prima prijzen, ook voor de wijn. Laatst had ik een hele lekkere bijzonder Vitello tonato. Porties zijn ook riant en goed op smaak. Wij kunnen hier uitgebreid met tweeën dineren en dan nog onder de 90 euro afrekenen. Dat lukt ons bij andere café/restaurants in de directe omgeving niet meer. Het is alleen jammer dat er een ratjetoe aan personeel werkt, we zien eigenlijk nooit dezelfde gezichten en veel jonge medewerkers die het nog moeten leren, maar ja, van wie dan? Ze zijn allemaal superaardig en doe hun best maar het zou een aanwinst zijn om in het personeel te investeren, dat gaan ze dan zeker ook terugverdienen in de bijverkoop want ik zie altijd toch veel lege glazen en van die reikhalzende gasten die eigenlijk iets willen bestellen/vragen/weten maar waar gewoon niet adequaat genoeg op wordt gereageerd. Ik krijg altijd jeuk om bij te springen ;-)

47. Rob Meuffels

48. Genoten van lunch met heerlijke ambachtelijke streekgerechten.
    Het restaurant is sfeervol en intiem ingericht, werkelijk een oase van rust.
    Ideaal om even uit de dagelijkse drukte te ontsnappen.
    Alleen de echte Italiaanse koffie is al een reden om nog eens terug te gaan.
    Bediening vlot en vriendelijk maar vooral alert en gastvrij.
    Puntje van kritiek is wel dat je eenmaal binnen even moet zoeken naar de juiste deur naar het restaurant.
    We gaan binnenkort zeker terug om de rest van de kaart te proberen maar dan bij de open haard.
    Een aanrader voor echte fijnproevers.

49. Het was heerlijk. Overheerlijke pommedoresoep. De lekkerste lasanga met geitenkaas/ paddestoelen ooit op. Een teramisu onvergetelijk lekker. Zéér goede cappuccino nog wat drank en dat voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.

50. Loes van gorp

Wij hebben met vier personen afgelopen vrijdag bij jullie gegeten. We hadden allemaal iets anders gegeten en ieder van ons vond het lekker. Een van ons heeft een glutenvrij dieeet en het eten was voor hem allemaal naar wens gemaakt. Ik had een geitenkaaslasagna die erg goed smaakte en goed van temperatuur was. De bediening was ook goed, belangstellend en snel.

51. Heerlijk gegeten. Chef-kok kwam ook nog eens zijn eigentijdse twist op de gerechten aan tafel toelichten. Drukke zaterdagavond, het is hier wel eens anders geweest. Prettige, vlotte bediening en ze hebben tegenwoordig nog een B&B ook!
    Lasagne van Geitenkaas is een absolute aanrader.

52. Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Mooie zaak, mooie nieuwe menukaart. De kok kwam aan tafel, erg leuk. We gaan zeker een keer terug. Ze hebben zelfs een mooie aparte ruimte voor kleine groepjes die graag apart willen zitten. Dit ga ik onthouden voor mijn verjaardag. Ga zo door! Tot volgende keer!
    R de Kok.

53. Ronduit slechte, onverschillige bediening. Alles werd op tafel neergesmeten. Groente viel van het bord, evenals de frieten, koffie werd met voetenbad geserveerd zonder enige excuses. Friet werd geserveerd nadat we het hoofdgerecht al ophadden.
    Eten was redelijk maar niet verzorgd, vis te droog.

3,5
  54. We (2 personen) hadden een social deal lunch in dit restaurant. Na 15 minuten werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Na nog weer 10 minuten kwam de jongeman ons nog eens vragen wat we besteld hadden. Hij was het vergeten. Dan weer lang wachten tot we we wat te drinken kregen. Na drie kwartier hadden we nog niets te eten gekregen. We lieten merken dat we het wel erg lang vonden duren. Eindelijk was het dan zover. Maar er zat geen brood bij en slechts een bord. Weer terug naar de keuken en hij kwam met twee sneetjes brood terug, met de excuses dat het speciale broodje later zou komen. Inmiddels hadden we ons ongenoegen laten blijken en we kregen een drankje van de zaak aangeboden. Dat kwam ook, maar hij was er weer een vergeten. Zelden zijn we zo klungelig bediend als in dit restaurant. Deze jongen stond er alleen voor en er was geen eigenaar te bekennen die deze jongen aanstuurde of leiding gaf. Ook in de keuken zou er iets niet lekker lopen. Kortom, dit is eens, maar nooit meer.

55. Het eten was prima! Jammer dat het nagerecht voor 4 personen in drie fases werd opgediend, met een tussenruimte van 20 minuten!

56. Prima eten, prima bediening. De eigenaresse echt een drama. Loopt ongevraagd persoonlijke dingen te vertellen over haar overleden zoon. Onaardig tegen haar, naar onze mening, goed werkende personeel.
    Slechte sfeer, veel te weinig klanten waardoor je bij aanvang al achter je oren krabt.

57. GerAnne van Gestel

High tea was perfect. Het idee van 3 aparte gangen beviel ons prima. En de service was helemaal goed. Zag er ook erg mooi uit

58. Dat was een heel gezellige avond. Leuke en attente bediening. Het eten was goed. Voor herhaling vatbaar.

59. Gerrit Brekelmans

Eten was ruim voldoende en lekker warm. Bediening was vlot en vriendelijk. Sfeervolle ambiance. Dit alles voor normale prijzen. Voor herhaling vatbaar

60. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Vriendelijk personeel.

61. Voor de eerste keer geweest en van een super luxe lunchplank genoten. Mooi om te zien en heerlijk om te eten. Leuke locatie en prettige bediening.

62. Ingrid vissers

Heerlijk gegeten, in een sfeervolle omgeving. Vriendelijke bediening

63. In een rustige gezellige omgeving hebben we heerlijk gegeten. Omdat het de eerste keer was dat we hier kwamen, hebben we ons laten verrassen. Dat is echt gelukt: 4 heerlijke gerechten, mooi opgemaakt en op mooi servies gepresenteerd. De amuse zelfs in een ouderwets botervlootje met deksel, een vondst!
    Ook de bediening was gewoon goed.
    Een aanrader!

64. Nanny Spape

We hebben al meerdere keren heerlijk gegeten bij Casa di Renzo. We kiezen altijd voor het 4-gangen-verrassingsmenu en dat is tot nu toe nog altijd geweldig lekker geweest.

65. Joop Wagtmans

Ben een regelmatig restaurantbezoeker; Monarh, Hofstede De Blaak, Auberge Du Bonheur zijn mijn favorieten.

Casa di Renzo is van een ander kaliber, maar zeer vriendelijk en heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding.
    Met zorg gemaakt, soms iets te grote porties, maar gewoon lekker.

Prettige bediening

66. A scheepers

Bestelling giing drie keer mis. Warm bedoeld broodje was koud.
    Bij afrekenen gingen ze er zonder mijn toestemming met mijn
    pinpas vandoor. Toen ik ze hier op aansprak werd gezegd dat ze in de
    gang een beter bereik hadden. Aanvankelijk werd op mijn opmerking hierover ongeïnteresseerd gereageerd , de man achter de bar ging gewoon door met waar hij mee bezig was zonder me aan te kijken.
    De dame in kwestie vond dat een sorry niet op zijn plaats was want ze
    had zogenaamd wel mijn toestemming gevraagd en uitgelegd waarom
    ze er plotseling met mijn pinpas vandoor ging. Dit was gelogen en
    ze liet duidelijk blijken mij maar een irritante klant te vinden
    met mijn gezeur. Zelf geeft ze zeker wel haar pinpas een iedereen mee!
    Het eten was erg duur in verhouding tot het gebodene en de eetcafe
    ambiance.

67. Lekker ruim en verzorgd interieur. Het licht (zou iets lichter kunnen, bevorderd de leesbaarheid van de menukaart) de muziekkeuze (de muziek past niet bij de entourage en het eten) verdienen naar onze mening aandacht. Vriendelijke en attente bediening. Hadden een 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Heerlijk!! Mooi opgemaakte en verzorgde borden. De porties waren voldoende en smaakten allen naar meer!

Kortom een heerlijk avond die we graag nog eens over doen. Kunnen we een ieder zeker aanbevelen.

68. Peter Nebbeling

Verrast door een ruimte met zoveel potentie. Schitterend om te eten, uitstraling bar doet daar afbreuk aan. Ook te fel licht daar. Eten super, en verrassend. Lekkere huiswijn. Mag wel meer sfeer in het restaurant bijvoorbeeld door loper op de tafels. Open haard heel gezellig. Meer de uitstraling zoeken die bij de kwaliteit van de menukaart past.

69. Heerlijk gegeten! Mooi opgemaakte borden. Wij vonden de porties niet klein. Vriendelijke en goede bediening. De houten stoelen zaten niet zo fijn. Maar we kregen na een vraag hierover direct een andere stoel. Het licht mag van mij iets minder gedimd of minder geel. Meer minpunten heb ik niet. Het was lastig kiezen met zoveel lekkers op de menukaart. Wij komen daarom zeker weer terug.

70. M.l. Hermans

Het eten was fantastisch.
    We vonden de sfeer wat kaal.
    Gewend om de tafel te dekken, aten we niet graag van een kale houten tafel. Een placemat of loper maakt het prettiger.
    Er waren mensen die het menu met een lampje van hun telefoon moesten lezen. Dus het licht verdient aandacht.
    Als alle tafels ingedekt zijn met borden en glazen bevordert ook de sfeer.
    Dat is wel het voornaamste.
    Voor ouderen zijn de, wel mooie, houten stoelen wat hard. Een kussentje zou prettig zijn. Draagt ook bij aan een warmere sfeer.
    Kortom. Het eten was super, maar de sfeer is kil en een beetje eetcafé-achtig.
    Dit vraagt aandacht, zeker omdat de prijzen gerelateerd zijn aan een goed restaurant, waar eten en entourage op elkaar zijn afgestemd.
    Maar nogmaals, de kok is super.

71. Esther Adema

We hebben een heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gehad. Het eten was van het niveau masterchef. Mooie porties en heel mooi opgemaakt. Bovendien waren de smaken erg lekker. Ik heb dingen gegeten die ik normaal nooit zou bestellen, maar ben aangenaam verrast door de heerlijke smaken. En het heerlijke dessert deed de deur dicht. Kortom fantastisch gegeten, erg vriendelijk personeel en dus zeker voor herhaling vatbaar. Top!!

72. angelique van Beek

Super gezellig! Lekker eten! Wij komen zeker terug.

Ook gezellig om binnen te eten denk ik

gr Angelique

73. Desiree Bierings

Vriendelijk personeel, mooie locatie, heerlijk gegeten van het 6 gangen menu en mooi opgemaakte borden... Bedankt voor de tip!

74. Wij hebben er tussen de middag op het terras de lunch gebruikt. Dit was heel goed verzorgt en lekker.
    Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

75. Mooie en verzorgde locatie! Hoge verwachtingen die niet waar gemaakt kon worden helaas. Kleine porties, weinig smaak en de ossobucco was droog en smakeloos. Personeel jong en onervaren en weinig gepassioneerd.

4,1
  76. Zeer mooi en verzorgd restaurant. Vriendelijk en goede bediening. Het eten, 5 gangen verrassingsmenu, was heel lekker, ruim voldoende en mooi opgediend.

Wij komen hier zeker terug.

77. Margo van Ardenne

Ongedwongen sfeer en bediening is prima!

78. Goirlenaar

Eten was lekker, maar niet erg bijzonder. Porties waren vrij klein. Zeker gezien de prijs.

5,3
  79. Jan Mommers

Met zes personen gegeten. Het was heerlijk! Hartelijke ontvangst, fijne vriendelijke bediening. Zeebaars, lamshaas en entrecote. Mooi opgemaakt bord, fijne verse groente, maar iets meer had wel gemogen. Pasta was prima vers gemaakt. Mooi ruim terras, bijzonder mooie villa. Interieur is nu al prachtig. Let vooral op het bijzondere plafond! Net geopend, nog net niet helemaal af.