Bij Ons in Goirle

Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Bij Ons!

• Telefoon 013-5344345

In het centrumgebied van Goirle is de blauwe zone ingevoerd. De maximale parkeerduur is 2 uur, m.u.v. Cultureel Centrum Jan van Besouw is dit 3 uur en ligt dicht bij het Restaurant "Bij Ons".

Aan de overkant van het Restaurant "Bij Ons" bevindt zich parkeergarage "de Hovel". Er is plaats voor 200 auto’s, de eerste twee uur kunt U hier gratis parkeren, daarna kost het € 0,50 per uur. Inrijden kan tot 21:00 uur in de avond, uitrijden kan 24 uur per dag.

Om de hoek, in de St. Janstraat zijn er enkele parkeerplaatsen waar u gratis kunt parkeren.

Op de hoek van de Bergstraat en Parallelweg ligt een parkeerterrein, dit is nét buiten het centrum van de blauwe zone, hier kunt u gratis en onbeperkt parkeren.

Vanaf station Tilburg Centraal, neemt u Stadsdienst lijn 11, uitstappen in de Dorpsstraat. voor alle bus informatie: zie ook www.veolia-transport.nl

Komende vanuit Turnhout (België) kunt u met buslijn 450 of 451 van busmaatschappij “De Lijn” het centrum van Goirle bereiken. Uitstappen in de Dorpsstraat. Voor alle informatie zie ook website www.delijn.be

Diëten Vegetarisch, glutenvrij, biologisch, suikervrij en lactosevrij

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang, rolstoeltoilet en invalide parkeerplaats
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, zakelijk, huiselijk, gezellig, klassiek en nostalgisch
Voorzieningen
Terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
60 zitplaatsen
Personeel