Restaurant de Klokkenstoel in Goingarijp

Een schitterend plekje aan het Sneekermeer!

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Restaurant de Klokkenstoel!

• Lunch Diner
  • ma Gesloten
  • di Gesloten
  • wo lunch 10:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:30
  • do lunch 10:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:30
  • vr lunch 10:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:30
  • za lunch 10:00 - 18:00 diner 17:00 - 18:00
  • zo lunch 10:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:30

Elke week hebben wij een nieuw 3- of 4-gangen menu. Deze week serveren we lokaal biologisch vlees van onze eigen koe! Wilt u hier passende wijnen of bieren bij? Geen probleem, vraag het onze bediening. Houd ons in de gaten want volgende week hebben we weer een nieuw menu! Benieuwd? Check onze facebook voor het menu van deze week.

Heerlijk overnachten op één van de mooiste plekjes van Friesland! In uw eigen kamer met badkamer met uitgebreid ontbijt of in een gezellig appartement. En wat is er leuker dan de schitterende omgeving verkennen vanuit een luxe sloep of zeilboot.

De Klokkenstoel is een fijne plek voor het houden van een feest. Maar ook personeelsuitjes, zeilevenementen, teambuilding en netwerkdagen hebben de Klokkenstoel als basis. Heeft u plannen en benieuwd naar de mogelijkheden?

• Buffet: € 17,50
Diëten Vegetarisch, suikervrij, lactosevrij, glutenvrij en biologisch
Foto van Restaurant de Klokkenstoel in GoingarijpFoto van Restaurant de Klokkenstoel in GoingarijpFoto van Restaurant de Klokkenstoel in GoingarijpFoto van Restaurant de Klokkenstoel in GoingarijpFoto van Restaurant de Klokkenstoel in GoingarijpFoto van Restaurant de Klokkenstoel in GoingarijpFoto van Restaurant de Klokkenstoel in GoingarijpFoto van Restaurant de Klokkenstoel in GoingarijpFoto van Restaurant de Klokkenstoel in Goingarijp

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Rustig, romantisch, klassiek, kindvriendelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Terras, honden toegestaan, high-tea, catering en Wi-Fi
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding), vermaak en kinderstoel aanwezig
200 zitplaatsen
Personeel