Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goingarijp verdeeld zijn.

L. Janssen

Lekker gegeten! Goede sfeer en vriendelijk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!

Het personeel was erg vriendelijk en we hebben er met zijn allen Lekker gegeten.

fam coenen

Op een warme zomeravond genoten van een met zorg klaargemaakt menu. Wat een topterras aan het water.
    Leuke vlotte bediening met verstand van zaken. Enkele jaren geleden ook al eens geweest maar sinds de nieuwe eigenaar dit jaar een vooruitgang op alle fronten. Wij komen zeker terug!

Lyn

Ynze van Hoek

Lunchkaart niet erg verrassend of creatief. Iets wat je overal al tegenkomt. Prijs kwaliteit ook slecht zeker voor wat je krijgt. 2 Kroketten met brood € 8,75! En de rest…
    Zo'n mooie locatie, doe er iets mee! Denk niet dat ze het zo gaan redden, op naar een creatievere, flexibelere kok! Kom hier niet weer…

Nienke roos

Geven aan rolstoelvriendelijk te zijn. Je kunt alleen het restaurant in als mensen op het terras hun stoel en tafel aan de kant willen zetten.
    Toilet niet rolstoeltoegankelijk.
    Bediening uiterst vriendelijk. Loop

Fam. Obbink en Fam. de Jong

Vandaag bij De Klokkenstoel wezen lunchen. We komen hier altijd graag omdat we er heerlijk kunnen genieten van het uitzicht met een lekker hapje en/of drankje. Na de ervaring van vandaag komen wij helaas niet weer bij De Klokkenstoel.

De service en het eten was erg slecht.
    We hadden 3X kipsate en 1X speltbrood met geitenkaas en rucola sla besteld. Het brood was zeer scheef afgesneden waardoor de ene zijde te dik was om fatsoenlijk op te kunnen eten maar ach, kan gebeuren. Er zaten precies 2 blaadjes rucola op het brood maar dat scheen volgens de bediende zo te horen vanwege de scherpe smaak van de rucola. (Nou ja, twee blaadjes is wel erg weinig en zo scherp is het nou ook weer niet) We kregen (gelukkig) nog wat extra (normale) sla als service. Toen kwam de saté. Ik sneed de saté van het stokje en zag dat de kip nog rood en behoorlijk glazig was. De bediende die we erbij riepen zei ons dat dit niet hoorde en dat we 3X nieuwe saté zouden krijgen. Ook melde hij dat we voorrang zouden krijgen zodat mevrouw met de speltbrood aan ons tafeltje niet alleen zat te eten hij beloofde ons dat we de bestelling van een andere tafel zouden krijgen. Na een poosje kwam er een bediende aanlopen met 3 borden saté maar bracht deze naar een ander tafeltje we vroegen ons af of dat niet onze beloofde saté was maar we zeiden er niets van. Na een poos kwam er dan toch een bediende met 3 borden saté naar onze tafel en zei: "ik heb hier 3 X saté waarvan 1 half opgegeten" en keek ons vragend aan voor wie die was. We reageerden met: "we zouden 3 X nieuwe krijgen". "Nee" zei de bediende, "dit is het" en wij moesten maar uitzoeken van wie welk bord was geweest want we kregen niet de beloofde nieuwe kipsaté maar gewoon dezelfde weer terug. Ik zag dat de kip er nog steeds ongaar uitzag maar de bediende legde uit dat het zo hoorde omdat het kippendijtjes waren in plaats van gewone kip. Wij hadden er geen vertrouwen in omdat het de eerste keer wel werd weggenomen en nu bleek het opeens zo te horen. We hebben toen aangegeven het niet te durven eten en het was goed dat we dan alleen de patat hoefden te betalen. Even later kwam de bediende weer naar ons toe met de mededeling dat hij nog even overleg had gehad en dat ze hadden besloten dat ze 2X de kipsaté in rekening gingen brengen en 1X niet in plaats van de eerdere toezegging om alleen de friet te berekenen. Als een restaurant dingen zegt die later weer anders blijken te zijn en dingen beloofd maar het niet nakomt dan komen wij daar niet weer. We hebben aangegeven dat we de service, het eten en de beloftes die terug gedraaid worden erg slecht vinden en dat we hier via de media ook werk van gaan maken. Er werden daarna nog steeds geen excuses gemaakt door de Klokkenstoel maar ons veel succes gewenst met het plaatsen van de anti-reclame.
    Zo iets hebben wij en willen wij nooit weer meemaken.
    Heel jammer.

F. Kruiper

Vandaag weer eens bij De Klokkenstoel geweest na een matige ervaring enkele jaren geleden. Helaas niet verbeterd.
    Matige bediening. Hondebak van vorige bezoeker stond nog onder onze tafel. Tafel vies. Was niet druk, desondanks was bediening zeer traag. Na lang wachten kregen we nagenoeg koud eten met droog brood en onsmakelijke pannenkoek. Is nu echt de allerlaatste keek geweest bij deze op zich mooie locatie. Ik schaamde me en voor mijn gasten.

Locatie van de Klokkenstoel is super! Vooral als je bij mooi weer op het terras kan zitten. Binnen is het wat soberder, al is het lichter dan een aantal jaar geleden. In onze beleving was de kwaliteit van eten in 2013 en 2014 meer bijzonder dan nu. We misten de malsheid van roodbont! Wel lekker gegeten (augustus 2016), maar niet zo speciaal als voorheen. Service richting onze zoon zéér klantvriendelijk!

janna lammers

Hoewel het erg druk was en we iets langer moesten wachten, was het eten heerlijk en de bediening prima.
    We gaan zeker nog eens!

Gezellige eetgelegenheid, met goed eten. Een echte aanrader.