Rio Santa in Goes

een klein stukje Mexico in hartje Goes

Deal Genieten van een Zuid-Amerikaans 3-gangendiner met keuze uit 18 gerechten, nu voor maar 25,-!

Gelegen in het centrum van Goes, vlakbij de stadshaven, vind je Rio Santa. Een Zuid-Amerikaans restaurant waar je authentieke Mexicaanse en Argentijnse gerechten kunt proeven. Op het moment dat je bij Rio Santa binnenstapt waan je je in Zuid-Amerika, een warme en gezellige ambiance maken de beleving compleet.

Rio Santa werkt uitsluitend met kwaliteitsproducten en met verse groenten en kruiden. Hier worden de gerechten met zorg bereid.
Bij het 3-gangendiner met keuze uit 18 gerechten heb je als voorgerecht de keuze uit salade met geitenkaas, salade met tonijn, tomaten- en bonensoep, tomige maissoep, Chileense vissoep, Mexicaanse garnituur of Nacho's met kaas. Voor de hoofdgerechten heb je de keuze uit steak van Argentijnse topkwaliteit, gemarineerde kipspiezen, enchilada gevuld met kip, rundgehakt, tonijn of vegetarisch, overheerlijke gemarineerde spareribs of huigemaakte chili con carne en als nagerecht kwark met honing, amandelen en slagroom, chocolade-roomijs met stukjes chocolade, dame blanche, banaan-roomijs, citroen sorbetijs of walnoten-roomijs met walnootpartjes. Daarnaast is het inclusief uitgebreide saladebar en versgebakken brood.

Nieuwsgierig geworden naar de Zuid-Amerikaanse keuken? Reserveer dan nu deze deal voor slechts 25,-!

37,50 25,00 -33%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Bezorgrestaurants in de buurt van Rio Santa

Ervaar de warmte en gezelligheid van de zaak en al het lekkers wat we te bieden hebben. Vanaf heden ook op maandag geopend!
Actie: op donderdag zijn onze overheerlijke spareribs ook nog eens onbeperkt!

• Veganistisch

1462090717 79
1471946339 81
1481801962 80

1. ralf schroder

In het kort gezegd. Erg goed. Je voelt je welkom en het eten is voortreffelijk. Ga zo door!
    Gr ralf en babs.

2. Gezellig restaurant, met geweldige bediening! Heerlijk gegeten.

3. Willem punder

Afgelopen donderdag hier gegeten deze avond hadden ze onbeperkt spareribs deze heb ik genomen en deze waren fantastisch. Mijn partner had vegetarische wraps en ook deze waren zeer goed. De prijs was gezien de aanbieding ook meer dan mooi. Vriendelijke mensen en de sfeer was goed.

4. Vanavond lekker gegeten bij Rio Santa! Vriendelijke bediening en leuke sfeer. We hebben een gezelige avond gehad.

5. Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant ,we waren vroeg dus de zaak was nog niet druk maar al snel liep het vol. De dame in de bediening was erg aardig en het eten buitengewoon. We hadden ossenhaas en kipspiezen en de auberginesaus is echt een aanrader. Tijdens het eten werd ons gevraagd of alles naar wens was en we gaven aan zeer tevreden te zijn en zeker terug te willen komen waarop die man,ik denk de eigenaar ons een kortingskaart gaf voor de volgende keer.

6. Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening!

7. Stario

8. Jeffrey hanemaaijer

Lekker gegeten goeie service zeker een aanrader.

9. Al zeker meer dan 20× in mn leven gegeten bij Rio Santa (sinds 9 jaar geleden), t zit dicht bij de Goese markt dus makkelijk te vinden en lekker in het centrum, zodat je erna meteen door kan naar de cafe's en het bruisende uitgaansgedeelte.

Ik vind de kwaliteit van het eten goed en erg consistent, en vooral de spareribs, waarbij het vlees supermals is en makkelijk van het bot loslaat. Alles is met bestek te eten zonder dat er grote stukken aan het bot blijven zitten. De marinade die er over gaat is geweldig en voor mij is vaak op verzoek een extra pittige gemaakt, dat was ook geen probleem.

Bij grote en populaire, bekende restaurantketens heb ik soms om een mediumrare gevraagd en een well-done gekregen of droog vlees dat ik met saus moest wegwerken. Bij Rio Santa vraag je een rare, medium of well done, en dan krijg je ook precies dat, en ze zaten er bij mij nog nooit naast! Precisiewerk dus van de kok.

Voor het patat supplement alleen al zou je ook al bijna beter naar Rio santa dan de snackbars in goes moeten. De frieten zijn veel dikker, maar het zijn ook weer geen potato wedges. En ze zijn ondanks hun grootte gewoon erg knapperig, dus het smaakt nog echt naar friet in plaats van n kleffe aardappelhap. Ook weer iets wat rio santa goed doet en menig restaurant fout heeft (of je moet van kleffe zachte friet houden)

wat betreft het drinken, ik ben geen enorme drinker maar ze hebben in principe alles wel wat je in elk standaard restaurant verwacht. Soms hebben ze dan een mexicaanse variant ergens van. De koffie is verse bonenkoffie uiteraard en smaakt mij als fervent koffiedrinker ook zeer goed.

Het énige wat ik aan Rio Santa qua eten jammer vindt, is dat de churro's van het dessertmenu niet versg gemaakt worden, maar dat is te begrijpen aangezien je daar n heel apart apparaat voor nodig hebt en het feit dat ze churro's hebben uberhaupt is natuurlijk weer een groot pluspunt, want nergens in goes sowieso kun je verse churro's of churro's uberhaupt eten. (1× per jaar stond op de kermis een verse churros kraam en die is afgefikt dus die is er niet meer)

de prijzen zijn goed en eerlijk. Je kunt voor twee tientjes klaar zijn, maar je kan ook all-in gaan en jezelf helemaal voleten met heerlijkheden op de kaart. Vaak ben je dan nog niet eens 35 euro kwijt inclusief je drankjes, als je tenminste geen speciale alcoholische neemt (ik drink die sowieso niet, behalve speciaalkoffies), en wat je ook bestelt je zult nooit nog honger hebben nadien omdat alle hoofdgerechten in rijkelijke hoeveelheden komen en je anders kan versnaperen aan de bak friet of rijst.

De sfeer is goed, stevige bruine houten meubilair en veel om naar te kijken binnen. Het ademt zeker knusheid uit en je hebt genoeg privacy mbt de tafelopstelling, dus niet het gevoel dat je de hele tijd naar andere gasten zit te kijken zoals bij menig sushi-tent waar je kantine-stijl dicht op elkaar gepropt zit met vreemden.

Als de tent helemaal vol zit dan moe tje soms wat meer je best doen om de bediening er bij te trekken, wat is waarom ik een 8 geef voor de service, maar goed het is druk en vol dus te begrijpen dat het anders wat langer duurt. Bij andere grote tenten heb ik wel eens, zelfs vorige week nog bij een bekende franchise, samen met iemand een kwartier zitten wachten. We waren de enige nieuwe klanten, het was totaal niet druk, en niemand kwam ons helpen terwijl op 2 meter afstand 3 mensen achter de bar glazen aan t poetsen waren. Wat voor personeel ben je dan he, we hebben na 8 minuten zelf maar aan de bel getrokken om te bestellen.

10. Mooi en gezellig restaurant. Het eten is er heerlijk en wij komen snel weer eens bij jullie dineren. Top!!

Jean-Paul en Rashnie

11. Je kan der lekker eten.
    Fijne sfeer en aardige mensen ook.

12. Gwend schuurman

Wij zijn zo zeeeeer tevreden over dit restaurant jammer er van die fakers zijn die negatieve beoordelingen geven want dit restaurant is een echte absolute aanrader!! Ik heb de eigenaar al meerdere keren gesproken in het restaurant en deze gaf al aan dat er met valse namen slechte recensies geschreven worden. Nou lieve mensen dit is echt een top restaurant met heerlijk eten en fantastisch vriendelijk personeel!!! De eigenaar kwam er zelfs even bij zitten om te vragen of alles naar wens was en er op of aanmerkingen waren! Waar zie je dat?

13. Wij hebben heerlijk gegeten, leuke sfeer. Zeer zeker een aanrader! Tot de volgende keer.

14. Pim Schipper

Het eten is hier super zo ook de sfeer.
    Verder kom ik hier graag vooral voor de spare-ribs die subliem zijn. Ook de sfeer is er knus en gezellig dit komt ook mede door de bediening en de goede keuken. Ik ben zelf chauffeur in personen vervoer en als ik toeristen heb dan adviseer ik ze ook zeker dit knusse restaurant vlakbij de haven van Goes.

15. Ervaring in dit restaurant is super slecht. Enchilada's zijn minimaal klein en slecht gevuld. Bijna geen kaas erover gesmolten en de inhoud is alleen wat paprika en mais. Toen ik dat vertelde kreeg ik wat extra, weer zo'n zielig portie, maar er stond wel 10 euro extra op de rekening en mijn vrienden moesten 75ct extra betalen voor mayonaise bij een maaltijd zalm en frites. Het lijkt wel een ordinaire snackbar waar je voor elk hapje moet betalen. De huiswijn is zoetig en smakeloos zonder afdronk. De zaak is wel sfeervol ingericht en serveersters zijn vriendelijk. Guacemole heb ik gevraagd maar niet gekregen. Puur slecht, ik zal hier nooit meer komen.

16. Willekens

Gezellig en lekker gegeten

17. Wat een deceptie. Enige jaren terug hier voor het laatst geweest. Toen was het echt heel goed, nu bar slecht. Beginnend met het voorgerecht, de garnalencocktail: smaakloze garnalen (uit de diepvries) in een glas met allesoverheersende zoetzure peenreepjes uit een potje op een bedje van ijsbergsla vermengd met tomaat en komkommer. Man, man...
    Daarna het hoofdgerecht: toegegeven, de ribeye was goed. Maar de overbakken grote fiet die erbij geserveerd werd absoluut niet. En wat dat prutje was dat erbij op het bord lag, weet ik nog niet. De bijgeserveerde mayonaise (zo werd gezegd) was geen mayonaise, maar frietsaus.
    De bediening: drie jonge grietjes waar er twee geen boe of ba zeiden en ook niet naar de gasten keken, ook niet bij het weggaan. Geserveerd biertje binnen een halve minuut na serveren al volledig doodgeslagen, geen eer meer aan te behalen.
    Tot slot (al kan men daar weinig aan doen); wat een herrie binnen. De decibelmeter app gaf een gemiddelde van 80,7 decibel aan met een uitschieter van 85,2 decibel.
    Al met al de conclusie: hier ziet men mij niet meer terug. Zo jammer, het was voorheen zo goed.

18. Met social deal hier gegeten, voldoende keuze. Lekker gegeten. Saladebar wat karig.

19. We hebben heerlijk genoten van ons 3 gangenmenu. Er is voldoende keuze en het eten was heerlijk

20. Jaap en Marianne

Reservering prima geregeld. Gezellige tent, goed eten, leuke bediening.

21. Lekker gegeten, goede bediening

22. Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen. Aubergine saus was heel erg speciaal, lekker en smaakvol. Vlees spiesen waren echt heerlijk van smaak. Ook voor mensen met diverse diëten of allergieën is dit restaurant een aanrader!
    Wij komen zeker terug!

23. Dit sfeervolle restaurant kom ik graag met mijn vrouwtje. Het is er knus en sfeervol dankzij de Mexicaanse sferen en het eten is subliem. Vooral de spare-rib kan ik iedereen aanbevelen. Ook heb je een saladebar...lekker frisse salade als voorafje. Ik kan dit restaurant iedereen aanbevelen.

24. Gisteren heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke sfeer. Helemaal top. We komen hier zeker terug 👍

25. Super spareribs en ook heel aardig personeel. Zeker de moeite waard!

26. Het restaurant wat bekend stond om onbeperkt sparerib eten laat het nu bij 1 portie. Vlak naast de ingang staat nog wel onbeperkt spareribs eten maar je wordt op het verkeerde been gezet. Het is alleen nog op donderdag onbeperkt. Tsja voor een restaurant wat een goede reputatie had op dit gebied is het nu een tegenvaller. Als je een glaasje water bij de wijn vraagt hebben ze dat niet, natuurlijk kun je wel een fles mineraalwater kopen. De bediening is snel geirriteerd. De spareribs waren overigens van goede kwaliteit, dit in tegenstelling tot het saladebuffet. Volgende keer een ander restaurant zoeken.

27. Ruud en René

Gisteren zijn we vanuit Heerenveen naar Goes afgereisd voor een bezoek aan de bekende DJ- en muziekwinkel. Dit liep zo uit de tijd dat we op de bonnefooi bij dit leuke en gezellige restaurant uit kwamen. Beiden hadden we gekozen voor de spareribs.... En die waren werkelijk super! Vlees valt van het bot en marinade precies goed, niet teveel en niet te weinig. Na deze portie nog een extra portie besteld omdat het gewoon erg goed is.

Nog even de kok/eigenaar geëerd als spareribkoning en snel in de auto om 3 uurtjes te sturen.

Dank jullie wel en zeker tot een volgende keer !

28. Tjierka Craanen

Prima sfeer, goed eten. Enig "minpuntje" was het mexicaans voorgerecht. Jammer dat alles gefrituurd was. Maar dat is uiteraard een persoonlijke voorkeur. Had graag wat verse producten erbij gezien. Steak was uitstekend.

29. Jammer, de bediening is toch belangrijk voor de sfeer van de avond. Het eten is goed.

30. Vanavond hier gegeten, we werden 'verwelkomd' door de 'gastvrouw'. We hadden geboekt via socialdeal en mijn vriendin vroeg wat de deal precies inhield waarop de gastvrouw vroeg waarom we kwamen eten als we niet eens wisten wat het inhield. Ook was het binnen vrij koud. Het eten was prima maar we komen hier niet meer terug als de gastvrouw niet klantvriendelijk is. Ook daarna was ze niet echt vriendelijk, erg jammer.

31. Celesta Scholten

32. Alison Dilaurentis

Eten was verrukkelijk! De host was wel opdringerig over 5 stukjes vlees die we lieten leggen en was van mening dat we het nog op moesten gaan eten. De sfeer was heel fijn omdat het niet rumoerig was en je elkaar goed kan verstaan als je praat. De prijs was voor ons (studenten) aan de hoge kant maar wel goed te doen.

X - A

33. We waren op een dinsdag in Goes en besloten na de reviews op eet.nu een hapje te eten bij Rio Santa. Ondanks dat we wat vroeg waren, mochten we plaats nemen aan een tafeltje aan het raam.

Samen deelden we een bakje nacho's als voorafje. Daarna nam ik de spareribs en m'n tafelgenoot de enchedilla's. Beiden hadden we genoeg aan het hoofdgerecht, de salade van de saladebar hebben we daarmee laten zitten. De portie van de ribben was voor mij ruim voldoende, ze waren heerlijk mals en het vlees kwam er zo vanaf.

Als afsluiting namen we allebei een koffie, meer kon er echt niet meer bij. En die koffie was dan ook het enige wat een beetje tegenviel...

Maar voor de rest, prima gegeten, vriendelijke bediening en ruime porties!

34. T. Kopmels

Pas weer heerlijk gegeten bij dit gezellige, leuk ingerichte restaurantje. Deze keer zat het restaurant propvol en moesten verschillende mensen die binnenkwamen teleurgesteld worden. Wij hebben deze keer vooraf de in honing gemarineerde gegrilde drumsticks gegeten. Echt een aanrader! Als hoofdgerecht hebben we zowel de Chili Concarne als de spareribs en de Pinchos de Pollo ofwel de spiezen met gemarineerd kipfilet gegeten. Alle gerechten waren uit de kunst en de spareribs eet je bijna nergens zo lekker!!! Wij houden ook erg van de saladebar met heerlijke koolsalade, olijven, pepertjes, vruchtjes etc..

De bediening was joviaal en correct. Oh ja, als laatste maar niet als onbelangrijkste: er wordt een heerlijke rode wijn geschonken (de witte wijn hebben we niet gedronken) en de prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

35. Datum 8-8-2015, diner met 2 personen:
    De ligging van het restaurant is centraal in het centrum van Goes, met uitzicht op de eeuwenoude straat en jachthaven. De reservering via internet wordt snel beantwoord met een positief antwoord via email.

We worden bij binnenkomst vriendelijk begroet. We worden vlot en vriendelijk bediend. We hebben een kortingskaart van Xenos (2e maaltijd gratis) en krijgen uitgelegd dat we gewoon van de hele kaart mogen kiezen.

Bij de maaltijd zit naar keuze friet of gepofte aardappel of Mexicaanse rijst. Door allebei iets anders te kiezen kunnen we van 2 bijgerechten proeven. De (Vlaamse) friet zijn lekker zoals ze horen, de gepofte aardappel is een aanrader. De serveerster vraagt of ik frietsaus wil. Tuurlijk, ik ben een Nederlander.
    Een goed gevulde saladebar is inclusief, de serveerster attendeert ons er op.

Gerecht 1: gevulde paprika's. Naar keuze met kip of gehakt. In 1 woord: heerlijk.
    Gerecht 2: spareribs. Heerlijk mals, het vlees schuift zo van het bot. Lekker gemarineerd, zeker niet te zout of te gekruid. Hier is onbeperkt ook echt onbeperkt. Ik bestel een 2e portie, de serveerster vraagt vriendelijk of ik een halve of hele extra portie wil. Ik kies voor een hele en dat wordt vlot geleverd. Nog voor ik deze op heb, komen ze vragen of ik nog extra spare-ribs wil. Ik pas. Als ik verzadigd het laatste frietje naar binnen werk, vraagt een andere serveerster opnieuw of ik nog extra spare-ribs wil. Tjonge.

We verlaten met een volle maag en een tevreden gevoel het restaurant, met een vriendelijk groet van de serveerster.

36. v. Immerseel

Wij waren een beetje teleurgesteld. De maaltijden waren goed verzorgd, evenals de bediening. Jammer vonden we dat 75% van het vlees niet smakelijk was, te droog of teveel doorbakken. Helaas kun je zoiets niet meer goed maken met een lekker dessert. De spareribs waren prima. De sfeer was (met twee tafels bezet) matig.

37. nathalie

Heerlijk gegeten, echt een aanbeveling voor de spareribs en de spiesen. Ik kom zeker nog een keer terug om te eten. Echt petje af voor de kok.

39. heerlijk gegeten in een zaak waar je echt de sfeer proeft van zuid amerika. Gezellige aankleding. De spareribs waren fantastisch en mijn gezelschap nam een mixed grill, deze kwam op tafel op een soort autentieke ketel. Heel leuk gepresenteerd. De bediening was zeer vriendelijk en de prijs zeker niet duur. Een echte aanrader.

40. Heerlijk gegeten met 4 personen.

De spareribs waren supermals en goed gemarineerd en ook nog eens onbeperkt. De ossenhaaspunten waren uit de kunst en ook de saladebar lekker vers.

De zaak was redelijk gevuld maar niet te druk, gewoon gezellig en wij hebben allen genoten. Jammer dat de churros op waren en hopen dat deze er de volgende keer weer zijn.

Prima zaak, ga zo door.

41. Harrie Bal

Prima gegeten, spare-ribs waren uit de kunst. Taco met kip als voorgerecht viel wel wat tegen.

42. Na ruim een jaar weer op bezoek bij Restaurant Rio Santa. We bestellen vooraf een Tapas Mezcla Gran, dit zou een mix zijn van Mexicaanse tapas. Helaas blijkt dit niet het geval. Het is een bord met snacks uit de vriezer. Hoewel deze niet onsmakelijk zijn is dit toch geen gerecht waarvoor we buiten de deur gaan eten. Het bestaat uit twee verschillende kipspiesen, vlammetjes, gefrituurde uienringen, kipkluifjes, gekruide gehakt loempia'tjes, met kaas gevulde rolletjes filodeeg, een schaaltje met groene pepertjes, olijf en wat sausjes. Jammer dat men niet de moeite neemt daadwerkelijk Mexicaanse tapas te serveren, de keuken had er tijd genoeg voor want er waren in totaal slechts 5 gasten in het restaurant. Even later worden de hoofdgerechten geserveerd. Helaas wordt vooraf niet even gemeld dat er van het saladebuffet gebruik kan worden gemaakt. Hierdoor moeten we van tafel terwijl het vlees inmiddels ligt af te koelen. De Costilletas a la Parilla of spare-ribs zijn in ieder geval smakelijk. Het vlees heeft nog structuur en is gelukkig niet van het doorgegaarde vlees. De marinade is van de zoete soort. Ik had graag wat meer pit in de saus gezien. De Pinchos de Pollo; kipspiezen zijn goed gegaard. Het wordt niet met saus geserveerd. Ook de serveerster gaf bij het bestellen aan dat er geen saus bij nodig zou zijn gezien de kipfilet gemarineerd is. Helaas is de marinade niet voldoende waardoor we toch een saus missen. We hebben met het 3e hoofdgerecht mixto de pincho (mixed grill op spiezen), een sausje besteld wat we ook gebruiken voor de kip. Dit gaat prima. We hebben auberginesaus besteld, een aanrader. Een heerlijke saus! We krijgen er een schaal friet bij, dit is geen verse. Voor de mayonaise moeten we apart betalen. Het nagerecht is Helado Chocolate. Een bord met chocoladeijs, slagroom en stukjes chocolade met, volgens de kaart, cacao uit Ecuador. Het aardbeien ijs, Helado Fresa, is erg lekker met smakelijke verse aardbeien. We hadden een wat teleurstellende start vanavond maar de hoofdgerechten hebben veel goedgemaakt. Ook de nagerechten waren smakelijk. De kosten voor 3 personen komt op een kleine € 100,- Dit is een redelijke prijs.

43. Afgelopen zaterdag met een groepje vrienden heerlijk gegeten bij Rio Santa. Leuke sfeer, aardige bediening. Absolute aanrader!

44. Afgelopen weekend ben ik met drie vrienden naar Rio Santa gegaan. Alle vier hebben wij gekozen voor spareribs. Deze kun je onbeperkt eten voor € 16 p.p.
    Dit is natuurlijk niet duur, maar na twee rondes hebben wij circa 40 min. moeten wachten voordat er personeel kwam voor nog een sparerib. Ook werden er geen drankjes opgenomen. Op deze manier is het makkelijk om onbeperkt spareribs aan te bieden, jammer.
    Het eten was goed, maar de service laat te wensen over. Hopelijk een volgende keer beter!

45. Alex 136 punten

Met een aantal vrienden zagen we het al zitten: "onbeperkt spareribs" klinkt als een goede deal, en zonder er veel woorden aan vuil te maken: dat was het bij Rio Santa ook!

Met een aantal vrienden zijn we er gaan eten, de spare ribs waren heerlijk mals en er werd absoluut niet moeilijk gedaan als je nog een portie wilt. De bediening was erg vriendelijk maar mag mij de volgende keer wel even op de garderobe wijzen.

Wij waren met niet zo'n hele grote groep, toch werd ons geadviseerd als we nog eens langs wouden komen met een grotere groep om dan te reserveren, dit gebeurde op een hele correcte en vriendelijke manier was abslouut niet storend maar eigenlijk meer een tip voor de volgende keer (die er zeker gaat komen).

Uiteraard zijn er nog verbeterpunten: zo zou ik het fijn vinden om schoonmaakdoekjes voor mijn handen te krijgen en zou de bediening iets vaker kunnen vragen of je wat wilt drinken (loop je als restaurant toch omzet mis).

Al met al heb ik heerlijke spare ribs gegeten voor een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

46. We zijn net terug van Rio Santa in Goes. We zijn hier 8 maanden geleden ook geweest en dat was bevallen. Ook deze avond is ons prima bevallen.
    We waren wat vroeg en als eerste gasten in het restaurant. We worden ontvangen door de cheffin die ons onze tafel wijst. De kapstok wordt door ons zelf gevonden.
    Het restaurant is erg sfeervol, het is zuid Amerikaans ingericht met een dito muziek.
    We bestellen vandaag vooraf de tortilla met geitenkaas en de chorizo worstjes.
    De chorizo worstjes zijn erg lekker. Het beetje sla wat erbij wordt geserveerd is alleen gewassen en gesneden, verder in zijn waarde gelaten.
    Ook de tortilla met geitenkaas is een aanrader. Deze is goed op smaak met wat groente en room.
    Als hoofdgerecht nemen we de spies mixed grill en de kipspies. Ik wil nog aangeven dat we bij de mixed grill het rundvlees graag rood hebben maar het meisje geeft aan dat er geen rundvlees bij zit. Wel mogen we bij ieder hoofdgerecht een sausje kiezen. Eerder waren wij erg enthousiast over de aubergine saus dus die in ieder geval met daarnaast de rode wijs saus. Mijn vrouw gaat tevens voor de friet als side dish, ik kies de gepofte aardappel.
    Wanneer de gerechten komen blijkt één saus niet uitgeserveerd. De dame van de bediening geeft aan dat er bij de kip geen saus zit. Er wordt aangeboden de andere saus ook te brengen maar dat is niet nodig. Wel vraag ik mij af wie er in de keuken bepaald heeft welke saus niet wordt uitgeserveerd en waarom dit niet even met ons wordt gecommuniceerd.
    De mixed grill op de spies bestaat uit kipfilet, varkensfilet, chorizo en steak. Blijkbaar weet het meisje niet dat steak van het rund komt, er zou immers geen rund op de spies zitten.
    Gelukkig hebben ze het vlees rood gehouden. De rest van het vlees is prima gegaard en goed op smaak.
    De spies met kipfilet is ook goed. Het is aangenaam gemarineerd.
    De saladebar is vers en voldoende, de friet is wat droog en helaas niet vers. De gepofte aardappel is van voldoende grootte en smakelijk.
    Als nagerecht nemen we de helado platano, bananenijs met stukjes banaan en chocolade, en de helado pina, een gevulde ananas met ananasijs.
    De platano heeft helaas niet de beloofde stukjes banaan en valt mede hierdoor wat tegen. De helado pina wordt geserveerd op een kwart ananas en is erg lekker. De dame van de bediening geeft op mijn vraag eerlijk aan dat het ijs niet zelf gemaakt is maar dat er wel verse ananas door het ijs zit. Een erg lekker nagerecht.
    Eten krijgt een 8, we hebben erg genoten en weinig punten ter verbetering gezien.
    Sfeer eveneens een 8, leuk ingericht en een aangename sfeer
    Service een 7, er zijn wat kleine foutjes gemaakt die overigens keurig zijn opgelost maar hier is zeker een punt ter verbetering te maken. Een positief punt is wel de snelle reactie op de mail bij reserveren via de mail.
    Prijs/kwaliteit krijgt ook een 8. Heerlijk gegeten en gedronken samen voor nog geen € 75,-
    Ondanks het feit dat ik het niet eens ben met hun melding op de site dat ze het beste Zuid Amerikaans restaurant van Zeeland zijn (ik weet één betere) is dit restaurant zeker een aanrader.

47. Alle gerechten waren goed bereid (qua garing), maar volstrekt smakeloos (zoutloos en nauwelijks gekruid). Van een Zuid-Amerikaan verwacht je, dat ze weten hoe je eten op smaak brengt. Zelfs de pittige auberginesaus had geen pit; slechts vaag op de achtergrond proefde je een pepertje. Jammer, we hadden er meer van verwacht. Wij zullen hier niet snel weer gaan eten.

48. Heerlijk gegeten! Het zat helemaal vol dus we moesten even wachten maar dat vinden wij nooit zo'n probleem want je ziet dat ze het druk hebben.
    Voorgerecht taco met kip was erg lekker en ook het hoofdgerecht spareribs waren goed.
    We mochten van de saladebar gebruik maken maar deze was erg klein en de bakken waar de sla ed inzat was niet veel als je zag hoe vol het restaurant vol zat.
    1 minpuntje was dat we geen bakje en doekje bij de sparribs kregen. Er werd verteld dat we geen dame blanche konden bestellen omdat het vanilleijs op was. Loop dan even naar de Albert Heijn om een paar bakken denk ik dan want dat is toch wel het meest geliefde nagerecht. Ik heb toen chocoladeijs genomen en deze was ook prima.
    We hadden nog een drankje bestelt maar deze was ze vergeten te brengen, wij vallen daar niet over, scheelt weer 2,00 denk ik dan maar.

49. Wederom lekker gegeten. Taco met gehakt en kip, mixed vleesspies/kipspies en de saladebar alles vers en lekker. Ook het walnotenijs was lekker. Ondanks dat het voor 70% vol was hoefden we niet lang te wachten.

50. Gisteravond hier gegeten van de Sweetdeal. Keuze genoeg van de speciale menukaart. Ik nam de taco met kip, in één woord: heerlijk. Zelfs de mais en kidneybonen in het aparte sausje vond ik lekker. Mijn partner had tomaten/bonensoep, deze was ook lekker. Als hoofdgerecht een mixspies en voor mij de enchiladas kip. Ik vond zelf de kip iets te droog. De mixspies was erg lekker, ik mocht de stukjes biefstuk opeten, heerlijk. Ook ik wilde een gepofte aardappel, maar ook nu zaten ze nog in de grond ;-) de frietjes waren idd erg lekker en krokant. Ook nu was bij de saladebar alles knapperig en vers. Als toetje limon renello voor mij, heerlijk, en voor mijn partner de churros, ook heerlijk. Na afloop nog een bakje koffie. Kortom een gezellig restaurant waar je heerlijk kunt eten, een aanrader.

51. Wat jammer dat dit restaurant slechts één recensie had. We gaan het maar verdubbelen.
    We zijn vrijdagavond hier met vrienden gaan eten. Tevoren gereserveerd maar bleek niet nodig. Het loopt goed op deze avond, een aantal tafels worden 2 keer “verkocht” maar het is geen moment helemaal vol.
    We worden meteen na binnenkomst opgevangen en naar onze tafel gebracht. De drank wordt snel opgenomen en de menukaarten overhandigd.
    We zijn er snel uit. Vooraf de taco met tonijn voor mij, de anderen kiezen voor de taco met kip. Het hoofdgerecht wordt een kipspies, mixspies en de spareribs.
    We krijgen zonder lang wachten ons voorgerecht. De taco’s zijn lekker en aardig gevuld. De zalm is smakelijk. De taco’s met kip vallen helemaal goed in de smaak. Ik heb een beetje spijt dat ik de zalm heb gekozen, dit is toch de mindere.
    Op naar het hoofdgerecht. Vooraf had ik wellicht de spareribs gekozen maar ik zag deze op een bord voorbij komen en vond deze er niet geweldig uit zien, daarom de kipspies genomen.
    Deze bestaat uit twee spiesen met flinke stukken kip en paprika. De kip is perfect, gaar en niet droog. De paprika is wat magertjes, de hoeveelheid wat weinig in vergelijking met de kip. Dat is ook het enige wat op te merken is en daarbij heb ik het liever zó dan andersom! Bovendien is er een saladebar waar naar believen ijsbergsla, olijf, groene pepertjes, zoetzure paprika en witte kool met kokos is te halen. Alles smaakt vers en ziet er vers uit.
    De spareribs die geserveerd worden vallen tegen. De smaak is niet geweldig en nog te stevig volgens mijn tafelgenoot. De anders spiesen zijn wel goed. Ondanks het feit dat de diverse stukken vlees een andere gaartijd nodig hebben is op de spies alles goed gaar zonder te ver gebakken te zijn. De worstjes aan de spies zijn iets te zout, dat zou wat minder mogen.
    We hebben gekozen voor drie sauzen, pepersaus, rode wijn saus en aubergine saus.
    Een absolute aanrader is de aubergine saus. Een heerlijke saus die perfect combineert met alle vleessoorten. Hij is een beetje licht zoet. De rode wijn saus is lekker, wel wat minder maar niet verkeerd. Helaas is de pepersaus niet lekker, er zit een weeïge, muffe smaak aan.
    Als side dish wilden we graag de gepofte aardappel maar deze zijn niet voorradig. De grote aardappelen liggen nog in de aarde. Daarom gekozen voor de friet. Geen verkeerde keuze. Lekker gebakken flinke frieten.
    Als dessert kiezen we de churros met ijs. De churros zijn nog warm bij het serveren en zijn lekker. Een lekker dessert en weer eens wat anders dan we gewend zijn.
    Resumé; eten een kleine 8. De spareribs en de pepersaus heb ik niet meegewogen in dit cijfer, mede omdat ik de spareribs niet zelf heb geproefd.
    Sfeer een kleine 8. Het is netjes en schoon. Niet heel erg bijzonder. Service hebben we weinig over op te merken, een 8. Het is mij ook hier weer opgevallen dat hoe minder druk het wordt hoe minder aandacht er gegeven wordt aan de gasten. Het is echter niet zo dat we niemand meer zien. Daarom een verdiende 8.
    De prijs/kwaliteit krijgt ook een 8. Het eten is lekker, genoeg en goed betaalbaar. We komen zeker nog eens terug en kunnen het restaurant aanbevelen.