Simmers & Co in Goes

1 positieve stem1 negatieve stem

1 positieve stem1 negatieve stem

1. John 19 punten

Dat ze weer graag een ster willen is duidelijk. De keuken en kaart zijn hier helemaal op ingericht.

Het restaurant is een mooie gelegenheid. Maar wel jammer dat we de hele avond maar met zijn tweëen waren. De kwaliteit van de gerechten is uitstekend. Daar valt niets op af te dingen. De hoeveelheden echter zijn minimaal. Mijn vrouw vond het niet erg maar ik schoot in de lach. Hoe ik hier voldaan zou vertrekken was me lang onduidelijk. Dat er gestreefd wordt naar een ster en dat daarmee geen concessies gedaan mogen worden spreekt voor zich. De gerechten dienen zo goed te ziin dat die ster weer gehaald wordt. Voor mij mogen de gerechten dan wel wat steviger zijn, ze mogen gerust meer "bite" hebben.

Ook mag er gerust wat meer op je bord liggen. Wat nu opgediend werd maakte een wat schrale indruk, ondanks de hoge kwaliteit.

2. frank 11 punten

We moesten lang wachten tussen de gerechten maar... het was het niet waard. Gelezen dat ze streven naar een ster maar die lijkt toch ver weg. Aparte combinaties hier en daar, wat leuk kan zijn, als ze goed zijn uitgevoerd, helaas botsen smaken hier vaak of zijn ze veel te sterk. Saus bij hoofdgerecht echt niet verfijnd. Slordige opmaak van aantal gerechten. Ze hebben nog geen ster of de benodigde kwaliteit voor de ster, echter vragen wel de prijzen van een sterrenrestaurant.

2,2