Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goes verdeeld zijn.

1. Fam. Walraven

Heerlijk gegeten, prima ontvangen, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

2. Japans Goes

Wij eten vaak bij Konya, helaas wordt de service steeds slechter. Voor ons was afgelopen 1e kerstdag de druppel. Tafel voor 6 personen gereserveerd, bij aankomst was de reservering niet bekend. Uiteindelijk toch tafel gekregen. Helaas was er binnen weinig aan Kerstsfeer gedaan.
    Sushi was heerlijk, echter waren ze meerdere malen de helft van bestelling vergeten. De wachttijden tussen de bestellingen waren irritant lang. Niemand van de bediening gezien voor 2e drankje, slechte service/ bediening. Kwaliteit is belangrijk, maar zeker zo belangrijk is de sfeer, cq bediening. Konya mail gestuurd met opbouwende kritiek, helaas geen reactie!

3. Reinier M. Verburg

Hartelijke ontvangst, gezellig gedekte tafel en zalig genoten van de vissalades en gebakken mosselen. E.e.a. ondersteund door heerlijke frisse wijn.

Voor herhaling vatbaar, dus tot dan.

4. Chinees-Indisch Goes

Op nieuwjaarsdag zijn wij met de familie hier wezen eten. Bij binnenkomst was het super druk. We werden ondanks de drukte vriendelijk ontvangen, en hebben heerlijk gegeten en ons erg vermaakt. Ook kregen we een rondje van de zaak vanwege de drukte. Het ambiance is top en alles zag er keurig verzorgd uit. Binnenkort worden we weer uitgenodigd, verheug me nu al op... heerlijk!

5. Leandra de Koster

Het was heerlijk!!

6. Na een paar keer goed t hebben gegeten ook 1ste kerst maar eens geprobeerd. Dit is goed bevallen! Lekker eten voor een goede prijs. De zaak was mooi sfeervol aangekleed en het personeel vriendelijk. Goed gedaan Smederij, we komen snel weer eens terug.

7. Nederlands Goes

Vroeger was dit echt een leuke zaak waar ik meerdere malen lekker heb gegeten. Maar ik kom hier niet meer terug. Geen vriendelijk woord, staan heel snel aan tafel maar als je daarna nog iets van drinken wil bestellen moet je echt lang wachten, terwijl er heel vaak bediening voorbij loopt maar die kijken gewoon langs je heen. Heel lang wachten op een simpele saté met friet. Wilde nog wat mayonaise bij de frietjes, da's toch geen gekke vraag, maar eer de mayo er een keer was waren we al bijna klaar met eten. Opmaak van de borden is ook wat karig maar goed prijs is ook niet teveel. Nee, voor mij geen landbouw meer.

8. Japans Goes

dirk zandstra

Leuke tent! Sushi is prima en genoeg variatie, zeker gezien de prijs. Bediening is erg vriendelijk maar laat soms wel een steekje vallen. Witte wijn en koffie waren ook erg lekker!

Komen hier zeker terug!

9. Tom en Anouk Boot

We zijn inmiddels toch wel vaste klant bij Karel V. Vanavond hebben we er wederom gegeten en het was weer goddelijk! Alles is perfect, alles klopt. De smaken passen super bij elkaar, alles is ongelooflijk vers, van enorm goede kwaliteit en puur, de sfeer is geweldig... Kortom, voor ons het beste restaurant wat er is met (écht!) de aller, aller, allerlekkerste rundercarpaccio ter wereld!!!

10. Gisteren een hele leuke middag gehad bij jullie prachtige, gezellige, sfeervolle zaak. De carpaccio is echt een aanrader! Heerlijk!

11. Super fijne avond gehad gister! Zaak helemaal vol, maar service prima! Wij gaan hier vaker naar toe. Eten is heerlijk en heel mooi opgediend. Ga zo door vriendelijke meiden!

12. Chinees-Indisch Goes

p.b.knook

Wij zijn gaan eten op nieuwjaarsdag en het eten was goed maar de bediening was beroerd, iedere keer waren de schalen leeg er werd niet bijgevuld, wij zijn daar twee keer geweest maar gaan daar nooit meer naar toe. Sorry dat ik dat moet schrijven maar de reacties van andere bezoekers waren ook niet fraai. Piet en aanhang.

4,7
  13. Nederlands Goes

Tweede Kerstdag bij Van der Valk een kamer geboekt en het kerstdiner bestelt. Er was geen mogelijkheid a la carte te eten, doch toen we onze plaats innamen en het menu onder ogen kregen, bleek dat er op tweede kerstdag wel a la carte gegeten kon worden, zij het de gerechten die ook op het menu stonden. Vreemde situatie.

Tafelgenote koos voor carpaccio welke goed was. Zelf koos ik voor zalm, met garnalen, maar o wat een desillusie. 3 kleine plakjes zalm op een bordje met daarbij een theelepeltje Hollandse garnaaltjes en wat fijngesneden sla. Geen enkele smaak aan toegevoegd. Daarbij twee broodjes met keiharde (gekruide) boter. Niet te smeren dus!

Het tweede tussengerecht was consommé de tomates voor tafelgenote en ondergetekende vissoep. De tomatensoep was waterig en er dreven wat blokjes appel in. Het zout- en pepervaatje waren nodig om alles op smaak te brengen. Daarvoor moesten we wel eerst het zoutvaatje openen, het afsluitpapiertje er af halen en daarna gebruiken. Van der Valk had die moeite niet genomen.

De vissoep was eindelijk eens een positief punt. Goed van smaak en rijk gevuld.

Als hoofdgerecht was er tournedos, die gelukkig op gewenste wijze was bereid. Daarbij als bijlagen wat vette gebakken aardappelen, een schaaltjes spruitjes, patat en een schaaltje waterige onduidelijke sla waar een kwak saus op een schijfje komkommer was gegooid. Hoeveel liefde kan je als kok in je gerechten doen?

Als dessert kon men kiezen tussen kaas of het grand dessert. We hadden het grand dessert al langs zien komen bij de buren en tafelgenote was zowel van de kaas als het grand dessert geen liefhebber. Met enig aandringen kreeg ze ijs met slagroom (even aan de keuken vragen of we dit wel hebben!!) Het grand dessert wat ik kreeg mocht die naam niet hebben. Op een stukje groen plastic (vast voor de sfeer) lag een bolletje ijs, twee onduidelijke stukjes taart of iets wat daar op moest lijken, een kwakje slagroom en een lik bavarois.

En dan denk je dat Van der Valk wel zal uitpakken met een kerstdiner. Niet dus. De chef kok had er alles aan gedaan om het zichzelf en zijn brigade zo simpel mogelijk te maken. Aan kwaliteit en versheid was niet al te veel gedacht.

Het eerste voorgerecht kregen we binnen 2 minuten nadat we hadden doorgegeven wat we wensten. Lag dus al lang klaar! Daarna vroegen we of men even kon wachten met het tweede voorgerecht. Niet dus! Een jonge dame kwam 3 minuten later met de soep, welke, zoals later bleek, bij de buren had moeten worden bezorgd. Binnen een half uur wilde men al het hoofdgerecht brengen. Het leek wel alsof men dacht dat we de trein nog moesten halen.

Met de vriendelijke senior serveerster konden we gelukkig afspreken, dat we haar konden inseinen, zodat we wat meer tijd kregen. Het nagerecht lag waarschijnlijk ook al lang te wachten en de kok behoefde alleen maar een stukje plastic op het bord te schuiven waar alles al op lag. Ik denk dat de chef kok zich toch moet afvragen of hij kookt voor zijn gasten of dat hij betaald wordt om het zelf niet zo moeilijk te hebben.

Daar waar je verwacht eens lekker verwend te worden in een leuke en mooie ambiance, werd het hier culinair een sof en ook het decor was nou niet om over te juichen. Papieren (kerst) tafelkleedjes en kleine papieren servetjes.

Voor de gevraagde prijs van het diner en het gebodene heeft Van der Valk Goes de plank enorm misgeslagen. Bij andere Valkjes hebben we tijdens feestdagen veel betere ervaringen opgedaan. Gelukkig dat de aardige serveerster ons nog wat opbeurde en de sfeer er in hield. Er is duidelijk geen kwaliteitscontrole en men denkt niet in het belang van de gast.

3,9
  14. Heerlijk gegeten in de sfeervolle lachende koe. Leuk, vlotte en perfecte bediening, er werd goed op lege glazen gelet! Glas leeg, wilt U nog iets drinken. Goed geregeld! Echt een aanrader

15. Het gehele jaar door zijn we hier al een paar keer geweest, een prima zaak waar je voor redelijke prijs terecht kan. Bij de kerst liet deze zaak haar ware aard zien: hoe kunnen we zoveel mogelijk mensen kwijt voor zo min mogelijk kosten. Resultaat: in een partytent, met een nat pak, koude tomatensoep opgediend krijgen. Lekkende partytent, wellicht overmacht. Onvoorbereide keuken: niet professioneel. Maar als we geweten hadden dat we in een partytent moesten zitten, waren we natuurlijk nooit gekomen. Zeker niet voor het bedrag (bijna 60 euro p.p.).

En de aangeboden oplossing voor de overmacht? Uitdelen van handdoeken en later horen dat je wel even binnen mag opwarmen. En owja, 20 euro korting per tafel. Nee, niet direct korting: voor een volgende keer. Die volgende keer mensen, die gaat echt niet meer komen.

PS. ik las dat de eigenaresse op de sociale media spreekt van een "top kerst"... net wat je top noemt, voor ons was het dramatisch.

16. Chinees-Indisch Goes

Altijd lekker gegeten. Beneden in het restaurant voor één keer de wok geprobeerd. De nasi en bami waren echt koud. De biefstuk was niet gaar, zelfs de uien en de paprika waren nog rauw, hadden hooguit 1 minuut op de plaat gelegen. Dus nooit meer.

17. Heerlijke ossehaaspuntjes gegeten en mijn partner sliptong. Lekker mals vlees en een mooi visje. Gezellig restaurant, vriendelijke en vlotte bediening, weg hebben genoten. Wat ons betreft een restaurantje om te onthouden!

18. Mexicaans Goes

heerlijk gegeten in een zaak waar je echt de sfeer proeft van zuid amerika. Gezellige aankleding. De spareribs waren fantastisch en mijn gezelschap nam een mixed grill, deze kwam op tafel op een soort autentieke ketel. Heel leuk gepresenteerd. De bediening was zeer vriendelijk en de prijs zeker niet duur. Een echte aanrader.

19. Internationaal Goes

Tot mijn verbazing lees ik positieve recenties over dit restaurant. Nou dan hebben wij waarschijnlijk veel pech gehad, want ons is het niet zo goed bevallen.

De bediening is heel koel en we hadden niet het gevoel welkom te zijn. De gerechten waren wel oké, maar veel te duur. De zaak oogt bijzonder maar dan verwacht je ook de klasse in bediening en eten, en dit was er dus niet.

20. Ed Leijger

Het eten wat Arjan bereid is zalig, een kok die begrijpt wat mensen lekker vinden, Bourgondische porties met zalige sauzen en niet zoals bij veel koks een bordje tralala met druppeltjes en schuimpjes die nergens op slaan dan uitsluitend er leuk uitzien. Het restaurant mag er dan niet overdreven Wauw uitzien, maar de bediening is prettig en het eten van Arjan blijft tot nu toe voor mij en mijn vrouw favoriet!

21. Afhaal en bezorg Goes

Service is prima. Echter de kwaliteit van het bezorgde eten was abominabel slecht. Het brood was zo hard als steen, frikadel was taai (regelrecht de prullenbak in) salade was zeer armetierig (ijsbergsla met grote stukken tomaat en wat feta zonder dressing). Wel de hoofdprijs voor betaald. Ook de frietjes waren slap.. Wij bestellen hier nooooit meer!!

1,8
  22. Heel erg genoten van ons etentje, goede sfeer, uitstekende bediening en het eten was heerlijk!

23. Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. De service was dik in orde en het eten was heerlijk. Ik zou dit restaurant echt aanraden. We hebben als hoofdmenu de entrecote, mixed grill, kalfvlees en Rib nr 6.

24. Wij waren voor de eerste keer in Goes. En hebben toevallig bij jullie gereserveerd. Wat hebben we heerlijk bij jullie gegeten, alle drie de gangen waren heel lekker, het tempo was ook goed. De sfeer was warm, fijn en gezellig. We hebben een hele leuke avond gehad.. Het is echt een aanrader. Als we weer eens in Goes zijn komen we absoluut weer bij jullie eten. Ga zo door. Veel succes toegewenst.

25. West-Europees Goes

In Goes en wijde omgeving wat mij betreft absoluut onovertroffen. En dan heb ik het over de totaal geboden beleving, tot en met de rekening, die voor het gebodene absoluut prettig is.

Bekwame vriendelijke bediening, een net interieur, wat ingetogen/eenvoudig wel, een open keuken, diverse pre-amuses, keuze uit divers brood, amuses, goeie wijnen zonder 'over de top' te worden, pre-dessert, lekkers bij de koffie en... niet onbelangrijk: goed en verrassend eten met veel smaak.

Veel beter krijg je niet voor dit geld: ik betaalde met 2 minder dan 90 euro. Een gemiddeld eetcafé is duurder!

Gaan!

26. Internationaal Goes

Dat was eens maar nooit meer. Koud eten, vloer waar je op vast bleef plakken. Een grote groep lawaaierige jongeren. We hebben ons geld terug gevraagd

27. Niels Timmerman

28. Niels Timmerman

29. Na de Sinterklaas-intocht met de kinderen hier wat gegeten en gedronken. Hoorde van de bediening dat het net helemaal verbouwd en vernieuwd was, en moet zeggen het ziet er keurig en fris uit. Eten en bediening was goed! En ook niet onbelangrijk, zeker voor wat je krijgt liggen de prijzen van de gerechten echt niet hoog! Hier komen we zeker weer terug. Ga zo door.

30. Nederlands Goes

Vandaag voor de eerste keer bij Landbouw gaan eten.

Halve gegrilde kip besteld. Deze was droog. Te droog. Groenten kwamen uit een blikje en de gebakken aardappelen leken wel tien keer opgewarmd. Bij het personeel aangegeven dat we het eten niet lekker vonden. Zij ging dit doorgeven.

Er kwam een vrouw, mogelijk eigenaresse.. begon meteen te mopperen aan tafel, kip hoorde zo, het kon niet wat wij vertelden. Een alternatief of compensatie werd ons niet gebden. Enkele tellen later was onze tafel afgeruimd en kregen wij de rekening zonder daarom te hebben gevraagd.

Daarop naar de kassa gelopen en aangegeven dat wij niet willen betalen (het volledige bedrag) voor zulk slecht eten en service. Mevrouw werd direct boos en zei dat ze dit nog nooit had meegemaakt. Nog nooit klachten had gehad.. vergeleek ons met andere klanten.. Aangegeven dat het om ons bord eten gaat en niet om dat van anderen in het restaurant. Mevrouw bood geen excuus of alternatief maar stond erop dat wij het volle bedrag zouden betalen.

Wij hebben dit geweigerd daar wij happen van de gehele maaltijd hadden genuttigd. Na enige discussie gaf mevrouw korting, eerder dreigde zij met politie. Nadat wij de rekening hadden betaald werd ons gezegd dat ze hoopten dat we nooit meer terug zouden komen. Mevrouw nam ons duidelijk niet serieus, lachte ons bijna uit.. Bij het naar buiten gaan maakte personeel de opmerking: zo kan ik ook overal goedkoop eten.

Dit was voor ons dus de eerste en laatste keer. Zeer onbeschoft personeel. Sluiten deze tent!!

4,1