Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goes verdeeld zijn.

1. Nagelkerke gerard

Super kwaliteit en zeker voldoende hele acceptabele prijs.
    Super gezellig aangekleed met open keuken en een vlotte en vrolijke bediening.
    Zeker een aanrader waard.

2. Marjan

Wat een lekkere lunch zou moeten worden werd anders dan gedacht.
    Bord met eten was opgediend en bij het na 10 minuten vragen naar bestek een tirade door het personeel dat iedereen geduld moest hebben. Broodje zalm was niet volgens kaart, mistte aangegeven ingredienten. Een opmerking daarover gaf alleen de snibbige reactie dat dan maar eerder gereageerd had moeten worden.

3. West-Europees Goes

Rio Santa Goes

4. Internationaal Goes

Erwin

Vandaag voor het eerst naar De Brass in Goes geweest. Dit zal overigens niet de laatste keer zijn. Prima restaurant. We zijn met een groep en de rest is al binnen. Wanneer ik binnenkom staat er een dame klaar om mij te ontvangen. Omdat ik de rest zie zitten geef ik aan dat ik weet waar ik heen kan. De rest heeft al wat te drinken maar de bediening heeft prima in de gaten dat ik later ben aangeschoven en komt met de menukaart en vragen of ik wat wil drinken. Prima begin en de professionaliteit maar zeker ook de open houding en vriendelijkheid blijft de hele avond. De gerechten zijn in dezelfde lijn van professionaliteit; erg lekker, prima combinaties en oogstrelend. Het voorgerecht is de Peking eend. Deze wordt geserveerd met een hoisin saus, een gekleurde bapao en Koreaanse komkommer (welke lijkt op augurk). De eend is deels plukvlees van de poten en deels van de borst. Erg lekker en prima zuurtje in de komkommer als tegenhanger van de hoisin.
    Het hoofdgerecht is het kalf. Hier wordt de sukade van uitgeserveerd en een stuk korkante wang. Verder wordt het uitgeserveerd met lamsoor en wortel. De jus, getrokken van het kalf is lekker, een mooie dikke smaak! De friet als side dish is prima, lekker gebakken en ruim voldoende. De schalen die we hier krijgen worden bij andere restaurants soms gebruikt voor 2 personen. Overigens ontbreekt ook de mayonaise niet. Ik sluit af met koffie maar zie dat de nagerechten bij andere aan tafel ook erg in de smaak vallen en er minstens zoveel aandacht aan is gegeven als aan de voor- en hoofdgerechten.

5. Regionaal Goes

6. Marian Nijsse

Super lekker gegeten. Prachtige bordjes. Leuke bediening. Wij hebben gekozen voor 5 gangen. Het was het waard!

7. Chris

8. West-Europees Goes

9. Nederlands Goes

STINKEND GLAS - MISSELIJK- ONVRIENDELIJKE SERVICE

Ik bestelde een spa rood.
    Het glas stonk overduidelijk naar natte hond / opgedroogde rauwe ei-lucht. Ik was met twee mensen samen en die roken het allebei ook aan het glas.
    Bij het afrekenen van 50 euro vroeg ik of het water ook gerekend zou worden na mijn klacht zachtjes verteld te hebben omdat ik rekening hield dat andere klanten het niet zouden horen. De leidinggevende rook aan het glas, haalde haar schouders op met een gezicht van ze ruikt niets, en snauwde dat wanneer ik wat minder ervan gedronken zou hebben ik misschien wat korting had gekregen maar in dit geval dus niet. Terwijl de helft van het flesje nog gewoon in het glas zat.
    Excuses voor het ongemak of een vriendelijk gezicht kon er niet vanaf.
    Als een glas naar natte hond stinkt is het sop waarin ze worden gespoeld niet schoon meer en zit er meer speeksel in het sop van andere glazen dan sop zelf! Dit blijft dan aan het glas voor de volgende klant plakken en droogt dus op met een stinkende lucht. Fris idee dit! Zeer slechte service voor mijn allereerste en tevens laatste bezoek aan deze tent vanwege de slechte service en onvriendelijkheid van de leidinggevende

1,2
  10. Het is een leuke ijswinkel die heerlijk ijs verkoopt. Wel zou ik het waarderen als klant dat wanneer ik een hoorntje bestel de medewerkers die mijn hoorntje vullen met bolletjes ijs dat ze handschoenen dragen, dit vind ik wel zo hygiënisch. Het viel me namelijk op dat 1 van de medewerkers eerst zijn neus aan zijn hand afveegde en vervolgens mijn bestelde hoorntje met bolletjes ijs vulde en ik vond dit niet erg hygiënisch en prettig. Verder is alles top!

11. Eetcafé Goes

Elma Lokerse

Wij waren bij de Beren in Goes. Met een groep van 9 en één kindje. Een erg vriendelijke en attente bediening, goed eten, mooie grote porties en een leuke speelhoek voor de kids.
    We hebben werkelijk niet één klein minpuntje kunnen ontdekken!
    TOP!! We komen zéker nog eens terug.

12. Slecht personeel! Ze gooiden mijn water letterlijk op de tafel!

13. Zoals altijd weer heerlijk gegeten, super vriendelijke en gastvrije bediening!!

14. Lekker gegeten, prijs/ kwaliteit is prima. Porties zijn ruim voldoende. Vlees is mals, en goed van smaak.
    Bediening correct.

15. Fantastisch gegeten. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Supervriendelijke bediening.

16. van Looveren

Slagroom veel te zacht. Mijn zoon pakte zijn hoorntje met ijs en slagroom aan. Wilde ermee weg lopen en de slagroom gleed er af. Op zn schoen. Zoon helemaal in tranen. Een beetje klantvriendelijke zaak had wel nieuwe slagroom gegeven. We hebben erom gevraagd, ze wilde er wel nieuwe slagroom op doen, maar die moesten we dan wel betalen. Echt heel onvriendelijk!!

3,4
  17. Mexicaans Goes

Het eten was goed, voldoende keus. Alleen het salade buffet viel erg tegen, weinig variatie en weinig keus. Toetjes, alleen ijs of kwark, vond ik ook niet erg spannend. Goed gevulde glazen wijn. Voor deze prijs prima!

18. Aparte smaak aan het eten, snacks te lang gebakken stoofvlees ook niet super.

19. Hetty Boonman

Het was een super avond.
    Heerlijk gegeten en super aardig personeel.
    Bedankt voor de goede en vriendelijke service.
    Komen gauw nog keer terug.

20. Pl van Campen

Lekker gegeten. Bediening vriendelijk.

21. Gisteren heerlijk gegeten. Met mijn tafelgenoot een portie Pikilia gedeeld als voorgerecht. Leuk en lekker om van alles te proeven. Hoofdgerecht met knapperige gyros en nog niet eerder zo'n malse souflaki gehad.

Voor herhaling vatbaar!

22. Mexicaans Goes

23. Broodjes Goes

Saskia Honing

Waarom staat er dat jullie ook bezorgen terwijl dat helemaal niet zo is..?Niet iets plaatsen wat jullie niet nakomen..😡😡

24. Ik laat nooit reviews achter maar na bijna allemaal negatieve reviews vond ik toch dat ik moest reageren.

We werden top ontvangen, snelle service en heerlijk eten. Ook dat mag gezegd worden!! :)

25. Aad van der Linden

We hebben lekker gegeten in een leuk en gezellig restaurant.
    De bediening was super vriendelijk en heel attent.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Daniëlle

Na een half uur wachten, zonder dat er ook maar iemand heeft gevraagd of we iets wilden eten of drinken, zijn we maar weggegaan. Personeel was overal druk mee behalve met bestellingen opnemen helaas. Op een ander terras wel heerlijk geluncht!

27. Lekker gegeten in een gezellige en goeie sfeer. De service was goed en vakkundig. Een aanrader wat ons betreft👍(ook met een viervoeter erbij🐶)

28. Serieus !! bij bestelling 0,25 in rekening brengen voor draag tasje , niet gevraagd en kan bezorger bakje saus en kapsalon niet van deur tot deur bezorgen/ brengen zonder tasje , tip gebruik papieren zaken en reken niet ongevraagd voor plastic tasje die door stevige knoop ook niet herbruikt kon worden

29. Marten Pathuis

In de avond van zaterdag 5 maart 2023 bij De Lachende Koe gegeten. Fijne ervaring, goede kwaliteit eten, goede bediening met zeer vriendelijk personeel en een uitstekende sfeer. Enige nadeel is dat, afhankelijk van waar je zit, alle kleren naar de baklucht stinken. Links achterin op de eerste verhoging zit je vol in de uitwaseming van de keuken. Klaarblijkelijk heeft het restaurant het afzuigsysteem niet op orde. Dat is spijtig, want voor de rest was het een hele fijne ervaring.

30. Eetcafé Goes

Het was best druk. Veel jong personeel. Maar dikke pluim voor de keurige attente en vlotte bediening. Eten was heerlijk. We komen zeker nog terug!