Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goes verdeeld zijn.

Drie keer op rij is het niet goed gegaan met onze bestelling. De eerste twee keer stonden snacks die we besteld hadden wel op de bon, maar zaten ze bij thuiskomst niet in de zak. Dan hebben een paar personen dus geen snack... Eerste keer netjes ons geld terug gekregen, de tweede keer niet omdat “ze niet kunnen controleren dat het er echt niet in zat”.
    De derde keer in de winkel hebben we onze bestelling maar direct gecontroleerd, weer 2 snacks die ontbraken. Geen excuses, maar juist moeilijk doen om deze alsnog te bakken omdat het zo druk was. Nooit eerder zijn we in een snackbar zo onfatsoenlijk behandeld.

Jammer. Een keer een foutje maken kan, maar dan moet je hem wel netjes oplossen. Wij komen hier nooit meer terug.

Wederom een heerlijke avond gehad bij Het Binnenhof, heerlijke gegeten, super sfeertje en uitstekende bediening. Kortom een aanrader, het beste restaurant in Goes!

A.W. Houtekamer

Order van zaterdag 2018-09-15 (17:43), het volgende bericht ontvangen: bezorgen om 18:30
    (Zo snel mogelijk). Omstreeks 19.00 Uur gebeld waar de bestelling bleef. Kreeg 2 medewerksters aan de telefoon die nauwelijks Nederlands spraken en het ook niet wisten. Daarna een "dame" aan de telefoon, die het allemaal probeerde goed te praten omdat het zo druk was, en als antwoord op mijn vraag geef me dan een indicatie hoe lang het nog gaat duren het volgende antwoord gaf: ik weet het ook niet en daarna de verbinding verbrak. TRIEST, nooit meer eten bestellen als het aan mij ligt. Waardeloze zaak.
    PS: Om 19.19 Uur was de bestelling binnen, voor ons hoeft het niet meer.

Hebben heel lekker gegeten! Prijs/kwaliteit goed.

5. Nederlands Goes

We hebben heerlijk gegeten voor weinig geld. 3 gangen menu. Vriendelijk personeel, uitstekende sfeer.

6. Nederlands Goes

31-08 hier geweest met 4 personen waarvan 2 volwassen personen met verstandelijke beperking. Het restaurant was vanaf 17:00 toegankelijk, we waren kwartier te vroeg dus werden vriendelijk doorverwezen naar een tafeltje in de bar. Leuke ruimte, vriendelijk ontvangst door aanwezige medewerker in bar. Tafeltje bij het raam, op naastgelegen terras was een groter georganiseerd gezelschap aanwezig. Vooraf gamba's, gebakken mosselen en tomatensoep. Goede bereiding, goed op smaak en begeleid door broodjes met boter. Als hoofdgerecht 2x lamsvlees, schnitzel en varkenshaas. Lam had zeer goede garingstijd, beide andere gerechten zagen er ook goed uit. Frietjes en groenten erbij. Als nagerecht vanille-ijs, crème brulee -ook dit zag er zeer verzorgd uit- en 2x koffie. Groot compliment voor de medewerker in de bediening betreffende omgang met de twee mensen met beperking, hij ging zeer opvallend spontaan en leuk om met beiden. Tijdens gebruik van het nagerecht werden meubels in de bar verplaats, ws ivm reserveren van activiteit later op avond. Deze activiteit trok de aandacht van de twee mensen aan onze tafel, door betrokken medewerkers van de verplaatsing werd hier heel leuk mee om gegaan. Door medewerkster die al meerdere keren naar grotere gezelschap buiten was gelopen met wat autoritaire houding en wijze van spreken naar gezelschap werd hierop echter erg onprofessioneel gereageerd. Ze vroeg aan verstandelijk beperkte man in ons gezelschap of hij wat wilde omdat hij zo naar haar keek. Wij als begeleiders moesten er wel om lachen omdat dame zich zelf persoonlijk in middelpunt stelde ipv van de werkelijkheid- de activiteiten rondom- maar is wel aandachtspunt lijkt me. Nogmaals groot compliment voor kok en medewerkers van onze tafel.

Samen met onze 2 vrienden was het etentje een uitstekende afsluiting van een dag fietsen door het oostelijk deel van Zuid-Beveland. De Smederij is een plek om naar terug te komen!

Heerlijk gegeten! Gebruik gemaakt van de actie 50%. Voldoende, gebalanceerde smaken. Super-bediening! Kortom: TOP!!

9. Zuid-Amerikaans Goes

elements

10. Nederlands Goes

Het eten was goed, de bediening super, maar de wachttijd was heel lang.

11. Grieks Goes

Top eten was heerlijk, aanrader!

12. Grieks Goes

Waardeloze tent, nieteens feta in de salade, eet je met 5 man moet je de feta bijbetalen, na discussie weggegaan.

Hier afgelopen weekend gegeten met de AH kaart, erg vriendelijk ontvangen en een leuke kaart om uit te kiezen. Mijn zalmfilet was heerlijk maar de Steak van mijn man viel helaas wat tegen.

14. Nederlands Goes

Mathieu Gubbels

Leuk lekker gezellig. 👍

Dick en Ankie

Goed en lekker gegeten. Personeel is aardig en attent. Goede sfeer.

Wanneer gaan ze het nu eens leren. De bediening op het terras laat te wensen over voor de zoveelste keer. Er lag een sigarettenpeuk op tafel waar we wilden gaan zitten moesten 2 keer vragen of ze de tafel wilde schoonmaken. Asbak vies met kauwgum en sigarettenpeuken erin. Jammer dat de bediening dit niet ziet

Lekker gegeten met vlotte bediening!

Heerlijk gegeten, prachtig terras en goeie vlotte bediening!
    We komen hier zeker terug.

19. Nederlands Goes

Goede prijs/kwaliteit.

20. Nederlands Goes

Uit eten geweest met een groep van 6. Vriendelijk personeel, goede service en heerlijk eten.

21. Pizzeria Goes

Bij La Barca smaakt het naar Italië! Zoals het hoort te zijn. Een echte aanrader!

22. Pizzeria Goes
  23. Nederlands Goes

Trudi Visser

Komen al jaren bij de Landbouw.
    Heerlijk eten, goede prijs, ontspannen sfeer, en super vriendelijk personeel die je het gevoel geven er echt uit te zijn.
    Zelfs als je als 87 jarige je stoofpotje niet op kan doen ze de moeite om het in een keurig bakje mee te geven naar huis.
    Een aanrader voor iedereen die naar Goes gaat.

We hebben heerlijk gedineerd. Een speciaal samengesteld drie-gangen menu, het was geweldig lekker! Ieder gerecht had iets verrassends en kende heerlijke smaken die goed samen kwamen. Top avondje gehad!

Heerlijk gegeten en heel gezellige sfeer!
    De gastvrouw- en heer weten precies hoe ze hun gasten het naar hun zin moeten maken! Bediening houdt alles ook goed in de gaten! We hebben genoten.

Kees polfliet

Perfecte mosselen…
    Compliments to chef and waitresses.

Broodje besteld, geleverd zonder saus. Nu moet ik 20min wachten op me saus!!

1X per maand komen wij vanuit Helmond naar Goes.
    Zo kwamen we toevallig op het terras van de Smederij uit.
    We bestelde ons drankje wat men beslist vergeten was,wat geen straf is hier hoor,want na een half uurtje kwam de “ober” naar buiten en zag ons zitten zonder drankje.Hij heeft dit zó bijzonder opgelost voor ons,dat dit ons vast terras gaat worden., Tot oktober 😊zoals afgesproken.
    CHAPEAU bediening ,gastvrijheid en kwaliteit!

29. Nederlands Goes

Goed eten en drinken, vriendelijke bediening, ook goed te doen met kleine kinderen.

30. Grieks Goes

Het eten was heel goed en de bediening perfect.