Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goes verdeeld zijn.

Absoluut ontevreden!
    drie medewerkers bij de voordeur aan het geinen.
    Geen woord van welkom, uiteindelijk zelf maar iemand aangesproken.
    Tijdens het bestellen kotaf en zonder enige belangstelling.
    Het eten was ok maar het plezier was er al af.

Nooit weer!

fam karreman

Prijs/kwaliteit moeilijk te zeggen omdat het een actie was.
    Eten was goed.
    Pre was zeker dat dessert zonder probleem omgezet kon worden in koffie.

3. Zuid-Amerikaans Goes

We hebben hier echt heerlijk gegeten en je komt ook niks tekort met de werelt op een spies 👌🏻

Gezellige tent met een goede lieve vlotte bedoening.
    De 2 meiden waren goed bezig.
    Het eten was heerlijk.
    Kom hier zeker terug.

Erica Zieltjes

6. Grieks Goes

Jaren niet geweest, schrikbarend slecht eten, vriendelijke service.

7. Zuid-Amerikaans Goes

Zeer goed gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar

8. Grieks Goes

Tijdje niet meer wezen eten bij Saloniki, gisteren avond hier toch weer wezen eten na lange tijd. Geef iedereen een tweede kans, maar dat was ook tevens de laatste kans die ze van mij hebben gehad. Kom hier dus echt nooit meer. Wat een ongezellig zooitje is het daar geworden. Lang wachten op het eten, giros niet te eten zaten allemaal dotten vet aan, was volgens mij ook niet van de gril maar gewoon gebakken in een pan moesten het op ons bord zelf klein snijden (ging nog net niet nekken). Krijgen we voor het lange wachten ter compentatie rondje van het huis (oke ) vond ik dan nog netjes. Maar u raad het al, bij het afrekenen stond het rondje van de zaak ook op de bon, maar goed dat werd natuurlijk niet betaald, Maar dan zie je, dat ze je na zo'n slechte avond ook nog eens een poot willen uitdraaien en dat voor een paar centen. Voor een zaterdag avond waren er hier maar weinig klanten (begrijp het ) denk dat er meer mensen het zelfde meegemaakt hebben als ons. Ga nog liever naar de turk voor een broodje shoarma dan dat ik hier ooit nog een keer terug kom, al zou ik het voor niks krijgen. Raad het niemand aan of je moet van vette giros houden. De groeten.

9. Nederlands Goes

Rianne Jansen

Het eten was prima, alleen werd ons eten te snel gebracht. 1 van ons had haar soep nog niet op of daar kwam het hoofdgerecht al aan. Ook werden de borden weer heel snel opgehaald. Ik kon mijn salade niet meer opeten, want ze begonnen al met de andere borden op te halen.

10. Zuid-Amerikaans Goes

Het eten was echt heerlijk. Ook met de uitleg wat je bij je stukje vlees krijgt echt leuk. Personeel is ook vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

11. Zuid-Amerikaans Goes

Van Esser Nadine

Het was een prachtervaring, zonder meer.
    Wij komen zeker terug.

12. Nederlands Goes

Wat een slechte bediening, zeer lang wachten, tot zeker een half uur op een simpel ijsje. Bediening gevraagd, serveerster die wel fatsoenlijk was had het tot 3 keer gevraagd aan een ongelooflijke chagrijnige vrouw aan een loket waar het eten van de keuken kwam.
    Toen zelf maar eens op die (vrouw) afgestapt, zij kon mij niet fatsoenlijk te woord staan, niet aankijken en was zeer onfatsoenlijk en onbeschoft tegen mij. Heb nog nooit zo'n slechte service gehad in een restaurant.
    Jammer eten was wel goed maar mijn advies: ga hier niet naar toe.

13. Zuid-Amerikaans Goes

Heerlijk eten, hele hele lieve mensen in de bediening, gezelllige sfeer, kortom echt een avondje uit.

14. Internationaal Goes

We waren met een groep van 16 personen (volwassenen en kinderen) en werden heel goed geholpen. We zaten in de serre aan een lange tafel. De kinderen konden op eigen gelegenheid in het ‘kinderslot’ spelen.
    Vlotte bediening, lekker eten en gezellige ambiance.
    Voor ons een goede ervaring!

H. Schampers

Leuk maandmenu, voorgerecht prima, hoofdgerecht matig de heilbot was droog, waarschijnlijk te lang gekookt, groenten waren voortreffelijk, nagerecht ijs heel goed, andere mousse was wat vlak van smaak.

Van megroot martine

Super super lekker gegeten, vriendelijke bediening 11op 10!
    Komen van België speciaal naar Goes (gezellige stad ook)!
    Hebben nog gegeten met eens bon van Albert heyn, zeker een aanrader!

Marian Huizen

Prima gegeten, goede sfeer, prettige bediening.
    De domper kwam aan het eind: Na de rekening betaald te hebben werd de indruk gewekt:
    en nu wegwezen. Naar de fooi werd amper omgezien, de jassen werden gelijk naar onze tafel gebracht en de deur werd gelijk opengezwaaid. Toen we plotsklaps buitenstonden hadden we allebei het gevoel buitengezet te zijn. Op zich een bijzondere ervaring, niet eerder meegemaakt. Waarschijnlijk moet degene die op deze manier met ons omging nog veel leren. Waarschijnlijk is de horeca gewoon haar ding niet.

18. Nederlands Goes

Wij komen graag bij jullie eten. eten is altijd heel goed. Vooral weer heerlijk genoten van ons voor gerecht gebakken mosselen met toast heerlijkkkk. Hoofdgerecht varkenshaas en biefstuk weer uitstekend klaar gemaakt. De prijs ja die maak je avond helemaal goed. Niet duur en een heerlijke volle buik. Meer wil een gewoon mens niet. De bediening is snel, lief, aardig. Alles gewoon top. En altijd heerlijk gezellig druk.

19. Steakhouse Goes

Allereerst het vriendelijke personeel, bij binnenkomst netjes de jassen aangenomen, al met al super attent, niet opdringerig en een goede service. Het restaurant, huiselijk ingericht en alles in een lekker ongedwongen sfeer. Het eten was goed, niets op aan te merken. Wij hebben een super avond gehad.

20. Aziatisch Goes

Zeer gaoties, eten redelijk, geen goede uitleg bij het begin.
    Kom niet meer daar eten.

Ella & Henk Eijke

Goede ontvangst.
    Goede en vriendelijke bediening.
    Fijne sfeer en heel goed eten voor een mooie prijs.
    Wij hebben er van genoten.

22. Zuid-Amerikaans Goes

Gisteravond heerlijk gegeten. Ook de kinderen vonden het lekker.
    De tapasplank was heerlijk. Ook de spiesen die daarna kwamen waren heerlijk. Het toetje was erg zoet, maar al bij al een dikke voldoende. We komen zeker nog eens.

23. Zuid-Amerikaans Goes

Saskia Buteijn

Als sinds de opening komen wij regelmatig in het sfeervolle Postkantoor aan de Grote Markt. Prachtige locatie, fijne en gezellige terrassen bij het Postkantoor midden in de binnenstad van Goes. Altijd vriendelijk personeel, vaak in voor een praatje, de bediening is vlot en het eten is snel op tafel! Met fijne muziek op de achtergrond.
    We kijken nu al weer uit naar het kerstdiner op 1e kerstdag 2018, dan ben ik met familie weer van de partij!

25. Nederlands Goes

Kerstbrunche 2017

Vandaag 1e kerstdag 2017 voor het eerst aan een kerstbrunch bij van der Valk hotel Goes deelgenomen. Top brunch! Een echte aanrader als ik kritiek zou moeten geven is dat in het mij cijfer van een 8 voor de sfeer. Het eten was heerlijk geen wachttijden, top. Helaas geen achtergrond muziek en daarom voor de sfeer een 8, maar kwaliteit en prijs is prima. Wij moesten ruim een uur rijden maar volgend jaar gaan wij zeker op beide kerstdagen hier brunchen. Een dikke 10 en een echte aanrader. Jammer dat ze geen folder meegeven bij vertrek van alle activiteiten in het aankomende jaar… Wij komen hier graag terug!

26. Hamburger Goes

3 kwartier onderweg voor de macdonalds komen we aan is hij dicht. Bij de openingstijden staat wel dat hij open is dus we gingen er ook van uit dat hij open was. Heel teleurstellend dit. Krijsende kinderen achter in de auto. Nu maar last minute eten zoeken voor kerst. Schandalig. Nooit meer naar de macdonalds van Goes.

27. Internationaal Goes

Vroeger zat hier de Griek. Dat hele pand is gesloopt en nu wordt de suggestie gewekt dat op de oude ruïnes van een slot dat hier ooit gestaan heeft een geheel nieuwe horecagelegenheid is opgebouwd inclusief bierbrouwerij. Het is in ieder geval heel bijzonder en je waant je echt in de ruïne van een oud kasteel of een oude brouwerij. Misschien is het echt, maar anders is het hele mooie kitsch. De bediening is er ook correct en vriendelijk. We hebben er een lunch gehad. Er was veel keuze. Ik ging voor de chef's vlees lunch of zoiets. Die bestond uit soep. Ik koos voor biersoep in plaats van tomatensoep. Verder brood met kroket en brood met kipkerrie salade. Het brood was zelf gebakken en lekker knapperig. Ook de rest smaakte prima. En ook mijn tafelgenoten hadden een prima lunch. Kortom een prima ervaring die ook heel redelijk geprijsd was voor wat je ervoor kreeg.

28. Nederlands Goes

Bianca van Houte Kik

Weer heerlijk gegeten voor een mooie betaalbare prijs!

29. Nederlands Goes

Wij komen hier al jaren met enige regelmaat. Het eten is altijd super en de prijs/kwaliteitverhouding is prima in orde.

Gezellige avond gehad met lekker eten in de prachtig nieuwe serre aan het water.