Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goes verdeeld zijn.

Wat een rare eigenaar, commandeert het personeel, bezorger ventje op een fiets was vriendelijk en behulpzaam goede bezorger besteld in de winkel voor thuis te brengen zaak rook naar frituur vet maar de pizza's rauw. Ik kom er nooit meer groet Tamara

2. Zuid-Amerikaans Goes

Op de bovenverdieping zijn er tafels met er weinig licht en tafels met teveel licht. Wij zaten onder een tafel met teveel licht. Had daardoor helaas niet veel sfeer. Tapasplank was erg lekker en genoeg voor iedereen! De momenten tussen de vleesrondes duurden soms erg lang en wat je dan als vlees kreeg was minimaal. Bediening is erg vriendelijk en doen ontzettend hun best.

We hebben er weer heerlijk gegeten, voor ons mogen de gerechtjes iets langzamer op elkaar geserveerd worden. Je bord wordt na de laatste hap meteen weggehaald.

4. Nederlands Goes

willeke wijntje

Zeer fijne service en altijd goed en lekker eten, voor een redelijke prijs, we komen er erg vaak omdat het zo ongelooflijk lekker eten is, en dat voor die prijs… geweldig.

5. Nederlands Goes

Had vooraf mosselen en als hoofdgerecht super sate.
    De mosselen en sate waren erg goed te doen, maar de patat was slap en dat je voor het kleine beetje mayonaise moet betalen vind ik ook niet echt top.

Alles is eenvoudig maar was erg goed te doen zeker voor de prijs die ze vragen.

Catharina Tax

Wij hebben al meerdere keren hier gegeten. Komen altijd graag terug!

7. Nederlands Goes

Jolanda

8. Nederlands Goes

Na het krijgen van de rekening, vroeg een vriendin van mij waarom er voor alleen aardbeien met slagroom dezelfde prijs betaald moet worden als voor ijs met aardbeien en slagroom, na een antwoord op deze vraag werd er door het personeel gelijk over haar gepraat, waar zij nog bijstond?! ?! ?! Ik vond dit niet zo klantvriendelijk.

Francy Schipper

Aangebrande satevlees. Rauwe friet alles was in een zak gegooid. De salade was een zielige vertoning.

10. Internationaal Goes

Het was heel leuk om er te eten. Heel leuk ingericht maar er stonden rare dingen op het toilet die begonnen te blazen en geluid te maken als je je handen erin stak

11. Nederlands Goes

Gezellig/leuk restaurant.
    Heerlijk gegeten, vond de friet iets minder!

Wat een waardeloos bedrijf helft is er niet bij antwoord kom er ff om mijn antwoord breng ff kan niet wat een waardeloze zaak

Prachtige locatie en prima eten. Eenvoudig, maar lekker. De biefstuk was zo mals dat ik ging twijfelen of het wel biefstuk was. De smaak was iets anders. We werden niet gelijk bediend, dus toen kwam men ons later vertellen dat dit een foutje was. Daarom kregen we ons eerste drankje gratis. Wel attent. Kortom, voor herhaling vatbaar.

14. Nederlands Goes

Erg leuk restaurant, maar had niet heel erg het gevoel dat we na het eten nog even konden blijven zitten. Gw nog wat na drinken en dan opstappen. Nu kreeg je het gevoel dat je moest haasten.
    Verder was het een goede kwaliteit met goede service. Ze hielden zeker ook rekening met allergies dus dat was helemaal top.

15. Surinaams Goes

Wij hebben heel lekker gegeten.
    Vriendelijke bediening.
    Wij zijn tevreden.

16. Zuid-Amerikaans Goes

Renate Outermans

Gezellig restaurant. Voldoende en prima eten. Heerlijke gevuld avondje.

Gert-Jan en Marlies Schraaf (van de)

Als je gaat: neem dan het jubileummenu. FANTASTISCH!!!!

Alles tapes die we besteld hebben waren erg lekker; ook ruime keuze uit vegetarische gerechtjes. De prijs/kwaliteitsverhouding is prima in orde. Gezellige sfeer, met bijpassende achtergrondmuziek.

Service is ruim voldoende, maar kan qua ontvangst wat beter. We moesten nu zelf de kapstok zoeken en kregen niet direct uitleg over het concept.

19. Internationaal Goes

Heel mooi pand met een bijzondere sfeer. De kwaliteit van het eten en drinken is voldoende, maar verwacht niet een heel bijzondere maaltijd. De bediening is vriendelijk; helaas soms wel lastig om snel te bestellen.

20. Nederlands Goes

Ruime keuze uit lekkere gerechten. Het pluspunt van katoen is de zeer vriendelijke bediening. Speciale verzoeken zijn nooit een probleem.

Fijn restaurant

Lekkere burgers en spareribs. Goedkoop voor de geboden hoeveelheid.

22. Chinees-Indisch Goes

We komen regelmatig bij Golden House en het eten is er altijd voortreffelijk. Gastvrije eigenares met vriendelijk personeel. De prijs / kwaliteitsverhouding is prima! Echt een aanrader.

Heerlijk gegeten. De gerechten worden mooi geserveerd en leuk opgemaakt. Wel erg weinig, en er werd niet gevraagd of het voldoende was. Ook werden onze borden al weggehaald voordat we klaar waren. Wat we kregen was daarentegen top en erg smakelijk, het mag alleen echt wat meer!

24. Nederlands Goes

Weer heerlijk gegeten en leuke sfeer.

Laatst besteld online, om 18.00, geen melding van tijd ontvangen, na een uur wachten nog niets. Na gezien te hebben dat andere mensen naar huis liepen met een zak friet, zijn we langs gegaan om even na te vragen waar het blijft. Met als antwoord dat het druk is en dat als je besteld het nou eenmaal langer duurt, dus pech voor ons. Slecht excuus voor deze zaak. Frieten waren uiteindelijk veel te melig en niet in orde. Dit is niet de eerste keer dat wij dit hebben ervaren met de Gans, waardoor wij hier ook noooit meer een cent aan uitgeven.

26. Nederlands Goes

Het eten was werkelijk geweldig, prijs kwaliteit is super! Bediening was erg vriendelijk. Om 18.30 uur zat de zaak vol, wat een enorm geluid van steeds harder pratende mensen veroorzaakte. Daarbij zaten we dicht bij de afruimbalie waar ook het nodige lawaai vandaan kwam. Daarom heb ik de sfeer als wat minder gekwalificeerd. Maar deze zaak is zeker een aanrader!

Eten en prijs kwaliteit verhouding is goed en de sfeer is altijd gezellig. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

28. Nederlands Goes

Matty Nieuwelink

We hadden gekozen voor het weekmenu. Soep en de hoofd maaltijd waren uitstekend.
    We hebben een half uur gewacht op het toetje en toen het kwam was het het toetje van het dagmenu, dus niet de soesjes. Jammer!!

29. Steakhouse Goes

3 Maanden geleden hier wezen eten met mijn neef. Maar toen helemaal vergeten een recente achter te laten!

Nu mijn met ouder geweest en het was weer fantasties! Heerlijke gerechten en wat een sfeer. Goede en gezellige bediening, rond om top!

Raad ik het aan? Ja zeker, vlees uit een hout oven waar je je inga bij op eet.

Wij komen zeker terug.

Gebruik gemaakt van hun 4-gangen deal om eens spontaan op de woensdag uit eten te gaan. Keurige ontvangst in een gemoedelijke sfeer, snelle en correcte bediening en ook echt heerlijk gegeten. Een echte aanrader.