Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goes verdeeld zijn.

Dirk-Jan Balkenende

Het was een menu waar niet veel keuze was. Maar dat wisten we. En alle gerechten beloofden veel. De carpaccio was top, de knol truffelsoep was buitengewoon lekker, het zwijnfilet super qua textuur en smaak. De garing boterzacht. Rosé van binnen. Helemaal top. Het dessert ijs met chocola gewoon top. Ook mijn tafelgenoten hebben hetzelfde ervaren.
    Kortom een enorme aanrader. En dat voor 24 euro per menu.
    Dank voor dit heerlijke eten.

2. Nederlands Goes

Mr Blue

3. Nederlands Goes

A. P. Van Rossum

Het eten was prima. Niets mis mee. De serveerster die ons hielp mag zeker wel eens een curcus gaan volgen in gastvrouw zijn. Heb een poos met mijn armen zitten zwaaien om aandacht te krijgen! Dat lukte me niet dus heb ik echt héél hard Hallo moeten roepen, toen pas werd er naar onze tafel gekeken.
    Een aantal van ons heeft best lang met lege glazen gezeten.

Valt iets aan te verbeteren.

4. Zuid-Amerikaans Goes

Vriendelijke bediening. Goede uitleg van de concepten. Het eten was heerlijk en vlug op tafel. Zeker gaan we nogmaals.

5. Aziatisch Goes

Anja de Schipper

Gezellige sfeer, lekker eten, heel veel keus, zoveel eten als je wil, zonder het vreetschuur-gevoel, omdat het fijne kleine porties zijn. Veel en lekker voor weinig geld.

6. Zuid-Amerikaans Goes

Kado gekregen van een vriendin. Heerlijk gegeten. Uitstekende en gezellige bediening en het is een geweldig concept. Wel aan de hoge kant qua prijs!

Brian orij

Prima! Zo door gaan.

8. Internationaal Goes

Eerste keer gegeten, de verwachting was hoog gespannen, maar viel tegen. Zeker niet terug voor een tweede keer.

9. Internationaal Goes

Lekker gegeten bij 32 eten en drinken. Genoeg keus op de kaart met daarnaast nog een maandmenu, daar hebben we uiteindelijk voor gekozen. Was een goede keus, lekker en meer dan genoeg. Gezellig sfeer en prima bediening.

Aukje Verhagen

Was een gezellige avond. Heerlijk gegeten. Relaxte sfeer.

11. Zuid-Amerikaans Goes

Heerlijk genoten. Tot de volgende keer.

12. Nederlands Goes

Lekker eten tegen een betaalbare prijs en geweldige bediening.

H van Gool

Het was heerlijk, goed en vriendelijk

14. Steakhouse Goes

Tijdens mijn date met mezelf (moet ook eens gebeuren), heb ik heerlijk gegeten bij de Lachende Koe. Ik was wat vroeg, en zag daardoor het personeel binnendruppelen. Allemaal lachten ze even vriendelijk naar me, erg fijn. Ik zat niet aan het gezelligste tafeltje van het restaurant. Misschien kwam dat omdat ik last-minute reserveerde. Vond het niet heel erg, maar voelde me wel wat ''zitten'' naast de bar en pal achter een bankje. Ik kon niet genieten van een mooi uitzicht over het restaurant of de omgeving.. Vond ik wel een minpuntje. Maar dan, het belangrijkste: het eten. En dat was goed! Heerlijke uiensoep met lekker veel gesmolten kaas. Goed stuk vlees met heerlijke groenten, een lekkere salade en een leuke puntzak friet. De bediening verloor me niet uit het oog en kwam geregeld even checken of alles naar wens was. Al met al, een leuke ervaring in het steakhouse. Aanrader!

15. Nederlands Goes

We zaten niet gezellig, precies in de loop. Eten was goed.

16. Nederlands Goes

Ineke de Bruin-Leijten

Regelmatig genieten we van een heerlijke maaltijd in De Landbouw in Goes. Het personeel is vriendelijk en we worden steeds netjes en vlot geholpen. De gerechten zijn smaakvol en de prijs is niet al te hoog. Al met al een aanrader voor iemand die eens lekker uit eten wil en niet al teveel wil betalen.

17. Nederlands Goes

Astrid en Peter de Kan

Weekendje geboekt in dit hotel en gegeten in het restaurant waar ze een zeer goed buffet hadden. Koude en warme gerechten voor ieder wat wils! ‘s-morgens ook een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Alles zag er goed uit en werd ook regelmatig bijgevuld.

18. Chinees-Indisch Goes

Astrid en Peter de Kan

Heel goed gegeten en vriendelijk personeel.

19. Grieks Goes

Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijk personeel. Gezellige sfeer, zeer positief.

20. Internationaal Goes

Ria de Vos

Heerlijk gegeten, een superlekker menu met verse producten. Ze weten daar heel goed hoe het moet. Ook de lunch was uitstekend. Vriendelijk personeel wat graag een stapje harder voor je loopt. Ze luisteren heel goed wat je wilt en doen daar heel erg hun best voor.

Rian Meerman

Heerlijk gegeten. Sfeervol geheel!

22. Zuid-Amerikaans Goes

Fam van de Griendt

Voor het eerst op aan raden van familie.
    Gaan eten bij de werelt dat was een top ervaring!
    Wat een gastvrije en vriendelijke mensen.
    En het eten was ook heel erg lekker.
    We Hebben er 250 km voor moeten rijden maar Zeker de moeite waard!
    Wij gaan er zeker vaker komen echt een aanrader.
    Ps. Pas wel op wand je word er zo verwend dat je er verslaaft aan raakt 😉

Hier al meerdere malen gegeten maar altijd vroeg. Nu een keertje om 19 uur gekomen. Op een bitse wijze werd ons om 21.40 Medegedeeld dat dat de laatste ronde was want de keuken ging om 22 uur dicht. Nou de keuken dicht betekent ook dat ze het restaurant zo snel mogelijk leeg willen hebben. Tafels werden vanaf 21.30 Al met reinigingsmiddel (spuitbus) gepoetst, lekker als je nog aan het eten bent. Na onze laatste ronde werd alles weggehaald, ook de halfgevulde glazen. Er werd niet eens gevraagd of we nog een dessert wilden of koffie/thee. We konden na wat mokken van de bediening nog wel een kop thee krijgen, die vervolgens zo ongeveer op tafel gegooid werd. En nog voordat we die op hadden kwam de rekening al want ze gingen echt dicht… Dit speelde zich af vóór 22.30 Dus even gezellig natafelen was er niet bij.
    Andere keren was eigenaresse Carola steeds zelf aanwezig, dit keer voor het eerst niet en dat was dus zeer duidelijk te merken.
    Voor de gezelligheid zullen we hier dus niet meer terug naar toe gaan, erg jammer!

De bediening was wel ok, maar wel allemaal studenten heb ik het idee…
    Ik bestelde vooral visgerechtjes, maar die waren echt smakeloos… bakjes vol met vocht en geen smaak… De tonijn was zoooo droog, echt jammer. Dus daarna wat vleesgerechtjes besteld en dat ging wel.
    Ik vind gewoon de smaken tegenvallen.

25. Nederlands Goes

Jacqueline de nooijer

We komen al jaren bij De Landbouw. Het eten is er goed, smaakt heerlijk, de bediening die lopen zo hard, die hebben echt een pluim verdiend. Het is daar altijd lekker druk.

26. Aziatisch Goes

Goed, vers en gezellig eten in een gezellige sfeer met aardig en attent personeel.

27. Mexicaans Goes

ralf schroder

In het kort gezegd. Erg goed. Je voelt je welkom en het eten is voortreffelijk. Ga zo door!
    Gr ralf en babs.

28. Zuid-Amerikaans Goes

Complimenten voor de lieve gastvrouw José. Ook onze gaucho deze avond was zeer vriendelijk en de open keuken geeft een leuke sfeer. We waren wat huiverig voor het pompoensoepje vooraf maar tot onze verrassing was deze werkelijk verrukkelijk. Wederom heerlijk gegeten!

29. Nederlands Goes

Lang wachten, maaltijdsalade die lang geen hele maaltijd was en vieze toiletten zonder wc papier.

30. Zuid-Amerikaans Goes

Fam. Outermans

Een avontuur aan tafel. Personeel is open vrolijk en spraakzaam. Eten was fantastisch. De zaak is ruim opgezet. Veel beter dan menig ander restaurant.