Op dit adres zit nu: Kale & de Bril

1301420964 80
1429921962 86
1434205329 87
1442772062 86

1. Via de SD eten wij hier altijd voortreffelijk. Er wordt geen onderscheidt gemaakt.
    Het is een verwennerij, een heerlijk ontspannen avond uit.
    Je krijgt heerlijk brood, verschillende amuses. De gerechten zijn zeer mooi opgemaakt, heerlijk en je eens eet, wat je niet kent, en toch lekker blijkt te zijn.
    We komen hier altijd graag terug.

2. Kristijan Wagenaar

Heel gezellig restaurant. Goed eten, heel lekker. Prima prijs. Zeker een aanrader.

3. Wederom lekker gegeten hier. Fijne bediening met veel kennis van het geserveerde!

4. Gerechten zijn mooi opgemaakt, de hapjes tussen de gangen zijn ook origineel.
    De smaak vond ik niet uitzonderlijk, de hoeveelheden van de gerechten waren ook
    aan de kleine kant. Mocht je uit eten gaan met Social Deal dan wordt er wel getracht prijzige dranken/aperitief te verkopen zodat je achteraf toch niet gunstig uit bent!
    Bediening redelijk.

5. Frank & Monique

Gister weer super gegeten bij Le Beau.
    Het 4-gangenmenu. Fantastisch! Vooraf heerlijke amuse en ook nog een pre-dessert erbij. Top.
    Borden zijn zo mooi opgemaakt, dat je soms niet wilt beginnen met eten :)
    En als je begint te eten... al die verschillende ingrediënten passen prima bij elkaar. Zeer creatieve chef-kok.
    Zeker een aanrader!

6. Gezellig restaurant, waar je echt verwend en verrast wordt.
    Ieder gerecht was super en het bijpassende wijnarrangement past er heel goed bij.
    Ook de bediening is top! Verstand van de wijnen en gerechten. En ontzettend vriendelijk.
    Zeker een aanrader! Wij komen nog wel eens terug.

7. Voor mij onovertroffen in Goes, maar gelukkig nog wel eens niet ontdekt door de massa. Sommige mensen kennen dit niet... Ga! Top in bediening loopt hier. Gastvrijheid van vroeger bestaat nog. Geen onbeholpen jeugd, maar vakmensen, prijzen die deugen en smaken die raken... Krokante kalfswang met risotto en jus de veau? Beau! Garnalenbisque? La plus Belle! Bestel eens een bordje kaas... Wat de maître dan komt doen? Sterrenniveau in omgang met gasten. Eten zonder kapsones, maar zeer bijzonder!

8. Pw 14 punten

Geweldig!! Een mooi totaalplaatje met amuses tussendoor. Genoten van een erg lekker aperitief van het huis. Gerechten mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel en gezellige inrichting. Zeker een aanrader!!

9. Ontzettend heerlijke avond hier gehad! De representatieve bediening weet gemakkelijk een sfeer te creëeren waarbij je je op je gemak voelt en is zeer vriendelijk. I.v.m. zwangerschap kon ik niet alles eten, hierover kwam deskundig advies en dat hebben we gewaardeerd. Wij waardeerden het erg dat er geen muziek gedraaid werd, dit werd ook echt niet gemist, we bedachten dit pas achteraf. Leuk om mee te kunnen kijken in de open keuken! Tip: Neem een tafeltje naast die spiegels als je nog kunt kiezen. De verlichting in de spiegels benadrukken mooi de presentaties op je bord.

Presentatie van alle gerechten is voortreffelijk. Hoeveelheid is voor gemiddelde eters zeker voldoende. Prijs/kwaliteit heel tevreden over, vooral als je een drie of vier gangen menu neemt, waarbij je alsnog alles van de kaart kunt kiezen. Je mag ook heel vrij zijn in wat je neemt voor het drie gangen menu, bijv. hoofdgerecht en 2 desserts mag ook. Dit werd toegelicht.

Ik miste alleen een pipetje o.i.d. om de olijfolie op je broodje te kunnen doen.

Toiletten zijn keurig onderhouden, met voor iedere gast een klein stoffen handdoekje en zeep/lotion/parfum tot je beschikking.

Kortom: een echte aanrader!!

10. Arjan 117 punten

Gewoon als altijd, genieten van alles wat er geserveerd wordt. Vandaag, 21 april, een 4-gangen menu. Alles is gewoon af, wederom schilderijtjes op je bord met daarnaast een vriendelijke professionele bediening.

11. Drie gangen menu genomen. Vooraf coquilles goed gegaard en goed van smaak het garnituurtje mocht wat meer smaak hebben. Als hoofdgerecht heilbot met een zeer smakelijke risotto. Als nagerecht de kaas genomen. we hebben het wijnarrangement erbij gedronken moet zeggen goed gekozen wijnen. De gastvrouw vertelde dat ze nog een goede wijn bij het hoofdgerecht had en liet ons ook deze wijn proeven. Nog Koffie en thee gedronken maar deze kwamen niet op de rekening omdat ik geen wijn meer bij de kaas wilde. Kortom chapeau voor dit gebaar. Fijn restaurant en komen zeker terug als we weer in Goes zijn.

12. Wederom met een bon bij restaurant Le Beau gegeten en zoals eerdere ervaringen was het ook deze keer weer erg goed. Mooi opgemaakte borden, aandacht voor je en geen standaard gerechten. En dan nog alle extraatjes die je krijgt. Helemaal top. Le Beau is ideaal voor een gezellige, ontspannende avond waarvan je alleen nog maar hoef te genieten.

ik kan dit restaurant iedereen aanbevelen en zal er zelf ook zeer zeker nog eens terugkomen. Het is echt een verwennerij in een prettige ambiance.

13. Wij zijn bij Le Beau terecht gekomen via de Gift For 2 Bon die wij hadden gekregen. Wij werden hartelijk ontvangen en konden tot onze verbazing uit dezelfde gerechten kiezen die andere gasten ook konden kiezen. Met een bon is dit vaak niet het geval.

We hebben heerlijk gegeten, alles prachtig opgemaakt en ze maken er wat extra's van door steeds aan tafel brood aan te bieden en sauzen en olie's over de gerechten te schenken die al op tafel staan. Bovenop de kwaliteit en mooi opgemaakte borden, maakt dat echt dat je je welkom voelt en dat je in de watten wordt gelegd.

De prijs/kwaliteit verhouding is echt perfect, waardoor wij echt nog wel eens terug komen! Jammer dat het zo afgelegen ligt tussen de appartementen en bedrijven, het zou een geweldige toevoeging zijn voor hartje centrum!

15. Henk

16. Henk Corné

1 punt
  17. Weer eens bij le Beau terecht gekomen, deze keer met een bongocadeau. Opvallend was, dat je gewoon als alle andere gasten wordt behandeld met de bon, ondanks dat de bon wellicht op minder recht geeft. Dat ervaar ik dus elders wel zo. Hier dus het hele pakket: van pre-amuse, amuse, diverse broodsoorten, diverse gangen met spannende combinaties, een pre dessert voor je echte dessert en koffie met lekkers toe. Top verwennerij! Wisten we al, maar bevestiging doet terugkomen. Waarin verschilt het hier dan met elders? Tsja, moeilijk te benoemen...echte gastvrijheid, vakmanschap en boeiende spijzen en wijnen komen in ieder geval samen.

18. culifan

19. Op een vrijdagavond naar Le Beau te Goes. We hebben gereserveerd met een Social Deal. We kunnen van de kaart bestellen met een stevige korting. Bij binnenkomst worden de jassen netjes aangenomen en krijgen wij onze gereserveerde tafel aangewezen. Het is vandaag helemaal vol. We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat het een prima avond gaat worden.

Voordat de avond echt van start gaat krijgen we een heerlijke amuse met humus. Het heeft een mooie Marokkaanse smaak. Bij Le Beau draait het erg om de uitdrukking "het oog wilt ook wat". De gerechten zien er zonder uitzondering voortreffelijk uit.

Het voorgerecht pastrami & vitello met de rolletjes kalfsvlees, tomaat, mosterd, radijs, eitje en een koekje van Parmezaan is een lust voor het oog. Het is ook erg smakelijk. Wat overheerst is wel het gevoel dat het allemaal aardig aan de prijs is. Overigens geldt dit voor bijna het gehele menu, voorgerechten voor € 12,50 soep voor € 8,50 en nagerechten voor € 9,50 zijn hoger dan we gewend zijn. Als dan ook de hoeveelheid van het voorgerecht wat mager is voelt dit niet helemaal in verhouding. Ook het voorgerecht met de zalm is smakelijk. Het wordt geserveerd met garnaaltjes, komkommer, kruidencrumble en een eetbaar bloemetje.

De tweede gang is een paddenstoelensoep. Deze wordt uitgeserveerd zonder de wildbouillon, deze wordt aan tafel uitgeschonken. De soep is helaas erg flauw. Toevoegen van zout is noodzakelijk. De ravioli is smakelijk maar wat dik aan de rand.

Het hoofdgerecht is de bavet met sukade. Een beetje tegenvaller. De bavet is prima, een uitstekende cuisson. De sukade heeft wel wat veel vet, dit ondanks onze vraag bij het opnemen van de bestelling. Het wordt geserveerd met wat éénlingen aan groente, één halve groene asperge, één tomaatje, één plakje rettich en een beetje saus, te weinig, in ieder geval.
    De hoofdgerechten worden geserveerd met prima verse friet en een smakelijke salade van komkommer en radijs.

De nagerechten zijn echter perfect. Zoals gezegd ziet het er goed uit en de smaak is ook prima. We hebben gekozen voor de panna cotta met mascarpone, crème Anglaise en meringue. Daarnaast de Frangipane van amandel, vlierbesbloesem met tijm en pistache. Twee prachtige afsluiters van een goede avond.

We hebben smakelijk gegeten maar zijn desondanks niet onder de indruk.

20. In Goes en wijde omgeving wat mij betreft absoluut onovertroffen. En dan heb ik het over de totaal geboden beleving, tot en met de rekening, die voor het gebodene absoluut prettig is.

Bekwame vriendelijke bediening, een net interieur, wat ingetogen/eenvoudig wel, een open keuken, diverse pre-amuses, keuze uit divers brood, amuses, goeie wijnen zonder 'over de top' te worden, pre-dessert, lekkers bij de koffie en... niet onbelangrijk: goed en verrassend eten met veel smaak.

Veel beter krijg je niet voor dit geld: ik betaalde met 2 minder dan 90 euro. Een gemiddeld eetcafé is duurder!

Gaan!

21. Voor de zoveelste keer hier wezen eten en weer waren we verrast over de smaken van de gerechten welke werden geserveerd. Over de super bediening niks dan lof.

Groot voordeel is ook dat het restaurant op 300 meter van het treinstation is gelegen dus de vraag "wie is de Bob?" gaat hier niet op, rest alleen nog maar te genieten van alles.

22. Zeker een prima restaurant op een vreemde plek, een soort kantoorpand. Je moet het weten, anders ben je er zo voorbij. Velen weten het, want ik ben er nu 2 keer geweest op een midweekse dag, en het was nagenoeg vol.

Hier heel veel zorg voor de gast en voor het gebodene: verwennerij, gratis water, extra hapjes bij het aperitief en een amuse, ook nog eens een predessert en bij de koffie veel lekkers (bonbons, macaron). Borden zijn plaatjes om te zien en met niet alledaagse smaken (zuid mediterraan, noord Afrikaans?).

Echt in de watten leggen is wat hier wordt gedaan, zonder over de top te gaan. Prettig is ook de rekening: die valt voor dit niveau en zeker voor Goesse begrippen heel erg mee.

Topper!

23. Teleurgesteld

Jammer dat we dit allemaal niet hebben kunnen beoordelen!

Van de week weggestuurd met als reden: ik sta maar alleen... (Waren nog wel enkele tafeltjes vrij, voor zover wij zagen)

24. Op 27 augustus 2014 hier wezen eten nadat we de lovende recensies hadden gelezen op eet.nu. Het eten was goed en de bediening correct en vriendelijk. Locatie sluit niet aan bij de kwaliteit van het eten... dit zou dus nog beter kunnen. Voor de rest een heerlijk avondje uit met tongstrelende gerechten.

25. Wat mij betreft de absolute top in gastvrijheid en verwennerij. Alles in een beetje een kantoorachtig pand, waar je geen restaurant verwacht. Bij binnenkomst gaat er letterlijk een wereld van verwennerij voor je open. Hapjes bij je aperitief, een amuse, ruime keuze in het menu voor eenvriendelijke prijs. Ook nog een pre dessert en lekkers bij de koffie. Geen grote maar wel complete en dus verse kaart. Ook geen grote maar net zo complete wijnkaart. En: karaf water op tafel, die steeds wordtbijgevuld. Correcte, vriendelijke en ervaren bediening. Wij aten er 4 gangen met alles erop en eraan voor nog geen 110 euro. Een koopje voor dit niveau.

26. Proefkonijn

Door vele goede recensies hier terecht gekomen. In een soort kantoorpand vind je achter de toegangsdeur een restaurant zoals je dat vaker in echt grote steden ziet: strak en modern met niet al te veel "tierelantijnen". Niet al te bijzonder begin dus, maar dan: op en top verwennerij: een knabbeltje bij het aperitief, een grappige amuse volgt: smaken van salade caprese maar dan ander uiterlijk.

Wij kozen 4 gangen uit het menu voor slechts 39 euro: zalm met rivierkreeft, vissoep, bavet en rood fruit toe. Allemaal prima bereid en goed op smaak, maar vooral verrassend gepresenteerd. Creatieve opmaak. Voor het dessert kregen we nog een klein glaasje met mangomousse en kokos. Koffie of thee paste er helaas niet meer in. Is ons goed bevallen. Onze portemonnee was ook blij.

27. Op uitnodiging van mijn ouders mee naar dit restaurant. Heb heerlijk gegeten! Ik snap dat zij er graag komen. Ook de service was geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar!

28. Herman Schotman

29. Wij hebben gisteravond fantastisch goed gegeten in dit restaurant.
    De smaakcombinaties waren orgineel en verrassend lekker.
    Van de kleine hapjes van het huis tot de goede en betaalbare wijn, allemaal even in orde.
    Wij komen hier zeker nog eens terug!

30. Wederom heerlijk gegeten vanavond. Ik wilde niet te veel 'zoet' vanavond, maar het pre-dessert-amuse-hapje van cocos was verrukkelijk :-)

Tot de volgende keer!

31. Monique

32. Weer heel erg lekker gegeten hier. Het is vanaf het begin tot het eind een verwennerij. Ook de lekkere hapjes tussendoor zijn heerlijk. Tot de volgende keer.

33. Erg goed sfeer en een prima service. Bediening is erg klant vriendelijk en het eten is erg goed, kortom een aanrader voor iedereen.

34. Erg goede sfeer en erg klant vriendelijke bediening. De service is prima voor elkaar en het eten is erg lekker, kortom een echte aanrader om daar eens te gaan eten.

35. Heel goed gegeten en vooral lekker en een prima sfeer. En de bediening is heel netjes en goed en weten waar ze over praten. Kom zeker een keer terug.

36. Wij zijn hier heen gegaan op referentie van vrienden. We waren er op vrijdagavond, gereserveerd tevoren, met 4 personen. Waarschijnlijk hebben wij dan pech gehad, want het was niet wat wij verwachtten. We kozen het marathonmenu, wat alleen kon als ieder per tafel dit zou kiezen. 2 personen besloten dus " mee" te doen ondanks andere voorkeur. Van amuse tot dessert vonden wij de kwaliteit te wensen overlaten. Dit terwijl de prijs bovengemiddeld ligt. We hebben gereclameerd toen de vis (hoofdgerecht) niet gaar bleek, maar behalve even doorwarmen werd op de klacht niet adequaat geanticipeerd. Als het goed is, dan mag dat gezegd, maar als het niet goed is kun je dat oplossen zodat een klant alsnog tevreden huiswaarts gaat. Ik heb niet om compensatie gevraagd, maar er werd ook niet proactief op gereageerd. Voor mij een gemiste kans...

37. Van het weekend hier gegeten met 4 volwassenen. We waren dik tevreden; alle gerechten waren even mooi opgemaakt en smakelijk. We hadden een 4 gangen menu. Bediening was top; attent en vriendelijk. Je kunt vanuit het restaurant in de keuken kijken, dat geeft altijd een goed gevoel, dan moet het wel proper zijn en dat was het ook. Prijs is redelijk.
    We komen hier absoluut terug, want zoveel lekkers gun je al je vrienden.

38. Als je een 10 geeft kun je niet meer hoger, maar deze mensen zijn hard op weg om die 10 te verdienen.
    Heerlijk eten, professionele maar ook heel vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een restaurant om zeker terug te komen.
    Ps Ze zien kans om zelfs het toilet gezellig te maken.

39. Frank Muusz

Bijzonder goed gegeten hier. Heerlijke gerechten gehad waar niets op aan te merken viel. De voorgerechten (coquilles met serronaham en voor mijn vrouw gamba's op div. wijze bereid) waren al een feestje op zich. De hoofdgerechten...hmmm! Lekkerste tournedos die ik gegeten heb. De zeewolffilet voor mijn vrouw was zalig.
    De bediening heb ik als bijzonder vriendelijk ervaren en een uitstekende ambiance. Toiletten zijn zeer schoon en zelfs op de herenafdeling staan een aantal eau de toilet testers om evt. het gezicht een frisse oppepper te geven, mooi detail! Een topper voor Goes en omgeving!

40. Andre en Floortje

Met de sweetdeal hier kennis gemaakt met de geweldige service en het heerlijke eten. Echt een avondje uit eten met zeer vriendelijk personeel en vele heerlijkheden (tapas). Wij komen beslist terug!

41. Op 19/2/13 (3-gangenmenu o.a. Serranoham, Tournedos en amandel Blanc manger.... heerlijk) en gisteren ook weer heerlijk gegeten. Gisteren (6/3/13)weer het Tapasmenu.... met o.a. albondigas, garnalenballetjes, calamares en eerlijk gezegd de Papas Arrugadas met Mojo smaken lekkerder dan op Tenerife zelf... :-)

42. Heerlijk gegeten, gezellige bediening, prima prijs kwaliteitsverhouding.

43. Geweldig lekker gegeten, wederom de tapas... met patatas Bravas. Wat ik ook wel fijn vond is dat niet alles in één keer werd geserveerd (bij de warme tapas), zo geniet je nog langer. Dit restaurant behoort echt tot onze favorieten.

44. Het 2-gangen menu tapas genomen.... Een hele goede keuze... Alles was een ware verrassing. Het enige wat ik jammer vond is dat er frietjes bij zaten i.p.v. bijv. patatas Brava. Maar voor de rest was het voortreffelijk. Een aanrader.

45. ED 757 punten

Vorige week hebben we hier geweldig gegeten. De bediening was meer dan goed en het eten was voortreffelijk (duidelijk een kok met ons gevoel voor lekker eten en ook persoonlijk zijn gerechten komt aanbevelen). Geweldige kaart voor een eerlijke prijs.

46. Opnieuw verrassend lekker gegeten. Sfeer is en blijft hier goed. Binnenkort maar eens van de tapas gaan proeven....

47. We zijn hier al meerdere malen geweest en wat is dit toch een goed restaurant! Jammer dat het op een vrij afgelegen hoekje ligt maar toch kun je dat niet merken want op een gewone dinsdagavond zit het gewoon vol.
    De kok voert zijn vak met passie uit,dat zie je en proef je aan de gerechten. Hij kan hele goede combinaties maken wat heerlijk smaakt.
    Fijn is ook dat je een karafje met water krijgt en dat is gratis.Als het leeg is word het weer opnieuw bijgevuld.
    Bediening is erg vriendelijk en heeft goed overzicht op al hun gasten in het restaurant.

48. Vanwege weekendje Zeeland van tevoren dit restaurant gevonden. Het was een erg goede keuze. Prima eten, heerlijke wijn en super vriendelijke bediening.
    Hieronder staat nog dat je pizza kunt eten, maar die kwamen we niet tegen.
    Niet bepaald goedkoop allemaal, maar het geld was het waard.

49. Alles weer perfect. Alleen de frietjes konden net iets langer gebakken worden.

50. Gisteren heerlijk gegeten met vrienden, wij hadden een 3 gangen menu besteld en het was super, komen zeer zeker nog een keer terug.

51. Wederom heerlijk gegeten. Deze keer de 4-gangen menu genomen. We begonnen met de gepelde garnalen in knoflookolie met mojito-sorbet... was erg lekker. Daarna tomatensoep en kreeftenbisque ook allebei zeer smakelijk. Als hoofdgerecht tournedos en scholfilet met paella... het was heerlijk... Als dessert chocolade en cheesecake met limoncello.... ook weer heerlijk. Kortom het was gewoon weer erg genieten deze avond...

52. Praess-Clerret

Met een verblijf in Goes hadden wij een leuk en gezellig diner voorzien. Na raadpleging van enkele websites kwam ik hier terecht.
    Na het lezen van de site en het bijhorende gastenboek toch maar gereserveerd. Alle verwachtingen die de website oproept worden volledig ingelost.
    We kozen voor het 4-gangen menu tegen een zeer democratische prijs en hebben van 4 heerlijke gerechten mogen genieten. Je merkt meteen dat de chef hier bezig is met zijn vak, culinaire hoogstandjes op het bord brengen zonder veel blaisé.
    Ook een pluim aan de bediening, zeer attent, met kennis van zaken en ten dienste van de gasten met kennis van de gerechten en de wijnkaart zodat ze ons perfect advies kon geven.

Kortom, eer (h)eerlijk adresje waar het de moeite is om eens over de Belgisch-Nederlandse te rijden.

53. H.E. de Zeeuw

Leuk, betaalbaar. Koken zonder fratsen, Goede service, verse spullen worden gebruikt. Beetje onverwachte lokatie aan doorgaande weg, net buiten centrum. Je zou er niet direkt een restaurant verwachten. Bediening en eten beter dan gemiddeld.

54. Richard

Al een paar keer met voordeelbon gegeten. Opvallend: altijd goed bezet, gratis water op tafel, goede service en bediening. Betaalbaar, ook zonder bon. Aanrader

55. Enige tijd geleden met mijn vrouw gegaan voor het kreeftenmenu. Van begin tot eind een tegenvaller. De zogenaamde bisque was een kop tomatensoep met wat flintertjes kreeft. De kreeft van het hoofdgerecht was miezerig, ver onder de maat en verre van vers. De inhoud was snotterig. Met onze opmerkingen werd jammergenoeg niets gedaan. Lange tijd hebben wij het in dit, zeer frequent door ons bezochte, restaurant naar ons zin gehad, maar deze ervaring en een eerdere minder goede ervaring deden ons besluiten hier niet meer te komen.

56. Nel & Theo

Onderscheidend in Goes: leuke aanbiedingen, prima personeel, goede service en sfeer. Aanrader.

57. Weer heerlijk gegeten. Zeer verrassende gerechten weer. Tot de volgende keer.

58. Bijzonder goede verhouding prijs/kwaliteit op een plek waar je geen restaurant zoekt. Bediening bovengemiddeld goed!
    Leuke menu's, mooie gerechten, maar vergis je niet: het is géén Italiaan en géén pizzeria! Wel een heel goed restaurant.

59. Wij zijn hier gisteren uit eten geweest. Wat als eerste opvalt in dit restaurant is dat de bediening erg hartelijk en vriendelijk is. Dit is een absoluut pluspunt!

De sfeer doet ons een beetje denken aan een goedkopere lounge-tent. Te veel verlichting. Toen de felle spots ineens uitvielen door een kleine storing was het ineens een stuk sfeervoller en gezelliger, dit werd ook hardop gezegd door andere bezoekers.

Het eten (pizza) was oke en werd zeer snel geserveerd. Wel valt op te merken dat de pizza niet echt bijzonder was. Maar voor de prijs en snelheid van serveren kan het ermee door.

De presentatie van het nagerecht was goed, alleen de hoeveelheid was ruimschoots ondermaats (1 mager bolletje ijs, en klein bekertje ijsmix) ook de smaak was het niet bijzonder.

Al met al is het toch de moeite waard om dit restaurant te bezoeken. Het aardige personeel en de prijzen geven de doorslag om hier te gaan eten. Wat ook opviel is dat het helemaal vol zat en er om 22:00 nog mensen kwamen om te gaan eten.

60. Vanavond heerlijk gegeten hier.
    Nette bediening, heel veel aandacht voor details.
    Met liefde bereid.
    Top !!!!

Aanrader voor heel mooie prijs.

61. I had a birthday dinner with a friend.

For just 30 bucks a 3 course dinner, I think it's totally worth the money! We recieved a warm welcome from our host (abit over the top but oh well) and lead us to our table.

After having our first beverage (water & white wine) we got ourself into the menucard. I chose the 'rillete' as first course, my friend chose the 'shrimp in garlic-oil'. The rillete tasted good, a well done presentation. The shrimps of my friend were abit so-so, nothing special at all and complained about how small the portion was comparing to my rillete.

Next was our main course! I chose the 'sea bream filet with couscous' and my friend chose the 'tagliatelle'. I would like to say how fast the serving was! Abit suspicious if you ask me.. Does it come out from a microwave??
    Nevertheless, it tasted good and so does the presentation.

My friends pasta was good, but she find it abit dry. A sauce or something moist woudn't hurt. The fries, the salad and the potatoes (a big plus!) was nice! Included with the mayonaise.

Finally the dessert, my favorite ending. I chose the 'tiramisu' my friend the 'chocolate'. The dessert: 10! Absolutely. Beautiful presentation and awesome taste.
    My friend again complained about how small the portion and wished she had more. My tiramisu came with a small glass, surrounded with mango sauce and pistachio, heaven!

xx

62. Alexander D

Prima gegeten. Leuk voorgerechtje van coquilles met eendenlever en sucade! Mooie wijntips per gerecht op de kaart. Aanrader! Uitzonderlijk betaalbaar in vergelijking

63. Jane & allison

Close to perfection! Nice place we found during visit Holland.

64. Gewoon een aanrader! Leuk, lekker, zeer prettig geprijsd en hoog service niveau. Bediening beter dan gemiddeld.

65. Verrassend lekker gegeten. Olijfjes vooraf, lekkere broodjes met alioli, tapenade en kruidenboter en bij de koffie nog een schaaltje met zoetigheden en dit allemaal buiten de rekening om. Oh ja, en een kan water. Het enige wat ik jammer vond, was de appel bij het verse fruit, die vond ik niet zo bijpassend, maar verder was het heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

66. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs! Goed ontvangst, prima bediening en perfecte service (gratis water)! Kortom heerlijk gegeten en zeker de moeite waard om terug te komen!

67. R. Verweij

Toppertje. Zeer prettige prijzen voor meerkeuzemenu van 3 gangen. Dacht bij een Italiaans restaurant te belanden, maar dat is het niet echt. Wel pizza's en verder Mediterrane gerechten. Prijs kwaliteit uniek (gratis water op tafel!) Mooie zaak, niet al te groot.

68. Vanavond hier geweest. We hebben gekozen voor het 3 gangen keuze menu.

Vooraf een salade met Serranoham, deze was erg lekker en voldoende hoeveelheid. Mijn vrouw had gepelde garnalen in knofloololie. Dit viel wat tegen. De smaak was wat flauwtjes.

Het hoofdgerecht hadden we beide de tournedos. Deze was helaas ook wat tegengevallen. Ik ben normaal verzot op een rood stuk vlees maar de smaak was wat flauw. Er zat een beetje jus bij en wat groene groente. Mijn vrouw was van mening dat de tournedos uit de diepvries kwamen. Ik kan mij hierin vinden maar weet dit niet zeker. Opvallend vond ik wel de keurig ronde vormen van het vlees. Afgezien daarvan ontbrak het aan wat smaak. Er had wat meer jus op het bord gemogen of het vlees wat meer gekruid. De geserveerde frites waren lekker gebakken en voorzien van mayonaise. Bijbestellen was geen probleem en werd niet berekend. Dat is nette service.

Het nagerecht was chocoladeijs met chocomousse en chocotaart. Mijn vrouw is een chocoladeliefhebster dus vond dit erg lekker. Ik had gekozen voor semifreddo met ijs van aardbeiden. Ook dit was lekker. Een positief einde na het hoofdgerecht.

De bediening is erg attent. Je krijgt een kan water op tafel en deze wordt bijgevuld zodra dit op raakt.

De zaak is sfeervol ingericht doch het was qua temperatuur wat koel. De ramen stonden open en met deze hollandse zomer was het net niet lekker aangenaam. Nadat we dit hadden aangegeven werden de ramen overigens meteen gesloten.

Jammer van het hoofdgerecht, dit was echt niet voldoende. Het goede voorgerecht en prima nagerechten maken het cijfer voor eten voldoende.

69. Fam. van Lier

Goede sfeer, vlotte bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding.

70. Leuke ambiance, goede en vriendelijke bediening.

Alleen het vergetarische menu is ronduit slecht (niet gare risotto, en savoiekool die niet te snijden is).

Dat was erg jammer want daar heb ik toch 19,50 voor betaald.

71. Annelies en Frank

Heerlijk bij jullie gegeten voor een prijs, die in deze tijd nog eens doet terugkomen. Leuke sfeer, alles netjes verzorgd. Ook het potje thee is een feestje! Ga zo door.

72. De beste vissoep en de beste biefstuk ever! Met 2 waren we nog geen 70 euro kwijt. En ook nog gratis water op tafel. Bijzonder tegenwoordig. Mooie zaak.

73. the girls

Leuke bediening leuke sfeervolle zaak. (ik miste wel 'n muziekje, maar de zaak zat helemaal vol, dus de muziek ging misschien verloren in 't geroezemoes).

Eten was zeer smaakvol, risotto was wel iets te gaar. Bij 2 van m'n tafelgenoten was het eten niet warm genoeg, dit werd snel opgelost. Toetjes heerlijk, wijn ook en gratis kannen water, dat is pas service!

Kortom, goed genoeg om nog 's te proberen.

74. Tilly Rodenburg

Vanavond met z'n vieren voor het eerst in dit nog vrij nieuwe restaurant gegeten en het was een goede ervaring. De bediening was vlot en vriendelijk, het eten was lekker en wat wel heel prettig is: er worden gratis kannen water geserveerd, zoals ook in Frankrijk en Italië de gewoonte is.

75. Verrassing!

Ter gelegenheid van mijn verjaardag samen hier uit eten in Goes.

Feest!

Letterlijk en figuurlijk.

Heerlijk gegeten, fantastische gastvrouw!