Katoen in Goes

1482419249 57
1492008170 61
1495204477 61
1510120577 71

1. Lekker gegeten in een sfeervolle setting.
    Het was druk, maar toch werden goed en vriendelijk geholpen, we hoefden nergens lang op te wachten.
    We waren met vieren en allemaal waren we positief. Zeker een goed restaurant om nog eens terug te komen. Ik kan hem anderen zeker aanbevelen.

2. Deze keer viel helaas tegen, ik keek erg uit naar de carpaccio omdat deze een tijdje geleden erg lekker (en veel!) was met stukken krokante kaas en bacon maar het leek erop dat deze versimpeld hadden. Ook het stukje vis was erg klein voor die prijs, net alsof ze een bezuinigingsronde hadden gehad. Sfeer en service gewoon goed, maar dineren voorlopig maar weer ergens anders in Goes.

3. Anne 82 punten

Mwa mwah..Ik had beter verwacht. Je krijgt vrij weinig eten op je bord als je kijkt naar de prijs die je ervoor betaalt.. Kwaliteit van het eten was echter wel goed. Bediening kon ook beter. Voor avondeten zou ik hier niet snel terug komen. Misschien lunch nog een keer proberen. .

4. Jessica liplijn

Altijd heerlijk, vers! Vriendelijk personeel en een fantastische sfeer!

5. Gisteren op een zwoele zomer avond die aangevuld werd met wat onstuimig gerommeld van naderende onweersbuien, met een goede vriend en partner plaats genomen bij Katoen. Ik heb eerder recensies geschreven over Katoen, maar ik denk dat Katoen zijn vorm heeft gekregen. De locatie is absoluut top. Rustig en met de nodige stijl. Bij mooi weer staan de fonteinen aan waar de kids (waaronder mijn zoontje) zich prima kunnen vermaken. Er is tevens een klein grasveldje met wat speeltoestellen. Voor ouders met kinderen een prima uitkomst. De kinderen vermaken zich prima en de ouders kunnen ontspannen genieten van Katoen.Dit neemt niet weg dat ook voor de zakelijke afspraken Katoen een perfecte locatie is.

De bediening heeft zijn weg gevonden. Vriendelijk, attent en heel erg gastvrij. Door de drukte niet altijd even snel, maar dit moet meer gezien als compliment. Waar het goed is, is het druk.

Het eten is prima en erg smakelijk. Geen culinair hoogstandje, maar bijzonder lekker met een goede opmaak van het bord. Een prima wijn, goede kaart.

Slotsom is dat Katoen de moeite waard is. Zowel zakelijk of ouders met kids. Bij Katoen komt het goed en het personeel weet intussen wel hoe de zaken aan te pakken. De gastheer is bijzonder toegankelijk en professioneel.

Katoen, ga zo door. Een uniek restaurant op een unieke plek in Goes!!

Compliments and best regards,

6. Chantal

Vandaag geluncht bij Katoen. We moesten lang wachten op het eten en toen de bestelling eindelijk werd geserveerd bleek er iets fout te zijn gegaan. In plaats van een roerei met zalm werd er een broodje zalm gebracht. Mijn partner had een warme lunch dus die ging alvast eten en ik moest wachten op mijn roerei, dus niet gezellig gezamenlijk gegeten. Geen excuus gekregen van de serveerster!
    Bij het afrekenen vroeg de serveerster of alles naar wens was geweest, ik gaf aan dat er een fout was gemaakt met de bestelling en het enige wat de serveerster zei was; tja, je hebt toch uiteindelijk het juiste gerecht gehad!
    Het was voor ons eens maar nooit meer.

7. Leuk restaurant kwa eten goed kan nog beter biefstuk was medium besteld was veel verder en grauw van kleur
    bediening matig duurt lang bij opnemen alsmede ook de dranken er na zeer lang met een leeg glas.
    Water uit eigen tap prima maar bij koolzuur houdend water wel een stop op de fles was niet gebeurd na 10 minuten bubbels verdwenen. Capuccino koud rekening gevraagt duurde zeker 30 minuten terwijl het zeer stil was buiten 2 tafels binnen 1.
    U laat hier heel veel omzet liggen.
    Bij het uitruimen van het hoofdgerecht vragen voor dessert of koffie werd oom niet gedaan.
    Beetje service wil men toch.

8. Afgelopen week een tafel gereserveerd bij "Katoen". Een warm onthaal door de sfeer met een koud randje. Ondanks dat ik de tafel al ruim een dag van te voor gereserveerd had, bleken we niet op de lijst te staan qua reservering. we kregen dus een tafel in het "cafe" gedeelte van "Katoen". Op zich niks mis mee, maar het doet nogal koud aan. Echter, het werd snel opgelost en kregen, op verzoek, een tafel in het restaurant gedeelte.

De bediening is bijzonder vriendelijk maar soms een klein beetje stroef. Echter, een dikke voldoende voor de bediening. Ook de gastheer verdient een dik compliment. Attent, persoonlijk en erg klantgericht. Het voelt als thuis komen

Het eten is voldoende. Geen culinair hoogstandje, maar heel goed te doen. Over de prijs-kwaliteit twijfel ik een beetje. Hier mag aan gewerkt worden.

De sfeer en de klantvriendelijkheid, locatie en sfeer bij "Katoen" is zonder twijfel top. We komen er wel eens in de zomer met ons zoontje, en die vermaakt zich prima met zijn kleurplaat, het ijsje van de zaak en de fonteinen. Dit terwijl we ons te goed doen aan een prima wijntje op het terras. Daarnaast is "Katoen" ook een hotel. En eerlijk is eerlijk, als ik een vreemdeling in het Zeeuwse Goes een hotel moet adviseren in Goes... dan wordt het "Katoen".

Slotsom: Leuke tent, prima bediening en sfeer!! Prijs/kwaliteit... daar mag aan gewerkt worden.

Met een compliment, een aanrader en zeker het bezoeken waard,

Elements

9. Gaan lunchen met mijn moeder en allebei de ravioli besteld. Zéér kleine porties en duidelijk uit een pakje. Er overheen zat één cherry tomaatje, keurig gevierendeeld. Het geheel werd afgemaakt met 4 mini stukjes witlof. Geen salade, geen brood.
    En dat voor 12.50 per persoon.
    Laatste keer dat ik daar ga lunchen!

10. Katoen is een mooi ingericht restaurant waar ik onlangs ben gaan dineren op maandagavond. Het was rustig in het restaurant waardoor we relexed konden eten. Als het drukker is staan de tafels wellicht iets te dicht op elkaar, waardoor het voeren van een privégesprek lastig is.

De soep en mosselen die ik genuttigd heb waren van prima kwaliteit. Attente bediening ook

11. De brasserie is gezellig en sfeervol ingericht, het was er ook erg druk. We begonnen de avond met als voorgerecht een proeverij Katoen, een proeverij uit de verschillende voorgerechten van deze brasserie. Het begon goed, de pompoensoep was overheerlijk en goed op smaak... helaas gold dat niet voor de rest van het (toch wel erg dure) plateau. Weinig op smaak, gold eigenlijk voor alle elementen op dit plateau, de opmaak was wel erg leuk! Als hoofdgerecht koos ik voor de couscous met inktvis en scampi. Netjes geserveerd in een tajine zag er leuk uit. De Couscous was smaakvol maar erg nat en klef, de inktvis en scampi hadden ze voor mij achterwege mogen laten, weeïg en smakeloos. Helaas werd hier verder totaal niets aan groenten geserveerd. Mijn partner koos voor kip van de bbq, hij kreeg een kippenpoot (van bereiding op de BBQ is niets terug te vinden). Helaas ook geserveerd met weinig groenten. De kip bleek duidelijk rauw aan de binnenzijde, dus terug naar de keuken. Hier kwam hij op de zelfde manier en net zo snel weer terug vandaan met de mededeling dat het kippenvlees rood dooraderd was. Mijn partner was inmiddels om "te spetteren". Wederom terug naar de keuken waar een nieuwe kippenpoot werd bereid. Tot onze enorme verbazing en teleurstelling was deze net zo rauw. Als regelmatige restaurantgangers hebben wij dit echt nog nooit meegemaakt! Wij hadden het inmiddels al helemaal gehad hier en hebben het nagerecht en de koffie elders genuttigd. De bediening heeft e.e.a. opgelost met een hoop excuses en een correctie op de rekening. Onze avond is teleurstellend verlopen en wij zullen hier zeker niet meer gaan eten.

12. Eindelijk, er wordt nieuw culinair talent geboren in Goes. En dat werd tijd ook. Katoen is één van de nieuwe aanwinsten in Goes. Katoen bevind zich net buiten het centrum (grote markt) van Goes. Het oude stadsarchief is omgebouwd tot hotel en eetgelegenheid. Ondanks dat Katoen buiten de grote markt ligt, heb ik niets meer over dan hulde voor het design, sfeer en locatie. In Katoen kun je rustig een goed glas wijn drinken, zonder daarbij te verdrinken in de drukte zoals die op de grote markt aanwezig is. Dat heeft zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. De markt is gezellig druk, Katoen is rustgevend gezellig.

De "open" keuken in Katoen vind ik absolute klasse. Katoen heeft het lef om inkijk te geven in de bereiding. Een absolute topper.

In kan niet ontkennen dat ik bij de opening van Katoen weggelopen ben. De bediening en organisatie was te zwak en te onervaren om de druk aan te kunnen. Juist omdat een opening hét moment moet zijn om te laten zien wie je bent. Echter, ik kon het niet laten om Katoen nog eens op te zoeken. Daarnaast heb ik naar aanleiding van de "chaos" op de opening een mailtje gestuurd met opbouwende woorden. Dit mailtje werd bijzonder netjes beantwoord. En zo hoort het, open staan voor de klant en er daadwerkelijk iets mee doen. Heel erg netjes.

Katoen gaat vooruit. Zoals een klein kind leert lopen heeft ook Katoen wat aanloop tijd nodig. De bediening wordt beter. Het eten is er goed... geen culinair hoogstandje maar gewoon lekker. Echter bestelde ik afgelopen keer een soep, deze werd netjes uit een kan in mijn bord geschonken. Maar wel lauw. Dat zijn net de kleine details waar aan gewerkt moet worden. De entourage en de orginaliteit is creatief, maar de kwaliteit van het eten mag hier niet aan ten onder gaan. Het vlees en de wijn was prima. Heerlijke wijn met een lekker stuk vlees.

De bediening moet blijven trainen, maar ik heb alle vertrouwen dat dit goed gaat komen.

Voor mij persoonlijk, voor een zakelijke afspraak waarbij er overlegt moet worden is Katoen dé locatie. Het is er rustig en je bent verstaanbaar. Daarnaast heb je de ruimte voor elkaar en het hotel grenst aan de eetgelegenheid. Voor een gezellige drukte prefereer ik de markt.

Slotsom: Leuke en goede tent. Een absolute aanrader!!

With best regards,