Op dit adres zit nu: De Goese Kade

1320288464 61
1337882050 52
1447841963 71
1509419514 69

1. Na geruime tijd weer eens gekomen... Wat een sfeer aan de haven... Mooi weer. Goed eten, wat wil je nog meer? Een iets lagere rekening, want ik vind Jan duur...

2. Tevreden gast

Gewoon goed gegeten, op een superplek aan de haven. Komen er zeker terug.

3. Met pijn en moeite kregen wij een tafeltje. De bazin en hoofd van bediening had weinig gastvrije uitstraling en liep gestrest rond. Zelfs bij opnemen gerechten nam ze nog mobiele telefoon op. Hoezo oog voor de klant.

Overige jonge personeel deed het prima, maar toen ik ober hem erop attendeerde dat hij iets niet correct deed werd dat niet in dank afgenomen.

Hadden een verzoek voor de keuken, maar dat ging ook mis. Prijs/kwaliteit volledig uit balans. Locatie buiten is mooi.

4. Ontvangst redelijk, elitair en niet echt een warm welkom. Bediening was onder de maat, jongeman moet nog veel leren. Jammer, want het eten was prima. Prijs te hoog voor wat er totaal geboden werd.

6. Tot mijn verbazing lees ik positieve recenties over dit restaurant. Nou dan hebben wij waarschijnlijk veel pech gehad, want ons is het niet zo goed bevallen.

De bediening is heel koel en we hadden niet het gevoel welkom te zijn. De gerechten waren wel oké, maar veel te duur. De zaak oogt bijzonder maar dan verwacht je ook de klasse in bediening en eten, en dit was er dus niet.

7. Roel Boekholt

Jan is een restaurant geschikt voor vele doeleinden. Je kan er met je kinderen naar toe maar ook met zakenrelaties en je voelt er altijd thuis en op je gemak. Het eten is fantastisch en ze hebben voor een ieder wat wils. Jan is in Zeeland ons favoriete restaurant en we komen er graag.

8. Schitterend restaurant, heel vriendelijk onthaal. Dit restaurant is een Michelinster waard. Meer dan behoorlijke prijs / kwaliteitsverhouding.

Hier komen wij zeker graag terug!

9. Hier eet je pure klassiek bereide gerechten van een kaart die volgens mij niet al te vaak wisselt. Veel vis en zeefruit, zoals je verwacht in dit mooie zaakje aan de haven, waar het binnen en buiten goed toeven is.
    Voorheen heette het restaurant Jan Zilt Zalig Zeeuws, nu 'gewoon' Jan. What's in a name? De mensen en de uitvoering zijn hetzelfde: flink aan de prijs, enigszins uit de hoogte, maar wel goed gemaakt. Huisgemaakte mayo is een pre. Toch voor sommige momenten een vaste waarde in Goes voor mij, wel goed maar niet de top.

10. In tijden niet zo'n lekkere zeetong gegeten. Het was voor ons een gezellige avond, bedankt Francis, Jan en Edwin.

11. Heel lekker en goed gegeten. Prima prijs-kwaliteit.
    We vonden het ook heel gezellig bij het open haard vuur.
    Het was boven verwachting en komen zeker terug.

12. Wij hebben op een prachtige avond op het terras aan de kade genoten van gerechten die we nooit eerder hadden gehad. Heerlijk, we hebben nog nooit zo lekker gegeten, en kunnen het iedereen aanraden.

13. Frits Ooster

Heerlijk gegeten in een voortreffelijke ambiance. Gastvrijheid op&top. Bij de Stadshaven van Goes kan je op het terras van Jan ZZZ, heel leuk naar de gaande en komende jachten kijken. Sommige heel indrukwekkend. Ossenhaas zó lekker. Lang natafelen met heerlijk nagerecht: Crème Brulé mmmm en dan Grapachino.... Geweldig. De wijn echter mag wel iets prettiger geprijsd worden. Wij gaan hier veel vaker naar toe!!

14. Het was heerlijk! We hadden met kerst een lekker 8-gangen diner.

15. Super smakelijk, vers gegeten en heerlijke wijnen gedronken. Een echte aanrader.

16. Enthousiast aanbevolen door goede vrienden. Helaas met een kater (en dan niet dankzij de wijn) dit trendy restaurant op een inderdaad geweldige locatie verlaten.
    Bediening was ronduit onvriendelijk en bot, zien en gezien worden stond blijkbaar hoger in het vaandel dan de klanten het gevoel te geven dat ze welkom waren. Entourage en personeel zag er geweldig gelikt uit, muzikade en vooral de muziekboot waren fantastisch, eten was heerlijk maar bij het naar huis gaan overheerste maar één gevoel, afschuwelijk!

17. Heel erg jammer! Het was duidelijk boven "Jans" Pet. Kan een evenement als muzikade niet aan. Wij kregen duidelijk de stress van het personeel en keuken mee. Menu voor 50 euro, op zich geen probleem als het kwaliteit is. Maar ravioli te droog, risotto niet gaar en in tempo van een chinees. Voor mij niet echt prijs/kwaliteit. Het zou een avondvullende avond zijn. Maar het tempo van de gangen en genieten van de muziekavond was niet op elkaar af gestemd. Onze tafel werd al weggegeven, nadat ik gevraagd had of het goed was of we even met drankjes naar buiten gingen om het muziekevenement te bekijken. We werden echt weggejaagd. Terwijl het restaurant nog genoeg tafels beschikbaar heeft. Weg Kans voor meer verkoop! We hadden graag nog even willen genieten van de avond en wat willen bestellen. Maar na al het gevloek en gestess in de keuken was ik al blij dat ik geen fles wijn meer heb besteld. Heel erg jammer! Tafels na ons vonden het ook echt niet kunnen. Hopelijk hebben de tafels na ons het beter gehad. Voor ons dus dit nooit meer.. Er zijn gelukkig nog meer restaurants met meer service en betere kwaliteit. Jan.. je kijkt teveel programma's Kies dan in ieder geval niet voor een open keuken. Gastvrouw, kun je niet van spreken. Kies voor de man die relaxed is (weet zijn naam niet is een beetje kalend, maar heeft in ieder geval charisma) Als geborene in de horeca vind ik dit zeker niet kunnen hoe wij deze avond zijn behandelt. Verder gelukkig toch genoten van de Muzikade en Kees Schrijvers.

1,1
  18. Van Bastelaer Ingrid

Superlekker gegeten met een prachtig uitzicht op het oude haventje. Al onze wensen werden met de glimlach vervuld.

19. Heerlijk Dagje strand en lekker eten in Goes!!

Wij willen restaurant Jan Zilt Zalig Zeeuws echt bedanken voor de geweldige gezellige sfeer en culinaire avond. De service was echt top maar toch ook persoonlijk. Je voelt je daarom hier gewoon echt speciaal.Wij raden iedereen dan ook aan om hier te gaan eten en te genieten van de geweldige sfeer aan de haven.
    Wij gaan hier zeer zeker weer eten!!!

Gr Karin

20. Petra Elisabeth

Eerst een lekker wijntje gedronken op het terras in het zonnetje, wat een super locatie aan het water met prachtige boten!! We kregen alvast een amuse, deze was zalig, wat een verwennerij! De bediening was goed, sfeer ook prima, kaarsjes branden, en heerlijke lounch muziek op de achtergrond. Prijs/kwaliteit helemaal goed, we hebben heeerlijk genoten van jullie eten en locatie! Toppie!!

21. Jammer wij hadden er ons op verheugd maar het viel echt tegen . De prijzen liegen er niet om maar het eten was niet in verhouding , daarnaast geen echt vriendelijke bediening , is de klant hierwel koning ?
    Voor duidelijk minder dan het besteden geld kan je veel beter eten ,en de wijn prijzen , laat ik er maar niet over beginnen.

22. Afgelopen keer hier gegeten, prijs/kwaliteit zeer slecht. Voor relatief simpele gerechten betaal je de hoofdprijs, ook jammer dat de menukaart nooit word veranderd. Truffel ravioli, carpaccio, dat kennen we ondertussen wel Jan! Bediening zeer matig, vond ze zelf persoonlijk erg uit de hoogte doen. Helaas komen wij niet meer terug, zo jammer want de locatie is perfect. Oja kleine tip, serveer geen bospaddenstoelen soep, het is lente!

23. I had a family dinner at this place.
    First thought after entering the restaurant: warm and cozyness.

I love restaurants with couches and wooden interior! The restroom was neat and tidy as well, which is very important.

We had to sit on a couch side which was great. I have also noticed that some tables didn't have chairs but puffs. Sitting on a puff? That's backkilling if you ask me.

Nevertheless, we got a young girl as service. You can tell she is a newbie but she was friendly and smiled the whole time.

There was an open kitchen so you can see the all the happenings of goods (or worse) cookery.

The food presentation was good. The taste was good. The price made my wallet bleed. And as for the food portion, I don't think it's worth the money.

24. Fam gelouf

Lekker gegeten!

25. Vorige week nog heeerlijk gegeten. Een aanwinst voor Zeeland.

26. Prachtige zaak. Vorige week heerlijk gegeten hier. Een erg gezellige avond gehad, en tot ziens!

27. Mooi restaurant veel bediening, aangenomen op uiterlijk maar weinig ervaring Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken.

28. Entourage prima; kwaliteit eten zeer slecht; zeker gezien hoge prijzen.