Het Postkantoor in Goes

Centrum parkeren op 500 meter.

Bezorgrestaurants in de buurt van Het Postkantoor

zo lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 00:00

1402094776 46
1436382020 55
1655820377 48

1. Met man en dochter hier 2 weken geleden geluncht. De bediening heeft geen alert oog op wie wil bestellen. Na een heel tijdje wachten drankjes kunnen bemachtigen, helaas vielen 2 Ice Tea’s van het dienblad deels over onze kleding, dat kan natuurlijk gebeuren en is geen probleem maar het zou beleefd zijn geweest deze niet in rekening te brengen en eventuele stomerij kosten te vergoeden of het op z’n minst aan te bieden. Voor de EUR 65,00 wat het kostte was de kwaliteit van de lunch zeer karig en zwaar onder de maat. Mijn dochter en ik hadden een twaalf uurtje Vega met mini kopje soep en sandwich zonder smaak en boterham met harde droge snack erop. Salade uit zakje en dressing uit knijp fles, burger van mijn man was redelijk. Maar veel te duur voor wat je ervoor krijgt, absoluut overslaan dit adresje.

2,2
  2. Absurd lang wachten om een bestelling op te geven. Bediening ontwijkt je blik. Uiteindelijk naar de bar gelopen, waar de barman zegt dat hij geen bestelling opneemt en dat je op de ober moet wachten. Toen ik zei dat wij al 35 minuten wachtten om wat op te geven zei hij: “ nou meneer, dat zal best wel meevallen”. Vervolgens nam een serveerster aan diezelfde bar toch mijn bestelling op. Dat gaf hoop. Maar de barman zal er de pest in gehad hebben, want de bestelling (1 bier, 1 wijn en 1 koffie) duurde toch nog 20 minuten, en er zat bijna niemand. Snel weg, NOOIT MEER TERUG en diner elders gedaan…

2,4
  3. Had niet verwacht zoveel herkenbare reacties te lezen over deze "horecazaak". Vandaag 20 dec. 2023 gaan lunchen bij Postkantoor Goes. De eerste bestelling van 1 koffie en 1 thee kon het personeel nog wel aan. Maar toen was het lang wachten op het bestellen van het eten, terwijl het echt niet zo heel druk was. Diverse keren gevraagd om te kunnen bestellen maar het enige wat we vernamen is dat ze zo zouden komen of men deed zijn/haar best om ons niet te zien. Na 45 minuten maar vertrokken naar de Landbouw, even verder op, binnen 5 minuten aan het eten en vriendelijk personeel. En ook niet onbelangrijk, nog veel betaalbaarder ook.

Ik kreeg echt het idee dat klantenbinding voor het Postkantoor geen prioriteit heeft. Je zal er maar werken. In de tijd dat het nog een postkantoor was was de service en klantgerichtheid een stuk beter. Veel beter.

1,1
  4. Drie kwartier zitten wachten, vraag je of je wat kan bestellen, is het antwoord dat er zo iemand komt. Na 45 minuten nog niemand gezien! Was lang geleden, dat ik na geen fijne ervaringen qua eten en service, terug ben gegaan. Maar verspilling van tijd! Dit was voor nu de laatste keer Postkantoor!

5. De garnering die ik kreeg bij de visplank én op de boterham met zalm was een verslapte vorm van wat ooit rucola was geweest...waardeloos..dat ze dit durven uit te serveren. Wij komen hier nooit meer terug.

2,6
  6. Met 2 pers gegeten. Gamba’s smaakloos 5 stuks in een plas olie zonder smaak, €16,50.
    Carpaccio 14,50 die was prima niet groot maar oké.
    2 saté waterig en kant en klaar vlees, 19,50 snackbar kwaliteit.
    Simpel bakje sla weinig garnering.

7. Klaas vaak

Vanmiddag appeltaart bestelt en warme choco. Na een half uur nog niks. Vroeg aan de medewerkster waar het bleef maar kreeg stug een antwoord komt zo. Eindelijk na 15 min later komt er een andere medewerkster met 2 wijn 🤨🤨. Ben maar vriendelijk weggegaan… zeer slechte zaak.

8. Vriendelijk personeel, dat hard werkt!
    Maar het eten is zeer slecht, soep was lauw. En heb mijn bord tot 3x toe terug moeten sturen omdat het nog bevroren was. Daarna heb ik het maar opgegeven.

1,9
  9. I F-dM 160 punten

Bestelde van de kaart (zie foto).
    Kreeg een soortgelijk met andere ingrediënten.
    De gemengde sla was veeeelll rucola (welke ik haat) en de avocado was een ei (welke ik een allergie voor heb).
    Ook zat er origineel kruidenkaas op, wat niet op de kaart stond. Had het al voorzien dus deze gevraagd weg te laten… wat ook gebeurde.
    Wel even de rest gemeld maar het was erg druk dus verder niets mee gedaan.
    Het was verder wel erg goed/lekker dus zo gelaten.

10. Slechte bediening, opname duurde al lang. Daarna 4 drankjes besteld en kregen 1 drankje en later nog 2 drankjes. Het 4de drankje kwam pas toen we er weer naar vroegen.
    Toen pizza’s besteld, maar niet alle ingrediënten zaten op de pizza’s. Bij navraag hadden ze die niet meer op voorraad in de keuken op zaterdagmiddag om 17 uur.
    Heel vreemd allemaal.
    Toen we bij de kassa afgerekend hadden en bij de tafel stonden en de jas aan deden werd er nog gevraagd of we iets wilde drinken. Ik zeg, volgens mij staan we op het punt te vertrekken…

1,7
  11. Beiden wat eten besteld en ervoor iets gedronken. Kasteelbier ietwat prijzig, 5,75E.. Gaat nergens over. Toen iets van eten Italiaans besteld. Geloof de kaart niet, Ravioli met "truffel" en verse paddestoelen… welke Truffel? Niks van te bekennen, en zure paddestoelen, echt niet te eten, zeg je er iets van wordt je vreemd aangekeken door personeel. Van die jonge grieten… geen ervaring, niks… Niemand die op de uitkijk staat buiten of mensen iets nodig hebben. Personeel hebben geen oog voor klanten, want lopen als robots van A naar B.. Kortom slechte bediening, en eten wat niet te eten is. Idem met spareribs zonder botjes. Geen bestek, en o ja, de knoflooksaus zijn we helemaal vergeten… wat hier toch een teleurstelling… om te huilen. Nooit meer!

12. Marjan

Wat een lekkere lunch zou moeten worden werd anders dan gedacht.
    Bord met eten was opgediend en bij het na 10 minuten vragen naar bestek een tirade door het personeel dat iedereen geduld moest hebben. Broodje zalm was niet volgens kaart, mistte aangegeven ingredienten. Een opmerking daarover gaf alleen de snibbige reactie dat dan maar eerder gereageerd had moeten worden.

13. Ik laat nooit reviews achter maar na bijna allemaal negatieve reviews vond ik toch dat ik moest reageren.

We werden top ontvangen, snelle service en heerlijk eten. Ook dat mag gezegd worden!! :)

14. Daniëlle

Na een half uur wachten, zonder dat er ook maar iemand heeft gevraagd of we iets wilden eten of drinken, zijn we maar weggegaan. Personeel was overal druk mee behalve met bestellingen opnemen helaas. Op een ander terras wel heerlijk geluncht!

15. Leuke tent, maar neem zelf drinken mee, achter de bar te weinig personeel en te weinig wisselgeld, kunt geen rondje geven want tegen de tijd dat je aan de beurt bent is groepje uitgedund. Wisselgeld of pinnen is dramatisch, geen wisselgeld dus minimaal 5 eu per frisdrankje, ipv 3-3,50.

16. Super lekker! Personeel is mega vriendelijk! Aanrader… we komen uit België en geven jullie een 10 op 10!

17. Rini huijbregts

Personeel kan er niets aan doen, bestelde 1 cappuccino en 1 munt thee, blad van de munt thee slap en half zwart, ook kregen we een bordje met 1 lepeltje en 1 koekje voor 2 personen.
    Misschien meer aan Personeel betalen zodat je daar niet te weinig van hebt en klanten gewoon krijgen waar ze voor betalen. Personeel wat er loopt doen hun best, helaas geen leiding.

18. We hebben mosselen gegeten voor de prijs van €22
    Kwaliteit was ok maar hadden pincet nodig om ze uit de schelp te halen. Nog nooit zulke kleine mosselen gegeten. En heel erg weinig! Niet voor herhaling vatbaar. Schandalig!

19. Geen aanrader!
    De gerechten waren qua portie erg karig. Terwijl de prijs daarentegen totaal niet in verhouding was. Het dessert was een hoopje ijs en slagroom met een ondefinieerbare saus, hier was totaal geen aandacht aan besteed maar eerder in een glas gekwakt. De cocktails bevatten vooral crushed ice, waren smakeloos en de alcohol was ver te zoeken.
    Het personeel was nergens te vinden OF met zijn allen bij de bar aan het hangen. Ik zou dit restaurant voorbij lopen!!

1,2
  20. Slechte bediening, smerige tafels terwijl het niet druk was. Komen hier niet weer.

1,4
  21. Vandaag voor de 3e keer geprobeerd om hier te borrelen.

Wat een teleurstellende bediening.
    Geen toeval dat hier ruim plek was.

Links laten liggen en naar een van de andere terrasjes gaan.

22. Klaudia

Vanavond hebben wij er gezeten met 20 man tot in de laate uurtjes. Complimenten aan de barman. Gastvrij ontvangen, veel gezelligheid en ontzettend goede bedienig. De bediening/barmannen waren ontzettend vriendelijk en dachten graag mee met de grote groep. De interactie en communicatie was formidabel! De kwaliteit was uitstekend. Een dikke pluim voor deze mannen en de algehele avond! Bedankt!

23. S. Duinkerke

Wij dachten lekker latte met gebak te gaan eten bij het postkantoor maar kregen alleen de latte uitgeleverd het gebak werd vergeten maar bij het afrekenen wou de bediening het wel in rekening brengen. Heb toen gezegd zie jij dan bordjes van gebak staan? Ik zal het van de rekening afhalen was het enige wat hij zei. Geen sorry of excuses… ik heb toen gezegd dat ik een review zou plaatsen maar hij gaf geen antwoord en liep weg. Totaal geen klant vriendelijkheid en krijgen niet voor niets slechte cijfers op internetwinkel gaan hier nooit meer naar toe. Door zulk personeel gaat de tent niet draaien.

24. Afgelopen week heerlijk gegeten. Ruime porties en we hoefden niet lang te wachten op het volgende gerecht. Hele sfeervolle inrichting en de bediening was zeer vriendelijk.

25. C. Mathijssen

Vandaag dachten we een hapje te gaan eten, lekker vóór de spits om 17 uur. Maar na het praktisch koude fantasieloze voorgerecht met garnituur zo taai als rubber besloten het hoofdgerecht te cancellen....geldverspilling!

5,1
  26. Geen aanrader. Bediening was vriendelijk maar het eten ronduit slecht. Het gehakt van de Pasta bolognaise was half bevroren en rauw en hebben we retour gestuurd. Daarop kwam de medewerker met de mededeling dat het nog wel een tijdje kon gaan duren voordat er weer een nieuwe pasta geserveerd kon worden omdat het erg druk zou zijn wat volgens ons wel mee viel. Dat zou dan betekenen dat onze dochter het eten dan al op zou hebben en wij daarna nog moesten gaan eten. Wij hebben daar voor bedankt. Ook in de pasta pesto met kip van onze dochter was kip ver te zoeken.
    Prijs en kwaliteit ver uit verhouding.
    Jammer want we hadden ons verheugd op een gezellig avondje uit eten.

27. Op maandagavond in de avondzon op het terras van Het Postkantoor neergestreken. Vriendelijk personeel, dat wel. Waarschijnlijk studenten die het ontzettend druk hadden. Hierdoor werden onze drankjes vergeten en pas geserveerd toen het eten al was geserveerd. En dat eten viel niet mee: pasta die uit de magnetron leek te komen en die daardoor verdroogd was. De saus die erbij werd geserveerd smaakte werkelijk naar niets! Zelden zó slecht ergens gegeten. Mijn partner had het iets beter getroffen met haar sambucco, al zaten er nogal wat pezen in het vlees.
    Beslist geen aanrader.

1,4
  28. Anne Schreur

De carpaccio kwam net uit de vriezer, smaakte erg koud en nat.
    Brood was lekker maar boter kwam ook uit de vriezer. Lag denk ik naast de carpaccio.
    Erg zonde van m’n geld om hier te eten.
    Terwijl het een prachtige entourage is en sfeervol ingericht is.
    De keuken mag echt meer z’n best gaan doen.
    Voor een drankje zit je er gezelligggg maar voor het eten zou ik zeker doorschuiven naar een ander restaurant.

29. Bjorn Zeemeijer

Vandaag hier de lunch gebruikt, aangetrokken door de leuke uitstraling. De gerechten zijn redelijk aan de prijs, maar dat vind ik doorgaans geen probleem als de kwaliteit ook naar verhouding is. Dit was echter geenszins het geval. De bestelde Caesar salade was half verlept, en de combinatie met lauwe kip, olijven, parmezaan en uitgebakken spek maakte het geheel om te walgen. Halverwege was ik helaas al misselijk, gelukkig was het een kleine portie (voor 17,50 echt te klein), maar zelfs deze niet opgekregen. Had het gerecht eigenlijk moeten retourneren. Als ik de chef van dit restaurant een suggestie mag geven: haal deze salade van de kaart, want dit kost je klanten. Ik pieker er in ieder geval niet over en kom niet meer terug, de andere gerechten waren ook niet om over naar huis te schrijven. Zonde, had ik dit vooraf geweten was ik hier niet gaan eten.

1,7
  30. Gezellig terras. Fijn dat er heaters zijn. Drankjes werden snel gegeven. Nocciola was heerlijk. de bestelling van de lunch werd snel geserveerd. Gerechten smaakten goed, zeer ruime porties.

31. Eten was heel slecht. Mossels niet te eten, kreeg er niets bij voor 22,50! Klein bordje met gesloten slijmerige mossels. 1/2 Kip smerig, 1 Mini takje broccoli, salade en friet beloofd, moesten we om vragen. Bediening niet vriendelijk. Jammer!

1,6
  32. peter

33. Prijs/kwaliteit ondermaats. 12 uurtje omvat klein kopje soep en een halve italiaanse bol in 3 plakjes. Carpacio flauw, een kroket en een spiegeleitje in de vorm van een kwart cirkel??? Het enige dat ik kan aanraden eerst reviews te lezen.

34. Petra van der wees

Slechte bediening, duurde erg lang voordat het eten werd gebracht. Er werd ook niet meer gevraagd of we nog iets wilde drinken, het personeel is vooral met elkaar bezig. De klacht over mijn 12- uurtje werd niet serieus genomen, de serveerster liep zonder iets te zeggen gewoon weg. Erg onbeschoft en zeker niet klantvriendelijk. Prijs/ kwantiteit staat niet in verhouding.

35. Willemien

Vanavond uiteten geweest. De bediening staat meer met elkaar te praten, dan dat ze langs je tafel komen. Glazen blijven lang leeg en er is weinig aandacht voor de gasten. Bediening is meer met elkaar bezig. Erg jammer.

36. Weinig personeel, ook niet beoaald waar de vrolijkheid vanaf spat.
    Het eten was zeer slecht. De kip was absoluut niet gaar, zag aan alle kanten nog roze. Om nog maar te zwijgen over het bloed wat nog aan de kip zat.
    Ons zie je niet meer terug!

1,8
  37. Op 30-12-2019 om 18:00 hier gaan eten.
    Ongeïnteresseerd of te jong personeel wat loopt te mokken terwijl ze aan t werk zijn met een air alsof wij blij mogen zijn dat we hier een tafeltje hebben.
    Wij moesten enorm lang wachten op onze tweede gang en toen we nog koffie wilden hebben we iemand van het personeeltafeltje geplukt.
    Dat is een weinig vriendelijke manier van werken voor zo’n mooie zaak.
    Simpel eten, niks bijzonders

38. We hebben hier vorige week zaterdag gegeten. We zaten op het terras ad achterkant.
    Bier wordt bezorgd zonder schuim erop, vispannetje in wijnsaus zijn wat mosselen in een onbestemd sausje, pizza is niet goed doorbakken en aardappelgarnituur bij vispannetje blijken frietjes te zijn. Verder zit je daar in de walm van kliko's. Echt een absolute afrader. Pakken onze klachten ook niet (adequaat) op.

3,4
  39. De laatste keer dat we er waren hebben we ontzettend lang moeten wachten, bijna niemand in de zaak en een handjevol op het terras en na drie keer, ja, u leest het goed, na drie keer vragen waar de bestelling bleef zijn we vertrokken.
    Toch zondag het weer geprobeerd. Ze serveren bijzondere pizza's vertellen ze in een advertentie. Helaas, het was niet om over naar huis te schrijven en toch doe ik het.
    Beide waren aan de lauwe kant en fantasieloos belegd. De smaak ging nog net.
    Ze hebben het over dagverse pizza's. Joost mag weten wat ze daar mee bedoelen.
    Zou dat betekenen dat het ook kan voorkomen dat je pizza's van de vorige dag krijgt ?
    Toen ik er iets van zei was de reactie net zo nietszeggend als de kwaliteit van het eten.
    Nee, Postkantoor, er valt nog veel te leren. Wij hebben nu besloten ook daar niet op te
    wachten en ons eetplezier elders te zoeken. Keuze zat in het mooie Goes.

2,5
  40. Ik ga wel vaker bij het Postkantoor iets drinken, de zaak is mooi en goed ingericht zowel binnen als buiten, de cocktails vind ik er altijd erg lekker. Qua sfeer van de bediening kan het een stuk beter, je krijgt het gevoel alsof je heel erg bekeken wordt en dat er onderling door de bediening over je gepraat wordt. Dit zorgt er tevens voor dat het soms lang duurt voordat ze je bestelling opnemen. Gisteren heb ik hier voor het eerst gegeten en in tijden heb ik niet zo slecht voedsel gekregen voor m'n geld. Ik bestelde de polenta, aangezien dit een van de 2 vegetarische gerechten is die op de kaart staat. Op m'n bord lag een stuk uitgedroogde polenta waar een melkachtige substantie overheen was gegoten, 2 aardappelen, 3 wortels, 2 groente taartjes. Werkelijk waar er zat geen smaak aan dit gerecht, ik heb er bijna een hele pot zout en peper overheen gestrooid. Ook het gerecht van een vriendin was niet goed bereid, zij had een carbonara besteld, niet al te moeilijk om te maken, maar toch hebben ze het voor elkaar gekregen dit echt te verpesten. Pasta niet gaar, droog, heel veel spek waardoor het heel zout was, parmezaanse kaas was nergens te bekennen en geen saus. De prijs-kwaliteitverhouding ligt dus nogal uit balans. Eigenlijk hadden we ons eten terug naar de keuken moeten sturen, maar we zijn zo vriendelijk geweest om onze bordjes leeg te eten. Nogmaals de cocktails hier zijn wel erg lekker.

41. Leon Koster

42. De laatste keer viel het eten erg tegen. Prijzen liggen qua verhouding erg hoog. Het personeel heeft meer oog voor de mobiel en voor elkaar.

5,7
  43. Vanavond in het Postkantoor gegeten, wat een ongelooflijk slechte bediening, wachten, verkeerd plankje bezorgen, verlepte sla, kortom, te slecht voor woorden!! Over de bediening maar niet te spreken!! Die snappen er in ieder geval helemaal niets van. Dit is eens en nooit meer!

2,1
  44. Wanneer gaan ze het nu eens leren. De bediening op het terras laat te wensen over voor de zoveelste keer. Er lag een sigarettenpeuk op tafel waar we wilden gaan zitten moesten 2 keer vragen of ze de tafel wilde schoonmaken. Asbak vies met kauwgum en sigarettenpeuken erin. Jammer dat de bediening dit niet ziet

45. Mijn partner kreeg een totaal verkoolde kantoorburger (gehaktbal) die keihard was. Teruggestuurd. Was iets beter, maar nog steeds veel verbrande stukken en nog steeds hard en niet lekker. Omdat we het niet weeer terug wilden sturen heeft hij de verbrande stukken er maar afgesneden en de rest opgegeten. Een en ander werd vergezeld van slappe ongare frites.
    Mijn twaalfuurtje van vlees kwam op tafel met lauwe soep en een koud gebakken ei.
    Al met al zeer teleurstelllend.
    Wij gaan er beslist niet meer eten.

1,7
  46. Je viens depuis plusieurs années et nous sommes revenu la semaine passée. Mon plat manquait d’ingrédients comme décris dans la carte. Mon tosti n’avait pas de poulet et le rapport qualité prix n’y était plus. Au début s’était une excellente adresse mais la logique commerciale a pris le pas sur la qualité. Dommage.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Ik kom hier al meerdere jaren en wij zijn vorige week nogmaals geweest. Er ontbraken ingrediënten in mijn gerecht zoals omschreven op de kaart. Er zat geen kip op mijn tosti en de prijs/kwaliteitsverhouding was zoek. In het begin was dit een uitstekend adres, maar de commerciële houding heeft voorrang gekregen op de kwaliteit. Jammer.

3,3
  47. Zeer slechte service, mijn dochter met vriend erheen om te lunchen, genegeerd voor minstens 30 minuten( ze zijn misschien jong maar wel klant!! na het eten zelf naar de kassa gelopen om te vragen of ze af mochten rekenen, werden ze volkomen genegeerd , wederom door de '' vriendelijke medewerkster' mensen achter hen werd gevraagd , wilt u afrekenen... niet de eerste keer dit. Misschien een idee om gemotiveerde medewerkers in dienst te nemen.. tip.

48. Kom er regelmatig voor een drankje was er laatst op zondag 13/05/18. Rond 22:15 zegt de ober tegen ons dat niet mogelijk is om drankje meer te doen. Omdat ze schijnbaar op zondag als het rustig Is eerder sluiten waarop ik aangaf dat buiten en binnen nog wat tafels en drinkers zaten. Gastheer zij dat mag ookal staat er gesloten om 00:00 op zondag. Dat je eerder sluit uur als rustig begrijpelijke maar dit. Ik zat normaal 3 a 4 x Perweek. Heb nooit moeilijk gedaan als iets langer duurde kwa eten of als ze mijn kwa bestelling en drankjes vergeten waren. Ben nu wel klaar met het postkantoor alleen om een van de mensen die er werkt geen zin had dat straalde die ook uit zonde want het was leuken plek om te zitten.

49. AB 46 punten

Vanavond met z'n tweeën een hapje gaan eten bij het Postkantoor. Eerdere ervaringen waren niet goed, maar toch weer eens geprobeerd. Helaas, weer enorm tegengevallen. Vooraf bestelden we de "bruschetta mix". "To share" stond erbij op de menukaart. Wat uiteindelijk op tafel gezet werd waren drie bruschetta's. Als je die wilde "sharen" moest je ze nog wel even zelf halveren. Het "to share" concept missen wij hier dan ook even...
    (Als enige pluspunt: de guacamole was zalig!)
    Als hoofdgerecht beide de fusilli carbonara besteld. Het gerecht was op zich smakelijk maar qua hoeveelheid ècht geen hoofdgerecht. Eerder een tussengerecht. Maar wellicht verkleinen ze de porties omdat het op dinsdag "pasta dag" is, alle pasta's voor €9,95. Maar zelfs dat was het niet waard. Over de ambiance (we zaten op het achterterras) kunnen we kort zijn: het is vies, verouderd en verpauperd. Echt weer aan vernieuwing/verschoning toe. In de bediening werken alleen tieners. Je merkt dat die het allemaal niet zo nauw nemen en dit baantje vooral zien als showen en hip zijn. Jerry van Zuylen pretendeert heel wat te zijn met zijn Amadore groep, maar in werkelijkheid is het vooral gebakken lucht. Willen ze de hoge prijzen op de menukaart verdienen, dan zal er nog héél wat moeten gebeuren (lees: veranderen)!

3,1
  50. Loes Linssen.

Pasta met cherry tomaten, pijnboompitten pest, spinazie en feta besteld.
    Geen pijn boompit gezien 1,5 cherry tomaat, spinazie ver te zoeken.
    Ronduit slecht.
    Toen we er wat van zeiden was het antwoord jammer dat het tegenviel😬

2,7
  51. Locatie leuk, eten was lauw en oude frites.

52. Michelle

Slechte service, zeker een half uur moeten wachten op een drankje en ook nog eens minimaal een half uur op een simpel broodje. Prijs ligt hoog in verhouding met wat je er voor krijgt. Vorige keer ook al een slechte ervaring, nu helaas weer.

4,5
  53. Rob Hermans

Mijn vrouw en ik komen al jaren meerdere keren per week bij het postkantoor en drinken en of snacken hier altijd. Vandaag woensdag om ongeveer 1700 uur wilden we nog even met onze kleindochter binnen wat drinken. Het restaurant was nagenoeg leeg en tot onze verbazing zei een nieuwe ober tegen ons dat we alleen konden blijven zitten indien we wat zouden eten. We konden buiten wel plaatsnemen. We snappen dit als alles gereserveerd was, maar dat was niet het geval en de tafels waren ook niet allemaal ingedekt. Dus Amadore waar blijf je nu met je stelling "Eindeloos gastvrij"
    Wij hopen dat dit een eenmalige vergissing was.
    Rob en Marleen Hermans

54. Onze ervaring viel erg tegen geen warme binnenkomst bij de gerechten soep koud terug gegeven even later zelfde soep terug maar we waren met meerdere personen en kregen dezelfde kopjes terug maar wat was van wie. Rond ons werden verschillende foute bestellingen geplaatst of niet volledige bestellingen gebracht. Zag er allemaal rommelig en niet schoon uit.

1,8
  55. Absoluut ontevreden!
    Drie medewerkers bij de voordeur aan het geinen.
    Geen woord van welkom, uiteindelijk zelf maar iemand aangesproken.
    Tijdens het bestellen kotaf en zonder enige belangstelling.
    Het eten was ok maar het plezier was er al af.

Nooit weer!

3,7
  56. Als sinds de opening komen wij regelmatig in het sfeervolle Postkantoor aan de Grote Markt. Prachtige locatie, fijne en gezellige terrassen bij het Postkantoor midden in de binnenstad van Goes. Altijd vriendelijk personeel, vaak in voor een praatje, de bediening is vlot en het eten is snel op tafel! Met fijne muziek op de achtergrond.
    We kijken nu al weer uit naar het kerstdiner op 1e kerstdag 2018, dan ben ik met familie weer van de partij!

57. Het eten was erg goed. Smakelijke steenoven pizza met heerlijke pasta. De service was daarin tegen diep triest. Het personeel was aardig maar het duurde onacceptabel lang voor we uberhaupt geholpen werden. Moest zelf naar binnen om de kaart te vragen en het serveren van het eten duurde 55 minuten. Niemand kwam ook vragen of we nog wat te drinken wilde of hoe het smaakte. Meerdere malen de ober moeten aanhouden. Dit terwijl het echt niet vol zat op het terras ( binnen was het ook uitgestorven). Het personeel was druk bezig met elkaar en mijn eetlust vertrok als sneeuw voor de zon toen ik het personeel elkaar in het achterste zag knijpen. De sfeer en het eten waren ontzettend prettig helaas wordt dit als een donkere wolk overschaduwd door het gebrek aan intresse en service... Als betalende klant zijn we skoftig behandeld

3,2
  58. Van de week spontaan een hapje gegeten bij Het Postkantoor, wat een aanrader. We werden vriendelijk begroet bij binnenkomst en het eten was heel snel en lekker. Gezellige muziek op de achtergrond, kortom, top!

59. Gisteren weer gegeten. Laatste 2x was het al minder, maar ik dacht nog een keer een kans. Nu dus niet meer in de herhaling. Prijs kwaliteit verhouding vind ik niet ok. Entrecote bovenop de groenten gekwakt. Apart schaaltje ongare friet wordt na 2x vragen vervangen door donkerbruine exemplaren. Muziek, nou ja muziek...een constante bass toon wat op mij storend overkomt. Ooit eens aangegeven aan de manager, maar die kon daar niets aan doen gaf hij aan. De Baas, lees Amadore, schrijft de muziekkeuze en het volume voor. Wat zal het straks stil zijn wanneer de recensies die ik hier lees eindelijk eens bij de Baas aankomen. Het is zonde, want de plek en de inrichting zijn echt heel erg leuk! Nu nog de rest.

2,5
  60. Uit eten geweest met de schoonfamilie. We aten aan de hand van een vooraf samengestelde menukaart.
    Eten was super! Goed van smaak, en alles kwam tegelijk, voor 40 man.
    De dames hielpen ons goed en stonden direct voor ons klaar.

61. Wie alle recensies hier achterelkaar leest krijgt bijna medelijden met het postkantoor. Is het zo erg? Ik was er weer eens en besloot met een open blik de zaak te betreden. De 'hallo' van de serveerster bedierf meteen alles. Kun je nog onvriendelijker ontvangen worden? De blik, de houding, de niet hoorbare maar overal voelbare zucht in heel haar wezen. Vre-se-lijk. Wanneer leert Amadore personeel nu eens wat gastvrijheid is? Dan, de bediening. Wachten... En maar wachten. Om vervolgens wanneer de bestelling eindelijk is doorgegeven, deze op je tafel gesmeten(!) te krijgen. Hier, hond, vreten.
    Werkelijk, hoe onaangenaam kun je zijn? Amadore meisjes zien er stuk voor stuk leuk en schattig uit, maar dan opeens schrikken ze zich kapot dat ze niet op de catwalk staan maar in de bediening.

2,8
  62. Na heel lang wachten werden wij eindelijk geholpen. Voordat het eten er was, waren we al drie kwartier verder. Bij het voorgerecht was het brood droog. Hier een melding van gemaakt, niks van terug gehoord. Heel slecht, wij hadden het idee niet serieus genomen te worden.
    Bij het hoofdgerecht dachten wij dat er bloed zat op een broodje. Nadat wij dit hebben gezegd tegen een serveerster, kwam ongeveer heel het team kijken. De manager kwam ook en zei dat dit geen bloed was. Hij liep met het bord weg en kwam later terug om even in ons gezicht te wrijven dat het geen bloed was. Toen wij meldden dat we klaar waren en wilden afrekenen, werd er meerdere keren gezegd dat er geen bloed op zat. Met al wat een slechte bediening.

3,2
  63. 2e Kerstdag met 5 personen gegeten, 1 ervan mijn 51-jarige broer met down syndroom. Voorgerecht (carpaccio vlees en carpaccio tonijn en zalmbombe) waren heerlijk. Bij mijn broer viel de tomatensoep tegen. Alle begrip van de medewerkers, hij wilde zelf geen ander voorgerecht. De soep werd niet in rekening gebracht. Hoofdgerechten waren oké, niet speciaal. Mijn broer blokkeerde enigszins en wilde spaghetti terwijl dit alleen als gerecht in het kindermenu stond. Geen probleem, hij kreeg spaghetti en hij heeft gesmuld! Ook het toetje vond hij moeilijk, de medewerkers niet hoor, gewoon een kinderijsje mét verrassing! Een super gelukkige broer en een zeer geslaagd etentje! Dank jullie heel hartelijk!

64. Ik heb al vaker recensies geschreven voor deze gelegenheid en tevens voor de Amadore-keten die achter deze gelegenheid zit. Eerlijk toegegeven, ze zijn zelden positief. Afgelopen Vrijdag geprobeerd mijzelf te ontdoen van alle vooroordelen die ik heb, en vol goede moed Het Postkantoor in gestapt.

+) Het blijft een mooie locatie. Mooi design, terras is top, inrichting is super. Grote leestafel met i-pads, lounge muziek, etc.

-) Bediening is diep triest. Serveersters zoeken geen contact met klanten. Diverse malen contact gezocht door subtiel mijn vinger op te steken, echter geen contact. Ik kreeg na 20 min mijn glas wijn. Daarnaast is de bediening niet getraind op organisatie, maar ook niet op motoriek en kennis van serveren. Binnen de 40 min die ik binnen was, 4x een drama met vallende glazen (o.a over klanten), verkeerde bestellingen, etc.

- - - - ) Kwam boven op het toilet omdat mijn zoontje een kleine boodschap moest doen. Helaas heb ik moeten kiezen voor het cafe er naast. De complete toilet zat onder de uitwerpselen. Excuus dat ik het zo formuleer. We spreken dan over een tijdstip van 15:00 's middags.

Slotsom: Bevestiging van mijn angst. Het gaat gewoonweg niet bij de post. Zo een mooie tent, zo een slechte bediening en service.

2,8
  65. Zit bij deze leuke zaak in Goes waar je eerst geen aandacht krijgt😏 Dan krijg je lauwe witte wijn en dan vraag je om ijsblokjes en wat er dan gebeurt 🙈😝, je krijgt ijs uit de handen van de serveerster😪 Dit kan echt niet, schaam je maar heel diep. Vriendelijke groet van een horeca dier👍🏼

66. Vandaag bij het Postkantoor gegeten. Na een positieve ervaring enkele maanden geleden wilden we dat nog eens dunnetjes over doen. Maar wat een domper! In de zaak staat irritante muziek op met een keiharde bass, wat je doet denken of je op een trance festival staat. Achter de bar staan ventjes van een jaar of 17 met vet in het haar "mooi te zijn", meer doen ze werkelijk waar niet. Eén van jongens, iets ouder dan de rest, misschien de "leidinggevende" op dat moment (iemand ouder dan 25 jaar was niet aanwezig), zat hip te wezen achter een Apple laptop midden in de zaak. Al spelend met zijn telefoon. Deze zelfde jongeman joeg in hoog tempo onze fles wijn er doorheen door telkens vlak na de laatste slok te hebben genomen de glazen meteen weer vol te schenken. Om dan vervolgens degene die geen wijn dronk en met een leeg glas zat over te slaan en niet te vragen wat ze nog wilde drinken. Jammer. De meiden in de bediening zijn op zich vriendelijk, maar net als de jongens veel teveel bezig met zichzelf (hoe zie ik eruit?) en met elkaar (overdreven flirten en sjansen ten overstaan van de gasten). Slecht! Wat een vertoning!
    Dan het eten. Tja... Dat had ik zelf thuis beter gekund. De carpaccio waaide bijna van mijn bord, zó weinig. 3 plakjes. Die werden volkomen bedolven onder de rucola. En gegarneerd met olijven van de supermarkt. De spaghetti carbonara was één grote, zoute, plakkerige bende. Het proefde alsof het úren geleden klaargemaakt was en vervolgens opgewarmd was. Niet vers! De visschotel van mijn tafelgenoten was niet veel beter. Vrijwel koude, taaie, te doorbakken stukken vis. Waarvan de 'ober' niet eens kon vertellen wat er precies geserveerd werd! De scampi's zagen eruit alsof ze echt oud waren. Bijna een wonder als we er niet ziek van worden. De toetjes waren ook een ramp... De panna cotta van mijn tafelgenoot kwam regelrecht uit een bakje (van de supermarkt?!). Je zag de afdruk van het bakje zelfs nog zitten. De cheese cake was niet veel beter. Kleffe hap. Alles was overgoten met een lading aardbeiensaus en er waren bosvruchten opgegooid. Ook niet vers, zo uit een pakje uit de diepvries (lees: prut). Kortom; in één woord slecht. Het Postkantoor draait om hip zijn, showen, mooi wezen, barmannetje spelen en niet om kwalitatief goed eten. Voor ons dus nooit meer!!

2,1
  67. Het eten was koud en er zat geen smaak aan! Hebben dit gemeld en kregen te horen dat 25 mensen het wel lekker vinden, kortom jullie hebben pech!

1,3
  68. Mijn 3e en de laatste keer dat ik hier ga eten. Samen met mijn familie een hoofdgerecht en een nagerecht genomen. Hoofdgerecht was middelmatig en mijn nagerecht (de cheesecake) was echt de klapper letterlijk want hij is letterlijk ontploft op mijn bord. Toegegeven, ze hebben wel lef om dit aan een klant te serveren.

2,3
  69. Wij eten redelijk vaak in het postkantoor, maar beginnen toch te twijfelen. Ik eet altijd de vissalade, maar deze wordt met de maand kleiner. Vandaag ook weer gegeten en slechts twee rolletjes zalm en een schepje garnalen in een handvol sla... mijn vrouw vroeg om geitenkaassalade zonder tomaten, maar had toch met tomaten. Bovendien is het lekkerder om de geitenkaassalade te verwarmen. Ik heb bovendien mijn wijnglas teruggestuurd omdat de rand vreselijk vies was van de vorige gebruiker. Ook mijn bestek heb ik teruggestuurd omdat op zowel het mes als de vork etensresten van de vorige gast zaten...

De pizza's van de jongens verdienden een ruime voldoende. Het personeel was erg vriendelijk, de gastvrouw voorop! De bediening van de jonge meisjes kan echt beter... een beetje coaching zal ze goed doen.

4,7
  70. Eergisteren bij Het Postkantoor gegeten. Wat een grote teleurstelling. Over de inrichting is zeker nagedacht. Over het schoonmaken (wc's en de keuken waar je in kan kijken) duidelijk niet. Daar doet men hier niet aan. Over de bediening is helaas ook geen goed woord te zeggen. Geselecteerd op uiterlijk, prima, maar dat is dan ook het enige. Persoonlijke aandacht is er niet. Kennis van de gerechten is er niet. Alles wordt op je tafel gesmeten.
    Toch kozen we er voor om wat te eten. Dat was helemaal een vreselijke teleurstelling (overigens al vaker gehad bij zaken van Amadore). Het eten was verschrikkelijk slecht. De opmaak wel leuk, maar de smaak en de kwaliteit ontbrak. Hier kom ik niet meer. Jammer!

3,6
  71. Al vanaf de opening draaien ze continue dezelfde bossa-nova pretentieuze borrelnoten muziek in deze tent, ik word er he-le-maal gek van het lijkt serieus wel alsof er een CD in de speler zit waar maar 1 nummer opstaat. De bediening is traag maar als je hierop inspeelt door meteen je complete bestelling op te noemen zodra ze vragen of je wat wilt drinken gaat het nog wel, anders kun je erop rekenen dat je minstens een kwartier niemand aan je tafel ziet en dan maakt het niet uit hoe druk het is. Pizza quatro formaggi is erg goed omdat er o.a. rookkaas gebruikt wordt! Wel veel wisselingen en verloop van personeel, maar schijnbaar is dat gek genoeg tegenwoordig normaal in ieder bedrijf.

72. Leuk ingerichte, sfeervolle zaak. Het eten is niet culinair hoogstaand, maar ruim voldoende. Vriendelijke service.

73. Op het laatste moment besloten om 2e kerstdag toch even gezellig uit eten te gaan. Het Postkantoor was de enige die nog plaats had (begrijpelijk, na deze ervaring). In eerste instantie prima ontvangen. Maar daar bleef het ook bij. Ik heb me mateloos geïrriteerd aan de amateuristische benadering van de serveersters. Tig keer komen ze langs lopen, maar vragen niet of je nog iets te drinken wilt (glazen stonden al ruim 15 minuten leeg), borden staan net zo lang leeg voor je neus. De dames in kwestie hadden het te druk met het flirten met de nogal zelfingenomen barman en bedrijfsleider. Het moment dat er dan eindelijk eentje kwam om ons dessert op te nemen, werd ik resoluut afgekapt toen ik probeerde om nog een drankje te bestellen. Flabbergasted was ik. Het feit dat er enorm gelachen werd toen er door een van de serveersters een glas bier bij onze 'buren' werd omgetikt voordat deze de tafel haalde, was echt een no go. Laat staan het bestek dat verderop door dezelfde tot 2 keer toe, met het nodige kabaal, tegen de grond ging.

Tijd om te vertrekken. De niet overtuigende excuses van de bedrijfsleider (funny faces behind my back) en de 20% korting op de rekening, maken niets goed. Want er was niets gemeend aan dit gebaar. Één positieve opmerking: het meisje met de minste pretenties heeft echt haar best gedaan om de waardeloze bediening van haar zelfingenomen collega's te herstellen. Chapeau voor haar. Duidelijk mag zijn dat dit de laatste keer is dat ik hier nog kom.

1,9
  74. Martijn

We wilden iets eten in Goes en werden direct naar "Het Postkantoor" getrokken. Wat een leuke zaak waar een moderne inrichting is gecombineerd met oude details van het gebouw. Leuk gedaan en voor ons aantrekkelijk en sfeervol. De bediening was zeer vlot en had alles goed in de gaten. Hoe vaak merk je niet dat je in eerste instantie snel en aardig geholpen wordt maar dat er tegen de tijd dat je nog een kopje koffie en de rekening wilt niemand meer te bekennen is. In Het Postkantoor niet; de dame die ons die avond hielp was steeds oplettend en bleef ook als er even niets te doen was, de zaak overzien en aanspreekbaar. Het was niet overdreven druk maar ik twijfel er niet aan dat deze dame ook een volle zaak goed had kunnen bedienen. Van het eten hebben we genoten; heel leuk gepresenteerd en erg lekker. Voor ons komt Het Postkantoor op het lijstje met favorieten. Zo hoort wat ons betreft een gezellig avondje eten eruit te zien.

75. 's Morgens hier op de koffie geweest met een heerlijke punt appeltaart! 's Middags nog maar eens teruggekomen voor een broodje.

Heerlijke, goede ervaring en leuk dat de meiden je herkennen als je later op de dag weer terug komt! Top zaak

76. Jacqueline

Vanmiddag dachten we gezellig wat te eten en drinken bij het postkantoor. Wat een tegenvaller zeg, bah onvriendelijk personeel. Eten wordt in delen aan je gegeven. Mijn man was al bijna klaar toen mijn bestelling nog eens kwam. Zelf was ik nog niet klaar met eten of ons tafeltje werd al leeggehaald. Jammer, had altijd een hoge pet op maar voor mij zeker geen lunch meer in het postkantoor.

3,9
  77. Zeer trieste ervaring. Ga er niet heen als je een baby/klein kind hebt. Nadat je hebt besteld en hebt gevraagd om het eten voor de baby te warmen wordt dit nadat ze toezeggen geweigerd dit te doen. Met het eten in het bakje op zoek gegaan naar een zaak waar ze wel gastvrij zijn!

78. Paula Vervaet

We kwamen bij Het Postkantoor terecht omdat we buiten op het terras wilden zitten. Het verbaasde ons dat er ondanks het mooie weer maar 1 tafeltje bezet was. Al gauw bleek waarom, werkelijk iedere stoel was vies.

We gingen daarop het gebouw binnen. Een prachtige locatie, sfeervol ingericht. Binnen 2 tellen stond er iemand bij onze tafel om te vragen wat we wilden drinken. Toen we de menukaart wilde nemen zat hij dichtgeplakt van de viezigheid. Op de tafel ernaast ook. 😒

Het eten dat werd binnen gebracht voor de andere gasten zag er heel goed uit. Achteraf was het ook goed. Glazen proper, eten lekker.

Jammer dat er gewoon geen passie van het management team is. In onze ogen een gemiste kans.

79. Erg gezellige sfeer, maar dat is dan eigenlijk ook het enige positieve.

Ten eerste vroegen we vooraf om een mandje stokbrood voor 4 personen, we kregen vervolgens een mandje met 6 stukjes stokbrood. Vervolgens werd het hoofdmenu lauw geserveerd, de gamba's waren smakeloos alsmede de kabeljauw.

Het personeel was absoluut niet enthousiast en gemotiveerd, ze straalden niet uit dat ze plezier in hun werk hadden. Naar ons inzicht ontbreekt er een goede leidinggevende.

80. Slechte kwaliteit stokbrood, wat taai was en koude bitterballen werden er geserveerd. En de bediening was ook niet al te vrolijk. Kortom een slechte ervaring.

4,3
  81. In dudok sfeer eten alsof je op een Italiaanse piazza een pizza geserveerd hebt gekregen.

82. Regelmatig bij Postkantoor om te eten. Super service van de dames en heren die er werken. Heerlijke ontspannen sfeer. Zeker een aanrader!

83. Al verschillende malen bij het postkantoor gegeten. Eten was elke keer goed en lekker. Personeel vriendelijk en professioneel.

84. fam de Wit

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met de kids. Kindermenu’s waren prima in orde. Op na vraag konden we zelfs een kroket of frikadel krijgen voor de kinderen, dit buiten de kaart om. Dat noem ik nu service. Mijn man had de ravioli gegeten erg lekker. Ik had de pasta met gamba’s ook deze was heerlijk. Als gezin met jonge kinderen (welke best wel eens luidruchtig kunnen zijn) werden wij vriendelijk en zeer netjes en professioneel behandeld. Wij gaan hier zeker terug komen.

85. Van het weekend heerlijk pizza gegeten bij het postkantoor. Vriendelijke bediening, ondanks dat het super druk was werd je netjes en rustig te woord gestaan. Zeker op Italiaans vlak een aanrader! Kan mij ook totaal niet vinden in eerdere geschreven recensies.

86. Wlouwerse

Vanavond uit eten geweest, zag er gezellig uit en er was nog een tafel voor twee. Het voorgerecht, carpattio was steen koud en waterig, geen smaak maar dat verbaasd me niet als het steen koud is. Ik had het kabeljauw gerecht, een miezerig stukje kabeljauw met wat wortelschijfjes en een sausje. Vis was niet super vers en matig van smaak. Mijn vrouw had het kipgerecht, de helft van de kip stukken waren koud. Een pluspuntje; de frites waren lekker en warm.

4,7
  87. Joost van Oostenbrugge

Amadore,

Geweldig sfeer waardoor ik iedere keer weer binnen stap. Je kan er heerlijk een drankje doen en even relaxt bijkomen.

Iedere keer weer erger ik me aan de amateuristische bediening. Ze snappen gewoon totaal niet wat zorgeloos genieten is. Al herhaaldelijk geconfronteerd met zeer slechte bediening. Ze stralen totaal niet uit dat ze het werk leuk vinden, en de dame die volgens mij een beetje de leiding heeft verstaat totaal haar vak niet. Stuurt het personeel totaal niet aan wat je ook ziet aan alle medewerkers in de bediening. Ze weten gewoon niet wat er verwacht wordt. Mensen komen zelf aan de bar bestellen omdat bediening gewoon niet ziet wat er gaande is. Ze lopen herhaaldelijk langs terwijl ze niet zien dat er lege glazen staan en bieden niet aan of we nog iets willen drinken. Aan de recensies te zien speelt dit al langer. Doe er wat aan zet een goede leidinggevende neer die het begrijpt zodat je als gast een unieke ervaring krijgt die je mag verwachten.

Groet Joost

88. Afgelopen donderdag hier geluncht, was een drama!!

Al eerder de salade met gamba's hier gegeten in een mandje van parmesaanse kaas die toen erg lekker was, daarom hier heen met mijn vijf (schoon)zussen. Drie dames de salade besteld, twee de mini panini's met twee soepjes en één de grote panini.

Na een tijd te hebben gewacht werden de salades gebracht zonder het mandje van parmezaan, een groot bord sla met vijf gamba's voor 12,50. Gevraagd naar de parmezaanse kaas, daar waren ze mee gestopt vertelde de serveerster, daar voor in de plaats croutons! Mini panini's terug gegeven, waren heel droog, kruimelden helemaal uit elkaar, heel lang gewacht voor ze er weer mee terugkwamen met dezelfde panini's en koude soep, gewoon een poosje in de keuken gestaan...

Tot mijn grote verbazing kwamen er toch nog drie mandjes kaas uit de keuken toen we de gamba's hadden opgegeten, zonder het bord sla en de panini's weer terug. Wat een toestand, gezegd dat we niets meer hoefden, dat we er flink de pest in hadden dat het zo fout kon gaan allemaal, krijg je nog een grote mond ook!!
    Van de zes dames hebben er twee helemaal niet gegeten, drie alleen wat sla met de gamba's, de sfeer was compleet weg.

Toch nog een drankje aangeboden gekregen maar daar voor bedankt, hier wilden we alleen maar weg. De rekening gevraagd, die werd door een boze bedrijfsleider op de tafel gegooid, toch nog 73 euro, zonder iets te zeggen en liep gelijk weg!

We hebben het geld op tafel gelegd, zijn langs haar heen gelopen en heeft niets meer gezegd, geen sorry, geen dank je wel, geen tot ziens. Niets, zo onbeschoft!!

Hier komen we dus echt nooit meer!!

89. We gingen op het terras zitten. Serveerster loopt pal voor ons langs. Ziet niks. 5 min later gaan er 2 tafels verder mensen zitten. Serveerster loopt weer pal voor ons langs. Ziet niks. Neemt bestelling op bij die mensen. Loopt weer langs en ziet ons nog niet. Brengt bestelling bij die mensen en ja hoor komt bij ons opnemen. We bestellen 2 warme pannini's. Koffie en tonic. Veel later komen de broodjes, waarvan 1 heel lauw. Halverwege de broodjes komen de drankjes. Om af te rekenen moet je weer veel moeite doen. Prijs, kwaliteit, service is ver beneden peil. Hoeft voor ons niet meer.

4,3
  90. Wat een flater! Stokbrood kregen we niet als voorgerecht maar tegelijkertijd met de spaghetti carbonara. Die overigens was opgewarmd! Geen bestek moesten we om vragen. Stokbrood was uitverkocht dus kregen een of ander droog klein broodje voor z'n 2-en met 1bakje kruidenboter. En wel voor 2 €7 betalen. Voor drinken is het leuk! Maar eten kan je beter overslaan.

2,9
  91. Astrid de Gooijer

We waren er met een grote groep. Terwijl de eerste tafel al het eten kreeg, moest het bij de laatste tafel nog besteld worden. Dat was niet erg gezellig. Wat het eten betreft; de pizza was erg zout, slappe bodem en erg karig belegd. Andere gerechten waren redelijk. Prijzen waren ook redelijk, maar 9,50 voor een bordje patat met frikandel en een klein ijsje voor de kleinere kinderen vonden we daarentegen wel erg prijzig.

92. Ben reeds lang op zoek naar een restaurant dat een behoorlijke "pizza funghi" kan aanbieden .... hier is dat het geval. Goede pizza met een heerlijk glas wijn en zeer correcte bediening. Dit alles op het verwarmde terras terwijl het pijpenstelen regende en voor een juiste prijs.
    Hier kom ik terug.

93. Restaurant/café ziet er heel gezellig uit, heel leuk ingericht! Heb er al vaak wat gedronken en dat bevalt heel goed. Heb er nog nooit gedineerd, maar heb er wel een keer geluncht, dat beviel heel goed. Had een broodje met tonijn besteld en die smaakte ontzettend lekker. Service is ook prima, niks op aan te merken!
    Je kunt er dus gezellig wat eten en drinken, ik vind het een aanrader!

94. Onlangs hier gegeten met een grote groep. Uiteraard verschillende ervaringen over de gerechten maar in ons geval viel het erg tegen. Ik had een salade van plakken ham op een laagje ijsbergsla met wat maiskorrels en grove stukken gorgonzola. Een smakeloze combinatie. Ze waren niet in staat om in te spelen op een aanpassing vanwege allergie. Mijn partner at een pizza waarvan het deeg slap was en qua aankleding en smaak vlak en eentonig. Toen deze zaak pas geopend was kregen we een normaal gevuld glas wijn wat nu blijkbaar is teruggebracht tot bijna een half glas. Wat je ervoor betaald is niet verminderd.
    Eind van de avond was er een optreden. Wij werden als groep niet geïnformeerd wat dit voor onze plaatsen ging betekenen en gaandeweg werden de tafels weggehaald om ruimte te maken. Wat mij betreft geen toonbeeld van gastvrijheid.

95. Zeeuwin

Wat een tegenvaller was dit zeg. Met 4 vriendinnen wezen eten. En alle 4 waren we zwaar teleurgesteld. Koud en niet lekker eten en onbekwaam personeel. Het enige 'leuke' aan dit restaurant is de aankleding. Verder zeer slecht. Wij zijn ons toetje van ellende ergens anders gaan halen.

96. Op zich een gezellige sfeer, behalve de chagrijnige bedrijfsleider. Voor klachten word je onvriendelijk benaderd of niet te woord gestaan door deze bedrijfsleider. Ook staat de bar vol met glazen; ziet er soms slordig en onverzorgd uit. Pluspunten vind ik het vrouwelijk personeel; zij dragen het gevoel van grenzeloos gastvrij wel uit. Hier zou de bedrijfsleider een voorbeeld aan kunnen nemen, zelf heeft hij blijkbaar geen grenzen. Erg onprofessioneel.

2,4
  97. Prachtige sfeervolle locatie. Helaas volgepropt met tafels en stoelen. Wij waren er toen alles bezet was, en dat voelt niet goed - rumoerig, onrustig. De verwarming was op hol geslagen, het was er snikheet. Helaas was hier niets aan te doen. En dan de maaltijd... wel smakelijk, maar teveel en slordig gepresenteerd. De keuken heeft niet het niveau dat je hier zou verwachten; prijs kwaliteit is dan ook niet in balans. Bij een gegrilde visschotel, wordt e.e.a op een groot bord "gestapeld" zonder enig gevoel voor opmaak. Liever wat minder, maar met meer aandacht voor een smakelijke presentatie. Al met al; voorlopig een eenmalige ervaring.

Volgende pagina