Het Postkantoor in Goes

Centrum parkeren op 500 meter.

Bezorgrestaurants in de buurt van Het Postkantoor

1422088087 44
1447194437 58
1463932003 49
1500196731 44

1. Het eten was erg goed. Smakelijke steenoven pizza met heerlijke pasta. De service was daarin tegen diep triest. Het personeel was aardig maar het duurde onacceptabel lang voor we uberhaupt geholpen werden. Moest zelf naar binnen om de kaart te vragen en het serveren van het eten duurde 55 minuten. Niemand kwam ook vragen of we nog wat te drinken wilde of hoe het smaakte. Meerdere malen de ober moeten aanhouden. Dit terwijl het echt niet vol zat op het terras ( binnen was het ook uitgestorven). Het personeel was druk bezig met elkaar en mijn eetlust vertrok als sneeuw voor de zon toen ik het personeel elkaar in het achterste zag knijpen. De sfeer en het eten waren ontzettend prettig helaas wordt dit als een donkere wolk overschaduwd door het gebrek aan intresse en service... Als betalende klant zijn we skoftig behandeld

2. Van de week spontaan een hapje gegeten bij Het Postkantoor, wat een aanrader. We werden vriendelijk begroet bij binnenkomst en het eten was heel snel en lekker. Gezellige muziek op de achtergrond, kortom, top!

3. Gisteren weer gegeten. Laatste 2x was het al minder, maar ik dacht nog een keer een kans. Nu dus niet meer in de herhaling. Prijs kwaliteit verhouding vind ik niet ok. Entrecote bovenop de groenten gekwakt. Apart schaaltje ongare friet wordt na 2x vragen vervangen door donkerbruine exemplaren. Muziek, nou ja muziek...een constante bass toon wat op mij storend overkomt. Ooit eens aangegeven aan de manager, maar die kon daar niets aan doen gaf hij aan. De Baas, lees Amadore, schrijft de muziekkeuze en het volume voor. Wat zal het straks stil zijn wanneer de recensies die ik hier lees eindelijk eens bij de Baas aankomen. Het is zonde, want de plek en de inrichting zijn echt heel erg leuk! Nu nog de rest.

4. Uit eten geweest met de schoonfamilie. We aten aan de hand van een vooraf samengestelde menukaart.
    Eten was super! Goed van smaak, en alles kwam tegelijk, voor 40 man.
    De dames hielpen ons goed en stonden direct voor ons klaar.

5. Wie alle recensies hier achterelkaar leest krijgt bijna medelijden met het postkantoor. Is het zo erg? Ik was er weer eens en besloot met een open blik de zaak te betreden. De 'hallo' van de serveerster bedierf meteen alles. Kun je nog onvriendelijker ontvangen worden? De blik, de houding, de niet hoorbare maar overal voelbare zucht in heel haar wezen. Vre-se-lijk. Wanneer leert Amadore personeel nu eens wat gastvrijheid is? Dan, de bediening. Wachten... En maar wachten. Om vervolgens wanneer de bestelling eindelijk is doorgegeven, deze op je tafel gesmeten(!) te krijgen. Hier, hond, vreten.
    Werkelijk, hoe onaangenaam kun je zijn? Amadore meisjes zien er stuk voor stuk leuk en schattig uit, maar dan opeens schrikken ze zich kapot dat ze niet op de catwalk staan maar in de bediening.

6. Na heel lang wachten werden wij eindelijk geholpen. Voordat het eten er was, waren we al drie kwartier verder. Bij het voorgerecht was het brood droog. Hier een melding van gemaakt, niks van terug gehoord. Heel slecht, wij hadden het idee niet serieus genomen te worden.
    Bij het hoofdgerecht dachten wij dat er bloed zat op een broodje. Nadat wij dit hebben gezegd tegen een serveerster, kwam ongeveer heel het team kijken. De manager kwam ook en zei dat dit geen bloed was. Hij liep met het bord weg en kwam later terug om even in ons gezicht te wrijven dat het geen bloed was. Toen wij meldden dat we klaar waren en wilden afrekenen, werd er meerdere keren gezegd dat er geen bloed op zat. Met al wat een slechte bediening.

7. 2e Kerstdag met 5 personen gegeten, 1 ervan mijn 51-jarige broer met down syndroom. Voorgerecht (carpaccio vlees en carpaccio tonijn en zalmbombe) waren heerlijk. Bij mijn broer viel de tomatensoep tegen. Alle begrip van de medewerkers, hij wilde zelf geen ander voorgerecht. De soep werd niet in rekening gebracht. Hoofdgerechten waren oké, niet speciaal. Mijn broer blokkeerde enigszins en wilde spaghetti terwijl dit alleen als gerecht in het kindermenu stond. Geen probleem, hij kreeg spaghetti en hij heeft gesmuld! Ook het toetje vond hij moeilijk, de medewerkers niet hoor, gewoon een kinderijsje mét verrassing! Een super gelukkige broer en een zeer geslaagd etentje! Dank jullie heel hartelijk!

8. Ik heb al vaker recensies geschreven voor deze gelegenheid en tevens voor de Amadore-keten die achter deze gelegenheid zit. Eerlijk toegegeven, ze zijn zelden positief. Afgelopen Vrijdag geprobeerd mijzelf te ontdoen van alle vooroordelen die ik heb, en vol goede moed Het Postkantoor in gestapt.

+) Het blijft een mooie locatie. Mooi design, terras is top, inrichting is super. Grote leestafel met i-pads, lounge muziek, etc.

-) Bediening is diep triest. Serveersters zoeken geen contact met klanten. Diverse malen contact gezocht door subtiel mijn vinger op te steken, echter geen contact. Ik kreeg na 20 min mijn glas wijn. Daarnaast is de bediening niet getraind op organisatie, maar ook niet op motoriek en kennis van serveren. Binnen de 40 min die ik binnen was, 4x een drama met vallende glazen (o.a over klanten), verkeerde bestellingen, etc.

- - - - ) Kwam boven op het toilet omdat mijn zoontje een kleine boodschap moest doen. Helaas heb ik moeten kiezen voor het cafe er naast. De complete toilet zat onder de uitwerpselen. Excuus dat ik het zo formuleer. We spreken dan over een tijdstip van 15:00 's middags.

Slotsom: Bevestiging van mijn angst. Het gaat gewoonweg niet bij de post. Zo een mooie tent, zo een slechte bediening en service.

9. Zit bij deze leuke zaak in Goes waar je eerst geen aandacht krijgt😏 Dan krijg je lauwe witte wijn en dan vraag je om ijsblokjes en wat er dan gebeurt 🙈😝, je krijgt ijs uit de handen van de serveerster😪 Dit kan echt niet, schaam je maar heel diep. Vriendelijke groet van een horeca dier👍🏼

10. Vandaag bij het Postkantoor gegeten. Na een positieve ervaring enkele maanden geleden wilden we dat nog eens dunnetjes over doen. Maar wat een domper! In de zaak staat irritante muziek op met een keiharde bass, wat je doet denken of je op een trance festival staat. Achter de bar staan ventjes van een jaar of 17 met vet in het haar "mooi te zijn", meer doen ze werkelijk waar niet. Eén van jongens, iets ouder dan de rest, misschien de "leidinggevende" op dat moment (iemand ouder dan 25 jaar was niet aanwezig), zat hip te wezen achter een Apple laptop midden in de zaak. Al spelend met zijn telefoon. Deze zelfde jongeman joeg in hoog tempo onze fles wijn er doorheen door telkens vlak na de laatste slok te hebben genomen de glazen meteen weer vol te schenken. Om dan vervolgens degene die geen wijn dronk en met een leeg glas zat over te slaan en niet te vragen wat ze nog wilde drinken. Jammer. De meiden in de bediening zijn op zich vriendelijk, maar net als de jongens veel teveel bezig met zichzelf (hoe zie ik eruit?) en met elkaar (overdreven flirten en sjansen ten overstaan van de gasten). Slecht! Wat een vertoning!
    Dan het eten. Tja... Dat had ik zelf thuis beter gekund. De carpaccio waaide bijna van mijn bord, zó weinig. 3 plakjes. Die werden volkomen bedolven onder de rucola. En gegarneerd met olijven van de supermarkt. De spaghetti carbonara was één grote, zoute, plakkerige bende. Het proefde alsof het úren geleden klaargemaakt was en vervolgens opgewarmd was. Niet vers! De visschotel van mijn tafelgenoten was niet veel beter. Vrijwel koude, taaie, te doorbakken stukken vis. Waarvan de 'ober' niet eens kon vertellen wat er precies geserveerd werd! De scampi's zagen eruit alsof ze echt oud waren. Bijna een wonder als we er niet ziek van worden. De toetjes waren ook een ramp... De panna cotta van mijn tafelgenoot kwam regelrecht uit een bakje (van de supermarkt?!). Je zag de afdruk van het bakje zelfs nog zitten. De cheese cake was niet veel beter. Kleffe hap. Alles was overgoten met een lading aardbeiensaus en er waren bosvruchten opgegooid. Ook niet vers, zo uit een pakje uit de diepvries (lees: prut). Kortom; in één woord slecht. Het Postkantoor draait om hip zijn, showen, mooi wezen, barmannetje spelen en niet om kwalitatief goed eten. Voor ons dus nooit meer!!

2,1
  11. Het eten was koud en er zat geen smaak aan! Hebben dit gemeld en kregen te horen dat 25 mensen het wel lekker vinden, kortom jullie hebben pech!

1,3
  12. Mijn 3e en de laatste keer dat ik hier ga eten. Samen met mijn familie een hoofdgerecht en een nagerecht genomen. Hoofdgerecht was middelmatig en mijn nagerecht (de cheesecake) was echt de klapper letterlijk want hij is letterlijk ontploft op mijn bord. Toegegeven, ze hebben wel lef om dit aan een klant te serveren.

13. Wij eten redelijk vaak in het postkantoor, maar beginnen toch te twijfelen. Ik eet altijd de vissalade, maar deze wordt met de maand kleiner. Vandaag ook weer gegeten en slechts twee rolletjes zalm en een schepje garnalen in een handvol sla... mijn vrouw vroeg om geitenkaassalade zonder tomaten, maar had toch met tomaten. Bovendien is het lekkerder om de geitenkaassalade te verwarmen. Ik heb bovendien mijn wijnglas teruggestuurd omdat de rand vreselijk vies was van de vorige gebruiker. Ook mijn bestek heb ik teruggestuurd omdat op zowel het mes als de vork etensresten van de vorige gast zaten...

De pizza's van de jongens verdienden een ruime voldoende. Het personeel was erg vriendelijk, de gastvrouw voorop! De bediening van de jonge meisjes kan echt beter... een beetje coaching zal ze goed doen.

14. Eergisteren bij Het Postkantoor gegeten. Wat een grote teleurstelling. Over de inrichting is zeker nagedacht. Over het schoonmaken (wc's en de keuken waar je in kan kijken) duidelijk niet. Daar doet men hier niet aan. Over de bediening is helaas ook geen goed woord te zeggen. Geselecteerd op uiterlijk, prima, maar dat is dan ook het enige. Persoonlijke aandacht is er niet. Kennis van de gerechten is er niet. Alles wordt op je tafel gesmeten.
    Toch kozen we er voor om wat te eten. Dat was helemaal een vreselijke teleurstelling (overigens al vaker gehad bij zaken van Amadore). Het eten was verschrikkelijk slecht. De opmaak wel leuk, maar de smaak en de kwaliteit ontbrak. Hier kom ik niet meer. Jammer!

15. Al vanaf de opening draaien ze continue dezelfde bossa-nova pretentieuze borrelnoten muziek in deze tent, ik word er he-le-maal gek van het lijkt serieus wel alsof er een CD in de speler zit waar maar 1 nummer opstaat. De bediening is traag maar als je hierop inspeelt door meteen je complete bestelling op te noemen zodra ze vragen of je wat wilt drinken gaat het nog wel, anders kun je erop rekenen dat je minstens een kwartier niemand aan je tafel ziet en dan maakt het niet uit hoe druk het is. Pizza quatro formaggi is erg goed omdat er o.a. rookkaas gebruikt wordt! Wel veel wisselingen en verloop van personeel, maar schijnbaar is dat gek genoeg tegenwoordig normaal in ieder bedrijf.

16. Leuk ingerichte, sfeervolle zaak. Het eten is niet culinair hoogstaand, maar ruim voldoende. Vriendelijke service.

17. Op het laatste moment besloten om 2e kerstdag toch even gezellig uit eten te gaan. Het Postkantoor was de enige die nog plaats had (begrijpelijk, na deze ervaring). In eerste instantie prima ontvangen. Maar daar bleef het ook bij. Ik heb me mateloos geïrriteerd aan de amateuristische benadering van de serveersters. Tig keer komen ze langs lopen, maar vragen niet of je nog iets te drinken wilt (glazen stonden al ruim 15 minuten leeg), borden staan net zo lang leeg voor je neus. De dames in kwestie hadden het te druk met het flirten met de nogal zelfingenomen barman en bedrijfsleider. Het moment dat er dan eindelijk eentje kwam om ons dessert op te nemen, werd ik resoluut afgekapt toen ik probeerde om nog een drankje te bestellen. Flabbergasted was ik. Het feit dat er enorm gelachen werd toen er door een van de serveersters een glas bier bij onze 'buren' werd omgetikt voordat deze de tafel haalde, was echt een no go. Laat staan het bestek dat verderop door dezelfde tot 2 keer toe, met het nodige kabaal, tegen de grond ging.

Tijd om te vertrekken. De niet overtuigende excuses van de bedrijfsleider (funny faces behind my back) en de 20% korting op de rekening, maken niets goed. Want er was niets gemeend aan dit gebaar. Één positieve opmerking: het meisje met de minste pretenties heeft echt haar best gedaan om de waardeloze bediening van haar zelfingenomen collega's te herstellen. Chapeau voor haar. Duidelijk mag zijn dat dit de laatste keer is dat ik hier nog kom.

18. Martijn

We wilden iets eten in Goes en werden direct naar "Het Postkantoor" getrokken. Wat een leuke zaak waar een moderne inrichting is gecombineerd met oude details van het gebouw. Leuk gedaan en voor ons aantrekkelijk en sfeervol. De bediening was zeer vlot en had alles goed in de gaten. Hoe vaak merk je niet dat je in eerste instantie snel en aardig geholpen wordt maar dat er tegen de tijd dat je nog een kopje koffie en de rekening wilt niemand meer te bekennen is. In Het Postkantoor niet; de dame die ons die avond hielp was steeds oplettend en bleef ook als er even niets te doen was, de zaak overzien en aanspreekbaar. Het was niet overdreven druk maar ik twijfel er niet aan dat deze dame ook een volle zaak goed had kunnen bedienen. Van het eten hebben we genoten; heel leuk gepresenteerd en erg lekker. Voor ons komt Het Postkantoor op het lijstje met favorieten. Zo hoort wat ons betreft een gezellig avondje eten eruit te zien.

19. De bediening in de avond is van een onwaarschijnlijke nonchalante knulligheid, dat het gewoon begint op te vallen. En te irriteren. Popie jopie kereltje achter de bar, heeft totaal géén oog voor de gast en pleurt daarna de rekening op je tafel, met de vraag of je op wilt hoepelen. Niet een laatste ronde ofzo, nee gelijk om 23:15 alles voor je neus gaan opruimen, met de nodige lompheid. Goeiedag Amadore wanneer leren jullie eens echte service te bieden in plaats van het te veinzen met een leuk decor. Prutsers!

20. 's Morgens hier op de koffie geweest met een heerlijke punt appeltaart! 's Middags nog maar eens teruggekomen voor een broodje.

Heerlijke, goede ervaring en leuk dat de meiden je herkennen als je later op de dag weer terug komt! Top zaak

21. Vanmiddag dachten we gezellig wat te eten en drinken bij het postkantoor. Wat een tegenvaller zeg, bah onvriendelijk personeel. Eten wordt in delen aan je gegeven. Mijn man was al bijna klaar toen mijn bestelling nog eens kwam. Zelf was ik nog niet klaar met eten of ons tafeltje werd al leeggehaald. Jammer, had altijd een hoge pet op maar voor mij zeker geen lunch meer in het postkantoor.

22. martine

Pas een keer geluncht bij het postkantoor. Broodje was keihard en taai. Zeker niet vers.

23. Zeer trieste ervaring. Ga er niet heen als je een baby/klein kind hebt. Nadat je hebt besteld en hebt gevraagd om het eten voor de baby te warmen wordt dit nadat ze toezeggen geweigerd dit te doen. Met het eten in het bakje op zoek gegaan naar een zaak waar ze wel gastvrij zijn!

24. Paula Vervaet

We kwamen bij Het Postkantoor terecht omdat we buiten op het terras wilden zitten. Het verbaasde ons dat er ondanks het mooie weer maar 1 tafeltje bezet was. Al gauw bleek waarom, werkelijk iedere stoel was vies.

We gingen daarop het gebouw binnen. Een prachtige locatie, sfeervol ingericht. Binnen 2 tellen stond er iemand bij onze tafel om te vragen wat we wilden drinken. Toen we de menukaart wilde nemen zat hij dichtgeplakt van de viezigheid. Op de tafel ernaast ook. 😒

Het eten dat werd binnen gebracht voor de andere gasten zag er heel goed uit. Achteraf was het ook goed. Glazen proper, eten lekker.

Jammer dat er gewoon geen passie van het management team is. In onze ogen een gemiste kans.

25. Erg gezellige sfeer, maar dat is dan eigenlijk ook het enige positieve.

Ten eerste vroegen we vooraf om een mandje stokbrood voor 4 personen, we kregen vervolgens een mandje met 6 stukjes stokbrood. Vervolgens werd het hoofdmenu lauw geserveerd, de gamba's waren smakeloos alsmede de kabeljauw.

Het personeel was absoluut niet enthousiast en gemotiveerd, ze straalden niet uit dat ze plezier in hun werk hadden. Naar ons inzicht ontbreekt er een goede leidinggevende.

26. Regelmatig te gast. De sfeer is prima, maar de kwaliteit van het eten is zeer wisselvallig. De zalm op focaccia was de laatste keer wel zo ongelofelijk smerig! En vooral liefdeloos en fantasieloos met een berg droge rucola op een bord gesmeten. Dat moet echt anders, en kan ook, weet ik uit ervaring. En dan die 'koks' met hun slonzige groezelige outfits, en slungelige manier van doen, dat is geen visitekaartje hoor.. Waarom zo'n verschil in kwaliteit elke keer? Gewoon het niveau hoog houden, elke dag weer! Dat kan best.

27. Slechte kwaliteit stokbrood, wat taai was en koude bitterballen werden er geserveerd. En de bediening was ook niet al te vrolijk. Kortom een slechte ervaring.

28. In dudok sfeer eten alsof je op een Italiaanse piazza een pizza geserveerd hebt gekregen.

29. Regelmatig bij Postkantoor om te eten. Super service van de dames en heren die er werken. Heerlijke ontspannen sfeer. Zeker een aanrader!

30. Al verschillende malen bij het postkantoor gegeten. Eten was elke keer goed en lekker. Personeel vriendelijk en professioneel.

31. fam de Wit

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met de kids. Kindermenu’s waren prima in orde. Op na vraag konden we zelfs een kroket of frikadel krijgen voor de kinderen, dit buiten de kaart om. Dat noem ik nu service. Mijn man had de ravioli gegeten erg lekker. Ik had de pasta met gamba’s ook deze was heerlijk. Als gezin met jonge kinderen (welke best wel eens luidruchtig kunnen zijn) werden wij vriendelijk en zeer netjes en professioneel behandeld. Wij gaan hier zeker terug komen.

32. Van het weekend heerlijk pizza gegeten bij het postkantoor. Vriendelijke bediening, ondanks dat het super druk was werd je netjes en rustig te woord gestaan. Zeker op Italiaans vlak een aanrader! Kan mij ook totaal niet vinden in eerdere geschreven recensies.

33. Wlouwerse

Vanavond uit eten geweest, zag er gezellig uit en er was nog een tafel voor twee. Het voorgerecht, carpattio was steen koud en waterig, geen smaak maar dat verbaasd me niet als het steen koud is. Ik had het kabeljauw gerecht, een miezerig stukje kabeljauw met wat wortelschijfjes en een sausje. Vis was niet super vers en matig van smaak. Mijn vrouw had het kipgerecht, de helft van de kip stukken waren koud. Een pluspuntje; de frites waren lekker en warm.

34. Joost van Oostenbrugge

Amadore,

Geweldig sfeer waardoor ik iedere keer weer binnen stap. Je kan er heerlijk een drankje doen en even relaxt bijkomen.

Iedere keer weer erger ik me aan de amateuristische bediening. Ze snappen gewoon totaal niet wat zorgeloos genieten is. Al herhaaldelijk geconfronteerd met zeer slechte bediening. Ze stralen totaal niet uit dat ze het werk leuk vinden, en de dame die volgens mij een beetje de leiding heeft verstaat totaal haar vak niet. Stuurt het personeel totaal niet aan wat je ook ziet aan alle medewerkers in de bediening. Ze weten gewoon niet wat er verwacht wordt. Mensen komen zelf aan de bar bestellen omdat bediening gewoon niet ziet wat er gaande is. Ze lopen herhaaldelijk langs terwijl ze niet zien dat er lege glazen staan en bieden niet aan of we nog iets willen drinken. Aan de recensies te zien speelt dit al langer. Doe er wat aan zet een goede leidinggevende neer die het begrijpt zodat je als gast een unieke ervaring krijgt die je mag verwachten.

Groet Joost

35. Afgelopen donderdag hier geluncht, was een drama!!

Al eerder de salade met gamba's hier gegeten in een mandje van parmesaanse kaas die toen erg lekker was, daarom hier heen met mijn vijf (schoon)zussen. Drie dames de salade besteld, twee de mini panini's met twee soepjes en één de grote panini.

Na een tijd te hebben gewacht werden de salades gebracht zonder het mandje van parmezaan, een groot bord sla met vijf gamba's voor 12,50. Gevraagd naar de parmezaanse kaas, daar waren ze mee gestopt vertelde de serveerster, daar voor in de plaats croutons! Mini panini's terug gegeven, waren heel droog, kruimelden helemaal uit elkaar, heel lang gewacht voor ze er weer mee terugkwamen met dezelfde panini's en koude soep, gewoon een poosje in de keuken gestaan...

Tot mijn grote verbazing kwamen er toch nog drie mandjes kaas uit de keuken toen we de gamba's hadden opgegeten, zonder het bord sla en de panini's weer terug. Wat een toestand, gezegd dat we niets meer hoefden, dat we er flink de pest in hadden dat het zo fout kon gaan allemaal, krijg je nog een grote mond ook!!
    Van de zes dames hebben er twee helemaal niet gegeten, drie alleen wat sla met de gamba's, de sfeer was compleet weg.

Toch nog een drankje aangeboden gekregen maar daar voor bedankt, hier wilden we alleen maar weg. De rekening gevraagd, die werd door een boze bedrijfsleider op de tafel gegooid, toch nog 73 euro, zonder iets te zeggen en liep gelijk weg!

We hebben het geld op tafel gelegd, zijn langs haar heen gelopen en heeft niets meer gezegd, geen sorry, geen dank je wel, geen tot ziens. Niets, zo onbeschoft!!

Hier komen we dus echt nooit meer!!

36. We gingen op het terras zitten. Serveerster loopt pal voor ons langs. Ziet niks. 5 min later gaan er 2 tafels verder mensen zitten. Serveerster loopt weer pal voor ons langs. Ziet niks. Neemt bestelling op bij die mensen. Loopt weer langs en ziet ons nog niet. Brengt bestelling bij die mensen en ja hoor komt bij ons opnemen. We bestellen 2 warme pannini's. Koffie en tonic. Veel later komen de broodjes, waarvan 1 heel lauw. Halverwege de broodjes komen de drankjes. Om af te rekenen moet je weer veel moeite doen. Prijs, kwaliteit, service is ver beneden peil. Hoeft voor ons niet meer.

37. Wat een flater! Stokbrood kregen we niet als voorgerecht maar tegelijkertijd met de spaghetti carbonara. Die overigens was opgewarmd! Geen bestek moesten we om vragen. Stokbrood was uitverkocht dus kregen een of ander droog klein broodje voor z'n 2-en met 1bakje kruidenboter. En wel voor 2 €7 betalen. Voor drinken is het leuk! Maar eten kan je beter overslaan.

38. Het was een gedwongen noodgreep om aan tafel te schuiven in dit restaurant. Persoonlijk heb ik geen hoge pet op van de Amadore keten. Qua locatie's zijn ze top, maar voorgenoemde wordt keihard onderuit gehaald door de kwaliteit en gebrekkige bediening.

Mijn vermoeden werd frontaal bevestigd. Helaas is de kwaliteit dusdanig slecht dat ik echt nooit meer ga eten. Ik bestelde een van mijn favorieten, "spaghetti carbonare". Bij deze ontbrak het werkelijk aan alles. De smaak is overwegend chemisch en geen enkel stukje vakmanschap of passie te herkennen. Tevens was de spaghetti een blubberige substantie. Mijn tafelgezel had een pizza waarbij de bodem nog koud en taai was.

Jammer, de locatie en inrichting is een topper. De bediening wordt beter maar er moet nog een hoop gebeuren. Als ik een toerist was zou ik als eerst naar binnen gaan bij deze tent. Puur op uitstraling gebaseerd. Helaas, ik ben een local...aan deze tent valt voorlopig geen eer te behalen op culinair gebied. Betekend overigens niet dat je er een best leuk wijntje kan drinken op een prima terras....

Enjoy,

Elements

39. Astrid de Gooijer

We waren er met een grote groep. Terwijl de eerste tafel al het eten kreeg, moest het bij de laatste tafel nog besteld worden. Dat was niet erg gezellig. Wat het eten betreft; de pizza was erg zout, slappe bodem en erg karig belegd. Andere gerechten waren redelijk. Prijzen waren ook redelijk, maar 9,50 voor een bordje patat met frikandel en een klein ijsje voor de kleinere kinderen vonden we daarentegen wel erg prijzig.

40. Ben reeds lang op zoek naar een restaurant dat een behoorlijke "pizza funghi" kan aanbieden .... hier is dat het geval. Goede pizza met een heerlijk glas wijn en zeer correcte bediening. Dit alles op het verwarmde terras terwijl het pijpenstelen regende en voor een juiste prijs.
    Hier kom ik terug.

41. Restaurant/café ziet er heel gezellig uit, heel leuk ingericht! Heb er al vaak wat gedronken en dat bevalt heel goed. Heb er nog nooit gedineerd, maar heb er wel een keer geluncht, dat beviel heel goed. Had een broodje met tonijn besteld en die smaakte ontzettend lekker. Service is ook prima, niks op aan te merken!
    Je kunt er dus gezellig wat eten en drinken, ik vind het een aanrader!

42. Onlangs hier gegeten met een grote groep. Uiteraard verschillende ervaringen over de gerechten maar in ons geval viel het erg tegen. Ik had een salade van plakken ham op een laagje ijsbergsla met wat maiskorrels en grove stukken gorgonzola. Een smakeloze combinatie. Ze waren niet in staat om in te spelen op een aanpassing vanwege allergie. Mijn partner at een pizza waarvan het deeg slap was en qua aankleding en smaak vlak en eentonig. Toen deze zaak pas geopend was kregen we een normaal gevuld glas wijn wat nu blijkbaar is teruggebracht tot bijna een half glas. Wat je ervoor betaald is niet verminderd.
    Eind van de avond was er een optreden. Wij werden als groep niet geïnformeerd wat dit voor onze plaatsen ging betekenen en gaandeweg werden de tafels weggehaald om ruimte te maken. Wat mij betreft geen toonbeeld van gastvrijheid.

43. Zeeuwin

Wat een tegenvaller was dit zeg. Met 4 vriendinnen wezen eten. En alle 4 waren we zwaar teleurgesteld. Koud en niet lekker eten en onbekwaam personeel. Het enige 'leuke' aan dit restaurant is de aankleding. Verder zeer slecht. Wij zijn ons toetje van ellende ergens anders gaan halen.

44. Een prachtige zaak, het ziet er verzorgd en warm uit. Personeel is vriendelijk en bekwaam. De bedrijfsleider heeft een persoonlijk woord voor de klanten en ziet wat waar nodig is en stuurt zijn personeel hier op aan.

Het eten (lunch in dit geval) is erg lekker. Wij komen hier zeker vaker terug, dit is mede door de ontvangst van zowel het personeel als de bedrijfsleider.

45. Op zich een gezellige sfeer, behalve de chagrijnige bedrijfsleider. Voor klachten word je onvriendelijk benaderd of niet te woord gestaan door deze bedrijfsleider. Ook staat de bar vol met glazen; ziet er soms slordig en onverzorgd uit. Pluspunten vind ik het vrouwelijk personeel; zij dragen het gevoel van grenzeloos gastvrij wel uit. Hier zou de bedrijfsleider een voorbeeld aan kunnen nemen, zelf heeft hij blijkbaar geen grenzen. Erg onprofessioneel.

46. Prachtige sfeervolle locatie. Helaas volgepropt met tafels en stoelen. Wij waren er toen alles bezet was, en dat voelt niet goed - rumoerig, onrustig. De verwarming was op hol geslagen, het was er snikheet. Helaas was hier niets aan te doen. En dan de maaltijd... wel smakelijk, maar teveel en slordig gepresenteerd. De keuken heeft niet het niveau dat je hier zou verwachten; prijs kwaliteit is dan ook niet in balans. Bij een gegrilde visschotel, wordt e.e.a op een groot bord "gestapeld" zonder enig gevoel voor opmaak. Liever wat minder, maar met meer aandacht voor een smakelijke presentatie. Al met al; voorlopig een eenmalige ervaring.

47. Viel tegen, varkenshaas veel te droog, minimaal saus erbij, toetje was uit de koelkast geplukt was niet vers. Bord waar het op werd bediend stonk behoorlijk, afwas machine te koud afgesteld? Heb het ook meegedeeld aan de serveerster, komt nooit voor? Nee echt geen aanrader sorry.

48. 3 x niks!

Vooraf kregen we een Italiaanse proeverij (verschillende bruchetta's). Dit houdt bij dit restaurant in: Melba toastjes met garnaaltjes van de Appie, olijventapenade, een stuk dikke geitenkaas, met daarop gedroogde ham. Dit alles afgegarneerd met een paar maiskorrels en wortelsnippers. De beloofde tomatentapenade en zongedroogde tomaatjes bleven achterwegen.

Het hoofdgerecht was dungesneden kip, welke dreef in de saus, los daarvan was het veel te veel. Het supplement van seizoensgroenten waar je € 3,50 voor betaalt was koud.

Een dessert cq koffie hebben we niet meer overwogen.

De service was matig.

De muziek stond veel te hard en was smaakloos (you can leave your hat on)

Al met al zonde dat er zo'n slechte kok mag staan in zo'n mooi pand. Geen aanrader.