Het Paleis in Goes

• Biologisch

1. Hier heb ik laatst fantastisch gegeten lekker knus en gezellig. Als voorgerecht nam ik Capaccio, super lekker en veel! Je proeft de kwaliteit van het Biologische vlees, het zag er ook nog eens heel mooi uit. Als hoofdgerecht had ik Sliptongetjes 5 stuks wel had ik zelf ipv roomboter gekozen voor olijfolie, maar wat waren die lekker en een groot bord vol, met als verrassing eronder veel zeekraal en lamsoor ook dit zag er prachtig uit. Als bijgerecht kreeg ik een grote kom salade maar wel de beste die er is want normaal eet ik niet graag salade... maar deze heb ik tot de laatste kruimel opgegeten. Verder kreeg ik een grote kom kreukelfrietjes met drie zelf gemaakte sauzen ook heel lekker. Ik ben erg blij dat er eindelijk weer een goed restaurant is voor een goede prijs en wat een lieve mensen werken hier. Je kan merken dat iedereen echt zijn best doet om het de mensen naar de zin te maken dat zie je niet zo vaak meer. Voor alles met een spa blauw betaalde ik maar 23€ en ik zat echt vol van alle lekkers. Bij 25€ krijg je 1 stempel, bij 6 krijg je 1 hoofdgerecht gratis.

Mvgr A.J.