Een culinaire & hippe burgerbar met hamburgers van verschillende vleessoorten van hoogwaardige kwaliteit op een diversiteit van broodjes.

Onze rundvleesburgers zijn van de alom bekende Aberdeen Black Angus koe en wegen 200 gram, voor de grote eters onder ons hebben wij de OBESITAS BURGER en deze weegt wel 400 gram, voor de echte waaghalzen hebben wij DE EREBURGER, dit moster is maar 600 gram. Buiten de rundvleesburgers hebben wij ook burgers gemaakt van kippendijengehakt en hertenbiefstuk. Voor de vegetarische eters onder ons hebben wij veel burgers bestaande uit falafel of groenteburgers of champignonburgers of broccoliburger of knol/appel burger, en ook zeeuwse zeewierburger. Buiten onze beroemde burgers serveren wij ook: SPARERIBS, verschillende SCHNITZELS diverse MAALTIJDSALADES, een lijst aan KINDERGERECHTEN, heerlijke VOORGERECHTEN en NAGERECHTEN en voor overdag een keur aan LUNCHGERECHTEN. Op donderdag hebben wij KIPSATÉ voor maar 8,-. Ook qua drank komt u bij ons niks tekort, voor de echte liefhebbers schenken wij van de tap een heerlijke verse HEINEKEN, en daarbuiten vele bieren vanuit de fles. Wij serveren nagenoeg alles op het gebied van frisdrank, warme dranken, gedistilleerd en hebben een hele mooie lijn t.a.v. Whiskies. Wij hebben trouwens een hele mooie uitgebalanceerde keur aan GIN en TONIC. U kunt bij ons ook de gerechten afhalen. Reserveren is wel gewenst maar niet noodzakelijk. Wilt u een feest of iets degelijks geven dan kunt u de gehele zaak afhuren/reserveren en wij staan open voor alle suggesties

1. Heerlijke hamburgers, drank in verhouding prijzig.