De Werelt in Goes

Heel de wereld op een spies!

Gratis parkeergelegenheid van vrijdag tot en met zondag op het parkeerterrein
    De Koepoort.

wo vanaf 17:30
do vanaf 17:30
vr vanaf 17:30
za vanaf 17:30
zo vanaf 17:30

Welkom bij Restaurant de Werelt...

...en niet zo maar een restaurant! Onze Gaucho’s nemen u tijdens het diner mee op een heuse wereldreis. Gelukkig hoeft u bij restaurant de Werelt aan het begin van de avond niet te kiezen wat u wenst te eten. De gehele avond door komen de Gaucho’s met alle gerechten geregen aan een spies bij u aan tafel en kiest u a la minute waar u trek in heeft. Tevens worden alle gerechten bereid op de Braziliaanse barbecue, de Churrascaria. Wilt u al een voorproefje van wat wij serveren? Bekijk dan onze menukaart. De menuprijs is € 29,50 excl dessert en drankjes.

Wij ontvangen u graag voor een wereldse avond in Restaurant de Werelt.

• Buffet: € 32,50

1487197999 84
1511621989 84
1519763319 84
1531975314 85

1. Ik was er al een paar jaar geleden geweest maar nu is het iets veranderd, ik vond het broodplankje met de hapjes leuk en echt lekker maar daarentegen is er wel bezuinigd met de spiezen minder soorten vlees maar wel lekker.

2. C. Lock

Geweldige lekker gegeten, fijne duidelijke uitleg en de gangen kwamen telkens mooi op tijd. Aardige gastvrouw en kok, top avondje.

3. Heerlijk gegeten van de tapasplank en het vlees van de spies. Het personeel was erg vriendelijk en het restaurant was gezellig. Het was ook lekker dat er niet gehaast werd, maar dat er af en toe wat tijd tussen zat.

4. Lekkere tapasplank hele leuke gezellige avond gehad heerlijk gegeten.

5. Mitchell Tiber

Heerlijke ontspannen avond gehad. Personeel is uiterst vriendelijk en het eten is prima! Ik heb de groente bij de voortgang wel gemist.

6. Nieuwenhuize

Voor de eerste keer gegeten bij De Werelt. De gastvrijheid en gezelligheid is daar geweldig. Ook van het eten hebben we enorm genoten!

7. Emile Janse

Het was een geweldige en heerlijke avond. Met vriendelijke en vrolijke bediening!
    Heb heerlijk en zeker genoeg gegeten!
    Top!

8. bert en ria

De tapas was heerlijk. Maar we hadden amper de tapas op toen we, gelijktijdig met een andere tafel, de hoofdgerechten al kregen.
    Dit was heel snel na elkaar.
    De gasten aan de tafel naast ons zaten er al langer. Jammer, want het was wel lekker.

9. Arjo vd Berg

Lekker gegeten, alleen wat we misten was wat extra groentes bij de vlees variëteiten. Er waren enkel maar wat frietjes, het tapas plateau vooraf was wel heel goed.

Verder was de sfeer gezellig en heel relaxt, je werd niet weg gekeken.

Grt Arjo.

10. Niet bijzonder, was lekker, maar niet wat je verwacht als je uit eten gaat!

Eens maar niet meer!

11. Lekker gegeten en hele leuke bediening.

12. Duvekot

Lekker en goed.

13. Calle en wisse

Goed gegeten. Koemelk en knoflook vrij intolerantie heel goed kunnen eten. Hielden echt hier rekening mee of kwamen als het kon met een alternatief. Goede service en zeer vriendelijk personeel.

Jammer was alleen de muziek. Was meer voor in een discotheek. Niet echt fijn musik op de achter grond.

14. Zoveel tapas, brood en friet dat je je vlees niet op kunt...vandaar de zes voor prijs kwaliteit verhouding.. Je hebt het vlees wel betaald maar niet opgegeten voor dat geld.
    Heel vriendelijk en gezellig personeel.

15. Het eten was fantastisch. De wijn was ook echt heerlijk. En het personeel echt super. Een top restaurant!!

16. Kees van Dalen

Hetwas super gezellig het eten was heerlijk en de bediening was prima het is voor herhaling vat baar.

17. Willem Henny

Gezellige sfeer vriendelijke gastvrije bediening eten en drinken was ruim voldoende en lekker dit restaurant is voor iedereen n aanrader.

18. Voor de 2e keer hier gegeten en weer ontzettend verrast met het heerlijke eten! Vriendelijke en alerte bediening.

19. Hartstikke gezellig! goed eten en lekker wijn aanwezig. Helaas waren er weinig opties voor mensen met lactose intolerantie.

20. Heerlijk gegeten! Gezellig restaurant, goede service. Maar vooral heerlijk eten!

21. Heerlijk gegeten, leuk concept en zeer vriendelijk personeel!
    Een leuk en gezellig avondje uit.

22. Lekker gegeten, weinig sfeer boven en heel koud.

23. Geweldig restaurant. Heerlijk gegeten!

24. Ontzettende leuke avond gehad!
    Heerlijk gegeten, vriendelijke correcte bediening en leuk verrast door een leuke goochelaar!!

25. Super leuke aparte ervaring en lekker gegeten.

26. We hebben hier echt heerlijk gegeten en je komt ook niks tekort met de werelt op een spies 👌🏻

27. Zeer goed gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar

28. Het eten was echt heerlijk. Ook met de uitleg wat je bij je stukje vlees krijgt echt leuk. Personeel is ook vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

29. Van Esser Nadine

Het was een prachtervaring, zonder meer.
    Wij komen zeker terug.

30. Heerlijk eten, hele hele lieve mensen in de bediening, gezelllige sfeer, kortom echt een avondje uit.

31. Gisteravond heerlijk gegeten. Ook de kinderen vonden het lekker.
    De tapasplank was heerlijk. Ook de spiesen die daarna kwamen waren heerlijk. Het toetje was erg zoet, maar al bij al een dikke voldoende. We komen zeker nog eens.

32. Kornelis Smit

Top service vriendelijk personeel en het eten was top.

33. Het is altijd lekker en gezellig bij de Werelt. De tapasplank die je vooraf krijgt is (letterlijk) groot, maar wat er allemaal op staat valt een beetje tegen (augurken, olijven, véél brood). Lekker hoor, maar het 'lijkt' vooral heel veel.
    Daarna krijg je 'De wereld op een spies' en de stukjes vlees die je dan krijgt zijn echt heel klein. Althans, dat was bij ons het geval. Dat is jammer want daardoor valt het vlees nogal in het niet. Daarnaast is €32,50 echt behoorlijk veel voor wat je daadwerkelijk krijgt.
    Nogmaals, de sfeer en service is goed (eigenaar Rudi is enorm aardig en je merkt dat de zaak zijn passie is) en met het eten wat je krijgt is op zich niks mis. Maar desnoods iets minder tapashapjes vooraf en meer vlees. Want je gaat tenslotte voor het vlees (wat overigens heerlijk mals is!).

34. D.R.Geschiere

We hebben genoten en lekker gegeten. Ook de entertainer was leuk om naar te kijken, met zijn goocheltrucjes. Is vast nog wel eens voor herhaling vatbaar.

35. Wonderful ambiance! Owner and wait staff were very welcoming! Food was delicious! Loved the presentation!! Relaxing dinner. Plan on staying for a couple of hours!! Highly recommended!!

36. Erg lekker gegeten. Prijs was wat aan de hoge kant maar t was heerlijk allemaal.

37. Vriendelijke bediening. Goede uitleg van de concepten. Het eten was heerlijk en vlug op tafel. Zeker gaan we nogmaals.

38. Kado gekregen van een vriendin. Heerlijk gegeten. Uitstekende en gezellige bediening en het is een geweldig concept. Wel aan de hoge kant qua prijs!

39. Heerlijk genoten. Tot de volgende keer.

40. Fam van de Griendt

Voor het eerst op aan raden van familie.
    Gaan eten bij de werelt dat was een top ervaring!
    Wat een gastvrije en vriendelijke mensen.
    En het eten was ook heel erg lekker.
    We Hebben er 250 km voor moeten rijden maar Zeker de moeite waard!
    Wij gaan er zeker vaker komen echt een aanrader.
    Ps. Pas wel op wand je word er zo verwend dat je er verslaaft aan raakt 😉

41. Complimenten voor de lieve gastvrouw José. Ook onze gaucho deze avond was zeer vriendelijk en de open keuken geeft een leuke sfeer. We waren wat huiverig voor het pompoensoepje vooraf maar tot onze verrassing was deze werkelijk verrukkelijk. Wederom heerlijk gegeten!

42. Fam. Outermans

Een avontuur aan tafel. Personeel is open vrolijk en spraakzaam. Eten was fantastisch. De zaak is ruim opgezet. Veel beter dan menig ander restaurant.

43. A+A Utrecht

Wij waren met 2 personen en hebben zeer goed gegeten. De ene had rundvlees (heel lekker mals) en de andere 4 moten vis. Uitstekend. De sfeer en de service was (is) er goed.

44. Wij hebben onwijs lekker gegeten, het is echt kwaliteit vlees en de service kan niet beter, erg netjes. Enkel zou het misschien fijner zijn als je wat meer vlees krijgt van de spiezen, verder echt een aanrader!

45. Tapas voorgerecht was veel en goed.
    Echter wij kwamen om het hoofdgerecht.
    Wij zijn allemaal echte beef eters, helaas maar een stuk beef gehad. Wel veel vettig varkens vlees.

46. Voor de 2e keer geweest. Goede ervaring.
    Miste deze keer ten opzichte van de vorig keer wel de saladebar.
    Wat mij betreft een misser.
    Verder prima.

47. Je kunt merken dat ze vooral op groepen zijn gericht. Vond het weinig eten in verhouding met de prijs.

48. Hele leuke avond gehad met 2 kinderen. We kregen een grote plank met allerlei voorgerechten, en daarna de spiesen. De kwaliteit van het eten was prima. Er kwam nog een goochelaar aan tafel die kort wat trucjes liet zien. Erg leuk hoe hij met de kinderen omging! Prima avond gehad.

49. Leuke ervaring. Gezellige gastvrouw.

50. Voor de 2e keer geweest. Lekker gegeten. Leuk concept. Dit keer kwamen de spiesen voor ons te snel achter elkaar. We hebben een schoon bord voor de ananas gevraagd, dit zou standaard moeten zijn.

51. Voor de tweede keer een super avond gehad in Restaurant de Werelt! Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, alles goed verzorgt. De negatieve recenties die we hier en daar lezen begrijpen we niet, niets negatiefs kunnen ontdekken!! Wij komen absoluut weer terug!

52. Jan en Angela

Bijzonder goede ervaring. Lekkere hapjes als voorgerecht en - gelukkig niet al te grote porties- van prima bereide vleesspiezen. Wij vonden en vinden het een aanrader. De kok geeft blijk van vakkennis zonder arrogant te worden, de bediening is aangenaam.
    Naar 'de Werelt'! Een prima prijs-prestatieverhouding!

53. Gastvrij ontvangen, prima bediening, goede uitleg van het programma en bovenal genoten van het "heel de werelt aan een spies" concept. Heerlijke voorgerechten (plank met een overvloed aan hapjes) en daarna malse vleesgerechten van de bbq spies. Als laatste heerlijke ananas met kaneel van de bbq. Ook de nagerchten zijn super! Heb je de tijd om een uurtje of 3 te zitten dan is dit concept echt een aanrader! De bediening is super, vriendelijk, attent, zonder opdringerig te zijn.

54. Op zaterdagavond geweest. Het was er niet echt gezellig. De zaak was bijna leeg. Je verwacht lekker veel vlees maar eerst wordt je volgepropt met soep, salades, vette friet. Het vlees wat je krijgt is erg zout dus moet je veel drinken bestellen, en de plakjes zijn trouwens flinterdun. Voor 40€ op gewoon slecht. De bediening was wel vriendelijk.

55. H Schipper

Erg goed, apart concept met goed eten vriendelijke bediening, helemaal goed

56. Het is inderdaad een hele beleving, een andere manier van uit eten. Het idee is geweldig, de tapasplank vooraf is eigenlijk al een maaltijd op zich, wat er daarna gebeurt met de spies aan tafel moet je beleven. De bediening is gewoon goed, zeer goed! Vriendelijk, alert, alles wordt goed uitgelegd en vertelt. Geen opdringerigheid, geen 10 keer per avond "is alles naar wens? ". Is er dan niets minder? Jawel, de prijs hoeveelheid is nogal scheef, zeker gezien het niet een volledige all in prijs is. De beleving vergoed veel zo niet alles… Volgende keer gaan we voor de lava steen grill concept.

57. Vandaag voor het eerst bij de Werelt gegeten (met 4 personen) wij kozen voor het arrangement waarbij er als voorgerecht een grote tapasplank geserveerd werd, waarna er als hoofdgerecht verschillende soorten vlees op een spies aan tafel geserveerd werden. Aan ons werd steeds duidelijk en helder verteld wat de bedoeling was. De bediening was ontzettend vriendelijk en gastvrij! Het eten was ook erg lekker en wij vonden het concept heel bijzonder. Wij hebben genoten van een gezellige, goed verzorgde avond.

58. Prima gegeten. Zeer grote tapasplank en goed vlees van de spies. Bediening is attent.

59. Hans Peter Priem

Avondvullende thema's met uitstekende tapasplank en uitstekende vleessoorten van de spies. Lekker dessert als afsluiter. Leuke avond met als leuke verassing een goochelaar aan tafel.

60. Cor geus

Combinatie van escape spel, quiz en lekker eten is een gouden formule voor verenigingen of groepen.

61. Goed ontvangen en vriendelijk personeel, maar wij vonden het vlees behoorlijk zout!!

62. cp den dekker

Prima eten, goede service en meer dan genoeg gegeten.

63. Jacko Nieuwenhuize

Super leuke avond gehad met heerlijk eten!

64. Wat is dit genieten echt een aanrader voor iedereen die van vlees houdt keurige bediening en super vriendelijk personeel echt een top restaurant

65. Gezellige avond.
    Het eten is prima en meer dan voldoende. Heerlijk mals vlees van de spies.
    Een aanrader als je op je gemak wilt eten en lekker wilt bijkletsen!

66. Vriendelijk ontvangen en de rest van de avond super leuk geserveerd.
    Leuk opgezet en echt alle hapjes en vlees zijn heerlijk.
    Absoluut een aanrader!

67. Heerlijk gegeten! Sfeer was goed, maar omdat er een grote groep aan het eten was, was het behoorlijk rumoerig.
    Het eten vonden wij uitstekend en de huiswijn was ook prima.
    Als er nog een stukje vis bij zou zijn, dan zou dat helemaal geweldig zijn.
    Wij zijn hier al verschillende malen wezen eten en gaan dit zeker nog eens doen.

68. Rebecca zwaan

We vonden het eten heel lekker. Aardig personeel, heel gastvrij. Het zag er netjes uit in het restaurant. Drinken was ook goed, we hebben goed uitleg gehad, we werden goed ontvangen door het personeel.

69. Siegersma

Gastvrij ontvangst door de eigenaar. Ons verzoek om naast elkaar te zitten werd gehonoreerd, wat wij als prettig hebben ervaren. Jonge bediening maar erg correct en vriendelijk. Uitleg over welke mogelijkheden we konden kiezen erg duidelijk. We kozen voor wereld gerechten. Voorgerecht zeer uitgebreid met lekkere kleine hapjes en dito saus.
    Hoofdgerecht kwam redelijk snel na het voorgerecht, maar na aangeven dat het toch een avond uit eten is werd hier goed op ingespeeld. De kwaliteit van het vlees is erg hoog alleen kan de bereiding beter. Ons advies is minder zout, veel, minder zout en meer kruiden zodat het vlees meer tot zijn recht komt. Er waren verschillende soorten vleessoorten maar door het niet variëren met kruiden had elke vleessoort dezelfde smaak. Jammer van het vlees. Sommige vleessoorten behoeven een krokant korstje en dat hebben we ook gemist. Al met al een prettige ervaring maar niet voor herhaling vatbaar mede door de fantasieloze bereiding van het vlees.

70. peter gerritsen

We hadden een ploeguitje met 17 personen, het was heerlijk en avondvullend. Weer eens wat anders.

71. Heel vriendelijk personeel. Alles wordt goed uitgelegd en het eten was voortreffelijk.

72. Hoop mensen zullen het "concept" wel waarderen maar wat mij betreft hoeft deze poppenkast niet zo nodig!! Misschien wat minder concept en meer aandacht voor de maaltijd!

73. Wij hebben heerlijk gegeten gisteravond. Het vlees was ontzettend mals. De tapas plank was nieuw voor ons. Wij hadden van tevoren aangegeven dat wij geen van beide vis lusten. Dit stond uiteindelijk wel op de plank. Dit was een klein minpuntje. Maar het vlees en de service maakt alles heel erg goed.

Zeker voor herhaling vatbaar.

74. Heerlijk gegeten, al zaten we al wel flink vol van de eerste gang! Maar echt super en vriendelijke service, top!

75. Johan Rijnhout

Wij komen al vanaf het begin bij Restaurant "de Werelt", en zijn hier dik tevreden over. De eigenaar en zijn crew weten iedere keer weer een vernieuwd concept te brengen wat terug komen leuk en smakelijk maakt!
    We hopen nog vaak te genieten van de wereld op een spies óf vanaf de steen!!

76. William Buyze

Heerlijk gegeten met enthousiaste bediening kortom een gezellige avond gehad.

77. Alles was goed geregeld en lekker.

78. Henkjan Tieleman

We gingen vol verwachting naar De Werelt vanwege de recensies die we lazen en filmpje op de website.
    Het restaurant ziet er erg netjes uit qua aankleding en ook al het personeel was erg vriendelijk.
    We kregen eerst een grote plank met alle hapjes/soepjes. Dit smaakte allemaal erg goed.
    Daarna kwam al het vlees aan tafel gesneden vanaf de spies. Dit viel voor een groot gedeelte tegen. Beide kipvarianten waren heel erg droog van binnen. Het "Mexicaanse vlees" smaakte wel aardig. Ook de ananas waar iedereen het over had vonden we geen van allen bijzonder. Sommigen aten het niet eens op omdat de ananas zo zuur was.

Kortom mixed feelings waardoor de prijs/kwaliteit verhouding niet in balans was.

79. Jacques Derksen

We hebben met 14 buren een geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten. Nieuw voor ons was een plank met tapas in plaats van een soep en saladebuffet. Hierdoor minder geloop in de zaak. Eten was weer prima in orde

80. Elly Stroo

Vriendelijke ontvangst; heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Bij vertrek moesten we onze eigen jas pakken, wat niet zo gemakkelijk ging, want de garderobe was wat rommelig.

81. Ashley V Someren

Erg lekker en goed vlees, leuke/enthousiaste bediening! Zorg dat je niet te veel eet voordat je hier heen gaat ;)

82. Lekker sappig vlees. Leuk concept met het snijden van het vlees aan tafel. Minpunten erg lastig op te noemen. Dit is een goed teken dus! Voorgerecht ("de plank") is erg veel. Voor mij zou dit minder mogen en dan meerdere rondes vlees/vis/groente. Zo kan je ook rondes overslaan of bij een volgend bezoek iets anders kiezen. Ik zou dan vaker terug komen. Super lekker wit huiswijntje! Service en communicatie door hele team super. Springt er echt uit in Goes!

83. Was een leuke ervaring, maar ik denk dat ik, juist vanwege de formule, niet snel nog een keer naar de Werelt zal gaan, de verrassing is er dan af.

84. Weer heerlijk gegeten, voorgerecht werd op een leuke manier geserveerd. Vlees lekker mals, de hoeveelheid was o.i. wel minder dan de vorige keer en we vonden het jammer dat er dit keer geen vis bij zat.

85. Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten, het blijft een leuk concept... Dat overheerlijke vlees van de spiezen en niet te vergeten de ananas...
    Het kerstmenu was zeer uitgebreid, bijzonder smaakvol en geserveerd door vriendelijk en attent personeel... Ruud en de Crew, onze complimenten!

86. Goed en lekker vlees, goede bediening.

87. Het eten was heerlijk en een prima sfeer kortom een geweldige avond.

88. Erik Meijer

Heerlijk gegeten in een gezellige eetgelegenheid.

89. Het was uitstekend, lekker en vriendelijke bediening. 1 heel klein minpuntje: ik miste een afvalbakje op tafel voor de botjes e.d. Voor de rest alles prima in orde en voor herhaling vatbaar.

90. Een geweldige ervaring op gebied van uit eten de gerechten waren overheerlijk en de gastvrijheid was zeer goed we komen zeker nog is een keer terug

91. Met kerstavond hier gegeten, was top en service is prima. Zeker een aanrader!

92. Prima gegeten. Goede gerechten, uitstekende service en uitleg voor een prima prijs. De werelt op een spies, ik zeg ja.

93. van de Velde

Super leuke avond gehad. Heerlijk eten, vriendelijke bediening.

94. Krosendijk

GEWELDIG! Heel vriendelijke mensen allemaal. Uitstekende service, goeie uitleg, heerlijk sfeer en vooral lekker eten. Een echte aanrader, ik zou zo weer er naar toe willen.
    Chapeau!!

95. Super vriendelijke ontvangst en service. Heerlijk eten. Complimenten

96. Vriendelijke bediening, lekker eten. Leuk concept en gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar! En dus ook een aanrader

97. Super lekker, leuke ervaring, gezellig en aardig personeel.

98. We zijn er voor de tweede keer geweest en hebben weer heerlijk gegeten, het is een echte aanrader.

99. Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij restaurant 'De Werelt'. Goede en zeer vriendelijke service! Het vlees wat je krijgt is mals en zeer smaakvol! Tip voor de echte vleesliefhebber.
    We zijn wederom rollend van tafel gegaan.

100. Bediening super en zeer vriendelijk, gevarieerd en goede kwaliteit vlees en meer dan genoeg eten. We komen zeker terug!

Volgende pagina