De Lachende Koe in Goes

Heerlijk dineren in een gezellige, huiselijke sfeer.

Voor de deur

3 minuten loopafstand

Wil je lekker uit eten gaan, denk dan eens aan Steakhouse De Lachende Koe. Wanneer je het restaurant binnenkomt voel je je meteen thuis door de warme en gezellige inrichting en de ongedwongen sfeer.

Op de menukaart van De Lachende Koe vind je verschillende vlees-, vis- en vegetarische gerechten die met zorg worden bereid op onze houtskoolgrill. Het bedienend personeel doet er intussen alles aan om jou in de watten te leggen. Dat wordt genieten bij De Lachende Koe!

U kunt ook bij ons terecht voor uw receptie, nieuwjaarsborrel, afscheidsborrel, jubileum of een proeverij van bieren en wijnen. Uw persoonlijke wens en voorkeuren staan daarbij centraal. In overleg met u proberen we tot een passend arrangement te komen. Dezelfde service geldt uiteraard ook voor uw zaken- of vergaderlunches.
Bij aanvragen van groepen van 12 personen of meer, kan de zaak ook overdag open.
U kunt bij ons zowel beneden, als boven in het restaurant terecht. Voordeel van de bovenverdieping is dat deze u wat meer privacy biedt.

5. Betalen Visa Master Card pin

1196095345 89
1202524921 89
1208954497 89
1247531954 77
1266820683 74
1440419241 72

1. Tijdens mijn date met mezelf (moet ook eens gebeuren), heb ik heerlijk gegeten bij de Lachende Koe. Ik was wat vroeg, en zag daardoor het personeel binnendruppelen. Allemaal lachten ze even vriendelijk naar me, erg fijn. Ik zat niet aan het gezelligste tafeltje van het restaurant. Misschien kwam dat omdat ik last-minute reserveerde. Vond het niet heel erg, maar voelde me wel wat ''zitten'' naast de bar en pal achter een bankje. Ik kon niet genieten van een mooi uitzicht over het restaurant of de omgeving.. Vond ik wel een minpuntje. Maar dan, het belangrijkste: het eten. En dat was goed! Heerlijke uiensoep met lekker veel gesmolten kaas. Goed stuk vlees met heerlijke groenten, een lekkere salade en een leuke puntzak friet. De bediening verloor me niet uit het oog en kwam geregeld even checken of alles naar wens was. Al met al, een leuke ervaring in het steakhouse. Aanrader!

2. We zijn er vorige week wezen eten, en ik mag zeggen het was heerlijk, zeker de mix grill die wij hebben genomen, sfeer is ook erg leuk, eens totaal wat anders dan andere, hier ga ik zeker terug om te eten.

3. Was een spontane reservering, bij binnen komst netjes behandeld, bij nader inzien waren de eigenaren ons wel bekend uit hun vorige uitbating, snel correct efficient behandeld.

4. Goede vlotte en vriendelijke bediening, gezellige sfeer, prima eten, zullen zeker nog terug komen, een aanrader.

5. Geweldig restaurant, echt een aanrader! Binnen is het super gezellig, de sfeer is goed en vooral het eten is bijzonder lekker! Vooral de chicken wings zijn een aanrader! De klantvriendelijkheid is hoog en de wachttijden zijn kort. Kortom echt een aanrader. Ik kook zelf graag, maar zoals ik bij dit restaurant gegeten heb kan ik het zelf echt niet. Heel erg bedankt mijn avond was geslaagd!

6. Afgelopen zondag spontaan de auto gepakt en naar Goes gereden. We hebben hier heerlijk gegeten, en lekker op het terras in de zon gezeten. De bediening is super vriendelijk en het eten smaakt heerlijk. Aanrader is het dessert (daar zou ik echt een plekje voor overlaten) Dutch Delight, wat ik eerder Zeeuws Delight zou noemen. Als we in de buurt zijn, gaan we zeker nog eens terug.

7. Als toevallige passant bij "De lachende koe" beland. Gezellige inrichting, vriendelijk personeel en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Absoluut een aanrader als je in de buurt bent.

8. Gezellig, sfeervol en gastvrij. Zeker een aanrader voor iedereen. De koe lacht weer!

9. Anika de Haan

Wij hebben vorige week zaterdag gegeten bij De Lachende Koe. Helaas was het een grote teleurstelling. Ten eerste duurde het een kwartier voordat er een dranken bestelling werd opgenomen. Vervolgens werd bij een van de vier personen het voorgerecht vergeten. Er werd snel iets in elkaar geflanst. Na het nuttigen van het voorgerecht werd het brood geserveerd. Een fles wijn werd op tafel gezet zonder in te schenken, niet echt gastvrij.

CONCLUSIE: prijs/kwaliteit ver beneden de maat. Het eten was goed, maar de bediening was echt zeer slecht. De leidinggevende bood haar excuses aan voor de steken die ze hebben laten vallen, dat stellen wij op prijs, maar voor ons is het niet voor herhaling vatbaar.

10. Carolien de keijzer

Lekker gegeten met vriendelijk personeel.

11. de Vuilnismannen

Op onze tour van Den Haag naar Goes en weer naar Den Haag bij de Lachende Koe uitgekomen.
    Even niet op het grote plein, maar wat meer buiten het centrum.
    Zonder verwachting naar binnen en vriendelijk ontvangen.
    Naast ons was er nog een groep van 8 en een stelletje.
    De bediening was gezellig, het eten was lekker.
    Geen spijt!
    Groeten van de lachende Vuilnismannen.

12. Heerlijk gegeten bij de lachende koe. Maar wat is de bediening een drama. Je moet om alles vragen. Voor de rest lopen ze heel driftig heen en weer.
    P.s. Neem oude kleding mee, want je stinkt erger dan na een avond gourmetten.

13. jeroen en sandra

Lekker gegeten.

14. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en grote porties. Was wel erg warm binnen, dus trek iets luchtigs aan.

15. ellie van eerden

Wij hebben zaterdag 18 februari met 9 personen gegeten. Alle lof voor de bediening. Niets was ze teveel en super vriendelijk. Het eten was werkelijk heerlijk, eigenlijk ben ik dat ook gewend van de lachende koe, want wij komen er wel vaker. We kregen een eigen ruimte, de zolder. Heel erg gezellig en sfeervol. Kan niet anders zeggen dat wij allemaal héél erg tevreden waren over het eten, de bediening, de sfeer en de gastvrijheid.Een absolute aanrader voor iedereen.

16. Echt heerlijk gegeten en top bediening. Kwaliteit eten voor een eerlijke prijs.

17. Gisteravond wezen eten bij de Lachende Koe en we hebben er ontzettend van genoten. Als voorgerecht had ik vissoep (wat schijnbaar voor veel restaurants een hele uitdaging is, koud of flauw en vaak moet je zoeken naar de vis), deze was goed warm zoals het hoort en echt heel goed van smaak. M'n vriend had spareribs, deze waren echt heel mals en goed van smaak! Hoofdgerecht vispannetje en kipsaté was ook echt ontzettend lekker en veel. De bediening was ook echt super, heel vriendelijk en ze hield alles goed in de gaten, maar zeker niet opdringerig. Ook de de kok kwam persoonlijk vragen of het gesmaakt had, wat ik zelf altijd enorm waardeer als iemand daar de moeite voor neemt. Het was voor ons de eerste keer bij de Lachende Koe, maar ik vind dit echt een aanrader.

18. Aletha Benjamin

19. Cora stroo

Super avond gehad.
    Kan 't iedereen aanbevelen!!
    Bediening goed en vriendelijk.
    Eten geweldig.
    Kok kwam zelfs aan de tafel vragen of alles naar wens is geweest!! Bedankt gastheer!!
    Wij komen zeker terug!

20. Van de week heerlijk bij jullie gegeten. Goed stuk vlees, lekker mals (Texas steak met pepersaus). Gezellig en leuk personeel! Kom zeker nog eens terug!

21. Deze tent is niet meer waard. Heb er gegeten, de saté was niet goed, was er koud binnen. Ik kwam thuis, stonk naar eten. Frituur pan te vies, nooit meer.

22. Gisteravond gegeten bij de "lachende koe" met 3 personen. Alle drie gekozen voor de hamburger, kan niet veel mis aan gaan. Helaas was het vlees erg plakkerig en vettig.. niet echt wat ik van een heerlijke burger verwacht. Dit doorgegeven, maar werd een beetje weggelachen en eigenlijk niks mee gedaan? Terwijl ik meer dan de helft van de burger niet op had.
    Ook de ventilatie is erg slecht, toen ik thuis kwam stonk ik naar frituur. Jammer, maar voor mij geen 2de keer lachende koe. Kwaliteit van het vlees mag veel beter, zonde van het geld!!

23. Afgelopen vrijdag voor de tweede keer hier gegeten met 7 pers. en of het nu het voorgerecht, hoofdgerecht, of nagerecht betreft, het was allemaal heerlijk. Lekker mals vlees, goede hoeveelheden en wat ook zeer belangrijk is, is dat het personeel heel vriendelijk is. Wij komen hier zeker weer een keer eten. Toppie.

24. Rene

1 punt
  25. K vd Bergen

Maandag hier gegeten. Blij dat de koe weer lacht! Als voorgerecht nacho's, heerlijk om mee te beginnen! Als hoofd Texas steak en een geitenbreier, dat laatste was eigenlijk een voorgerecht, maar het meisje in de bediening vertelde ons dat dat geen probleem was! Top! Sowieso een compliment aan de keuken! En niet de bediening te vergeten. Het was rustig, maar ondanks dat zijn we keurig geholpen! Vrolijke meid waar je aan kunt zien dat ze het met veel plezier doet, vriendelijk & goed oplettend. Mijn complimenten!
    Wij komen zeker gauw weer terug bij de koe!

26. De Lachende Koe is sinds 01-09-2016 na een faillissement heropend. Nieuwe eigenaar, zelfde concept.
    We waren voorheen altijd trouwe gasten bij de Lachende Koe en zijn er gisteravond voor het eerst sinds de heropening weer met z'n drieën naartoe gegaan. Hoewel het er van binnen nog vrijwel hetzelfde uit ziet, heerst er toch een andere sfeer. Minder leuk, vonden wij. Het personeel praat amper met elkaar. Het was ook niet druk, maar zo'n vijf tafeltjes gevuld, en dat op een vrijdagavond.

De bediening was op zich prima maar bij het vragen naar een lekkere fles witte wijn werd gezegd "de meeste mensen vinden de huiswijn het lekkerst". Dit vonden wij nogal een vreemd antwoord. Maar goed, we dachten; laten we die wijn dan maar eens proberen. Helaas vonden we de huiswijn echt smakeloos.

We hadden vooraf scampi's in piri piri saus in een bladerdeegbakje. Dat was lekker. De carpaccio van rib eye was echter helemaal niet lekker. Carpaccio hoort niet steenkoud te zijn, maar dat was deze wel. En met een soort honing-mosterd dressing?! Ook zit er natuurlijk veel vet aan rib eye en dat is als carpaccio niet lekker, vond ik. Nee, geen succes.

Als hoofdgerechten hadden we mixed grill, steak en surf & turf. Dit was smakelijk, het vlees was een beetje flauw maar heel mals. De desserts vonden wij prijzig. En uiteindelijk het geld niet waard.

Het is jammer, de Lachende Koe was voor ons altijd één van onze favoriete restaurants. En nu is er zo weinig van over. Voor ons was het het gisteravond allemaal nét niet.

27. Gisteren heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en hield alles goed in de gaten. Het eten was ook goed, ik had een goed stuk mals vlees. Voor herhaling vatbaar.

28. Manuela

Gisteren hier gegeten met 5 collega's van het werk.

Allereerst is het lastig hier te reserveren, je kan wel bellen maar jullie zijn alleen vanaf do t/m zo open en voor de rest niet te bereiken (tip schakel de telefoon door zodat je wel reserveringen kunt aannemen.) Je kan op jullie website wel iets invullen om terug gebeld te worden maar hier is geen gehoor aan gegeven.

Het eten: De vissticks van het huis waren lekker. Het voorgerecht duurde lang voordat het werd geserveerd, maar het was wel goed.

De hoofdgerechten: Entrecote was goed qua smaak alleen ze weten niet wat medium is (hij was echt bijna well done gebakken). Sausjes die erbij geserveerd werden waren te slecht voor woorden er zat een velletje over en de smaak was ver te zoeken.
    Mix grill absoluut geen aanrader, vlees is heel droog en smakeloos en spareribs waren taai en zwart. Daarnaast lag er bij iemand een zwart stukje vlees bij wat een raadsel was, wat voor soort vlees het was.

Dessert:
    Creme brulee niet warm dus ook niet vers.. Witte chocolade mousse was ook niet vers bovenkant was uitgedroogd. Het perentaartje, peren uit het blik en het taartje kon je iemand mee dood gooien, zonder dat er direct commentaar was geleverd werd er al aangegeven dat het normaal niet zo geserveerd werd maar uit coulance moesten we alleen wel het ijs afrekenen?! Beetje gek.

Meubilair stoelen worden weinig tot niet schoongemaakt omdat je t-shirt er aan bleef plakken.

Maar we hebben wel een gezellige avond gehad, maar geen aanrader om nog eens te gaan eten bij De Lachende Koe. Eerder de huilende koe.

29. Steffie Wagemans

Wij hebben heerlijk gegeten en gelachen! De bediening en sfeer is al de helft van een leuke avond. Wij zijn heel tevreden, volgegeten en blij vertrokken 😉

Bedankt voor deze heerlijke avond! Steffie en Andre Wagemans xxx

30. Lekker eten voor een goede prijs. We moesten wel nogal lang wachten op het eten.

31. Alles was net een tikkeltje minder als wat wij gewend zijn van de lachende Koe, we gaan regelmatig uit eten maar we hadden het idee dat er een 'bezuinigingsronde' was geweest. Kwaliteit van het eten/hoeveelheid en de presentatie op de borden, helaas niet zo top als anders.

32. Zaterdag waren we in De Lachende Koe. We wilden even eten voor we naar de film vertrokken. Maar dan moet je niet naar naar De Lachende Koe gaan.

We werden hartelijk ontvangen en kregen ruim de tijd om wat te drinken en de menukaart te lezen. Het was gezellig druk. Wij zaten echter op hete kolen, zouden we Spectre (James bond) wel halen. We deelden onze benarde positie en er werd fantastisch op gereageerd. In sneltrein vaart mochten we het hoofdmenu en het toetje ontvangen. We hebben heerlijk gegeten, alleen genieten is een andere zaak, daarom zouden we graag nog een terug gaan om de kok en de bediening eer aan doen. Spectre was geweldig.

Dus onze avond kon niet meer stuk. Bedankt voor de medewerking

33. Al verschillende malen hier gegeten en wat opvalt is dat de bediening zeer attent is. Zorgen bijvoorbeeld ongevraagd voor een stoel met leuning en een extra kussentje, omdat ze dat van een andere keer onthouden hebben. Dat zijn net de extraatjes die je het gevoel geven welkom te zijn. En omdat het eten en de ambiance ook dik in orde zijn, komen we hier zeker terug.

34. Dinsdag 22 september hier een hapje gegeten met een collega. Bij aankomst mocht ik gelukkig een kabel lenen om mijn fiets vast te zetten, waren we vergeten :-(

Leuke ontvangst door enthousiaste medewerkers. Lekker rood wijntje besteld en als voorgerecht de gerookte eendeborst gedeeld, was erg lekker. Als hoofdgerecht de Côte à l'os van 1,25 kg gekozen, was lekker rare klaargemaakt. Garnituur was ook goed. Als toetje het grand dessert, waarbij we twee drankjes kregen 😋

Al met al een zeer geslaagde avond, kom hier zeker terug.

35. Heerlijk gegeten buiten op het terras. Ik had de kabeljauw omwikkeld met spek en mijn vrouw had de steak met parmezaanse kaas en ruccolasalade. Net weer iets anders dan de standaard kaart. Vlotte bediening en een goede prijs/kwaliteit.

36. Na jaren weer eens geprobeerd te hebben is het heel goed bevallen. Prijs kwaliteit verhouding super. Eten was ook zeer smakelijk bereid en vlotte bediening. We komen zeker terug.

37. Daniël Spaanderman

De Lachende Koe is erg leuk, knus en gezellig. Een drie gangenmenu vult lekker en daarom is het fijn dat er wat tijd zit tussen de gangen.

De bediening is attent. Het eten is erg lekker.

Absoluut een restaurant om een keer naar toe te gaan.

38. Heerlijk gegeten maar de wachttijden tussen de maaltijden waren wel erg lang! Na een uur kregen we pas ons voorgerecht, tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat ook een uur! De jongste had geen voorgerecht dus die barste van de honger....

39. Angelique

Dirk

40. Heerlijk gegeten, bediening heel attent en vriendelijk. Eten was lekker en voldoende voor ons, tussendoor werd er nog gevraagd of alles naar onze zin was, en of we nog iets tekort kwamen. Prima kaart, echt een aanrader om hier terug te komen. Was hier al eerder met mijn familie, grote groep, dit was ook prima. Geen lange wachttijden tussen voorgerecht en hoofdgerecht, geen min punt te bedenken.

Dus als je in Goes bent zeker een hapje eten bij "De Lachende Koe".

41. Heerlijk gegeten, lekkere kaart, moeilijk om te kiezen! Bediening attent en vlot. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

42. maria camba andria

Vanavond hier heerlijk gegeten na een dag in Middelburg en Goes te hebben gelopen.

Het eten was zalig. Ik had een entrecote en mijn vriend een reuze saté. Zeer mals vlees van allebei. Echt heel lekker. Bediening was super vriendelijk en hielpen ons goed. Onze jas werd zelfs aangenomen :) Wat ook een voordeel was... ik had ijshanden en heb mijn handen lekker gewarmd aan het handenwarm bakje wat op tafel stond. Mooie zaak. Gezellige sfeermuziek.

Dit restaurant is zeker een aanrader!! Als wij weer naar Zeeland komen gaan we er zeker weer eten.

43. Wat een leuk restaurant, leuke en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten voor een goede prijs. Van de nieuwe kaarten (zo werd ons door de bediening verteld) hadden we een lauwwarme geitenkaassalade met walnoten en een tonijncarpaccio met scampi. Prachtig opgemaakt en lekker. Daarna het kalfsvlees met gerookte zalm en een mixed grill aan een zwaard. Leuk gepresenteerd en ook dit was lekker. Van de desserts is het chocolade dessert een aanrader, dit hebben we gedeeld en met een kopje koffie van genoten. Kortom we komen snel weer terug!

44. Voor ons geen tweede keer meer. Bij binnenkomst was het niet heel druk, wat ons al deed verbazen. We hadden gereserveerd en nadat we zelf onze jassen hadden opgehangen naar onze tafel gegaan. Wat ons al opviel dat er totaal geen achtergrond muziek aan stond, dat geeft toch een beetje sfeer. Na het opnemen van ons drankje kregen we de kaart en een zielig bakje met olijf, chorizo en zilver uitjes.

De bestelling werd opgenomen, na een tijd wachten kwam het dan. Het voorgerecht van me partner was prima maar de salade geitenkaas viel echt heel tegen, beetje sla en dan puntjes geitenkaas die je ook op de boterham doet en een paar mini bolletjes met zachte geitenkaas, en dan de appelstroop dressing, die was al helemaal nergens te vinden.

Voordat de lege borden werden uitgehaald werden waren we een behoorlijke tijd verder, beetje kletsen aan de bar was belangrijker voor de bediening dan de gasten. Het kwam op ons niet echt over dat ze hun werk serieus namen en leuk vonden. Daar kwam het hoofdgerecht, wederom een teleurstelling. De steak was goed maar het kalfsvlees een tegenvaller. Het gebakken stukje was enorm droog en dan het "stoofpotje" paar stukjes kalfsvlees in een dunne waterige saus.

Een dessert of koffie thee hebben we maar niet meer genomen om nog teleurstelling te voorkomen.

45. Greet Scholten

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goede service voor een goede prijs.

46. Op uitnodiging van vrienden hier mee naar uit eten geweest. Enigszins met tegenzin, omdat de laatste 2 keren erg tegenvielen, maar goed het merendeel van mijn vrienden wilde hier naar toe.

Ik begon tegen mijn vrienden over de voorgaande keren en mijn eerdere recensies. Een vriendin van me vond dit wel een reden om tegen de gastheer te zeggen dat ik altijd recensies schrijf.

De zilveruitjes, plakjes worst en snoeptomaatjes stonden nog steeds klaar (armoede), nadat ze te horen kregen dat er een eet.nu recensent zat, kregen we ineens extra brood en pate. Laat ik daar nou net niet van houden, gemalen vlees bah, maar goed het was leuk geprobeerd en m'n vrienden vonden het lekker.

Verder het dagmenu sprak me niet zo aan, de hele kaart eigenlijk niet die al jaren hetzelfde is voor m'n gevoel. Dan maar eens wat simpels uitproberen. Ik had gekozen voor een hamburger, niet al te duur. Deze was goed van smaak en werd leuk opgedient op een soort houten bordje, alhoewel ik altijd m'n twijfels heb bij het opdienen op houten borden (hygiëne). Wederom vieze dikke vlaamse frites, daar maak je mij ook niet blij mee, maar ze waren te eten. Nog steeds die puntzakje die uit hun standaards vallen, ze blijven standvastig hierin haha.

De desserts waren ook nog steeds dezelfde. Ik heb maar weer een bordje met van alles wat genomen, dat leek me het lekkerst en was een goede, veilige keuze.

Ik zal uit mezelf hier niet gauw meer naar toe gaan en toch blijft het me verbazen hoe vol het elke keer weer zit.

47. Heerlijk gegeten in de sfeervolle lachende koe. Leuk, vlotte en perfecte bediening, er werd goed op lege glazen gelet! Glas leeg, wilt U nog iets drinken. Goed geregeld! Echt een aanrader

48. Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. De service was dik in orde en het eten was heerlijk. Ik zou dit restaurant echt aanraden. We hebben als hoofdmenu de entrecote, mixed grill, kalfvlees en Rib nr 6.

49. Een eetcafé in optima forma: in sfeer. Bediening opmaak en menukaart. Ook qua drukte: gezellige drukke boel en gerechten zoals het in een eetcafé hoort: geen verfijning maar goeie porties. Bediening aardig en vlot. Voor af en toe best een leuk adres.

50. Dinsdag wezen eten samen met een paar vrienden, het was niet druk. Sfeer vonden we niet oké. Eten viel tegen, erg jammer. En zeker als je voor de eerste keer er binnen komt. Dit kan beter, jammer. Wij komen niet meer terug.

51. Annet 7 punten

Een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Mix grill, saté en dagmenu vis met zeekwaal en asperges. Een aanrader! De vleeseters hebben ook heerlijk gegeten. Bediening goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Naast de menukaart leuke aanraders.

52. Ik ben vorige maand bij de Lachende Koe wezen eten, de service was uitstekend, als je binnenkomt wordt meteen je jas aangenomen en wordt je naar een tafeltje gebracht. Bediendes zijn erg vriendelijk. Het eten wordt redelijk snel gebracht en smaakt heel goed. Het restaurant is heel gezellig en knus ingericht. De prijs is ook goed te doen, het is echt een prima restaurant om gezellig een avondje te eten. Een echte aanrader!

53. lodriguez danny

Ik ben al verschillende malen naar de lachende koe geweest, maar na het afbranden van de Anvers (helaas) is De Lachende Koe een fabriek geworden! Eten en rap naar buiten...

Mijn vriendin en ik bestelden op zaterdag 25/01/2014 zesrib, haar dochter een steak en haar zoon spare-ribs
    We hadden ook een voorgerecht besteld. Ze vroeg niet eens hoe de zesrib of de steak gebakken moest zijn! We hebben het dan maar zelf gezegd. Tijdens het nuttigen van ons voorgerecht kwamen ze al met de hoofdschotel (not done!). Ons zesrib was te doorbakken en ook de spareribs waren te hard gebakken. De steak was oké. We waren met vier, dus vroegen we nog wat frietjes, maar die hebben we nooit gezien. Nadien hebben we dat eens vermeld aan de persoon die kwam opruimen, maar die bleef er héél koel bij.. geen sorry.. niets! Tijdens het pinnen vroeg de gerant ook niet van 'was het lekker?' of' heeft het gesmaakt?'.
    Ik ging vroeger graag naar De Lachende Koe, maar nu heb ik het toch voor een tijdje gehad. Spijtig, zéér spijtig.

54. Prima en zeer gezellig restaurant. Gemoedelijke sfeer en lekker eten. Goed restaurant voor een gezellige avond lekker eten en drinken. Gerechten hebben een prima prijs.

55. De bestelling werd pas ruim een uur (!!) na binnenkomst opgenomen. Het voorgerecht was goed, het vlees van het hoofdgerecht was droog en van matige kwaliteit. De carpaccio van een tafelgenoot was niet vers.

De prijs-/kwaliteitverhouding in dit restaurant is volkomen scheef. Men rekent bedragen die passen bij een restaurant waar kwalitatief goede (en verse!) producten worden gebruikt, die prima zijn klaar gemaakt. Dat is hier absoluut niet het geval.

Ik vind het onvoorstelbaar dat dit restaurant nog steeds vol zit en dat is waarschijnlijk ook de reden dat men een dergelijke matige kwaliteit kan blijven leveren, terwijl de prijzen steeds hoger komen te liggen.

56. Een tegenvaller. Dacht hier lekker te kunnen eten maar helaas. Allereerst duurde het heel erg lang voordat ik mijn drinken kreeg geserveerd. Het hoofdgerecht, een zwaard van vlees en dat was taai en droog. Ook werd er heel erg weinig groente bij geserveerd. Direct na het nagerecht werd onze tafel helemaal leeggehaald en opgeruimd wat ons het gevoel gaf: jullie moeten weg?! Wel was de bediening erg vriendelijk.

57. ons kent ons

Sympathieke zaak die wel heeft wat een ander soms mist.

De uitleg aan het begin ging zo snel en standaard afgerammeld dat niemand begreep wat er gezegd werd , dus iets langzamer is de tip.

Voor de rest een superleuke zaak waar je jezelf lekker verwend en thuis voelt. Gezelligheid is troef hier en een echte aanrader voor wie zonder bla bla wilt gaan eten voor de sfeer, kwaliteit, en gezelligheid. Leuke gerechten, sympathieke prijzen, vriendelijk etc.

Doe zo voort en bedankt voor het gevoel dat er nog echte horeca is, zoals het moet zijn.

58. Smakeloos, taai eten! Zonde van het geld...

59. Pas geleden hier wezen eten het was voor ons de eerste keer we werden vriendelijk ontvangen, de bediening was vriendelijk het eten was heerlijk en de wijn was goed en daarna een lekker kopje koffie wij hadden een gezelige avond we komen zeker terug!

60. Vooraf geen amuse, maar zoutjes.. een aanfluiting. Zoiets verwacht je in een café. Uiensoep lekker. Visstoofpotje was niet warm genoeg en saus was niet helemaal mijn smaak. Spareribs waren goed, maar daar kan ook niet zo veel mis mee gaan. Ossobuco was goed, maar werd niet zo aantrekkelijk opgediend. De krieltjes en boontjes erbij waren niet gaar. Kleine salade erbij was oké. Vlaamse friet goed en voldoende voor twee personen. Kortom: het eten is redelijk, maar niet bijzonder. Je moet lang op je eten wachten. Zeker met kinderen erbij geen aanrader.

61. Opzich een leuk restaurant, als je tenmiste van Erg lang wachten en weinig plek houd. Met 7 man wezen eten in Goes. Worden we aan een 4 persoonstafel met daar aan een krappe 2 peroonstafel in de doorloop van 4 andere tafels gezet. Met 1 iemand op de kop aan een twee persoonstafel en in de doorloop zit je daar gewoon verschikkelijk. De ruimte is in de hoek bij het raam veel te krap. Het duurde een half uur voordat we onze drankjes en de kaart kregen. We waren in goed gezelschap dus dat scheelde. Maar toen we na onze bestelling na 5 kwartier nog niks hadden begon ik het toch al vervelend te ervaren. Meer dan een uur op een wijntje en een paar borrelhapjes leven als je flink zin hebt in een maaltijd is niet optimaal. Na een tijd kwam dan het voorgerecht, dat moest nu wel perect smaken! Helaas, zelfs dat niet. Ik had de vissoep, of was het nu zoete tomatensoep. Het was naar mijn idee iniedergeval geen vissoep. Het was zoet, zoutloos en amper gevult. In ieder geval niet zoals ik had voorgesteld. Na 4x ruim zout te hebben toegevoegd leek het ergens op (lees: we doen het er maar mee). Toen na weer ruim een uur te hebben gewacht op het hoofdgerecht smaakte dat gelukkig een stuk beter. Toen iedereen klaar was werd gelukkig meteen gevraagd of nog koffie/thee of een dessert zouden willen. Hier mee te hebben ingestemd... Uhm waar bleef de kaart?? Na een half uur nog geen kaart om een keus te maken. Nou dan hoeft het voor mij niet meer. Toen iedereen een kopje koffie had besteld maar meteen om de rekening gevraagd. Hier kregen we een knorrige 'Ja is goed' op. Ahfijn, wij hadden het gezellig maar de volgende keer weer gewoon waar we gewent zijn eten. Zeker geen 2de keer!

62. Op een redelijk rustige vrijdagavond hier gegeten, maar helaas een hele matige avond, erg lang moeten wachten op het eten (bijna anderhalf uur) en dan krijg je een klein schaaltje zoute koekjes voor 4 personen wat je meer verwacht op de toog van een cafe..

Het voorgerecht dat erg taai is, als er wat van gezegd wordt is de reactie erg lauw en dat het zo hoort...Oftewel u heeft het besteld dan had je dat maar niet moeten doen!

Hoofdgerecht was oke zeker gezien de kwaliteit van het voorgerecht maar 1 papieren punt zak vlaamse frieten en 1 schaaltje rauwkost voor 4 personen erg aan de karige kant, en wordt ook niet gevraagd wilt u nog wat extra friet oid.Lijkt toch niet echt een onervaren bediening maar hier schort toch wel het een en ander aan, leken erg op de automatische piloot te werken.
    En waar je als je net zit elke 5 minuten wordt gevraagd wilt u nog wat drinken komt er tijdens en na je eten niemand meer om het te vragen, dan maar weer zelf vragen of je aub. nog wat te drinken krijgt.

Kortom het gebodene en wat het dan achteraf kost is niet echt in verhouding.

Een domper op de avond, dus niet voor herhaling vatbaar.

63. Marie josé verreydt

Vanavond wederom in ons favoriete restaurant de lachende koe gegeten.het was wederom geweldig! Gastvrij, goede bediening, heerlijk eten, koken kan de kok erg goed.een aanrader voor iedereen.ben je in goes of omgeving eet dan bij de lachende koe en ervaar het zelf.

64. L.van Overbeeke

18-12-2012
    Super avond gehad met vrienden en genoten van het voortreffelijk eten. Onze complimenten voor de dames die ons bedienden (wees er zuinig op). Een dikke 8 voor alle onderdelen.

65. We hebben december 2012 heerlijk met vier man gegeten bij "de lachende koe". Wat een heerlijke sfeer en een hele leuke bediening. We hebben zeer genoten en gaan zeker terug. Eten was ook magnifique. Het eten werd ook heel mooi opgediend. Al met al zeker de moeite waard. Jullie krijgen van mij een dikke 10.

66. Van voorgerecht garnalentaartje van €13,50 verwacht je iets goeds. Helaas smakeloos na er iets van gezegd te hebben zou het aan de kok worden doorgegeven. Geen excuses of alternatief aangeboden. De gebakken kabeljouw van €18,50 was op het randje. Net niet goed genoeg doorgebakken. I.p.v mayonaise werd er knoflooksaus neergezet wat pas opgemerkt werd nadat wij zeiden dat er een behoorlijk smaakje aan de mayo zat. De salade was grof en zat ook weinig smaak aan, niet opgegeten dus. Het toetje was wel erg lekker, 4 kleine desserts op een bord.Wat opviel is dat er wel 4 verschillende mensen bedienden aan tafel dat vonden wij erg onrustig. Twee personen waren vriendelijk de andere ongeinterresseerd en zonder glimlach of een praatje. Helaas ons zien ze er niet meer, het blijft een momentopname maar wel een dure.

67. Fijn toen we zagen dat er op lactosedieet werd gelet. Maar moest wel extra aangeven worden, liever vooraf bij reserveren bleek. Toch lekker gegeten.

68. We komen hier al jaren en elke keer zijn we tevreden.
    Je kan hier lekker eten voor een leuke prijs.
    De bediening is vriendelijk,ze kunnen wel amicaal uit de hoek komen maar dat mogen wij wel waarderen.

69. Fam de Kaart

Wij zijn er nu binnen 2 maanden voor de 2e keer geweest
    het was weer voortreffelijk een aanrader is de uiensoep als voorgerecht en als hoofdgerecht de reuze sate en de vlaamse friet in een puntzak vinden wij een leuk idee,
    we hadden een leuke plaats aan het raam

70. Bert & Janneke

De (gratis) amuse was matig en zorgde bij ons niet voor een opwekking van de eetlust. De voorgerechten waren duur in vergelijking tot de hoofdgerechten. Warm broodje met kruidenboter was erg goed. De bediening was goed en de dames waren attent en letten goed op. De sate was erg lekker, de spareribs niet bijzonder. Er was meer dan genoeg (en geloof ons, we zijn grote eters). De Vlaamse frieten waren erg lekker en een zak voor twee was genoeg.

71. Fam. Jansen

Vorige week hier gegeten. Weer heerlijk genoten! Gezellige sfeer, leuke meiden in de bediening en heerlijk gegeten. Ben niet anders gewend!

72. Na een lichtelijke flop vorig jaar wilden wij het nog eens proberen met de familie bij de Lachende koe. Ik had m'n ouders vorige keer al gezegd dat ik het vrij duur vond, maar goed, we gingen een 2e keer proberen, dit was tevens de laatste keer.

De "amuses" voor zover je dit mocht noemen, waren een stukje worst, wat snoeptomaatjes en wat zilveruitjes! Hoe goedkoop wil je het hebben.

We hadden onze drankjes besteld en gekregen, vervolgens kwam er een minuut later weer iemand de drankjes brengen, terwijl we ze al hadden (lekker lomp).

Er was ook een blik personeel open getrokken en ieder had een andere taak, erg onhandig vonden wij zelf en ook 14/15 jarigen, die niks van het horecavak weten. We hadden de dagsuggestie van zeewolf met asperges. De zeewolf was lekker, maar de asperges koud. Verder krijg je frieten in een snackbarpuntzak, die ook nog eens uit de standaard valt en de hele tafel bezaaid licht met frieten. Ok we konden er wel om lachen, maar toch. M'n zusje had als dessert dame blanche met koude chocoladesaus (hoort toch echt warm te zijn) en hij smaakte ook naar chocomel, terwijl het volgens mij vaak pure chocolade moet zijn. Uiteindelijk hadden ze de saus opgewarmd. Ik had na koffie met baileys en m'n moeder met amaretto. Het werd verkeerd geserveerd, waardoor m'n moeder en ik het verkeerde dronken, lekker lomp. Het duurde ook echt een eeuwigheid voordat alles geserveerd werd. We kwamen om 17:30 binnen en gingen om 22:00 weg. Dit was voor ons de laatste keer en tevens geen fooi, jammer en raar dat het toch elke keer stampvol zit.

73. Ice Pandora

First time dining at the 'De Lachende Koe'.

The day we went, the restaurant was
    quiet and not packed as we would have
    expected.

A friendly waitress led us to an empty
    table. We ordered beverages and we got
    ourself into the menu, while nibbing on
    the amuse: filled olives (too salty),
    baconchips (knappelspek) and baby onions.
    I preferred breadsticks and butter as
    amuse, but anyway.

I've ordered the chickenpie with creme fraiche
    (pastei met kipreepjes). The presentation
    looks pretty neat. The taste was good, although
    I would love to have more pie.
    I would recommend this dish!

My dad ordered the baked plaice with carrots
    and potatoes. It was okay, the presentation
    looks a bit poor. I was shocked about how
    small the potatoes were. Overall dad liked it.

My brother ordered the medium steak in
    mushroom sauce. The presentation was good
    enough to pass. The steak it self was too
    chewy. Which is a bit ashamed, especially
    when this restaurant is a so-called steakhouse.

Another highlight: the fries. They came in a nice
    standard in paperbag. They were thick and tasty.
    Pre-ordering chips will charge you money. A con,
    because most Dutch restaurants cope with the
    refilling garniture with no charging.

Last but not least: the dessert. We ordered the
    4 dessert in small, so that we can all try them out
    and judge them. I really love the creme brulee and
    the spongy tiramisu. The cream puff was really
    fresh and crunchy.

74. Ik ga, als ik uit eten ga, graag naar de lachende koe! De ambiance, het eten, de bediening, zelfs al is het druk ( wat het er volgens mij altijd is) is er toch nog persoonlijke aandacht! Chapeau!!!
    Tijdens een gesprekje met Isabel vertelde ik, dat ik op een school voor speciaal onderwijs werkte. Haar enthousiasme, om een keer voor onze leerlingen wat te doen werd een super diner!!! en niet 1 keer, dit is nu al de derde keer, dat zij voor ons een compleet maal verzorgd!!! (dit zonder enige winstoptie). Dus de 'vlaamse" gezelligheid, het verrukkelijke eten mmm en het warme hart maken het voor mij een top! restaurant!

75. Arjan 15 punten

Al jaren kom ik bij de Lachende Koe, waar het altijd lekker eten was. Gisteren weer eens geweest, en dat was dan meteen ook de laatste keer.
    Had de mixed gril besteld aan een zwaard. Het was droog, en helemaal niet lekker. De salade zat weinig smaak aan. Ook de gamba's zal ik daar niet bestellen. En zeker niet als je voor de eerste keer Gamba's gaat eten dan wil je ze vast nooit meer. Terwijl ze zo lekker zijn.

Kortom het was een goed restaurant, maar wij gaan er niet meer heen. Toen we dit melden werd er niets gedaan met onze klacht, ze zal het doorgeven aan de keuken. Maar totaal geen excuses of een praatje met ons verder.

Erg jammer, het was ooit goed.

2,1
  76. Afgelopen zondag, voor de vierde zondagavond op rij, gegeten in "De Lachende Koe". Voor mij altijd de suggesties en die zijn dan ook altijd erg lekker. Het voorgerecht, asperges met salade en rivierkreeftstaartjes en huisgemaakte kaaskletskop, was wat licht van smaak MAAR: het hoofdgerecht met "Asperge Festival" met drie bereidingswijzen van asperge was waanzinnig. Vooral de aspergekroketten!! !Kijk: kroketten kennen we, de garnalenkroket ook (net als de mosselkroket), maar een aspergekroket, en vooral die zij serveerden, was helemaal top!! !
    Diepe, diepe buiging voor de keukencrew en natuurlijk ook voor de bediening!! !
    LEKKER!! !

77. Afgelopen avond, na een paar maanden, weer eens bij "De Lachende Koe" gegeten. Weer alles van de twee suggesties was zeer goed in balans met zeer goede ingrediënten (asperges, beenham en lamsvlees, asperges, lamsoren, cashewnoten). Echt genoten en besloten om de komende drie weken elke zondag te gaan eten in "De Lachende Koe". Volgens vriendin is de quiche met seizoensgroenten zeer aan te bevelen.
    Neem wel de tijd om van de lekkere gerechten te genieten; twee uur voor drie gangen is zeer goed te noemen, toch?
    AANRADER!! !

78. We zijn er vanavond geweest en heerlijk gegeten...
    We werden keurig en beleefd ontvangen.
    De tournedos was niet te evenaren, en zelden heb ik hem zo mals gegeten....klasse!!!.
    De bediening was zeer vriendelijk en absoluut niet "te opdringerig".
    De prijzen vind ik zo wie zo een punt van discussie, en dat geldt voor álle horeca gelegenheden, dus NIET specifiek voor "de Lachende Koe".
    Nederland is véél te duur wat de horeca betreft..
    Verder is de Lachende Koe gewoon een gezellige tent waar het goed toeven is, en heb begrip voor die dagen dat het er druk is, je niet zo "persoonlijk" benaderd wordt.
    Maar dit valt niet geheel het restaurant aan te rekenen vind ik, maar de omstandigheden op dat moment.

79. Ik ben afgelopen week geweest met een groep.
    Ten eerste duurde het bijna een half uur voordat we de kaart kregen..Daarna een een bestelling gedaan voor het drinken en het personeel vergat wat en wist niet voor wie wat was.
    Het voorgerecht was lekker,maar niet bijzonder,wel vrij prijzig.
    Met het drinken ging het heel de tijd mis.
    Als hoofdgerecht had ik de sate en spareribs besteld.
    De sate was op sommige plaatsen rauw en de ribs waren gortdroog.
    En je krijgt 2 puntzakjes frites voor 8 personen,wel heel weinig!
    Al met al,snap ik niet dat het daar druk is...

80. Prijs kwaliteit is matig; vette spare ribs, amper groente, saté wel mals.

81. Pas geleden hier wezen eten en het was een gezelige avond met lekker eten. En vriendelijke bediening en het was niet duur voor zo'n leuke avond.
    Echt een aanrader!

82. Begin dit jaar wezen eten........viel erg tegen. Begint al met een kinderachtige ondermaatse amúse. Prikkertje met een stukje worst, tomaat en kaas. Gerechten gingen, maar waren niet geweldig. Moesten ruim een uur een kwartier wachten tussen voor- en hoofdgerecht.

18 juli wederom een poging........amúse wederom een aanfluiting. Een houten prikkertje met een stukje smeerworst, snoeptomaatje, een veel te droog stukje chorizoworst en een geel uitje........het is toch geen kinderfeestje? Briekroketjes waren koud van binnen. We kregen nieuwe en deze waren wel erg lekker! De bediening was nu wel erg vriendelijk en de doorlooptijd van de gerechten was beter in vergelijking met de vorige keer.

Voor wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding ben ik hier wel klaar mee, niet meer voor herhaling vatbaar.

83. GJV te C

84. Ruim twee jaar eens per maand hier de suggesties gegeten. Afgelopen avond weer. Geweldig!

Super bediening, mooie balans in de gerechten en zeer goede ingrediënten.

Voor de prijs is het helemaal top! Doorgaans een volledig "uit eten" voor rond de 75,-- voor twee personen!

85. Het eten was erg lekker. Beetje jammer dat we erg lang op ons eten moesten wachten.

86. We hebben hier lekker gegeten. Niet bijzonder, maar gewoon lekker eten! Een aanrader als je gewoon lekker wilt eten voor een goede prijs!

87. pleclercq.

Zaterdagavond 5-febr. bij jullie gegeten. Het was niet de eerste keer, altijd lekker. Maar deze keer niet, kabeljauw was uitgedroogd, lamsvlees niet bijzonder. Het viel allemaal erg tegen. Jammer. Het is ook erg druk en daardoor kan de keuken het misschien niet perfect uitvoeren. Je zit boven op elkaar, erg veel herrie. Wel vriendelijk personeel, lieve meiden. Volgende keer beter?

88. Zaterdagavond gegeten bij deze leuke tent.

Er hangt een gezellige sfeer en je kan er lekker eten.

Alleen moeten ze wel op de afgesproken tijden letten, want we zaten al een uur aan de bar terwijl we gereseveerd hadden. Dit kan echt niet.

Maar leuke meiden in de bediening en prima verzorgd eten.

Voor herhaling vatbaar.

89. Afgelopen zaterdag gegeten bij de Lachende Koe. Eten was prima!

Voorgerecht: vier op een rij van garnalen, ik heb nog nooit zo'n lekker voorgerecht gegeten.

Hoofdgerecht: Gamba's gebakken in kruidenboter, de gamba's waren heerlijk, alleen miste ik een sausje en er werd weinig groente bij geserveerd.

Nagerecht: Flensje met gele room en sorbetijs, hier kan ik kort over zijn: super!

Bediening was ook prima, alleen moest je tussen het voor en nagerecht wat lang wachten maar dat was geen probleem want het was gezellig.

Wij komen zeker terug!

90. familie leemans

91. Pas geleden met 4 personen in De Lachende Koe gegeten. Het was opzich goed.. alleen de combinatie kipsate-spareribs zag er een beetje kaal en schraal uit.

Verder wilden we aan het einde nog een toetje, we kregen de dessertkaart, maar we moesten wachten tot ze het dessert kwamen opnemen. We hebben een half uur gewacht en toen waren we het beu. We hebben afgerekend en het gezegd tegen de ober. We kregen als antwoord je had ook even kunnen roepen....
    Ik vind dit geen goede service en al helemaal geen goed antwoord.

92. Cor Vrijenhoek

93. Ben er laatst toch weer eens binnengestapt en was stukken beter dan bij het vorige bezoek.

De spare-ribs waren heerlijk mals, het stoofpotje kip bieslooksaus was ook top en de creme brulee met van alles en nog wat bleek een waardige afsluiter.

Heerlijk gegeten, bediening was top (erg amicaal, maar dat vind ik zelf wel wat hebben) en qua prijs voor deze producten was ik aangenaam verbaasd.

Doen we nog een keer!

94. Dinsdag 8 juni ter afsluiting van een gezellig weekend camperen met de fam zijn we met 4 volwassenen en 1 kind gaan eten.

De bediening was vriendelijk en allert op de kleine die mee was. Ook toen we haar moesten verschonen.

Als vooraf kregen we een amuse die heerlijk was, en de voorgerechten waren allemaal goed, we hadden alle vier iets anders, 4 op een rij van vis, vier op een rij van vlees, oesters en entrecot wat heerlijk smaakte met een groot stuk stokbrood. Het hoofdgerecht was eveneens heerlijk, spareribs, entrecot, vleeszwaard en steak en als nagerecht hadden we mouse nou complimenten voor de keuken want wij hebben heerlijk gegeten, de kleine meid ook met haar kindermenu. Ook leuk gebracht vonden wij de suggestie's van de kok. Leuk bedacht. We moeten wel susan gelijk geven dat de stoelen niet echt lekker zitten maar over de rest uiterst tevreden en wij komen zeker een keer terug ;-)

95. Bij toeval terecht gekomen in 'De Lachende Koe'. Gelukkig was er nog plaats voor twee personen op een leuke plek. We hebben heerlijk gegeten en wij vonden het personeel heel vriendelijk. Een leuke ervaring.

96. Gisteren gegeten en erg tegen gevallen. Voorgerecht met 4 verschillende garnalen was erg veel maar de kwaliteit liet te wensen over (liever wat minder en dan beter). De oesters waren redelijk meer niet gaar genoeg. Hoofdgerecht duo van garnalen en tonijn was ronduit vreselijk. Lijkt erop dat de garnalen niet rauw maar voorgekookt zo vanuit de vriezer op de grillplaat zijn gelegd. Smakeloos en nattig aan de buitenrand van het vlees. Tonijn mwah. Hoofdgerecht -lamsfilet- dat toen volgde (na klacht over het 1e hoofdgerecht) was overduidelijk voorgegaard ingekocht. Er liepen verschillende streepjes over het vlees. Van dus verschillende grilplaten (bedoel de bruine afdrukken van de grilplaat, deze verschilden nl van dikte en van richting) en kwam dermate snel op tafel dat deze lamsfilet nooit vers bereid kan zijn geweest. Smaak was enigzins redelijk doch de lol was eraf. Op de erbij geserveerde salade zat een kwak zure groente uit pot (type atjar maar dan niet oosters). Ook niet lekker. Hebben duidelijk gemaakt bij de uitbater dat we ontevreden waren doch dat had hij in al de 17 jaar van uitbaten nog nooit gehoord.. Jammer, zo'n reactie. Neem je gast serieus! Voor ons nooit meer.

97. J. van Haren

Er werd gezegd dat er zeebaars als extra hoofdmenu was, maar na heen en weer gekibbel bleek dat de zeebaars op was. Als vegetariér om vegetarische champignonssoep gevraagd ( die toch echt speciaal vermeld staat op de kaart) waar toch echt veel spekjes in zaten. Hoofdgerecht duurde lang en toen vergaten ze de groente erbij te geven. De vis was erg weinig en erg zout. En bij de friet geen mayonaise, wel leuk zo´n puntzak. We vroegen om een glaasje water erbij en toen kregen we een flesje bronwater die gewoon op de rekening stond.

De witte droge wijn was wel erg lekker, eerlijk is eerlijk.

98. Tja, gezien de reacties had ik een beetje mijn twijfels. Maar wij hadden om 18.30 uur gereserveerd. We kregen eerst een amuse wat erg lekker was. De uiensoep en de Toscaanse vissoep waren prima. Er zat ook brood met kruidenboter bij (dit was wel weinig), binnen het uur (dus voor 19.30 uur) hadden we het hoofdgerecht. We kregen 2 grote puntzakken friet en 2 schaaltjes salade voor z'n zessen. Bij 4 gerechten zat een gepofte aardappel. Alles was goed op temperatuur. Dus geen klagen. Het enige waar ik over geklaagd had, was dat mijn rosebiertje over de datum was, maar ik kreeg direct een nieuwe. Verder vond ik E 209 voor 6 personen niet overdreven duur. Want we hadden ook nog dessert en koffie/thee gedronken.

99. Ik vond het tegen vallen. Voorgerecht en hoofdgerecht waren niet speciaal, gewoontjes. Een enkel miniem schaaltje tomatensalade voor 4 personen is erg weinig. Verder geen groente te bekennen. Het toetje, koffie creme brulee was ronduit een afknapper, het smaakte eigenlijk nergens naar. En die stoelen zijn echt vreselijk.

100. Elke keer als we hier gaan eten is het een succes. Lekker, nee wacht heerlijk eten. Leuke bediening. 1 klein minpuntje, de stoelen zitten niet lekker. Verder ga zo door.

101. Op zich lekker eten, alleen duurde het ontzettend lang voordat het volgende gerecht voorgeschoteld werd. Ook het ophalen van de borden e.d. liet lang op zich wachten.

102. Niet lekker gegeten. Bediening liet ook te wensen over. Er werd 4 keer over de lege borden heen gekeken en er werd pas afgeruimd nadat we om de rekening vroegen en dit bij een half vol restaurant. Anders hadden we het nog wel gesnapt. Drinken werd je ook een beetje op gedrongen. Glas was nog niet eens leeg en er werd alweer gevraagd wat je wilde drinken. Geen aanrader!

103. Ik zie dat er nog iemand uit ons gezelschap heeft gereageerd. Afgelopen zaterdag 20/02 dus gegeten in de kelder bij de Lachende Koe. Was heerlijk en erg gezellig. Bedankt!

Tamara.

104. Was er voor de eerste keer en vond het erg leuk. Wij zaten in de kelder, was erg gezellig.

Eten was heerlijk en bediening prima. Vriendelijk maar niet opdringerig en zo hoort het.

Ga zeker nog eens terug.

105. Eigenlijk altijd lekker. In 2 jaar tijd eigenlijk maar 1 klein foutje meegemaakt. Dat werd goed opgelost, dus geen probleem.

Bediening altijd vriendelijk en alert. En de sfeer is ook heerlijk.

Voor mij is dit dus een super aanrader.

106. Slecht eten, was koud en erg duur.

107. Een gemiddeld restaurant. Hier meerdere malen gegeten, waarvan sommige goed, andere bezoeken helaas slecht.

Eenmaal biefstuk gehad die nog bevroren was van binnen, hierop bediening aangesproken waarop dezelfde biefstuk nogmaals op de plaat werd gegooid. Kreeg hem zwart en koud terug. Daarna nooit meer teruggeweest. Niet blij met gang van zaken.

108. Sis 157 punten

Je kunt hier prima tafelen. Je krijgt friet in een puntzak. Het kan erg druk zijn bij de Lachende Koe. Reserveren is dus wel een aanrader.

109. Was al een tijdje niet meer geweest hier, maar kende de reputatie en wou het zelf weer eens ervaren.

Viel deze keer een beetje tegen.

Lekkernijen uit de zee wel smakelijk, maar wat fantasieloze toevoeging van een beetje cocktailsaus.

De grillmix op zwaard was lekker, de friet in puntzak was leuk maar niet lekker. (diepvriesfrites)

De bavarois met chocolade leek wel een monatoetje!

Dessert was echt een afknapper.

Prijs/kwaliteit verhouding was die avond onredelijk, helaas.

Sfeer en bediening was top!

110. riet en ton

Goede en constante prijs/kwaliteit verhouding. Goed eten voor een redelijke prijs. Bediening is prima, sfeer ok. En de sate is uitstekend.

111. Roger van Voorst

Super lekker eten voor een normale prijs,

Heel leuk spontaan en lief personeel,

Lekker gezellige tent.

112. Mijn favoriete restaurant!

Heerlijk eten in een gezellige sfeer voor een goede prijs.

113. Dinsdag 14 juli met zes personen gaan eten.
    We hadden niet gereserveerd. Was geen probleem; konden nog terecht.

Heerlijk gegeten: de tournedos was om te zuigen, uiensoep heerlijk en de carpaccio was ook lekker.
    Leuk met de friet in een puntzak op tafel.
    De kan water met ijsklontjes was, na even overleggen, ook top.

114. stella 141 punten

Hier weer heelijk gegeten.

Als voorgerecht de uiensoep en lekkernijen uit zee gegeten. Allebei heerlijk, vooral de uiensoep, echt een aanrader.

Als hoofdgerecht de kabeljauw en lamsfiltet gegeten, ook heerlijk.

Dat het duur is valt best mee. De hoofdgerechten liggen tussen de 13,00 en 22,00 euro en dan krijg je ook grote porties. Alleen de voorgerechten zijn wat prijzig maar dat is iets wat je in meer restaurants ziet.

Alleen moet je het wel treffen met je tafeltje want wij zaten op zijn frans, vlak naast een ander tweetje en dat vonden we wel een minpunt.

115. stella

116. william

Echt een gezellig tentje. Lekker eten en personeel is altijd vriendelijk.

Ik betaal de rekening nooit, dat doet mijn pa altijd.

Echt een aanrader.

117. Lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel.

Alleen op deze site staat dat er wat voor de kinderen is ( speelruimte, t.v.) maar helaas dat is er niet. Ze hebben er wel kleurplaten en kleurtjes.

118. Annemieke

Goed en gezellig restaurant. Geschikt voor groepen. Vriendelijk personeel.

119. Mijn vaste tent voor de Donderdagavond hap!!
    erg gezellig, vooral aan de bar.

Bediening zeer in de weer en erg spontaan. Ook over de Keuken alleen maar lof!!

Aanrader................

120. Lekker eten,bijna alles kan wat je vraagt .Ook voor vegetarisch altijd in de weer,staat een vegetarische voorgerecht en ook een hoofdgerecht op de kaart.Wordt altijd aangepast aan de vraag van de mensen!

121. Begrijpelijk dat een steak house niet veel vegetarisch op de kaart heeft, maar als je eerst belt met die vraag en ze hebben het over meerdere gerechten op de kaart......dan mag je naar mijn idee ook verwachten dat er werkelijk wat op de kaart staat?! Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

122. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. `t Kotje zat vol wat duidelijk te horen was

123. Vanavond hier gegeten;Top(leuke sfeer, gezellig druk)Goede hap eten voor een betaalbare prijs.Zalige herten-biefstuk

124. Met een groep hier gegeten, niet top!
    Eten koud, weinig voor veel geld.

2,1
  125. Zeer goed restaurant en vriendelijke bediening. Wel aan de prijzige kant maar daar heb je dan ook wat voor.

126. Zijn hier al vaker geweest. Eten is erg goed. Tis wat aan de prijzige kant, maar is het wel waard

127. We zijn met VVV ANWB wezen eten op 22 november 2007. Alles was naar wens. Hopelijk kunnen we jullie binnerkort als nieuw VVV lid verwelkomen, zodat we veel reclame voor de Lachende koe kunnen maken!!

128. Heerlijk gegeten, fijne ambiance!