De Lachende Koe in Goes

Heerlijk dineren in een gezellige, huiselijke sfeer.

Voor de deur

• OV

3 minuten loopafstand

ma Gesloten
di Gesloten

Omschrijving

Wil je lekker uit eten gaan, denk dan eens aan Steakhouse De Lachende Koe. Wanneer je het restaurant binnenkomt voel je je meteen thuis door de warme en gezellige inrichting en de ongedwongen sfeer.

Op de menukaart van De Lachende Koe vind je verschillende vlees-, vis- en vegetarische gerechten die met zorg worden bereid op onze houtskoolgrill. Het bedienend personeel doet er intussen alles aan om jou in de watten te leggen. Dat wordt genieten bij De Lachende Koe!

U kunt ook bij ons terecht voor uw receptie, nieuwjaarsborrel, afscheidsborrel, jubileum of een proeverij van bieren en wijnen. Uw persoonlijke wens en voorkeuren staan daarbij centraal. In overleg met u proberen we tot een passend arrangement te komen. Dezelfde service geldt uiteraard ook voor uw zaken- of vergaderlunches.
Bij aanvragen van groepen van 12 personen of meer, kan de zaak ook overdag open.
U kunt bij ons zowel beneden, als boven in het restaurant terecht. Voordeel van de bovenverdieping is dat deze u wat meer privacy biedt.

Prijzen

1196095345 89
1206595528 89
1322097544 65
1574101943 73

1. De sfeer is hartstikke goed, fijn personeel en goede bediening. Het eten is meer dan genoeg en heerlijk van smaak. Pluim voor de kok. En helmaal niet duur.

2. Lekker eten, maar wel weinig privacy, je zit nogal dicht op elkaar. Wel laagdrempelig.

3. Eerder altijd te spreken over het eten, maar vanavond voor het eerst sinds 3 jaar weer geweest. Het eten is niet meer wat het geweest is. De kip saté had weinig smaak, erg waterig. Ook de steak was smaakloos. Is er een andere kok? Verder vriendelijk personeel en snelle service. Daar ligt het zeker niet aan, maar de kwaliteit van het eten is niet wat het geweest is. Grolsch Weizen van 0,45 liter werd in een 0,25 liter glas geserveerd, glas rode wijn werd terug in de fles gegoten (doe dit niet in het oog van je gasten).

4. Hetty Boonman

Het was een super avond.
    Heerlijk gegeten en super aardig personeel.
    Bedankt voor de goede en vriendelijke service.
    Komen gauw nog keer terug.

5. Aad van der Linden

We hebben lekker gegeten in een leuk en gezellig restaurant.
    De bediening was super vriendelijk en heel attent.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Marten Pathuis

In de avond van zaterdag 5 maart 2023 bij De Lachende Koe gegeten. Fijne ervaring, goede kwaliteit eten, goede bediening met zeer vriendelijk personeel en een uitstekende sfeer. Enige nadeel is dat, afhankelijk van waar je zit, alle kleren naar de baklucht stinken. Links achterin op de eerste verhoging zit je vol in de uitwaseming van de keuken. Klaarblijkelijk heeft het restaurant het afzuigsysteem niet op orde. Dat is spijtig, want voor de rest was het een hele fijne ervaring.

7. Heel fijn leuk lekker en gezellig, hele vriendelijke bediening, goeie sfeer, voor nog veel herhalingen vatbaar.

8. B.van de Plasse

Voor ons eerste keer hier. Kwaliteit zeer goed. Vriendelijk personeel en leiding.
    Vergissing met dessert keurig opgelost.
    Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

9. Het was zo lekker was zalm met Zeeuws spek geweldig ook de frietjes! En vriendelijk personeel.

10. Van Gessel

Gisteren 28 jaar getrouwd. Met het hele gezin uit eten. Gereserveerd. Moesten erg lang wachten. 3 tafels met mensen die na ons kwamen hadden eerder te eten dan ons. En doe wat aan je airco.
    Met hoge temperaturen is het niet fijn om daar te eten. 3 man bij ons werd onwel. Jammer want het eten is goed en mijn pasta was heerlijk.

11. Anja van Gent

Weer heerlijk gegeten. Hele fijne bediening echt een aanrader

12. Vriendelijk personeel, leuke menukaart en goed eten!

13. Heerlijk eten voor niet veel geld.

14. Heel lekker gegeten. De bediening was wat rommelig maar wel erg vriendelijk.

15. Hele goede mix grill en steak Gentle zeker een aanrader top service aardig personeel!

16. Judith Hulsing

De slibongetjes waren verrukkelijk. Goeie frieten, verse salade. Pittige nacho's als voorgerecht (grote porties)
    Heerlijke spicy spare-ribs. (flinke portie)
    Informele, gezellige sfeer. Vlotte, vriendelijke bediening, ondanks de drukte. Extra friet of sla was geen enkel probleem, hoewel wij dat niet nodig hadden
    Prijs/kwaliteit heel goed. Beslist een aanrader

17. Vandaag "take away" gehad: spareribs, mixed grill, kibbeling, stoofpotje. Alles werd warm en mooi ingepakt gebracht. De bezorger was op tijd en zeer vriendelijk. Het eten was erg lekker, mals vlees, lekkere smaak en zeker voldoende qua hoeveelheid. De prijs is goed in verhouding met de kwaliteit van het eten. Twijfel niet als je een lekker dinner zoekt. Wij gaan zeker een andere keer weer bestellen!

18. Eten en bediening altijd super en nu met kerst gourmet vlees en vis afgehaald. Is ook super kwaliteit.

19. Jos Rampart

Halsteren, 21 juni 2020
    Afgelopen donderdag heb ik met veel genoegen gegeten in dit prettig ingerichte restaurant aan de Beestenmarkt in Goes. Bij binnenkomst valt al meteen op dat het personeel en de eigenaar vriendelijk en gastvrij zijn. De gereserveerde tafel aan het raam stond op veilige afstand van de overige gedekte tafels. Mijn tafelgenoot en ik konden er niet alleen coronaveilig dineren, maar ook vrijuit spreken zonder dat overige bezoekers het gesprek konden afluisteren. Mijn tafelgenoot was tevreden over de kipspies met satésaus en ik heb genoten van de 'vangst van de dag', een groot stuk zeebaars. Jammer is dat er in Nederland altijd ongevraagd frites wordt geserveerd en dat niet, zoals in België, een keuze wordt geboden uit aardappelpuree, aardappelkroketten of frites. Doordat de hoofdgerechten behoorlijk groot waren, kozen we geen nagerecht meer maar we sloten het aangename verblijf af met koffie en thee. De rekening bood een overzicht van vriendelijke prijzen. Jammer was ten slotte dat we lang moesten wachten, voordat we konden afrekenen. In vrijwel alle restaurants waar ik kom, tref ik hetzelfde euvel aan: de personeelsleden kijken maar naar één tafel en ze kijken niet rond. Als ik eigenaar van een restaurant was, zou ik mijn personeel er telkens op wijzen: rondkijken dames en heren!

20. Marja en Arnold

Eten altijd goed! Gezellig restaurant, gezellig druk!

21. Marleen

Voor vegetariërs is de keuze beperkt, maar wat er op de kaart staat is erg lekker en wordt leuk opgediend. De inrichting is wat gedateerd, maar dat heeft wel wat. Vriendelijke, gastvrije bediening. Lekker gegeten voor een prima prijs!

22. Helaas is dit niet meer wat het vroeger was bij de vorige eigenaars.
    Het eten was heel zoutig en weinig smaak, de carpaccio was volledig besmeurd met pesto waardoor enkel deze smaak van pesto was. De mix grill smaakte naar lever totaal geen biefstuk te vinden en porti was niet veel. Bediening veel te laks met drinken vragen en of we nog iets wilden, waardoor het langen wachten we maar geen dessert meer genomen hebben. De drukte was al voorbij maar praten met collega's was belangrijker. Helaas nooit meer, vroeger was het echt een top tent zonde.

2,4
  23. Mooie smaken zoals een middelstevige crème brulle met een harde caramel topping.

24. 3 Maanden geleden hier wezen eten met mijn neef. Maar toen helemaal vergeten een recente achter te laten!

Nu mijn met ouder geweest en het was weer fantasties! Heerlijke gerechten en wat een sfeer. Goede en gezellige bediening, rond om top!

Raad ik het aan? Ja zeker, vlees uit een hout oven waar je je inga bij op eet.

Wij komen zeker terug.

25. Kristijan Wagenaar

Prima gegeten, leuke sfeer en zeer attente bediening. Alleen de prijs/kwaliteit is naar mijn mening niet helemaal in verhouding. De mixt grill is leuk maar niet bijzonder. De Jack Daniels saus is wel echt een aanrader. Ook viel het grand dessert wat tegen. En cappucinomelk uit een automaat. Jammer! De bediening was echt heel vriendelijk en oplettend. Al met al prima gegeten.

5,5
  26. Eten heel goed, lieve bediening; ik aanbeveel dit restaurant met veel warmte! Dank u wel.

27. Bediening is erg vriendelijk en doet zijn best om je het naar de zin te maken. Eten is smakelijk en lekker. Het was lekker druk in de zaak, wat het op een doordeweekse dag wel gezellig maakt.
    Wij hadden even gedoe met een dinercheque, maar dit werd sportief opgelost.
    Kortom, leuke avond gehad en prima gegeten.

28. Christa Rodermond

Vanaf het moment dat je binnenstapt is het al een gezellige avond. Je wordt vriendelijk ontvangen, personeel is snel en oplettend en bij binnenkomst een lekkere amuse is natuurlijk altijd een lekkere binnenkomer. Het is er gezellig, warm en sfeervol, en het belangrijkste: het eten is heerlijk! Altijd genoeg en altijd lekker! Wij komen er graag en regelmatig! 😊

29. Mariëlle Schipper

Helaas niet super gegeten. Vlees was erg droog en flauw, kleine gamba’s met weinig smaak. De salade die bij de gerechten geserveerd werd bevatte alleen een klein tomaat.
    De dame in de bediening was wel super vriendelijk.

30. Nu de tweede keer in korte tijd bij de Lachende Koe gegeten. En wat heb ik (en mijn tafelgenoot) toch weer genoten! De ambiance is heel prettig. Het voelt heel knus en gezellig aan. De serveerster was ontzéttend vriendelijk en voegde echt wat toe aan de hele ervaring. Eten was goed, alleen was mijn vlees van de mixed grill ietwat taai. Klein puntje van kritiek op een verder sublieme avond! Prijsgewijs zijn ze ook zeer in verhouding, een degelijk bord eten voor een scherpe prijs. Ik ga zeker nog vaker komen in dit gezellige restaurant!

31. Allereerst het vriendelijke personeel, bij binnenkomst netjes de jassen aangenomen, al met al super attent, niet opdringerig en een goede service. Het restaurant, huiselijk ingericht en alles in een lekker ongedwongen sfeer. Het eten was goed, niets op aan te merken. Wij hebben een super avond gehad.

32. We zijn er vorige week wezen eten, en ik mag zeggen het was heerlijk, zeker de mix grill die wij hebben genomen, sfeer is ook erg leuk, eens totaal wat anders dan andere, hier ga ik zeker terug om te eten.

33. Was een spontane reservering, bij binnen komst netjes behandeld, bij nader inzien waren de eigenaren ons wel bekend uit hun vorige uitbating, snel correct efficient behandeld.

34. Goede vlotte en vriendelijke bediening, gezellige sfeer, prima eten, zullen zeker nog terug komen, een aanrader.

35. Geweldig restaurant, echt een aanrader! Binnen is het super gezellig, de sfeer is goed en vooral het eten is bijzonder lekker! Vooral de chicken wings zijn een aanrader! De klantvriendelijkheid is hoog en de wachttijden zijn kort. Kortom echt een aanrader. Ik kook zelf graag, maar zoals ik bij dit restaurant gegeten heb kan ik het zelf echt niet. Heel erg bedankt mijn avond was geslaagd!

36. Afgelopen zondag spontaan de auto gepakt en naar Goes gereden. We hebben hier heerlijk gegeten, en lekker op het terras in de zon gezeten. De bediening is super vriendelijk en het eten smaakt heerlijk. Aanrader is het dessert (daar zou ik echt een plekje voor overlaten) Dutch Delight, wat ik eerder Zeeuws Delight zou noemen. Als we in de buurt zijn, gaan we zeker nog eens terug.

37. Als toevallige passant bij "De lachende koe" beland. Gezellige inrichting, vriendelijk personeel en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Absoluut een aanrader als je in de buurt bent.

38. Gezellig, sfeervol en gastvrij. Zeker een aanrader voor iedereen. De koe lacht weer!

39. Anika de Haan

Wij hebben vorige week zaterdag gegeten bij De Lachende Koe. Helaas was het een grote teleurstelling. Ten eerste duurde het een kwartier voordat er een dranken bestelling werd opgenomen. Vervolgens werd bij een van de vier personen het voorgerecht vergeten. Er werd snel iets in elkaar geflanst. Na het nuttigen van het voorgerecht werd het brood geserveerd. Een fles wijn werd op tafel gezet zonder in te schenken, niet echt gastvrij.

CONCLUSIE: prijs/kwaliteit ver beneden de maat. Het eten was goed, maar de bediening was echt zeer slecht. De leidinggevende bood haar excuses aan voor de steken die ze hebben laten vallen, dat stellen wij op prijs, maar voor ons is het niet voor herhaling vatbaar.

40. Carolien de keijzer

Lekker gegeten met vriendelijk personeel.

41. de Vuilnismannen

Op onze tour van Den Haag naar Goes en weer naar Den Haag bij de Lachende Koe uitgekomen.
    Even niet op het grote plein, maar wat meer buiten het centrum.
    Zonder verwachting naar binnen en vriendelijk ontvangen.
    Naast ons was er nog een groep van 8 en een stelletje.
    De bediening was gezellig, het eten was lekker.
    Geen spijt!
    Groeten van de lachende Vuilnismannen.

42. Heerlijk gegeten bij de lachende koe. Maar wat is de bediening een drama. Je moet om alles vragen. Voor de rest lopen ze heel driftig heen en weer.
    P.s. Neem oude kleding mee, want je stinkt erger dan na een avond gourmetten.

43. jeroen en sandra

Lekker gegeten.

44. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en grote porties. Was wel erg warm binnen, dus trek iets luchtigs aan.

45. ellie van eerden

Wij hebben zaterdag 18 februari met 9 personen gegeten. Alle lof voor de bediening. Niets was ze teveel en super vriendelijk. Het eten was werkelijk heerlijk, eigenlijk ben ik dat ook gewend van de lachende koe, want wij komen er wel vaker. We kregen een eigen ruimte, de zolder. Heel erg gezellig en sfeervol. Kan niet anders zeggen dat wij allemaal héél erg tevreden waren over het eten, de bediening, de sfeer en de gastvrijheid.Een absolute aanrader voor iedereen.

46. Echt heerlijk gegeten en top bediening. Kwaliteit eten voor een eerlijke prijs.

47. Gisteravond wezen eten bij de Lachende Koe en we hebben er ontzettend van genoten. Als voorgerecht had ik vissoep (wat schijnbaar voor veel restaurants een hele uitdaging is, koud of flauw en vaak moet je zoeken naar de vis), deze was goed warm zoals het hoort en echt heel goed van smaak. M'n vriend had spareribs, deze waren echt heel mals en goed van smaak! Hoofdgerecht vispannetje en kipsaté was ook echt ontzettend lekker en veel. De bediening was ook echt super, heel vriendelijk en ze hield alles goed in de gaten, maar zeker niet opdringerig. Ook de de kok kwam persoonlijk vragen of het gesmaakt had, wat ik zelf altijd enorm waardeer als iemand daar de moeite voor neemt. Het was voor ons de eerste keer bij de Lachende Koe, maar ik vind dit echt een aanrader.

48. Cora stroo

Super avond gehad.
    Kan 't iedereen aanbevelen!!
    Bediening goed en vriendelijk.
    Eten geweldig.
    Kok kwam zelfs aan de tafel vragen of alles naar wens is geweest!! Bedankt gastheer!!
    Wij komen zeker terug!

49. Van de week heerlijk bij jullie gegeten. Goed stuk vlees, lekker mals (Texas steak met pepersaus). Gezellig en leuk personeel! Kom zeker nog eens terug!

50. Deze tent is niet meer waard. Heb er gegeten, de saté was niet goed, was er koud binnen. Ik kwam thuis, stonk naar eten. Frituur pan te vies, nooit meer.

51. Gisteravond gegeten bij de "lachende koe" met 3 personen. Alle drie gekozen voor de hamburger, kan niet veel mis aan gaan. Helaas was het vlees erg plakkerig en vettig.. niet echt wat ik van een heerlijke burger verwacht. Dit doorgegeven, maar werd een beetje weggelachen en eigenlijk niks mee gedaan? Terwijl ik meer dan de helft van de burger niet op had.
    Ook de ventilatie is erg slecht, toen ik thuis kwam stonk ik naar frituur. Jammer, maar voor mij geen 2de keer lachende koe. Kwaliteit van het vlees mag veel beter, zonde van het geld!!

52. Afgelopen vrijdag voor de tweede keer hier gegeten met 7 pers. en of het nu het voorgerecht, hoofdgerecht, of nagerecht betreft, het was allemaal heerlijk. Lekker mals vlees, goede hoeveelheden en wat ook zeer belangrijk is, is dat het personeel heel vriendelijk is. Wij komen hier zeker weer een keer eten. Toppie.

53. K vd Bergen

Maandag hier gegeten. Blij dat de koe weer lacht! Als voorgerecht nacho's, heerlijk om mee te beginnen! Als hoofd Texas steak en een geitenbreier, dat laatste was eigenlijk een voorgerecht, maar het meisje in de bediening vertelde ons dat dat geen probleem was! Top! Sowieso een compliment aan de keuken! En niet de bediening te vergeten. Het was rustig, maar ondanks dat zijn we keurig geholpen! Vrolijke meid waar je aan kunt zien dat ze het met veel plezier doet, vriendelijk & goed oplettend. Mijn complimenten!
    Wij komen zeker gauw weer terug bij de koe!

54. De Lachende Koe is sinds 01-09-2016 na een faillissement heropend. Nieuwe eigenaar, zelfde concept.
    We waren voorheen altijd trouwe gasten bij de Lachende Koe en zijn er gisteravond voor het eerst sinds de heropening weer met z'n drieën naartoe gegaan. Hoewel het er van binnen nog vrijwel hetzelfde uit ziet, heerst er toch een andere sfeer. Minder leuk, vonden wij. Het personeel praat amper met elkaar. Het was ook niet druk, maar zo'n vijf tafeltjes gevuld, en dat op een vrijdagavond.

De bediening was op zich prima maar bij het vragen naar een lekkere fles witte wijn werd gezegd "de meeste mensen vinden de huiswijn het lekkerst". Dit vonden wij nogal een vreemd antwoord. Maar goed, we dachten; laten we die wijn dan maar eens proberen. Helaas vonden we de huiswijn echt smakeloos.

We hadden vooraf scampi's in piri piri saus in een bladerdeegbakje. Dat was lekker. De carpaccio van rib eye was echter helemaal niet lekker. Carpaccio hoort niet steenkoud te zijn, maar dat was deze wel. En met een soort honing-mosterd dressing?! Ook zit er natuurlijk veel vet aan rib eye en dat is als carpaccio niet lekker, vond ik. Nee, geen succes.

Als hoofdgerechten hadden we mixed grill, steak en surf & turf. Dit was smakelijk, het vlees was een beetje flauw maar heel mals. De desserts vonden wij prijzig. En uiteindelijk het geld niet waard.

Het is jammer, de Lachende Koe was voor ons altijd één van onze favoriete restaurants. En nu is er zo weinig van over. Voor ons was het het gisteravond allemaal nét niet.

55. Gisteren heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en hield alles goed in de gaten. Het eten was ook goed, ik had een goed stuk mals vlees. Voor herhaling vatbaar.

56. Manuela

Gisteren hier gegeten met 5 collega's van het werk.

Allereerst is het lastig hier te reserveren, je kan wel bellen maar jullie zijn alleen vanaf do t/m zo open en voor de rest niet te bereiken (tip schakel de telefoon door zodat je wel reserveringen kunt aannemen.) Je kan op jullie website wel iets invullen om terug gebeld te worden maar hier is geen gehoor aan gegeven.

Het eten: De vissticks van het huis waren lekker. Het voorgerecht duurde lang voordat het werd geserveerd, maar het was wel goed.

De hoofdgerechten: Entrecote was goed qua smaak alleen ze weten niet wat medium is (hij was echt bijna well done gebakken). Sausjes die erbij geserveerd werden waren te slecht voor woorden er zat een velletje over en de smaak was ver te zoeken.
    Mix grill absoluut geen aanrader, vlees is heel droog en smakeloos en spareribs waren taai en zwart. Daarnaast lag er bij iemand een zwart stukje vlees bij wat een raadsel was, wat voor soort vlees het was.

Dessert:
    Creme brulee niet warm dus ook niet vers.. Witte chocolade mousse was ook niet vers bovenkant was uitgedroogd. Het perentaartje, peren uit het blik en het taartje kon je iemand mee dood gooien, zonder dat er direct commentaar was geleverd werd er al aangegeven dat het normaal niet zo geserveerd werd maar uit coulance moesten we alleen wel het ijs afrekenen?! Beetje gek.

Meubilair stoelen worden weinig tot niet schoongemaakt omdat je t-shirt er aan bleef plakken.

Maar we hebben wel een gezellige avond gehad, maar geen aanrader om nog eens te gaan eten bij De Lachende Koe. Eerder de huilende koe.

4,3
  57. Steffie Wagemans

Wij hebben heerlijk gegeten en gelachen! De bediening en sfeer is al de helft van een leuke avond. Wij zijn heel tevreden, volgegeten en blij vertrokken 😉

Bedankt voor deze heerlijke avond! Steffie en Andre Wagemans xxx

58. Lekker eten voor een goede prijs. We moesten wel nogal lang wachten op het eten.

59. Alles was net een tikkeltje minder als wat wij gewend zijn van de lachende Koe, we gaan regelmatig uit eten maar we hadden het idee dat er een 'bezuinigingsronde' was geweest. Kwaliteit van het eten/hoeveelheid en de presentatie op de borden, helaas niet zo top als anders.

6,3
  60. Zaterdag waren we in De Lachende Koe. We wilden even eten voor we naar de film vertrokken. Maar dan moet je niet naar naar De Lachende Koe gaan.

We werden hartelijk ontvangen en kregen ruim de tijd om wat te drinken en de menukaart te lezen. Het was gezellig druk. Wij zaten echter op hete kolen, zouden we Spectre (James bond) wel halen. We deelden onze benarde positie en er werd fantastisch op gereageerd. In sneltrein vaart mochten we het hoofdmenu en het toetje ontvangen. We hebben heerlijk gegeten, alleen genieten is een andere zaak, daarom zouden we graag nog een terug gaan om de kok en de bediening eer aan doen. Spectre was geweldig.

Dus onze avond kon niet meer stuk. Bedankt voor de medewerking

61. Al verschillende malen hier gegeten en wat opvalt is dat de bediening zeer attent is. Zorgen bijvoorbeeld ongevraagd voor een stoel met leuning en een extra kussentje, omdat ze dat van een andere keer onthouden hebben. Dat zijn net de extraatjes die je het gevoel geven welkom te zijn. En omdat het eten en de ambiance ook dik in orde zijn, komen we hier zeker terug.

62. Heerlijk gegeten buiten op het terras. Ik had de kabeljauw omwikkeld met spek en mijn vrouw had de steak met parmezaanse kaas en ruccolasalade. Net weer iets anders dan de standaard kaart. Vlotte bediening en een goede prijs/kwaliteit.

63. Na jaren weer eens geprobeerd te hebben is het heel goed bevallen. Prijs kwaliteit verhouding super. Eten was ook zeer smakelijk bereid en vlotte bediening. We komen zeker terug.

64. Daniël Spaanderman

De Lachende Koe is erg leuk, knus en gezellig. Een drie gangenmenu vult lekker en daarom is het fijn dat er wat tijd zit tussen de gangen.

De bediening is attent. Het eten is erg lekker.

Absoluut een restaurant om een keer naar toe te gaan.

65. Heerlijk gegeten maar de wachttijden tussen de maaltijden waren wel erg lang! Na een uur kregen we pas ons voorgerecht, tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat ook een uur! De jongste had geen voorgerecht dus die barste van de honger....

67. Heerlijk gegeten, bediening heel attent en vriendelijk. Eten was lekker en voldoende voor ons, tussendoor werd er nog gevraagd of alles naar onze zin was, en of we nog iets tekort kwamen. Prima kaart, echt een aanrader om hier terug te komen. Was hier al eerder met mijn familie, grote groep, dit was ook prima. Geen lange wachttijden tussen voorgerecht en hoofdgerecht, geen min punt te bedenken.

Dus als je in Goes bent zeker een hapje eten bij "De Lachende Koe".

68. Vincent

Heerlijk gegeten, lekkere kaart, moeilijk om te kiezen! Bediening attent en vlot. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

69. maria camba andria

Vanavond hier heerlijk gegeten na een dag in Middelburg en Goes te hebben gelopen.

Het eten was zalig. Ik had een entrecote en mijn vriend een reuze saté. Zeer mals vlees van allebei. Echt heel lekker. Bediening was super vriendelijk en hielpen ons goed. Onze jas werd zelfs aangenomen :) Wat ook een voordeel was... ik had ijshanden en heb mijn handen lekker gewarmd aan het handenwarm bakje wat op tafel stond. Mooie zaak. Gezellige sfeermuziek.

Dit restaurant is zeker een aanrader!! Als wij weer naar Zeeland komen gaan we er zeker weer eten.

70. Voor ons geen tweede keer meer. Bij binnenkomst was het niet heel druk, wat ons al deed verbazen. We hadden gereserveerd en nadat we zelf onze jassen hadden opgehangen naar onze tafel gegaan. Wat ons al opviel dat er totaal geen achtergrond muziek aan stond, dat geeft toch een beetje sfeer. Na het opnemen van ons drankje kregen we de kaart en een zielig bakje met olijf, chorizo en zilver uitjes.

De bestelling werd opgenomen, na een tijd wachten kwam het dan. Het voorgerecht van me partner was prima maar de salade geitenkaas viel echt heel tegen, beetje sla en dan puntjes geitenkaas die je ook op de boterham doet en een paar mini bolletjes met zachte geitenkaas, en dan de appelstroop dressing, die was al helemaal nergens te vinden.

Voordat de lege borden werden uitgehaald werden waren we een behoorlijke tijd verder, beetje kletsen aan de bar was belangrijker voor de bediening dan de gasten. Het kwam op ons niet echt over dat ze hun werk serieus namen en leuk vonden. Daar kwam het hoofdgerecht, wederom een teleurstelling. De steak was goed maar het kalfsvlees een tegenvaller. Het gebakken stukje was enorm droog en dan het "stoofpotje" paar stukjes kalfsvlees in een dunne waterige saus.

Een dessert of koffie thee hebben we maar niet meer genomen om nog teleurstelling te voorkomen.

3,5
  71. Greet Scholten

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goede service voor een goede prijs.

72. Op uitnodiging van vrienden hier mee naar uit eten geweest. Enigszins met tegenzin, omdat de laatste 2 keren erg tegenvielen, maar goed het merendeel van mijn vrienden wilde hier naar toe.

Ik begon tegen mijn vrienden over de voorgaande keren en mijn eerdere recensies. Een vriendin van me vond dit wel een reden om tegen de gastheer te zeggen dat ik altijd recensies schrijf.

De zilveruitjes, plakjes worst en snoeptomaatjes stonden nog steeds klaar (armoede), nadat ze te horen kregen dat er een eet.nu recensent zat, kregen we ineens extra brood en pate. Laat ik daar nou net niet van houden, gemalen vlees bah, maar goed het was leuk geprobeerd en m'n vrienden vonden het lekker.

Verder het dagmenu sprak me niet zo aan, de hele kaart eigenlijk niet die al jaren hetzelfde is voor m'n gevoel. Dan maar eens wat simpels uitproberen. Ik had gekozen voor een hamburger, niet al te duur. Deze was goed van smaak en werd leuk opgedient op een soort houten bordje, alhoewel ik altijd m'n twijfels heb bij het opdienen op houten borden (hygiëne). Wederom vieze dikke vlaamse frites, daar maak je mij ook niet blij mee, maar ze waren te eten. Nog steeds die puntzakje die uit hun standaards vallen, ze blijven standvastig hierin haha.

De desserts waren ook nog steeds dezelfde. Ik heb maar weer een bordje met van alles wat genomen, dat leek me het lekkerst en was een goede, veilige keuze.

Ik zal uit mezelf hier niet gauw meer naar toe gaan en toch blijft het me verbazen hoe vol het elke keer weer zit.

73. Heerlijk gegeten in de sfeervolle lachende koe. Leuk, vlotte en perfecte bediening, er werd goed op lege glazen gelet! Glas leeg, wilt U nog iets drinken. Goed geregeld! Echt een aanrader

74. Vanavond heerlijk gegeten in dit restaurant. De service was dik in orde en het eten was heerlijk. Ik zou dit restaurant echt aanraden. We hebben als hoofdmenu de entrecote, mixed grill, kalfvlees en Rib nr 6.

75. Een eetcafé in optima forma: in sfeer. Bediening opmaak en menukaart. Ook qua drukte: gezellige drukke boel en gerechten zoals het in een eetcafé hoort: geen verfijning maar goeie porties. Bediening aardig en vlot. Voor af en toe best een leuk adres.

76. Dinsdag wezen eten samen met een paar vrienden, het was niet druk. Sfeer vonden we niet oké. Eten viel tegen, erg jammer. En zeker als je voor de eerste keer er binnen komt. Dit kan beter, jammer. Wij komen niet meer terug.

77. Annet 7 punten

Een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Mix grill, saté en dagmenu vis met zeekwaal en asperges. Een aanrader! De vleeseters hebben ook heerlijk gegeten. Bediening goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Naast de menukaart leuke aanraders.

78. Ik ben vorige maand bij de Lachende Koe wezen eten, de service was uitstekend, als je binnenkomt wordt meteen je jas aangenomen en wordt je naar een tafeltje gebracht. Bediendes zijn erg vriendelijk. Het eten wordt redelijk snel gebracht en smaakt heel goed. Het restaurant is heel gezellig en knus ingericht. De prijs is ook goed te doen, het is echt een prima restaurant om gezellig een avondje te eten. Een echte aanrader!

79. lodriguez danny

Ik ben al verschillende malen naar de lachende koe geweest, maar na het afbranden van de Anvers (helaas) is De Lachende Koe een fabriek geworden! Eten en rap naar buiten...

Mijn vriendin en ik bestelden op zaterdag 25/01/2014 zesrib, haar dochter een steak en haar zoon spare-ribs
    We hadden ook een voorgerecht besteld. Ze vroeg niet eens hoe de zesrib of de steak gebakken moest zijn! We hebben het dan maar zelf gezegd. Tijdens het nuttigen van ons voorgerecht kwamen ze al met de hoofdschotel (not done!). Ons zesrib was te doorbakken en ook de spareribs waren te hard gebakken. De steak was oké. We waren met vier, dus vroegen we nog wat frietjes, maar die hebben we nooit gezien. Nadien hebben we dat eens vermeld aan de persoon die kwam opruimen, maar die bleef er héél koel bij.. geen sorry.. niets! Tijdens het pinnen vroeg de gerant ook niet van 'was het lekker?' of' heeft het gesmaakt?'.
    Ik ging vroeger graag naar De Lachende Koe, maar nu heb ik het toch voor een tijdje gehad. Spijtig, zéér spijtig.

80. Prima en zeer gezellig restaurant. Gemoedelijke sfeer en lekker eten. Goed restaurant voor een gezellige avond lekker eten en drinken. Gerechten hebben een prima prijs.

81. De bestelling werd pas ruim een uur (!!) na binnenkomst opgenomen. Het voorgerecht was goed, het vlees van het hoofdgerecht was droog en van matige kwaliteit. De carpaccio van een tafelgenoot was niet vers.

De prijs-/kwaliteitverhouding in dit restaurant is volkomen scheef. Men rekent bedragen die passen bij een restaurant waar kwalitatief goede (en verse!) producten worden gebruikt, die prima zijn klaar gemaakt. Dat is hier absoluut niet het geval.

Ik vind het onvoorstelbaar dat dit restaurant nog steeds vol zit en dat is waarschijnlijk ook de reden dat men een dergelijke matige kwaliteit kan blijven leveren, terwijl de prijzen steeds hoger komen te liggen.

4,7
  82. Een tegenvaller. Dacht hier lekker te kunnen eten maar helaas. Allereerst duurde het heel erg lang voordat ik mijn drinken kreeg geserveerd. Het hoofdgerecht, een zwaard van vlees en dat was taai en droog. Ook werd er heel erg weinig groente bij geserveerd. Direct na het nagerecht werd onze tafel helemaal leeggehaald en opgeruimd wat ons het gevoel gaf: jullie moeten weg?! Wel was de bediening erg vriendelijk.

1,5
  83. ons kent ons

Sympathieke zaak die wel heeft wat een ander soms mist.

De uitleg aan het begin ging zo snel en standaard afgerammeld dat niemand begreep wat er gezegd werd , dus iets langzamer is de tip.

Voor de rest een superleuke zaak waar je jezelf lekker verwend en thuis voelt. Gezelligheid is troef hier en een echte aanrader voor wie zonder bla bla wilt gaan eten voor de sfeer, kwaliteit, en gezelligheid. Leuke gerechten, sympathieke prijzen, vriendelijk etc.

Doe zo voort en bedankt voor het gevoel dat er nog echte horeca is, zoals het moet zijn.

84. Smakeloos, taai eten! Zonde van het geld...

85. Pas geleden hier wezen eten het was voor ons de eerste keer we werden vriendelijk ontvangen, de bediening was vriendelijk het eten was heerlijk en de wijn was goed en daarna een lekker kopje koffie wij hadden een gezelige avond we komen zeker terug!

86. Jeroen van Waarde

87. Vooraf geen amuse, maar zoutjes.. een aanfluiting. Zoiets verwacht je in een café. Uiensoep lekker. Visstoofpotje was niet warm genoeg en saus was niet helemaal mijn smaak. Spareribs waren goed, maar daar kan ook niet zo veel mis mee gaan. Ossobuco was goed, maar werd niet zo aantrekkelijk opgediend. De krieltjes en boontjes erbij waren niet gaar. Kleine salade erbij was oké. Vlaamse friet goed en voldoende voor twee personen. Kortom: het eten is redelijk, maar niet bijzonder. Je moet lang op je eten wachten. Zeker met kinderen erbij geen aanrader.

88. Opzich een leuk restaurant, als je tenmiste van Erg lang wachten en weinig plek houd. Met 7 man wezen eten in Goes. Worden we aan een 4 persoonstafel met daar aan een krappe 2 peroonstafel in de doorloop van 4 andere tafels gezet. Met 1 iemand op de kop aan een twee persoonstafel en in de doorloop zit je daar gewoon verschikkelijk. De ruimte is in de hoek bij het raam veel te krap. Het duurde een half uur voordat we onze drankjes en de kaart kregen. We waren in goed gezelschap dus dat scheelde. Maar toen we na onze bestelling na 5 kwartier nog niks hadden begon ik het toch al vervelend te ervaren. Meer dan een uur op een wijntje en een paar borrelhapjes leven als je flink zin hebt in een maaltijd is niet optimaal. Na een tijd kwam dan het voorgerecht, dat moest nu wel perect smaken! Helaas, zelfs dat niet. Ik had de vissoep, of was het nu zoete tomatensoep. Het was naar mijn idee iniedergeval geen vissoep. Het was zoet, zoutloos en amper gevult. In ieder geval niet zoals ik had voorgesteld. Na 4x ruim zout te hebben toegevoegd leek het ergens op (lees: we doen het er maar mee). Toen na weer ruim een uur te hebben gewacht op het hoofdgerecht smaakte dat gelukkig een stuk beter. Toen iedereen klaar was werd gelukkig meteen gevraagd of nog koffie/thee of een dessert zouden willen. Hier mee te hebben ingestemd... Uhm waar bleef de kaart?? Na een half uur nog geen kaart om een keus te maken. Nou dan hoeft het voor mij niet meer. Toen iedereen een kopje koffie had besteld maar meteen om de rekening gevraagd. Hier kregen we een knorrige 'Ja is goed' op. Ahfijn, wij hadden het gezellig maar de volgende keer weer gewoon waar we gewent zijn eten. Zeker geen 2de keer!

5,9
  89. Op een redelijk rustige vrijdagavond hier gegeten, maar helaas een hele matige avond, erg lang moeten wachten op het eten (bijna anderhalf uur) en dan krijg je een klein schaaltje zoute koekjes voor 4 personen wat je meer verwacht op de toog van een cafe..

Het voorgerecht dat erg taai is, als er wat van gezegd wordt is de reactie erg lauw en dat het zo hoort...Oftewel u heeft het besteld dan had je dat maar niet moeten doen!

Hoofdgerecht was oke zeker gezien de kwaliteit van het voorgerecht maar 1 papieren punt zak vlaamse frieten en 1 schaaltje rauwkost voor 4 personen erg aan de karige kant, en wordt ook niet gevraagd wilt u nog wat extra friet oid.Lijkt toch niet echt een onervaren bediening maar hier schort toch wel het een en ander aan, leken erg op de automatische piloot te werken.
    En waar je als je net zit elke 5 minuten wordt gevraagd wilt u nog wat drinken komt er tijdens en na je eten niemand meer om het te vragen, dan maar weer zelf vragen of je aub. nog wat te drinken krijgt.

Kortom het gebodene en wat het dan achteraf kost is niet echt in verhouding.

Een domper op de avond, dus niet voor herhaling vatbaar.

3,7
  90. Marie josé verreydt

Vanavond wederom in ons favoriete restaurant de lachende koe gegeten.het was wederom geweldig! Gastvrij, goede bediening, heerlijk eten, koken kan de kok erg goed.een aanrader voor iedereen.ben je in goes of omgeving eet dan bij de lachende koe en ervaar het zelf.

91. L.van Overbeeke

18-12-2012
    Super avond gehad met vrienden en genoten van het voortreffelijk eten. Onze complimenten voor de dames die ons bedienden (wees er zuinig op). Een dikke 8 voor alle onderdelen.

92. We hebben december 2012 heerlijk met vier man gegeten bij "de lachende koe". Wat een heerlijke sfeer en een hele leuke bediening. We hebben zeer genoten en gaan zeker terug. Eten was ook magnifique. Het eten werd ook heel mooi opgediend. Al met al zeker de moeite waard. Jullie krijgen van mij een dikke 10.

93. Van voorgerecht garnalentaartje van €13,50 verwacht je iets goeds. Helaas smakeloos na er iets van gezegd te hebben zou het aan de kok worden doorgegeven. Geen excuses of alternatief aangeboden. De gebakken kabeljouw van €18,50 was op het randje. Net niet goed genoeg doorgebakken. I.p.v mayonaise werd er knoflooksaus neergezet wat pas opgemerkt werd nadat wij zeiden dat er een behoorlijk smaakje aan de mayo zat. De salade was grof en zat ook weinig smaak aan, niet opgegeten dus. Het toetje was wel erg lekker, 4 kleine desserts op een bord.Wat opviel is dat er wel 4 verschillende mensen bedienden aan tafel dat vonden wij erg onrustig. Twee personen waren vriendelijk de andere ongeinterresseerd en zonder glimlach of een praatje. Helaas ons zien ze er niet meer, het blijft een momentopname maar wel een dure.

3,5
  94. Fijn toen we zagen dat er op lactosedieet werd gelet. Maar moest wel extra aangeven worden, liever vooraf bij reserveren bleek. Toch lekker gegeten.

95. We komen hier al jaren en elke keer zijn we tevreden.
    Je kan hier lekker eten voor een leuke prijs.
    De bediening is vriendelijk,ze kunnen wel amicaal uit de hoek komen maar dat mogen wij wel waarderen.

96. Fam de Kaart

Wij zijn er nu binnen 2 maanden voor de 2e keer geweest
    het was weer voortreffelijk een aanrader is de uiensoep als voorgerecht en als hoofdgerecht de reuze sate en de vlaamse friet in een puntzak vinden wij een leuk idee,
    we hadden een leuke plaats aan het raam

97. Bert & Janneke

De (gratis) amuse was matig en zorgde bij ons niet voor een opwekking van de eetlust. De voorgerechten waren duur in vergelijking tot de hoofdgerechten. Warm broodje met kruidenboter was erg goed. De bediening was goed en de dames waren attent en letten goed op. De sate was erg lekker, de spareribs niet bijzonder. Er was meer dan genoeg (en geloof ons, we zijn grote eters). De Vlaamse frieten waren erg lekker en een zak voor twee was genoeg.

Volgende pagina