Nieuwste foto's in Goes

Laatste updates in Goes

1. Corinna Drapers's profielfoto
    Corinna Drapers heeft een recensie geschreven voor Pommetje

Corinna Drapers

We hebben gisteren met z'n drieen bij jullie gegeten. Heerlijk. En fijne service. Zeer professioneel maar tegelijkertijd ook heel warm. We komen zeker terug.

2. Hilde's profielfoto
    Hilde heeft een recensie geschreven voor Pommetje

Heerlijk vers eten en alles kan naar eigen smaak van de kaart gekozen worden. Een aanrader!!

3. Corrie's profielfoto
    Corrie heeft een recensie geschreven voor Toko Soerin

Keurig bezorgd. Heerlijk warm en was zoals je een roti wilt.

4. Aad van der Linden's profielfoto
    Aad van der Linden heeft een recensie geschreven voor Pommetje

Aad van der Linden

Pommetje is een klein maar sfeervol restaurant waar ik nu al diverse keren lekker Thais heb gegeten.

De bediening verschilt per avond maar is altijd prima.

5. Do Blank's profielfoto
    Do Blank heeft een recensie geschreven voor Antalya Kebab House

Do Blank

Het eten was vreselijk laat. Veel langer dan de aflopende klok. 18.09 besteld, 20.19 bezorgd!
    Hierdoor kwamen we veel te laat op onze afspraak erna. Gewoon schandalig. Het eten was koud en de kip was droog. Er zat geen smaak aan de rijst kapsalon kipfilet. Na 100x bellen eindelijk iemand gesproken, stroom storing: yeah right...
    Zorg voor meer personeel of neem geen bestellingen meer aan. Of laat weten dat het langer duurt. Mij zijn ze in elk geval als klant kwijt.

6. Corrie Bos's profielfoto
    Corrie Bos heeft een recensie geschreven voor Pommetje

Corrie Bos

Heerlijk gegeten, complimenten!

7. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

Jacqueline

Wat een heerlijke lunch heb ik bij jullie op, top!!

• Eindcijfer 9,1
  8. Kitty's profielfoto
    Kitty heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Vriendelijke bediening. Eten keurig op tijd en lekker.

9. Mevr. L's profielfoto
    Mevr. L heeft een recensie geschreven voor Restaurant Binnenhof

Met mijn man en kinderen heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De bediening is vriendelijk en gastvrij. We namen visgerechten rogvleugel en zeebaarsfilet en een vleesgerecht ossehaas. De gerechten waren erg goed en lekker. Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.

10. Margie's profielfoto
    Margie heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor

Met man en dochter hier 2 weken geleden geluncht. De bediening heeft geen alert oog op wie wil bestellen. Na een heel tijdje wachten drankjes kunnen bemachtigen, helaas vielen 2 Ice Tea’s van het dienblad deels over onze kleding, dat kan natuurlijk gebeuren en is geen probleem maar het zou beleefd zijn geweest deze niet in rekening te brengen en eventuele stomerij kosten te vergoeden of het op z’n minst aan te bieden. Voor de EUR 65,00 wat het kostte was de kwaliteit van de lunch zeer karig en zwaar onder de maat. Mijn dochter en ik hadden een twaalf uurtje Vega met mini kopje soep en sandwich zonder smaak en boterham met harde droge snack erop. Salade uit zakje en dressing uit knijp fles, burger van mijn man was redelijk. Maar veel te duur voor wat je ervoor krijgt, absoluut overslaan dit adresje.

2,2
  11. Antoinette's profielfoto
    Antoinette heeft een recensie geschreven voor De Brass
    Internationaal Goes

Antoinette

Dinsdag hier heerlijk genoten van een verfijnd diner, super was het! Goede sfeer, vriendelijk personeel echt genoten! Wij komen zeker terug!

12. MT's profielfoto
    MT heeft een recensie geschreven voor Oktay Ali Baba

Ha ha ha wat een grap. Eerste Turkse zaak dat geen verschil weet tussen shoarma en döner.

Broodjes en pizza shoarma besteld, vervolgens broodjes en pizza döner gekregen. Natuurlijk rustig iets van gezegd, maar we kregen een snauw met shoarma en döner zijn hetzelfde, alsof wij kapot dom zijn en totaal het verschil niet weten. Zo van je hebt je eten gekregen; bekdicht, eten en wegwezen.

Ook zijn de porties niet gelijk!!

Vervolgens nog een reactie teruggekregen met jullie chinezen zijn ook een pot nat en alle eten zijn hetzelfde. Allereerst wij zijn geen chinezen maar gewoon Nederlanders. Ten tweede zij weten gelukkig wel het verschil tussen witte rijst en nasi.

Je gaat toch ook geen frikandel geven als je een viandel besteld?

Wij komen hier niet meer terug.
    En totaal geen aanrader als je echt opzoek bent naar shoarma.

13. Chris van der Hulle's profielfoto
    Chris van der Hulle heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Chris van der Hulle

We hebben met 6 personen heerlijk gegeten, gemoedelijke sfeer, eten was top, hele attente bediening, goed wijnadvies. Bedankt we hebben genoten.

14. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor 32 ETEN | DRINKEN
    Internationaal Goes

Vandaag het menu gegeten. Vorig jaar hadden wij ook het draadjevlees als hoofdgerecht en was het heerlijk mals. Dat was nu een heel stuk minder. De buitenkant van het vlees was heel hard en het vlees doorsnijden ging moeizaam. We hebben de helft laten staan. Het lijkt wel of de keuken een beetje draait zo van ze vinden het toch allemaal wel goed. Personeel is vlot en heel vriendelijk.

15. Lian van Dijke's profielfoto
    Lian van Dijke heeft een recensie geschreven voor Golden City

Lian van Dijke

Top.

• Eindcijfer 9,2
  16. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

De sfeer is hartstikke goed, fijn personeel en goede bediening. Het eten is meer dan genoeg en heerlijk van smaak. Pluim voor de kok. En helmaal niet duur.

17. Aad van der Linden's profielfoto
    Aad van der Linden heeft een recensie geschreven voor Pommetje

Aad van der Linden

Een klein, gezellig restaurant in het centrum van Goes waar je hartelijk wordt verwelkomd.
    Ze hebben een grote variatie van heerlijke Aziatische maaltijden.
    De bediening is heel erg vriendelijk en terzake kundig.
    Zeker een restaurant waar ik vaker naar toe zal gaan.

18. Thomas Maas's profielfoto
    Thomas Maas heeft een recensie geschreven voor Pommetje

Thomas Maas

Goed eten en relaxte sfeer. Ga zeker vaker heen!

19. HDB's profielfoto
    HDB heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor

Absurd lang wachten om een bestelling op te geven. Bediening ontwijkt je blik. Uiteindelijk naar de bar gelopen, waar de barman zegt dat hij geen bestelling opneemt en dat je op de ober moet wachten. Toen ik zei dat wij al 35 minuten wachtten om wat op te geven zei hij: “ nou meneer, dat zal best wel meevallen”. Vervolgens nam een serveerster aan diezelfde bar toch mijn bestelling op. Dat gaf hoop. Maar de barman zal er de pest in gehad hebben, want de bestelling (1 bier, 1 wijn en 1 koffie) duurde toch nog 20 minuten, en er zat bijna niemand. Snel weg, NOOIT MEER TERUG en diner elders gedaan…

2,4
  20. Valk's profielfoto
    Valk heeft een recensie geschreven voor Nian Hao
    Chinees-Indisch Goes

Zes weken geleden tafel voor vier personen besproken, geen bevestiging ontvangen, twee maal gebeld, klopt de reservering, ja hoor alles klopte. Tot op hedenavond, bij binnenkomst veel onduidelijkheid over mijn reservering, toch maar een tafel gedekt, achterin de zaal. Hoewel er vele tafels leegbleven zaten wij niet op een plaats die wij ons hadden voorgesteld. Bediening door 'ober' zéér onvakkundig en onsympatiek.
    Laatste keer voor ons dat we hier zijn geweest.