Nieuwste foto's in Goes

Super bediening en heeel veel gegeten was top 10+

2. J. Hamelink's profielfoto
    J. Hamelink heeft een recensie geschreven voor Hamburgerbar de Ereburger

J. Hamelink

Na 1 uur en 45 minuten nog steeds geen hamburgers gekregen. Bij navraag kregen we te horen dat dat nog een half uur zou duren. Dit omdat ze een grote groep ( die na onze bestelling) arriveerden moesten worden voorzien van eten. Onze simpele 3 hamburgers konden niet tussendoor. Dus van ellende maar vertrokken om daar nooit meer een stap binnen te zetten. Slechte service!

3. M. Schrijvers's profielfoto
    M. Schrijvers heeft een recensie geschreven voor De Werelt

M. Schrijvers

Prima restaurant. Eten is erg lekker en gevarieerd. Vriendelijk personeel dat zijn of haar vak verstaat.

4. Wouter Swart's profielfoto
    Wouter Swart heeft een recensie geschreven voor De Werelt

Wouter Swart

Het was lekker en goede sfeer, maar hellaas was niet al het vlees gaar...

5. Maes tilly's profielfoto
    Maes tilly heeft een recensie geschreven voor De Landbouw

Maes tilly

Wij gaan 1× per jaar met vrienden naar nederland oesters gaan plukken en achterna gezellig uitgaan eten. Het word een traditie dat dat gebeurt in de landbouw in goes. Reeds de derde maal dus en zoals elk jaar was het terug dik in orde!

6. Stadhouders's profielfoto
    Stadhouders heeft een recensie geschreven voor Koi Asian Food
    Aziatisch Goes

Stadhouders

Super heerlijk gegeten, goede service, mooie tafel bij het ramen. Het was echt super lekker!

7. Zeeland's profielfoto
    Zeeland heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Gisteren avond weer prima, gezellig, gegeten.
    Eten prima en geweldige bediening en super gezellige sfeer!
    Komen zeker terug. 👍

8. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Drukke zaak maar heerlijk gegeten en perfecte service zoals jassen aannemen en terugaanreiken. Frisdrank en speciaal bier in het juiste glas en het etiket naar je toegelicht TOP! Komen zeker nog eens terug op een zomerse dag in de serre.

9. Geelhoed's profielfoto
    Geelhoed heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Snack 77

Even bellen om te vragen hoe lang bezorging duurt, vrij normaal lijkt mij. Blijkbaar bij deze tent niet! Gewoon niets bestellen of halen bij deze personen.

10. Claudia's profielfoto
    Claudia heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Snack 77

WAARSCHUWING BESTEL NIETS VIA SNACK 77!!

Vanavond dacht ik laten we weer eens ouderwets hamburgers bestellen bij Snack 77. Een jongeman van “naar schatting” 14 jaar staat bij ons aan de deur, we wisselen het geld en zo pakt hij de zak van de grond (buiten) wat ik in eerste instantie niet had gezien. (Door het geweldige hoofdrekenen van deze jongen)

Toen ik binnen kwam merkte ik op dat het eten koud was. Om een nette oplossing te krijgen, belde ik naar Snack 77. Een mevrouw neemt op en ik leg mijn verhaal uit. Ze zegt ik ga even overleggen ik bel je zo terug. Je nummer heb ik!

Na 10 minuten geen telefoontje, na 20 minuten geen telefoontje. Ik zei toen tegen mijn partner als ze over 5 minuten niet bellen. Dan bel ik zelf.

Ik bel en geef aan dat ik nog niet terug ben gebeld en al 25 minuten zit te wachten. Dat klopt zegt ze, we hebben overlegd met de jongen in kwestie en die geeft aan dat het niet koud kon zijn. Ik vroeg naar de werkgever om daar mijn verhaal te kunnen doen.

Meneer gaf met een zeer botte sneer aan dat ik snel mijn verhaal moest doen. Dat probeerde ik, maar hij onderbrak mijn verhaal door te zeggen dat de bezorger zei dat het warm was en daarmee was de kous af. Hij had hier geen tijd voor en hing op. Terwijl ik nog zei dan kom ik wel langs.

Ik stap binnen en geef aan dat hij niet zo makkelijk van mij af komt. Meneer was van begin af aan niet voor reden vatbaar. Nogmaals geeft hij nu op een aggresieve toon aan de bezorger te geloven. Ik gaf als tegen reactie wat hij dan had verwacht van een 14jarige die zijn baantje wil behouden!

Ik moest het maar met het koude eten doen, wat ondertussen al een uur onaangeroerd in het tasje zat. Hij ging er iig niets mee doen!

Ik ben toen zo kwaad geworden dat ik de hamburgers door zijn tent heb gegooit. En erbij heb geroepen dat ik dit de 16.10 euro waard vond.

Waarop meneer op mij afstormde en mij met een behoorlijke gang wegduwde. Ik gaf aan niet aangeraakt te willen worden en dat ik zelf ook wel de deur wist te vinden. Dat was niet genoeg voor hem, hij pakte mij vast en duwde mij naar buiten.
    Toen belde ik de politie, zij kwamen opdraven. Gaven aan dat ik ook fout zat, actie reactie. Dus ze konden niet meer doen dan het uitpraten met deze meneer. De politieagent vroeg mij of ik mee naar binnen wilde. Dat heb ik gedaan, want ik was niet onder de indruk van deze man zijn acties. Eenmaal binnen roept hij dat zij de tent uit moet (ik), continu .. weer komt hij mijn kant opgestormt waardoor de politie agenten voor hem gaan staan en aangeven dat hij rustiger moet doen op een strenge toon. Hij blijft doorgaan, de politie agent zegt dat hij zo het gesprek niet aan gaat. Hij draait om en zegt tegen mij. Je hebt helemaal gelijk en we lopen naar buiten toe. Daar hebben we nog even gesproken en zijn naar huis gegaan! Meneer is echt aggresief! Waarom zou ik in godsnaam over een paar hamburgertjes/€16,10 gaan liegen 🤔

11. Erwin's profielfoto
    Erwin heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Snack 77

Klant is bij hun geen koning. Slecht en koud voer.
    Wat een… tent.

12. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

We hadden gisteren gereserveerd om 18 uur. Toen we daar aankwamen, was het gesloten. Op zich niet erg want we hebben ergens anders ook lekker gegeten maar wel apart.

13. H de zeeuw's profielfoto
    H de zeeuw heeft een recensie geschreven voor Saloniki
    Grieks Goes

H de zeeuw

1e kerstdag hier gegeten, bediening oke maar heel traag, lang wachten op je eten, voorgerecht krijg je een mandje stokbrood, kruidenboter moet je er apart bij bestellen en kost €2.50, belachelijk, voorgerecht veel saus waar 3 garnalen in drijven, hoofdgerecht van me zoon slecht stukjes vlees met een berg saus, nagerecht was goed, salade bar stelt niks voor, vraag me af waarom ze die hebben, kortom zeer teleurstellend.

14. Jason's profielfoto
    Jason heeft een recensie geschreven voor De Regenboog

Kwaliteit gaat met de dag achteruit lijkt wel. Eten koud, geen saus etc. Niet 1 keer, iedere keer tegenwoordig. Ze zijn daar niet bezig met wat ze moeten doen!

15. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Amadore | Jersey

Gisteravond, gezellig in kerstsfeer wat borrelen op het terras, dachten we…
    Na 20 min wachten weggegaan.
    Terwijl het niet druk was,
    Lopen er jonge meiden/jongens kriskras door elkaar heen,
    Niemand die de leiding had!
    Zonde want terras zag er superleuk uit.

16. W.R. Pentzek's profielfoto
    W.R. Pentzek heeft een recensie geschreven voor De Landbouw

W.R. Pentzek

. We hadden afgelopen Koopzondag gereserveerd dus 23 Dec. Mijn vriendin en ik, aangenaam verrast door de snelle Service en uiteraard door het lekker klaargemaakte Eten ; onze serveerster dan ook voorzien van een flinke fooi… voor Herhaling vatbaar. Mijn Vriendin woont in Bergen op Zoom en toen ik zei. We gaan eten in de Landbouw, had ze een totale andere voorstelling van hoe en wat, dus zei na plaats genomen hebben aangenaam verrast!

17. A en C de winter's profielfoto
    A en C de winter heeft een recensie geschreven voor De Werelt

A en C de winter

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer was ook goed.
    Heel erg leuk dat ze het eten aan een spies bij je aan tafel komen snijden.
    En het toetje was ze aan je tafel hangen, grappig, was super lekker.

18. Sabrine's profielfoto
    Sabrine heeft een recensie geschreven voor De Werelt
    Zuid-Amerikaans Goes

Heel hartelijk ontvangen, zeer gezellige sfeer en lekker gegeten (vlees mocht hier en daar iets warmer zijn) prijs/kwaliteit een 7tje, drinken is aardig aan de prijs. We hebben een heel gezellige avond gehad met de familie.

19. marlies's profielfoto
    marlies heeft een recensie geschreven voor De Werelt
    Zuid-Amerikaans Goes

Heerlijk gegeten in een warme ambiance.
    Service met een glimlach.
    Een echte aanrader.

Je kan er de hele avond zitten maar ook voor alleen een hoofdgerecht is het een prima locatie.

20. Adri Flikweert's profielfoto
    Adri Flikweert heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

We hebben met de kinderen en kleinkinderen n.a.v ons 50 jarig huwelijksfeest heerlijk gedineerd en iedereen was uiters tevreden alles was tiptop in orde.

21. Fam. Verhulst's profielfoto
    Fam. Verhulst heeft een recensie geschreven voor Vierlinden

Fam. Verhulst

We hebben onze 50 jarige bruiloft gevierd met een barbeque.
    Werden eerst ontvangen in de nieuwe goed verwarmde serre,
    daarna in goed aangeklede zaal met b.b.q. alles tot in de puntjes verzorgd.
    Ondanks de drukte zeer vlotte en vriendelijke bediening!
    We zullen de vier linden zeker aanbevelen!

22. BNMO's profielfoto
    BNMO heeft een recensie geschreven voor De Werelt
    Zuid-Amerikaans Goes

Met een grote groep personen zijn we vriendelijk ontvangen en hebben bij elkaar kunnen zitten aan een gereserveerde tafel. Uitleg gekregen over de werkwijze van de barbecue. Vooraf een aantal kleine hapjes die smakelijk waren. Daarna de vele vlees spiesen die voortreffelijk waren. Je kon naar wens wel of niet al het vlees nemen, voor grote eters was er ruim voldoende. Door de gangen heen enkele vegetarische hapjes. Ter afsluiting van de grill een heerlijk stuk ananas. Voldaan hebben wij de avond afgesloten met een kopje koffie (met advocaat en bonbon) of thee met bonbon. De Werelt is aan te bevelen voor een gezellige avond.

23. Meier's profielfoto
    Meier heeft een recensie geschreven voor De Werelt
    Zuid-Amerikaans Goes

Gezellige sfeer, zeer gastvrij. Erg leuk concept, de vleesspies zat wat tijd tussen. Klein minpuntje een vleessoort was erg droog en niet smakelijk en voor t aantal personen te weinig friet was minimaal. Maar ondanks dit komen we zeker terug.

24. Henri's profielfoto
    Henri heeft een recensie geschreven voor Kale & de Bril
    West-Europees Goes

Leuk restaurant met bijzondere gerechtjes, net specialer dan het gemiddelde restaurant. En daarbij een prima prijs/kwaliteit verhouding!

25. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Met de AH-bon hier gegeten. Vriendelijke ontvangst. Zaten in de serre met uitzicht op de Veste. Vissoep was goed gevuld en het gevulde rode koolblad was ook prima, wel kleine portie. Gezien eerdere reacties, net iets langer over het voorgerecht gedaan, zodat het hoofdgerecht niet al te snel werd geserveerd na het voorgerecht.
    Kabeljauw smaakte prima alsmede het buikspek. Geen grote porties, maar voor ons was het voldoende, we hadden ook al een broodje met olijfolie vooraf op. Iets meer salade of groente zou wel fijn zijn.
    Dessert was lekker maar wederom een kleine portie. Het is dat we het 2e diner ‘gratis’ kregen, anders vond ik de prijs te hoog voor het geen je kreeg. Kwaliteit was wel perfect.

26. S Schipper's profielfoto
    S Schipper heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

S Schipper

Het eten was heerlijk, ook mooi opgemaakt.
    Jammer dat er met de kortingsbon wat weinig keus is, maar wat op de kaart stond, was wel goed.
    Bediening was ook keurig.
    Heel gezellige sfeer, mooie kerstversiering!
    Prijs kwaliteit is ook echt prima!

27. j's profielfoto
    j heeft een recensie geschreven voor Pizza Pirelli

De 2 pizza's werden belachelijk laat bezorgd. Een telefoontje tussendoor hielp er niet veel aan. Bij het openen van de pizzadozen bleek het ook nog eens de verkeerde bestelling te zijn. Die dan maar opgegeten, de honger was te groot om nog langer te wachten. Wat een slechte pizza… Sorry maar er zat geen enkele smaak aan. Slechte bodem, slecht belegd. Helaas. Nooit meer.

28. 's hopmans's profielfoto
    's hopmans heeft een recensie geschreven voor De Landbouw

's hopmans

Vond het niet zo geweldig vlees was te doorbakken beetje jammer.

29. Niet van toepassing's profielfoto
    Niet van toepassing heeft een recensie geschreven voor Koi Asian Food
    Aziatisch Goes

Niet van toepassing

Slechte service, baas denkt dat die alles is en voelt zich een koning tegenover de gasten.

30. Davina's profielfoto
    Davina heeft een recensie geschreven voor Istanbul
    Turks Goes

Super vriendelijke mensen, heerlijk eten! Sla de “populaire” tenten over en kom hier eten.