Nieuwste foto's in Goes

Laatste updates in Goes

1. Van der Valk Hotel Goes's profielfoto
    Van der Valk Hotel Goes heeft gereageerd op een recensie van Hotel Goes

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u uw ervaring in ons restaurant met ons wilt delen.

Fijn om te vernemen dat de gerechten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw complimenten voor de medewerker in kwestie zullen wij intern doorgeven.

Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat de medewerkster in kwestie onprofessioneel is overgekomen. Wij hebben dit intern opgenomen met de medewerkers in kwestie, zodat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Service en gastvrijheid staan immers hoog bij ons in het vaandel.

Wij willen u bedanken voor uw feedback en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,
    Van der Valk Hotel Goes

Demi Luijk
    Front Office Supervisor

2. Snackpoint De Gans's profielfoto
    Snackpoint De Gans heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint De Gans

Ten eerste wij hebben Nederlands personeel , en als er 15 bestellingen voor u zijn met zsm gaat alles op zijn beurt , en hoe lang het gaat duren kunnen we niet zeggen dat ligt aan de bezorgers sommigen moet naar Wilhelminadorp en s’Heer Hendrikskinderen en dan ben je een poos onderweg , en de dame heeft uw bestelling toen maar voor een paar andere gelegd zodat hij eerder weg kon , en als je 42 bestellingen op een avond doet , zullen er toch klanten moeten wachten, maar als u niet meer bij ons besteld bedank ik u voor alle bestellingen die wel goed gingen.
    Mvg.

3. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor Restaurant Binnenhof

Wederom een heerlijke avond gehad bij Het Binnenhof, heerlijke gegeten, super sfeertje en uitstekende bediening. Kortom een aanrader, het beste restaurant in Goes!

4. A.W. Houtekamer's profielfoto
    A.W. Houtekamer heeft een recensie geschreven voor Snackpoint De Gans

A.W. Houtekamer

Order van zaterdag 2018-09-15 (17:43), het volgende bericht ontvangen: bezorgen om 18:30
    (Zo snel mogelijk). Omstreeks 19.00 Uur gebeld waar de bestelling bleef. Kreeg 2 medewerksters aan de telefoon die nauwelijks Nederlands spraken en het ook niet wisten. Daarna een "dame" aan de telefoon, die het allemaal probeerde goed te praten omdat het zo druk was, en als antwoord op mijn vraag geef me dan een indicatie hoe lang het nog gaat duren het volgende antwoord gaf: ik weet het ook niet en daarna de verbinding verbrak. TRIEST, nooit meer eten bestellen als het aan mij ligt. Waardeloze zaak.
    PS: Om 19.19 Uur was de bestelling binnen, voor ons hoeft het niet meer.

5. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Hebben heel lekker gegeten! Prijs/kwaliteit goed.

6. van Belzen's profielfoto
    van Belzen heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

We hebben heerlijk gegeten voor weinig geld. 3 gangen menu. Vriendelijk personeel, uitstekende sfeer.

7. Thera's profielfoto
    Thera heeft een recensie geschreven voor Hotel Goes
    Nederlands Goes

31-08 hier geweest met 4 personen waarvan 2 volwassen personen met verstandelijke beperking. Het restaurant was vanaf 17:00 toegankelijk, we waren kwartier te vroeg dus werden vriendelijk doorverwezen naar een tafeltje in de bar. Leuke ruimte, vriendelijk ontvangst door aanwezige medewerker in bar. Tafeltje bij het raam, op naastgelegen terras was een groter georganiseerd gezelschap aanwezig. Vooraf gamba's, gebakken mosselen en tomatensoep. Goede bereiding, goed op smaak en begeleid door broodjes met boter. Als hoofdgerecht 2x lamsvlees, schnitzel en varkenshaas. Lam had zeer goede garingstijd, beide andere gerechten zagen er ook goed uit. Frietjes en groenten erbij. Als nagerecht vanille-ijs, crème brulee -ook dit zag er zeer verzorgd uit- en 2x koffie. Groot compliment voor de medewerker in de bediening betreffende omgang met de twee mensen met beperking, hij ging zeer opvallend spontaan en leuk om met beiden. Tijdens gebruik van het nagerecht werden meubels in de bar verplaats, ws ivm reserveren van activiteit later op avond. Deze activiteit trok de aandacht van de twee mensen aan onze tafel, door betrokken medewerkers van de verplaatsing werd hier heel leuk mee om gegaan. Door medewerkster die al meerdere keren naar grotere gezelschap buiten was gelopen met wat autoritaire houding en wijze van spreken naar gezelschap werd hierop echter erg onprofessioneel gereageerd. Ze vroeg aan verstandelijk beperkte man in ons gezelschap of hij wat wilde omdat hij zo naar haar keek. Wij als begeleiders moesten er wel om lachen omdat dame zich zelf persoonlijk in middelpunt stelde ipv van de werkelijkheid- de activiteiten rondom- maar is wel aandachtspunt lijkt me. Nogmaals groot compliment voor kok en medewerkers van onze tafel.

8. F.Acda's profielfoto
    F.Acda heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Samen met onze 2 vrienden was het etentje een uitstekende afsluiting van een dag fietsen door het oostelijk deel van Zuid-Beveland. De Smederij is een plek om naar terug te komen!

9. Pierre's profielfoto
    Pierre heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Heerlijk gegeten! Gebruik gemaakt van de actie 50%. Voldoende, gebalanceerde smaken. Super-bediening! Kortom: TOP!!

10. Tiny en Ernest 's profielfoto
    Tiny en Ernest heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

Het eten was goed, de bediening super, maar de wachttijd was heel lang.

11. Marck's profielfoto
    Marck heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Goes

Top eten was heerlijk, aanrader!

12. Marck's profielfoto
    Marck heeft een recensie geschreven voor Saloniki
    Grieks Goes

Waardeloze tent, nieteens feta in de salade, eet je met 5 man moet je de feta bijbetalen, na discussie weggegaan.

13. Heidi van den Heuvel's profielfoto
    Heidi van den Heuvel heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Hier afgelopen weekend gegeten met de AH kaart, erg vriendelijk ontvangen en een leuke kaart om uit te kiezen. Mijn zalmfilet was heerlijk maar de Steak van mijn man viel helaas wat tegen.

14. Mathieu Gubbels's profielfoto
    Mathieu Gubbels heeft een recensie geschreven voor De Landbouw

Mathieu Gubbels

Leuk lekker gezellig. 👍

15. Dick en Ankie's profielfoto
    Dick en Ankie heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Dick en Ankie

Goed en lekker gegeten. Personeel is aardig en attent. Goede sfeer.

16. Bernadet's profielfoto
    Bernadet heeft een recensie geschreven voor Het Postkantoor

Wanneer gaan ze het nu eens leren. De bediening op het terras laat te wensen over voor de zoveelste keer. Er lag een sigarettenpeuk op tafel waar we wilden gaan zitten moesten 2 keer vragen of ze de tafel wilde schoonmaken. Asbak vies met kauwgum en sigarettenpeuken erin. Jammer dat de bediening dit niet ziet

17. Jiskoot's profielfoto
    Jiskoot heeft een recensie geschreven voor Lunchcafé Stadhuis

Lekker gegeten met vlotte bediening!

18. Jiskiot's profielfoto
    Jiskiot heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Heerlijk gegeten, prachtig terras en goeie vlotte bediening!
    We komen hier zeker terug.

19. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
  20. Kimberly's profielfoto
    Kimberly heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

Uit eten geweest met een groep van 6. Vriendelijk personeel, goede service en heerlijk eten.

21. Christel Onderdijk's profielfoto
    Christel Onderdijk heeft een recensie geschreven voor La Barca
    Pizzeria Goes

Bij La Barca smaakt het naar Italië! Zoals het hoort te zijn. Een echte aanrader!

22. Trudi Visser's profielfoto
    Trudi Visser heeft een recensie geschreven voor De Landbouw

Trudi Visser

Komen al jaren bij de Landbouw.
    Heerlijk eten, goede prijs, ontspannen sfeer, en super vriendelijk personeel die je het gevoel geven er echt uit te zijn.
    Zelfs als je als 87 jarige je stoofpotje niet op kan doen ze de moeite om het in een keurig bakje mee te geven naar huis.
    Een aanrader voor iedereen die naar Goes gaat.

23. Jo's profielfoto
    Jo heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

We hebben heerlijk gedineerd. Een speciaal samengesteld drie-gangen menu, het was geweldig lekker! Ieder gerecht had iets verrassends en kende heerlijke smaken die goed samen kwamen. Top avondje gehad!

24. Tanja's profielfoto
    Tanja heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Heerlijk gegeten en heel gezellige sfeer!
    De gastvrouw- en heer weten precies hoe ze hun gasten het naar hun zin moeten maken! Bediening houdt alles ook goed in de gaten! We hebben genoten.

25. Kees polfliet's profielfoto
    Kees polfliet heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Kees polfliet

Perfecte mosselen…
    Compliments to chef and waitresses.

26. Kelvin's profielfoto
    Kelvin heeft een recensie geschreven voor De Regenboog

Broodje besteld, geleverd zonder saus. Nu moet ik 20min wachten op me saus!!

27. Mieke v. Kemenade's profielfoto
    Mieke v. Kemenade heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

1X per maand komen wij vanuit Helmond naar Goes.
    Zo kwamen we toevallig op het terras van de Smederij uit.
    We bestelde ons drankje wat men beslist vergeten was,wat geen straf is hier hoor,want na een half uurtje kwam de “ober” naar buiten en zag ons zitten zonder drankje.Hij heeft dit zó bijzonder opgelost voor ons,dat dit ons vast terras gaat worden., Tot oktober 😊zoals afgesproken.
    CHAPEAU bediening ,gastvrijheid en kwaliteit!

28. Lau de winter's profielfoto
    Lau de winter heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Nederlands Goes

Goed eten en drinken, vriendelijke bediening, ook goed te doen met kleine kinderen.

29. p.aarsen's profielfoto
    p.aarsen heeft een recensie geschreven voor Saloniki
    Grieks Goes

Het eten was heel goed en de bediening perfect.

30. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

Zeer vriendelijke en attente bediening. Voor deze actie was een beperkt menu beschikbaar, maar werd keurig opgediend. We zaten op het terras. De stoelen zijn er niet comfortabel voor de iets langere zit. Teveel 'standje relax' voor een diner.