Cafetaria Snack 77 in Goes

za lunch vanaf 12:00 diner tot 20:00

1420509838 100
1542036243 53
1697319982 38

1. Friet was slap en vet van binnen, erg moeilijk om fatsoenlijk friet te bakken!
    Snacks idem! Kipkorn vet van binnen, andere snacks weer veel te lang gebakken. Niemand heeft zijn bord leeggegeten! De helft is de prullenbak in gegaan!

2. Zeer agressieve eigenaar ik stond op het punt de politie te bellen erg provocerend gedrag.

3. ak 37 punten

Deze mensen kunnen voor ons de lekkerste bacon hamburgerbroodjes maken, zonder kaas maar dubbele bacon! Geweldig was het weer zaterdagmiddag. We hebben heerlijk gegeten en niks weg moeten gooien alles netjes opgegeten. Tot zeer binnenkort. Groetjes Annemarie en Alycia.

4. teleurstellende klant

Als vanouds weer lekker frietjes gehaald bij Snack 77… althans dat dachten we… helaas bij het thuiskomen bleek dat we gewoon een zak koude slappe hap mee hebben gekregen. Frietjes moeten lekker gebakken zijn! Heel jammer we kwamen graag naar snack 77 toe.

5. Na bestellen via interbestuurlijke onduidelijk was voor mij uitgelachen door eigenaar, wat ik zeer vervelend vond, toch maar naar andere snackbar gegaan, waar wel normaal bediend.

6. Zeer onvriendelijke/asociale eigenaar. Grote mond en totaal niet klantvriendelijk als je ze aanspreekt op verkeerde levering of slecht eten.

7. Net even een frietjes besteld met kipsate, waaronder beschreven is lekkere kipsate incl pindasaus. Eenmaal afgeleverd pak ik me bestelling uit en mist er satesaus. Normaal zou ik hier nooit moeilijk om doen en dacht probeer hem wel even zonder, met als gevolg het is gewoon te droog en de sate was ook nog eens aangebrand. Ik bel naar de zaak omdat ik graag toch nog me satesaus wil hebben, waarop ik vervolgens van de dame aan de telefoon te horen krijg waar heeft u het over dat is gewoon in de zak gedaan hoor! Waarop ik vervolg met pardon?! nee want anders had ik nu wel me satesaus. Ik ga het nog keer navragen… nou mevrouw het zit er gewoon in heb het er zelf ingestopt 100% zeker dus wat wilt u nou eigenlijk?! onbeschofte jongedame aan de telefoon zonder manieren! Ik reageerde met nou kom de satesaus maar naleveren want het hoort erbij met een zucht zei ze naar welke straat het moest nu al half uur verder me eten is koud en heb nogsteeds geen satesaus, stelletje jonge kinderen die daar alleen in de zaak staan zonder sturing en zo gaan de dingen dus fout!

8. Onlangs een bestelling gedaan, we hadden onder andere kipnuggets besteld, de bestelling was er spoedig, bestelling uitgepakt, kipnuggets waren kaasstengels, en geen frikandel speciaal. Direct terug gebeld, kreeg een mevrouw aan de lijn, in de eerste instantie zei ze dat we kaas stengels besteld hadden, terwijl er op de bon duidelijk kipnuggets stond! Na dat uitgelegd te hebben, kwam de bezorger weer netjes terug met de kipnuggets, in ruil voor de kaasstengels, wederom geen frikandel speciaal!! De bezorger zou dit direct regelen, maar na een uur wachten was hij nog niet terug, en hebben we er nooit meer wat van gehoord, triest! Reden om nooit meer wat te bestellen!

3,7
  9. Friet is lekker maar elke keer ontbreekt er wel iets aan de bestelling. 1 Keer gebeld en mevrouw aan de telefoon zei geen oplossing te weten?!! Bezorgen kon niet want het was te druk. Zou terug gebeld worden maar nooit meer iets gehoord. Laatste keren de bestelling in de zaak gecontroleerd en dan klopte het ook niet en kwam er een diepe zucht dat ze nog bij moeten bakken terwijl het al druk is…
    opvallend is dat het personeel heel erg jong is en extreem angstig is voor de baas. Meerdere keren heb ik meegemaakt dat het personeel wordt uitgescholden waar de honden geen brood van lusten. Hij schreeuwt zo hard dat ik echt medelijden heb met het personeel. Ik zou mijn kind daar nooit laten werken, wat een tiran.

Wij gaan er in ieder geval niet meer naartoe.

10. Even bellen om te vragen hoe lang bezorging duurt, vrij normaal lijkt mij. Blijkbaar bij deze tent niet! Gewoon niets bestellen of halen bij deze personen.

11. WAARSCHUWING BESTEL NIETS VIA SNACK 77!!

Vanavond dacht ik laten we weer eens ouderwets hamburgers bestellen bij Snack 77. Een jongeman van “naar schatting” 14 jaar staat bij ons aan de deur, we wisselen het geld en zo pakt hij de zak van de grond (buiten) wat ik in eerste instantie niet had gezien. (Door het geweldige hoofdrekenen van deze jongen)

Toen ik binnen kwam merkte ik op dat het eten koud was. Om een nette oplossing te krijgen, belde ik naar Snack 77. Een mevrouw neemt op en ik leg mijn verhaal uit. Ze zegt ik ga even overleggen ik bel je zo terug. Je nummer heb ik!

Na 10 minuten geen telefoontje, na 20 minuten geen telefoontje. Ik zei toen tegen mijn partner als ze over 5 minuten niet bellen. Dan bel ik zelf.

Ik bel en geef aan dat ik nog niet terug ben gebeld en al 25 minuten zit te wachten. Dat klopt zegt ze, we hebben overlegd met de jongen in kwestie en die geeft aan dat het niet koud kon zijn. Ik vroeg naar de werkgever om daar mijn verhaal te kunnen doen.

Meneer gaf met een zeer botte sneer aan dat ik snel mijn verhaal moest doen. Dat probeerde ik, maar hij onderbrak mijn verhaal door te zeggen dat de bezorger zei dat het warm was en daarmee was de kous af. Hij had hier geen tijd voor en hing op. Terwijl ik nog zei dan kom ik wel langs.

Ik stap binnen en geef aan dat hij niet zo makkelijk van mij af komt. Meneer was van begin af aan niet voor reden vatbaar. Nogmaals geeft hij nu op een aggresieve toon aan de bezorger te geloven. Ik gaf als tegen reactie wat hij dan had verwacht van een 14jarige die zijn baantje wil behouden!

Ik moest het maar met het koude eten doen, wat ondertussen al een uur onaangeroerd in het tasje zat. Hij ging er iig niets mee doen!

Ik ben toen zo kwaad geworden dat ik de hamburgers door zijn tent heb gegooit. En erbij heb geroepen dat ik dit de 16.10 euro waard vond.

Waarop meneer op mij afstormde en mij met een behoorlijke gang wegduwde. Ik gaf aan niet aangeraakt te willen worden en dat ik zelf ook wel de deur wist te vinden. Dat was niet genoeg voor hem, hij pakte mij vast en duwde mij naar buiten.
    Toen belde ik de politie, zij kwamen opdraven. Gaven aan dat ik ook fout zat, actie reactie. Dus ze konden niet meer doen dan het uitpraten met deze meneer. De politieagent vroeg mij of ik mee naar binnen wilde. Dat heb ik gedaan, want ik was niet onder de indruk van deze man zijn acties. Eenmaal binnen roept hij dat zij de tent uit moet (ik), continu .. weer komt hij mijn kant opgestormt waardoor de politie agenten voor hem gaan staan en aangeven dat hij rustiger moet doen op een strenge toon. Hij blijft doorgaan, de politie agent zegt dat hij zo het gesprek niet aan gaat. Hij draait om en zegt tegen mij. Je hebt helemaal gelijk en we lopen naar buiten toe. Daar hebben we nog even gesproken en zijn naar huis gegaan! Meneer is echt aggresief! Waarom zou ik in godsnaam over een paar hamburgertjes/€16,10 gaan liegen 🤔

12. Klant is bij hun geen koning. Slecht en koud voer.
    Wat een… tent.

13. Nu paar keer hier onze friet gehaald en we komen zeker terug. Smaakt altijd goed. Je ziet het personeel alttijd druk in de weer en hun best doen onder drukke omstandigheden. Even wachten is dan ook niet erg, want je krijgt er wat heerlijks voor terug.

14. Drie keer op rij is het niet goed gegaan met onze bestelling. De eerste twee keer stonden snacks die we besteld hadden wel op de bon, maar zaten ze bij thuiskomst niet in de zak. Dan hebben een paar personen dus geen snack... Eerste keer netjes ons geld terug gekregen, de tweede keer niet omdat “ze niet kunnen controleren dat het er echt niet in zat”.
    De derde keer in de winkel hebben we onze bestelling maar direct gecontroleerd, weer 2 snacks die ontbraken. Geen excuses, maar juist moeilijk doen om deze alsnog te bakken omdat het zo druk was. Nooit eerder zijn we in een snackbar zo onfatsoenlijk behandeld.

Jammer. Een keer een foutje maken kan, maar dan moet je hem wel netjes oplossen. Wij komen hier nooit meer terug.

15. Allemaal harde stukken friet, snack was ook veel te hard gebakken.
    Geen succes.

16. deejee

17. Van een andere snackbar overgestapt op deze,

snack 77 is voor mij de beste snackbar in Goes!
    Heel klant vriendelijk en bezorging is zelfs nog sneller dan ze aangeven, binnen 10 minuten / kwartier is het bezorgd. Echt een top snackbar! Beter is er niet 👍

18. Patatje gehaald en beren poten, echt nog nooit zulke slechte friet gehad allemaal kleine stukjes die al een paar keer gebakken leken te zijn, beren poot waarvan gezegd werd dat hij dat zelf maakt was is een goedkope vieze bal, en daar wordt allemaal erg veel geld voor gevraagd.

19. Ontevreden klant

Sinds snack 77 in Goes zit waren wij groot fan, maar van de afgelopen 7 bestellingen die wij hebben gedaan zijn er 5 verkeerd gegaan.

Waarom blijf je dan bestellen?! Ze hebben echt de lekkerste friet van Goes en omstreken naar mijn mening.

Wat er allemaal verkeerd ging? De ene keer was het meer als een half uur te laat, de andere keer lag de frikadel speciaal naast zijn bakje (wat later werd opgelost door er een folie over te doen) dan lag de hamburger compleet overhoop, dan kon ik knopen leggen in de slappe friet, dan klopte de bestelling niet en moest er een snack achteraan gebracht worden en ga zo maar verder.

Na de laatste keer houdt het voor ons op. Er waren verkeerde snacks geleverd bij onze friet, na bellen en een onvriendelijk gesprek werden ze opnieuw gebracht. Echter toen het 20 minuten later opnieuw werd bezorgd zat er alsnog een kipcorn bij in plaats van een frikandel. Toch nog maar een keer bellen en gevraagd naar de eigenaar welke nog onvriendelijker was als degene die we ervoor spraken.

Hier is het bewijs dat goede kwaliteit niet voldoende is om klanten tevreden te houden.

20. Es waren fur uns die schlimmsten Pommes in ganz Holland. Nie nie wieder!! Die haben vor Ort eine Werbung liegen. "Hier die besten Pommes in ganz Zeeland". Ich lache mich weg, sollen mal nach Middelburg fahren und dort Pommes probieren und lernen!!

Bei der Bestellung ist alles schief gelaufen, sollte zum vor Ort sein mit extra Mayo in schale. Was wir bekamen war, matschige, fast kalte Pommes mit Mayo oben drauf zum mitnehmen 😠😠

(Vertaling door Redactie Eet.nu)

Het waren naar onze mening de slechtste frieten van heel Nederland. Nooit weer! Ze hebben daar er een reclame: "Hier de beste frieten van heel Zeeland". Ik lach me dood, ze moeten maar eens naar Middelburg rijden en daar patatten proberen en leren maken!

Bij de bestelling is alles misgegaan, het is een plek waar je mayo in een schaaltje krijgt. Wat we kregen waren vochtige, bijna koude patatten met mayo erop om mee te nemen.

1,2
  21. Over het algemeen redelijke service, maar slechte ervaring met laatste bestelling. Online besteld voor af te halen i.v.m. afspraak. Eindelijk aangekomen; er zijn geen klanten, staan met 3 man te niksen, maar aan mijn bestelling moesten ze nog beginnen.

5,5
  22. Afgelopen weekend met de eerste zonnige dag van de Lente, ontzettend vriendelijk personeel, goeie friet en prima snacks en leuk gepresenteerd voor een 'snackbar'.

23. unsatisfied customer
    Vertaal van English naar Nederlands

Online order geplaast, na 1.5uur geen bezorging, nogmaals gebeld, na wat woorden wisselen werd ik verzocht om maar niet meer een bestelling te plaasten.. Eten was steenkoud, alsof het al een uur klaar lag... volgens mij mag je geen eten bezorgen dat al zo lang ligt in verband met bacterie.

24. M. de Bruine

Slechte ervaringen met dit bedrijf. Al meerdere keren besteld en elke keer was er wel iets. De laatste keer was ik onwijs kwaad en heb ik een mail gestuurd naar de eigenaar. Hij beloofde het aankoopbedrag te vergoeden en dat vond ik een nette oplossing. Dit was op 9 januari 2016 en tot op heden niks meer van de eigenaar vernomen. Heb al drie mails gestuurd maar niks helpt. Nooit meer Snack77 voor ons in ieder geval, belachelijk slechte service.

25. Slechte ervaring met Snack 77. Na het plaatsen van mijn bestelling direct moeten betalen (achteraf weet ik waarom). De eigenaar heeft blijkbaar geen fatsoen om op een normale manier te reageren tegen zijn klanten. In het ruime halfuur, voor een grote friet met 2 snacks, heb ik mijzelf verbaasd over veel dingen. Een klant die vroeg of zijn bestelling goed was doorgekomen werd uitgevloekt door meneer, een ander werd pas uitfloten nadat deze weg was. Tegen het personeel tekeer gaan en vervolgens bij een klacht luid vloeken en tieren. Blij dat ik mijn patat meenam en daar niet langer hoefde te zitten. Slechte service, slechte kwaliteit!

1,8
  26. kees 240 punten

Lange onnodige wachttijden. Aangeboden frites en snacks onder maat. Handig om eerst te laten betalen, anders was de helft van de klanten gewoonweg weggegaan. De chef is kennelijk niet in staat met zijn medewerksters te communiceren. Ruzie maken met klanten in de zaak is niet goed en duidt op slecht ondernemerschap. Geen klant meer.

1,9
  27. leo 14 punten

Afgelopen week friet gegeten bij Snackbar 77. De friet was niet lekker, te veel kleine stukjes en veel te bruin en te hard gebakken. De hapjes waren lekker. We hebben er al vaak gegeten en het was altijd goed en het was het best in het begin toen het nog echt verse friet was en niet van die aardappel puree friet, wat de naam verse friet geen eer aan doet.

28. Gewoon goed, super friet en broodjes. Leuke bediening.

29. We zijn hier al meerdere keren geweest zowel halen als daar zitten. Vinden het gezellig en is erg lekker. De eigenaar houdt van een grapje. Helaas dat niet iedereen er tegen kan volgens de recensie. Ik zou zeggen probeer het eens. En je gaat nooit meer ergens anders heen. Helemaal top.

30. Nou dit was de laatste keer dat ik hier nog kwam. Ik kwam binnen om 17.50 uur. Er stonden ongeveer 3 klanten op hun bestelling te wachten en ik kon meteen bestellen. Tot zo ver ging het goed. Na ongeveer 15 minuten vroeg ik, of dat het nog lang duurde. Nou dat hat ik beter niet kunnen doen. De leidinggevende gaf aan dat hij niet uit zijn neus stond te vreten en hij wapperde met zijn handen met de mededeling: ik sta niet stil hoor, als dat nou zo was, dan had u recht van spreken. Ik antwoorde daar op dat hij dan misschien wat meer personeel in kon zetten. Hij antwoorde hierop dat ik dan maar de zaak moest komen draaien als ik het zo goed wist. Intussen waren er al enkele klanten die na mij kwamen en ook met bewerkelijke bestellingen, geholpen en liepen al naar buiten. Toen ik hem daar op aan sprak, gaf hij mij aan, dat dat zo niet werkte. Uitleggen deed hij het niet, want dan duurde het nog langer voor mij. De zaak was ondertussen volgestroomd en alle andere klanten keken mij aan van, dat je dit pikt! Hij bleef op mij ageren en toen ik dit tegen hem zei, gaf hij als antwoord dat hij dat mocht doen in zijn eigen zaak. Ik zei ben je dan niet bang voor slechte reclame, waarop hij zei, dat ligt er aan wat je er mee doet. Ik gaf als antwoord dat ik daar zeker wat mee zou doen, waarop hij weer reageerde dat hij dit wel had verwacht. Hij bleef ageren en toen ik eindelijk na een half uur mijn bestelling kreeg, was ik zo kwaad, dat ik hem heb gezegd hier nooit meer wat te bestellen. Thuis gekomen heb ik de friet in de vuilnisbak kunnen gooien, want deze was niet gaar! Dit is volgens mij niet de juiste behandeling van een klant!

31. John Steketee

32. Ik ben al een aantal keer bij Snack 77 geweest, het is een mooie zaak.
    De friet is erg goed, ook aan de snacks is niks op aan te merken.

Het personeel is heel vriendelijk, en je wordt vlug geholpen.

Ik kom zeker terug!