Amadore | Jersey in Goes

3. Betalen pin Visa Master Card American Express

1432205193 59
1512060577 44

1. Slechte bediening, tot 4 keer toe het verkeerde geserveerd. Reactie van bediening is heel erg brutaal. Geen aanrader!

2. Regelmatig komen wij bij jersey .ze hebben gewoon het beste terras in goes. Bediening is bij ons altijd vriendelijk en het eten ook erg lekker. Enig nadeel is dat wij toch een paar van onze faforiete gerechten missen op de vernieuwde kaart. Gelukkig staat er nog voldoende ander lekkers op. Laat de zomer maar komen.

3. M. Van Nijnatten

Ongemotiveerde en onvriendelijke bediening, bij beide toilets stond urine op de grond. Als je dit meldt krijg je de opmerking: ik ben nog niet geweest dus ik weet het niet. Grand dessert is veel te groot, vermeld voortaan dat dit voor minimaal 2 personen is.

4. We bestelden een mixed grill, het vlees smaakte allemaal hetzelfde, ik kon aan de vorm zien wat voor soort vlees het was. Dan de hamburger die erbij was lust onze hond nog niet zo vies... De gemengde salade was sla, sla in grove stukken in een schaaltje gepropt met daar bovenop wat vieze dressing. Bestek om op te scheppen van de salade of mayonaise was er niet, de drie sausjes waren in elkaar overgelopen, we hebben alles laten staan netjes afgerekend.

Er werd niet eens gevraagd hoe het gesmaakt had, we kregen alleen een rare blik toegeworpen. Dus ons zie je daar nooit meer!

1,7
  5. Martijn

Zeer slechte bediening, verliezen bij het minste of geringste het totale overzicht en zijn daarnaast nog chagrijnig en onbeleefd ook. Eten is meestal wel van redelijke kwaliteit, beter als bij sommige andere Amadore-restaurants.

6. J. KUIJPERS

Wederom een erg slechte ervaring opgedaan bij een van de bedrijven van Amadore. Dit was de tweede keer in 1 week (1e keer bij het Postkantoor in Goes) dat wij erg slecht behandeld werden. De bediening was zeer onder de maat. Wij hebben gisteravond welgeteld meer dan een uur moeten wachten op een simpele portie bitterballen.

Ondertussen wel een keer vragen of we nog iets wilden drinken. Wanneer wij ze attendeerden op het feit dat wij bitterballen besteld hadden, kregen wij het korte en vrij geërgerde antwoord: "Ja, dat weet ik!" te horen.

Kortom wederom niet tevreden over de catering van Amadore. Hier moeten ze echt aan gaan werken, willen ze klanten houden.

7. Kempjes

Zeer slecht eten bij Jersey vanavond: stoofvlees zonder smaak in waterige saus, wat niet bepaald paste bij de flauwe frietjes. Partner at gegratineerde mosselen, in dunne drab met een ondefinieerbare smaak. Knap, om zo te knoeien met eten.

1,3
  8. Duur, vreselijk personeel en slechte service, dan nog niet te spreken van het eten.

9. Laatst ben ik met een vriendin wat gaan drinken in restaurant Jersey Goes. Leuke tent, lekkere koffie en fijne bediening. Tot waarschijnlijk de manager kwam binnenlopen en zijn personeel begon af te blaffen. Het ergste was voor ons dat hij ook het woord 'kanker' heeft gebruikt, dit allemaal temidden van iedereen. Dit is niet acceptabel, en heeft ons bezoek aan Jersey verpest.

10. Wij komen hier regelmatig iets drinken als we (met het schip waar we op werken) in Hansweert zijn. De sfeer is altijd top, wij kunnen het altijd goed vinden met de bediening en toen we geen taxi meer konden krijgen bracht de zoon van de baas ons naar huis. Ik geef ze een 9 voor alles.

11. Diner is van goede kwaliteit. Leuke sfeer. Minpuntje is dat je, mede doordat het terras erg groot is, niet altijd direct geholpen wordt door het personeel

12. Tot enkele jaren terug was dit een keurige eetgelegenheid met uitstekende service. Het ziet er ook nu nog mooi en gezellig uit. Maar wat een teleurstelling gisteren...
    We wilden wat drinken met een lekker gebakje. De serveerster zei heel kortaf en chagrijnig dat al het gebak op was. Geen excuses, geen alternatief. Toen maar twee warme chocomel besteld. Die was goed en werd snel geserveerd, door een andere serveerster die totaal niet vriendelijk was. De eerste serveerster rende letterlijk rond, zeer geïrriteerd en boos. Alle (!) personeel die ik heb gezien straalde totaal geen werkplezier uit.
    De mensen die naast ons zaten hadden een pannenkoek en een clubsandwich. De pannenkoek was koud en de sandwich zag er buitengewoon onsmakelijk uit. Ze hoefden niet af te rekenen en hebben een ander restaurant opgezocht.
    Ik ging onze chocomel afrekenen binnen (pinnen). Ik plakte bij elke stap aan de vloer vast, zo vies was de vloer. Binnen was het een gestresste chaos. Ik werd meerdere keren bijna omver gelopen. De bar stond vol vieze vaat. Ook hier een nare chagrijnige sfeer. Echt zo zonde voor een gelegenheid die 'vroeger' zo mooi en goed was. Ik ga hier niet meer naar toe.

13. Aantal keer gegeten en gedronken. Ondanks dat het er gezellig en druk is gaan we er niet meer heen. De bediening is niet oplettend, staan met aantal mensen in de deuropening maar hebben geen oog voor mensen op terras. Elke keer herhaaldelijk de vinger opsteken om aandacht te trekken. Komt er eindelijk iemand, geef je aan af te willen rekenen, kan het niet, moet ze een andere collega sturen. Alle keren klopte de rekening niet. Bij kleinere bestellingen of sterk afwijkende producten kom je er wel uit, al is het wel storend, want daar moet weer een ander naar kijken.

Deze wijze van werken is ook storend als je na elk rondje wilt afrekenen, moet je steeds wachten op een andere collega. Zelfs bij het afrekenen van elk rondje gaat het mis, er stonden 5 drankjes open terwijl we maar met zn 4-en waren. De mevrouw volharde haar standpunt, dit tot grote ergenis. Ze liep weg en stuurde de zoon van de baas, die kwam breeduit met de borst vooruit eens even verhaal halen. Op zich goed dat je personeel in bescherming neemt, maar de wijze waarop gaat alle perken te buiten.

Eten is goed, tosti (lunch) is ook wel de meest simpele variant die te bedenken is. Diner is goed en smaakvol, maar in relatie tot de prijs mag je er meer van verwachten. Recentelijk weer gegeten, weer een foute rekening, nu met aantal koffie en sterke drank die we totaal niet genuttigd hadden.

Jammer voor het gezellige terras, de maat is vol. Geen trek om na een gezellig etentje weer steeds aan de bar te moeten staan omdat de rekening onjuist is.

14. Liselotte Rouw

Op een ochtend ben ik hier wat gaan drinken met mijn vader. We gingen aan tafel zitten om 10 uur om een kopje koffie te drinken. We hebben eerst 10 minuten gewacht, maar toen er niemand kwam is mijn vader naar binnen gegaan om te vragen of we wat mochten bestellen.

Mijn vader vond de cappuccino waterig en er zat maar een mager melklaagje op. De sfeer is redelijk, de tent is goed aangekleed maar er zit verder niemand. De prijs is niet laag maar ook niet te hoog. Het kostte ons €5,00 voor een ice tea green en een waterige cappuccino.

15. Ongelofelijk slecht luisterend en kijkend bedienend personeel.
    - Eerst moeten we vragen of ze onze tafel (waar we toch al 10min zitten) willen afruimen: de spullen van de vorige staan pontificaal op ons tafeltje.
    - 3 koffie duurt na de bestelling 15min.
    - 2 glazen water die gelijk besteld zijn met de koffie moeten we nog 3 keer om vragen.
    - 1 van de glazen water is troebel.
    Kortom: eigenaar, leid je personeel op, organiseer het beter en zet de klant centraal!

16. Ra 496 punten

Zeer lekker gegeten. Kwam snel op tafel, heerlijke kipsaté. Ook de mosselen waren erg goed. Goede service en goed eten. Zeker een aanrader, wel iets aan de prijzige kant.

17. j smulders

Op 1e Pinksteren wezen eten op het terras. Na een lange dag op het water waren we goed moe en wouden we snel wat eten! Bij binnenkomst werden gelijk de mosselen aangeboden in witte wijn! Waren iets aan de kleine kant maar daar had ze voor gewaarschuwd! Maar zeker de moeite waard, heerlijk en snel gegeten!

Groet.

18. Viktor Hodemaekers

Leuk was alleen nog niet zo druk op het terras op zondag om half 1 dus vandaar de sfeer iets minder... Kreeg eerst een broodje zalm terwijl ik parmaham besteld had en toen ze het neerzette bedacht ze dat en zei direct dit is niet goed gegaan, de topper!

19. Op een drukke zaterdagavond neergestreken! Alles was in orde ! Snel, lekker en prijs was zeker niet veel voor wat we kregen! Leuke dames ook die er werken! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

20. Laatst wat gedronken met een groep van vier personen. We kozen ervoor om binnen te gaan zitten, dicht bij de bar. Na daar een uur gezeten te hebben werden we zomaar van onze plek gestuurd door de zoon van de baas, omdat vrienden van hem daar zo nodig moesten zitten. Wat een belachelijk slechte service. Dan kan je nog wel de zoon van de baas zijn, maar dit gedrag kan men toch niet accepteren van het personeel. Schandalig!

21. Esther Oosterhoff

Vorige week rond half drie neergestreken met een vriendin en twee pubers. Ik kom graag bij Jersey om de sfeervolle inrichting en de lekkere broodjes. De bediening is echter waardeloos, jonge meisjes zonder overzicht die je niet opmerken, theezakjes vergeten (ook bij navraag) en slecht getapt bier afleveren (mijn Grimbergen zat maar half vol). Toen ik gelijk mijn beklag hierover deed, vroeg de bartender of ik er al uit gedronken had! Erg jammer van zo' n mooie zaak!

22. Op een stille maandagmiddag, niet vooraf gepland, in Goes de lunch gebruikt. Na een blik op de terrassen aan de Grote Markt sprong Jersey eruit qua sfeer. Comfortabele terrasstoelen, verwarming en sfeerhaard. De kaart had een ruime keus en ik trakteerde mezelf op een "broodje gerookte paling met frisse salade" en een kop thee. Eerst kwam er een kop koffie, kan gebeuren. Even later mijn broodje. Een veel te hard gebakken pistolet waartussen de paling zwom in een soort oranje whiskey cocktail saus met een heel klein beetje groene garnering. Geprobeerd alles zoveel mogelijk van de saus te ontdoen, maar de smaak van de paling werd nog steeds overheerst door de nog achtergebleven saus die in het brood was getrokken. Ik weet dat smaken verschillen, maar bij het broodje garnalen stond het tenminste keurig vermeld: met cocktailsaus. Graag zeg ik zulke dingen even persoonlijk, maar de bediening heeft niet één keer gevraagd of alles naar wens was. Ook toen mijn bord met de restanten van de saus en brood werd afgeruimd werd niet gevraagd of het had gesmaakt. Jammer.

23. Na een onverwachts etentje met mijn man! Voordat we naar de fair wouden gaan wouden we eerst even snel wat eten we kwamen uit in jersey.. Mooi terras leuke kacheltjes een woord gezellig. Even op de menukaart gekeken en werden naar binnen gehaald door de jongeman die ons had zien aankomen! Gelijk een leuke tafel aan het raam.. Toen werd ons door de zelfde meneer gevraagd om wat te drinken en werd direct het koopavondmenu aangeboden.. Wij gingen toch maar voor de kaart! Drankjes waren snel en gelijk eten besteld voorgerecht hoofdgerecht. Allebij carpaccio en die was heerlijk geen bevroren diepvries wat je bijna overal ziet lekkere saus erop gewoon lekker..
    De meneer die ons binnenhaalde was al weg en werden geholpen door een vrolijke jonge meid die vroeg of alles naar wens was. 10 min later hoofdgerecht een keer scampis en een keer mixedgrill! De scampis heerlijk met friet en salade mijn man had mixedgrill en viel iets tegen klein beetje taai helaas maar dit werd snel
    Opgemerkt en kregen een nieuwe gepresenteerd nadat de jongedame dit had gevraagt! Top heerlijk mals perfect goed verzorgt daarna kopje koffie en we sloten deze avond gezellig af bij de fair! Goede service lekker eten en snel daar hadden we namelijk om gevraagd.. !

24. Meerdere keren geweest in Jersey en ook de andere Amadore locaties, het concept is goed in elkaar gezet, leuke menu kaart, goed ingerichte restaurants/hotels. Alleen de bediening en service is in vele gevallen dramatisch: ze begroeten je niet of nauwelijks, spreken klanten aan met 'je' en de motivatie en vrolijkheid is niet te herkennen bij de veelal jonge meisjes. Een lesje klantvriendelijkheid en hospitality zouden deze medewerkers goed doen!

25. Op een vrijdagavond hier gegeten. Personeel is druk in de weer met het voorbereiden van het nieuwjaarsfeest.
    3 gangen verrassingsmenu genomen. De carpaccio uit de vriezer was smaakloos en waterig, zonde van het vlees.
    Het hoofdgerecht bestond uit 3 soorten vlees met vettige sauzen uit een pakje. Nagerecht grand dessert waarvan het gebak/taart nog bevroren was.
    De gerechten hadden een hoog Makro gehalte, er werd weinig gewerkt met verse dan wel zelfgemaakte produkten.
    Alle gangen kwamen zo van de kaart dus weinig verrassingen.
    Voor een restaurant met een vermelding in de Michelingids vind ik het ver onder de maat. Te veel betaald voor een matige hap. Jammer.

26. Vanmiddag geluncht op het verwarmde terras, zag er gezellig en modern uit met zelfs al wat kerstverlichting. Bediening stond meteen aan je tafeltje en alles verliep beleefd en vlot. Alleen vonden wij de kwaliteit qua eten nogal beneden niveau in vergelijking met de prijs. De clubsandwich bestond uit niet meer dan plakjes gerookte kip, sla en een grote hoeveelheid mosterdsaus (volgens de kaart hoorde er ook nog bacon op) verder kon je nog kiezen uit bruin- of witbrood, maar kreeg niet het brood waar ik voor had gekozen. Jammer!

27. Wederom heerlijk gegeten, vlotte aardige bediening. Italiaanse bol gekruid gehakt en de snert van gisteren, beide aanraders.

28. Hebben de mensen die slechte recensies geschreven nu pech gehad of zijn ze heel erg verwend?
    Na een bezoek aan Vlissingen Maritiem een fietstochtje door Zeeland gemaakt en neergestreken op het gezellige terras van Grand Cafe Jersey.
    We zaten nog naar net of het bestelde biertje kwam al.
    Iets gemakkelijks uitgezocht: gewokte groente visschotel voor een prijs waarvoor je in het westen nog geen voorgerecht krijgt. Prima kwaliteit en zeer vriendelijke bediening die steeds kwam vragen of alles in ordee was zelfs het woord "alstublieft" in de mond nam. In tijden niet gehoord!
    Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor anderen.

29. Zeer slechte ervaring mosselen en oesters besteld beide niet aanwezig, helaas zijn ze op en de oesters zijn er niet vanwege de kwaliteit de wijntjes moeten afrekenen en op naar een restaurant waar de mosselen wel zijn

30. Niels 86 punten

Onlangs gegeten met een ander stel en tamelijk teleurgesteld. Voorgerecht best ok, maar hoofdgerecht bij alle vier beneden peil: tournedos droog, gebakken mosselen droog, vis was nog het beste. Alles fors aan de prijs en kwalitatief beneden niveau. Wel een sfeervolle tent.

31. Iedereen verdient een tweede kans, maar Jerseys absoluut niet. Door toeval verzeild geraakt in Jerseys. Met enigszins lood in de schoenen gezien de reputatie van deze horeca gelegenheid. Aan de andere kant wilde we ons zelf wel eens laten verassen. Helaas werd er aan al onze verwachtingen voldaan.

Meerdere mensen geïrriteerd weg zien lopen wegens verkeerde of vertraagde bestellingen. Een aantal mensen soms zonder te betalen. En terecht. Onze bestelling liet ongeveer 40min op zich wachten (2 bier, 1 choco en rode wijn). Ok.. het was druk aangezien het weer en koninginnedag maar juist dit soort dagen moet je als horeca gelegenheid scoren en zorgen dat je organisatie klopt.

Na meerdere malen vragen waar onze bestelling bleef (na een vol uur wachten) ben ik naar de manager gelopen om te vriendelijk en bescheiden te vragen waar onze bestelling bleef. Geduld is een schone zaak dacht ik zo. De manager wierp wat bonnen in mijn richting die nat van het bier waren en vervolgens kreeg ik de oplossing voor deze wanorde "wat denkt u zelf meneer met deze drukte en organisatie". Daar kon ik het mee doen.

Enjoy..

Best regards,

Elements

32. Gister hier gegeten, wat een mooi bedrijf met vriendelijke attente bediening. Eerlijk eten tegen een goede prijs. Eindelijk weer eens een schaaltje sla en verse groenten.

33. Slechte tent, ziet er leuk uit vanaf de buitenkant. Franse uiensoep besteld en wat krijg je? Heldere prei soep met wat uien en een stukje brood met gesmolten kaas. Nog nooit eerder meegemaakt. Hoofdgerecht ossenhaasspies met sesam ketjap saus. Liggen er gestoofde peertjes, spruiten etc bij, alsof ik een wildmenu heb besteld. Nagerecht hebben we maar overgeslagen en geen fooi. Zelfs het biertje was verkeerd getapt, geen schuim.

34. Ontvangst en bediening prima en erg vriendelijk. Het eten was niks bijzonders, ik zou er niet nog een keer naartoe gaan.

35. Eten matig. Op de carpaccio veel "rommel" die de smaak overheersen, zonde van het vlees.

De hoofdgerechten bestaan uit vlees met vettige sauzen uit een pakje, niks aan kan ik zelf beter. Te veel betaald voor een matige hap.

Personeel een drama. Hangen een beetje rond bij de bar. Zien de rommel daarom heen niet en doen onsmakelijke uitspraken. Ook een bedrijfsleider die de hele avond met een glas op het terras zit ziet er niet professioneel uit.

36. Zeeuws vlamingen

Afgelopen maandag, na de horecabeurs hier gegeten.

We wilden ons laten verrassen door het heuse surprise menu.

De gerechten; soep uit pakje?, taai vlees, fruit uit blik, gerechten die je thuis nog lekkerder klaarmaakt; lees groenten die te zacht zijn, smakeloos.

Het dessert werd overgooit met poedersuiker, waar de vingers overal instonden.

De bediening rent en vliegt over de trappen heen in de zaak, zelfs koks rennen in het restaurant heen en weer.

Prijs-kwaliteit zeer slecht. Bijna 40 euro voor dit slechte eten was een schande en gaf ons een gevoel, dat we dit geld echt weg gegooid hadden, jammer.