Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goedereede verdeeld zijn.

Ooo zo heerlijk het eten. Kom snel weer terug

Mooie en knusse zaak. Vriendelijke en goede bediening.

Tijdens onze vakantie in Goedereede zijn we dit jaar 2× keer in eetcafé Goeree gaan eten. Naast dat dit een erg gezellig, leuk en nostalgisch café is, waar je niet alleen direct contact krijgt met de lokale inwoners, kun je hier ook uitstekend eten.

Geen uitgebreide keukenbrigade, geen kelners, geen tafelkleden, maar gewoon eerlijk en eenvoudig prima eten. Michelle staat in haar uppie haar mannetje wel in de eenvoudige keuken. Ook Danny weet van wanten en Paul zorgt voor en achter de toog voor de rest.

De echte 200 grams hamburger wordt erg compleet inclusief een eitje geserveerd en smaakt uitstekend. Ook de spareribs zijn absoluut de moeite waard en niet op de laatste plaats de super malse en overheerlijke varjenshaas saté. Allemaal met lekkere knapperige frietjes en tegen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zoekt je een gezellige, een informele en ongedwongen sfeer, met prima eten dan kunnen wij Eetcafé Goeree van harte aanbevelen. Genieten en onthaasten in optima forma!

Groeten van Lysanne en Gérar.

Abdulla

Ik heb bij jullie het 5 gangen verrassings menu gekozen, dit idee vindt ik al fantastisch! Één voor één van de gangen waren uitmuntent lekker! De bediening zijn hele vriendelijke personen die veel aandacht voor je hebben. Kwa sfeer is het super leuk, goed en gezellig ingericht. Ga vooral zo door!!

Heerlijk gegeten, verrassend en gezellig!

Rian Barth

Gisteren bij jullie gegeten. Ik heb nu een halve ster gegeven, maar het was echt verschrikkelijk, die geroosterde groente schotel met een soort mozarellabolletje. Echt heel slecht, niet gaar, niet voedzaam, smakeloos en zonder enige fantasie of creativiteit. Jammer. Tip: proef het zelf eens.

Na een grondige verbouwing maar met behoud van het unieke karakter hebben Christoph en Donja Röder met een compleet nieuw team een mooi en nieuw concept neergezet. Het interieur is een mooie mix van authentiek, industrieel en modern, lekker doorgezet naar de nieuwe menukaart en ja, zelfs de kleding van het bedienend personeel. Dat de Chef-kok een topper is ga je vanzelf wel beleven!
    We namen de vissoep met Stellendamse garnalen en de huisgestoomde pittige kip met makreelsalade. De vissoep was verrukkelijk, mooi op smaak , de kipfilet was heerlijk gegaard en mooie combi met de makreelmayonaise. Hoofdgerechten Filet van zeebaars en mijn tafelgenote parelhoen, beide weer gewoon heerlijk op smaak, erbij verse frieten met huisgemaakte mayonaise (top!!) gegrilde groenten, erg lekker. Zeker, wat er uit die keuken komt is gewoon top, jaren niet zo lekker gegeten op de kop van Goeree.
    Het bedienend personeel is professioneel, attent en vriendelijk, men serveert goede wijnen en een goed getapt glas bier.
    De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed te noemen en mijn volgende bezoek staat alweer gepland.

Wennen aan kleine kaart, maar eten was lekker. Kok die zelf komt serveren.
    Ga zeker nog eens terug!

Gert de Keizer

Geen poeha - gewoon eerlijk en heerlijk

We waren met drie hongerige volwassenen en twee dito kinderen. Een tosti besteld (die was wel okay) en vier pannenkoeken. Deze kunnen ze beter van het menu halen. Het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen (moesten er zelf om vragen). Duurde nog langer voordat de pannekoeken kwamen. Ik heb nog nooit zulke dikke en flauwe pannekoeken gehad in een restaurant. Het spek en de kaas waren er achteraf los opgelegd ipv meegebakken. Heel dom dat we de pannekoeken niet meteen hebben teruggestuurd maar we hadden zó'n honger. De helft konden we uiteindelijk niet op, zo dik en machtig. We hoefden niet te betalen voor spek en kaas maar zelfs het bedrag van 4,50 was nog teveel. Jammer, het dorp is leuk.

Omdat gisteren in een andere zaak alles vol zat in De Gouden Leeuw beland... Absoluut geen spijt van gehad! Met z'n vieren hier prima gegeten. Geen spectaculaire kaart maar als goed, goed genoeg is dan kun je hier met een gerust hart aanschuiven. Gaan wij ook weer doen.

Super lekker gegeten in een voortreffelijke pittoreske ambiance. Een absolute aanrader. Prijs - kwaliteit verhouding zijn zondermeer goed te noemen. Beperkte maar goede wijnkaart. Chardonnay Goedereede is een absolute aanrader. Dit was de eerste maar zeker niet de laatste ervaring.

T Sas gekozen omdat volgens de site van VVV bonnen ook hier geaccepteerd werden. Eten was prima en lekker. Helaas bleek toen we al buiten stonden en teruggeroepen werden dat VVV bonnen niet geaccepteerd worden. Misschien tijd om dit aan te passen want ik zag zojuist dat het er nu een half jaar later nog steeds op staat.

Heerlijk restaurant met hele vriendelijke bediening. We komen er graag en vaak, echt 'n aanrader.

Ineke Hoogenraad

Op zaterdag 23 augustus hadden we iets te vieren. We genoten met 21 familieleden van een koud en warm buffet in de pausenkamer. De kwaliteit en smaak van de gerechten was perfect. De bediening vriendelijk en attent. Het was fijn met zo'n grote groep 'apart' te kunnen zitten. Ja, het gebouw is oud, maar dat is tegelijk ook de charme. We hebben in Ouddorp gewoond en waren daar meer dan 25 jaar geleden voor het laatst. Ook de voorbespreking verliep in goede sfeer.

margriet

Onze ervaring met Hotel De Gouden Leeuw is niet goed. De overnachting was verschrikkelijk. De kamer was onhygienisch (tandpasta nog tegen de balken), verouderd met scheuren in de muren, en zelfs onveilig want het stopcontact hing half van de muur. Tot overmaat van ramp hebben we 3 uur s nachts de politie moeten bellen voor geluidsoverlast. Er bleek een illegale huisparty aan de gang te zijn. Het personeel was daar schijnbaar van op de hoogte want die kwamen de volgende ochtend brak op het werk. De service was uitermate slecht, zeer onvriendelijk personeel. Er was slechts een enkel positief puntje, de dame van het ontbijt was erg behulpzaam en vriendelijk.

Anja

Echte lekkere cappuccino. Volgende dag terug gekomen om te eten. Hier komen we zeker nog eens terug!

elza vroegindeweij

Leuk! En lekker. Heerlijke boerenhoeve, back to basics keuken, uitstekend gegeten en rustige, relaxte kok. Niets was teveel, mocht ook nog mee in de pannen en ovens (aga) kijken. Ik kom terug voor workshop met zussen, vond dit al zeer leerzaam! Dank Marijke en team en tot ziens.

niekje

Gisteren heerlijk gegeten! De gastvrouw was ontzettend vriendelijk en het is net alsof je in een huiskamer zit. Goede prijs-kwaliteit verhouding en fijne grote hoeveelheden! Gaan hier zeker nog eens terug!

Met een gezelschap van 15 personen gegeten in de Pausenkamer in Hotel De Gouden Leeuw te Goedereede. Een pand uit 1480. De Pausenkamer is een verwijzing naar de pastoor uit Goedereede, die uiteindelijk in Rome de eerste en enige Nederlandse paus is geworden: Adrianus (1522-1523).

Ondanks de flinke groep toch een vrije keuze uit een vlees- (= wild) menu of een vismenu: voorgerecht: fazantenbouillon of een garnalen bisque; hoofdgerecht: hertenbiefstuk met cantharellen en rode-portsaus of gebakken kabeljauw met brunoise van groente en een heerlijke saus; dessert: trio van chocolade of creme brulee en ter afsluiting koffie of thee. Bij alle gerechten werd een passende wijn geschonken.

De bediening is attent en adequaat, ondanks dat vanuit de keuken een aantal trappetjes naar de tweede etage moet worden gelopen.

Het restaurant was geheel gevuld, hetgeen een zichtbaar teken is van de kwaliteit, die in De Gouden Leeuw wordt geboden.

Een aanrader voor hen die nog niet eerder hebben gegeten bij De Gouden Leeuw. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Gebr. Brok en echtgenotes

Heerlijke mosselen met gamba's gegeten en ook de tournedos was zeer goed. zeker voor herhaling vatbaar.

Wij zijn niet zo erg positief, slechte bediening, laten veel steken vallen wat jammer is en het eten is niets bijzonders, ziet er beter uit dan dat het smaakt, plaatsje is wel erg leuk.

Marian Visser

Hans en Gerda Keldermans

Wij komen al jaren bij Christoph en het is er gezellig. Lekker eten een goede wijn, en het personeel is er altijd voor je en als er iets niet goed zou zijn, wel melden ze staan er altijd voor open.

Al meerdere keren hier gegeten. Laatst nog met 15 personen. Alles even lekker en het personeel/eigenaaar is altijd heel erg vriendelijk. Ook complimenten aan kok. Alle maaltijden werden in 1 x uitgeserveerd! Gezellige sfeer!

Eten is aardig, maar wel vrij duur. Locatie is prachtig. Ook hier is de bediening weer selectief aardig (aardiger tegen ouderen). Het Hotel Akershoek-syndroom. Jammer, want verder heeft Sas veel potentie!

Hans

Onderweg voor een weekend Zeeland even gestopt in Goedereede voor een zeer smakelijke lunch bij Eetcafé 't Sas. De bediening was zeer hartelijk, het belegde stokbrood en verse jus d'orange erg smakelijk en het uitzicht op het pittoreske plaatsje in een heerlijk zonnetje erg de moeite waard. Uitstekende plaats voor een tussenstop in Zeeland.

John Irma Femke En Nienke

Net als vorig jaar weer heerlijk gegeten bij Sas. Leuke kaart, verse producten en je proeft wat je eet in een huiskamer sfeer! Met enthousiaste eigenaars en leuke bediening. Bij een bezoek aan Goedereede moet je hier gegeten hebben.

cees en adri

Heerlijk eten voor een redelijke prijs.

Vorige week toevallig bij dit restaurantje uitgekomen, gelukkig want we hebben het enorm goed naar ons zin gehad, leuke kaart met een mix van vis en vlees, ik zelf had kip met scampi's en mijn vrouw had de sliptongetjes genomen, je ziet en proeft dat hier met verse producten wordt gewerkt, en de gastvrouw is zeer goed in haar vak, ze neemt de tijd voor iedereen terwijl de zaak vol zat, geweldig, als we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer naar toe.

Fam. van Veen