Nieuwste foto's in Goedereede

3. Stadscafé Goeree heeft een nieuwe foto
  4. Stadscafé Goeree heeft een nieuwe foto
  5. Stadscafé Goeree heeft een nieuwe foto
  6. Gerda Keldermans's profielfoto
    Gerda Keldermans heeft een recensie geschreven voor Hotel de Gouden Leeuw

Echt thuis komen gezellig sfeer heel lekker eten en goede bediening.

7. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Goeree

Ooo zo heerlijk het eten. Kom snel weer terug

8. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Hotel de Gouden Leeuw

Mooie en knusse zaak. Vriendelijke en goede bediening.

9. Lysanne & Gérar's profielfoto
    Lysanne & Gérar heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Goeree

Tijdens onze vakantie in Goedereede zijn we dit jaar 2× keer in eetcafé Goeree gaan eten. Naast dat dit een erg gezellig, leuk en nostalgisch café is, waar je niet alleen direct contact krijgt met de lokale inwoners, kun je hier ook uitstekend eten.

Geen uitgebreide keukenbrigade, geen kelners, geen tafelkleden, maar gewoon eerlijk en eenvoudig prima eten. Michelle staat in haar uppie haar mannetje wel in de eenvoudige keuken. Ook Danny weet van wanten en Paul zorgt voor en achter de toog voor de rest.

De echte 200 grams hamburger wordt erg compleet inclusief een eitje geserveerd en smaakt uitstekend. Ook de spareribs zijn absoluut de moeite waard en niet op de laatste plaats de super malse en overheerlijke varjenshaas saté. Allemaal met lekkere knapperige frietjes en tegen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zoekt je een gezellige, een informele en ongedwongen sfeer, met prima eten dan kunnen wij Eetcafé Goeree van harte aanbevelen. Genieten en onthaasten in optima forma!

Groeten van Lysanne en Gérar.

10. Abdulla's profielfoto
    Abdulla heeft een recensie geschreven voor Hotel de Gouden Leeuw

Abdulla

Ik heb bij jullie het 5 gangen verrassings menu gekozen, dit idee vindt ik al fantastisch! Één voor één van de gangen waren uitmuntent lekker! De bediening zijn hele vriendelijke personen die veel aandacht voor je hebben. Kwa sfeer is het super leuk, goed en gezellig ingericht. Ga vooral zo door!!

11. J.v't Hoog's profielfoto
    J.v't Hoog heeft een recensie geschreven voor Hotel de Gouden Leeuw

Heerlijk gegeten, verrassend en gezellig!

12. Rian Barth's profielfoto
    Rian Barth heeft een recensie geschreven voor Hotel de Gouden Leeuw

Rian Barth

Gisteren bij jullie gegeten. Ik heb nu een halve ster gegeven, maar het was echt verschrikkelijk, die geroosterde groente schotel met een soort mozarellabolletje. Echt heel slecht, niet gaar, niet voedzaam, smakeloos en zonder enige fantasie of creativiteit. Jammer. Tip: proef het zelf eens.

13. Hotel de Gouden Leeuw heeft een nieuwe foto
  14. Hotel de Gouden Leeuw heeft een nieuwe foto
  15. Hotel de Gouden Leeuw heeft een nieuwe foto
  16. Hotel de Gouden Leeuw heeft een nieuwe foto
  17. Hotel de Gouden Leeuw heeft een nieuwe foto
  18. Hotel de Gouden Leeuw heeft een nieuwe foto

Omdat gisteren in een andere zaak alles vol zat in De Gouden Leeuw beland... Absoluut geen spijt van gehad! Met z'n vieren hier prima gegeten. Geen spectaculaire kaart maar als goed, goed genoeg is dan kun je hier met een gerust hart aanschuiven. Gaan wij ook weer doen.

20. Marco Binnendijk's profielfoto
    Marco Binnendijk heeft een recensie geschreven voor Hotel de Gouden Leeuw

Na een grondige verbouwing maar met behoud van het unieke karakter hebben Christoph en Donja Röder met een compleet nieuw team een mooi en nieuw concept neergezet. Het interieur is een mooie mix van authentiek, industrieel en modern, lekker doorgezet naar de nieuwe menukaart en ja, zelfs de kleding van het bedienend personeel. Dat de Chef-kok een topper is ga je vanzelf wel beleven!
    We namen de vissoep met Stellendamse garnalen en de huisgestoomde pittige kip met makreelsalade. De vissoep was verrukkelijk, mooi op smaak , de kipfilet was heerlijk gegaard en mooie combi met de makreelmayonaise. Hoofdgerechten Filet van zeebaars en mijn tafelgenote parelhoen, beide weer gewoon heerlijk op smaak, erbij verse frieten met huisgemaakte mayonaise (top!!) gegrilde groenten, erg lekker. Zeker, wat er uit die keuken komt is gewoon top, jaren niet zo lekker gegeten op de kop van Goeree.
    Het bedienend personeel is professioneel, attent en vriendelijk, men serveert goede wijnen en een goed getapt glas bier.
    De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed te noemen en mijn volgende bezoek staat alweer gepland.

21. Martine's profielfoto
    Martine heeft een recensie geschreven voor Hotel de Gouden Leeuw

Wennen aan kleine kaart, maar eten was lekker. Kok die zelf komt serveren.
    Ga zeker nog eens terug!

22. Gert de Keizer's profielfoto
    Gert de Keizer heeft een recensie geschreven voor Stadscafé Goeree

Gert de Keizer

Geen poeha - gewoon eerlijk en heerlijk

23. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't SAS

We waren met drie hongerige volwassenen en twee dito kinderen. Een tosti besteld (die was wel okay) en vier pannenkoeken. Deze kunnen ze beter van het menu halen. Het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen (moesten er zelf om vragen). Duurde nog langer voordat de pannekoeken kwamen. Ik heb nog nooit zulke dikke en flauwe pannekoeken gehad in een restaurant. Het spek en de kaas waren er achteraf los opgelegd ipv meegebakken. Heel dom dat we de pannekoeken niet meteen hebben teruggestuurd maar we hadden zó'n honger. De helft konden we uiteindelijk niet op, zo dik en machtig. We hoefden niet te betalen voor spek en kaas maar zelfs het bedrag van 4,50 was nog teveel. Jammer, het dorp is leuk.

24. Eetcafé 't SAS heeft een nieuwe foto