Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Glimmen verdeeld zijn.

Voor deze prijs verwacht je wel wat, maar dat viel tegen. Best vriendelijke bediening, maar het eten was heel matig. Het hoofdgerecht was redelijk, de espresso ronduit slecht.

Wij komen er graag en wij vinden het altijd gezellig en het eten is perfect tot gauw en ga zo door. Gr uit Tynaarlo

Jan ten Wolde

Bij het maken van de reservering aangegeven dat 1 van de gasten een allergie heeft, geen enkel probleem! Bij het opgeven van het menu direct gezegd dat alle gerechten zonder ui moesten worden geserveerd. Ober schrijft het keurig op. Voorgerecht carpaccio zonder ui a.u.b, kalfslever zonder ui aub. Voorgerecht is prima geen probleem. Salade wordt gebracht met ui, aardappelen met bieslook, prei is koud en hoofdgerecht kalfslever met ui en een aardappelgratin met ui.

Alle gasten aan tafel eten hoofdgerecht... 1 gast dient te wachten op hoofdgerecht (niet fijn voor de gastheer die anderen heeft uitgenodigd voor "een etentje").

Bij het afrekenen wordt door de eigenaresse alles recht gepraat wat krom is i.p.v. het boete kleed aan te trekken en sorry te zeggen. Tevens de rekening bij het afrekenen verhoogd met 3 euro. Foutje bedankt!! Blijf vooral op deze weg doorgaan, maar wij kiezen voor een ander restaurant.

E. Van der Veen

Vertaal van English naar Nederlands

Oudbolligheid troef, zowel het interieur als de menukaart. Borden niet opgemaakt, gewoon leeg met in het midden het vlees. Dat is ook meteen het enige wat lekker is. Aviko aardappelballetjes bak ik zelf lekkerder en de sla van vooral witte kool (lekker goedkoop) met een mayo dressing die je ook zo in een flesje koopt, is ook niet restaurantwaardig. Verder nog een schaaltje appelmoes (zonder de vandervalk-kers, maar net zo saai) en kapotgekookte ondefinieerbare grijze groente (wat was het eigenlijk? Spruitjes, witlof?) bijbestellen was niet nodig. Als klap op de vuurpijl vieze koffie uit een apparaat die zeker geen verse bonen gebruikt. Waar krijg je tegenwoordig nog vieze koffie? De goeie recensies op deze site danken ze waarschijnlijk aan de rokers die gebruik kunnen maken van een rookkamer. Die zie je namelijk niet overal.

Service en locatie prima. Het eten was erg simpel en slecht. De koffie smaakte naar oploskoffie en er werd gezegd dat hier wel vaker klachten over waren???

Het eten en de bediening was met een woord voortreffelijk.

Bart Koops

jan buringa

roelie Tabak

Diverse keren gegeten en altijd goed eten, leuke gezellige sfeer en prima bediening!! Wij komen in elk geval terug en ook de vrienden die we wel eens meenemen zijn ook gelijk erg enthousiast over dit restaurant. Prima keuken en niet te vergeten de mooiste rookruimte van het noorden. Blijf vooral zo doorgaan en we komen zeker gauw weer bij jullie eten.

M.J. Landlust

Gisteravond hier ons traditioneel snert en stamppot diner met ons personeel van het bedrijf gegeten.
    Allereerst is de tweemaal gevraagde tafelschikking geheel niet in orde, terwijl dat in het verleden ook al eens op dezelfde wijze fout ging. Het personeel wil dit ook niet meer veranderen. Het eten is zeer matig, de snert zo zout dat een aantal mensen er voor bedankt. De zuurkool lijkt uit de diepvries te komen. Bij toeval stellen we vast dat de meeste flessen water op tafel ver over de houdbaarheidsdatum is, bij controle van de bestelde flesjes blijken ook de meeste ver over de houdbaarheidsdatum. Wij komen zowel als bedrijf, maar ook privé, zeker niet terug.

6/9 vooraf afgesproken als men hier (glutenvrij )gezien tarwe allergie kan eten. Dit is bij ons geen enkel probleem, het blijkt naderhand wel een probleem, wij kregen te horen dat men niet voor 1 persoon hier aan kan worden voldaan! Uit eindelijk gekozen voor het minst belastende menu. Kortom, voor een eenvoudig menu lang wachten, doorgekookte groente, het vlees taai en zeker niet mals.
    Het restaurant is in onze ogen zeker niet restaurant waardig en wij komen er nooit weer!!

Lang niet geweest maar zagen onlangs leuke aktie in de krant . Samen met vrienden heerlijk gegeten en gedronken. Gezellige sfeer, prachtige aparte rookkamer en gezellige mensen in de bediening. Echt een aanrader dit restaurant. Wij gaan zeker snel weer heen.

Gonneke

Wij komen hier regelmatig eten.
    Super gezellig en altijd is het eten goed!

Bediening weet waar ze het over hebben
    en je hoeft niet lang te wachten.

Hier komen we zeker weer terug!

Heerlijke avond gehad in de bourgondier. Prima gegeten en fijne sfeer door goede en humorvolle bediening.
    We komen terug.

Eten ging er mee door. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.
    Service ronduit slecht. Wij komen hier voorlopig niet meer.

Eten kan beter, prijs kwaliteit niet goed.

Slecht eten, weten absoluut niet wat een restaurant moet zijn. Vrienden uitgenodigd om goed te gaan eten, dus een flop.
    Opgediend op koude borden, dus eten gauw koud. Opgewarmde groenten en lauw, alsmede de kleine aardappeltjes. Porties voor een persoon, die twee personen moeten eten dus regelmatig bijbestellen. Prijs/kwaliteit ver onder peil. Nagerecht voldeed in het geheel niet aan de menu kaart opgaven.

Sinds de vorige uitbater wegens ziekte de zaak moest doorschuiven is het oude niveau op een haartje na gehaald kortom hulde voor de opvolgers prima prijs kwaliteit verhouding bediening great charmante gastvrouw Myriam, goeie chek kok sterren kwaliteit sneu als je geen Golfer bent maar gelukkig speelt bijna iedereen tegenwoordig dit fascinerende spelletje!

an Hoving

Echt bourgondich, ruim opgezet, lekker eten, geen tijdsdruk, leuke en vlotte bediening, echt gezellig.

En uiteraard de mooiste rokersruimte van het Noorden.

Echt een aanrader.

Voor een uitstekende maaltijd en dito bediening bent u bij Societeit De Poll aan het juiste adres. Met hun jonge en dynamische bediening en de enthousiaste keukenbrigade hebben zij ons een fantastische avond bezorgd. Het was echt een belevenis bij Societeit De Poll. Een aanrader voor iedereen die voor een aantrekkelijke prijs een echt avondje uit wil beleven.

Hier kom je voor de sfeer en absoluut niet voor het eten.

Vergelijkbaar met een eetcafe.

mitch

Heerlijk gegeten, snelle nette bediening. Mooi pand wat bijzonder sfeervol is aangekleed. Bij mooi weer kun je ook lekker op het terras plaats nemen. Aanrader.

Onvriendelijk ontvangst. Je moet veel betalen voor eten dat niet bijzonder is en soms zelfs niet lekker. En de hele avond geluisterd naar een en dezelfde cd.

Wij komen er niet weer.

Vanavond heerlijk gegeten. Leuke vlotte bediening, heerlijk vlees en vis gerechten. Porties niet te groot. Zeer leuke aankleding en sfeer in het restaurant. Dikke aanrader.

Diverse malen gegeten.

Mooie locatie! Goede bediening, goed eten!

K & J

Prachtig restaurant, mooi aangekleed en geweldig lekker eten. Vlotte, vriendelijke bediening en voor de rokers sinds kort een aparte, mooie ruime, rookkamer.

Wij gaan er zeker binnenkort weer naar toe!