Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Glanerbrug verdeeld zijn.

1. Familie Nijkrake

Gezellig sfeer, lekker eten en een vriendelijke bediening.
    Leuke avond gehad.

2. De prijsverhouding met de kwaliteit die je geserveerd kreeg was goed en niet te duur. De bediening komt aardig over en is goed.

3. B van der veer

Alles super prijstechnisch perfect. Sfeer nu iets minder door openingstijden. Ivm Corona heb er nu 10 keer gegeten altijd goed.

4. Gisteren voor het eerst hier gegeten. Verrassings menu gekozen. Alles was uitstekend. De tartaar van zalm heerlijk gekruid, een biefstuk die smelt in je mond. Vis pannetje op de punt goed gegaard. Dessert, een plaatje en een volmaakte afsluiter. Informele sfeer met professioneel personeel. Een ruime parkeergelegenheid, verwarmd terras maakt het plaatje compleet. Een van de betere restaurants binnen Enschede. En dat voor een mooie prijs.

5. Afgelopen avond hier wezen eten en dit is ons zeer goed bevallen! Ik had de tomatensoep, de mixed grill en de dame Blanche en het smaakte goed. Vooral de varkenshaas was goed op smaak! Ze hadden iets verkeerd gedaan waardoor we iets langer moesten wachten hiervoor kregen wij koffie en thee, echt top service! Ook de bediening is aardig en kijkt goed of er nog drinken is.
    De prijs is echt goed in verhouding met wat je krijgt, we zijn hier nu 3 keer geweest en de kwaliteit was altijd goed, een aanrader!

6. 22 11 2019 Gegeten met 8 personen ook verrassingen, gewéldig zo genoten. Mijn man was jarig, muziek voor de jarige, en een toetje met vuurwerkje. Helemaal blij, en iedereen super enthousiast, dus voor herhaling vatbaar. Brasserie glanerbrug dankjewel. Jan en Ans Neef.

7. Lidy Christenhusz

Heerlijk gegeten samen met dochters en schoonzoons. Tot de volgende keer.

8. LIDY CHRISTENHUSZ

Goed gegeten, het was erg lekker allemaal.

9. . M ter Balkt-Brunen

Wij waren met 9 personen. Worden leuk ontvangen. De bediening was goed. Het eten heerlijk!

10. Super Service en het eten is super!

11. Bediening niet bijzonder net als het interieur van het restaurant. Voelde mij daar ook niet zo op mijn gemak. Maar eten was voortreffelijk.

12. Ceciel Leever

Wederom heerlijk gegeten voor een goede prijs.

13. Gereserveerd voor 3 personen om 19.30 uur bij De Brasserie Glanerbrug via EET.NU voor donderdagavond 19 april 2018. Achteraf is deze tijd iets te laat want ze zijn tot 21.00 uur open op donderdagavond. Leuke vlotte bediening en lekker met het mooie weer, was avonds ook nog erg warm, op het (grote) terras gezeten. Heerlijk 3-gangen menu gegeten voor € 19,95 per persoon met genoeg keuze van de kaart. We hebben een gezellige avond gehad met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Annelies, André en Johanna.

14. Simone Peperkamp

Vriendelijk personeel. Prima gegeten. We zullen zeker vaker gaan. Sfeer was goed.

15. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs.

16. Het was heel gezellig en super lekker bij De Brasserie. Wat alleen vervelend was dat we om 19u gereserveerd hadden, en we waren er om 19.05u en toen zegt die man: oh jullie zijn wel een beetje laat...
    Ik reageerde verbaasd en zei dat we 5 minuten te laat waren waarop hij zei, nee jullie hadden om 18.30u gereserveerd. Maar verder niets te klagen!

17. Super lekker gegeten, en nu eens een restaurant waar de zoutpot niet gebruikt wordt, kan het iedereen aanbevelen, super goed, ga met kerst weer.

18. Benjamin Koelewijn

Beste Metin en Gabriël

...na een absentie van enkele weken zijn wij gisteren (6 december 2017) bij jullie te gast geweest.
    Het is werkelijk ongelooflijk lekker wat jullie presenteren; het alles klopt.
    Bediening, het sociale naar de cliënten toe, en... natuurlijk zoals eerder aangegeven, het drie-gangen menu.
    Volop keuze; een alles is smakelijk, en dan kom je gewoonweg uit op een 10.
    De prijs is juist; het alles geserveerd is top, smakelijk en voldoende.
    Onze uiterste complimenten aan jullie beiden; de koks en het bedienend personeel; schitterend, en tot snel ziens; solide belofte.
    Mary, Claudia en Benjamin... met de meest vriendelijke groeten en dank voor GISTEREN!

19. Goed eten voor een goede prijs!👍🏻

20. Mary en Ben Koelewijn

Hoi, Metin en Gabriël,
    ...nogmaals van harte gefeliciteerd met de welverdiende herstart; uiteraard komen Mary en ik, plus dochter Claudia -en collega's- snel weer eens binnenlopen; op naar een schitterende service en smakelijke maaltijd.
    Veel succes toegewenst voor de toekomst; met de meest vriendelijke groeten,
    Mary en Benjamin...
    Op school (twee complexen) waar ik vrijwilliger ben ga ik zeker ook jullie als adres noemen voor team-uitjes of wat dan ook.
    Ik heb jullie al genoemd, maar individueel.
    Vanaf morgen dupliceer ik het artikel, en geef dat aan 'n iedere leraar / lerares!
    Postvakjes zat.
    Met vele groeten, en dank voor de schitterende maaltijden; de service en het sociale.
    Love you, Mary, Claudia en Ben...
    PS: ...tot snel!

21. Bas Stellingsma

22. En vandaag weer met een bijzonder volle buik de deur uitgegaan!! Heerlijke voorgerecht, hoofdgerecht No Bone!! En het toetje was de kers op de ijs taart. Crème brulee!! Complimenten aan de kok!! En uiteraard de perfecte bediening!! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!! Tot gauw

23. Hier zeer lekker gegeten. Vriendelijke bediening en snel. Kan hier iedereen de no-bone adviseren. En vooral voor de prijs kwaliteit verhouding TOP!

24. Lekker gegeten. Hier moet je zeker een keer gaan eten.

25. Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
    Aanrader!

26. Zalig gegeten. Echt top bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. We waren met ons vijfen en vonden het allemaal even lekker. Mooi geserveerd enz. Voor herhaling vatbaar.

27. Uurtje gewacht op alleen een hoofdgerecht. Het was erg weinig en niet bizonder lekker. Gamba's waren taai en krijg je geen kommetje water bij om je vingers tussentijds schoon te maken. Nagerecht was er na een half uur nog niet, dus maar betaald. Thuis nog maar wat gegeten en koffie gedronken. Dames waren wel vriendelijk.

28. We hebben er weer lekker gegeten op de 2de pinksterdag. Ik was blij dat we een tafel hadden gereserveerd want het was er weer druk. Volgens mij was half Glanerbrug uitgelopen. Houden zo met deze ongedwongen sfeer en het goede eten.

29. Hannie Eggink

Wij zijn gisteren eerste paasdag geweest.
    Heerlijk kan geen ander bijna tegen aan was gezellig en lekker.