Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Glanerbrug verdeeld zijn.

Super lekker gegeten, en nu eens een restaurant waar de zoutpot niet gebruikt wordt, kan het iedereen aanbevelen, super goed, ga met kerst weer.

Beste Metin en Gabriël

...na een absentie van enkele weken zijn wij gisteren (6 december 2017) bij jullie te gast geweest.
    Het is werkelijk ongelooflijk lekker wat jullie presenteren; het alles klopt.
    Bediening, het sociale naar de cliënten toe, en... natuurlijk zoals eerder aangegeven, het drie-gangen menu.
    Volop keuze; een alles is smakelijk, en dan kom je gewoonweg uit op een 10.
    De prijs is juist; het alles geserveerd is top, smakelijk en voldoende.
    Onze uiterste complimenten aan jullie beiden; de koks en het bedienend personeel; schitterend, en tot snel ziens; solide belofte.
    Mary, Claudia en Benjamin... met de meest vriendelijke groeten en dank voor GISTEREN!

Goed eten voor een goede prijs!👍🏻

Hoi, Metin en Gabriël,
    ...nogmaals van harte gefeliciteerd met de welverdiende herstart; uiteraard komen Mary en ik, plus dochter Claudia -en collega's- snel weer eens binnenlopen; op naar een schitterende service en smakelijke maaltijd.
    Veel succes toegewenst voor de toekomst; met de meest vriendelijke groeten,
    Mary en Benjamin...
    Op school (twee complexen) waar ik vrijwilliger ben ga ik zeker ook jullie als adres noemen voor team-uitjes of wat dan ook.
    Ik heb jullie al genoemd, maar individueel.
    Vanaf morgen dupliceer ik het artikel, en geef dat aan 'n iedere leraar / lerares!
    Postvakjes zat.
    Met vele groeten, en dank voor de schitterende maaltijden; de service en het sociale.
    Love you, Mary, Claudia en Ben...
    PS: ...tot snel!

Bas Stellingsma

En vandaag weer met een bijzonder volle buik de deur uitgegaan!! Heerlijke voorgerecht, hoofdgerecht No Bone!! En het toetje was de kers op de ijs taart. Crème brulee!! Complimenten aan de kok!! En uiteraard de perfecte bediening!! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!! Tot gauw

Hier zeer lekker gegeten. Vriendelijke bediening en snel. Kan hier iedereen de no-bone adviseren. En vooral voor de prijs kwaliteit verhouding TOP!

Lekker gegeten. Hier moet je zeker een keer gaan eten.

Lekker gegeten, vriendelijke bediening.
    Aanrader!

Zalig gegeten. Echt top bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. We waren met ons vijfen en vonden het allemaal even lekker. Mooi geserveerd enz. Voor herhaling vatbaar.

Uurtje gewacht op alleen een hoofdgerecht. Het was erg weinig en niet bizonder lekker. Gamba's waren taai en krijg je geen kommetje water bij om je vingers tussentijds schoon te maken. Nagerecht was er na een half uur nog niet, dus maar betaald. Thuis nog maar wat gegeten en koffie gedronken. Dames waren wel vriendelijk.

We hebben er weer lekker gegeten op de 2de pinksterdag. Ik was blij dat we een tafel hadden gereserveerd want het was er weer druk. Volgens mij was half Glanerbrug uitgelopen. Houden zo met deze ongedwongen sfeer en het goede eten.

Hannie Eggink

Wij zijn gisteren eerste paasdag geweest.
    Heerlijk kan geen ander bijna tegen aan was gezellig en lekker.

Zijn er een paar keer geweest en je kunt er prima eten. Je kunt het vergelijken met een daghap met iets extra's. Personeel heeft echte tukker mentaliteit en daar moet je tegen kunnen. Zijn echt wel vriendelijk.
    Ik zou er zekr nog een keertje gaan eten. Wel mag er wat meer warmte in het restaurant, letterlijk. Het is er altijd frisjes.

Een restaurant ooit begonnen met een hoop pretentie maar al snel bergafwaarts gegaan. Vlees kleurloos, waarschijnlijk gekookt, wordt verstopt onder een saus uit blik Garnituur verlept met bedorven ijsbergsla. Gebakken aardappelen, veel te zout en die nooit een koekenpan hebben gezien. Patat niet gaar, flauw en stinkt naar oud vet. Groente, doperwtjes en worteltjes is pap uit blik of glas Personeel ongeïnteresseerd en onbeschoft. Op klachten word niet gereageerd, 3 gangen voor € 15.95 Is zelfs een slechte prijs/kwaliteit verhouding. Gedoemd om te mislukken. Glanerbrug verdient beter.

Wij hebben er op 1 September 2012 met een aantal familie leden nog voor de verjaardag van mijn vrouw heerlijk gegeten. Het was er heel gezellig, de sfeer is er erg goed, als je er eet, straalt er een bepaalde rust uit. De bediening is goed en de keuken uit de kunst. Zeker een aanrader gewoon eens proberen je zult geen spijt krijgen bij Shorty's Kookpunt. Richard nog bedankt met je team namens de familie uit de kunst.

Een paar keer per jaar in de buurt uit Amsterdam.
    Gaan wij altijd even langs en altijd lekker en leuker geprijsd dan wij gewend zijn. Ook ontbijt gedaan en voor ons perfect.
    As. vrijdag zijn wij weer in de buurt en dan de hele week nog. Ik neem aan dat wij zeker 1 of 2 keer langskomen.
    Ga zo door en vriendelijk gegroet George.

Ik heb hier op 30 Juni 2012 een familiereunie gehad. We hebben het er heel gezellig gehad en overheerlijk gegeten wat echt voldoende was en van zeer goede kwaliteit, en dan ook nog tegen een zeer betaalbare prijs. Echt een aanrader dus. Mijn vriendin kon er toen helaas niet bij zijn, maar we komen zaterdag weer heerlijk eten bij deze fijne eetgelegenheid. Richard, ik ben trots op je , en voor mij alleen maar tienen.

Zeer luxe koud en warm buffet gehad, incl borden, bestek etc. Zoals het hoort. Zeer smaakvol bereid, niets dan lof van alle gasten. Je proeft de gedrevenheid en passie voor koken waarmee dit eten bereid is. Komen hier ook geregeld à la Carte eten, heerlijke knoflooksaus met vers brood, ouderwets goed. Ga zo door mensen, zulke knusse, goede eetgelegenheden zie je niet veel meer.

Erwin

Aanrader :

Gisteravond de mixed grill besteld en super genoten. De smaak van deze op spies geserveerde mixed grill doet je smaak papillen smelten.
    Dit was niet mijn eerste keer daar maar nu zeker een dikke 10 verdiend omdat de vorige keren ook heel goed waren.
    De mixgrill wordt geserveerd met krieltjes, patat en een heerlijke koude salade.
    De open keuken geeft een vertrouwd gevoel en de bediening is gezellig en top.
    Niets dan lof, een echte aanrader !!!!

Mijn vrouw en ik hadden op zaterdag 21 januari geen zin in een "snelle hap", maar meer trek in lekker eten... In Glanerbrug hebben we een supertent: Shorty's Kookpunt. Hier kun je voortreffelijk eten in een gemoedelijke sfeer.
    Afhalen kan ook, maar waarom zou je dat doen? Thuis krijg je alleen maar ruzie wie de afwas mag doen of wie de vaatwasser mag in -en uitpakken. Mijn vrouw en ik blijven maar terugkomen in dit perfecte restaurant. Soms is lekker eten dichterbij dan u denkt, u hoeft er in ieder geval niet voor naar "de stad". Shorty's Kookpunt: wij bevelen dit restaurant van harte bij u aan!

Wij hebben hier donderdag 22 december gegeten met de familie en het was heerlijk. De bediening erg gastvrij en denkt mee met wat de gast zou willen eten. Gezellig restaurant met goede stoelen, geen straf om een avondje te zitten en genieten.
    Het eten was subliem met een ruime keuze van de kaart, aangevuld met dag verse producten aanbevolen door de gastvrouw.
    Wij komen zeker terug.

Ik heb hier 18 december 2011 gegeten en het is mij zeer goed bevallen, door de open keuken een vertrouwlijke sfeer en de bediening is uiterst vriendelijk. Heb een zeer lekker uien soepje gehad die goed gevult was. De schnitzel met champignon met heerlijke zelfgemaakte roomsaus was goed van porsie en zeer goed bereid! Zeker een aanrader voor de mensen die een goede en gezellige hap willen eten.

George van der Sluis

Als we in de buurt zijn gaan we langs.
    Ontbijt heel lekker en uitgebreid.
    Weekmenu en driegangenmenu perfect.

Op de 11e van de 11e van "11 hier samen gegeten. We blijven maar terugkomen in dit kleine maar gezellige restaurant. Heerlijk eten en gezellige sfeer. Aan een betaalautomaat wordt, volgens zéér betrouwbare bron, gewerkt en dus moet u totdat deze is geïnstalleerd wel zorgen voor contanten. (betaalautomaten in de buurt)
    Als u een keer écht lekker wilt eten, in elke prijsklasse, dan gaat u binnenkort op bezoek bij Shorty's Kookpunt.

Heerlijk gegeten en ruim voldoende

Ik heb hier afgelopen zondag 4 menu's afgehaald. Over de sfeer kan ik dus niet zoveel zeggen, maar het zag er wel gezellig en knus uit. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker, lekkere krieltjes met mals vlees. Ik had zelf de mixed grill, mijn vriendin een varkenshaas/kipspies (indienne geloof ik). De kinderen allebei een lekkere kipspies. De porties waren zeker groot genoeg, ook met name omdat de kleintjes hun menu niet helemaal opaten.

Al met al dik tevreden. Ik ga hier zeker vaker komen, absoluut!

Heel lekker eten. Zeker een keer proberen.