Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gilze verdeeld zijn.

1. Wij gaan regelmatig tapas eten. Dus we weten echt wel wat wel en niet goed is maar dit was echt geweldig. Wij hebben echt heerlijk gegeten en de prijs/kwaliteit was eigenlijk veel te goed.Wij vonden het relatief goedkoop tov de kwaliteit. Wij komen heel snel terug. Wij zijn enorm in onze nopjes met deze mooie en erg gezellige tapasbar. De aankleding is enorm sfeervol en de bediening is erg gezellig en goed. Groetjes Carola en Jannus.

2. Op zondagavond in een bijna leeg restaurant om 19.00 uur. Onze wens om bij het raam te zitten werd niet gehonoreerd. Nee, twee personen zitten alleen aan tafeltjes bij de muur. Jammer! We kozen voor een verrassingsmenu maar de serveerster vertelde wel wat er allemaal zou komen. Ook jammer. Tijdens elke gang kwam men tenminste één keer vragen of we het lekker vonden. Gaat echt irriteren op den duur. Onze vierde gang was teveel van het goede voor ons. Gevraagd of we het mee konden nemen. Geen probleem. Serveerster komt toch nog vragen of we een nagerecht willen. Niet zo logisch. Na lang wachten en al afgerekend te hebben nog maar eens geinformeerd waar het eten om mee te nemen bleef. Ach, verkeerd begrepen en alles weggegooid. Maar het komt in orde.
    Uiteindelijk naar huis met een zielig portie eten en een "kater".
    Eten, buiten de champignons uit pot of blik, wel lekker maar jammer van de bediening!

3. Mari van Leijden

Klantvriendelijk, groot assortiment glutenvrije snacks en prima kwaliteit. Ben helemaal weg van de kipnuggets en de sate.

4. john en Helma

Wat hebben wij heerlijk gegeten. Hier snappen ze echt wat tapas zijn. Prijs en kwalititeit is goed en de ambiance is ook geweldig.

5. Al jarenlang komen we bij d'n Brooy. Zo ook afgelopen dinsdagavond. Vanwege de wespen toch maar in de serre plaatsgenomen. Dat was dus een vergissing. We werden op diverse fronten genegeerd. Ook het eten was een teleurstelling. De kwaliteit van de biefstuk was echt benedenmaats. En de tournedos kon je van het bord afblazen voor zoveel geld (€24,00) zo weinig..... Ook het serveren van het dessert liet te wensen over, hoe moeilijk moet het zijn om nu 1 Irish coffee en 1 kleine dame blanche tegelijk te serveren? En je clientèle er ook nog 20 minuten op te laten wachten?

6. Na goede ervaring in februari 2011 weer naar vd Valk Gilze Rijen. Weekend 29,30 en 31 juli bruids-suite geboekt. Kamer was netjes. Alleen verkeerde keus van vd Valk om de suite aan de snelweg kant te plaatsen ivm lawaai vanaf de snelweg. Eten was goed voor de prijs waar ze het voor aanbieden. Jammere is de bediening in het restaurant. Dit was erg slecht net als de gastvrouw en gastheer dramatisch. Jammer dat de slechte kelners/serveerster het verzieken voor de collega's die wel hun best doen. Voor de rest prima hotel.

7. Pizzeria Gilze

Snelle service, goede kwaliteit en redelijke prijs.

Enig minpuntje: kip is 9 van de 10 keer een ietsiepietsie verbrand maar in zo'n minimale mate dat het goed te eten is.

8. Internationaal Gilze

Gezien de prijs viel het eten zeker niet tegen. Had vis genomen, en deze smaakte echt lekker zelfs. Bijzonder was dat het kersje op de appelmoes nog steeds niet ontbrak.

9. peter en els koet

We hebben al een paar keer gegeten bij het nieuwe tapas restaurant Duende in Gilze.

Heerlijke gerechten, gezellige sfeer en prima Sangria.

Wij raden iedereen aan om het ook eens te proberen.

Peter en Els.

10. Vorige week voor de eerste keer gegeten nu het Tapas restaurant is geworden, op aanraden van diverse mensen.

Ik kan niet anders zeggen dan dat we heerlijk hebben gegeten en gedronken en zeker regelmatig terug zullen komen.

Dit kunnen we in Gilze goed gebruiken!

11. Chinees-Indisch Gilze

Ed

Erg vriendelijke bediening, heel goed eten (ben alleen bekend met afhalen).

12. Jeroen Kosterman

Prima friettent goede producten idd veel gluten vrij. Men denkt daar goed over na, echter zouden ze wel in de leer moeten bij een echte friettent voor de snelheid. Er zit totaal geen systeem in de helft staat maar wat te gapen. Met 1 man/vrouw minder zouden ze veel meer kunnen doen mits ze een goed systeem hanteren. Voldoende personeel is er nl wel altijd. Zonde want dat vertaalt zich niet in de wachttijd.

13. Wij hebben overheerlijk gegeten. Hier kunnen ze in Barcelona nog veel van leren. We hebben de afgelopen jaren veel tapasrestaurants geprobeerd, o.a. in Breda, Oosterhout, Den haag en Spanje, maar dit tapasrestaurant staat nu toch echt in onze top 3. Smaken waren heerlijk, bv kipspies, grote gamba's en de mosseltjes, allemaal super lekker. Wij komen hier zeker terug. Ga zo door!

14. Nancy en Marco

Wij hebben overheerlijk gegeten. Wat een aanwinst in Gilze.

Tapas zijn overheerlijk en wat een uitgebreide kaart.

Was een geweldig voorproefje op onze vakantie naar Zuid Spanje. Als we terug zijn komen we zeker weer. Jullie hebben er 2 vaste gasten bij.

15. Op zaterdagavond 11 juni 2011 gegeten. Dit heeft werkelijk niets maar dan ook niets te maken met (Spaans) eten. Wij hadden gekozen voor een 3-gangen verrassingsmenu, de duurste in zijn soort. Nou, verrassend was het zeer zeker.

Als 1e kregen we stokbrood met een bakje tapenade, aioli en olijven. Daarbij nog een bordje met ansjovis en olijven? Hoezo 2 maal olijven terwijl de chef dit samengesteld had? Daarnaast was alles zeer flauw van smaak. We hebben dit ook gemeld bij de bediening.

De tweede gang was een samenstelling van champignons, gehaktballetjes, garnaaltjes en worstjes, deze laatste overheerste de andere gerechten, welke alle 3 geheel zonder smaak waren, voorzien van veel saus. Wij hebben ons echt afgevraagd hoe het mogelijk is dat een chefkok dit kan voorzetten. Heeft men in de keuken wel geproefd?

De derde gang, waren maar liefst 9 warme gerechten tegelijkertijd. Hoe krijgt men dit eten, zonder dat de gerechten koud worden? Van deze 9 gerechten waren er 2 smakelijk, maar de rest had weinig smaak. De patatas dreven in een vette saus en op de salade was maar een dressing gekwakt! De inktvisringen en de gefrituurde mosselen? waren voorzien van een dikke vette deeglaag, waardoor de vissmaak geheel verloren ging. De spareribs waren ronduit zoet van smaak!

Gezegd moet worden dat de Rueda erg lekker was, maar daarvoor hoef je niet naar een restaurant.

Bij het afruimen van de tafel hebben wij wederom aangegeven dat wij absoluut niet lekker gegeten hadden en dat wij de rekening wilden hebben. Het klapstuk kwam daarbij. De kok had aan de bediening aangegeven dat hij/zij ons wilde spreken in de gang. Omdat een van ons nog aan een glas (heerlijke) wijn zat hebben wij aangegeven dat de kok maar naar onze tafel moest komen. Dat wilde hij/zij niet! Alleen een treffen in de gang.

Wij denken: jammer, een gemiste kans om aan te horen wat onze ervaringen waren en daar uiteindelijk je voordeel mee te doen.

Kortom: Duende Gilze is niet voor herhaling vatbaar en als men lekker uit eten wil gaan is dit absoluut geen aanrader.

2,4
  16. Pizzeria Gilze

Ed

Niet de gezelligste zaak, maar het eten is goed voor een redelijke prijs. Ook bezorgen gaat prima.

17. Internationaal Gilze

Eten was goed. Prijs kwam overeen met het aangebodene. Bediening was vriendelijk. Wellicht een wat meer ervaren serveerster want ik heb er een paar zien stuntelen. Mijn vrouw had haar hele bord leeg gegeten, dat wilt wat zeggen! Enig minpuntje is dat de heren er wel heel formeel bijlopen voor een Van der Valk/wegrestaurant. We zitten tenslotte niet in een vergaderruimte...

18. Herma en Robert

Weekend bij Van der Valk geboekt...

Na een bezoek aan de Efteling besloten om in Gilze een hapje te doen. We kwamen uit bij Aan 't plein en besloten aan te schuiven.

In 1 woord super!

Goede sfeer, uitstekend eten (en vooral ook meer dan voldoende!), voortreffelijke bediening en uitgebreidde kaart!

Ik ben principieel tegen fooi geven!

Maar voor deze bediening en kwaliteit maak ik graag een uitzondering!

19. Chinees-Indisch Gilze

Ed

20. We hebben heerlijk van het vernieuwde a la carte keuze menu gegeten. Een echte aanrader, leuk en gezellig personeel.

21. Leuke bediening en vlotte jongen mensen. De kaart verandert de laaste tijd niet zo heel veel maar er is toch wel voor ieder wat wils.

22. Heerlijk gegeten! Leuke ambiance en prima bedieding!

Een aanrader dus!

23. N. Janssens

Voortreffelijk gegeten. Wij komen zeker terug.

Geweldige bediening en erg gezellig.

P&J.

24. Internationaal Gilze

We komen hier niet zo vaak, gemiddeld 1 x per jaar, maar al wel zeker meer dan 30 jaar.

Ondanks dat het een zeer groot restaurant is, valt het niet echt op vanwege de indeling. Meestal is het eten goed van kwaliteit en ook de prijs is niet extreem duur, hoewel het toch duurder is dan gemiddeld denk ik.

Voor een gezellige, redelijke snelle maaltijd is dit zeker aan te bevelen!

25. Enkele weken geleden hier echt voortreffelijk gegeten!!!

26. Wij hebben heerlijk gegeten. Geweldig mooie kaart zowel een 3 gangen menu voor een mooie prijs alsmede a la carte.

Gastheer is geweldig, zo ook de rest van het personeel.

Erg mooie inrichting en gezellig bruin cafe naast het restaurant.

27. Aanrader. Je moet wel reserveren, maar dat drukt de pret niet. Vrolijke en vriendelijke bediening. Je hoeft nooit (lang) te wachten. Ook de gerechten worden vlot geserveerd, netjes opgemaakte borden. De kwaliteit is zeker voor de prijs prima in orde.

28. Pizzeria Gilze

Ria

29. Super friettent met hartstikke leuke en attente bediening! Perfect adres voor glutenvrije snacks, ik rij er graag voor om!

30. Internationaal Gilze

Kok

Ben er (chauffeursafdeling) gaan eten na een artikel in de truckstar.

Eten was niets van te zeggen, gewoon goed, het was niet helemaal wat ik besteld had, maar het geserveerde smaakte in ieder geval.

Ik had zo mijn wél bestelde menu kunnen krijgen, lijkt me ook normaal, maar omdat mijn collega ook werd geserveerd, heb ik genomen wat er voorgezet werd.

Wél schrok ik een beetje van de prijs, niet echt gerelateerd aan het begrip chauffeurs restaurant, gewoon dezelfde prijs als in de "andere" afdeling.

Schnitzel met een kop soep en een paar colaatjes €29,75

Is mij tóch een beetje te gek.

Ik ga daarom zeker ook geen gebruik maken van hun "spaarkaart".