Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gilze verdeeld zijn.

1. Erg lekker eten. Gezellige sfeer, mooie aankleding!

Zeker een keer proberen!

2. Alles bij elkaar kun je er voor een redelijk bedrag goed eten. Gezellige ambiance. Een aanrader!

3. Wij eten hier regelmatig en de kwaliteit van het eten en de service van de bediening wisselt. Je moet het dus treffen.

4. Pizzeria Gilze

NBM-MODELS

5. Zaterdag 23 maart een bezoek gebracht aan dit restaurant.
    Leuke sfeervolle aankleding. We maakten gebruik van een Groupon bon. Volop keuze, prima smaakvolle gerechten en goede bediening. Heerlijk gegeten. Iedereen was zeer tevreden. Wellicht toch handig om ook de drankenkaart te geven, zodat dat ook duidelijk is.
    Maar als totaal prima. Binnenkort gaan we hier zeker weer op bezoek. Een aanrader.

6. Om te beginnen geen drankenkaart, je moet al weten wat je wilt drinken.
    Eten besteld van de menukaart,dus geen Tapas. Voorgerecht prima, hoofdgerecht aan de kok overgelaten [Chef's Choice], in dit geval had ik een beetje op de creativiteit van de kok gerekend, een kalfssteak kaal op het bordje,
    Dessert eveneens overgelaten aan de kok, een mocca-ijs met slagroom uit de spuitbus. Is een wel erg makkelijke oplossing. Voor de goede orde: Het eten smaakte goed, de bediening en service waren goed, maar voor hetzelfde geld kun je ergens anders ook uitstekend eten.

7. Fam. van Hoek

Keuzemenu was wederom verrukkelijk. Tevens mooie garnering van de gerechten. Zeer goede kwaliteit prijsverhouding. Vriendelijke bediening. Complimenten !!

8. Teleurstellende avond gehad bij Duende en met een kater voortijdig naar buiten gegaan (en dat was niet van de drank kan ik je vertellen)

We waren heel enthousiast bij binnenkomst, gezellig en de zaak zat helemaal vol. Kregen snel ons drankje en brood. Daarna zelf ergens twee kaarten opgescharreld nadat we doorhadden dat deze standaard op tafel hoorde te staan.
    Het eerste dat we besteld hadden kwam na 1 uur en 20 minuten na binnenkomst op tafel. Het is trouwens echt niet zo dat we normaal de tijd bijhouden maar dit duurde zo lang.
    Personeel was wel erg vriendelijk maar ze leken alledrie met oogkleppen op te lopen. Ze gingen naar een tafel en wenken van andere gasten werden niet gezien, en dan waren ze alweer weg. En als er weer iemand rondliep dan waren soms 5 tafels tegelijk aan het wenken.
    Tot 2 keer toe drank besteld, wat nooit is gekomen en wel op de rekening stond. Het was inmiddels 21.20 uur, terwijl we om 19.00 uur binnenkwamen en we hadden 2 keer iets besteld en twee keer niets te drinken gehad, toen we het zo beu waren dat we naar de kassa zijn gelopen om te betalen. We waren er zo klaar mee dat we niet weer wilde wachten om de rekening te vragen.
    We hebben het aangegeven en de drankjes die we niet hadden gekregen zijn van de rekening gehaald, met excuses. Die excuses hadden we de hele avond al gehoord, dus dat helpt niet meer. Onze avond was verpest en er werd niets aan gedaan om dit weer goed te maken.
    Echt een teleurstelling voor wat een leuke avond had moeten worden.

We zijn normaal echt heel snel tevreden maar dit was echt zo vervelend dat het de hele avond verpest heeft en we met een ontzettend rotgevoel weg zijn gegaan. Ondanks dat het eten zeer goed was.

Er werden gedurende de avond diverse malen excuses gemaakt, dus de lange wachttijd en onze klacht daarover is terecht en toch laten ze ons ontevreden de zaak uitlopen.

9. F van Dijk

Fijn kennisgemaakt met dit restaurant via Groupon, zeker voor herhaling vatbaar. Door de oplettende ober werd ons gezelschap geattendeerd op de zwangerschap van onze dochter dus wist iedereen het iets eerder dan verwacht. Was ook niet zo erg, sturen we nog wel een geboortekaartje! Wij hadden in ieder geval een avond om nooit te vergeten en daarbij ook heerlijk gegeten.

10. Jop Hagenaars

Prijs en kwaliteit zijn hier goed in evenwicht. Het is meer restaurant als eetcafe. Voor €50,- heerlijk gegeten en gedronken met 2 personen.
    Je zit er wel wat krap als het druk is.
    Vlotte jonge bediening.
    Ze zien ons snel terug!

11. Met eerste kerstdag bij van der valk wezen eten en dat was een hele goede ervaring,het eten was heerlijk, goede en vriendelijke bediening, dus complimenten voor het personeel want ondanks het druk was kwamen wij niets tekort en hebben afgesproken om voortaan met de kerst zeker hier te gaan eten. Er zat ook mooie tijd tussen de gerechten niet na het voorgerecht anderhalf uur op het hoofdgerecht wachten, ook meegemaakt, dit was perfect en wij komen zeker terug.

12. Kom regelmatig hier, laatste jaren was dit restaurant zeer goed, prijs kwaliteit was correct. Gisteren was het betreurens waardig slecht, de ober aangesproken dat het vlees rampzalig was, zijn reachtie was ''kan gebeuren''. Dit is zeer goede reclame in deze tijd waar het geld toch al schaars is. Ga vooral zo door.

13. In het Brabantse dorpje Gilze verwacht je niet direct een goed tapas-restaurant. Toch hebben wij hier de beste tapas in Nederland gegeten, die erg dichtbij de tapas-ervaringen in Barcelona kwam. Uitvoerige achtergrond-info door de bediening, uitstekende service. De enige klacht was dat we veel teveel gegeten hebben! Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Gisteravond dit restaurant gaan uitproberen. Het breekbroodje was heerlijk, super vers en warm. De keuze op de kaart is voldoende, voor ieder wat wils. Het eten was goed warm en heerlijk bereid. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en wij hopen dat dit zo blijft. Dit restaurant is een echte aanrader, een ongedwongen sfeer in een rustige omgeving.

15. Richard & Helga

16. Richard & Helga

17. Vandaag gegeten in dit restaurant.
    Helaas een afknapper,matige tomatensoep.
    Ook de door ons bestelde sate was matig en bovendien lauw.
    We moesten erg lang wachten op het eten,ook mensen naast ons aan een andere tafel moesten lang wachten op een simpel bitter garnituurtje.
    Nee wat mij betreft geen aanrader!

18. Naast het Tapasrestaurant Duende heeft dit restaurant sinds 1 september ook een Eeterij: Eeterij aan 't Plein. Meteen uitgeprobeerd, 3 gangen menu voor € 18,75! Sfeervol ingericht restaurant, ruime keuze in de menu's, eten was voortreffelijk net zoals de bediening. Echt een aanrader. We komen zeker nog vaker terug.

19. Al 30 jaar gaan wij maandelijks naar dit restaurant,wij zijn er tussendoor een paar jaar niet meer geweest omdat het toen een paar keer erg was tegengevallen,maar vanaf nu kan ik niet anders zeggen dan, mijn complimenten!!
    Heerlijke gerechten tegen een redelijke prijs en uitermate vriendelijke personeel,vooral Marieke,erg spontane meid!!
    De mensen moeten maar eens afstappen van het imago appelmoes met een kers,want dit restaurant heeft veel meer te bieden.

20. A. Rietveld

Ruud en Aletta,

We hebben genoten van het menu. Duende is een gezellig restaurant. De bediening is uitstekend en het eten ook.
    Echt een aanrader.

24 maart 2012

21. Internationaal Gilze

Henk en Wilna

22. Hans en Hannie van Helderen

Gerrit - Claudia - Marco maar ook niet vergeten de andere in de bediening, het was een prima verzorgde avond voor ons met uitstekend eten en drinken op zijn Spaans.
    Aanrader voor een ieder die van lekkereten houdt, al met al een toppertje. Heb ook al veel positieve reacties van onze gasten gehad.

Hans en Hannie.

23. jos snijers

Wat een prima Spaans restaurant zit daar verstopt in Gilze; bij toeval terecht gekomen, maar beslist een aanrader.
    Prima ontvangst door de zeer hartelijke Marco . We nemen het tapasmenu 23,50 all you can eat .Je kunt dan per ronde telkens max 3 gerechten bestellen .We zijn goede eters maar verder als halverwege de derde ronde konden we niet komen, zo ruim zijn de porties . Wij zijn echte Spanje gangers maar hier proef je de echte Spaanse keuken : wat je ook bestelt , je kunt merken dat het met zorg is bereid. Bij alle gerechten een prima uitleg van Marco , die als gastheer telkens weer precies op tijd aan je tafel is . We nemen de gewone huiswijn: heerlijke wijn, die dan weer volgens Marco speciaal geimporteerd wordt.
    Als afsluiting krijgen we van het huis nog een aperitief aangeboden; ja zo voelen we ons echt in Spanje , waar het interieur mede aan bijdraagt . Marco : muchas gracias ! A la proxima vez!

24. Internationaal Gilze

Bas

Gisteren omdat we hier langs kwamen gaan eten, en het viel niet tegen.

Wij maakten beide gebruik van een menu, wat drie gangen was voor 25 euro. Dus dat was zeker niet te duur. Kwaliteit en portie grote waren prima in orde. De gerechten zijn verder weinig bijzonder maar het is gewoon goed eten voor een goede prijs.

Bediening was vriendelijk, maar het blijft natuurlijk een van der Valk eetzaal met een inrichting waar je van moet houden.

25. Bij toeval vonden we op internet dit tapasrestaurant, kaart zag er goed uit, dus m'n vriend en ik dachten 'we wagen het er op'. En we zijn blij dat we dat hebben gedaan! Heerlijk gegeten, aardige bediening. 1 minpuntje was de ijskoffie, waarin de koffie ver te zoeken was. Als 'goedmakertje' een spaans likeurtje gekregen.

26. Pizzeria Gilze

Dragon-Boy

Snel bezorgd. Goed eten.

27. Gerrit, Claudia en Marco,

Bedankt voor de 2 fantastische avonden!

We raden iedereen die in de buurt is aan om hier te gaan eten.
    Je hebt gegarandeerd een gezellige avond met heerlijke gerechten. Personeel is zeer vriendelijk en weet goed welke wijn bij de gerechten van keuze(s) passen.

Wij komen zelf uit Rotterdam en daar zitten genoeg spaanse tapas restaurants. Maar als we een leuke avond met spaanse tapas willen zullen we hierheen gaan, dus dat zegt genoeg!

Dus bij deze tot snel!

28. Eeer een keertje gegeten in Gilze Rijen, smaakvol, maar daar ook alles mee gehad. Een geluk was het dat het lekker weer was en we buiten konden eten.

6,7
  29. Wij hebben echt voortreffelijk gegeten.
    Smaak combinaties waren voortreffelijk.
    Hier proef je echt de Spaanse tapas uit Andalusië.

30. Karin Veld