Ruime parkeerplaats (ook voor bussen) op 240 meter afstand, € 4,00 per dag.

ma lunch 10:30 - 17:30 diner vanaf 17:00

1532931939 49
1541661964 59
1550391990 55

1. Mea Jansen

We waren er al en enkele jaren geweest op de middag, koffie/thee en gebak met mijn schoonvader en die wou nu graag ook er blijven eten.
    Nou dat is ons goed bevallen, het was heerlijk.

2. Wij waren er op een maandag, erg zonnig, maar niet bijzonder druk. Een erg vriendelijke serveerster, prachtig uitzicht, maar hee, 12,50,- voor vier gamba's, dan durf je wel. Geen schaaltje water om je vingers schoon te maken, geen lepeltje, maar wel gesmolten chocolaatjes bij de Irish coffee. Best redelijk hoofdgerecht, maar met weinig aandacht geserveerd. Vieze wc's. Al met al een indruk gekregen dat men weinig moeite doet omdat het vanwege de locatie toch wel loopt.

3. Fam. Nijzink

Wij hebben afgelopen vrijdag onze bruiloft gehouden bij Smits paviljoen. Wij zijn meer dan tevreden over het bedrijf. Tijdens de voorbereiding is goed de tijd voor ons genomen en werden onze wensen meer dan serieus genomen. Alles werd goed met ons overlegd en er werd niets zonder ons besloten. Op de dag zelf zat het weer ontzettend mee waardoor onze gasten en wij zelf lekker buiten konden zitten en hierbij lekker konden genieten van het prachtige uitzicht.

Wij hadden gekozen voor de barbecue en ook hier was alles perfect voor geregeld. De chef kwam zich eerst even aan ons voorstellen en gaf even een toelichting bij al het eten. Het eten zelf was overigens super. Ook de hapjes later op de avond waren goed verzorgd en onze gasten en wijzelf zijn hierbij niets te kort gekomen. Ook aan onze gast met een tarwe allergie werd gedacht, deze is ook niets te kort gekomen.

Kortom, echt een aanrader voor een bruiloft.

4. Eenmalig slechte service slecht eten en totaal geen reactie naar aanleiding van onze klachten het vlees was puur vet maaltijdsalade daarvoor moet je wel heel veel fantasie voor gebruiken een zakje goedkope salade een onsje zalm erop en dat was het, voor de dressing moest je zelfs vragen die zat er niet eens op en dan ook nog bijna 45€ betalen en geen excuus niets.

5. Kinderschotel met spareribs besteld. De spareribs waren heel licht van kleur wat niet erg smakelijk uitzag. De spareribs bestonden voornamelijk uit vet en nauwelijks vlees. Reactie toen dit gemeld werd: heeft men u bij bestelling niet gezegd dat de spareribs die wij presenteren veel meer vet dan gebruikelijk zijn. En dat presenteer je aan kinderen??

6. Om wat te drinken misschien prima want je zit er leuk aan het water.
    Maar iets te eten bestellen zou ik niet aanraden!
    Personeel jong, onervaren en weinig professioneel.

Broodje pulled pork; smaak was redelijk maar het vlees was wat aan de taaie kant.
    Carpaccio salade; een diep bord volledig verlepte/verdroogde rucola zorgvuldig verborgen onder een laag carpaccio (welke overigens wel oke was) Met daarover 5 pijnboompitjes en 2 gedroogde tomaatjes. Dit geserveerd met in stukken gesneden landbrood wat aan de bovenkant was uitgedroogd dus duidelijk al enige tijd gestaan had. En voor deze salade mochten we €14,- afrekenen.

Dus... Trek uw conclusie...

7. Anoniem

Waardeloos! 2 Drankjes en een snacks besteld. Een half uur later nog geen snacks, dame in de bediening geeft tot 2× toe aan dat het er aan komt. Een uur later nog niets mogen ontvangen. Dame gaf aan dat er niets besteld was en dat we het dan maar duidelijk aan hadden moeten geven. Aangegeven dat wij hier niet weer zullen komen. Hierop was haar antwoordt ' tss, prima. Fijne avond'. Miscommunicatie kan voorkomen maar deze omgang met de gasten niet.

8. Patricia

Locatie is top, eten redelijk.
    Bediening is aan scholing toe, borden voorgerecht worden pas afgehaald bij het serveren van het hoofdgerecht. Bij het hoofdgerecht werd vergeten om de salade en aardappels te serveren, daar moesten wij om vragen en die kwamen dus pas nadat wij het vlees ophadden. Bediening die opruimt mag geen drankjes opnemen, moet u bij mijn collega zijn werd er gezegd. Stuur dan je collega naar ons toe, dit gebeurde overigens 2x dus wij hebben tijdens het eten geen drinken meer gehad. Voor ons reden om geen toetje te nemen en geen fooi te geven. Tijdens het afrekenen wel aangegeven dat wij vonden dat er nog wel wat puntjes op de i gezet mogen worden. Als je het niet weet kun je er tenslotte ook niets aan veranderen.

9. Toplocatie aan het meer. Helaas een matig restaurant. Carpaccio was niet vers. Decaf cappuccino werd geserveerd zonder koffie of cacao (alleen melk). Tonic met stamper, maar zonder citroen. Gerechten waren matig tot redelijk. Bediening schonk weinig aandacht.

10. Miranda van Asselt

Een jaar geleden vierde we onze bruiloft bij het Smits Paviljoen. Echt een onvergetelijke dag met alles tot in de puntjes verzorgt. Afgelopen zaterdag zijn we er weer wezen eten om onze eerste trouwdag te vieren. Het eten was top. Niets op aan te merken maar wat hebben we ons geërgerd aan het personeel. Ze stonden meer met z'n allen aan de bar te hangen dan dat ze op het terras hun gasten aan het helpen waren. Gelukkig hadden wij geen haast, maar hierdoor duurde het vreselijk lang voordat onze bestelling werd opgenomen en de borden na het eten weer werden afgehaald. Echt jammer. Ook lege glazen werden niet in de gaten gehouden. Dan loop je echt je inkomsten mis lijkt me.

11. Brigitte

Prima plekje, mooi aan het water.
    Bediening was wat traag met bestellingen opnemen, maar super vriendelijk en leuk.
    Eten was heerlijk !

12. Zeer slechte bediening, alles liep door elkaar. Wisten van elkaar niet welke tafel. Eten gewoon geannuleerd, alleen voor een mandje stokbrood moesten we 1,5 uur wachten werd ons verteld. Snap dat het druk is met hemelvaart, maar beter personeel was niet verkeerd. Dus niet voor herhaling vatbaar.

13. Vrijdag 5 mei met zijn drieën heerlijk gegeten! Verschillende hoofdgerechten en nagerechten geproefd vooral de wentelteefjes van suikerbrood om je vingers bij af te likken. Een echte aanrader.

14. Jolanda van Elswijk

Onze trouwdag was tot in de puntjes en naar wens verzorgd. Tijdens de voorbereidingen werd alles zeer helder vastgelegd en kon zonder probleem worden bijgesteld. Op de dag zelf overtrof de aankleding van de zaal, het terras en het buffet al onze verwachtingen. Zeer vriendelijke fam. en personeel. Dankzij alle details naar onze zin en de goede communicatie een werkelijk onvergetelijke dag geworden.

15. Waardeloze tent, al 2 keer compleet genegeerd. Wij kwamen om te eten, het was niet druk, maar ze bleven maar langs ons lopen. Nadat ik mijn biertje op had, zijn we weggegaan. Kom er niet weer om te eten.

16. Kim 15 punten

Heerlijk gegeten van de vernieuwde menukaart. Tafeltje aan het raam, dus genieten met een prachtig uitzicht over het meer. Uitstekende service en gastvrijheid. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

17. Lies van Balen

10-5-2016 om 19.30 uur bij 2 restaurants al nul op rekest gekregen. Keuken was al dicht of de mensen zaten al aan hun toetje, we konden niet terecht. Bij Smit's Paviljoen werden we hartelijk ontvangen, contact werd er met de keuken opgenomen, daar zij ook op het punt van sluiten stonden. We konden met ons 7 aan tafel plaats nemen en er werd een over heerlijke maaltijd voor ons bereid.
    De twee dagen erna (want dit moest ook beloond worden) hebben we opnieuw overheerlijk gegeten. Smit's Paviljoen is een aanrader voor een ieder. Mooie locatie, lieve bediening, maar vooral ook een hele goed kok.

18. Ber en claire

We begonnen met borrelen (broodjes en bitterballen). We vroegen bij het bestellen de bediening of er ook aioli bij de broodjes zat. De bediening had echter geen idee wat aioli was, en zei dan ook dat dit er niet bij zat. Toen het eenmaal geserveerd werd zat er tot onze vreugde wel aioli bij, maar was het aioli gemengd met water.. Ook niet echt waar we op hadden gehoopt. Als hoofdgerecht hadden we kipsaté en het broodje hamburger. De kip was halfgaar en had meer weg van kauwgom dan kip. Op het broodje hamburger zou tomatensalsa zitten, maar dit bleek een halve tomaat te zijn (ongesneden), ook stond er niet op de kaart dat er een lap spek op werd gedaan (wat ik niet lekker vind), wat er wel op zat. Tot zo ver het eten. Nu even over de bediening. We hebben uiteindelijk een half uur naar ons half tot niet leeggegeten bord aangekeken, onder het genot van het drankje dat niet kwam.
    Al met al is het personeel wel erg vriendelijk (maar in mijn ogen alles behalve professioneel, vandaar het cijfer 1) en is de sfeer gezellig, maar eten doen we hier nooit weer!!

19. We kwamen bij Smits Paviljoen (op basis van deze site) voor een gluten- en lactosevrije lunch. Bij aankomst werd ons echter verteld dat we dan beter ergens anders konden eten, aangezien zij ons hierin niet verder konden helpen. We zijn toen naar een ander restaurant gegaan. Daar heb ik genoten van een heerlijk glutenvrij broodje carpaccio.

20. De blues op Smit's Paviljoen was weer erg gezellig, zeer snelle vriendelijke bediening. Prachtig gezicht, je kunt heerlijk op het terras zitten.

Wij fietsen graag even richting Smit's paviljoen. Er is vaak iets gezelligs te doen. Je kan heel gezellig op het terras genieten van het prachtige uitzicht en ze hebben heerlijke broodje beenham.

Jullie zien ons deze zomer zeker vaker.

21. De bediening is erg vlot en gastvriendelijk! Echter was de hamburger aan de buitenkant redelijk donker, en de binnenzijde helemaal rauw. Erg jammer dat er verder vrij weinig aan gedaan werd, het was niet op zijn plaats en meneer zou het doorgeven aan de keuken... De hamburger + broodje is blijven liggen, helaas moesten we wel alles afrekenen! Eens en nooit weer dus!!

22. Jeannette

Kip salade en kippensoep besteld. Wat betreft de kip salade was de kip voorgegaard. Hierdoor zat er geen smaak aan en vroegen wij ons serieus af of de kip gaar was. Ook de opmaak voor de prijs van 10,50 euro was schrikbarend.
    Wat betreft de soep was het water met groente en een stukje kip erin. Er zat geen smaak aan. Niet van bouillon en zelfs niet van zout of peper. Het bijgeleverde brood hebben wij aan de vogels gegeven en het eten laten staan.
    Als troost kregen wij een kopje koffie. Dit was 1 keer maar nooit weer. Ook de service was slecht. Je moest op een gegeven moment maar zelf naar binnen want ze hadden het te druk met elkaar.
    Er zijn wat ons betreft betere restaurants in Giethoorn. Zo'n mooie locatie wat teniet wordt gedaan door slecht eten en een slechte bediening.

23. Afgelopen weken twee keer tot volle tevredenheid bij Smits Paviljoen geluncht. Opvallend vond ik de snelle en zéér vriendelijke en gastvrije bediening. (en dat terwijl het beide keren behoorlijk druk was!) Toplokatie met zijn uitzicht op het meer en alle langsvarende bootjes!

24. We waren op een zonnige dag heerlijk aan het varen in Wanneperveen/Giethoorn . Toen besloten we lekker te gaan lunchen bij dit restaurant. We konden makkelijk de boot vastmaken aan de steigers van het restaurant. Goed eten, snelle en goede service. Echt een aanrader. De prijs viel ook wel mee. Goed te doen.

25. De accommodatie was oudbollig, ongezellig. En wat we bestelde was niet super, en het was koud.