Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Giethoorn verdeeld zijn.

1. I. Thiel

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Kurz und bündig:meine besten Spareribs. Ein Gedicht! Gerne wieder!!!!

2. Lisette

Eten was lekker. Service kon beter. Eten/drinken bestellen duurde lang. We moesten het personeel roepen, ze kwamen niet uit zich zelf. Eten duurde wel erg lang.

3. Angelique

Eerste dag met de nieuwe corona maatregelen. Super aardig personeel en alles verliep heel soepel. Eten was goed en lekkere biertjes!

4. Helaas geen fijne ervaring. Het duurde heel lang voordat we eindelijk ons eten hadden. Toen werd er ook nog een verkeerd gerecht geserveerd. Binnen 5 minuten stond het goede gerecht op tafel maar was de pizza koud van binnen en de bodem niet goed gebakken.

In het Corona Beleid zit geen eenheid. Het ene tafeltje serveren ze netjes met 1 1/2 meter bij de ander staan ze direct naast de klant. De kaarten worden niet gedesinfecteerd maar meteen aan de ander overhandigd.

Daarbij waren de spatie Ribs erg goed. Maar de pizza’s echt niet te eten. Slechte bodem overload aan tomatensalsa wat overheersend is.

Je zult denken dat ze er iets aan doen of drankje te goed geven. Maar tijdens het afrekenen zegt ze “ik hoorde dat het niet allemaal even goed ging en er veel mis gelopen is, tja soms heb je dat” en we mochten wel het volle bedrag afrekenen.

Volgende dag bij het ontbijt vroeg ik om een latte. Dat kon niet. Vervolgens lopen wij na het ontbijt de deur uit en zien wij dat iemand anders een latte geserveerd krijgt.

5. Ezra van Kemenade

Lekker gegeten met bon van happen en stappen. Vriendelijke bediening , goede service!

6. Heerlijk gegeten, zeer mooie ambiance.
    Prima eten, zowel vis als het vlees heerlijk mals.
    Prima bediening, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was.
    Kortom echt een aanrader, komen zeker nog wel weer terug.

7. Wij hebben er eerste kerstdag heerlijk gegeten.
    Ontvangst was hartelijk.
    De tafels waren mooi gedekt met linnen.
    Wat je tegenwoordig ook bijna niet meer ziet.
    Bediening was vriendelijk en correct.
    Wij voelden ons zeer welkom (ongedwongen sfeer).
    Wij komen hier zeker nog eens eten.

8. Vanavond via bon vakantieveiling in het Achterhuus gegeten.
    Bij binnenkomst meerdere 2 persoonstafels vrij.
    Maar wij moesten omdat het via vakantieveiling was aan de punt van de stamtafel plaats nemen.
    Hier zaten wij in een steenkoude tocht!
    Na 1.5 Uur waren de andere tafeltjes nog vrij?
    Voor en na gerecht was prima. Hoofdgerecht vis en varkensvlees was matig.
    Door deze koude ervaring niet voor herhaling.

5,7
  9. Gewoon super lekker gegeten!
    We komen hier vaker en hebben hier altijd lekker gegeten. Maakt niet uit wat. Pizza is lekker en de vlees gerechten super.
    Nooit lang wachten en een super vriendelijke bediening.
    Kortom, meer dan de moeite waard om een stukje voor te moeten rijden.

10. Internationaal Giethoorn

Wat een dramatische bediening. We moesten 20 minuten wachten totdat iemand kwam. Er waren al 3 voorbij gelopen maar keken niet rond.

Ook na de eerste bestelling duurde het 40 min dat er weer iemand kwam op gebaar van onszelf.

We hebben 2,5 uur gezeten en maar 2 drankjes gehad en borrelhapje.

Andere gasten haalden ook al zelf de bediening op.

Het lijkt of zit er geen systeem in, wie welke tafels doet.
    Bij afrekenen werd ons niet gevraagd of alles naar wens was. En moesten we zelf opnoemen wat we hebben gehad als controle dat het onze tafel was.

Wij komen hier niet meer. Wat een slechte service.

11. Meeuwissen

De service is klantgericht en vriendelijk.
    We hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    De hoofd- en bijgerechten zijn prima en voldoende.
    De entourage is gezellig.

12. Gisteren genoten met een groep van tien dames van een High Tea arrangement. Ontvangst met koffie of thee met speculaas, vervolgens 1 uur rondvaart door Giethoorn en aansluitend een geweldige High Tea. Deze was zeer uitgebreid en erg lekker. Een aanrader, dit arrangement!

13. Joke Zieleman

Leuk restaurant qua ligging en inrichting. Het eten was goed, maar groot verschil qua hoeveelheid vlees en opmaak op het bord. Bij de een een zoete aardappel en 2 tomaatjes en bij de ander een grote dot, niet heel frisse sla op bord. Ook verschil in bediening, heel vriendelijke jonge mannen, maar de dames kunnen daar nog van leren, jammer. Omdat we toen zo héérlijk hadden gegeten, gingen we er met vrienden heen, die hier nog niet waren geweest, nu dus eigenlijk een tegenvaller.

4,1
  14. Charlotte K.

Vertaal van English naar Nederlands

Don’t go to this place. The quality of the food is realy poor. The owner tries to cheat you by putting costs on the bill for just normal tap water (EUR 3.50 for a glass) without having said that in advance (the employees are prohibited to mention this). There is no sauce (ketchup or mayo) on the burger. You have to order it separatly and have to pay for it. There are lovely other restaurants close by.

15. F. Travaille

We kregen oud droog brood, ik heb dat benoemd, en weer mee laten nemen. Er werd vervolgens niets mee gedaan. Moest het gewoon afrekenen. Erg slecht.
    Inrichting erg gedateerd en de bediening totaal niet gestructureerd. Jammer, want de locatie is top. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

2,2
  16. Heerlijk gegeten. Ruime keuze. Goede bediening. Zeer de moeite waard om hier nog eens uit eten te gaan.

17. Rick de Kaas

Heerlijk gegeten en top service!
    Zeer vriendelijke en attente dame in de bediening. Al met al een aanrader.

18. Wim van Voren

Pizza afgehaald bij aardig personeel. Snel geregeld en lekker gegeten!

19. Gezellig even met zijn zessen wat eten op op het terras, dat was de bedoeling op deze top locatie. Het voorgerecht was smakeloos en het hoofdgerecht droog doorbakken en gewoon echt niet lekker. Dit is twee keer aangegeven bij het personeel waarop wij alleen het antwoord “zal het doorgeven aan de keuken” kregen. We werden totaal niet serieus genomen en gek genoeg zelfs weg gekeken door het personeel achter de bar. We moesten bijna 200 euro afrekenen voor eten dat buitengewoon smerig was bij een restaurant waar we uiterst belachelijk behandelt zijn. Echt een ontzettende afrader! Zo jammer want de locatie is super.

20. Holterman

Gezellige sfeer met een mooi terras met uitzocht op het mooie meer waar jullie restaurant aan ligt.

21. Internationaal Giethoorn

bas

Leuk aangekleed restaurant. De kwaliteit van het eten en drinken is ook niet verkeerd.

Jammer is alleen dat je de hoofdprijs betaalt voor een hoofdgerecht dat qua hoeveelheid misschien net als voorgerecht voldoet. De verhouding tussen prijs en hoeveelheid eten is gewoon echt heel slecht.
    Grote eters moeten een andere tent opzoeken.

3,9
  22. Internationaal Giethoorn

bas

23. Internationaal Giethoorn

Slechte bediening. Tafel gereseveerd maar was niet gedekt. Zoekt u maar een tafel uit. Niks ingedekt. Te duur voor wat je krijgt. Bakje friet en dat is t. Vlees te rood. Wc erg smerig. Hier komen we nooit weer.

1,1
  24. Internationaal Giethoorn

Wolfgang Schober

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir sind mit 5 Personen hier gewesen. Die Speisekarte ist vielschichtig und es hat uns sehr geschmeckt. Wir können dieses Restaurant weiterempfehlen!

25. We werden afgelopen zondag van harte welkom geheten in dit restaurant. Ontspannen sfeer, lekker gegeten voor een prima prijs. Voor herhaling vatbaar!

26. Kees Schothorst

27. Internationaal Giethoorn

Bij onze zoektocht naar een bestemming kijken we vooral naar de recensies.
    Voor ons vierdaagse kwamen we uit bij het vier sterren hotel "De Harmonie".
    Wie het aantal sterren bepaalt weten we niet maar:
    - ontbreken van een lift;
    - ingang naar de kamer zeer onveilig, indien men zou van de trap vallen kan men van buiten de deur niet openen!
    - kleine verouderde badkamer, geen opbergruimte;
    - kleine gamele kast op de kamer;
    - het burengeluid hoort men in de kamer.
    Maaltijden:
    - ontbijt (op de dame die instond voor het ontbijt op 10 en 11 juni geen opmerkingen alles werd aangevuld), op 12 juni een ramp (andere dame) we moesten naar alles vragen (brood, eieren, spek, yoghurt, kleine zoete broodjes).
    - avondmaal: op 10 en 11 juni dezelfde groeten en saus met ander vlees, alles smaakte hetzelfde, indien men iets bij vroeg kwam het als alles op was. Elke avond werd een ander plaats aangeduid steeds dichter naar de uitgang!
    De ober was zeer opdringerig!

Sfeer:
    - mevrouw heeft een onprofessionele houding getoond tegenover ons.
    - Bij ons vertrek zelf geen goede terugreis toegewenst, beleefdheid en vriendelijkheid kost geen cent!

Resultaat:
    Zeker niet voor herhaling vatbaar en vergelijkend met andere vier sterren hotels in Nederland, is dit hotel geen vier sterren waard!

1,5
  28. Onlangs op het terras gezeten bij de Fanfare.
    Opdringerig personeel. Het is wel zo vriendelijk dat iedereen aan tafel zit en bezoek toilet even af gaat wachten alvorens een bestelling op te gaan nemen. Prijs van een drankje slaat nergens op. € 3,75 voor een Radler !!!

4,7
  29. René n.

30. Heerlijk gegeten. Lieve bediening die speciaal voor ons twee nog een kroketje ging bakken! Dankjewel. Toplocatie