Eetcafé Giethoorn in Giethoorn

vr lunch vanaf 09:00 diner tot 18:00
za lunch vanaf 09:00 diner tot 18:00
zo lunch vanaf 09:00 diner tot 18:00

1. Niels 266 punten

Matige ervaring. Hier een lunchbon voor een "luxe" 2-gangen lunch ingeleverd. De bon was redelijk prijzig, dus we verwachtten ook wel een redelijke lunch.

Wat we kregen was de keuze uit mosterdsoep of tomatensoep. Dit was volgens ons een kant-en-klaar soep, althans zo smaakte het wel. Erg slap. Na de soep was er keuze uit een salade met spek, geitenkaas of nog iets.
    We kozen één maal de spek en één maal de geitenkaas. dit bleek gewoon mix van 4 soorten sla te zijn met daarop maar liefst 2 kleine stukjes geitenkaas, en twee stukjes spek, verder niks. We zijn zeer teleurgesteld.

De service was zo mogelijk nog erger, geen aandacht voor de gasten. Erg lang wachten (45 minuten voor we de soep kregen, in totaal 2,5 uur daar gezeten voor deze lunch). De serveerster liet borden vallen bij het afruimen, over de tafel heen. Ze verontschuldigde zich wel dat ze hier nog maar net werkte en nog niet geoefend had, mijns inziens hoort de werkgever eerst te zorgen dat personeel ingewerkt wordt.

Wij komen hier nooit meer terug.