Deal Geniet in de sfeervol ingerichte boerderij De Witte Eend van de heerlijke pure smaken. Nu met liefst 30% korting!

Geniet in de sfeervol ingerichte boerderij De Witte Eend van de heerlijke pure smaken. Nu met liefst 30% korting op het eten!

Leuk dat je ons gevonden hebt! Op een prachtige plek, net buiten het oude centrum van Giethoorn (midden buurt), ligt Gastrobar De Witte Eend. Onze modern ingerichte boerderij met zonovergoten terras geeft je een gevoel van genieten en ontspannen. Overdag gezellig lunchen en met de boot aanleggen en in de avond ons unieke diner concept, nieuw in de omgeving! Wij serveren namelijk al onze gerechten in het formaat tussengerecht voor maar 10 euro per gerecht. Dus wacht niet langer en kom kennis maken met onze kwaliteit, pure smaken en gastvrijheid! Tot snel bij Gastrobar De Witte Eend!

Meer informatie Beschikbaar tot 01-06-2019

za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

1. Leuke kaart.
    Eten gewoon goed.
    Bediening uiterst vriendelijk en gastvrij.