Corona informatie

1275071988 78
1321942068 74
1571915828 55

1. De heer M. W. Y. J. Pijls

Prima sfeer gastvrij en prima eten.

2. bas 12 punten

Leuk aangekleed restaurant. De kwaliteit van het eten en drinken is ook niet verkeerd.

Jammer is alleen dat je de hoofdprijs betaalt voor een hoofdgerecht dat qua hoeveelheid misschien net als voorgerecht voldoet. De verhouding tussen prijs en hoeveelheid eten is gewoon echt heel slecht.
    Grote eters moeten een andere tent opzoeken.

3. Slechte bediening. Tafel gereseveerd maar was niet gedekt. Zoekt u maar een tafel uit. Niks ingedekt. Te duur voor wat je krijgt. Bakje friet en dat is t. Vlees te rood. Wc erg smerig. Hier komen we nooit weer.

1,1
  4. Tommy Vader

5. Het restaurant heeft een erg gezellige sfeer en het eten zag er goed uit. Het was zeker voldoende en de prijskwaliteit was ook prima.

Echter vonden we het erg jammer dat het meisje in de bediening ons aankeek alsof ze het liefst wilde dat we meteen weer rechtsomkeerd het restaurant verlieten. Er was weinig aandacht (het was overigens totaal niet druk), niet tussendoor bij ons vragen of het naar wens was, de drankjes vergeten te brengen die we nog hadden besteld (dat kan gebeuren). Een aantal keer oogcontact gehad, omdat we nog iets wilde bestellen terwijl we al misschien wel een half uur uitgegeten waren met onze borden nog op de tafel. Vervolgens kijkt het meisje nogmaals naar onze tafel en gaat daarna een andere tafel, waarvan de gasten al waren vertrokken, opruimen. Wij besloten toen te vertrekken. Het meisje rekende met ons af, maar vond het blijkbaar heel erg lastig om ons fatsoenlijk aan te kijken en er kon geen bedankje of een tot ziens van af. Zeer teleurstellend. We komen hier daarom absoluut niet meer terug ondanks de sfeer en het lekkere eten. Als we ons niet gewenst voelen eten we natuurlijk liever ergens anders.

6. Zaterdag 19 maart, zin in lunchen bij de Grachthof.
    Wij bestelden een club sandwich, en wat kregen wij, droog wit brood met een rauwe vette speklap er op, een ei er op gekwakt met wat grove sla. En dat voor wel 10 euro!
    Niet te eten!
    Erg jammer dat wanneer je op zo'n prachtige locatie zit, de service en kwaliteit zo slecht zijn.

7. Esmeralda

Meerdere malen gegeten bij de grachthof, maar na vandaag komen wij er nooit weer.
    Het eten was niet zoals het op de kaart stond en het drankje wat wij wilden was er niet.
    Snap, dat als je het druk hebt gehad dingen kunnen opraken. Maar dan te zien dat de eigenaar gewoon aan de stamtafel zit te bellen en verder niets. Ja, zijn personeel op de vingers kijken. Meneer; had allang wat kunnen regelen. Aangezien Giethoorn sinds vorige week in het bezit is van een mooie supermarkt had het helemaal moeten lukken.
    Als eigenaar mag je best wel je handen uit de mouwen steken. Mond op mond reclame is de beste die er is.

8. Vanmorgen getracht 2 cappuccino te drinken maar vanwege de enorme lange rij aan de bar (er was net een bus met toeristen binnen) er vanaf gezien!
    Geen bediening op de vloer te zien.
    Wel 2 chaotische meiden aan de bar en kassa die de stroom klanten duidelijk niet aan konden. Koffie werd in kartonnen bekers geschonken vanwege het te kort aan servies, werd er gezegd!
    We zijn bij 1 van de vele concurrenten zonder problemen koffie gaan drinken.

Vanmiddag nog een poging gewaagd.
    Cola kwam snel maar eer we de tostie en soep met ballen (geen bal gezien) konden bestellen waren we 30 min verder.
    De oorzaak? Geen duidelijke taken voor het personeel.
    Iedereen loopt de keuken in of bedient de kassa.
    Sommige personeelsleden kwamen met volle mond terug uit de keuken.
    Wij keken zo in de keuken. Men spoelde de vieze borden af en serveerde zonder ontsmetting van handen nieuwe bestellingen uit!
    1 Man veegde zijn volle mond aan zijn mouw af en liep doodleuk met nieuwe bestellingen de vloer op.
    Dit kan echt niet.

9. Zo'n mooie locatie en het dan toch kunnen verprutsen. Eten was redelijk maar de service was om te huilen. Duurde allemaal heel erg lang tussen de gangen. Op het dessert moesten we meer dan een uur wachten. Toen we vroegen of ze ons vergeten waren (moesten op zoek naar personeel) zeiden ze dat het dessert als het goed was zo kwam en anders moesten we langer wachten 😂. En ja hoor na nog eens 20 minuten kwam het dessert. Vieze borden lieten ze ook gewoon staan tot de volgende gang. Meubilair terras was sfeervol maar vies!
    Absoluut geen aanrader!

10. Ze (kok en personeel)beweren glutenvrij te kunnen koken.
    Langdurige krampen bewijzen het tegendeel.
    NIET glutenvrij.

11. Janneke

Wij wilden vandaag 22 juli bij de Grachthof lunchen. De menukaarten waren echter te vies om aan te pakken. Als dit een indicatie is omtrent de hygiëne bij de Grachthof, hebben wij ons voornemen om te lunchen maar laten varen.

12. Van Dijk

Gezellig plekje. Eten was goed. Bediening kan wel wat beter. Wat meer informatie e.d. zou niet misstaan. De prijs is ook redelijk.

13. de Boer

Een bootje huren raden we zeker aan bij het Grachthof! We raden het niet aan om gezellig even te gaan eten! Bediening zeer arrogant, neemt bestelling niet goed op, niet kindvriendelijk. Daarnaast was het eten qua prijs kwaliteit verhouding not done, helaas voor ons niet weer. Regelmatig zelf om drinken moeten vragen, voor ons een afgang helaas bij het Grachthof. Luxe uitstraling van het bedrijf en keurige verhuurde boten nu nog vriendelijk personeel met goede service en klantvriendelijkheid!

14. Gisterenavond met vrienden uitgebreid en heel gezellig gegeten. Wat een prima kwaliteit, originele combinaties en dito presentatie. Het personeel weet wat hospitality is. Chapeau!

15. Leuke locatie. Eten zeer slecht. Soepgroenten overgoten met kokend water wat bouillon moest zijn, groenten rauw. Vis met graten, smaakte nergens naar. Snitzel was heel erg gepaneerd met bloem, was vies. Vlees onder paneer was taai en vol zenen. Duurde erg lang voor drinken en eten kwam. Te weinig bedienend personeel.

16. Stephanie

Vanmiddag geprobeerd hier te lunchen, dit is echter niet gelukt. Na 20 minuten aan een tafeltje te hebben gezeten toch maar weer weg gegaan. Na meerdere malen aan te hebben gegeven wat te willen bestellen, was niemand bereid om even de bestelling op te nemen. De dames van de bediening waren te druk met kletsen, waarbij een dame ondertussen aan het drinken was. Erg teleurstellend!

17. Annette

Met zeven personen heerlijk gegeten. De Black Angus was voortreffelijk. De voorgerechten (o.a de eendeborst en geitenkaas) waren ook heerlijk. Mooi opgemaakte borden. Wachtijden tussen de gerechten waren prima. Kortom, een aanrader!

18. Een hele slechte ervaring! Hele slechte bediening, zijn totaal niet gastvrij. Niet oplossinggericht. Komen hier nooit meer.

1,3
  19. We hebben heerlijk gegeten, leuk restaurant. Vriendelijke bediening, alles zag er verzorgd uit. Echt een locatie om weer te komen.

20. Zelden zo lekker gegeten, de varkenshaas en de mosterdsoep zeker aan te raden.
    Het was druk maar toch redelijk vlot geholpen.

21. Prachtige locatie, alles ziet er tip top verzorgt uit. Vriendelijk personeel, niks op aan te merken. Het was op deze laatste mooie zondag van september enorm druk, van te voren werd ons netjes medegedeeld dat het allemaal wat langer kon duren met drankjes en het eten. Tot zover geen op of aanmerkingen. Echter onze speciaal bieren werden ongekoeld geserveerd, als je 4,25 voor een biertje vraagt mag je op z'n minst verwachten dat je het op de juiste temperatuur geschonken kan worden. De bestelde tapas platter viel enorm tegen, dit heeft niks met tapas te maken, het was meer een smaakloos broodplankje XL met wat stukjes worst/ham en daarom heen wat vreemde toevoegingen zoals flauwe "knoflook" champignons in olie, twee minimale stukjes te droge spareribs, bakje sla zonder dressing, brusscheta die veel en veel te droog en en hard was etc. Hou het alsjeblieft bij het serveren van een bittergarntuur rond borreltijd als de keuken er geen tijd/ zin in heeft om er iets van te maken, 25 euro voor deze tapas platter durven te vragen gaat nergens over. Helaas was het zo druk(bediening is in anderhalf uur tijd, 2x aan tafel geweest) dat we geen mogelijkheid gezien hebben om de klachten door te geven. Afrekenen moest in een lange rij bij de bar. Jammer.

22. Heerlijk gegeten tijdens onze vakantie in Giethoorn. Zowel lunch als diner is hier prima vertoeven. zeker een aanrader als je in giethoorn bent!

23. Kirsten Leuninge

Het was een erg drukke namiddag/avond (24-07) bij restaurant De Grachthof. Na ruim een uur en kwartier (!!) wachten op het eten, verkeerde bestellingen die uiteindelijk ook nog bij ons op de rekening stonden, konden we beginnen met eten. Kabeljauw en hamburger hebben lekker gesmaakt en we konden gezellig zitten aan de grachtjes. Echter, salade carpaccio had duidelijk al veel te lang klaar gestaan (onder een warm-houd lamp) om mee gegeven te worden. De salade was uitgedroogd en carpaccio was lauwwarm. Bij het openen van de roomboter bij de salade vloeide de boter op onze kleding doordat het helemaal vloeibaar was geworden. Uiteindelijk dit aangegeven bij de bediening en zij vroeg of er iets nieuws gemaakt kon worden (de salade dus maar voor een kwart opgegeten). Maar na het lange wachten hadden we hier geen zin meer in en heeft onze vriendin met de rest meegegeten. De bediening vroeg of wij korting op de salade wilden en uiteindelijk € 5.55 korting gekregen. Dit vinden wij totaal niet gepast voor een bij lange na niet opgegeten salade die duidelijk veel te lang had gestaan. Erg slecht dat je hier uiteindelijk toch nog voor moet betalen, waarbij ook aangegeven wordt dat er al korting is gegeven dus dat er verder niks aan gedaan kan worden...

24. We hebben daar heel gezellig en goed gegeten. Perfect. Alleen jammer met mailen niet zo goed, want dan is het niet zo vriendelijk om met elkaar te onderhandelen. Dat is wel jammer. Maar voor de rest gereserveerd perfect.

25. Marijke Kramer

Wij hebben al verschillende keren bij De Grachtenhof gegeten. Altijd heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, alles super.

26. Heerlijk gegeten! Een aanrader.

Maar kregen t gevoel dat we 'weg moesten'. We waren er op n zondagavond. Koffiemachine werd al iets voor 9uur gereinigd. Men kon dus geen kopje koffie meer na t eten nuttigen. Dit kwam zeer klant-onvriendelijk over.

Erg jammer! Want t eten en de aankleding etc.waren meer dan prima. Het overige personeel was vriendelijk.

27. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Bediening is prima!

28. Hier kunt u heerlijk zitten, vooral in de zomer. We hebben hier genoten tijdens onze vakantie.

29. Vorige week gegeten bij de Grachtenhof. Eten was uitgezonderd één gerecht perfect, dus dat was dik in orde.

Ik maakte van dat ene gerecht niet zo'n punt, dus gewoon deels opgegeten en de rest laten staan. Bij de vraag 'heeft het gesmaakt' heb ik netjes verteld dat ik wel wat aan te merken had op de spareribs. Mijn kritiek; het rook naar gekookt varken en was wat taai. De medewerker in kwestie bedankte mij voor mijn kritiek, want daar kunnen ze wat mee en bracht de borden naar de keuken. Wat mij betreft was het daarmee klaar.

Even later kwam hij terug met de mededeling "Ik wil je heus wel een gratis kopje koffie aanbieden ofzo hoor, dat is het probleem niet. Maar het vlees is gewoon gekookt, net zo als anders en twee-en-een-half uur in de oven geweest. Dus zo maken wij het altijd. Maar als het uw smaak niet is..." Van die koffie heb ik geen gebruik gemaakt. Het voelde namelijk heel naar, dat mijn klacht niet erkend werd en dat het aan mijzelf lag en ik het misschien wel had gezegd om iets gratis te krijgen...

De rest van het eten was dik in orde, maar toch kom ik er niet terug.

30. Eten kon er mee door. Moesten heel erg lang wachten op bediening. Lange tijd tussen de gerechten. Zeker geen aanrader!

31. Het eten was gewoon uitstekend , de service was correct en op tijd op een leuke vlotte manier, de sfeer van dit prachtige restaurant past uitstekend bij het prachtige dorp giethoorn. Voor wat ik heb gegeten is de prijs prima in overeenstemming.

32. Esmé de Boo

Erg trage bediening. De bediening kwam niet vanzelf naar je tafeltje toe, maar je moest ze echt zoeken en vragen of je wat mocht bestellen. Daarnaast waren er weinig mogelijkheden qua het eten, veel dingen konden niet geregeld worden.

33. Een heerlijke dag in Giethoorn. Fluisterbootje gehuurd en bij de Grachthof zowel lunch als diner genuttigd.

Het broodje warme beenham met naar keuze satésaus of honing-mosterdsaus valt al wat tegen: dunnig broodje en een grijsbruinige drab die voor satésaus door moet gaan. Maar goed het is nog vroeg op de dag en wellicht was de kok nog niet helemaal 'op stoom'. Ook het broodje geitenkaas met peer van mijn vrouw is wel lekker, maar er is geen snipper peer in te bekennen. Gemeld en we krijgen het verhaal dat het een nieuwe menu was en dat de kok de peer gewoon vergeten was. En daar mochten we het mee doen.

Na de fluistertocht is het heerlijk toeven op het terras en de kaart vermeldt onder meer een plate met saté en patat voor een redelijke prijs. Mijn vrouw neemt een tonijnsalade en zit heerlijk te eten, maar ik krijg een - dat moet gezegd - goed voorziene saté varkenshaas, maar weer met die satésaus karikatuur er overheen. Het houdt het midden tussen saus en soep en het doordrenkt ook de patat die men heeft gemeend te moeten kruiden. Dat stond weliswaar al aangekondigd op de kaart, maar je verwacht dan toch wel dat je patat 'gaar' is. Patat hoort zijn 'bite' aan de buitenkant te hebben en niet aan de binnenkant.

Het bier liet ik me goed smaken, maar het is dat mijn vrouw lekker gegeten had, anders was dit restaurant echt niet verder dan een zware onvoldoende gekomen. Ook nu weer gemeld en weer niet meer dan "Jammer, maar helaas" waar een kopje koffie van de zaak toch wel op zijn plaats was geweest.

35. Radio aan, televisie zacht. Niet zo fijn als je net 3 uur op het stille water gezeten hebt. Zet een mooie lounge cd aan. Tv uit en laat mensen even tot rust komen!
    We hebben alleen even wat gedronken, dus over het eten kunnen we niets zeggen.

36. Ik heb hier gegeten met 2 vrienden van mij. We hebben veel te lang moeten wachten op ons drinken en wat betreft de gastvrijheid die ik niet heb kunnen/mogen ervaren van de bedrijfsleider dus een teleurstellende avond. Wat betreft het eten, super gegeten, een 3 gangen menu. Helaas zou ik hier nooit weer heen gaan wat zeer zonde is want het is een prachtige plek om je dag af te sluiten in het mooie giethoorn.

37. Kom hier regelmatig. Drink en eet wat. Altijd prima en goede bediening. Tijd voor een praatje. En diverse thema-avonden zoals een wijnproeverij en dat soort zaken.

38. Heerlijke kerst brunch gehad. Bediening zeer goed en attent. Het eten was op zelfde niveau als het "Smaak politie keurmerk". Zeer goed dus. Zeer zeker de moeite waard.

39. Na eerst genoten te hebben van een fluisterboot tocht, verheugde wij ons op de mosselen op het terras. 2 Jaar geleden hebben we er van genoten, kleine maar zeer smakelijke mosselen en heerlijke zelfgemaakte sauzen, vooral de kerrie saus was ons als bijzonder lekker bij gebleven.

Groot was nu onze telleurstelling. De sauzen smaakten hetzelfde als uit een potje en de mosselen zelf vielen ook erg tegen. Gaandeweg de pan viel ons op dat er wel erg veel dichte, heel kleine en verschompelde, vieze en gebroken mosselen en mosselen met baarden waren. De enkele mossel van normaal formaat was draderig en niet uit de schelp te halen.

Het had de verder heel vriendelijke terras bediening ook gesiert als ze ons erop gewezen hadden dat het eten van mosselen op hun terras naast de enkele te verwachten wesp, ook hordes groene strontvliegen aantrekt. Nu moesten wij het doen met een smalend: "De vliegen krijgt u er gratis bij" van de serveerster, bij het opdienen van de mosselpan. Men zou mensen moeten aanraden mosselen binnen in het restaurant te eten.

Nu moesten wij tijdens het eten constant groene strontvliegen van het eten verjagen, niet echt een ontspannen en smakelijke ervaring.

Wij hebben maar niet gewacht tot de tafel afgeruimd werd en zijn snel naar binnen gegaan om af te rekenen en onze klacht over de kwaliteit van de mosselen te melden. Er werd nog navraag gedaan bij de kok, maar met meer dan een: "dit zijn dezelfde mosselen die we elke dag serveren." kregen we niet te horen. Daar konden we het dus mee doen.

Een grote domper op deze mooie dag.
    Wij gaan hier nooit meer naar toe en raden iedereen ook sterk af de mosselen te bestellen.

40. We namen het dagmenu. De dagmenu stond niet op de kaart en wij hadden dit wel gelezen op internet. De tomatensoep was heerlijk. We, groep van 6, namen de saté als hoofdmenu. Bij 3 van de 6 saté was het vlees rauw. We gaven dit door aan een medewerker. Ter compensatie kregen we een kop koffie? Erg teleurstellend. Ik wil een ieder afraden om hier te gaan eten.

41. Lukkien

Dikke complimenten! We hebben met z´n 15-en gisteravond bij jullie gegeten en iedereen vond het heerlijk! En we hebben niet lang hoeven wachten, ondanks dat we met een grotere groep waren. Succes!

42. Vanavond verrukkelijk gegeten; het tapasmenu was perfect uitgebalanceerd en een feestje op je bord!! De bediening was zeer vriendelijk en de timing van de gerechten uitstekend. Vandaag was het mijn verjaardag, maar begin juli komen wij voor de 70e verjaardag van mijn man samen met de kinderen hier zeker een hapje eten!! Onze complimenten aan de kok!!

43. Prima eten, goede bediening, sfeer wat minder aangezien het weer niet echt meehielp en er een groot gezelschap dames iets te vieren hadden en er verder geen andere gasten waren.
    Wel een mooie locatie.

44. Het is een mooi restaurant op een prachtige locatie, wij zitten hier regelmatig bij mooi weer op het terras, en inderdaad moet je wel heel lang op de bestelling wachten, maar eten en drinken heerlijk.

45. Froukje Marsman

Een aanrader; het verrassingsmenu, heerlijk gegeten!

46. Ondanks dat het ongelooflijk druk was ( mooi weer) zijn wij op perfecte wijze verzorgd! Drankjes en maaltijd ging sneller dan wij dachten met zoveel gasten.
    Compliment voor de uitstekende bediening.
    Nog een compliment voor de boten service. Mijn man liet zij n zonnebril in het water vallen en was het geen moeite om een hark te halen om de bril op te vissen! Dat is nog eens service!
    Nog een aanrader... de picknickmand, alles super vers en erg smakelijk. We komen snel weer terug!
    Jan en Rita

47. Afgelopen zondag (4-9) familiedag gehad. We hadden gereserveerd voor 17 volwassenen en 3 kinderen om een broodmaaltijd inclusief soep, omelet en kip. Helaas waren er 14 volwassenen en 3 kinderen.
    Bij aankomst eerst koffie gedronken en toen iedereen aanwezig was zijn we aan de brunch begonnen. Het eten was goed. Bruin en wit brood met beleg en koffie, thee en melk.
    Na tijd nog met de familie in de rondvaartboot met een leuke student als gids. Na afloop werd ons toch gevraagd om aan de arme student te denken. De ervaring was tot zover nog goed en daarom hebben we hem ook rijkelijk beloond. Het enige wat er nog moest gebeuren was het afrekenen; de eigenaar kwam dit zelf doen en vertelde dat wij voor de mensen die niet op zijn komen dagen toch moeten betalen (eten + rondvaart). Hij vond dit heel normaal, omdat hij er met de inkoop rekening mee heeft gehouden. Lijkt mij onwaarschijnlijk maar ik vraag mij af of het andersom ook zo was geweest. Om toch geen ruzie te krijgen alles netjes betaald en daarna gewandeld door het mooie Giethoorn. Na terugkomst om onze auto`s te halen komt de eigenaar wederom weer bij ons met de mededeling dat wij nog een rekening open hadden staan. Het bleek de koffie te zijn, die wij vooraf hadden genuttigd en de kinderijsjes tijdens de brunch.
    Beetje jammer. Het is namelijk een erg mooie locatie om wat te eten en te drinken maar de eigenaar begrijpt het volgens mij niet helemaal.

48. Ik heb hier afgelopen dinsdag 19-07-2011 gegeten. Ik was zeer tevreden over de service. Twee blonde meiden hielpen ons en deden dit erg leuk! Professioneel maar ook in voor een gezellig praatje. Hiervoor zouden we zeker terugkomen!

Het terras zag er goed verzorgd en erg mooi uit. Hetzelfde over het restaurant, prachtig ingericht.

Het eten was ook prima!

49. Vandaag gegeten bij de Grachthof. Na eerdere ervaringen met dit restaurant, dit keer zeer ontevreden.

Bediening er jong en onervaren, de bediening die de regie zou moeten hebben was onbeschoft. Vaak problemen met stroomvoorziening.

Lang wachten op de gerechten en drankjes, ondanks twee weken van te voren besproken over de bedoeling van de dag, alle gangen waren dus al geregeld.

Aangegeven bij eigenaar, maar ook die nam niet zijn verantwoordelijk heid. Wij, een grote groep gaan hier zeker niet meer heen! Ondanks positieve ervaring in het verleden. Ze kunnen wel een smaakpolitiekeurmerk hebben en die verdienen ze ook, want het eten is goed, maar een keurmerk voor de bediening en service, nee die verdienen ze zeker niet!

50. Al meerdere malen gegeten bij de Grachthof en wisselende ervaringen gehad.

De service was wel constant.

Vriendelijke bediening maar tot nu toe altijd ontzettend lang wachten op je drankjes wat erg jammer is.

De eerste 2 keer echt heerlijk gegeten, alles was top!

Pittige gamba's met broccoli gegeten wat echt super was.

Bij ons derde bezoek nogmaals de gamba's besteld maar het gerecht was onherkenbaar aan het voorgaande en er niet beter op geworden.

Hopen dat dit éénmalig was!

Het restaurant en terras zien er gezellig en helemaal up to date uit.

51. Prima adres. Niet heel spannend, maar alles wordt goed klaargemaakt. Attente bediening.

52. Joop 497 punten

Onlangs met vrienden hier 3x het dagmenu (lekkere malse spareribs en fijne schnitzels) en een keer het vegetarische menu besteld. Ondanks de drukte op deze zaterdag werden we erg vlot en vriendelijk geholpen. Ruime porties. Het leuke was dat er toevallig een piratenkoor aanwezig was voor een privé-aangelegenheid. Erg gezellig! Sfeervol, groot restaurant. Maar ook een mooi buiten terras. Hier krijg je zeker waar voor je geld.

53. Na enkel een hoofdgerecht gegeten te hebben, kunnen wij geen (juiste) ervaring plaatsen die onderbouwd is.

Bediening was in ieder geval leuk en attent.

Wellicht in de toekomst een echte beoordeling door het CGH.

54. Dit was de perfecte punt op de i van ons dagje naar Giethoorn! We hadden hier vanmiddag (11-07-10) buiten al wat gedronken, ook al was het druk, we werden bijzonder snel geholpen, door vriendelijk personeel. 's Avonds hebben we besloten om hier nog maar wat te eten, we schoven aan een tafeltje, wat net iets te klein was, dus kregen we een tafel bij geschoven. Snelle vriendelijk bediening, alleen de bereidingstijd van het eten duurde redelijk lang. Maar, toen we het eten kregen, waren we aangenaam verrast, hoe onze maaltijd perfect verzorgd was. Het heeft heerlijk gesmaakt, dus kortom: geweldig terras!

55. Zeer goed restaurant, gezellig terras.

Ook even binnen geweest, zeer smaakvol ingericht.

Aardige bediening, niks mis mee.

Toen wij er waren was het heel druk, de kok was net vader geworden hoorden we. We hebben de soep gemist van het dagmenu, dat is keurig netjes opgelost met een ijs van de kaart.

Hebben er geen probleem van gemaakt, problemen zijn er om opgelost te worden.

Een volgende keer komen we er weer, groetjes aan de gezellige gasten uit Wolvega en waar blijft het suikerzakje? De lamzak zal nog wel te bestellen zijn haha.

56. Alles keurig onderhouden en schoon. Trendy interieur. Evengoed niet onze smaak. Prima restaurant om zonder bijzondere verwachtingen te eten.

57. Dit is echt een top restaurant, mooi ingericht & zeer vriendelijke bediening!

Heb hier meerdere malen gegeten, echt heerlijk!

Een aanrader!

(Ze hebben ook nog eens een sticker van de smaakpolitie)

58. Hebben hier zondag 30-8 gegeten.

Heeerlijk. Restaurant zat helemaal vol, dus we dachten dat het wel even zou duren. Binnen 15 minuten stond het al op tafel. Mooie opmaak van de borden, lekker fris.

Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer aan.

59. We zijn een tijdje geleden hier geweest.
    Het eten was lekker!
    't was ook voldoende, bediening was gezellig.

Hebben heerlijk buiten gezeten.

60. Anoniem

We hebben eerst een poos zitten wachten tot we drinken konden bestellen, na dit gedaan te hebben, hebben we voor mijn gevoel veel te lang op het drinken moeten wachten. Daarna hebben we méér dan twintig minuten zitten wachten op bediening, na hier meerdere keren om gevraagd te hebben.

Na een niet al te lange tijd op ons eten gewacht te hebben, kregen we - na patat besteld te hebben - een aantal borden met vreemde krul frites die veel te hard gebakken waren.

Bij het afrekenen vertelde de eigenaar van het restaurant ons nog dat het eigenlijk te druk was voor hun personeel, maar dat vind ik alsnog geen excuus voor het 20 minuten wachten op bestellen.

61. We hebben zaterdagavond 04-04-09 bij de Grachthof voor het eerst gegeten. Hele mooie toko.

Bediening was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk. Ze hebben tevens een keurmerk van de smaakpolitie!

Komen hier zeker nog een keer.

62. Prima restaurant.

Wij waren er rond 4 uur. De bediening was wel iets traag terwijl het erg rustig was. Wel vriendelijk. Maar het eten was echt verukkelijk!

Echt aan te raden!

Aankleding is mooi maar voelde wel een beetje kil aan.

63. Hupy Dorgelo-Vos

Hebben hier gister (zondag 22 febr.09) voor het eerst gegeten.
    In een woord Verrukkelijk!!!!!!!
    Alles heel smakelijk, voor herhaling vatbaar, dus een aanrader.
    Komen hier zeker weer!!

64. R de Vries

Het eten vonden wij goed, ook in de kwaliteit prijs verhouding. Bediening vriendelijk en correct.